Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.26 péntek, 23:10:18 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 ... 83   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TD motor  (Megtekintve 1439490 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #50 Dátum: 2009.09.17 csütörtök, 20:41:42 »

télen is az utcán állok, nomeg a könyvében is az 5-30at javasolják, ezért rakok bele ilyet.
eddig nem tapasztaltam, hogy valami nem stimmelne emiatt  szomoru1


5w30 az a benzinesé. nem lesz tőle jobb, viszont drágább az olaj
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
zsombi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395


« Új hozzászólás #51 Dátum: 2009.09.17 csütörtök, 20:45:47 »

5w30 az a benzinesé. nem lesz tőle jobb, viszont drágább az olaj

legközelebb akkor a 10w40-et pórbálom ki.
már megérte a feltett kérdésem Smiley
Naplózva

1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #52 Dátum: 2009.09.17 csütörtök, 20:46:50 »

télen is az utcán állok, nomeg a könyvében is az 5-30at javasolják, ezért rakok bele ilyet.
eddig nem tapasztaltam, hogy valami nem stimmelne emiatt  szomoru1

zsombi itt a könyv elöttem és azt írja hogy 1998-ig 10/40-es kell bele
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #53 Dátum: 2009.09.17 csütörtök, 20:48:33 »

mikori a géped 1998 de milyen hónap amúgy tuti hogy 10/40   gyárit rakjál bele az neki a legjobb a hiba is lehet hogy jó lesz
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
zsombi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395


« Új hozzászólás #54 Dátum: 2009.09.17 csütörtök, 20:49:36 »

zsombi itt a könyv elöttem és azt írja hogy 1998-ig 10/40-es kell bele

megadom magam, felületes voltam az infógyűjtésnél falbav
köszönöm a tanácsokat, remélem ilyen egyszerűen megoldódik a hiba is  wave


98/4 havi
Naplózva

1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #55 Dátum: 2009.09.17 csütörtök, 20:53:11 »

megadom magam, felületes voltam az infógyűjtésnél falbav
köszönöm a tanácsokat, remélem ilyen egyszerűen megoldódik a hiba is  wave


98/4 havi
akkor csak a 10/40 jó bele mert azt írja hogy 1998 juliusáig 10/40 kell bele . julius az 7. hó
én a te helyedbe már holnap kicserélném jóra.
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
swatch
Vendég
« Új hozzászólás #56 Dátum: 2009.09.17 csütörtök, 21:03:36 »

olaj témához kapcsolódva mennyi az olaj kapacitása az 1.8td-nek?
Naplózva
Mobidik
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1941


MK II 1,8 TD.


E-mail
« Új hozzászólás #57 Dátum: 2009.09.17 csütörtök, 21:07:05 »

olaj témához kapcsolódva mennyi az olaj kapacitása az 1.8td-nek?
4,5-5L. Érdemes figyelni, mert könnyű túltőlteni.
Nekem szűrőcserével együtt nem ment bele 5L.
Naplózva

Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #58 Dátum: 2009.09.17 csütörtök, 21:07:19 »

olaj témához kapcsolódva mennyi az olaj kapacitása az 1.8td-nek?
5 litert ír a könyve de nekem még egyszer se ment bele mind az  5liter kicsi marad az alján  
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
swatch
Vendég
« Új hozzászólás #59 Dátum: 2009.09.17 csütörtök, 21:12:59 »

4,5-5L. Érdemes figyelni, mert könnyű túltőlteni.
Nekem szűrőcserével együtt nem ment bele 5L.
akkor jó már azt hittem, hogy a szerelő vágott át;én 5 litert tudtam
Naplózva
Mobidik
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1941


MK II 1,8 TD.


E-mail
« Új hozzászólás #60 Dátum: 2009.09.17 csütörtök, 21:16:46 »

akkor jó már azt hittem, hogy a szerelő vágott át;én 5 litert tudtam
Én is. szomoru1
Előző cserénél simán beleöntöttem az 5 L-t. Fél centivel volt felső nívó felett. szomoru1
Naplózva

Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
swatch
Vendég
« Új hozzászólás #61 Dátum: 2009.09.17 csütörtök, 21:19:25 »

Én is. szomoru1
Előző cserénél simán beleöntöttem az 5 L-t. Fél centivel volt felső nívó felett. szomoru1
mit csináltál?
Naplózva
Mobidik
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1941


MK II 1,8 TD.


E-mail
« Új hozzászólás #62 Dátum: 2009.09.17 csütörtök, 21:23:11 »

mit csináltál?
Hagytam a fenébe.
Nem volt kedvem leengedni.
Naplózva

Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
swatch
Vendég
« Új hozzászólás #63 Dátum: 2009.09.17 csütörtök, 21:26:25 »

Hagytam a fenébe.
Nem volt kedvem leengedni.
ez nem okoz kárt a motornak? wow1
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #64 Dátum: 2009.09.17 csütörtök, 21:27:08 »

Hagytam a fenébe.
Nem volt kedvem leengedni.
azért azt jó ha tudjátok hogy tönkre teheti a több olaj a motort inkább szívassátok ki ha véletlenül több megy bele
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
zsombi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395


« Új hozzászólás #65 Dátum: 2009.09.18 péntek, 11:02:49 »

csak hogy ne laposodjon el a topic:  eplus2
az archívumban írta valaki, hogy sima csöcsös szűrőt rakott a gyári go szűrő helyére. ezek minőségben azonosak a gyári szűrőbetéttel? bátran átvariálhatom a rendszert? ugyanis még mindig jönnek a buborékok, de a legbosszantóbb, hogy csak kb 2000-es fordulatot tartva és szakaszosan. irtó idegesítő, amikor 100nál elkezd rángatni ha nem nyomom neki Sad.
úgy gondoltam, hogy az előmelegítőt is kiiktatom amíg nincsenek fagyok. tapasztalatotok szerint amúgy van valami haszna vagy elég, ha síelés előtt beöntök valami dermedésgátlós adalékot a tankba?
Naplózva

1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #66 Dátum: 2009.09.18 péntek, 11:14:04 »

csak hogy ne laposodjon el a topic:  eplus2
az archívumban írta valaki, hogy sima csöcsös szűrőt rakott a gyári go szűrő helyére. ezek minőségben azonosak a gyári szűrőbetéttel? bátran átvariálhatom a rendszert? ugyanis még mindig jönnek a buborékok, de a legbosszantóbb, hogy csak kb 2000-es fordulatot tartva és szakaszosan. irtó idegesítő, amikor 100nál elkezd rángatni ha nem nyomom neki Sad.
úgy gondoltam, hogy az előmelegítőt is kiiktatom amíg nincsenek fagyok. tapasztalatotok szerint amúgy van valami haszna vagy elég, ha síelés előtt beöntök valami dermedésgátlós adalékot a tankba?

ott valami más lesz nagy fordulaton a levegő csak akkor okoz gondot ha az adagolónál szív levegőt    sokszor csak minden 2.-3. szűrő szokott jó lenni és úgy ha előre feltöltitek a szűrőt gázolajjal. Szerintem mutasd meg a Pándicsnak. Szombathelyen jársz valamikor? én is rá tudok nézni mert nekem is volt ilyen gondom.
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
zsombi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395


« Új hozzászólás #67 Dátum: 2009.09.18 péntek, 11:45:15 »

ott valami más lesz nagy fordulaton a levegő csak akkor okoz gondot ha az adagolónál szív levegőt    sokszor csak minden 2.-3. szűrő szokott jó lenni és úgy ha előre feltöltitek a szűrőt gázolajjal. Szerintem mutasd meg a Pándicsnak. Szombathelyen jársz valamikor? én is rá tudok nézni mert nekem is volt ilyen gondom.

mostanában sajnos nem járok szombathelyen. lehet, hogy együtt élek a dologgal még a a mini-nagytaliig és akkor majd ott megszakértjük. lesz barkács szekció td fronton?  vigyor3
a szűrőre csak azért tippelek, mert a csere után már csinálta és akkor gázelvétel-újragáz kombinációnál párat dadogott is. azóta húztam a szűrőbetét csavarján meg feldobtam új csövet a szűrő-adagoló közé és jobb lett, de nem teljesen tuti.
Naplózva

1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #68 Dátum: 2009.09.18 péntek, 11:48:05 »

mostanában sajnos nem járok szombathelyen. lehet, hogy együtt élek a dologgal még a a mini-nagytaliig és akkor majd ott megszakértjük. lesz barkács szekció td fronton?  vigyor3
a szűrőre csak azért tippelek, mert a csere után már csinálta és akkor gázelvétel-újragáz kombinációnál párat dadogott is. azóta húztam a szűrőbetét csavarján meg feldobtam új csövet a szűrő-adagoló közé és jobb lett, de nem teljesen tuti.
meg lessük majd Wink
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #69 Dátum: 2009.09.18 péntek, 13:26:20 »

Zsombi!
nem akarok vészmadárkodni, DE:
az tipikus hajtókar csapágy kopás jele,ha üzemmeleg motornál alapjáraton pislog vagy ég a jelzőlámpa.
amikor beinditod a motort egyböl elalszik az olajnyomásjelző?
nem hinném hogy 5W-s olajtól lenne xar a focus TDDI-blokkja majdnem ugyanez és az alapbol 5W-vel megy...
ha tényleg kopottak a hajtókarcsapágyak akk a 10W-től elvileg nem lesz olajnyomásproblémád, amugy én méretnék egy olajnyomást mennyi is az annyi...
egyébként a hajtókarcsapágy ára nem tétel csak ugye nem 5 perc a cseréje...
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
zsombi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395


« Új hozzászólás #70 Dátum: 2009.09.18 péntek, 13:58:26 »

Zsombi!
nem akarok vészmadárkodni, DE:
az tipikus hajtókar csapágy kopás jele,ha üzemmeleg motornál alapjáraton pislog vagy ég a jelzőlámpa.
amikor beinditod a motort egyböl elalszik az olajnyomásjelző?
nem hinném hogy 5W-s olajtól lenne xar a focus TDDI-blokkja majdnem ugyanez és az alapbol 5W-vel megy...
ha tényleg kopottak a hajtókarcsapágyak akk a 10W-től elvileg nem lesz olajnyomásproblémád, amugy én méretnék egy olajnyomást mennyi is az annyi...
egyébként a hajtókarcsapágy ára nem tétel csak ugye nem 5 perc a cseréje...

ennyire azért nem szeretnék előre szaladni. szomoru1 szerencsére tényleg csak hajtás után jelentkezik, akkor felvillan egy fél pillanatra aztán kész. indítás után 1-2 mp után mindig kialszik, alapjáraton sem szokott villogni.
mostanában ez-az lett rajta szerelve és nekem gyanús, hogy valami közük van a dologhoz. (olajra visszatérve: 5w-vel megy, mióta nálam van, kb 18ezer km, eddig nem csinálta. gondolom nem hetek alatt kopik ki a csapágy). az olajcsere lassan amúgy aktuális, majd utána meglátom, hogy merre mutat a dolog. olajnyomást hol mérnek?
köszönöm a tippeket!  worship
Naplózva

1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #71 Dátum: 2009.09.18 péntek, 19:26:01 »

ez nem okoz kárt a motornak? wow1
ha túl sok, akkor kinyomhatja a szimeringeket
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #72 Dátum: 2009.09.18 péntek, 21:05:58 »

olajnyomást talán bármelyik értelmes szervizben mérethetsz akik normálisan állnak a témához bár én őszinte leszek: ha nincs ismerősöd egyetlen szervizben akkor felejtsd el inkább vmi jóhirű autószerelő... ha aktuális lesz az olajcsere akk mindenképp 10W set(én Castrol Magnatecet használok) tegyél bele szerintem utána elmulik a problémád de semmiképp se legyen a nivó felett én mindig kb középig töltöm, ha mégis tulszaladna akk fecskendő meg vékony cső be a nivó helyére és leszivod...
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Trigolasjaja
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 225


trigolas-jaja@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #73 Dátum: 2009.09.24 csütörtök, 21:28:58 »

Mi a 2es TD mondi hátránya hibája rendszeresen tönkrmenő alkatrésze konstrukciós bibi je stb.. mi a rosszbenne?vagy ami rendszeresen tönkremegy?Huh?
Naplózva

Scorpio MKII 2.0 16v (136) hátulhajtás ;-)
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #74 Dátum: 2009.09.24 csütörtök, 21:31:30 »

Mi a 2es TD mondi hátránya hibája rendszeresen tönkrmenő alkatrésze konstrukciós bibi je stb.. mi a rosszbenne?vagy ami rendszeresen tönkremegy?Huh?
Mostanában hengerfej járvány volt kicsit, hirtelen 2 is.
Adagolónál a turbómembrán szokta feladni, egy gumicső a turbo és az adagoló között, a főtengelyszimmering sem sikerült tartósra, turbóval nincs sűrűn gond.
Naplózva
Trigolasjaja
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 225


trigolas-jaja@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #75 Dátum: 2009.09.24 csütörtök, 21:37:18 »

Mostanában hengerfej járvány volt kicsit, hirtelen 2 is.
Adagolónál a turbómembrán szokta feladni, egy gumicső a turbo és az adagoló között, a főtengelyszimmering sem sikerült tartósra, turbóval nincs sűrűn gond.

Mekyik mennyire zsebbe nyúlós?
Naplózva

Scorpio MKII 2.0 16v (136) hátulhajtás ;-)
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #76 Dátum: 2009.09.24 csütörtök, 21:39:24 »

Mekyik mennyire zsebbe nyúlós?
Munkadíjak nélkül hengerfej 70k, membrán 8k, gumicső 5k, szimmering 7k. Kb.
Naplózva
Trigolasjaja
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 225


trigolas-jaja@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #77 Dátum: 2009.09.24 csütörtök, 21:45:30 »

Munkadíjak nélkül hengerfej 70k, membrán 8k, gumicső 5k, szimmering 7k. Kb.

Aha tehát akkor a hengerfej igaziból a zsebbe nyúlós azért kérdezem mert 1 nagyon jó barátom akar venni 2TD-t tudsz segíteni h mire figyeljünk oda vásárláskor?
A hengerfejet h veszed észre? zabálja a hűtővizet vagy h?
Naplózva

Scorpio MKII 2.0 16v (136) hátulhajtás ;-)
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #78 Dátum: 2009.09.24 csütörtök, 21:46:48 »

Aha tehát akkor a hengerfej igaziból a zsebbe nyúlós azért kérdezem mert 1 nagyon jó barátom akar venni 2TD-t tudsz segíteni h mire figyeljünk oda vásárláskor?
A hengerfejet h veszed észre? zabálja a hűtővizet vagy h?
Bubik mennek a tartályban felfelé és kőkemény a termoszról lejövő cső.
Tatabánya és Székesfehérvár közelében el tudok menni veletek megnézni.

szerk leállítás után sokáig sziszeg a hűtővíztartály kupakja.
Naplózva
Trigolasjaja
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 225


trigolas-jaja@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #79 Dátum: 2009.09.24 csütörtök, 21:52:47 »

Bubik mennek a tartályban felfelé és kőkemény a termoszról lejövő cső.
Tatabánya és Székesfehérvár közelében el tudok menni veletek megnézni.

szerk leállítás után sokáig sziszeg a hűtővíztartály kupakja.

Köszi Tádé majd akkor mondom nkei hogy úgy nézze hogy arra nézze Smiley

Ha leállítom a motort X ketyegés után és ha sziszeg a kupak akkor gázos? ha nem sziszeg akkor nagyvonalakban 1ben van?
Naplózva

Scorpio MKII 2.0 16v (136) hátulhajtás ;-)
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #80 Dátum: 2009.09.24 csütörtök, 21:54:06 »

Köszi Tádé majd akkor mondom nkei hogy úgy nézze hogy arra nézze Smiley

Ha leállítom a motort X ketyegés után és ha sziszeg a kupak akkor gázos? ha nem sziszeg akkor nagyvonalakban 1ben van?
Keveset sziszeghet.
Holnap összeszedem a gondolataimat, mit nézzetek.  wave
Naplózva
Trigolasjaja
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 225


trigolas-jaja@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #81 Dátum: 2009.09.24 csütörtök, 22:00:20 »

Keveset sziszeghet.
Holnap összeszedem a gondolataimat, mit nézzetek.  wave

okés úgy is jóha dobsz 1 pü-t vagy ha ide írsz köszönöm szépen
 integet2
Naplózva

Scorpio MKII 2.0 16v (136) hátulhajtás ;-)
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #82 Dátum: 2009.09.25 péntek, 18:24:25 »

okés úgy is jóha dobsz 1 pü-t vagy ha ide írsz köszönöm szépen
 integet2
http://www.tar.hu/mondeotade/td_vetel.pdf
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #83 Dátum: 2009.09.25 péntek, 19:18:20 »

Rittyentettem kis ellenőrzőlistát, amit magaddal vihetsz.

http://www.tar.hu/mondeotade/td_vetel_ell.pdf
Naplózva
Trigolasjaja
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 225


trigolas-jaja@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #84 Dátum: 2009.09.25 péntek, 20:16:29 »

Rittyentettem kis ellenőrzőlistát, amit magaddal vihetsz.

http://www.tar.hu/mondeotade/td_vetel_ell.pdf

Szia

ebben találtam 1 ilyet Hidegindítás könnyen, füst nélkül és ha köp 1et mint a TV maci akkor az mire ad aggodalmat?
Naplózva

Scorpio MKII 2.0 16v (136) hátulhajtás ;-)
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #85 Dátum: 2009.09.25 péntek, 20:19:47 »

Szia

ebben találtam 1 ilyet Hidegindítás könnyen, füst nélkül és ha köp 1et mint a TV maci akkor az mire ad aggodalmat?
Ha fekete és kicsi, az nóóóómális.
- szerk ha fekete, de nagyobb, akkor elég valszeg egy sima beállítás -
Ne legyen kék vagy fehér, de a cikkben az is benne van.  eljen
Naplózva
Trigolasjaja
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 225


trigolas-jaja@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #86 Dátum: 2009.09.25 péntek, 20:23:47 »

Ha fekete és kicsi, az nóóóómális.
- szerk ha fekete, de nagyobb, akkor elég valszeg egy sima beállítás -
Ne legyen kék vagy fehér, de a cikkben az is benne van.  eljen

okés gyúrok még a hülye kérdésekre Cheesy köszönöm
Naplózva

Scorpio MKII 2.0 16v (136) hátulhajtás ;-)
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #87 Dátum: 2009.09.25 péntek, 20:26:10 »

okés gyúrok még a hülye kérdésekre Cheesy
Megy az, csak akarni kell...  eljen
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #88 Dátum: 2009.09.25 péntek, 21:14:44 »

Keveset sziszeghet.
Holnap összeszedem a gondolataimat, mit nézzetek.  wave
Mennyire keveset? Komolyan kérdem  szomoru1
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #89 Dátum: 2009.09.25 péntek, 21:30:26 »

Mennyire keveset? Komolyan kérdem  szomoru1
Ne mondd, hogy kezdődik megint.
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #90 Dátum: 2009.09.25 péntek, 21:31:43 »

Nekem mielőtt végképp KO lett, kb 30-40mp-ig sziszegett.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #91 Dátum: 2009.09.25 péntek, 21:33:19 »

Ne mondd, hogy kezdődik megint.
vazze, az egyik kupakkal, ami eddig is megvolt, azzal nagyon enyhe sziszegés és a víz-szint emelkedése van. amúgy semmi különös(nem melegszik, nem buborékol stb.
a másik kupak, amit az uj tartályhoz kaptam, azzal nem emelkedik a vízszint, nem sziszeg, de a vastag cső nagyon kemény. már nem hiszem el, hogy nem valami hülye apró baja van.

ja amúgy ha sziszeg is(halkan), víz nem jön alóla, tök száraz minden
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #92 Dátum: 2009.09.25 péntek, 21:35:39 »

vazze, az egyik kupakkal, ami eddig is megvolt, azzal nagyon enyhe sziszegés és a víz-szint emelkedése van. amúgy semmi különös(nem melegszik, nem buborékol stb.
a másik kupak, amit az uj tartályhoz kaptam, azzal nem emelkedik a vízszint, nem sziszeg, de a vastag cső nagyon kemény. már nem hiszem el, hogy nem valami hülye apró baja van.
A vízszintemelkedés kell, a víz tágul a közel 100 fokos hőmérséklet növekedéssel, még akkoris, ha mozgásban van.
Szerintem az eredeti kupak a jó, a másik el lehet deugulva, vagy a nyomásszelep meg lehet szorulva, azért kemény a cső. Rakd vissza az eredetit....   wave
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #93 Dátum: 2009.09.25 péntek, 21:38:48 »

A vízszintemelkedés kell, a víz tágul a közel 100 fokos hőmérséklet növekedéssel, még akkoris, ha mozgásban van.
Szerintem az eredeti kupak a jó, a másik el lehet deugulva, vagy a nyomásszelep meg lehet szorulva, azért kemény a cső. Rakd vissza az eredetit....   wave

ha maximumig van töltve a tartály, akkor a max felirat tetelyéig megy fel a víz.
amúgy nem lehet, hogy el van dugulva a hűtőm, és nem bírja a vízpumpa keresztülnyomni a vizet ha nagy fordulaton megy


amúgy vizem nem fogy csak egyszer felfedeztem a pici sziszegést, és azóta beteg vagyok
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #94 Dátum: 2009.09.25 péntek, 21:43:07 »

ha maximumig van töltve a tartály, akkor a max felirat tetelyéig megy fel a víz.
amúgy nem lehet, hogy el van dugulva a hűtőm, és nem bírja a vízpumpa keresztülnyomni a vizet ha nagy fordulaton megy


amúgy vizem nem fogy csak egyszer felfedeztem a pici sziszegést, és azóta beteg vagyok
Az enyém echte ilyen. Hidegen max, melegen fölötte. Így írja a könyv is.
A hűtő, ha el lenne dugulva, kiakadna a hőmérőd, szerintem.
Rakd vissza a régi kupakot, ha kemény a cső, előbb vagy utóbb valami enged majd a víznek...
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #95 Dátum: 2009.09.25 péntek, 21:46:31 »

Az enyém echte ilyen. Hidegen max, melegen fölötte. Így írja a könyv is.
A hűtő, ha el lenne dugulva, kiakadna a hőmérőd, szerintem.
Rakd vissza a régi kupakot, ha kemény a cső, előbb vagy utóbb valami enged majd a víznek...

Ja azzal használom . Arra gondoltam, hogy mondjuk kevesebb csövön megy át a hűtőn, és pl alapjáraton elég, de 2500-3000 ford-nál már kevés az áteresztőképessége. ja meg néha ingadozik a hőfokjelző. valamikor elmegy az o közepéig, valamikor csak n betűnél van. amúgy új hőfokgomba, és termosztát van
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #96 Dátum: 2009.09.25 péntek, 21:51:45 »

Ja azzal használom . Arra gondoltam, hogy mondjuk kevesebb csövön megy át a hűtőn, és pl alapjáraton elég, de 2500-3000 ford-nál már kevés az áteresztőképessége. ja meg néha ingadozik a hőfokjelző. valamikor elmegy az o közepéig, valamikor csak n betűnél van. amúgy új hőfokgomba, és termosztát van
Átmosni a hűtőt salggal?  Wink
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #97 Dátum: 2009.09.25 péntek, 21:53:34 »

Átmosni a hűtőt salggal?  Wink
Nemtom. Nem értem rá. Ezek a hűtőátmosó vackok jók?

Az is aggaszt, hogy pl miért nem folyt le az összes víz, ha kitekerjük a csavart.
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #98 Dátum: 2009.09.25 péntek, 21:57:10 »

Nemtom. Nem értem rá. Ezek a hűtőátmosó vackok jók?

Az is aggaszt, hogy pl miért nem folyt le az összes víz, ha kitekerjük a csavart.
Én csak tömítőt használtam, de az kinyírta a belső hőcserélőt az utastérben. Sad
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #99 Dátum: 2009.09.25 péntek, 21:58:01 »

Én csak tömítőt használtam, de az kinyírta a belső hőcserélőt az utastérben. Sad
Ja, az elég gáz, lerakódik ide-oda
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Oldalak: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 ... 83   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.059 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.