Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 21:43:00
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo I.
>
TD motor
Oldalak:
1
...
26
27
28
29
30
31
32
[
33
]
34
35
36
37
38
39
40
...
43
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TD motor (Megtekintve 842117 alkalommal)
0 Felhasználó és 8 vendég van a témában
Istvan000
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1600 Dátum:
2013.02.21 csütörtök, 21:52:46 »
Idézetet írta: Viló - 2013.02.21 csütörtök, 21:20:35
Nekem ma érkezett meg tőle a Bosch.
Holnap felrakom és ha nem fog tudni 200-at számonkérem Joy urat.
De ha igen jössz nekem egy bocsi csokival(nem boci)
Naplózva
szucs76
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1601 Dátum:
2013.02.22 péntek, 08:32:59 »
Üdvözlet mindenkinek!
Hozzáértők véleményére lennék kiváncsi, hogy mi okozhatja ezt a jelenséget:
1994 es 1.8 as klimás Mondeo Lucas adagolóval, 300000 km -el.
Szépen indul hidegen, melegen egyaránt, megy is ahogy mennie kell (szerintem). De most már elég sűrün csinálja azt, hogy egyik pillanatrol a másikra megindul, (mindtha meg tolnák hátulrol) de csak egy-két másodpercre, de nem úgy mint amikor le "padlózom", hanem sokkal jobban. Ezt szokta csinálni alapjáraton is: A fordulat 100-200 at emelkedik, és ilyenkor pl indulásnál a egy kisebb (normál) gáz adásra
hirtelen el kezd pörögni jóval magasabb fordulaton, szinte kontrolálhatatlanul, de ebben a szakaszban "gyorsul" is rendesen.
Mi lehet az ok?
Előlre is köszi!
Naplózva
Viló
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1815
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1602 Dátum:
2013.02.22 péntek, 09:56:52 »
Idézetet írta: Istvan000 - 2013.02.21 csütörtök, 21:52:46
De ha igen jössz nekem egy bocsi csokival(nem boci)
Rendben.
Naplózva
1997 1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.
2004 F1 2.0 TDCi kombi automata.
Viló
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1815
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1603 Dátum:
2013.02.22 péntek, 09:58:30 »
Idézetet írta: szucs76 - 2013.02.22 péntek, 08:32:59
Üdvözlet mindenkinek!
Hozzáértők véleményére lennék kiváncsi, hogy mi okozhatja ezt a jelenséget:
1994 es 1.8 as klimás Mondeo Lucas adagolóval, 300000 km -el.
Szépen indul hidegen, melegen egyaránt, megy is ahogy mennie kell (szerintem). De most már elég sűrün csinálja azt, hogy egyik pillanatrol a másikra megindul, (mindtha meg tolnák hátulrol) de csak egy-két másodpercre, de nem úgy mint amikor le "padlózom", hanem sokkal jobban. Ezt szokta csinálni alapjáraton is: A fordulat 100-200 at emelkedik, és ilyenkor pl indulásnál a egy kisebb (normál) gáz adásra
hirtelen el kezd pörögni jóval magasabb fordulaton, szinte kontrolálhatatlanul, de ebben a szakaszban "gyorsul" is rendesen.
Mi lehet az ok?
Előlre is köszi!
Nekem pl akkor csinált hasonlót, amikor az üzemanyagrendszerem nem volt 100-as.
Hol el volt tömődve hol nem.
Viszont nálad szerintem más lesz a probléma.
Majd Ginjoy megmondja.
Naplózva
1997 1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.
2004 F1 2.0 TDCi kombi automata.
szucs76
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1604 Dátum:
2013.02.22 péntek, 11:22:42 »
Idézetet írta: Viló - 2013.02.22 péntek, 09:58:30
Nekem pl akkor csinált hasonlót, amikor az üzemanyagrendszerem nem volt 100-as.
Hol el volt tömődve hol nem.
Viszont nálad szerintem más lesz a probléma.
Majd Ginjoy megmondja.
Naplózva
Viló
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1815
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1605 Dátum:
2013.02.22 péntek, 13:07:02 »
Idézetet írta: szucs76 - 2013.02.22 péntek, 11:22:42
A hozzászólás job felső sarkában lévő "válasz"-ra kattintva tudsz válaszolni egy előző hozzászólásra.
Azon belül pedig a "[/quote]" szöveg alá kell írj és akkor mi is látni fogjuk.
Naplózva
1997 1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.
2004 F1 2.0 TDCi kombi automata.
szucs76
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1606 Dátum:
2013.02.22 péntek, 14:36:22 »
Idézetet írta: Viló - 2013.02.22 péntek, 09:58:30
Nekem pl akkor csinált hasonlót, amikor az üzemanyagrendszerem nem volt 100-as.
Hol el volt tömődve hol nem.
Viszont nálad szerintem más lesz a probléma.
Majd Ginjoy megmondja.
Köszi!
Szóval:
A szűrő tiszta (3000 km). Szűrőház "új" kb 5 éves, és az is tiszta, membránja nem szakadt.
Az adagoló "turbomembrán"? amire rá megy egy vékony cső a túrbótol az sem szivárog. De az adagoló tetején elhelyezett karoknál, amibe bele van kötve a dúsitó bovdenje HA egy kicsit meg feszitem a tengelyére merőlegesen, akkor egy kis szivárgás keletkezik körülötte De csak akkor ha igy meg piszkálom. Egyébként semmi nyoma se folyásnak, se semminek.
Kb olyan, mintha valami elektronika bele avatkozna az előtöltésbe. Hozzáteszem nem tudom hogy valami szabályozza-e az előtöltést ennél az adagolónál.
Ja és az autó érzésem szerint megy rendesen.
Lehet hogy buta kérdés, de ennél a konstrukciónál a légmennyiség mérő mit befolyásol? (ha alapjáraton le húzom a csatit semmi változás) Miböl lehet észre venni hogy jó-e?
Naplózva
Viló
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1815
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1607 Dátum:
2013.02.22 péntek, 14:54:39 »
Idézetet írta: szucs76 - 2013.02.22 péntek, 14:36:22
Köszi!
Szóval:
A szűrő tiszta (3000 km). Szűrőház "új" kb 5 éves, és az is tiszta, membránja nem szakadt.
Az adagoló "turbomembrán"? amire rá megy egy vékony cső a túrbótol az sem szivárog. De az adagoló tetején elhelyezett karoknál, amibe bele van kötve a dúsitó bovdenje HA egy kicsit meg feszitem a tengelyére merőlegesen, akkor egy kis szivárgás keletkezik körülötte De csak akkor ha igy meg piszkálom. Egyébként semmi nyoma se folyásnak, se semminek.
Kb olyan, mintha valami elektronika bele avatkozna az előtöltésbe. Hozzáteszem nem tudom hogy valami szabályozza-e az előtöltést ennél az adagolónál.
Ja és az autó érzésem szerint megy rendesen.
Lehet hogy buta kérdés, de ennél a konstrukciónál a légmennyiség mérő mit befolyásol? (ha alapjáraton le húzom a csatit semmi változás) Miböl lehet észre venni hogy jó-e?
A légtömegmérő kb csak dísznek van benne.
Az viszont nem jó ha szivárog az adagolóból a gázolaj mert akkor elengedi a háznyomást.
Naplózva
1997 1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.
2004 F1 2.0 TDCi kombi automata.
szucs76
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1608 Dátum:
2013.02.22 péntek, 15:19:18 »
Idézetet írta: Viló - 2013.02.22 péntek, 14:54:39
A légtömegmérő kb csak dísznek van benne.
Az viszont nem jó ha szivárog az adagolóból a gázolaj mert akkor elengedi a háznyomást.
Aha.
Akkor az nem csinálhatja ezt a jelenséget.
A szivárgás csak akkor keletkezik ha ezt a kart meg feszitem lefelé, vagy felfelé.
Olyan, hogy röpsúlyos előtöltés szabályzó van ebben? Ha igen, akkor ez okozhatja?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1609 Dátum:
2013.02.24 vasárnap, 18:57:24 »
Idézetet írta: Viló - 2013.02.21 csütörtök, 21:20:35
Nekem ma érkezett meg tőle a Bosch.
Holnap felrakom és ha nem fog tudni 200-at számonkérem Joy urat.
a tied 300-al is megy majd.
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Viló
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1815
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1610 Dátum:
2013.02.24 vasárnap, 19:55:47 »
Idézetet írta: GinJoy - 2013.02.24 vasárnap, 18:57:24
a tied 300-al is megy majd.
Itthon még kicseréltem a turbóról jövő átlátszó csövet egy kisebb vákumcsőre.
Ég és Föld a különbség.
Naplózva
1997 1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.
2004 F1 2.0 TDCi kombi automata.
Istvan000
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1611 Dátum:
2013.02.24 vasárnap, 20:02:53 »
Idézetet írta: Viló - 2013.02.24 vasárnap, 19:55:47
Itthon még kicseréltem a turbóról jövő átlátszó csövet egy kisebb vákumcsőre.
Ég és Föld a különbség.
Na megmondtam vagy megmondtam..
Naplózva
Viló
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1815
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1612 Dátum:
2013.02.24 vasárnap, 20:04:42 »
Idézetet írta: Istvan000 - 2013.02.24 vasárnap, 20:02:53
Na megmondtam vagy megmondtam..
A 200-as teszt még vissza van.
Naplózva
1997 1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.
2004 F1 2.0 TDCi kombi automata.
Istvan000
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1613 Dátum:
2013.02.24 vasárnap, 20:08:42 »
Idézetet írta: Viló - 2013.02.24 vasárnap, 20:04:42
A 200-as teszt még vissza van.
nyugi ,az is meglesz..
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1614 Dátum:
2013.02.24 vasárnap, 21:51:47 »
Idézetet írta: Viló - 2013.02.24 vasárnap, 20:04:42
A 200-as teszt még vissza van.
Irány Nevada és a 400km/h...
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
Dadman
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1615 Dátum:
2013.03.05 kedd, 15:19:52 »
Idézetet írta: szucs76 - 2013.02.22 péntek, 08:32:59
Üdvözlet mindenkinek!
Hozzáértők véleményére lennék kiváncsi, hogy mi okozhatja ezt a jelenséget:
1994 es 1.8 as klimás Mondeo Lucas adagolóval, 300000 km -el.
Szépen indul hidegen, melegen egyaránt, megy is ahogy mennie kell (szerintem). De most már elég sűrün csinálja azt, hogy egyik pillanatrol a másikra megindul, (mindtha meg tolnák hátulrol) de csak egy-két másodpercre, de nem úgy mint amikor le "padlózom", hanem sokkal jobban. Ezt szokta csinálni alapjáraton is: A fordulat 100-200 at emelkedik, és ilyenkor pl indulásnál a egy kisebb (normál) gáz adásra
hirtelen el kezd pörögni jóval magasabb fordulaton, szinte kontrolálhatatlanul, de ebben a szakaszban "gyorsul" is rendesen.
Mi lehet az ok?
Előlre is köszi!
Erre tényleg válaszolhatna valaki!!
Nekem is ezt csinálta ( csinálja ) az autó, én arra jöttem rá, hogy az aksi alatti vákuumos cucc húzza rá a dúsítást, de, hogy mitől az talány. Újabban tetézi a dolgot, hogy az előtöltést is véletlenszerűen állítgatja, fülre is egyértelmű, de amikor kerregősebb sokkal jobban is megy.
Szóval valami tudósember elmagyarázhatná az ECU ( vagy hogy hívják a motorvezérlőt ) lélektanát ( Milyen szenzoradatok alapján, mikor állítja az előtöltést és a dúsítást. ) Úgy vettem észre többen is találkoztak ezekkel a jelenségekkel.
A maf-nak szerintem igenis van szerepe, mert légszűrőcsere után egy ideig nem csinálta a dúsító ráhúzást, persze lehet, hogy hülyeség, de ezért kérdezősködök :-)
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1616 Dátum:
2013.03.06 szerda, 15:30:36 »
Idézetet írta: Móki - 2013.03.05 kedd, 15:19:52
Erre tényleg válaszolhatna valaki!!
Nekem is ezt csinálta ( csinálja ) az autó, én arra jöttem rá, hogy az aksi alatti vákuumos cucc húzza rá a dúsítást, de, hogy mitől az talány. Újabban tetézi a dolgot, hogy az előtöltést is véletlenszerűen állítgatja, fülre is egyértelmű, de amikor kerregősebb sokkal jobban is megy.
Szóval valami tudósember elmagyarázhatná az ECU ( vagy hogy hívják a motorvezérlőt ) lélektanát ( Milyen szenzoradatok alapján, mikor állítja az előtöltést és a dúsítást. ) Úgy vettem észre többen is találkoztak ezekkel a jelenségekkel.
A maf-nak szerintem igenis van szerepe, mert légszűrőcsere után egy ideig nem csinálta a dúsító ráhúzást, persze lehet, hogy hülyeség, de ezért kérdezősködök :-)
GinJoy a téma szakértője, biztos mond valami okosat. Én csak tippelek.
Nem vákuumos, wikiből idézek :
"Mk2es kivitelnél egy elektromotor rángatja az ECU által vezérelve, ha gyújtásra nem húz be önműködően, laza, ha behúz, de nem enged el, feszes. Amíg a gázkar potenciométer nincs jól beállítva, ez sem fog működni. Előfordulhat kontakthiba is az elektromotor sokpólusú csatlakozójánál is."
Továbbá ha levegőt kap az adagoló az üzemanyagszűrőtől, szintén megbolondíthatja azt. Ez elsőkörben szerintem adagoló gond lesz, ha az összes szenzor jó. A MAF-ot én is kedvelem, de tény, hogy semmi haszna, csak benyásoknál...
(ill. új más rendszerű, nem kamrás-dízeleknél)
Szerk.: Bocs, azt hittem az MK2-es TD topicban vagyok.
"Mk1es kivitelnél a termosztátháztól indul egy viaszos patrontól, víz melegedésére el kell engedje a dúsítókart. Üzemmeleg motornál állítsunk be 1mm holtjátékot a bowden és a dúsítókar mögé "
«
Utoljára szerkesztve: 2013.03.06 szerda, 15:33:00 írta [ Error ]
»
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
Sery
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1617 Dátum:
2013.03.24 vasárnap, 12:02:30 »
Üdv Kedves Márkatársak!
Először is köszönöm, hogy végre itt is a Mondeosok táborának tagja lehettem!
Na és most a hisztis kis hölgyikém nyűgje!
Adott egy MK1 1.8 TáDé, '95-ös kiadás. Már sikerült lassan minden létező hibáját előcsalogatnám, hála a több évig tartó "gazdátlanságnak".
Előjött egy olyan nyűgje, (miért is ne) hogy nagy gázadáskor fogja magát, és megáll az autó!
Ezt tegnap kezdte el egy szegedi utam alatt csinálni. Pöccre újra indul, meg igazából ha nem padlózom oda neki, hasít a gép (100-110-es utazóval haza tudtam jönni, kellő húzással (150 km)), de mégis idegesít. A membrános üzemanyagszűrős őrületet már akkor kiiktattam mikor megvettem, mivel ezt elhanyagolták, alig bírtam hazahozni az autót. Helyébe egy Golf 2 két csöcsös gázolja szűrőt építettem be, plusz elé van még rakva egy papír előszűrő is. Itt mind a kettő átfolyik rendesen. Üzemanyagcsövek a fém csőtől ki vannak új Gates csövekre cserélve, be van építve az adagolótól olyan 15 cm-re egy visszafolyásgátló is. Azt sejtem, hogy üzemanyagellátási gondjaim vannak, viszont nem tudom hol a gond... Leállító mágnesszelepet most cseréltem a héten. Lenne még az adagolóban is egy rejtett szűrő valahol, amit érdemes lenne átnyálazni? (találkoztam már ilyennel Audinál) Vagy a drága Lucas adagolóm mondja nyekk? (a szomszédomban valamikor "falusi" Ford szalon és márkaszervíz működött, épp valamelyik nap ajánlgatott a szomszéd nekem egy felújított Escort adagolót (ráadásul TD-é szerintem, mivel tornyos). Előre is köszönöm a segítséget, tippeket!
Naplózva
Kincso70
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 561
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1618 Dátum:
2013.03.24 vasárnap, 12:22:56 »
Idézetet írta: Sery - 2013.03.24 vasárnap, 12:02:30
Üdv Kedves Márkatársak!
Először is köszönöm, hogy végre itt is a Mondeosok táborának tagja lehettem!
Na és most a hisztis kis hölgyikém nyűgje!
Adott egy MK1 1.8 TáDé, '95-ös kiadás. Már sikerült lassan minden létező hibáját előcsalogatnám, hála a több évig tartó "gazdátlanságnak".
Előjött egy olyan nyűgje, (miért is ne) hogy nagy gázadáskor fogja magát, és megáll az autó!
Ezt tegnap kezdte el egy szegedi utam alatt csinálni. Pöccre újra indul, meg igazából ha nem padlózom oda neki, hasít a gép (100-110-es utazóval haza tudtam jönni, kellő húzással (150 km)), de mégis idegesít. A membrános üzemanyagszűrős őrületet már akkor kiiktattam mikor megvettem, mivel ezt elhanyagolták, alig bírtam hazahozni az autót. Helyébe egy Golf 2 két csöcsös gázolja szűrőt építettem be, plusz elé van még rakva egy papír előszűrő is. Itt mind a kettő átfolyik rendesen. Üzemanyagcsövek a fém csőtől ki vannak új Gates csövekre cserélve, be van építve az adagolótól olyan 15 cm-re egy visszafolyásgátló is. Azt sejtem, hogy üzemanyagellátási gondjaim vannak, viszont nem tudom hol a gond... Leállító mágnesszelepet most cseréltem a héten. Lenne még az adagolóban is egy rejtett szűrő valahol, amit érdemes lenne átnyálazni? (találkoztam már ilyennel Audinál) Vagy a drága Lucas adagolóm mondja nyekk? (a szomszédomban valamikor "falusi" Ford szalon és márkaszervíz működött, épp valamelyik nap ajánlgatott a szomszéd nekem egy felújított Escort adagolót (ráadásul TD-é szerintem, mivel tornyos). Előre is köszönöm a segítséget, tippeket!
Ginjoy a dízel guru.Keresd bátran.
Naplózva
Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
Sery
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1619 Dátum:
2013.03.24 vasárnap, 12:36:22 »
Idézetet írta: Kincso70 - 2013.03.24 vasárnap, 12:22:56
Ginjoy a dízel guru.Keresd bátran.
Ok, köszi szépen!
Mindjárt írok is neki!
Naplózva
Sery
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1620 Dátum:
2013.03.26 kedd, 14:29:16 »
Idézetet írta: Sery - 2013.03.24 vasárnap, 12:02:30
Üdv Kedves Márkatársak!
Először is köszönöm, hogy végre itt is a Mondeosok táborának tagja lehettem!
Na és most a hisztis kis hölgyikém nyűgje!
Adott egy MK1 1.8 TáDé, '95-ös kiadás. Már sikerült lassan minden létező hibáját előcsalogatnám, hála a több évig tartó "gazdátlanságnak".
Előjött egy olyan nyűgje, (miért is ne) hogy nagy gázadáskor fogja magát, és megáll az autó!
Ezt tegnap kezdte el egy szegedi utam alatt csinálni. Pöccre újra indul, meg igazából ha nem padlózom oda neki, hasít a gép (100-110-es utazóval haza tudtam jönni, kellő húzással (150 km)), de mégis idegesít. A membrános üzemanyagszűrős őrületet már akkor kiiktattam mikor megvettem, mivel ezt elhanyagolták, alig bírtam hazahozni az autót. Helyébe egy Golf 2 két csöcsös gázolja szűrőt építettem be, plusz elé van még rakva egy papír előszűrő is. Itt mind a kettő átfolyik rendesen. Üzemanyagcsövek a fém csőtől ki vannak új Gates csövekre cserélve, be van építve az adagolótól olyan 15 cm-re egy visszafolyásgátló is. Azt sejtem, hogy üzemanyagellátási gondjaim vannak, viszont nem tudom hol a gond... Leállító mágnesszelepet most cseréltem a héten. Lenne még az adagolóban is egy rejtett szűrő valahol, amit érdemes lenne átnyálazni? (találkoztam már ilyennel Audinál) Vagy a drága Lucas adagolóm mondja nyekk? (a szomszédomban valamikor "falusi" Ford szalon és márkaszervíz működött, épp valamelyik nap ajánlgatott a szomszéd nekem egy felújított Escort adagolót (ráadásul TD-é szerintem, mivel tornyos). Előre is köszönöm a segítséget, tippeket!
Na, szerencsére rájöttem, hogy az egy hete kicserélt mágnesszelepem adta meg magát..
Naplózva
Kincso70
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 561
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1621 Dátum:
2013.03.26 kedd, 23:00:26 »
Idézetet írta: Sery - 2013.03.26 kedd, 14:29:16
Na, szerencsére rájöttem, hogy az egy hete kicserélt mágnesszelepem adta meg magát..
Naplózva
Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1622 Dátum:
2013.04.04 csütörtök, 18:04:02 »
papáim igen régen volt írás ebbe a topicba
ja kérem azért mert a TD-k igen jók nincs velük gond
«
Utoljára szerkesztve: 2013.04.04 csütörtök, 18:06:36 írta Ragasits
»
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
Kincso70
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 561
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1623 Dátum:
2013.04.04 csütörtök, 20:38:11 »
Idézetet írta: Ragasits - 2013.04.04 csütörtök, 18:04:02
papáim igen régen volt írás ebbe a topicba
ja kérem azért mert a TD-k igen jók nincs velük gond
Nekem előtte benzinesek voltak.A TD-nél is elvégzed az alapokat aztán gyííííííííííííííííííí.E-L-É-G-E-D-E-T-T-V-A-G-Y-O-K-
Naplózva
Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1624 Dátum:
2013.04.06 szombat, 02:35:21 »
Idézetet írta: Kincso70 - 2013.04.04 csütörtök, 20:38:11
Nekem előtte benzinesek voltak.A TD-nél is elvégzed az alapokat aztán gyííííííííííííííííííí.E-L-É-G-E-D-E-T-T-V-A-G-Y-O-K-
ennek tiszta szível örülök
én is elégedett vagyok vele
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
bear64
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 32
ST 200 5 ajtós 1999
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1625 Dátum:
2013.04.21 vasárnap, 21:47:28 »
Sziasztok Urak!
Sürgősen kellene egy jó szerelő egy kollégám 96-os 1,8TD Mondeojához.Most vette vannak gondok a motorral és jövő hónap közepn Németországba kellene mennie.Köszi.
Naplózva
Kincso70
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 561
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1626 Dátum:
2013.04.22 hétfő, 08:27:21 »
Idézetet írta: bear64 - 2013.04.21 vasárnap, 21:47:28
Sziasztok Urak!
Sürgősen kellene egy jó szerelő egy kollégám 96-os 1,8TD Mondeojához.Most vette vannak gondok a motorral és jövő hónap közepn Németországba kellene mennie.Köszi.
Mindenki Őt fogja ajánlani:Ginjoy. Az utazási távolságot ne vedd figyelembe megéri elmenni hozzá ha messze is laksz.Az ország minden pontjáról járunk hozzá.
Naplózva
Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
Gee
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1627 Dátum:
2013.04.22 hétfő, 20:40:32 »
Idézetet írta: bear64 - 2013.04.21 vasárnap, 21:47:28
Sziasztok Urak!
Sürgősen kellene egy jó szerelő egy kollégám 96-os 1,8TD Mondeojához.Most vette vannak gondok a motorral és jövő hónap közepn Németországba kellene mennie.Köszi.
Ginjoy urat keresd meg ő biztos hogy tud neked segíteni mindenben ami a TD motorhoz kell nagyon jó szakember
nekem is ő segített az adagoló hibás mondeomal és azóta gond nélkül használom a kocsit csak ajánlani tudom
és például én Szolnokról mentem el hozzá az adagoló miatt
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1628 Dátum:
2013.04.22 hétfő, 21:02:01 »
Idézetet írta: bear64 - 2013.04.21 vasárnap, 21:47:28
Sziasztok Urak!
Sürgősen kellene egy jó szerelő egy kollégám 96-os 1,8TD Mondeojához.Most vette vannak gondok a motorral és jövő hónap közepn Németországba kellene mennie.Köszi.
Csatlakozom az előttem szólókhoz.
(bárhonnan is, oda vigye el, megéri)
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
bear64
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 32
ST 200 5 ajtós 1999
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1629 Dátum:
2013.04.22 hétfő, 21:20:31 »
Köszönöm.Cím vagy telefonszám?
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1630 Dátum:
2013.04.22 hétfő, 21:30:18 »
Idézetet írta: bear64 - 2013.04.22 hétfő, 21:20:31
Köszönöm.Cím vagy telefonszám?
Régebben kint volt a száma az aláírásában, de ha privátban megkeresed válaszol biztos.
Egyébként daruszentmiklósi.
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
Akiee
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1631 Dátum:
2013.04.24 szerda, 17:15:51 »
Ha rossz/folyat a turbó membrán akkor tud levegősödni a motor?
Mert elsőre 1 hét állás után nehezen indul az autó, viszont utána már egészen könnyen beindul a gép.
Naplózva
szikla
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 60
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1632 Dátum:
2013.04.30 kedd, 05:17:31 »
Üdvözlöm a forumosokat.
Nemrég vásároltam Mk1 mondeot sikeres 250km megtétele után ledobta a vezérmű szíjat.
Szerelőnél pihen, szelepek a dugóban milyen mértékű nyomot hagynak.
Köszönöm előre is a válaszokat.
Képek:
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1633 Dátum:
2013.04.30 kedd, 08:46:09 »
Idézetet írta: szikla - 2013.04.30 kedd, 05:17:31
Üdvözlöm a forumosokat.
Nemrég vásároltam Mk1 mondeot sikeres 250km megtétele után ledobta a vezérmű szíjat.
Szerelőnél pihen, szelepek a dugóban milyen mértékű nyomot hagynak.
Köszönöm előre is a válaszokat.
Képek:
Szia !
Hát, nem tudom mit és mennyit mond a szerelő, de nekem mikor szétment a szíjam voltam vagy 10 szerelőnél, ráköltöttem legalább 200e pénzt, de fölösleges volt. Pedig nem is volt vertek a szelepek szét állítólag semmit. Síkolták a hengerfejet, stb, rossz maradt, ette a vizet, a legvégén valami olyasmi derült ki, hogy a blokkban volt repedés és ott folyt el a lötty. Nem tudom, de motorcsere lett a vége, 3-5 év szenvedés után...
Szerintem egy bontott motort olcsóbban megkapsz ami jó és nem kell szenvedned. Én spec. egy MK2-es dízelt vettem (komplett autót) az osztrákoknál, lábon haza is hoztam, 50 körül vettem, 50 volt az átpakolás, ill. egy nagyszerviz. A többi kiadás már nem a motorra ment, hanem a saját dolgaimra, a donorból. (digitklíma, kábelezések, MK2-es műszerfal, stb...) El is tudtam adni elég sok alkatrészt, utána meg a rossz motor részeivel, meg a egyéb vas cuccokkal kaptam 50 ropit a MÉH-ben érte.
Tehát pl. keresd meg Viló-t, lehet, hogy neki van motorja. Sokat nem kérhet érte, nekem kint ajánlott még egy plusz MK2-es motort is az eladó 100 euróért. (váltóval, mindennel) Ha nem akarsz komplett mocit cserélni, szerintem a blokkot, hengereket, hengerfejet, stb-it cseréld át egy épre és akkor nem kell a fakezű szerelőkre, meg fémmunkásokra hagyatkoznod.
Én ezt javaslom, szerintem "már" ez a legolcsóbb módszer.
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
szikla
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 60
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1634 Dátum:
2013.05.04 szombat, 11:50:37 »
:worship:Szia
Idézetet írta: [ Error ] - 2013.04.30 kedd, 08:46:09
Nagyon szépen köszönöm válaszod. Fontólora vetem egyelöre keresek donórt az autóhoz. 1995 janúári épitésü.
Szeretném kérdezni MK2 motórt egy az egyben áttudom épiteni? Olvasatból nekem ez jön le. Vagy csak a belsöteret lehet ki cserélni.
Szia !
Hát, nem tudom mit és mennyit mond a szerelő, de nekem mikor szétment a szíjam voltam vagy 10 szerelőnél, ráköltöttem legalább 200e pénzt, de fölösleges volt. Pedig nem is volt vertek a szelepek szét állítólag semmit. Síkolták a hengerfejet, stb, rossz maradt, ette a vizet, a legvégén valami olyasmi derült ki, hogy a blokkban volt repedés és ott folyt el a lötty. Nem tudom, de motorcsere lett a vége, 3-5 év szenvedés után...
Szerintem egy bontott motort olcsóbban megkapsz ami jó és nem kell szenvedned. Én spec. egy MK2-es dízelt vettem (komplett autót) az osztrákoknál, lábon haza is hoztam, 50 körül vettem, 50 volt az átpakolás, ill. egy nagyszerviz. A többi kiadás már nem a motorra ment, hanem a saját dolgaimra, a donorból. (digitklíma, kábelezések, MK2-es műszerfal, stb...) El is tudtam adni elég sok alkatrészt, utána meg a rossz motor részeivel, meg a egyéb vas cuccokkal kaptam 50 ropit a MÉH-ben érte.
Tehát pl. keresd meg Viló-t, lehet, hogy neki van motorja. Sokat nem kérhet érte, nekem kint ajánlott még egy plusz MK2-es motort is az eladó 100 euróért. (váltóval, mindennel) Ha nem akarsz komplett mocit cserélni, szerintem a blokkot, hengereket, hengerfejet, stb-it cseréld át egy épre és akkor nem kell a fakezű szerelőkre, meg fémmunkásokra hagyatkoznod.
Én ezt javaslom, szerintem "már" ez a legolcsóbb módszer.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.05.04 szombat, 11:53:42 írta szikla
»
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1635 Dátum:
2013.05.07 kedd, 09:16:51 »
Idézetet írta: szikla - 2013.05.04 szombat, 11:50:37
:worship:Szia
Belemegy az MK2-es is, de a váltóval játszani kell, mert az már bowdenes, nem tolórudas és a kialakítása a kulisszának picit más. Hogy az MK2-es motortéri kábelköteg és MK1-es belső köteg mennyire szeretik egymást az nem tudom, többek között ezért is jött át az is a donorból. (csak a zárakkal és 4/5 ajtós donor köteg -> kombiba való művelettel battam rá kicsit
)
Csak a motort és váltót átrakni lehet, hogy könnyebb.
Végülis sok különbség nincs a kettő között madzagolásban, a motortérben. Mindössze a fényszórók/index-ek a másak.
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
szikla
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 60
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1636 Dátum:
2013.05.08 szerda, 20:31:31 »
Szia.
Nagyon köszönöm szépen a válasz.
Így tejesen tiszta a kép elötem.
Idézetet írta: [ Error ] - 2013.05.07 kedd, 09:16:51
Belemegy az MK2-es is, de a váltóval játszani kell, mert az már bowdenes, nem tolórudas és a kialakítása a kulisszának picit más. Hogy az MK2-es motortéri kábelköteg és MK1-es belső köteg mennyire szeretik egymást az nem tudom, többek között ezért is jött át az is a donorból. (csak a zárakkal és 4/5 ajtós donor köteg -> kombiba való művelettel battam rá kicsit
)
Csak a motort és váltót átrakni lehet, hogy könnyebb.
Végülis sok különbség nincs a kettő között madzagolásban, a motortérben. Mindössze a fényszórók/index-ek a másak.
Naplózva
Mobidik
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1941
MK II 1,8 TD.
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1637 Dátum:
2013.05.08 szerda, 20:40:56 »
Idézetet írta: szikla - 2013.05.08 szerda, 20:31:31
Szia.
Nagyon köszönöm szépen a válasz.
Így tejesen tiszta a kép elötem.
De ha csak a motort cseréled, motor ki váltó le, új motorral össze, és mehet vissza.
Naplózva
Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1638 Dátum:
2013.05.08 szerda, 21:32:35 »
Idézetet írta: Mobidik - 2013.05.08 szerda, 20:40:56
De ha csak a motort cseréled, motor ki váltó le, új motorral össze, és mehet vissza.
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
jocó
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1639 Dátum:
2013.05.25 szombat, 19:28:46 »
Sziassztok!
Valaki tudna nekem segíteni?
Hidegen nem akar beindulni a motor annak ellenére hogy az izzításom jó.
Van amikor hidegindítóval is csak másodjára, de van amikor minden
nélkül azonnal beindul.
Naplózva
lakozoltan
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1640 Dátum:
2013.05.29 szerda, 08:20:06 »
sziasztok!szeretnék egy pár mondeo motor alkatrészt felajánlani akinek szüksége van rá. külföldön vásároltam egy 1.8 TD Mondeo Kombit, hazafele vezérműszíj szakadt lett és a motorból egy pár alkatrészt hazahoztam. Ha valakinek szüksége van: lucas adagoló, vezérműtengely, légtömegmérő, klíma kompresszor, szervó szivattyú, vezérműszíj feszítők, főfék munkahenger, izitógyertyák, termosztát, vezérlő elektronika. A kocsi 95ös évjáratú.31.én megyek vissza,ha valakinek valamit kell tudok hozni. inkább telefonon vagyok elérhető, mert kint nincs internetlehetőségem. Tel: 0620 496 6630. Köszi, hogy elolvastátok.
Naplózva
subway
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 145
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1641 Dátum:
2013.07.11 csütörtök, 05:31:24 »
Szevasztok! Nemrég lettem egy ilyen dögöcske büszke tulaja. Tegnap megtartottam rajta a szűrő és olaj cseréket, de valamiért még mindig nem tökéletes. Olyan mintha nem mindig kapna gázolajat. Egyszer megindul, akkor húz rendesen, de van hogy semmi és csak erőlködik. Amikor megvettem és hazaértem vele, akkor az udvarra beállva hallottam valami érdekes kattogó/köpködő hangot, amikor felnyitottam a gépteret, egyértelműen a gázolajszűrő ház adta ki. Ha nem adja ki a hangot, jó az alapjárat, szépen megy, ha van hangja, alapjárat még klímával is csak 750 és gázadásra se reagál olyan jól. Kérdem én mit kéne tennem a döggel?
Naplózva
'96 1.8 TD CLX
bluedevils
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 124
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1642 Dátum:
2013.07.12 péntek, 14:21:06 »
Sziasztok! Tegnap megejtettem-volna-egy termosztát cserét, de beletört két csavarom a termosztát házába
Ez nem is lenne gond, megoldottam, de csináltam klingeritből tömítést a termosztátház és a blokk közé, ez viszont engedi a vizet, akármennyire meghúzom a csavarokat. Mit gondoltok, az FBS tömítőanyag megfelel ide? Rajt hagyjam a klingeritet is, vagy csak úgy magában is lehet használni? Köszi.
Naplózva
Mondeo MK I 1.8td kombi 1994
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1643 Dátum:
2013.07.12 péntek, 16:17:56 »
Idézetet írta: bluedevils - 2013.07.12 péntek, 14:21:06
Sziasztok! Tegnap megejtettem-volna-egy termosztát cserét, de beletört két csavarom a termosztát házába
Ez nem is lenne gond, megoldottam, de csináltam klingeritből tömítést a termosztátház és a blokk közé, ez viszont engedi a vizet, akármennyire meghúzom a csavarokat. Mit gondoltok, az FBS tömítőanyag megfelel ide? Rajt hagyjam a klingeritet is, vagy csak úgy magában is lehet használni? Köszi.
én is klingeritből csináltam, annak semmi baja nem volt. én nem szeretem a tömítőpasztákat, nem ajánlanám.
egyébként 500 ft a gyári tömítés alá
bocs, már 700:
https://cromax.hu/30000000-hutorendszer/30700000-termosztat-es-alkatreszei/30700650-termosztathaz-tomitesei/9254-termosztathaz-tomites-ford-escort/orion-1986-1990-diesel
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
bluedevils
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 124
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1644 Dátum:
2013.07.12 péntek, 16:48:15 »
Idézetet írta: GinJoy - 2013.07.12 péntek, 16:17:56
én is klingeritből csináltam, annak semmi baja nem volt. én nem szeretem a tömítőpasztákat, nem ajánlanám.
egyébként 500 ft a gyári tömítés alá
bocs, már 700:
https://cromax.hu/30000000-hutorendszer/30700000-termosztat-es-alkatreszei/30700650-termosztathaz-tomitesei/9254-termosztathaz-tomites-ford-escort/orion-1986-1990-diesel
Köszi! Az a baj, hogy voltam ma autósboltban, de csak komplett tömítéskészletük volt. Ezt az anyagot a boltos ember ajánlotta. Összeraktam, aztán majd holnap reggel megpróbálom, mert ilyen munkarendben, amiben dolgozom, képtelenség itthon akárminek nekiállni.
Még fél óra, aztán go melóba reggelig
Naplózva
Mondeo MK I 1.8td kombi 1994
subway
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 145
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1645 Dátum:
2013.07.12 péntek, 20:03:08 »
Idézetet írta: subway - 2013.07.11 csütörtök, 05:31:24
Szevasztok! Nemrég lettem egy ilyen dögöcske büszke tulaja. Tegnap megtartottam rajta a szűrő és olaj cseréket, de valamiért még mindig nem tökéletes. Olyan mintha nem mindig kapna gázolajat. Egyszer megindul, akkor húz rendesen, de van hogy semmi és csak erőlködik. Amikor megvettem és hazaértem vele, akkor az udvarra beállva hallottam valami érdekes kattogó/köpködő hangot, amikor felnyitottam a gépteret, egyértelműen a gázolajszűrő ház adta ki. Ha nem adja ki a hangot, jó az alapjárat, szépen megy, ha van hangja, alapjárat még klímával is csak 750 és gázadásra se reagál olyan jól. Kérdem én mit kéne tennem a döggel?
Tegnap volt időm egy kicsit olvasgatni a témát, és kb a 4. oldalig el is jutottam. Ott valami turbó membránt emlegettek, és gyönyörűen körbeírták, de lehetne egy olyan kérésem, hogy valaki fotózza le és nyilazza be, hogy melyik csövecskét kéne lehúznom ahhoz, azt a csöpögést meg tudjam nézni? Ha az, akkor legalább a lusta szakinak nem kéne keresgélnie, meg nézelődnie, csak megkérném hogy cserélje ki. Remélem tudtok segíteni.
Naplózva
'96 1.8 TD CLX
bluedevils
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 124
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1646 Dátum:
2013.07.13 szombat, 15:31:44 »
Idézetet írta: bluedevils - 2013.07.12 péntek, 14:21:06
Sziasztok! Tegnap megejtettem-volna-egy termosztát cserét, de beletört két csavarom a termosztát házába
Ez nem is lenne gond, megoldottam, de csináltam klingeritből tömítést a termosztátház és a blokk közé, ez viszont engedi a vizet, akármennyire meghúzom a csavarokat. Mit gondoltok, az FBS tömítőanyag megfelel ide? Rajt hagyjam a klingeritet is, vagy csak úgy magában is lehet használni? Köszi.
Felesleges kiadás volt, így sem éri el a vízhőfok a normál sávot az óra szerint. Keresek tovább, talán jeladó lesz.
Naplózva
Mondeo MK I 1.8td kombi 1994
bluedevils
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 124
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1647 Dátum:
2013.07.13 szombat, 17:10:50 »
Újabb kérdések
Észrevettem, hogy a blokk előtti tartóbak elég (nagyon) rossz állapotú, konkréten lötyög a belseje. Ennek a cseréje milyen nehézségű? Esetleg van valami hasonló a motor mögött is? Köszi.
Naplózva
Mondeo MK I 1.8td kombi 1994
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1648 Dátum:
2013.07.13 szombat, 17:23:52 »
Idézetet írta: bluedevils - 2013.07.13 szombat, 17:10:50
Újabb kérdések
Észrevettem, hogy a blokk előtti tartóbak elég (nagyon) rossz állapotú, konkréten lötyög a belseje. Ennek a cseréje milyen nehézségű? Esetleg van valami hasonló a motor mögött is? Köszi.
mk1-nél nem negy ügy cserélni,
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
bluedevils
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 124
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1649 Dátum:
2013.07.13 szombat, 17:33:22 »
Idézetet írta: GinJoy - 2013.07.13 szombat, 17:23:52
mk1-nél nem negy ügy cserélni,
Köszi
Naplózva
Mondeo MK I 1.8td kombi 1994
Oldalak:
1
...
26
27
28
29
30
31
32
[
33
]
34
35
36
37
38
39
40
...
43
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ