Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 06:04:33 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 28 29 30 ... 43   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TD motor  (Megtekintve 843371 alkalommal)
0 Felhasználó és 11 vendég van a témában
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1100 Dátum: 2012.03.09 péntek, 08:53:02 »

Elnézést kérek, ha megbántottalak, de kicsit ingerült voltam az előbb.
Megfogadtam amiket írtatok, hisz ki lett cserélve a szűrő másfajtára és a kézi gumipumpa is be lett építve. a gumipumpa az a bejövő ágnál van ott ahol bejön a motortérbe az üzemanyagcső, rögtön oda került.
és le légtelenítettétek rendesen? nem véletlen nem ilyen szűrő van egyébként ehez a kocsihoz. adagolóval mit csinált? helyén kicserélte a tömítést, vagy szétszedte, és mindent kicserélt benne?
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
LefiMisi
Vendég
« Új hozzászólás #1101 Dátum: 2012.03.09 péntek, 08:58:15 »

és le légtelenítettétek rendesen? nem véletlen nem ilyen szűrő van egyébként ehez a kocsihoz. adagolóval mit csinált? helyén kicserélte a tömítést, vagy szétszedte, és mindent kicserélt benne?
Adagolóban azt mondta a tömítéseket cserélte és még valami lapátot benne ami nagyon kopott volt. A szerelő amúgy adagolószerelő alapból, csak most ezt is megcsinálná nekem, csak nem akar neki összejönni.
Mit jelent az, hogy lelégtelenítették a rendszert? Mert hétfőn mondom neki ezt is akkor, csak érdekel engem is, hogy mit jelent. Esetleg hétvégén meg tudom csinálni magamnak egy parkolóban?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1102 Dátum: 2012.03.09 péntek, 09:04:55 »

Adagolóban azt mondta a tömítéseket cserélte és még valami lapátot benne ami nagyon kopott volt. A szerelő amúgy adagolószerelő alapból, csak most ezt is megcsinálná nekem, csak nem akar neki összejönni.
Mit jelent az, hogy lelégtelenítették a rendszert? Mert hétfőn mondom neki ezt is akkor, csak érdekel engem is, hogy mit jelent. Esetleg hétvégén meg tudom csinálni magamnak egy parkolóban?
Ha rendes szűrőt vettél, akkor van rajta egy csavar, amit 10-es kulcsal, vagy csavarhúzóval ki lehet lazítani. úgy kell felpumpálni a rendszert, hogy ezt kilazítod, és ha már nem jön levegő, csak gázolaj, akkor visszahúzod, és az adagolóról kell a csövet leszedni, és ugyanezt megcsinálni. Gyorsan meg kéne oldani, mert tönkremegy a szivattyú megint (ezek a lapátok, amiket cserélt)
mégvalami! kicserélte a lapátokat körülvevő gyűrűt is? az egyben kéne. ha nagyon kopott volt a lapát, akkor azt magában hiába cseréli ki. de ez csak mellékvágány, a te bajod levegősödés lesz még mindig. üzemanyag fűtésed van?
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
LefiMisi
Vendég
« Új hozzászólás #1103 Dátum: 2012.03.09 péntek, 09:14:09 »

Ha rendes szűrőt vettél, akkor van rajta egy csavar, amit 10-es kulcsal, vagy csavarhúzóval ki lehet lazítani. úgy kell felpumpálni a rendszert, hogy ezt kilazítod, és ha már nem jön levegő, csak gázolaj, akkor visszahúzod, és az adagolóról kell a csövet leszedni, és ugyanezt megcsinálni. Gyorsan meg kéne oldani, mert tönkremegy a szivattyú megint (ezek a lapátok, amiket cserélt)
mégvalami! kicserélte a lapátokat körülvevő gyűrűt is? az egyben kéne. ha nagyon kopott volt a lapát, akkor azt magában hiába cseréli ki. de ez csak mellékvágány, a te bajod levegősödés lesz még mindig. üzemanyag fűtésed van?
A szűrőt a szerelő vette, sajnos nem tudom megmondani milyen, de majd megnézem ha hazamegyek. Az hogy kicserélte-e a gyűrűt, azt se tudom, ezt nem mondta, de lehet azért nem mondta, mert én ehhez nem értek. A gázolaj előfűtő vagy mi is annak a neve, azt tegnap amikor belenéztem akkor nem láttam már, lehet kiszerelte belőle. Vagy pedig valahová alulra helyezte, majd hétvégén megpróbálom ezt megnézni.
Köszönöm a légtelenítés leírását, majd lehet megpróbálom megcsinálni hétvégén, bár egy lakótelepi parkolóban szerelni( már amennyire én tudok szerelni ) nem egyszerű, mert jönnek mennek az emberek és az autók folyamatosan. Még egy kis kérdésem lenne, hogy a gázolajszűrőt is ki kellene ehhez szerelnem? Mert félek az aljához nem fogok hozzáférni sehogyan sem. És ezt a reggeli állás után csináljam, vagy akkor amikor már járt a motor normálisan?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1104 Dátum: 2012.03.09 péntek, 09:17:41 »

A szűrőt a szerelő vette, sajnos nem tudom megmondani milyen, de majd megnézem ha hazamegyek. Az hogy kicserélte-e a gyűrűt, azt se tudom, ezt nem mondta, de lehet azért nem mondta, mert én ehhez nem értek. A gázolaj előfűtő vagy mi is annak a neve, azt tegnap amikor belenéztem akkor nem láttam már, lehet kiszerelte belőle. Vagy pedig valahová alulra helyezte, majd hétvégén megpróbálom ezt megnézni.
Köszönöm a légtelenítés leírását, majd lehet megpróbálom megcsinálni hétvégén, bár egy lakótelepi parkolóban szerelni( már amennyire én tudok szerelni ) nem egyszerű, mert jönnek mennek az emberek és az autók folyamatosan. Még egy kis kérdésem lenne, hogy a gázolajszűrőt is ki kellene ehhez szerelnem? Mert félek az aljához nem fogok hozzáférni sehogyan sem. És ezt a reggeli állás után csináljam, vagy akkor amikor már járt a motor normálisan?
gázolajszűrőt a régi helyére szokták feltákolni, és a tetején van a csavar, tehát könnyen hozzáférhető. mindegy mikor csinálod, ha csak másnap derül ki, hogy jó lett-e
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
LefiMisi
Vendég
« Új hozzászólás #1105 Dátum: 2012.03.09 péntek, 09:20:48 »

gázolajszűrőt a régi helyére szokták feltákolni, és a tetején van a csavar, tehát könnyen hozzáférhető. mindegy mikor csinálod, ha csak másnap derül ki, hogy jó lett-e
Ez egyszerűen hangzik, akkor ezt megcsinálom majd. Az adagolónál sose nyúlkáltam még, de majd végigmegyek a csövön, hogy melyik meg oda. Nagyon szépen köszönöm a segítséget.
Naplózva
LefiMisi
Vendég
« Új hozzászólás #1106 Dátum: 2012.03.10 szombat, 12:09:36 »

gázolajszűrőt a régi helyére szokták feltákolni, és a tetején van a csavar, tehát könnyen hozzáférhető. mindegy mikor csinálod, ha csak másnap derül ki, hogy jó lett-e
Sikerült a gázolajszűrőt légteleníteni, elég sok levegő jött ki belőle. Viszont találtam egy alkatrészt ami nem tudom mi és csöpög belőle néha a gázolaj. Közvetlen az adagoló előtt van az üzemanyagcső átfut rajta, kb 1,5 cm az átmérője és 3-4 cm hosszú. Lefotóztam a telómmal, mert gőzöm nincs róla mi az és ez a leírás se túl pontos. Lehetséges, hogy emiatt nem indul könnyen az autó? Ja és még egy kicsi infó, az mondta a szerelő, hogy pumpálgassam kicsit indítás előtt és akkor menni fog és ez is bevállt, így elindul az autó könnyen.

Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1107 Dátum: 2012.03.10 szombat, 12:25:02 »

Sikerült a gázolajszűrőt légteleníteni, elég sok levegő jött ki belőle. Viszont találtam egy alkatrészt ami nem tudom mi és csöpög belőle néha a gázolaj. Közvetlen az adagoló előtt van az üzemanyagcső átfut rajta, kb 1,5 cm az átmérője és 3-4 cm hosszú. Lefotóztam a telómmal, mert gőzöm nincs róla mi az és ez a leírás se túl pontos. Lehetséges, hogy emiatt nem indul könnyen az autó? Ja és még egy kicsi infó, az mondta a szerelő, hogy pumpálgassam kicsit indítás előtt és akkor menni fog és ez is bevállt, így elindul az autó könnyen.


ezt kellett volna legelőször kidobni. az egész műanyag csővel együtt. vegyél inkább fél méter 8-as gumicsövet, meg 2 bilincset, és kösd össze közvetlen a szűrőt, meg az adagolót vele. Így minden nap fogsz találni buborékot, hogy ha ez ereszti, és a pumpálás csak arra jó, hogy újra feltöltöd a rendszert. ha nem lesz bubi, nem kell pumpálni sem
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
LefiMisi
Vendég
« Új hozzászólás #1108 Dátum: 2012.03.12 hétfő, 09:37:03 »

ezt kellett volna legelőször kidobni. az egész műanyag csővel együtt. vegyél inkább fél méter 8-as gumicsövet, meg 2 bilincset, és kösd össze közvetlen a szűrőt, meg az adagolót vele. Így minden nap fogsz találni buborékot, hogy ha ez ereszti, és a pumpálás csak arra jó, hogy újra feltöltöd a rendszert. ha nem lesz bubi, nem kell pumpálni sem
Köszönöm a segítséget. Elvittem a szerelőhöz az autót reggel, elmondtam neki, hogy azt a valamit szerelje ki. Mondta ma kiszereli és holnap reggel kiderül indul-e az autó szépen. Remélem ez megoldja végleg a problémát, mert már nagyon szeretném, ha jó lenne a kis autóm.
Naplózva
pallia13
Vendég
« Új hozzászólás #1109 Dátum: 2012.03.13 kedd, 18:23:32 »

Sziasztok egy viszonylag egyszerű kérdéssel fordulnék hozzátok, Új adagolót szeretnék a járgányba, kérdésem hol tudok bele valót újonnan rendelni ? valami megbízható oldalt tud valaki ? vagy esetleg pest környéki bolt is megfelel, keresgéltem a neten, de nem nagyon találtam csak bontottba. előre is köszönöm  worship
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1110 Dátum: 2012.03.13 kedd, 19:02:22 »

Sziasztok egy viszonylag egyszerű kérdéssel fordulnék hozzátok, Új adagolót szeretnék a járgányba, kérdésem hol tudok bele valót újonnan rendelni ? valami megbízható oldalt tud valaki ? vagy esetleg pest környéki bolt is megfelel, keresgéltem a neten, de nem nagyon találtam csak bontottba. előre is köszönöm  worship
új adagolót? 300-ért? nem ér annyit a kocsi. cromax vagy nagyautó hoz egyébként, ha komolyan gondolod.
bontott van vaterán is.
nekem van egy lucas mk1-hez, amire garanciát vállalok: 50.000 forint.
Új csapágyakkal( az általános az Fag, ami spéci van benne az meg SNR(gyári)), új szivattyúval(gyári), új tömítésekkel(star) nem koppott az elosztófej sem, tökéletes rajta a hidegindító is, és a részterhelés szabályzó is.
magamnak csináltam, de nem raktam föl még, és úgy tűnik nem is fogom mert megszűnt a melóm, és én is meghirdettem a vaterán.

valamint tudok építeni bosch-t is kérésre, de ha a komfort számít jobban, akkor a lucas jobb
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
pallia13
Vendég
« Új hozzászólás #1111 Dátum: 2012.03.13 kedd, 19:22:06 »

új adagolót? 300-ért? nem ér annyit a kocsi. cromax vagy nagyautó hoz egyébként, ha komolyan gondolod.
bontott van vaterán is.
nekem van egy lucas mk1-hez, amire garanciát vállalok: 50.000 forint.
Új csapágyakkal( az általános az Fag, ami spéci van benne az meg SNR(gyári)), új szivattyúval(gyári), új tömítésekkel(star) nem koppott az elosztófej sem, tökéletes rajta a hidegindító is, és a részterhelés szabályzó is.
magamnak csináltam, de nem raktam föl még, és úgy tűnik nem is fogom mert megszűnt a melóm, és én is meghirdettem a vaterán.

valamint tudok építeni bosch-t is kérésre, de ha a komfort számít jobban, akkor a lucas jobb



Áhhá   wow1 , szóval ezért nem találtam sehol sem újonnan, ezek szerint szinte senki se vesz újat, köszönöm a választ, nem gondoltam volna,hogy ilyen drága, köszi az ajánlatodat megfontolom, mert jól hangzik, lényegesen jobban mint 300 ért...
azért akartam újat, mert nem tudom ,hogy a bontottak mennyire megbízhatóak.

Ha esetleg érdekel a tiéd akkor írok priviben. mégegyszer köszi a választ  worship
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1112 Dátum: 2012.03.13 kedd, 19:25:48 »



Áhhá   wow1 , szóval ezért nem találtam sehol sem újonnan, ezek szerint szinte senki se vesz újat, köszönöm a választ, nem gondoltam volna,hogy ilyen drága, köszi az ajánlatodat megfontolom, mert jól hangzik, lényegesen jobban mint 300 ért...
azért akartam újat, mert nem tudom ,hogy a bontottak mennyire megbízhatóak.

Ha esetleg érdekel a tiéd akkor írok priviben. mégegyszer köszi a választ  worship
bontottak annyira megbízhatóak, hogy csak vagy ismerőstől veszek(akihez vissza tudok menni reklamálni) vagy max 10-ért. megmondom őszintén ez sem volt több amikor vettem, de sokat veszek és ki is dobálom a felét, nameg költök is rá, és adok 1 év garit akár cserélni kell valamiért, akár apróbb javításra
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
pallia13
Vendég
« Új hozzászólás #1113 Dátum: 2012.03.13 kedd, 22:33:17 »

bontottak annyira megbízhatóak, hogy csak vagy ismerőstől veszek(akihez vissza tudok menni reklamálni) vagy max 10-ért. megmondom őszintén ez sem volt több amikor vettem, de sokat veszek és ki is dobálom a felét, nameg költök is rá, és adok 1 év garit akár cserélni kell valamiért, akár apróbb javításra

Értem, jól hangzik, bosch neked nincs véletlenül ? Bár megmondom őszintén az a legnagyobb bajom ,hogy alig van most pénzem Sad   pedig ha lenne rá pénz akkor sokkal aktívabb lennék ezen a téren Cheesy   Egyébként bosch-t szeretnék ha már adagolót cserélek a mostani is lucas.
Korrektnél is korrektebb eladó vagy egyébként a garancia feltételek miatt, ritka manapság az ilyen Smiley worship
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1114 Dátum: 2012.03.14 szerda, 06:40:34 »

Értem, jól hangzik, bosch neked nincs véletlenül ? Bár megmondom őszintén az a legnagyobb bajom ,hogy alig van most pénzem Sad   pedig ha lenne rá pénz akkor sokkal aktívabb lennék ezen a téren Cheesy   Egyébként bosch-t szeretnék ha már adagolót cserélek a mostani is lucas.
Korrektnél is korrektebb eladó vagy egyébként a garancia feltételek miatt, ritka manapság az ilyen Smiley worship
bosch-t is szoktam csinálni. készen nincs, de ha kell, akkor rakok össze. az sem olcsóbb egyébként, csak azt sok szerelő nem vállalja el feltenni, mert nem gyári. Utólag olcsóbb hozzá az alkatrész, viszont nem lesz vele olyan szép lágy hangja a motornak
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
pallia13
Vendég
« Új hozzászólás #1115 Dátum: 2012.03.15 csütörtök, 16:01:41 »

bosch-t is szoktam csinálni. készen nincs, de ha kell, akkor rakok össze. az sem olcsóbb egyébként, csak azt sok szerelő nem vállalja el feltenni, mert nem gyári. Utólag olcsóbb hozzá az alkatrész, viszont nem lesz vele olyan szép lágy hangja a motornak

Felújítással foglalkozol egyébként ?   mert egyik ismerősömtől kapok egy bontott bosch-t , bár még nem tudom milyen állapotban van gondolom egy felújítás ráfér majd, körülbelül mennyibe kerül egy felújítás ? 
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1116 Dátum: 2012.03.16 péntek, 08:10:05 »

Felújítással foglalkozol egyébként ?   mert egyik ismerősömtől kapok egy bontott bosch-t , bár még nem tudom milyen állapotban van gondolom egy felújítás ráfér majd, körülbelül mennyibe kerül egy felújítás ? 
ha egyébként nincs baja, amihez plusz alkatrész kell, akkor kb 20ezer. ebben benne van a csapágyazás, és az összes tömítés cseréje is.
egyébként milyen bosch adagoló? már meg van csinálva turbósra?
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
pallia13
Vendég
« Új hozzászólás #1117 Dátum: 2012.03.16 péntek, 09:01:16 »

ha egyébként nincs baja, amihez plusz alkatrész kell, akkor kb 20ezer. ebben benne van a csapágyazás, és az összes tömítés cseréje is.
egyébként milyen bosch adagoló? már meg van csinálva turbósra?

még nem tudok róla semmit, elvileg a jövő hét elején lesz meg.  egyébként ez a 20 ezer nem is olyan sok.  Ezt a turbós részét nem értem a dolognak, nem értek hozzá  Undecided
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1118 Dátum: 2012.03.16 péntek, 11:10:25 »

még nem tudok róla semmit, elvileg a jövő hét elején lesz meg.  egyébként ez a 20 ezer nem is olyan sok.  Ezt a turbós részét nem értem a dolognak, nem értek hozzá  Undecided
elvileg mondeora nincs gyárilag bosch adagoló, úgy szoktam csinálni. 1,8-as escortéból egy kis átalakítással, meg turószabályzóval. csak egy szimpla bosch adagoló magában nem biztos, hogy jó lesz. egy, vagy 2 fajta jó a sok100-ból
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
pallia13
Vendég
« Új hozzászólás #1119 Dátum: 2012.03.16 péntek, 15:12:02 »

elvileg mondeora nincs gyárilag bosch adagoló, úgy szoktam csinálni. 1,8-as escortéból egy kis átalakítással, meg turószabályzóval. csak egy szimpla bosch adagoló magában nem biztos, hogy jó lesz. egy, vagy 2 fajta jó a sok100-ból


Hmm.. értem. Ennyivel is okosabb lettem ! Smiley Majd írok ha sikerült kiderítenem,hogy milyenről is van szó , vagy amint a kezemben tartom.  worship
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #1120 Dátum: 2012.03.17 szombat, 15:17:18 »

elvileg mondeora nincs gyárilag bosch adagoló, úgy szoktam csinálni. 1,8-as escortéból egy kis átalakítással, meg turószabályzóval. csak egy szimpla bosch adagoló magában nem biztos, hogy jó lesz. egy, vagy 2 fajta jó a sok100-ból

én is úgy tudom, hogy gyárilag nem szereltek Mondeot, csak Lucas adagolóval...
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #1121 Dátum: 2012.03.17 szombat, 18:39:59 »

én is úgy tudom, hogy gyárilag nem szereltek Mondeot, csak Lucas adagolóval...

Hát erre akár mérget is vehetsz.....
Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #1122 Dátum: 2012.03.18 vasárnap, 22:06:28 »

Hát erre akár mérget is vehetsz.....

vennék én, de csóró vagyok... Grin
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
pallia13
Vendég
« Új hozzászólás #1123 Dátum: 2012.03.19 hétfő, 19:15:15 »

elvileg mondeora nincs gyárilag bosch adagoló, úgy szoktam csinálni. 1,8-as escortéból egy kis átalakítással, meg turószabályzóval. csak egy szimpla bosch adagoló magában nem biztos, hogy jó lesz. egy, vagy 2 fajta jó a sok100-ból

No úgy néz ki Szerdán vagy akár holnap már a kezembe foghatom az "új " adagolómat, bízom benne ,hogy megfelelő lesz nekem/nekünk. Azt megkérdezhetem egyébként , ugye te foglalkozol ezekkel, amikor csinálod/felújítod az adagolókat, akkor a számítógépes beállítást is meg tudod csinálni rajta ?   worship
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1124 Dátum: 2012.03.19 hétfő, 19:19:25 »

No úgy néz ki Szerdán vagy akár holnap már a kezembe foghatom az "új " adagolómat, bízom benne ,hogy megfelelő lesz nekem/nekünk. Azt megkérdezhetem egyébként , ugye te foglalkozol ezekkel, amikor csinálod/felújítod az adagolókat, akkor a számítógépes beállítást is meg tudod csinálni rajta ?   worship
nincs semmiféle számítógépes beállítás, ha a háznyomás jó, akkor csak mennyiségeket mérnek, amit az autón bőven be lehet állítani, és nem kell érte külön kifizetni 15ezret fél óráért. a háznyomást meg szintén be tudom állítani a helyén.
még mindenkié jól működött, amit itthon beállítottam, de ha valaki külön kéri megoldható, de mint írtam méregdrága, és semmi extra nincs benne
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
pallia13
Vendég
« Új hozzászólás #1125 Dátum: 2012.03.19 hétfő, 19:24:26 »

nincs semmiféle számítógépes beállítás, ha a háznyomás jó, akkor csak mennyiségeket mérnek, amit az autón bőven be lehet állítani, és nem kell érte külön kifizetni 15ezret fél óráért. a háznyomást meg szintén be tudom állítani a helyén.
még mindenkié jól működött, amit itthon beállítottam, de ha valaki külön kéri megoldható, de mint írtam méregdrága, és semmi extra nincs benne

Én teljesen rád hagyatkozom szerintem, mint említettem nem nagyon vagyok otthoneben a témában bár már a sok olvasgatásnak kezd némi haszna lenni. Ha te be tudod állítani az nekem tökéletes, semmi szükségem a fölösleges kütyükre.  vigyor3
Naplózva
doktorúr
Vendég
« Új hozzászólás #1126 Dátum: 2012.03.27 kedd, 07:59:16 »

Sziasztok!
Érdekes jelenséget tapasztaltam a Mondin:
Akik nyomon követték és segítettek, azok tudják, hogy Votoval sikerült életre keltenünk a kocsit, vagyis van turbónyomás, megy az autó.
Ami a problémám, az az, hogy észrevettem, hogy 110-130 km/h-ás tartományban a kocsi egyszer csak hirtelen elkezd menni mint a rakéta. A gázpedált nem nyomom jobban, mégis amikor eléri ezt a sebességet, akkor hirtelen megindul. Ez az állapot csak másodpercekig tart, aztán ugyanúgy visszaáll, majd megint.
Tapasztalt már valaki ilyent? Mi lehet ennek az oka?
Lassabb tempónál csak nagyon ritkán éreztem, viszont ebben a tartományban sokszor.
Előre is kösz!
Naplózva
Mobidik
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1941


MK II 1,8 TD.


E-mail
« Új hozzászólás #1127 Dátum: 2012.03.27 kedd, 19:42:01 »

Sziasztok!
Érdekes jelenséget tapasztaltam a Mondin:
Akik nyomon követték és segítettek, azok tudják, hogy Votoval sikerült életre keltenünk a kocsit, vagyis van turbónyomás, megy az autó.

Előre is kösz!
Én nem követtem a dolgokat, de a turbóval minden rendben?
Naplózva

Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1128 Dátum: 2012.03.27 kedd, 20:39:42 »

Én nem követtem a dolgokat, de a turbóval minden rendben?

Vagy a turbómembránnal?
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
doktorúr
Vendég
« Új hozzászólás #1129 Dátum: 2012.03.27 kedd, 21:39:40 »

Vagy a turbómembránnal?
A turbónyomást megmértük, rendben van, a turbómembrán is jó.
Naplózva
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1130 Dátum: 2012.03.27 kedd, 21:52:41 »

A turbónyomást megmértük, rendben van, a turbómembrán is jó.

Adagoló milyen állapotban van?
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
doktorúr
Vendég
« Új hozzászólás #1131 Dátum: 2012.03.27 kedd, 21:54:27 »

Adagoló milyen állapotban van?

Az az igazság, hogy nem lett felújítva, de megy, indul pöccre, a legnagyobb hidegben is indult. Mást nem tudok róla, mert annyira nem értek hozzá.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #1132 Dátum: 2012.03.27 kedd, 23:31:30 »

Sziasztok!
Érdekes jelenséget tapasztaltam a Mondin:
Akik nyomon követték és segítettek, azok tudják, hogy Votoval sikerült életre keltenünk a kocsit, vagyis van turbónyomás, megy az autó.
Ami a problémám, az az, hogy észrevettem, hogy 110-130 km/h-ás tartományban a kocsi egyszer csak hirtelen elkezd menni mint a rakéta. A gázpedált nem nyomom jobban, mégis amikor eléri ezt a sebességet, akkor hirtelen megindul. Ez az állapot csak másodpercekig tart, aztán ugyanúgy visszaáll, majd megint.
Tapasztalt már valaki ilyent? Mi lehet ennek az oka?
Lassabb tempónál csak nagyon ritkán éreztem, viszont ebben a tartományban sokszor.
Előre is kösz!

Mikor még az 1es motor volt a "révész tutajában" akkor nálam 3000-nél 5. sebességben (kb. 130km/h) olyan volt, mint a barom... picit léptem oda és pillanatok alatt 140-150 körül ment az autó... tehát a 3000 feletti tartományban pályán is úgy húzott, hogy csak néztem nagyokat. Hogy ez normális volt-e vagy sem, nem tudom, de ahogy GinJoy is említette az MK1 motorokban nagyobb turbó van, ezért ha rendesen elkezd tölteni akkor nagyon megindul az autó... 2500 alatt nekem olyan volt, mint ha egy sima szívódízel lett volna az autóban, 2500 fölött meg rendesen nyomott az ülésbe, persze csak 3500-4000-ig, ott már elveszett a nyomaték, meg nem is akartam szétgyilkolni a motort... (3k-nál már tolta a füstöt rendesen, főleg egy nagyobb taposásnál, meg hát szegény motor bezabálta a vizet is...)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #1133 Dátum: 2012.03.27 kedd, 23:37:15 »

Adagoló milyen állapotban van?


Ahogy tapasztalom, elég más a MK1 és MK2-es TD motor. Mármint nekem. MK2-nél - gondolom a pici turbó miatt - kicsi a turbólyuk, ezért folyamatosabb a nyomaték, de nem is indul meg úgy 2500-3000 körül, mint az MK1-es. Ha dízel gyorsulási verseny lenne, az MK1-re tennék. Igaz, hogy lomhán indul el, de amikor rendesen betölti a turbó a 0.8-0.9-et akkor, mint az állat megindul.  eplus2
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1134 Dátum: 2012.03.27 kedd, 23:39:01 »

Ahogy tapasztalom, elég más a MK1 és MK2-es TD motor. Mármint nekem. MK2-nél - gondolom a pici turbó miatt - kicsi a turbólyuk, ezért folyamatosabb a nyomaték, de nem is indul meg úgy 2500-3000 körül, mint az MK1-es. Ha dízel gyorsulási verseny lenne, az MK1-re tennék. Igaz, hogy lomhán indul el, de amikor rendesen betölti a turbó a 0.8-0.9-et akkor, mint az állat megindul.  eplus2
csak annyikat wow1
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #1135 Dátum: 2012.03.27 kedd, 23:45:34 »

csak annyikat wow1

Ha 1.1-1.5 bárt tolna be a szelepfedél nyitná ki a motorháztetőt Grin
(MK3 mennyivel tölt max-on? tudomásom szerint a blokk az ugyanaz... Huh? )
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1136 Dátum: 2012.03.27 kedd, 23:48:13 »

Ha 1.1-1.5 bárt tolna be a szelepfedél nyitná ki a motorháztetőt Grin
(MK3 mennyivel tölt max-on? tudomásom szerint a blokk az ugyanaz... Huh? )
nem, nem ugyanaz, mk4 1,8tdci-vel ugyan az.

mk3-nál 1,3 az alap tddi-nél, tdci-nél1,5 overboostosoknál 1,7 hét. nálam 1,7 meg volt már 2 fölött is, de arra már kicsi a gt1749v vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
doktorúr
Vendég
« Új hozzászólás #1137 Dátum: 2012.03.28 szerda, 07:48:50 »

Mikor még az 1es motor volt a "révész tutajában" akkor nálam 3000-nél 5. sebességben (kb. 130km/h) olyan volt, mint a barom... picit léptem oda és pillanatok alatt 140-150 körül ment az autó... tehát a 3000 feletti tartományban pályán is úgy húzott, hogy csak néztem nagyokat. Hogy ez normális volt-e vagy sem, nem tudom, de ahogy GinJoy is említette az MK1 motorokban nagyobb turbó van, ezért ha rendesen elkezd tölteni akkor nagyon megindul az autó... 2500 alatt nekem olyan volt, mint ha egy sima szívódízel lett volna az autóban, 2500 fölött meg rendesen nyomott az ülésbe, persze csak 3500-4000-ig, ott már elveszett a nyomaték, meg nem is akartam szétgyilkolni a motort... (3k-nál már tolta a füstöt rendesen, főleg egy nagyobb taposásnál, meg hát szegény motor bezabálta a vizet is...)
Nem is az a baj, hogy ennél a sebesség tartománynál megindul, hanem az, hogy ezt nem folyamatosan csinálja, hanem csak másodpercekig, aztán visszaáll kisebb lendületre. Ennek az okát kellene kiderítenem!
Naplózva
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #1138 Dátum: 2012.03.28 szerda, 12:03:16 »

Nem is az a baj, hogy ennél a sebesség tartománynál megindul, hanem az, hogy ezt nem folyamatosan csinálja, hanem csak másodpercekig, aztán visszaáll kisebb lendületre. Ennek az okát kellene kiderítenem!

Be kéne kötni fixen a turbonyomásmérőt és hosszabb távon is nézni mert lehet ,hogy valamiért néha megugrik a turbonyomás.....
Mondjuk ha tényleg így van arra nincs tippem ,hogy mi okozhatja....
Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #1139 Dátum: 2012.03.28 szerda, 12:41:31 »

nem, nem ugyanaz, mk4 1,8tdci-vel ugyan az.

mk3-nál 1,3 az alap tddi-nél, tdci-nél1,5 overboostosoknál 1,7 hét. nálam 1,7 meg volt már 2 fölött is, de arra már kicsi a gt1749v vigyor3

wow... az sok. arra már lehet kötni nagynyomású gőzborotvát Cheesy
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1140 Dátum: 2012.03.28 szerda, 21:44:58 »

Ha 1.1-1.5 bárt tolna be a szelepfedél nyitná ki a motorháztetőt Grin
(MK3 mennyivel tölt max-on? tudomásom szerint a blokk az ugyanaz... Huh? )
ha a szelepfedélnél lenne a 1,5 bár, akkor már tényleg baj van. amúgy símán kibírja
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #1141 Dátum: 2012.03.29 csütörtök, 11:56:40 »

ha a szelepfedélnél lenne a 1,5 bár, akkor már tényleg baj van. amúgy símán kibírja

jóvanna', az van a legtetején Grin most nem írhatom, hogy levetkőzi a fedelet és csak a hengerfej ugrik ki  eplus2
1,5 bárt kibír ?! anno még az 1,1-1,2-re is azt mondták itt, hogy sok... max. 0,1-0,2-vel emelhető a nyomás...
akkor hazudtak nekem ITT ?! hahh, meg vagyok sértve...  hehe
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Dadman
Vendég
« Új hozzászólás #1142 Dátum: 2012.03.29 csütörtök, 13:23:25 »

Sziasztok!
Érdekes jelenséget tapasztaltam a Mondin:
Akik nyomon követték és segítettek, azok tudják, hogy Votoval sikerült életre keltenünk a kocsit, vagyis van turbónyomás, megy az autó.
Ami a problémám, az az, hogy észrevettem, hogy 110-130 km/h-ás tartományban a kocsi egyszer csak hirtelen elkezd menni mint a rakéta. A gázpedált nem nyomom jobban, mégis amikor eléri ezt a sebességet, akkor hirtelen megindul. Ez az állapot csak másodpercekig tart, aztán ugyanúgy visszaáll, majd megint.
Tapasztalt már valaki ilyent? Mi lehet ennek az oka?
Lassabb tempónál csak nagyon ritkán éreztem, viszont ebben a tartományban sokszor.
Előre is kösz!
Ez engem is érdekelne, az enyém is egész hasonlót produkál, azzal extrázva, hogy alacsonyabb fordulaton is előjön, sőt ha közbe megállok az alapjátatot is megemeli. A turbómembránt néztem, a GO-t nem engedi tehát elvileg nem lehet szakadt. Huh?
Naplózva
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #1143 Dátum: 2012.03.29 csütörtök, 13:29:27 »

Ez engem is érdekelne, az enyém is egész hasonlót produkál, azzal extrázva, hogy alacsonyabb fordulaton is előjön, sőt ha közbe megállok az alapjátatot is megemeli. A turbómembránt néztem, a GO-t nem engedi tehát elvileg nem lehet szakadt. Huh?

Lehet ,hogy neked is be van állva a membrán alatti dugatyu vagy csak simán koszos és néha megragad....
Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
Istvan000
Vendég
« Új hozzászólás #1144 Dátum: 2012.03.29 csütörtök, 15:04:27 »

ha a szelepfedélnél lenne a 1,5 bár, akkor már tényleg baj van. amúgy símán kibírja

Ez érdekelne engem is,hogy mennyit a max amit kibír és mennyi az amit huzamosabb ideig bírja...

És rákell állítani az adagolóra is??

És végül valaki innen csinált/csinál ilyet...mert lehet érdekelne némi +lóerő.. Cheesy
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1145 Dátum: 2012.03.29 csütörtök, 21:38:35 »

jóvanna', az van a legtetején Grin most nem írhatom, hogy levetkőzi a fedelet és csak a hengerfej ugrik ki  eplus2
1,5 bárt kibír ?! anno még az 1,1-1,2-re is azt mondták itt, hogy sok... max. 0,1-0,2-vel emelhető a nyomás...
akkor hazudtak nekem ITT ?! hahh, meg vagyok sértve...  hehe
ha már meleg, akkor nagyon sokat kibír
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #1146 Dátum: 2012.03.30 péntek, 00:41:09 »

ha már meleg, akkor nagyon sokat kibír

Nálad konkrétan van/volt "húzva" a turbó?
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1147 Dátum: 2012.03.30 péntek, 13:12:12 »

Nálad konkrétan van/volt "húzva" a turbó?
1,1-1,2-vel járok most mk2 turbóval
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Akiee
Vendég
« Új hozzászólás #1148 Dátum: 2012.03.30 péntek, 17:34:44 »

Ez érdekelne engem is,hogy mennyit a max amit kibír és mennyi az amit huzamosabb ideig bírja...

És rákell állítani az adagolóra is??

És végül valaki innen csinált/csinál ilyet...mert lehet érdekelne némi +lóerő.. Cheesy

Ez a kérdés már az én fejemben is megfogant párszor. Lehet állítani valamennyit a turbón, hogy egy picivel többet töltsön, anélkül hogy tönkremenne tartós használatnál? 3500 fölé nagyon ritkán szoktam forgatni, szóval nem gyilkolom de a plusz erő az jól jönne. Wastegate szelepet se merem tekergetni mert nem értek hozzá, de egy kicsivel nagyobb turbó nyomásnak örülnék Cheesy
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #1149 Dátum: 2012.04.03 kedd, 10:03:51 »

1,1-1,2-vel járok most mk2 turbóval

nem túl nagy az a nyomás? Te jobban értesz hozzá, azért kérdezem... Smiley
(tehát napi használat és havi 1-2 200+ km-es út alatt bírná? évekre gondolok itt...)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Oldalak: 1 ... 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 28 29 30 ... 43   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.088 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.