Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 05:09:00
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo II.
>
TD motor
Oldalak:
1
2
3
4
5
6
7
[
8
]
9
10
11
12
13
14
15
...
83
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TD motor (Megtekintve 1559945 alkalommal)
0 Felhasználó és 8 vendég van a témában
Gyurka
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #350 Dátum:
2009.11.16 hétfő, 20:30:47 »
Idézetet írta: henki - 2009.11.16 hétfő, 20:28:25
nyilván vannak ügyes adagolós szakik, csak a lucashoz igen kevesen értenek ám az a helyzet!
Pedig sokkal pöpecebb mint a Bosch!
Naplózva
Mobidik
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1941
MK II 1,8 TD.
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #351 Dátum:
2009.11.16 hétfő, 20:33:23 »
Idézetet írta: henki - 2009.11.16 hétfő, 20:28:25
nyilván vannak ügyes adagolós szakik, csak a lucashoz igen kevesen értenek ám az a helyzet!
Tavaj volt egy kis gondom az adagolóval. 3 szervízbe mentem el egymás után.
1 kérdésük,: Milyen adagoló van rajta?
Mondom: Lucas.
Válasz: Viszlát!
Mondom Any@d!
A 4. szervíz szuperül megcsinálta.
Naplózva
Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
tádé
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #352 Dátum:
2009.11.16 hétfő, 20:37:44 »
Idézetet írta: Gyurka - 2009.11.16 hétfő, 20:30:47
Pedig sokkal pöpecebb mint a Bosch!
Khm. Érzékeny dolgot feszegetsz...
Van amiben a CAV a jobb és van amiben a bosch...Szerintem menetdinamikában és fogyiban felülmúlja a Bosch a Lucast....
Naplózva
Gyurka
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #353 Dátum:
2009.11.16 hétfő, 20:44:39 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.11.16 hétfő, 20:37:44
Khm. Érzékeny dolgot feszegetsz...
Van amiben a CAV a jobb és van amiben a bosch...Szerintem menetdinamikában és fogyiban felülmúlja a Bosch a Lucast....
Kifinomultabb szerkezet, az igazi hibája azon kivül, hogy kevesen értenek hozzá, nagyon érzékeny az üza szívó oldali tömitettségre, ha egyszer levegő jut bele nehezen bírkózik meg a problémával. Az enyém tudott 6 lityit átlagban, és ment 2 kilót.
Naplózva
tádé
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #354 Dátum:
2009.11.16 hétfő, 20:48:32 »
Idézetet írta: Gyurka - 2009.11.16 hétfő, 20:44:39
Kifinomultabb szerkezet, az igazi hibája azon kivül, hogy kevesen értenek hozzá, nagyon érzékeny az üza színó oldali tömitettségre, ha egyszer levegő jut bele nehezen bírkózik meg a problémával. Az enyém tudott 6lityit átlagban, és ment 2 kilót.
Az Mk1 Lucassal+GT17-tel egyszer ment 190et, amikor lehengerfejeztem, már Bosch-sal, pályán dombnak felfelé 220at ment.
Mk1 Lucas csúcsfogyim 5,3 volt, most a bosch-sal folyamatosan 5,7-5,8l
De hogy szóljak a Lukács mellett, szerintem semminek nincs olyan stabil alapjárata, mint annak, és ha jó, akkor tényleg jó, nem füstöl és megy mint a se*ggberúgott gepárd. Persze csak fordulaton.
Naplózva
Gyurka
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #355 Dátum:
2009.11.16 hétfő, 20:52:24 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.11.16 hétfő, 20:48:32
Az Mk1 Lucassal+GT17-tel egyszer ment 190et, amikor lehengerfejeztem, már Bosch-sal, pályán dombnak felfelé 220at ment.
Mk1 Lucas csúcsfogyim 5,3 volt, most a bosch-sal folyamatosan 5,7-5,8l
De hogy szóljak a Lukács mellett, szerintem semminek nincs olyan stabil alapjárata, mint annak, és ha jó, akkor tényleg jó, nem füstöl és megy mint a se*ggberúgott gepárd. Persze csak fordulaton.
Mit vársz egy 1750cm3 motortól!
5 évig hajtottam, hengerfej problémám sose volt vele!
Naplózva
tádé
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #356 Dátum:
2009.11.16 hétfő, 20:54:10 »
Idézetet írta: Gyurka - 2009.11.16 hétfő, 20:52:24
5 évig hajtottam, hengerfej problémám sose volt vele!
Nekem 2 mondeoból 2 volt hengerfejes. Pedig az Mk2-t kíméltem...
Zacci véleményét nem akarom idekeverni... Szfh...
Naplózva
kovermadar
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #357 Dátum:
2009.11.16 hétfő, 20:55:55 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.11.16 hétfő, 20:14:22
Sokan ajánlják Matyóka urat, a többség me van elégedve vele, de pl KövéMadár nemrég volt EGR-t dugóztatni, és hát nem sikerült annyira, vissza is kellett vinnie...
A szóban forgó madár valójában Kövér és nem Kövé...
Dacára a félresikerült dugózásnak, úgy gondolom, hogy a hozzáértéssel nem volt gond, csak a szerencsémmel...
Naplózva
Gyurka
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #358 Dátum:
2009.11.16 hétfő, 20:57:40 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.11.16 hétfő, 20:54:10
Nekem 2 mondeoból 2 volt hengerfejes. Pedig az Mk2-t kíméltem...
Zacci véleményét nem akarom idekeverni... Szfh...
Pedig nekem jobban a szivemhez nött mint a tdci! Azt még tudtam szeretni!
Sajna az egyik emberemnek adtam el, néha látom, hogy lepusztították, nincs rajta egy ép elem!
Naplózva
tádé
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #359 Dátum:
2009.11.16 hétfő, 20:59:22 »
Idézetet írta: Kovermadar - 2009.11.16 hétfő, 20:55:55
A szóban forgó madár valójában Kövér és nem Kövé...
Dacára a félresikerült dugózásnak, úgy gondolom, hogy a hozzáértéssel nem volt gond, csak a szerencsémmel...
Javítottam, bocs.
Természetesen nem akartam ócsárolni Matyóka urat, csak arra céloztam, hogy az adagoló mestere, a többit inkább megcsinálom én...
Naplózva
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #360 Dátum:
2009.11.16 hétfő, 21:01:14 »
mindkettő hengerfejes??? padig ugytudtam hogy ezek a vas hengerfejek birják! persze egy dieselmotornak vannak kőkemény alapszabályai, a legfontosabb: hidegen mint egy hímestojással!!! ha ezt betartod melegen a belét kitaposhatod az életben nem lesz hengerfejes...persze gondolom te sem első tulaj vagy
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
tádé
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #361 Dátum:
2009.11.16 hétfő, 21:03:59 »
Idézetet írta: henki - 2009.11.16 hétfő, 21:01:14
mindkettő hengerfejes??? padig ugytudtam hogy ezek a vas hengerfejek birják! persze egy dieselmotornak vannak kőkemény alapszabályai, a legfontosabb: hidegen mint egy hímestojással!!! ha ezt betartod melegen a belét kitaposhatod az életben nem lesz hengerfejes...persze gondolom te sem első tulaj vagy
Az Mk1-gyel a változó geos turbó miatt kellett óvatoskodni, az Mk2 pedig kímélős verdának érkezett.
Szal csak simán mellényúltam mindkettővel.
Naplózva
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #362 Dátum:
2009.11.16 hétfő, 21:05:10 »
de semmi előjele nem volt hogy hengerfejes? remélem csak tömités volt...
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
tádé
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #363 Dátum:
2009.11.16 hétfő, 21:07:40 »
Idézetet írta: henki - 2009.11.16 hétfő, 21:05:10
de semmi előjele nem volt hogy hengerfejes? remélem csak tömités volt...
Finoman fogyni kezdett a víz, utána már fújta a bubikat vissza a tartályba.
Hengerfejezés után még jobban, szóval motorcsere. Az eredeti motorom szerintem menthető, már tudjuk, hogy rosszul húztuk meg a csavarokat, de most nincs sas újra megcsinálni...
Naplózva
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #364 Dátum:
2009.11.16 hétfő, 21:13:35 »
egy picit az enyémböl is fogyott a víz(kb 1L/10.000km) de kajak melegen is egy deka nyomás sem volt a rendszerben a csövek ugyanolyan puhák voltak mint hidegen, semmi bubi meg ilyesmi...ezt furcsálltam is de a focusban is csak minimális a nyomás
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
voto
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 549
AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #365 Dátum:
2009.11.17 kedd, 12:20:09 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.11.16 hétfő, 17:45:32
Kis érdekesség:
http://autotechnika.hu/uploads/files/archiv/2005/05/32-33.pdf
Naggyon jó a cikk.
Leh@ Hogy nekem is rá kéne ellenőrizni ,hogy mennyire pontosan van beállítva a vezérlés?
Más
Tudja esetleg valaki ,hogy a fordulatszámmérő honnan kapja a jelet?
Az enyém motorcsere óta megzavarodott.
Alapjárattól kb 2000-ig jó onnantól pedig tiszta idióta.
Néha kifekszik 5500-5600-ig(kb 150Km/h -nál)
Néha de ez a ritkább beáll kb 3400-3500 környékére ami naggyából normális lenne talán.
Az az érdekes hogyha 1 pillanatra elveszem agázt akor álltalában de nem mindg visszaugrik a normál értékre de csak pár másodpercre aztán megint idióta.
Mi leh@ ez?
Mondjuk az is igaz hogyha ez lenne a legnagyobb gond az autóval én lennék a legboldogabb mondeobirtokló a világon.
Üdv: Vogl T.
Naplózva
'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
avokado
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #366 Dátum:
2009.11.17 kedd, 17:23:05 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.11.16 hétfő, 17:45:32
Kis érdekesség:
http://autotechnika.hu/uploads/files/archiv/2005/05/32-33.pdf
Szep kis kalvaria, el sem merem kepzelni a vegosszeget...
Ezek utan en is kivancsi lennek, hogy allnak a holtpontjaim egymashoz kepest.
A cikkben emlegetett elotoltest allito motort eppen a hetvegen kaptam ki a kocsibol -a cikktol fuggetlenul- rendbetetel celjabol. Kicsit darabosnak es verszegenynek talaltam amit csinal. Most a meleg szobaban varja a restauralast. Majd csinalok kepeket...
Naplózva
tádé
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #367 Dátum:
2009.11.17 kedd, 17:27:05 »
Idézetet írta: avokado - 2009.11.17 kedd, 17:23:05
Szep kis kalvaria, el sem merem kepzelni a vegosszeget...
Ezek utan en is kivancsi lennek, hogy allnak a holtpontjaim egymashoz kepest.
A cikkben emlegetett elotoltest allito motort eppen a hetvegen kaptam ki a kocsibol -a cikktol fuggetlenul- rendbetetel celjabol. Kicsit darabosnak es verszegenynek talaltam amit csinal. Most a meleg szobaban varja a restauralast. Majd csinalok kepeket...
Küldjek?
Naplózva
avokado
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #368 Dátum:
2009.11.17 kedd, 17:37:38 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.11.17 kedd, 17:27:05
Küldjek?
Igen, tovabba meselj a vezerleserol!
Allando feszultseget kap vagy tud lassabban es gyorsabban is huzni? Hogyan allitja be magat?
Latom, hogy van egy mechanika ami megszakit (vagy nyit?) egy aramkort ha a mozgo stift vegen nincs nyomas, azaz amikor nem feszul a bowden mert a rugo teljesen visszahuzta a kisgazkart. Plusz van 2 vegallas megszakitoja a stiftnek.
Szoval kepeket, magyarazatot es cikket a nepnek!
Naplózva
ndan
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #369 Dátum:
2009.11.17 kedd, 17:49:52 »
Sziasztok
Mk2-es Mondeot szeretnék átalakítani Bosch adagolósra.
1.6 TD golf vagy 1.9 TD Passat adagoló lenne.
Az jó lenne rá???
Látom hogy TÁDÉ nagyon vágja a dolgokat remélem nekem is tud segíteni.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #370 Dátum:
2009.11.18 szerda, 15:26:40 »
Idézetet írta: Gyurka - 2009.11.16 hétfő, 20:44:39
Kifinomultabb szerkezet, az igazi hibája azon kivül, hogy kevesen értenek hozzá, nagyon érzékeny az üza szívó oldali tömitettségre, ha egyszer levegő jut bele nehezen bírkózik meg a problémával. Az enyém tudott 6 lityit átlagban, és ment 2 kilót.
persze. a bosch a kimenő mennyiséget szabályozza, a lukács meg a befelé jövőt. és a mágnes szelep is a befelé jövő ágat zárja, tehát a pumpálást is szigorúan gyújtáson kell csinálni, ha lélgtelenítesz. nehéz jó állapotút kifogni, mert a tiszta üzemanyagra allergiás, és hazánkban kevesen használnak első kézből vett gázolajat. most javítottam egy lukácsot, a retkes üzemanyag miatt megszorult az elem tengelye, és eltört a kis vékonyított hajtótengely.
egyébiránt a bosch-nak 3* akkora a szivattyúja, és ha levegő kerül bele, akkor sem az elem felé megy, hanem a visszafolyóágon eltávozik. csak kéne hozzá egy jó hullámos tárcsát szerezni, ami nem egy nagy dózist nyom, hanem két picit nagyon szorosan egymás után, és akkor a lukács irigyelt hangja is elérhető lenne vele.
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #371 Dátum:
2009.11.18 szerda, 15:28:42 »
Idézetet írta: ndan - 2009.11.17 kedd, 17:49:52
Sziasztok
Mk2-es Mondeot szeretnék átalakítani Bosch adagolósra.
1.6 TD golf vagy 1.9 TD Passat adagoló lenne.
Az jó lenne rá???
Látom hogy TÁDÉ nagyon vágja a dolgokat remélem nekem is tud segíteni.
nem jó rá, mert más teljesen a karakterisztika. felrakhatod, de nem fog tul jól menni, viszont lesz füst, meg fogyi, meg csúnya hang. az 1.6 td teteje jó rá, de alapnak ford adagoló kell. írtam neked ezzel kapcsolatban pü-t. ha mindent megveszel hozzá, akkor szereléssel együtt nem jössz ki ennyi alatt, és ha veszel is alkatrészt az is lutri. de ha szerzel adagolót, akár össze is tudom rakni neked. A sajátomat, és Tádéjét is én csináltam. de mindenképp kell egy tömítésgarnitúra, és csak új tömikkel összerakni.
«
Utoljára szerkesztve: 2009.11.18 szerda, 15:32:32 írta GinJoy
»
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
ndan
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #372 Dátum:
2009.11.18 szerda, 16:17:21 »
Idézetet írta: GinJoy - 2009.11.18 szerda, 15:28:42
nem jó rá, mert más teljesen a karakterisztika. felrakhatod, de nem fog tul jól menni, viszont lesz füst, meg fogyi, meg csúnya hang. az 1.6 td teteje jó rá, de alapnak ford adagoló kell. írtam neked ezzel kapcsolatban pü-t. ha mindent megveszel hozzá, akkor szereléssel együtt nem jössz ki ennyi alatt, és ha veszel is alkatrészt az is lutri. de ha szerzel adagolót, akár össze is tudom rakni neked. A sajátomat, és Tádéjét is én csináltam. de mindenképp kell egy tömítésgarnitúra, és csak új tömikkel összerakni.
Köszi
De nem kaptam privát üzenetet.
Légyszi írj egy újat meg a tel. számodat is leírhatnád, és akkor felhívlak.
Naplózva
tádé
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #373 Dátum:
2009.11.18 szerda, 18:07:03 »
Idézetet írta: avokado - 2009.11.17 kedd, 17:37:38
Igen, tovabba meselj a vezerleserol!
Allando feszultseget kap vagy tud lassabban es gyorsabban is huzni? Hogyan allitja be magat?
Latom, hogy van egy mechanika ami megszakit (vagy nyit?) egy aramkort ha a mozgo stift vegen nincs nyomas, azaz amikor nem feszul a bowden mert a rugo teljesen visszahuzta a kisgazkart. Plusz van 2 vegallas megszakitoja a stiftnek.
Szoval kepeket, magyarazatot es cikket a nepnek!
Melóban maradtak a képek, holnap előkerítem őket.
Vezérlésnek utána kell nézzek, azt nem maceráltam.
Elméletileg 4 vezeték van, az ecu a pozitív/negatívat fordítja, + a 2 véghelyzetérzékelő van.
Naplózva
avokado
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #374 Dátum:
2009.11.18 szerda, 18:36:18 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.11.18 szerda, 18:07:03
Melóban maradtak a képek, holnap előkerítem őket.
Vezérlésnek utána kell nézzek, azt nem maceráltam.
Elméletileg 4 vezeték van, az ecu a pozitív/negatívat fordítja, + a 2 véghelyzetérzékelő van.
Csak nyugodtan, egy TD-tulaj mindig raer...
4 vezetek van, a ket veghelyzet erzekelo ugyanazt a kort szakitja meg, plusz ha nincs a stiften nyomas, az szakit egy masikat. Kaosz.
Naplózva
tádé
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #375 Dátum:
2009.11.18 szerda, 18:45:42 »
Idézetet írta: avokado - 2009.11.18 szerda, 18:36:18
Kaosz.
Igen, az.
Méregetni kéne a csatin, kellene 4 jóféle izzó, meg némi madzag...
Naplózva
avokado
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #376 Dátum:
2009.11.18 szerda, 19:07:44 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.11.18 szerda, 18:45:42
Igen, az.
Méregetni kéne a csatin, kellene 4 jóféle izzó, meg némi madzag...
Eselytelen.
Ez a nyomaserzekelos megszakitas gondolom arra valo, hogy a bowden hosszatol fuggetlenul megtalalja a motor a stift "alaphelyzetet".
Tehat ha tul laza a kanoc es ezert nincs a stiften nyomas akkor zarodik az aramkor es addig tolja a stiftet amig be nem feszul a bowden es megszakad az aramkor.
De ez meg csak a jeghegy csucsa.
Naplózva
tádé
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #377 Dátum:
2009.11.18 szerda, 21:13:24 »
Idézetet írta: avokado - 2009.11.18 szerda, 19:07:44
Eselytelen.
Ez a nyomaserzekelos megszakitas gondolom arra valo, hogy a bowden hosszatol fuggetlenul megtalalja a motor a stift "alaphelyzetet".
Tehat ha tul laza a kanoc es ezert nincs a stiften nyomas akkor zarodik az aramkor es addig tolja a stiftet amig be nem feszul a bowden es megszakad az aramkor.
De ez meg csak a jeghegy csucsa.
Fel kell izzózni, a motornak multiméter, és simán lehetne loggolni a történéseket...
Naplózva
tádé
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #378 Dátum:
2009.11.19 csütörtök, 21:35:42 »
Csináltam ma jó képeket az EGR dugózáshoz. Cikk a héten...
Naplózva
avokado
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #379 Dátum:
2009.11.20 péntek, 11:18:50 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.11.19 csütörtök, 21:35:42
Csináltam ma jó képeket az EGR dugózáshoz. Cikk a héten...
En ezen a hetvegen fogom megcsinalni az enyemet.
Kivancsi vagyok, mit talaltal ki! Varjuk a cikket.
Naplózva
Mr.SAAB
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #380 Dátum:
2009.11.20 péntek, 18:05:31 »
Hello!!
Fater 1.8 Td mondiának van valami baja. fordulat tartomány és sebességi fokozattól függetlenül gyorsításnál hólmegy-hól nem megy az autó.
Mi lehet a probléma?
Naplózva
cini
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 266
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #381 Dátum:
2009.11.20 péntek, 18:43:41 »
Idézetet írta: Mr.SAAB - 2009.11.20 péntek, 18:05:31
Hello!!
Fater 1.8 Td mondiának van valami baja. fordulat tartomány és sebességi fokozattól függetlenül gyorsításnál hólmegy-hól nem megy az autó.
Mi lehet a probléma?
Gázoil szürcsi csekkolva?
Naplózva
1.8 TD 98. kombi 2.0 tdci titánium-s 2014 fehér bálna
Mr.SAAB
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #382 Dátum:
2009.11.20 péntek, 20:07:45 »
hello!!
ez volt a tippünk...akkor lecseréljük:) Előző tulaj azt mondta h nemrég cserélte, de pl a légszűrőben is vödörszámra volt a kosz, kicseréltük nagyon jo lett az autó.
Köszike!!
Naplózva
swatch
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #383 Dátum:
2009.11.20 péntek, 22:05:31 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.11.19 csütörtök, 21:35:42
Csináltam ma jó képeket az EGR dugózáshoz. Cikk a héten...
Várjuk
Naplózva
tádé
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #384 Dátum:
2009.11.20 péntek, 22:37:48 »
Idézetet írta: swatch - 2009.11.20 péntek, 22:05:31
Várjuk
Már vannak képek VoTo jóvoltából turbónyomásmérő beszereléséről és a levegősödés 2. részéről is, csak idő...
szerk meg van kép TD olajcserés cikkhez is.
«
Utoljára szerkesztve: 2009.11.20 péntek, 22:54:44 írta Tádé
»
Naplózva
avokado
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #385 Dátum:
2009.11.23 hétfő, 10:53:46 »
Idézetet írta: avokado - 2009.11.20 péntek, 11:18:50
En ezen a hetvegen fogom megcsinalni az enyemet.
...
Ido hianyaban a muvelet elnapolva.
Naplózva
tibi65
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 33
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #386 Dátum:
2009.11.25 szerda, 11:07:08 »
Sziasztok segitségre lenne szükségem 1.8 tádém van nekem is és az volna a kérdésem,hogy hova lehet bekötni a turbó nyomás mérőt legegyszerübben?
Naplózva
tádé
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #387 Dátum:
2009.11.25 szerda, 11:20:47 »
Idézetet írta: tibi65 - 2009.11.25 szerda, 11:07:08
Sziasztok segitségre lenne szükségem 1.8 tádém van nekem is és az volna a kérdésem,hogy hova lehet bekötni a turbó nyomás mérőt legegyszerübben?
Turbó és adagoló között van egy gumi-fém-gumi csőkomplexum, ha leveszed a gázolajpumpát, mögötte ott az első gumirésze, elvág, T-idom, viszonylátás.
Naplózva
tibi65
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 33
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #388 Dátum:
2009.11.25 szerda, 16:10:10 »
köszi tádé holnap lehet megcsinálom.
Naplózva
tádé
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #389 Dátum:
2009.11.25 szerda, 19:22:27 »
Idézetet írta: tibi65 - 2009.11.25 szerda, 16:10:10
köszi tádé holnap lehet megcsinálom.
Kis segítség:
Új cikk a turbónyomásmérő beszereléséről
Naplózva
tádé
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #390 Dátum:
2009.11.26 csütörtök, 07:19:13 »
Bakker, nemkicsit leszivattam magam megint.
Néhány napja feltűnt, hogy xarakodik a termosztátom. (mióta megvolt a motorcsere, nem csak a vízhőfokjelzőre figyelek) Benn a városban egyszer észrevettem, hogy kb 1/2 10 irányában áll a mutató. Íjnye mondom fizu után benevezek egy újra.
Tegnap előtt feltűnt, hogy hideget mutat, de ez már 110 környékén volt, emberes gázon. Mondom, ez nem termosz. Elkezdtem skubizni a vizet.
Kiderült, hogy amikor intenzív gyorsításon vagyok, elkezd hihetetlenül gyorsan lemenni a hőmérséklet. Álló helyzetben nyélgázon semmi. 110 körül dombon gurulva semmi. Ehem, mondom, hengerfej megen? Vízszint okésos, cső puha, nem sziszegünk, ez se az.
Na tegnap ezen felbuzdúlva beköltöztem a motortérbe...
Hát az a @&#-}b{ szenya műszerhőmérőjeladó csatlakozó épp csak annyira volt "laza", hogy normál üzemmódban, amikor a motorváltó komplexum nem feszül meg jár el mindenfelé, akkor okés volt, egyébként meg amikor komolyabban megbillent, már csak féligmeddig csatlakozott.
Megkapaláltam a tűzősarut (az átalakítás még az előző gazda keze munkáját dícséri) visszaraktam, ma reggel már nem tudtam reprodukálni a történést.
Naplózva
avokado
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #391 Dátum:
2009.11.26 csütörtök, 09:34:54 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.11.26 csütörtök, 07:19:13
Bakker, nemkicsit leszivattam magam megint.
Néhány napja feltűnt, hogy xarakodik a termosztátom. (mióta megvolt a motorcsere, nem csak a vízhőfokjelzőre figyelek) Benn a városban egyszer észrevettem, hogy kb 1/2 10 irányában áll a mutató. Íjnye mondom fizu után benevezek egy újra.
Tegnap előtt feltűnt, hogy hideget mutat, de ez már 110 környékén volt, emberes gázon. Mondom, ez nem termosz. Elkezdtem skubizni a vizet.
Kiderült, hogy amikor intenzív gyorsításon vagyok, elkezd hihetetlenül gyorsan lemenni a hőmérséklet. Álló helyzetben nyélgázon semmi. 110 körül dombon gurulva semmi. Ehem, mondom, hengerfej megen? Vízszint okésos, cső puha, nem sziszegünk, ez se az.
Na tegnap ezen felbuzdúlva beköltöztem a motortérbe...
Hát az a @&#-}b{ szenya műszerhőmérőjeladó csatlakozó épp csak annyira volt "laza", hogy normál üzemmódban, amikor a motorváltó komplexum nem feszül meg jár el mindenfelé, akkor okés volt, egyébként meg amikor komolyabban megbillent, már csak féligmeddig csatlakozott.
Megkapaláltam a tűzősarut (az átalakítás még az előző gazda keze munkáját dícséri) visszaraktam, ma reggel már nem tudtam reprodukálni a történést.
Naplózva
tádé
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #392 Dátum:
2009.11.26 csütörtök, 09:38:16 »
Idézetet írta: avokado - 2009.11.26 csütörtök, 09:34:54
Nyugtával fogom a napot dícsérni, majd 1 hét múlva újratárgyaljuk...
Naplózva
tibi65
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 33
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #393 Dátum:
2009.11.26 csütörtök, 19:47:54 »
halló halló megmértem a turbónyomásom háááát
:rinya:max 0.7 bar 2000 alatt megsem mozdul a mutató egyébként mi a turbónyomás felépülésének gyári értékei?
Naplózva
tádé
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #394 Dátum:
2009.11.27 péntek, 00:01:37 »
Idézetet írta: tibi65 - 2009.11.26 csütörtök, 19:47:54
halló halló megmértem a turbónyomásom háááát
:rinya:max 0.7 bar 2000 alatt megsem mozdul a mutató egyébként mi a turbónyomás felépülésének gyári értékei?
Valamelyik nap kijegyzetelem neked.
Addig próbálkozz
ilyesmivel
Naplózva
tibi65
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 33
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #395 Dátum:
2009.11.27 péntek, 09:57:25 »
köszi a cikk egyébként turbómembrán cserém már volt meg gumicsőcsere mert kitöredezett megvettem a gyárit de már megint töredezik de még nem fuj ki!
ja és lehuztam az EGR-ről az elekt csatit és jobb lett már 2000 alatt elkezd tölteni de a vége akkor is csak 0.8 ......dugózás?
?
Naplózva
tádé
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #396 Dátum:
2009.11.27 péntek, 11:56:33 »
Idézetet írta: tibi65 - 2009.11.27 péntek, 09:57:25
köszi a cikk egyébként turbómembrán cserém már volt meg gumicsőcsere mert kitöredezett megvettem a gyárit de már megint töredezik de még nem fuj ki!
ja és lehuztam az EGR-ről az elekt csatit és jobb lett már 2000 alatt elkezd tölteni de a vége akkor is csak 0.8 ......dugózás?
?
Nem rossz a 0,8, a turbómembránon tekerj ki egy felet és hamarabb fog éledni...
Dugózásról cikk nemsoká.
Naplózva
swatch
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #397 Dátum:
2009.11.27 péntek, 12:12:42 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.11.27 péntek, 11:56:33
Dugózásról cikk nemsoká.
Naplózva
swatch
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #398 Dátum:
2009.11.28 szombat, 13:52:20 »
Úgy tűnik mégis a termosztátom hányt be.
Hideg motornál kb. 5 percnyi járatás után már meleg felső gumicső. Kérdésem az lenne, hogy jó-e feltételezésem?
Már jó ideje így járok a kocsival, remélem nem lett emiatt semmi baja motornak.
Azért is tojtam be a termosztáttól ennyire, mert tegnap beszéltem ismerősömmel és a td-je is így lett hengerfejes.
Naplózva
tádé
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #399 Dátum:
2009.11.28 szombat, 14:11:47 »
Idézetet írta: swatch - 2009.11.28 szombat, 13:52:20
Úgy tűnik mégis a termosztátom hányt be.
Hideg motornál kb. 5 percnyi járatás után már meleg felső gumicső. Kérdésem az lenne, hogy jó-e feltételezésem?
Már jó ideje így járok a kocsival, remélem nem lett emiatt semmi baja motornak.
Azért is tojtam be a termosztáttól ennyire, mert tegnap beszéltem ismerősömmel és a td-je is így lett hengerfejes.
4000Ft környéke egy új, 20 perc alatt ki van cserézve.
Folyamatosan nyitott termosztol nem lesz hengerfejes, csak többet eszik meg kicsit jobban kopnak a hengerek.
Naplózva
Oldalak:
1
2
3
4
5
6
7
[
8
]
9
10
11
12
13
14
15
...
83
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ