Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 05:46:45
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo I.
>
TD motor
Oldalak:
1
...
19
20
21
22
23
24
25
[
26
]
27
28
29
30
31
32
33
...
43
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TD motor (Megtekintve 843232 alkalommal)
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
Istvan000
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1250 Dátum:
2012.06.29 péntek, 09:24:32 »
akkor jó, ahogy észreveszem ez így gyári..
Naplózva
LefiMisi
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1251 Dátum:
2012.08.05 vasárnap, 00:34:42 »
Sziasztok!
Van egy 1994-es, 1.8 TD, kombi mondeom. Most volt gond vele, mégpedig az, hogy átégett a hengerfejtömítés. Pénteken tudtam elhozni a szerelőtől aki kicsderélte a hengerfejtömítést, nem volt semmi gond. Azonban aztán egyszer csak menet közben lefulladt és ma ismét megtette ezt. Ez úgy történik, hogy piros lámpánál elindulok és leáll. Valamint ma este vettem észre, hogy valamiféle füst száll fel a motorháztető alól. Felnyitottam, nem láttam semmit sem, és nincs is büdös szaga(égett műanyag vagy gumi), valamint semmi nem sípól vagy nincs rossz hangja se a motornak. Húz is az autó és amúgy nincs gond vele, de félek nehogy baja legyen a motornak. A legnagyobb problémám az, hogy hétfőn indulunk a Balatonhoz, mert lefoglalt szállásunk van és nem tudom neki vághatok-e az útnak Pestről.
Valakinek nincs ötlete, hogy mi lehet a baj? Vagy így lemehetek-e a Balatonhoz és ott használhatom-e?
Nagyon szépen köszönöm előre is a válaszokat!
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1252 Dátum:
2012.08.05 vasárnap, 05:55:37 »
Idézetet írta: LefiMisi - 2012.08.05 vasárnap, 00:34:42
Sziasztok!
Van egy 1994-es, 1.8 TD, kombi mondeom. Most volt gond vele, mégpedig az, hogy átégett a hengerfejtömítés. Pénteken tudtam elhozni a szerelőtől aki kicsderélte a hengerfejtömítést, nem volt semmi gond. Azonban aztán egyszer csak menet közben lefulladt és ma ismét megtette ezt. Ez úgy történik, hogy piros lámpánál elindulok és leáll. Valamint ma este vettem észre, hogy valamiféle füst száll fel a motorháztető alól. Felnyitottam, nem láttam semmit sem, és nincs is büdös szaga(égett műanyag vagy gumi), valamint semmi nem sípól vagy nincs rossz hangja se a motornak. Húz is az autó és amúgy nincs gond vele, de félek nehogy baja legyen a motornak. A legnagyobb problémám az, hogy hétfőn indulunk a Balatonhoz, mert lefoglalt szállásunk van és nem tudom neki vághatok-e az útnak Pestről.
Valakinek nincs ötlete, hogy mi lehet a baj? Vagy így lemehetek-e a Balatonhoz és ott használhatom-e?
Nagyon szépen köszönöm előre is a válaszokat!
Szia !
Ha a vizet nem eszi és nem veri ki az olajat a hengerfej és blokk között akkor azzal a résszel nincs gond elvileg. Azt nézd meg azért, hogy "túrós-e" az olaj a szelepfedél alatt. Simán a kupakot leveszed és belenézel, hogy szép tiszta-e az olaj, nem keveredett-e a hűtővízzel. Ha okés, akkor okés.
A lefulladásnál a üzemanyagpumpára tippelek, nálam is ez volt anno a ludas. Az üzemanyagszűrő házán van a kézi pumpa (fekete gomb) és annak a belső membránja fárad el néha, így levegőt kap és nem lesz megfelelő az üzemanyag ellátás. Fel kell pumpálnod keményre kézzel és később is ugyanolyan keménynek kell lennie. Ha nem az, felpuhul, akkor cserés az üzemanyagszűrő ház, mert csak a membránt cserélni nem érdemes.
Még 1: nézd meg a szűrő alján a csavart, az is kilazul néha.
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
LefiMisi
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1253 Dátum:
2012.08.05 vasárnap, 09:30:03 »
Idézetet írta: [ Error ] - 2012.08.05 vasárnap, 05:55:37
Szia !
Ha a vizet nem eszi és nem veri ki az olajat a hengerfej és blokk között akkor azzal a résszel nincs gond elvileg. Azt nézd meg azért, hogy "túrós-e" az olaj a szelepfedél alatt. Simán a kupakot leveszed és belenézel, hogy szép tiszta-e az olaj, nem keveredett-e a hűtővízzel. Ha okés, akkor okés.
A lefulladásnál a üzemanyagpumpára tippelek, nálam is ez volt anno a ludas. Az üzemanyagszűrő házán van a kézi pumpa (fekete gomb) és annak a belső membránja fárad el néha, így levegőt kap és nem lesz megfelelő az üzemanyag ellátás. Fel kell pumpálnod keményre kézzel és később is ugyanolyan keménynek kell lennie. Ha nem az, felpuhul, akkor cserés az üzemanyagszűrő ház, mert csak a membránt cserélni nem érdemes.
Még 1: nézd meg a szűrő alján a csavart, az is kilazul néha.
Szia!
Köszi a választ!
A vizet nem eszi, hideg állapotában max szintig van, mikor bemelegszik a motor, akkor fölé megy, de ez normális elvileg.
Nem látta, hogy kiverné az olajat a hengerfej és a blokk közt és az olaj sem "túrós". Levettem a kupakot, kis füst szállt ki és szép fekete az olaj.
Nekem nem olyan gázolajpumpám van már, hanem marok pumpa lett beépítve. Most hogy írtad, légtelenítettem a gázolajszűrőt és elég sok levegő volt benne. Ettől állhatott le az autó? Most lehet valahol levegőt szív be? Mitől lehet akkor esetleg a füst?
Akkor ezzel az autóval nyugodtan induljak el a Balcsihoz?
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1254 Dátum:
2012.08.05 vasárnap, 23:47:15 »
Idézetet írta: LefiMisi - 2012.08.05 vasárnap, 09:30:03
Szia!
Köszi a választ!
A vizet nem eszi, hideg állapotában max szintig van, mikor bemelegszik a motor, akkor fölé megy, de ez normális elvileg.
Nem látta, hogy kiverné az olajat a hengerfej és a blokk közt és az olaj sem "túrós". Levettem a kupakot, kis füst szállt ki és szép fekete az olaj.
Nekem nem olyan gázolajpumpám van már, hanem marok pumpa lett beépítve. Most hogy írtad, légtelenítettem a gázolajszűrőt és elég sok levegő volt benne. Ettől állhatott le az autó? Most lehet valahol levegőt szív be? Mitől lehet akkor esetleg a füst?
Akkor ezzel az autóval nyugodtan induljak el a Balcsihoz?
Szerintem csak olajgőz (karter) volt a "füst", gondolom meleg volt a motor. Véleményem szerint a pumpa a ludas az autó leállása miatt, főleg ha levegős maradt a rendszer. Elég ha egy kis légbuborék keletkezik a csőben, rögtön nem csak tiszta gázolajat kap az adagoló és megszakad a folyamatos üzemanyag szállítás.
Igazából csak azt tudom mondani, hogy légtelenítsd, majd ha ez orvosolja a problémát, legalább kicsit hosszabb időre, akkor a Balaton felé vegyél gumicsövet, marokpumpát, bilincset.
Az üzemanyagszűrőt/házat meg érdemes visszapakolni a gyárira, az az igazi.
Én így ebből csak a go-rendszert szűröm ki hibának, hibaforrásnak, szerintem nyugodtan mehetsz. (ha nem zavar a le-le fulladás) Jó utat !
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
Viló
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1815
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1255 Dátum:
2012.08.06 hétfő, 08:39:41 »
Idézetet írta: [ Error ] - 2012.08.05 vasárnap, 23:47:15
Szerintem csak olajgőz (karter) volt a "füst", gondolom meleg volt a motor. Véleményem szerint a pumpa a ludas az autó leállása miatt, főleg ha levegős maradt a rendszer. Elég ha egy kis légbuborék keletkezik a csőben, rögtön nem csak tiszta gázolajat kap az adagoló és megszakad a folyamatos üzemanyag szállítás.
Igazából csak azt tudom mondani, hogy légtelenítsd, majd ha ez orvosolja a problémát, legalább kicsit hosszabb időre, akkor a Balaton felé vegyél gumicsövet, marokpumpát, bilincset.
Az üzemanyagszűrőt/házat meg érdemes visszapakolni a gyárira, az az igazi.
Én így ebből csak a go-rendszert szűröm ki hibának, hibaforrásnak, szerintem nyugodtan mehetsz. (ha nem zavar a le-le fulladás) Jó utat !
....és jó nyaralást!
Naplózva
1997 1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.
2004 F1 2.0 TDCi kombi automata.
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1256 Dátum:
2012.08.06 hétfő, 17:38:51 »
Idézetet írta: Viló - 2012.08.06 hétfő, 08:39:41
....és jó nyaralást!
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
Hetzmann
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1257 Dátum:
2012.08.06 hétfő, 17:45:45 »
Sziasztok!
96-os 1.8 TD, Lucas adagoló. Viccelődik a motorleállító mágnesszelep. Hol nem áll le a motor, hol nem indul el éppen. Nem lenne túl nagy gond, azonban az adagoló hátsó fertáján van, egy 5mm vastag vaslemez alatt, ami nyilván törőcsavarral van felfogatva. Volt valakinek már ilyennel dolga? Hogy lehet leszerelni azt az izét onnan? Kizárólag adagoló leszereléssel, vagy gondolok pl. a mágnesszelep felett lévő lyuk kiaakításával? Na de milyen szerszámmal, hogyan? Körbefúrkálni, és kitörni? Szóval 5let?
Üdv...
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1258 Dátum:
2012.08.06 hétfő, 20:57:58 »
Idézetet írta: Hetzmann - 2012.08.06 hétfő, 17:45:45
Sziasztok!
96-os 1.8 TD, Lucas adagoló. Viccelődik a motorleállító mágnesszelep. Hol nem áll le a motor, hol nem indul el éppen. Nem lenne túl nagy gond, azonban az adagoló hátsó fertáján van, egy 5mm vastag vaslemez alatt, ami nyilván törőcsavarral van felfogatva. Volt valakinek már ilyennel dolga? Hogy lehet leszerelni azt az izét onnan? Kizárólag adagoló leszereléssel, vagy gondolok pl. a mágnesszelep felett lévő lyuk kiaakításával? Na de milyen szerszámmal, hogyan? Körbefúrkálni, és kitörni? Szóval 5let?
Üdv...
én vágtam már le flex-el de elég körülményes visszarakni
egyébként adagoló leszedéses dolog, mert a hátulján is van ilyen csavar az adagoló blokk felőli oldalán
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Viló
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1815
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1259 Dátum:
2012.08.06 hétfő, 22:16:36 »
Idézetet írta: Hetzmann - 2012.08.06 hétfő, 17:45:45
Sziasztok!
96-os 1.8 TD, Lucas adagoló. Viccelődik a motorleállító mágnesszelep. Hol nem áll le a motor, hol nem indul el éppen. Nem lenne túl nagy gond, azonban az adagoló hátsó fertáján van, egy 5mm vastag vaslemez alatt, ami nyilván törőcsavarral van felfogatva. Volt valakinek már ilyennel dolga? Hogy lehet leszerelni azt az izét onnan? Kizárólag adagoló leszereléssel, vagy gondolok pl. a mágnesszelep felett lévő lyuk kiaakításával? Na de milyen szerszámmal, hogyan? Körbefúrkálni, és kitörni? Szóval 5let?
Üdv...
Nem tőcsavarral van felfogatva. Sima csavar csak el van ütve a feje.
Két választási lehetőséged van:
1. leveszed az adagolót és millis koronggal bevágod a csavarfejeket majd kitekered őket és utána normál csavarokat raksz vissza.
Valószínű akkor is le kell majd vágni a páncél tetejét mert az utángyártott leállítószelep magasabb a gyárinál (ami 10x annyiba kerül).
2. leveszed a magasnyomású csöveket és flexxel körbe tudod vágni a helyén is a páncél tetejét és ki tudod lyukasztani ha vagy olyan ügyes mint én voltam egyszer. Sokkal gyorsabb megoldás de nagyon észnél kell lenni a flexxel.ű
Jó munkát.
Naplózva
1997 1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.
2004 F1 2.0 TDCi kombi automata.
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1260 Dátum:
2012.08.06 hétfő, 22:39:03 »
Idézetet írta: Viló - 2012.08.06 hétfő, 22:16:36
Nem tőcsavarral van felfogatva. Sima csavar csak el van ütve a feje.
törőcsavart írt. jól gondolja, csak nehéz megfogalmazni. elütve sincs igazából, csak olyan biztonsági csavar, hogy ha eléri a megfelelő nyomatékot, és túlhúzzák, leszakad a feje. direkt el van vékonyítva. kormányzáraknál, gyújtáskapcsolóknál sokat használnak ilyet.
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Viló
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1815
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1261 Dátum:
2012.08.06 hétfő, 22:44:30 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.08.06 hétfő, 22:39:03
törőcsavart írt. jól gondolja, csak nehéz megfogalmazni. elütve sincs igazából, csak olyan biztonsági csavar, hogy ha eléri a megfelelő nyomatékot, és túlhúzzák, leszakad a feje. direkt el van vékonyítva. kormányzáraknál, gyújtáskapcsolóknál sokat használnak ilyet.
Igenis Főnök. Elnéztem.
Kérek engedélyt meghunyászkodni.
Naplózva
1997 1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.
2004 F1 2.0 TDCi kombi automata.
zolika711
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1262 Dátum:
2012.08.08 szerda, 15:54:30 »
Sziasztok!
Kellene nekem egy 1996-os évjáratú Ford Mondeo 16-szelepes benzines 1.8-as injektoros motor robbantott ábrája.
A segítséget előre is köszi..
V.zoli
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1263 Dátum:
2012.08.08 szerda, 19:04:45 »
Idézetet írta: zolika711 - 2012.08.08 szerda, 15:54:30
Sziasztok!
Kellene nekem egy 1996-os évjáratú Ford Mondeo 16-szelepes benzines 1.8-as injektoros motor robbantott ábrája.
A segítséget előre is köszi..
V.zoli
ezt szerintem a lehető legrosszab helyre írtad ide be, pláne elég egy helyre is
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1264 Dátum:
2012.08.09 csütörtök, 06:13:00 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.08.08 szerda, 19:04:45
ezt szerintem a lehető legrosszab helyre írtad ide be, pláne elég egy helyre is
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1265 Dátum:
2012.08.26 vasárnap, 21:04:57 »
https://www.youtube.com/watch?v=AV2E_VuYclI
,hogy a picskuba megy így neki
gyárilag 180km/h a vége
«
Utoljára szerkesztve: 2012.08.26 vasárnap, 21:07:19 írta Ragasits
»
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
Viló
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1815
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1266 Dátum:
2012.08.26 vasárnap, 21:41:41 »
Idézetet írta: Ragasits - 2012.08.26 vasárnap, 21:04:57
https://www.youtube.com/watch?v=AV2E_VuYclI
,hogy a picskuba megy így neki
gyárilag 180km/h a vége
Úgy, hogy lejt az út nem is kicsit.
Naplózva
1997 1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.
2004 F1 2.0 TDCi kombi automata.
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1267 Dátum:
2012.08.26 vasárnap, 22:54:43 »
Idézetet írta: Viló - 2012.08.26 vasárnap, 21:41:41
Úgy, hogy lejt az út nem is kicsit.
Nem csodálkoznék, ha ez után motorcserés lenne a gép...
(nekem a német rekordom óra szerint MK1-es motorral 185-190km/h, lejtőn lefelé... utána érezhetően rosszabb lett a motor, majd vezmű szakadás és új motor...
)
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
hayhapapi
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1268 Dátum:
2012.08.26 vasárnap, 22:57:57 »
Idézetet írta: [ Error ] - 2012.08.26 vasárnap, 22:54:43
Nem csodálkoznék, ha ez után motorcserés lenne a gép...
(nekem a német rekordom óra szerint MK1-es motorral 185-190km/h, lejtőn lefelé... utána érezhetően rosszabb lett a motor, majd vezmű szakadás és új motor...
)
Ennyire megviselte ez a kis hajtás???
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1269 Dátum:
2012.08.27 hétfő, 22:54:53 »
Idézetet írta: hayhapapi - 2012.08.26 vasárnap, 22:57:57
Ennyire megviselte ez a kis hajtás???
Azt a motort meg. Eleve bajok voltak már vele, sok fakezű "javította". De végülis ami teljesen hazavágta (mármint olyan mértékben, hogy csak városban lehetett vele kocsikázni, mert hosszú úton megette a vizet), az a vezérműszíj szakadása és az utána (nem) elvégzett javítások sorozata...
Amíg nem nyúltak hozzá, tökéletesen dolgozott, pedig 250-300e km volt már benne.
(ha nem több...)
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
crazyguy78
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 12
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1270 Dátum:
2012.08.30 csütörtök, 23:24:44 »
Sziasztok Urak!
Új Mondeo tulaj vagyok. Mármint én vagyok új, az autó használt.
Májusban vettem egy 95-ös 1,8TD kombit, a 88le-s verzióból. Ez az első ford-om, előtte 4 évig benzines VW-m volt, és főleg csak benzines autóim voltak, eltekintve a legelső autómtól ami egy 1,6D kocka kadett volt.
Olcsón sikerült hozzájutnom, de akadnak is gondok vele. Nagyon esedékes a vezérműszíj csere. Kérdésem megvan-e valakinek a Diesel service manual, mert az interneten mindenhol csak a benzinesét találom, nem sikerült rábukkannom a dieselére sehol sem.
Ezen kívül rögtön még1 pofátlan kérdésem is lenne, mert kezdek kifutni az anyagiakból... Szóval akad-e itt köztetek egy kedves szaki aki egy üveg whiskey-ért cserébe segíteni tudna a cserében?
Tudom piszok pofátlan vagyok...
Cserébe viszont fel tudom ajánlani neki hogy bármiféle autóalkatrészt nagyker áron tudok hozni neki, illetve ha állata van akkor a tápokat is nagyker áron vinném neki. Szóval ezt tudnám cserébe ajánlani a whiskey mellé.
Kérdésem tehát hogy akad-e valaki aki segíteni tudna nekem?
Köszönöm előre is.
Üdv.
Jani
Naplózva
carforlife.atw.hu
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1271 Dátum:
2012.08.31 péntek, 05:11:39 »
Idézetet írta: crazyguy78 - 2012.08.30 csütörtök, 23:24:44
Sziasztok Urak!
Új Mondeo tulaj vagyok. Mármint én vagyok új, az autó használt.
Májusban vettem egy 95-ös 1,8TD kombit, a 88le-s verzióból. Ez az első ford-om, előtte 4 évig benzines VW-m volt, és főleg csak benzines autóim voltak, eltekintve a legelső autómtól ami egy 1,6D kocka kadett volt.
Olcsón sikerült hozzájutnom, de akadnak is gondok vele. Nagyon esedékes a vezérműszíj csere. Kérdésem megvan-e valakinek a Diesel service manual, mert az interneten mindenhol csak a benzinesét találom, nem sikerült rábukkannom a dieselére sehol sem.
Ezen kívül rögtön még1 pofátlan kérdésem is lenne, mert kezdek kifutni az anyagiakból... Szóval akad-e itt köztetek egy kedves szaki aki egy üveg whiskey-ért cserébe segíteni tudna a cserében?
Tudom piszok pofátlan vagyok...
Cserébe viszont fel tudom ajánlani neki hogy bármiféle autóalkatrészt nagyker áron tudok hozni neki, illetve ha állata van akkor a tápokat is nagyker áron vinném neki. Szóval ezt tudnám cserébe ajánlani a whiskey mellé.
Kérdésem tehát hogy akad-e valaki aki segíteni tudna nekem?
Köszönöm előre is.
Üdv.
Jani
Én tudnék neked segíteni mindegyik kérdésben, de pesttől 90 km-re lakom
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1272 Dátum:
2012.08.31 péntek, 07:12:16 »
Idézetet írta: crazyguy78 - 2012.08.30 csütörtök, 23:24:44
Sziasztok Urak!
Új Mondeo tulaj vagyok. Mármint én vagyok új, az autó használt.
Májusban vettem egy 95-ös 1,8TD kombit, a 88le-s verzióból. Ez az első ford-om, előtte 4 évig benzines VW-m volt, és főleg csak benzines autóim voltak, eltekintve a legelső autómtól ami egy 1,6D kocka kadett volt.
Olcsón sikerült hozzájutnom, de akadnak is gondok vele. Nagyon esedékes a vezérműszíj csere. Kérdésem megvan-e valakinek a Diesel service manual, mert az interneten mindenhol csak a benzinesét találom, nem sikerült rábukkannom a dieselére sehol sem.
Ezen kívül rögtön még1 pofátlan kérdésem is lenne, mert kezdek kifutni az anyagiakból... Szóval akad-e itt köztetek egy kedves szaki aki egy üveg whiskey-ért cserébe segíteni tudna a cserében?
Tudom piszok pofátlan vagyok...
Cserébe viszont fel tudom ajánlani neki hogy bármiféle autóalkatrészt nagyker áron tudok hozni neki, illetve ha állata van akkor a tápokat is nagyker áron vinném neki. Szóval ezt tudnám cserébe ajánlani a whiskey mellé.
Kérdésem tehát hogy akad-e valaki aki segíteni tudna nekem?
Köszönöm előre is.
Üdv.
Jani
TD ügyben GinJoy-jal jársz a legjobban, álmában is megmondja, hogy optimálisan hány nano gázolajcsemcsét porlaszt egy jó porlasztó fordulatonként.
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
hayhapapi
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1273 Dátum:
2012.08.31 péntek, 10:15:56 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.08.31 péntek, 05:11:39
Én tudnék neked segíteni mindegyik kérdésben, de pesttől 90 km-re lakom
Én lakom 92-re (tegnap néztem!!) úgyhogy te csak 84!!!
Naplózva
crazyguy78
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 12
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1274 Dátum:
2012.08.31 péntek, 12:11:28 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.08.31 péntek, 05:11:39
Én tudnék neked segíteni mindegyik kérdésben, de pesttől 90 km-re lakom
Tőlem egész pontosan 96km-rre. De ha úgy tudsz nekem segíteni ahogy leírtam, akkor a 13 liter gázolaj már nem ügy.
Egy időben sokat jártam felétek mikor a nyavalyás Invitelnek voltam a területi képviselője a 25-ös primerben.
Időben mennyi idő lenne ez az alkatrész csere?
És az üveg whiskey-n kívül mit kérnél érte?
Naplózva
carforlife.atw.hu
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1275 Dátum:
2012.08.31 péntek, 15:21:34 »
Idézetet írta: crazyguy78 - 2012.08.31 péntek, 12:11:28
Tőlem egész pontosan 96km-rre. De ha úgy tudsz nekem segíteni ahogy leírtam, akkor a 13 liter gázolaj már nem ügy.
Egy időben sokat jártam felétek mikor a nyavalyás Invitelnek voltam a területi képviselője a 25-ös primerben.
Időben mennyi idő lenne ez az alkatrész csere?
egy délelőtt megvan egy vezérműszíj csere, ha korán ideérsz
Idézetet írta: crazyguy78 - 2012.08.31 péntek, 12:11:28
És az üveg whiskey-n kívül mit kérnél érte?
Ha jófajta akkor semmit(ne sétapálcás ember legyen rajta)
csak érdekesség képpen: a gugli a "jack" szóra ezt dobta ki elsőként:
«
Utoljára szerkesztve: 2012.08.31 péntek, 15:24:42 írta GinJoy
»
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
crazyguy78
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 12
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1276 Dátum:
2012.08.31 péntek, 15:56:41 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.08.31 péntek, 15:21:34
egy délelőtt megvan egy vezérműszíj csere, ha korán ideérsz
Ha jófajta akkor semmit(ne sétapálcás ember legyen rajta)
csak érdekesség képpen: a gugli a "jack" szóra ezt dobta ki elsőként:
Jim Beam-em van itthon, nem értek hozzá hogy az jónak minősül-e vagy sem...
De megpróbálhatom kis ráfizetéssel becserélni Jack-re ha azt szereted.
És hétvégén vagy hétköznapokon érsz inkább rá?
Naplózva
carforlife.atw.hu
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1277 Dátum:
2012.08.31 péntek, 16:10:49 »
Idézetet írta: crazyguy78 - 2012.08.31 péntek, 15:56:41
Jim Beam-em van itthon, nem értek hozzá hogy az jónak minősül-e vagy sem...
De megpróbálhatom kis ráfizetéssel becserélni Jack-re ha azt szereted.
És hétvégén vagy hétköznapokon érsz inkább rá?
Hétvégén bármikor, csak szólj előre, mert szoktam melót vállalni. ha megvan az alkatrész, akár most is, de szólj, bármikor beütemezzük. szombat, és vasárnap is jó lehet bármikor, csak szólj előtte. tel számom lent figyel az aláírásban, csörgess meg, aztán pontosítunk
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
crazyguy78
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 12
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1278 Dátum:
2012.08.31 péntek, 17:11:46 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.08.31 péntek, 16:10:49
Hétvégén bármikor, csak szólj előre, mert szoktam melót vállalni. ha megvan az alkatrész, akár most is, de szólj, bármikor beütemezzük. szombat, és vasárnap is jó lehet bármikor, csak szólj előtte. tel számom lent figyel az aláírásban, csörgess meg, aztán pontosítunk
Természetesen egyeztetek veled előre, ez csak természetes.
De arra nem válaszoltál hogy a Jim Beam-el hogy állsz?
Semmikép sem ez a hétvége, és nem is a következő mert akkor Székesfehérváron leszünk.
Naplózva
carforlife.atw.hu
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1279 Dátum:
2012.08.31 péntek, 17:15:19 »
Idézetet írta: crazyguy78 - 2012.08.31 péntek, 17:11:46
Természetesen egyeztetek veled előre, ez csak természetes.
De arra nem válaszoltál hogy a Jim Beam-el hogy állsz?
nem szeretem, az csak kólát higítani jó
«
Utoljára szerkesztve: 2012.08.31 péntek, 17:20:31 írta GinJoy
»
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
crazyguy78
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 12
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1280 Dátum:
2012.08.31 péntek, 17:17:13 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.08.31 péntek, 17:15:19
nem szeretem, az csak kólát higítani jó
Világos.
Megnézem mit tudok tenni az ügyben.
Naplózva
carforlife.atw.hu
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1281 Dátum:
2012.09.01 szombat, 01:20:06 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.08.31 péntek, 17:15:19
nem szeretem, az csak kólát higítani jó
Sétálos Johnny-t nem szereted? Természetesen a Black Label-re gondolok.
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1282 Dátum:
2012.09.01 szombat, 07:23:21 »
akkor tényleg csak az út lejtése végett ment annyival
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1283 Dátum:
2012.09.01 szombat, 07:58:34 »
Idézetet írta: [ Error ] - 2012.09.01 szombat, 01:20:06
Sétálos Johnny-t nem szereted? Természetesen a Black Label-re gondolok.
Meghagyom a csajoknak
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1284 Dátum:
2012.09.01 szombat, 07:59:01 »
Idézetet írta: Ragasits - 2012.09.01 szombat, 07:23:21
akkor tényleg csak az út lejtése végett ment annyival
most miről is beszélsz?
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1285 Dátum:
2012.09.01 szombat, 08:01:18 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.09.01 szombat, 07:59:01
most miről is beszélsz?
https://www.youtube.com/watch?v=AV2E_VuYclI
,hogy a picskuba megy így neki
gyárilag 180km/h a vége
nem mondod nem nézted még meg
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1286 Dátum:
2012.09.01 szombat, 08:06:20 »
Idézetet írta: Ragasits - 2012.09.01 szombat, 08:01:18
https://www.youtube.com/watch?v=AV2E_VuYclI
,hogy a picskuba megy így neki
gyárilag 180km/h a vége
nem mondod nem nézted még meg
talán előbb kellett volna linkelni, aztán hozzászólni, aztán tudom miről van szó.
egyébként ez mk2, hosszú váltóval, jó adagolóval kihozható belőle, csak lassabban pörög fel idáig, a képen meg látszik, hogy enyhén lejt az út.
jól írtad:
gyárilag
180(egyébként hivatalosan 176) a vége. még a saját adagolójával is feljebb lehet állítani könnyedén
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1287 Dátum:
2012.09.01 szombat, 08:08:58 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.09.01 szombat, 08:06:20
talán előbb kellett volna linkelni, aztán hozzászólni, aztán tudom miről van szó.
egyébként ez mk2, hosszú váltóval, jó adagolóval kihozható belőle, csak lassabban pörög fel idáig, a képen meg látszik, hogy enyhén lejt az út.
jól írtad:
gyárilag
180(egyébként hivatalosan 176) a vége. még a saját adagolójával is feljebb lehet állítani könnyedén
Válasz: TD motor
« Új hozzászólás #1268 Dátum: 2012.08.26 vasárnap, 21
pedig már 1 hete belőttem
mennyivel korábban kellet volna
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1288 Dátum:
2012.09.01 szombat, 08:11:55 »
Idézetet írta: Ragasits - 2012.09.01 szombat, 08:08:58
Válasz: TD motor
« Új hozzászólás #1268 Dátum: 2012.08.26 vasárnap, 21
pedig már 1 hete belőttem
mennyivel korábban kellet volna
ha egy hete írtad, akkor meg most hogy gondolod, hogy írsz hozzá kommentet 200 másik hsz után? akkor kellett volna idézni, hogy mire reagálsz, és akkor tudom, de ha most válaszolok egy egy héttel ezelőtti kérdésedre, és nem idézem, akkor tudni fogod mi a phöcsöt akarok?
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1289 Dátum:
2012.09.01 szombat, 08:14:12 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.09.01 szombat, 08:11:55
ha egy hete írtad, akkor meg most hogy gondolod, hogy írsz hozzá kommentet 200 másik hsz után? akkor kellett volna idézni, hogy mire reagálsz, és akkor tudom, de ha most válaszolok egy egy héttel ezelőtti kérdésedre, és nem idézem, akkor tudni fogod mi a phöcsöt akarok?
jól van na 1 hete nem neteztem
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1290 Dátum:
2012.09.01 szombat, 08:15:12 »
Idézetet írta: Ragasits - 2012.09.01 szombat, 08:01:18
https://www.youtube.com/watch?v=AV2E_VuYclI
,hogy a picskuba megy így neki
gyárilag 180km/h a vége
nem mondod nem nézted még meg
tényleg nem néztem eddig..
ideje lenne beleülnöd egy olyan autóba(maradjunk a mondeo td-nél), ami valóban jól megy. sírva fakadnál, és nem akarnád többet, hogy olyan jó legyen a fogyasztásod, mint most
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1291 Dátum:
2012.09.01 szombat, 08:15:30 »
Idézetet írta: Ragasits - 2012.09.01 szombat, 08:14:12
jól van na 1 hete nem neteztem
megint a csajozás....
jó lenne összehozni 1-2 gyereket, hogy az asszony is elfoglalja magát, míg az autóddal foglalkozol
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1292 Dátum:
2012.09.01 szombat, 08:21:55 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.09.01 szombat, 08:15:30
megint a csajozás....
jó lenne összehozni 1-2 gyereket, hogy az asszony is elfoglalja magát, míg az autóddal foglalkozol
á meló 100000000-el
a fogyi azért nekünk fontosabb
de tényleg ha fogyi emelkedés nélkül menne úgy az jó lenne
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
Istvan000
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1293 Dátum:
2012.09.02 vasárnap, 16:50:33 »
Hibaleírás:
-Pár hete észrevettem ,hogy ha tartom a lábam egyenletesen a gázon hullámozva megy a kocsi
pár napja 2-3x gázzal kellett indulni,tegnap pedig már csak 500 ford volt az alapjárat..és ha beindítottam 500on ketyegett ,ha gázt nyomtam és elvettem leállt..
ma hazafele leállt és nem is indul...
tipp?? csak dugulás vagy inkább adagoló vagy esetleg porlasztó??
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1294 Dátum:
2012.09.02 vasárnap, 18:21:50 »
Idézetet írta: Istvan000 - 2012.09.02 vasárnap, 16:50:33
Hibaleírás:
-Pár hete észrevettem ,hogy ha tartom a lábam egyenletesen a gázon hullámozva megy a kocsi
pár napja 2-3x gázzal kellett indulni,tegnap pedig már csak 500 ford volt az alapjárat..és ha beindítottam 500on ketyegett ,ha gázt nyomtam és elvettem leállt..
ma hazafele leállt és nem is indul...
tipp?? csak dugulás vagy inkább adagoló vagy esetleg porlasztó??
nézd meg reggel hidegen. ha indul, és holnap melegen megint nem fog, akkor adagoló
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Istvan000
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1295 Dátum:
2012.09.03 hétfő, 21:13:36 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.09.02 vasárnap, 18:21:50
nézd meg reggel hidegen. ha indul, és holnap melegen megint nem fog, akkor adagoló
Hidegen is ugyan az a szitu ..
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1296 Dátum:
2012.09.03 hétfő, 21:15:59 »
Idézetet írta: Istvan000 - 2012.09.03 hétfő, 21:13:36
Hidegen is ugyan az a szitu ..
figyi még mielött neki estek az adagolónak a porlasztó csúcsokat nézesd meg, a porlasztási kép is fontos azért valaki aki profi az nézze meg
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1297 Dátum:
2012.09.03 hétfő, 21:25:03 »
Idézetet írta: Ragasits - 2012.09.03 hétfő, 21:15:59
figyi még mielött neki estek az adagolónak a porlasztó csúcsokat nézesd meg, a porlasztási kép is fontos azért valaki aki profi az nézze meg
semmi köze a dologhoz a porlasztónak. porlasztási képet meg di csúcsiknál néznek inkább
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1298 Dátum:
2012.09.03 hétfő, 21:27:41 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.09.03 hétfő, 21:25:03
semmi köze a dologhoz a porlasztónak. porlasztási képet meg di csúcsiknál néznek inkább
nekem is anno ingadozott és a porlasztó volt a ludas,
nekem a filepiék csinálták az adagolót nem sokára ingadozott,nagy hévvel mentem a garanciális adagoló javításra ők nézték meg a csúcsokat és nem volt jó.
ki lett cserélve és minden happy
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1299 Dátum:
2012.09.03 hétfő, 21:29:14 »
Idézetet írta: Ragasits - 2012.09.03 hétfő, 21:27:41
nekem is anno ingadozott és a porlasztó volt a ludas,
nekem a filepiék csinálták az adagolót nem sokára ingadozott,nagy hévvel mentem a garanciális adagoló javításra ők nézték meg a csúcsokat és nem volt jó.
ki lett cserélve és minden happy
jó neked. de attól nem fog leállni
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Oldalak:
1
...
19
20
21
22
23
24
25
[
26
]
27
28
29
30
31
32
33
...
43
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ