Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 06:04:42 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 27 28 29 30 31 32 ... 43   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TD motor  (Megtekintve 843373 alkalommal)
0 Felhasználó és 11 vendég van a témában
LefiMisi
Vendég
« Új hozzászólás #1200 Dátum: 2012.04.19 csütörtök, 19:45:33 »

Az oldalsó csövet húzzad le és indítsd be a motort ha onnan csöpög a gázolaj akkor szakadt a membrán, ha az jó akkor tippelek a fölülről jövő cső repedésére, ha az is jó akkor szerintem is csak a membránház gumigyűrűi lehetnek...
Az oldalsót húztam le, ott nem csöpögött. Felsőt azt nem mertem bántani bevallom őszintén. Majd holnap kiderül, mert ma már nem bántom.
Köszönöm az eddigi segítséget!
Naplózva
Dadman
Vendég
« Új hozzászólás #1201 Dátum: 2012.04.19 csütörtök, 19:47:38 »

Az oldalsót húztam le, ott nem csöpögött. Felsőt azt nem mertem bántani bevallom őszintén. Majd holnap kiderül, mert ma már nem bántom.
Köszönöm az eddigi segítséget!

Be is indítottad?
asszem akkor ereszti.....  asszem...
Naplózva
LefiMisi
Vendég
« Új hozzászólás #1202 Dátum: 2012.04.20 péntek, 07:24:37 »

Be is indítottad?
asszem akkor ereszti.....  asszem...
igen, járó motor mellett húztam le az oldalsó csövet.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1203 Dátum: 2012.04.20 péntek, 19:12:29 »

Az oldalsót húztam le, ott nem csöpögött. Felsőt azt nem mertem bántani bevallom őszintén. Majd holnap kiderül, mert ma már nem bántom.
Köszönöm az eddigi segítséget!
felsőt nyugodtan bánzhatod, az csak résolajcső. nem fog történni semmi, viszont javítás után nem illik visszarakni ugyanazt
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Istvan000
Vendég
« Új hozzászólás #1204 Dátum: 2012.04.28 szombat, 11:10:31 »

Olyat csinál a drága,hogy beröffentem azzal semmi gond az alapjárat jó,de ha elindulok és elveszem a lábam a gázról visszaesik 400-500fordulat és úgy áll vissza alapjáratra..ha hagyom ketyegni szépen jár,de 1200ról is már aláinog gázelvételkor az alapjáratnak..
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1205 Dátum: 2012.04.28 szombat, 12:37:00 »

Olyat csinál a drága,hogy beröffentem azzal semmi gond az alapjárat jó,de ha elindulok és elveszem a lábam a gázról visszaesik 400-500fordulat és úgy áll vissza alapjáratra..ha hagyom ketyegni szépen jár,de 1200ról is már aláinog gázelvételkor az alapjáratnak..
meg kell nézni, rendesen van e az alapjárat beállítva. ha jó, akkor a szivattyú döglődik
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Istvan000
Vendég
« Új hozzászólás #1206 Dátum: 2012.04.28 szombat, 13:04:10 »

meg kell nézni, rendesen van e az alapjárat beállítva. ha jó, akkor a szivattyú döglődik

Szivattyú??
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1207 Dátum: 2012.04.28 szombat, 18:45:55 »

Szivattyú??
az adagolóban
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Istvan000
Vendég
« Új hozzászólás #1208 Dátum: 2012.04.28 szombat, 18:54:54 »

az adagolóban


És azt költséges megcsinálni???
Illetve mitől mehetett tönkre?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1209 Dátum: 2012.04.28 szombat, 20:18:43 »

És azt költséges megcsinálni???
Illetve mitől mehetett tönkre?
megcsinálni kb 11-12 pénz. egyszerűen elkopik, mert bakelitből van, vagy ha esetleg lelevegősödik, és sokat tekerik szárazon. de símán elkopnak egyszerűen egy idő után
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Istvan000
Vendég
« Új hozzászólás #1210 Dátum: 2012.04.28 szombat, 20:28:46 »

megcsinálni kb 11-12 pénz. egyszerűen elkopik, mert bakelitből van, vagy ha esetleg lelevegősödik, és sokat tekerik szárazon. de símán elkopnak egyszerűen egy idő után

Nem megfelelő üzemanyagtól is (illetve ez általi kenés) lehet??
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1211 Dátum: 2012.04.28 szombat, 20:48:51 »

Nem megfelelő üzemanyagtól is (illetve ez általi kenés) lehet??
igen
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1212 Dátum: 2012.04.28 szombat, 21:29:31 »

eljössz egyszer, átnézzük, aztán ha valóban az kell akkor kidcseréljük. ha nem akkor meg örülünk hogy nem kellett. 40 km-t megér
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Istvan000
Vendég
« Új hozzászólás #1213 Dátum: 2012.04.28 szombat, 21:45:39 »

eljössz egyszer, átnézzük, aztán ha valóban az kell akkor kidcseréljük. ha nem akkor meg örülünk hogy nem kellett. 40 km-t megér

Van neked ott polcon, más is ha esetleg nem ez a baja??

Mert a porlasztók közül is valamelyik leragad(vagy mit mondtak rá) elégé kopogos hangja van(én megilyedtem ,olyan volt mintha főtengelycsapágy szólna)...tényleg az nagy baj ha csak 1 cserélek,mert a szakim szerint 4et egybe illendő..

no meg a hidegínditó patron vagy mi is selejtes.. Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2012.04.28 szombat, 21:49:22 írta Istvan000 » Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1214 Dátum: 2012.04.28 szombat, 21:46:35 »

Van neked ott polcon, más is ha esetleg nem ez a baja??
van akár adagolóm is polcon  Wink
dízelhez szinte minden
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #1215 Dátum: 2012.04.28 szombat, 21:51:40 »

van akár adagolóm is polcon  Wink
dízelhez szinte minden

Szinte minden szinte ingyen.... Wink
Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
Istvan000
Vendég
« Új hozzászólás #1216 Dátum: 2012.04.28 szombat, 21:56:33 »

van akár adagolóm is polcon  Wink
dízelhez szinte minden

Lesz egy kis időm és rád csörgök lebeszélni egy időpontot..
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1217 Dátum: 2012.04.28 szombat, 22:11:41 »

Szinte minden szinte ingyen.... Wink
lényeg: szinte
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #1218 Dátum: 2012.04.28 szombat, 22:12:55 »

lényeg: szinte

 eljen nyes
Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
Istvan000
Vendég
« Új hozzászólás #1219 Dátum: 2012.04.30 hétfő, 15:08:20 »

van akár adagolóm is polcon  Wink
dízelhez szinte minden

Amit múltkor vázoltam hibát tegnap nem vettem észre ,semmi baja sem volt..de szerintem ez betudható annak hogy 30 fok volt ,mert ma reggel megint megvolt a baj..
Naplózva
Istvan000
Vendég
« Új hozzászólás #1220 Dátum: 2012.05.04 péntek, 19:09:59 »

Az lehetséges ,hogy a hideginditó(vagy mi a neve) meggyógyuljon magától??
2 napja hibátlan az adagolóm hidegindítása ...+ amit írtam alapjárati bajt az is melegben elmúlik...csak ha 15 körül van akkor ingadozik
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #1221 Dátum: 2012.05.05 szombat, 10:39:20 »

Az lehetséges ,hogy a hideginditó(vagy mi a neve) meggyógyuljon magától??
2 napja hibátlan az adagolóm hidegindítása ...+ amit írtam alapjárati bajt az is melegben elmúlik...csak ha 15 körül van akkor ingadozik

hidegindító patron a neve, szerintem nem gyógyult meg, csak nagyon melegben úgy érzékeli, mintha a motor is melegebb lenne... mármint, hogy a motor is eleve melegebb cakli-pakli, nah... Cheesy tehát az cserés elem véleményem szerint, mert jobb most neki esni, mint ősszel az esőben... Wink
de majd GinJoy vagy voto megmondja a tutit, ők jobban tudják... Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1222 Dátum: 2012.05.05 szombat, 18:55:56 »

Az lehetséges ,hogy a hideginditó(vagy mi a neve) meggyógyuljon magától??
2 napja hibátlan az adagolóm hidegindítása ...+ amit írtam alapjárati bajt az is melegben elmúlik...csak ha 15 körül van akkor ingadozik
érdekes, mert általában fordítva szokott lenni a szitu, ha adagolóhiba. Meg nem szokott gyógyulni, de ilyen időben nincs is szükség rá, nélküle is tökéletesnek kéne lenni. plusz amit írtál ezelőtt, az semmi nem a hidegindítóra utal, nem csinál az semmit, csak az előtöltést előrébb veszi, amíg nincs a víz 65 fokos, vagy nincs bizonyos gázkar elmozdulás
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Taki 2
Vendég
« Új hozzászólás #1223 Dátum: 2012.05.09 szerda, 16:03:29 »

Sziasztok.
Új vagyok itt,most vettem egy használt MK1 kombit,96.6 havi.Már a vételkor észrevettem,hogy csöpög valahonnét a gázolaj,rá a jobb lengőkarra.Hazajöttem és láttuk,hogy az adagolóból szivárog.Az adagolós mindjárt elkeserített,hogy ha szerencsém van akkor az állástól csak a szimeringet nyomta ki(ausztriából hoztam,sokat állt.),de ha komplett tömítéscsere akkor 18 rugó.Ha ez még mindig nem elég,akkor van egy golyóscsapágy,aminek a cseréje plussz egy 20-as lessz.Azt hittem leülök.Végülis szerencsém volt,csak a szimeringet cserélte ki 2 ezerért.A kérdésem leginkább GinJoy-hoz szólna.Olcvastam visszább,hogy átalakítod Bosch rendszerüvé.Az érdekelne,hogy ez mitől jobb mint a Lukas és mennyibe kerülne egy ilyen átalakítás?Érdemes ezt megcsinálni vagy addig hagyjam,amíg meg nem adja magát a Lukas?Köszönöm a válaszod előre is.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1224 Dátum: 2012.05.09 szerda, 17:49:30 »

Sziasztok.
Új vagyok itt,most vettem egy használt MK1 kombit,96.6 havi.Már a vételkor észrevettem,hogy csöpög valahonnét a gázolaj,rá a jobb lengőkarra.Hazajöttem és láttuk,hogy az adagolóból szivárog.Az adagolós mindjárt elkeserített,hogy ha szerencsém van akkor az állástól csak a szimeringet nyomta ki(ausztriából hoztam,sokat állt.),de ha komplett tömítéscsere akkor 18 rugó.Ha ez még mindig nem elég,akkor van egy golyóscsapágy,aminek a cseréje plussz egy 20-as lessz.Azt hittem leülök.Végülis szerencsém volt,csak a szimeringet cserélte ki 2 ezerért.A kérdésem leginkább GinJoy-hoz szólna.Olcvastam visszább,hogy átalakítod Bosch rendszerüvé.Az érdekelne,hogy ez mitől jobb mint a Lukas és mennyibe kerülne egy ilyen átalakítás?Érdemes ezt megcsinálni vagy addig hagyjam,amíg meg nem adja magát a Lukas?Köszönöm a válaszod előre is.
amíg jó a lucas, addig hagyjad fent, ha nem, akkor lehet építeni bosch-t de az is kb 50 alaphangon. Én a lucast 35-ért szoktam csinálni, ebben benne van az összes tömítés cseréje, természatesen tengely szimering, az új csapágyak(azoknak nagyon nem jó az állás) és új szivattyúkészlet is
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Taki 2
Vendég
« Új hozzászólás #1225 Dátum: 2012.05.09 szerda, 18:55:18 »

amíg jó a lucas, addig hagyjad fent, ha nem, akkor lehet építeni bosch-t de az is kb 50 alaphangon. Én a lucast 35-ért szoktam csinálni, ebben benne van az összes tömítés cseréje, természatesen tengely szimering, az új csapágyak(azoknak nagyon nem jó az állás) és új szivattyúkészlet is
Köszi a választ,ha gond lessz vele keresni foglak.Azt még megmondanád,hogy miért jobb vagy érdemesebb lecserélni Boshra ha ez megadja magát?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1226 Dátum: 2012.05.09 szerda, 19:00:02 »

Köszi a választ,ha gond lessz vele keresni foglak.Azt még megmondanád,hogy miért jobb vagy érdemesebb lecserélni Boshra ha ez megadja magát?
mert olcsóbb a javítása, nincsen rajta szinte semmi szelep, ami könnyen tönkremegy
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Taki 2
Vendég
« Új hozzászólás #1227 Dátum: 2012.05.11 péntek, 09:03:13 »

mert olcsóbb a javítása, nincsen rajta szinte semmi szelep, ami könnyen tönkremegy
Értem,köszönöm.
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #1228 Dátum: 2012.05.22 kedd, 21:00:26 »

ide írom az általánosba lévő témához

az enyémnek nem kevés 1500-as fordulat,3-ba 1100-ig le szoktam engedni de nincs vele gond

igen szíp you nagyon szeretem  Wink
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #1229 Dátum: 2012.05.23 szerda, 00:32:31 »

ide írom az általánosba lévő témához

az enyémnek nem kevés 1500-as fordulat,3-ba 1100-ig le szoktam engedni de nincs vele gond

igen szíp you nagyon szeretem  Wink

nekem 1100-nál már rezonál a kasztni... ha nem nyomom ki a kuplungot persze. (a rezonálást kéretik úgy érteni, hogy NEKEM rezonál és nem tetszik) Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
schumacher8
Vendég
« Új hozzászólás #1230 Dátum: 2012.05.25 péntek, 12:45:31 »

sziasztok! MIre szolgál az adagolón ahol van a gáz kar annak a tengelyénél van egy kapcsoló vagy nem is tudom érzékelő két csavar tartja...:O???
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1231 Dátum: 2012.05.25 péntek, 13:39:47 »

sziasztok! MIre szolgál az adagolón ahol van a gáz kar annak a tengelyénél van egy kapcsoló vagy nem is tudom érzékelő két csavar tartja...:O???
érzékeli, hogy hogy áll a gázpedál, és lekapcsolja pl a hidegindítót, vagy pl a klímát kikapcsolja padlógázas gyorsításnál
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
schumacher8
Vendég
« Új hozzászólás #1232 Dátum: 2012.05.25 péntek, 14:50:22 »

érzékeli, hogy hogy áll a gázpedál, és lekapcsolja pl a hidegindítót, vagy pl a klímát kikapcsolja padlógázas gyorsításnál

aha.. Smiley  rendben, köszönöm!
Naplózva
lugsa
Vendég
« Új hozzászólás #1233 Dátum: 2012.06.03 vasárnap, 19:16:07 »

Sziasztok!
Bocsi hogy ide írok de nagyon jó dolgokat olvastam itt ezen a fórumon.Lucas adagolo van az autómon de nem ford hanem egy citroen berlingo.Citroen oldalon is próbálkoztam már de nem igen élnek azok az oldalak.A probléma a következő:pöcre indul hidegen is melegen is,alapjárat egyenletes mindig.Viszont ha nem nyomom a gázt induláskor lefullad,ha már elindultam nem húz szinte semennyire,ha odalépek neki semmit nem reagál rá olyan mint ha nem is én szabályoznám a gyorsítást.De csinál olyat is hogy tartom a lábam a gázpedálon állandó tepóval megyek és egyszer csak meglódul 2.3 másodpercre aztán megint semmi.Volt úgy hogy egyenes úton 100 km volt a vége nem ment jobban az istennek se.A fogyasztás 9-10 l.És ami még érthetetlenebb számomra hogy nem füstöl ha padlón nyomom akkor sem jön ki fekete füst a kipufogón.Az adagolo nemrég csöpögött azt megcsinálták és akkor kicserélték a lapátokat is.De elötte is ilyen volt.Ha valaki tud valami okosat mondani megköszönném.
Naplózva
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #1234 Dátum: 2012.06.03 vasárnap, 20:36:54 »

Sziasztok!
Bocsi hogy ide írok de nagyon jó dolgokat olvastam itt ezen a fórumon.Lucas adagolo van az autómon de nem ford hanem egy citroen berlingo.Citroen oldalon is próbálkoztam már de nem igen élnek azok az oldalak.A probléma a következő:pöcre indul hidegen is melegen is,alapjárat egyenletes mindig.Viszont ha nem nyomom a gázt induláskor lefullad,ha már elindultam nem húz szinte semennyire,ha odalépek neki semmit nem reagál rá olyan mint ha nem is én szabályoznám a gyorsítást.De csinál olyat is hogy tartom a lábam a gázpedálon állandó tepóval megyek és egyszer csak meglódul 2.3 másodpercre aztán megint semmi.Volt úgy hogy egyenes úton 100 km volt a vége nem ment jobban az istennek se.A fogyasztás 9-10 l.És ami még érthetetlenebb számomra hogy nem füstöl ha padlón nyomom akkor sem jön ki fekete füst a kipufogón.Az adagolo nemrég csöpögött azt megcsinálták és akkor kicserélték a lapátokat is.De elötte is ilyen volt.Ha valaki tud valami okosat mondani megköszönném.

Hát nem tudom.....
Ha ugyenez van "nálunk" akkor először is alapjárat beállítás+előtöltés...
Amúgy TD vagy D Huh???

Ha az ország nyugati felén lax akkor tudok ajánlani egy öreg adagolós mestert aki vágja ezeket az öreg olajkályhákat...
Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
F.Mondeo
Vendég
« Új hozzászólás #1235 Dátum: 2012.06.03 vasárnap, 21:45:59 »

Sziasztok!
Bocsi hogy ide írok de nagyon jó dolgokat olvastam itt ezen a fórumon.Lucas adagolo van az autómon de nem ford hanem egy citroen berlingo.Citroen oldalon is próbálkoztam már de nem igen élnek azok az oldalak.A probléma a következő:pöcre indul hidegen is melegen is,alapjárat egyenletes mindig.Viszont ha nem nyomom a gázt induláskor lefullad,ha már elindultam nem húz szinte semennyire,ha odalépek neki semmit nem reagál rá olyan mint ha nem is én szabályoznám a gyorsítást.De csinál olyat is hogy tartom a lábam a gázpedálon állandó tepóval megyek és egyszer csak meglódul 2.3 másodpercre aztán megint semmi.Volt úgy hogy egyenes úton 100 km volt a vége nem ment jobban az istennek se.A fogyasztás 9-10 l.És ami még érthetetlenebb számomra hogy nem füstöl ha padlón nyomom akkor sem jön ki fekete füst a kipufogón.Az adagolo nemrég csöpögött azt megcsinálták és akkor kicserélték a lapátokat is.De elötte is ilyen volt.Ha valaki tud valami okosat mondani megköszönném.

Ha padlógáznál sem látszik egy pici füst, akkor az valószínűleg üzemanyag ellátási gond lesz. Ez lehet akár egy repedt vagy eldugult gázolajcső vagy szűrő, vagy egy döglődő tápszivattyú is. Ha a gázolaj ellátásnak ez a része tutira működik akkor az adagoló lehet a rossz.
Naplózva
IFR914
Vendég
« Új hozzászólás #1236 Dátum: 2012.06.04 hétfő, 07:28:16 »

Sziasztok! volt ma valakinek katalizator gondja? ha igen mik voltak a tunetek?
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #1237 Dátum: 2012.06.04 hétfő, 13:39:11 »

Sziasztok! volt ma valakinek katalizator gondja? ha igen mik voltak a tunetek?

Konkrétan nekem nem volt, de amit olvastam a többieknél, picit erősebb füstölés, picit nagyobb erő és komoly csörgő-zörgő hang.
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
lugsa
Vendég
« Új hozzászólás #1238 Dátum: 2012.06.04 hétfő, 17:06:43 »

Sima D.Nem egészen a nyugati részen lakom de elküldheted a mester elérhetőségét.
Köszönöm.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #1239 Dátum: 2012.06.04 hétfő, 17:10:42 »

Sima D.Nem egészen a nyugati részen lakom de elküldheted a mester elérhetőségét.
Köszönöm.

?? Huh?
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #1240 Dátum: 2012.06.04 hétfő, 18:46:47 »



[/quote]
?? Huh?

Hát nem tudom.....
Ha ugyenez van "nálunk" akkor először is alapjárat beállítás+előtöltés...
Amúgy TD vagy D Huh???

Ha az ország nyugati felén lax akkor tudok ajánlani egy öreg adagolós mestert aki vágja ezeket az öreg olajkályhákat...


Sima D.Nem egészen a nyugati részen lakom de elküldheted a mester elérhetőségét.
Köszönöm.
Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #1241 Dátum: 2012.06.04 hétfő, 21:56:23 »




Jaaa, értem. Elkerülte a figyelmemet, azt hittem máshova szánta. Smiley Köszi Wink
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
mali23
Vendég
« Új hozzászólás #1242 Dátum: 2012.06.12 kedd, 15:28:42 »

Sziasztok. Valaki meg tudná mondani,hogy az 1.8td m mikor bemelegszik akkor hol magas hol normális az alapjáratom.
Általában 1500-2000 es fordulaton zug majd gondol egyet és viszaáll 900 ra. Ja még le is levegősödik ha nem megyek vele 2 napig. Merre keresem a hibát?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1243 Dátum: 2012.06.12 kedd, 15:29:53 »

Sziasztok. Valaki meg tudná mondani,hogy az 1.8td m mikor bemelegszik akkor hol magas hol normális az alapjáratom.
Általában 1500-2000 es fordulaton zug majd gondol egyet és viszaáll 900 ra. Ja még le is levegősödik ha nem megyek vele 2 napig. Merre keresem a hibát?

át kéne nézni az adagolót. próbálj először egy alapjárat beállítást. a wiki-n van róla cikk
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #1244 Dátum: 2012.06.12 kedd, 19:59:33 »

Sziasztok. Valaki meg tudná mondani,hogy az 1.8td m mikor bemelegszik akkor hol magas hol normális az alapjáratom.
Általában 1500-2000 es fordulaton zug majd gondol egyet és viszaáll 900 ra. Ja még le is levegősödik ha nem megyek vele 2 napig. Merre keresem a hibát?


...meg a kézi üzemanyagpumpa házat (go.szűrőház), nem-e ott levegősödik fel... Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Istvan000
Vendég
« Új hozzászólás #1245 Dátum: 2012.06.28 csütörtök, 09:46:54 »

Első körben kinél mennyi a végsebessége a mondeonak (1.8TD kombi)..

120-140nél nekem,amit azért keveslek
Naplózva
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1246 Dátum: 2012.06.28 csütörtök, 15:03:30 »

Első körben kinél mennyi a végsebessége a mondeonak (1.8TD kombi)..

120-140nél nekem,amit azért keveslek

175-180 körül gurigáztam vele max. hátszél nélkül és egyenes úton.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #1247 Dátum: 2012.06.28 csütörtök, 15:06:45 »

175-180 körül gurigáztam vele max. hátszél nélkül és egyenes úton.

Kb nekem is ennyit mutatott az óra....
Amúgy GPS szerint tudom tartani a 150-155 körüli tempót....
Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1248 Dátum: 2012.06.28 csütörtök, 15:07:37 »

Kb nekem is ennyit mutatott az óra....
Amúgy GPS szerint tudom tartani a 150-155 körüli tempót....

Nekem +4km/órát csak az óra.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #1249 Dátum: 2012.06.29 péntek, 08:22:04 »

Első körben kinél mennyi a végsebessége a mondeonak (1.8TD kombi)..

120-140nél nekem,amit azért keveslek

Nálam a régi motor, óra szerint, németben 175-180 is mutatott, igaz lejtőn. Bár az már egy hengerfej-felújított motor volt, de utána intenzíven egyre többet és többet evett a vízből. Ergó a 160-nál többet nem ajánlok. Ahogy MK2 motorral érzem, óra szerint a 140-145 körüli tempó a legkellemesebb neki.
(utána már kezd picit ködölni a kipuf, meg hallani, hogy annyira nem tetszik neki)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Oldalak: 1 ... 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 27 28 29 30 31 32 ... 43   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.079 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.