GinJoy
|
|
« Új hozzászólás #700 Dátum: 2011.11.29 kedd, 19:45:05 » |
|
eBAY-en van MKI vezérlés 20e szállítással. MKII 37e+post. mk2 dayco az jó. az van fent nekem is. az automata feszítő az a gyári benne 27000.- DKTB250
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011.11.29 kedd, 19:49:47 írta GinJoy »
|
Naplózva
|
2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le --------------------------- 2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
|
|
|
Mobidik
|
|
« Új hozzászólás #701 Dátum: 2011.11.29 kedd, 20:02:46 » |
|
mk2 dayco az jó. az van fent nekem is. az automata feszítő az a gyári benne
27000.- DKTB250
Az az érzésem, ebből az idén nem lesz semmi.
|
|
|
Naplózva
|
Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
|
|
|
schumacher8
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #702 Dátum: 2011.11.30 szerda, 11:15:04 » |
|
nektek medig izzik reggeli inditásnál?mert nekem nem egyből indúl tavajhoz képest..-.- kétszer izzitok és utána...lehet aksival is baj van? vagy csak simán izzítógyertya csere,meg ki vettem és tettem bele egy mk2ből bontottam még ki az pl kormos volt de nem volt foltokba rá égve mint az enyémre,(amit két éve lett cserélve)de ezekkel is ugyan úgy indúl...most meleg motorral mint ami előtte volt benne,jobban járnék a vissza tenném ami volt benne de előtte egy kis dörzsi...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
[ Error ]
|
|
« Új hozzászólás #703 Dátum: 2011.12.01 csütörtök, 13:15:17 » |
|
nektek medig izzik reggeli inditásnál?mert nekem nem egyből indúl tavajhoz képest..-.- kétszer izzitok és utána...lehet aksival is baj van? vagy csak simán izzítógyertya csere,meg ki vettem és tettem bele egy mk2ből bontottam még ki az pl kormos volt de nem volt foltokba rá égve mint az enyémre,(amit két éve lett cserélve)de ezekkel is ugyan úgy indúl...most meleg motorral mint ami előtte volt benne,jobban járnék a vissza tenném ami volt benne de előtte egy kis dörzsi... én elsőre mindig duplán izzítok, főleg ha nagyon hideg van, mivel az akkum fél éves és elég szép darab (hifihez kell a jó, nagyteljesítményű akku), ezért utána szépen pörgeti a motort, de indulás után még köhög 1-2-őt, én ezt a *** üzemanyagokra kenem. szvsz, a gyertyák is lehetnek betegek (akár 1 is), meg az akkud is lehet már gyenge. kattanásig izzítasz, vagy csak amíg a lámpa kialszik?
|
|
|
Naplózva
|
'95.09 MK1(.5 ) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
|
|
|
GinJoy
|
|
« Új hozzászólás #704 Dátum: 2011.12.01 csütörtök, 14:42:45 » |
|
én elsőre mindig duplán izzítok, főleg ha nagyon hideg van, mivel az akkum fél éves és elég szép darab (hifihez kell a jó, nagyteljesítményű akku), ezért utána szépen pörgeti a motort, de indulás után még köhög 1-2-őt, én ezt a *** üzemanyagokra kenem.
1-re is el kéne indulni rendesen. ha indulás után dadog, akkor inkább meg kéne nézni az adagoló beállítását, pl előtöltést, meg van-e dúsítás rendesen?
|
|
|
Naplózva
|
2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le --------------------------- 2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
|
|
|
schumacher8
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #705 Dátum: 2011.12.01 csütörtök, 16:30:11 » |
|
1-re is el kéne indulni rendesen. ha indulás után dadog, akkor inkább meg kéne nézni az adagoló beállítását, pl előtöltést, meg van-e dúsítás rendesen?
adagolónál minden ok..dadogni nagyon ritkán szokot,én aksira tippelek ha be bikázom,vagy be tolom akkor úgy indúl mintha meleg motorral indítottam volna... nem értem...de rem csak aksi a baj meg néha van buborék a szürő utáni csőnél...ne azt hamar átviszi...mondjuk csak ha pirosban van a tű meg akkor föl akad a fordulat egy picit. na mind1 ezt megoldom vhogy de az miért van hogy néha a km óra föl üt 240re meg pattog arra rá jöttem amikor generátorral volt baj hogy akkor a fordulatszám mérő mászkál föl le:D...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
[ Error ]
|
|
« Új hozzászólás #706 Dátum: 2011.12.01 csütörtök, 18:58:30 » |
|
1-re is el kéne indulni rendesen. ha indulás után dadog, akkor inkább meg kéne nézni az adagoló beállítását, pl előtöltést, meg van-e dúsítás rendesen?
ehhez az adagolóhoz még nem nyúltak szerencsére (ugye az MK2 motor), a régit állítgatták, egy majsai fazon, sokan az egyik legjobb adagolósnak tartották, de úgy emlékszem, hogy picit akkor is köhögött... majd keresek valakit, a érti is a dolgát és nem vár fél millát a belövéséért...
|
|
|
Naplózva
|
'95.09 MK1(.5 ) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
|
|
|
schumacher8
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #707 Dátum: 2011.12.01 csütörtök, 19:02:41 » |
|
én elsőre mindig duplán izzítok, főleg ha nagyon hideg van, mivel az akkum fél éves és elég szép darab (hifihez kell a jó, nagyteljesítményű akku), ezért utána szépen pörgeti a motort, de indulás után még köhög 1-2-őt, én ezt a *** üzemanyagokra kenem. szvsz, a gyertyák is lehetnek betegek (akár 1 is), meg az akkud is lehet már gyenge. kattanásig izzítasz, vagy csak amíg a lámpa kialszik?
hát kétszer ameddg a lámpa ég...de akkor gondolom töbre megyek ha a kattanásig? de akkor már nem lekapcsol a rele?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
schumacher8
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #708 Dátum: 2011.12.01 csütörtök, 19:05:37 » |
|
ehhez az adagolóhoz még nem nyúltak szerencsére (ugye az MK2 motor), a régit állítgatták, egy majsai fazon, sokan az egyik legjobb adagolósnak tartották, de úgy emlékszem, hogy picit akkor is köhögött... majd keresek valakit, a érti is a dolgát és nem vár fél millát a belövéséért... állítani csak a tárcsából lehet a csavaroknál??
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
schumacher8
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #709 Dátum: 2011.12.01 csütörtök, 19:19:24 » |
|
én megpróbáltam azt hogy rá tettem aksira a négy négy izzító gyertyát és egy volt ami később izzot be vörösre... de mind a hét db ugyan akkor izzík... vagy lehet hogy teljesen más elven mükszik amikor bevan szerelve? mert nem hiszem el hogy mind rossz...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
GinJoy
|
|
« Új hozzászólás #710 Dátum: 2011.12.01 csütörtök, 19:47:15 » |
|
ehhez az adagolóhoz még nem nyúltak szerencsére (ugye az MK2 motor), a régit állítgatták, egy majsai fazon, sokan az egyik legjobb adagolósnak tartották, de úgy emlékszem, hogy picit akkor is köhögött... majd keresek valakit, a érti is a dolgát és nem vár fél millát a belövéséért... csak leveszed a szervó szílyát, és a meghajtó szíjtárcsát, és odaférsz az adagolóhoz, vagyis a bordás kerekéhez. van 3 db csavar amit 13-as kulcs lazít, azt ki kell lazítani, és a középen lévőt előrébb fordítani, de már fél mm is sok
|
|
|
Naplózva
|
2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le --------------------------- 2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
|
|
|
schumacher8
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #711 Dátum: 2011.12.01 csütörtök, 21:07:02 » |
|
csak leveszed a szervó szílyát, és a meghajtó szíjtárcsát, és odaférsz az adagolóhoz, vagyis a bordás kerekéhez. van 3 db csavar amit 13-as kulcs lazít, azt ki kell lazítani, és a középen lévőt előrébb fordítani, de már fél mm is sok
előrébb? konkrétan álok az autóval szemben és az adagoló tengelyét én felém kell el tekerni de ott nekem van hogy fél cm is látszanak a régi csavar helyek meg van visszáb is ami be van jelölve fehér festékkel...na ezzel elszórakozok majd viszont ha én felém tekerem a tengelyt akkor később kapja az anyagot,vagy hamarabb?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
krisz32
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #712 Dátum: 2011.12.01 csütörtök, 21:11:07 » |
|
előrébb? konkrétan álok az autóval szemben és az adagoló tengelyét én felém kell el tekerni de ott nekem van hogy fél cm is látszanak a régi csavar helyek meg van visszáb is ami be van jelölve fehér festékkel...na ezzel elszórakozok majd viszont ha én felém tekerem a tengelyt akkor később kapja az anyagot,vagy hamarabb? Előtöltést úgy tudsz növelni,hogy az adagoló tengelyét,a 3 db tárcsarögzítő csavar kilazítása után,az óramutató járásával megegyező irányba fordítod.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
GinJoy
|
|
« Új hozzászólás #713 Dátum: 2011.12.01 csütörtök, 21:11:41 » |
|
előrébb? konkrétan álok az autóval szemben és az adagoló tengelyét én felém kell el tekerni de ott nekem van hogy fél cm is látszanak a régi csavar helyek meg van visszáb is ami be van jelölve fehér festékkel...na ezzel elszórakozok majd viszont ha én felém tekerem a tengelyt akkor később kapja az anyagot,vagy hamarabb? ha magad felé húzod, akkor kap hamarabb. de figyelj rá amit mondtam: fél miliméter is sok
|
|
|
Naplózva
|
2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le --------------------------- 2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
|
|
|
schumacher8
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #714 Dátum: 2011.12.01 csütörtök, 21:17:17 » |
|
ha magad felé húzod, akkor kap hamarabb. de figyelj rá amit mondtam: fél miliméter is sok
ok de hozzá lehet férni anélkül hogy le engedjem a motort..nem?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
GinJoy
|
|
« Új hozzászólás #715 Dátum: 2011.12.01 csütörtök, 21:18:06 » |
|
ok de hozzá lehet férni anélkül hogy le engedjem a motort..nem?
persze
|
|
|
Naplózva
|
2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le --------------------------- 2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
|
|
|
schumacher8
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #716 Dátum: 2011.12.01 csütörtök, 22:10:16 » |
|
persze
rendben köszi
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
[ Error ]
|
|
« Új hozzászólás #717 Dátum: 2011.12.02 péntek, 01:41:31 » |
|
hát kétszer ameddg a lámpa ég...de akkor gondolom töbre megyek ha a kattanásig? de akkor már nem lekapcsol a rele?
Én úgy csináltam, hogy először megvártam a kattanást, majd újra izzítás és mielőtt kattant volna, de a lámpa már kialudt akkor indítottam... ki lehet számítani de egyébként akkor kattan amikor a relé kilövi a gyertyákat, magyarul a relé kattan
|
|
|
Naplózva
|
'95.09 MK1(.5 ) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
|
|
|
[ Error ]
|
|
« Új hozzászólás #718 Dátum: 2011.12.02 péntek, 01:57:27 » |
|
én megpróbáltam azt hogy rá tettem aksira a négy négy izzító gyertyát és egy volt ami később izzot be vörösre... de mind a hét db ugyan akkor izzík... vagy lehet hogy teljesen más elven mükszik amikor bevan szerelve? mert nem hiszem el hogy mind rossz... igazándiból majdnem fehér színűre kell "kivörösödnie" a gyertyának, akkor az igazi... ugye ha öregebb a gyertya és csak halovány vörösre izzik föl, az kevés, azért izzítunk kétszer. akkor van ideje jobban felhevülnie. de ha kérdéses a gyertya, én inkább cserélem, minthogy agyonindítózzam a kocsit, vagy kinyírjam az akkut...
|
|
|
Naplózva
|
'95.09 MK1(.5 ) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
|
|
|
schumacher8
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #719 Dátum: 2011.12.02 péntek, 08:45:15 » |
|
jól van akkor ebből csere lessz am meg néha csinálja azt hogy az önindító megtekeri és utána meg nem indúlt be de tovább tekeri hallom hogyy búg a motor, elég ha leszedem és megkenem ? mert csak télen csinálja akkor ha reggel napközben nem...én úgy gondolom hogy bele van keményedve a cucc a villásemelőbe vagy nem is tudom már elképzelni de csak ez lehet ..:O mivel amikor hideg az egész motor akkor egy két másodperc után ledobja és magában forog a motor...ötlet???
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
GinJoy
|
|
« Új hozzászólás #720 Dátum: 2011.12.02 péntek, 08:53:16 » |
|
jól van akkor ebből csere lessz am meg néha csinálja azt hogy az önindító megtekeri és utána meg nem indúlt be de tovább tekeri hallom hogyy búg a motor, elég ha leszedem és megkenem ? mert csak télen csinálja akkor ha reggel napközben nem...én úgy gondolom hogy bele van keményedve a cucc a villásemelőbe vagy nem is tudom már elképzelni de csak ez lehet ..:O mivel amikor hideg az egész motor akkor egy két másodperc után ledobja és magában forog a motor...ötlet??? azt a villát előbb eltörné, minthogy akadjon. ha nem marad bent, akkor bendixet kell cserélni
|
|
|
Naplózva
|
2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le --------------------------- 2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
|
|
|
schumacher8
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #721 Dátum: 2011.12.02 péntek, 08:56:55 » |
|
azt a villát előbb eltörné, minthogy akadjon. ha nem marad bent, akkor bendixet kell cserélni
a szabadonfutóra gondolsz???
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
coboy
|
|
« Új hozzászólás #722 Dátum: 2011.12.02 péntek, 09:07:13 » |
|
a szabadonfutóra gondolsz???
a bendix az a kis"bumszli"az öninditón
|
|
|
Naplózva
|
2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
|
|
|
GinJoy
|
|
« Új hozzászólás #723 Dátum: 2011.12.02 péntek, 09:36:47 » |
|
a szabadonfutóra gondolsz???
igen
|
|
|
Naplózva
|
2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le --------------------------- 2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
|
|
|
GinJoy
|
|
« Új hozzászólás #724 Dátum: 2011.12.02 péntek, 09:37:41 » |
|
a bendix az a kis"bumszli"az öninditón
nem, az a behúzótekercs. a bendix az, amit ez mozgat
|
|
|
Naplózva
|
2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le --------------------------- 2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
|
|
|
coboy
|
|
« Új hozzászólás #725 Dátum: 2011.12.02 péntek, 09:39:04 » |
|
nem, az a behúzótekercs. a bendix az, amit ez mozgat
részletekbe nem akartam bocsátkozni
|
|
|
Naplózva
|
2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
|
|
|
schumacher8
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #726 Dátum: 2011.12.02 péntek, 10:30:45 » |
|
nem, az a behúzótekercs. a bendix az, amit ez mozgat
:D:D akkor indító relére gondolsz na most cseréltem le a nyári gumikat hát vmeik nap leszedem azt megnézem de még lehet hogy az olaj ami rá folyt a fék rásegítőböl mivel most az egész váltó tiszta motor olaj de már elháritottam a bajt mert nyitolva volt a tömitő lap le lett fúrva és kapot csavart azóta ok,csak ott maradt az olaj ami bőven rá folyt az önindítóra, egy kicsit most nézve hót piszok:D
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
GinJoy
|
|
« Új hozzászólás #727 Dátum: 2011.12.02 péntek, 10:41:18 » |
|
:D:D akkor indító relére gondolsz na most cseréltem le a nyári gumikat hát vmeik nap leszedem azt megnézem de még lehet hogy az olaj ami rá folyt a fék rásegítőböl mivel most az egész váltó tiszta motor olaj de már elháritottam a bajt mert nyitolva volt a tömitő lap le lett fúrva és kapot csavart azóta ok,csak ott maradt az olaj ami bőven rá folyt az önindítóra, egy kicsit most nézve hót piszok:D http://cromax.hu/index.php?katid=47248078&termek_al_id=4788&katnev=Bosch:218105,128ez ment tönkre neked
|
|
|
Naplózva
|
2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le --------------------------- 2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
|
|
|
schumacher8
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #728 Dátum: 2011.12.02 péntek, 11:12:06 » |
|
rem h az a baj,mert van tartalék
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Istvan000
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #729 Dátum: 2011.12.06 kedd, 08:16:46 » |
|
Olyan kérdés....,csak a gyári 10w40es olaj jó a td-be......vagy jó lehet bele a 15w40 mobil1 is?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
GinJoy
|
|
« Új hozzászólás #730 Dátum: 2011.12.06 kedd, 08:36:02 » |
|
Nem kell gyári, de 10w40 legyen
|
|
|
Naplózva
|
2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le --------------------------- 2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
|
|
|
Istvan000
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #731 Dátum: 2011.12.06 kedd, 08:58:24 » |
|
Nem kell gyári, de 10w40 legyen
Sok illetve vastag a 15....kár...ingyé lett volna
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
coboy
|
|
« Új hozzászólás #732 Dátum: 2011.12.06 kedd, 18:26:52 » |
|
Nem kell gyári, de 10w40 legyen
én ezt télire szoktam bele rakni.nyáron 15-40-est öntök bele
|
|
|
Naplózva
|
2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
|
|
|
Istvan000
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #733 Dátum: 2011.12.06 kedd, 20:15:56 » |
|
én ezt télire szoktam bele rakni.nyáron 15-40-est öntök bele
valami különbség??
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
GinJoy
|
|
« Új hozzászólás #734 Dátum: 2011.12.07 szerda, 19:23:58 » |
|
valami különbség??
hamarabb kinyiffan a turbód
|
|
|
Naplózva
|
2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le --------------------------- 2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
|
|
|
coboy
|
|
« Új hozzászólás #735 Dátum: 2011.12.07 szerda, 20:40:14 » |
|
hamarabb kinyiffan a turbód
egy ilyen sokat futott motoroknak nem vékony a 10-es?azért rakom bele télire mert könnyebb a szivatyunak hideg inditáskor.mi baja a turbónak a 15-sel?
|
|
|
Naplózva
|
2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
|
|
|
GinJoy
|
|
« Új hozzászólás #736 Dátum: 2011.12.07 szerda, 20:43:36 » |
|
egy ilyen sokat futott motoroknak nem vékony a 10-es?azért rakom bele télire mert könnyebb a szivatyunak hideg inditáskor.mi baja a turbónak a 15-sel?
az, hogy vastag, és nem folyik olyan könnyen az apró helyekre, mint kéne. kb ugyanezért kell az 5W30 a benzinesbe, csak ott a hidrotőkék a kényesebbek rá
|
|
|
Naplózva
|
2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le --------------------------- 2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
|
|
|
coboy
|
|
« Új hozzászólás #737 Dátum: 2011.12.07 szerda, 20:47:39 » |
|
az, hogy vastag, és nem folyik olyan könnyen az apró helyekre, mint kéne. kb ugyanezért kell az 5W30 a benzinesbe, csak ott a hidrotőkék a kényesebbek rá
akkor 10-est kap tavasszal is.de ez nyáron nem lesz hig az olajlehuzó gyürüknek?
|
|
|
Naplózva
|
2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
|
|
|
Proconsul
|
|
« Új hozzászólás #738 Dátum: 2011.12.07 szerda, 22:15:07 » |
|
akkor 10-est kap tavasszal is.de ez nyáron nem lesz hig az olajlehuzó gyürüknek?
1998 júliusig gyártott mondikba 10W/40 ajánlott a gyár szerint 1998 augusztustól gyártott mondikba 5W/30 ajánlott a gyár szerint
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011.12.07 szerda, 22:17:16 írta Ragasits »
|
Naplózva
|
95-ös 1.8TD mondeo
|
|
|
Istvan000
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #739 Dátum: 2011.12.08 csütörtök, 10:05:34 » |
|
Oké...akkor nem próbálkozom..... Mellesleg valaki nem bont mk1-et? Ha valaki tud emailt írjon istvan000207@gmail.com ra thx...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
doktorúr
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #740 Dátum: 2011.12.08 csütörtök, 10:11:37 » |
|
Sziasztok! Nekem éppen egy klassz és jól működő hengerfejre lenne szükségem, de irtó gyorsan! Nincs valakinek elfekvőben egy? Jó lenne Zalaegerszeg és környékén! Köszönöm!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
[ Error ]
|
|
« Új hozzászólás #741 Dátum: 2011.12.11 vasárnap, 00:36:37 » |
|
Sziasztok! Nekem éppen egy klassz és jól működő hengerfejre lenne szükségem, de irtó gyorsan! Nincs valakinek elfekvőben egy? Jó lenne Zalaegerszeg és környékén! Köszönöm! Keres-kínálba tedd be, ott hamarabb kapsz választ szerintem. (Ginjoy-nak lehet, hogy van.)
|
|
|
Naplózva
|
'95.09 MK1(.5 ) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
|
|
|
GinJoy
|
|
« Új hozzászólás #742 Dátum: 2011.12.11 vasárnap, 00:43:12 » |
|
Keres-kínálba tedd be, ott hamarabb kapsz választ szerintem. (Ginjoy-nak lehet, hogy van.) nekem nincs, de nem is szabad külön venni, max ismerőstől. többe kerül mire beszereli, mint egy komplett motor
|
|
|
Naplózva
|
2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le --------------------------- 2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
|
|
|
voto
|
|
« Új hozzászólás #743 Dátum: 2011.12.11 vasárnap, 01:11:02 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor.... '07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
|
|
|
coboy
|
|
« Új hozzászólás #744 Dátum: 2011.12.11 vasárnap, 12:21:57 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
|
|
|
GinJoy
|
|
« Új hozzászólás #745 Dátum: 2011.12.11 vasárnap, 12:53:27 » |
|
ez meg aztán pláne nem jó
|
|
|
Naplózva
|
2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le --------------------------- 2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
|
|
|
voto
|
|
« Új hozzászólás #746 Dátum: 2011.12.11 vasárnap, 14:40:43 » |
|
Ez rommá kopott öreg Atmoszférikus Dizli-be való... Én speciel a ezt:http://bolthely.hu/webautoshop/id/00172 használom. Nekem bevált.
|
|
|
Naplózva
|
'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor.... '07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
|
|
|
coboy
|
|
« Új hozzászólás #747 Dátum: 2011.12.11 vasárnap, 15:57:30 » |
|
Ez rommá kopott öreg Atmoszférikus Dizli-be való... Én speciel a ezt:http://bolthely.hu/webautoshop/id/00172 használom. Nekem bevált.
szerinted egy 14 éves motor az milyen?neked bevált miböl gondolod?
|
|
|
Naplózva
|
2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
|
|
|
coboy
|
|
« Új hozzászólás #748 Dátum: 2011.12.11 vasárnap, 15:58:10 » |
|
ez meg aztán pláne nem jó
konkrétan?
|
|
|
Naplózva
|
2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
|
|
|
GinJoy
|
|
« Új hozzászólás #749 Dátum: 2011.12.11 vasárnap, 16:23:06 » |
|
konkrétan?
konkrétan teherautóba való, ami max 2500-at forog. amikor elkezd hígulni, akkor aztán lehet utántölteni dögivel. Goa kocsija pl sűrű kék füstöt húzott vele, annyira ette, aztán a rendes olajjal megszűnt minden baj
|
|
|
Naplózva
|
2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le --------------------------- 2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
|
|
|
|