Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 17:59:23 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 ... 83   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TD motor  (Megtekintve 1560458 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
ndan
Vendég
« Új hozzászólás #800 Dátum: 2010.07.28 szerda, 18:27:23 »

köszi. és ezek közül valamelyek cseréje kivitelezhető a helyszinen vagy adagolólevétel lesz belőle? hely az édeskevés van(escort) robbantott ábrád esetleg?

Valahol volt  annó,de most már nem használam és nem tudom hogy hova lett.Amúgy érdemes lenne rajta tömítésgarnitúrát cserélni mert ha az ott már folyik akkor pár hét múlva máshol is fog.És a Lucas allergiás a levegőre és már nem 1 esetben pörgött fel tőle autó...
Naplózva
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #801 Dátum: 2010.07.28 szerda, 18:44:14 »

szoval akkor neki se álljak a helyén esélytelen? adagoló le mindenképp? ki tudja megcsinálni a tömitésgernitúra cserét anélkül h elállitaná az adagolót?
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
ndan
Vendég
« Új hozzászólás #802 Dátum: 2010.07.28 szerda, 18:52:40 »

szoval akkor neki se álljak a helyén esélytelen? adagoló le mindenképp? ki tudja megcsinálni a tömitésgernitúra cserét anélkül h elállitaná az adagolót?

Mindenképp le, máshogy szopás az egész.A tömítésgarnitúra cserét mondjuk én is meg tudom csinálni, csak utánna érdemes beállítani, mert biztos ami ziher.
Naplózva
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #803 Dátum: 2010.07.29 csütörtök, 01:27:57 »

na ettől féltem. ki fogja azt patentra ugy beállitani amilyen most. tudsz valakit aki lucas adagolóban mester? köztudottam fél tőle mindenki...
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
ndan
Vendég
« Új hozzászólás #804 Dátum: 2010.07.29 csütörtök, 08:56:19 »

na ettől féltem. ki fogja azt patentra ugy beállitani amilyen most. tudsz valakit aki lucas adagolóban mester? köztudottam fél tőle mindenki...

Én nem félek tőle.A-Z-ig mindent meg tudok csinálni rajta, padi beállítással együtt.
Naplózva
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #805 Dátum: 2010.07.29 csütörtök, 09:30:01 »

na akkor innentől priviben...
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
májki1982
Vendég
« Új hozzászólás #806 Dátum: 2010.08.04 szerda, 16:14:17 »

sziasztok,én még uj vagyok ma regisztráltam,volt már pár verdám,de ez az első mondeom.egy hete vettem.azota beleraktam 1000km.néhány kérdésem vna.hidegen melegen,pöccre indul.egyáltalán semmi füst nem jön belöle.ez azt jelenti,hogy jó a motorja? 97es 1.8tdröl beszélünk.nagy sebeségről ha fékezek berázza a kasztnit.csak fékezésnél.60rol fékezek nem csinálja.csak 90ven felett.a másik hiba amit észrevettem,hogy néha kiengedem a kuplungot csattano hangra leszek figyelmes.kuplung nem csuszik,sebességet szépen veszi.csak a kiengedéskor csinálja.akkor sem mindig wow1.ja és uccsó kérdés mennyi lehet a fogyasztása?szinte csak pesti használaton.
Naplózva
Mobidik
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1941


MK II 1,8 TD.


E-mail
« Új hozzászólás #807 Dátum: 2010.08.04 szerda, 19:55:28 »

sziasztok,én még uj vagyok ma regisztráltam,volt már pár verdám,de ez az első mondeom.egy hete vettem.azota beleraktam 1000km.néhány kérdésem vna.hidegen melegen,pöccre indul.egyáltalán semmi füst nem jön belöle.ez azt jelenti,hogy jó a motorja? 97es 1.8tdröl beszélünk.nagy sebeségről ha fékezek berázza a kasztnit.csak fékezésnél.60rol fékezek nem csinálja.csak 90ven felett.a másik hiba amit észrevettem,hogy néha kiengedem a kuplungot csattano hangra leszek figyelmes.kuplung nem csuszik,sebességet szépen veszi.csak a kiengedéskor csinálja.akkor sem mindig wow1.ja és uccsó kérdés mennyi lehet a fogyasztása?szinte csak pesti használaton.
Fékezésnél ha ráz, valószínű hullámos a féktárcsa.
A csattanás, a kettős tömegű lendkerék velejárója.
Nekem a fogyim városban 6,5-7 L.
Naplózva

Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #808 Dátum: 2010.08.04 szerda, 20:02:10 »

Fékezésnél ha ráz, valószínű hullámos a féktárcsa.
A csattanás, a kettős tömegű lendkerék velejárója.
Nekem a fogyim városban 6,5-7 L.
szó szerint ahogy irod.ezért cseréltem 2 hete féktárcsát,nekem is szokott csatt lenni ha lazábban engeded a kuplungot,afogyi átlag 6-7 között az átlagos.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
májki1982
Vendég
« Új hozzászólás #809 Dátum: 2010.08.04 szerda, 20:17:08 »

lendkerék?Huh???mert észrevettem,hogy ha ugy állitom le hogy nincs kinyomva a kuplung akkor fura hangot ad.de ha kinyomom a kuplungot,és ugy állitom le akkor tök csendes,semmi hangja.ez is lendkerék hibára utal?amugy meddig lehet igy használni? wow1
Naplózva
májki1982
Vendég
« Új hozzászólás #810 Dátum: 2010.08.04 szerda, 20:20:30 »

a fogyasztásra kiváncsi leszek.full üres volt a tank.50litert tankoltam.eddig mentem tankolás ota 500km és negyed és fél között van a mutató. integet2
Naplózva
zoller
Vendég
« Új hozzászólás #811 Dátum: 2010.08.05 csütörtök, 06:10:19 »

A mutatóval nem árt vigyázni! Nekem hamarabb fogy el a gázoaj, mint ahogy a mutató üreset mutat, nem is érkezik kigyuadni a sárga lámpa. Én egyszer mentem 930 km-t egy tankolással, de azt nagyon óvatosan Smiley

Naplózva
zoller
Vendég
« Új hozzászólás #812 Dátum: 2010.08.05 csütörtök, 06:19:47 »

Más: Én is sokat legeltem a nehezen indulással, mindent megnéztem, izzítógyertya csere, új akksi, önindító felújítás(ráfért Smiley ) , üzemanyag csövezés... Mind hiába. Most viszont, hogy állítottam az előtöltésen egy picit, rengeteget javut a helyzet. A füstcsavaron meg rengeteget kellett betekernem.
Szóval a lényeg, amit akartam mondani, hogy egy jó motor, ha egy picit rosszul van beállítva, iszonyat nehezen indul, de attól még tud jól menni, és jól fogyasztani, tehát senki nem gyanakodott erre. Meg is van a véleményem az összes autószerelőről, aki látta, meg ellátott mindenféle jótanáccsal.
Naplózva
májki1982
Vendég
« Új hozzászólás #813 Dátum: 2010.08.05 csütörtök, 15:37:17 »

én speciel kicsit lomhának érzem a gépet.olyan 1800tol kezd meglendülni.nem tudom ez természetes e de az alatt lomha dög.forgatni kell hogy menjen.picit nekem is megkéne babrálni hogy jobban menjen.csak félek akkor nem fog indulni vagy iesmi.mert most egy izzitás és pöcc röff semmi füst apszolut semmi.oan mint egy benzines.csendes.ugyhogy nem akarom elrontani sem.füstcsavaron hol lehet állitani?mert esetleg azon lehetne vmit játszani,hogy jobban menjen.van fordszervizes ismim az mondta hogy focus változó geos turboja rámegy egy az egyben.és akkor már jobban fog menni.lehet hogy az enyém levan csavarva rajta minden,és azért nem füstől?Huh?Huh?Huh?Huh??sajna nincs viszonyitási alapom,ha tudtok segitsetek légyszives vigyor3
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #814 Dátum: 2010.08.05 csütörtök, 20:48:51 »

én speciel kicsit lomhának érzem a gépet.olyan 1800tol kezd meglendülni.nem tudom ez természetes e de az alatt lomha dög.forgatni kell hogy menjen.picit nekem is megkéne babrálni hogy jobban menjen.csak félek akkor nem fog indulni vagy iesmi.mert most egy izzitás és pöcc röff semmi füst apszolut semmi.oan mint egy benzines.csendes.ugyhogy nem akarom elrontani sem.füstcsavaron hol lehet állitani?mert esetleg azon lehetne vmit játszani,hogy jobban menjen.van fordszervizes ismim az mondta hogy focus változó geos turboja rámegy egy az egyben.és akkor már jobban fog menni.lehet hogy az enyém levan csavarva rajta minden,és azért nem füstől?Huh?Huh?Huh?Huh??sajna nincs viszonyitási alapom,ha tudtok segitsetek légyszives vigyor3
1 tank gázolajnak 950-közel 1000km.a reális.geos turbo nem rossz ötlet ha rámegy de nem drága mulatság (gondolok itt a turbo árára és a fogyasztás növekedésére)az ha nyersz kb.250rpm-et.szerintem ennyivel fog alacsonyabb fordulatonn huzni.enyén is 1800-tol éled alatta lomha dög.1800-as fordulatonn nem is sietek csak utazok
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
májki1982
Vendég
« Új hozzászólás #815 Dátum: 2010.08.06 péntek, 18:17:48 »

igen ez igaz.megaztán ez igy jött ki gyárilag.nem akarok kokányolni.annak sosincs jó vége.marad igy ahogy van.ma irattam át.kezdem nagyon megszeretni.előtte escortom volt,előtte audi a4 előtte bmwe34.de kezdem megszeretni.sztem jol kijövunk majd Wink
Naplózva
ndan
Vendég
« Új hozzászólás #816 Dátum: 2010.08.07 szombat, 08:46:14 »

én speciel kicsit lomhának érzem a gépet.olyan 1800tol kezd meglendülni.nem tudom ez természetes e de az alatt lomha dög.forgatni kell hogy menjen.picit nekem is megkéne babrálni hogy jobban menjen.csak félek akkor nem fog indulni vagy iesmi.mert most egy izzitás és pöcc röff semmi füst apszolut semmi.oan mint egy benzines.csendes.ugyhogy nem akarom elrontani sem.füstcsavaron hol lehet állitani?mert esetleg azon lehetne vmit játszani,hogy jobban menjen.van fordszervizes ismim az mondta hogy focus változó geos turboja rámegy egy az egyben.és akkor már jobban fog menni.lehet hogy az enyém levan csavarva rajta minden,és azért nem füstől?Huh?Huh?Huh?Huh??sajna nincs viszonyitási alapom,ha tudtok segitsetek légyszives vigyor3

Milyen adagolód van? Ha Lucas adagoló akkor az, belső füstcsavar állítású azon így  nem tudsz állítani!A Focusokat meg gyárilag nem szerelték geós csigával, hanem wastegatessel.A Gt17 megy rá a csonkra de ott is alakítani kell.
Naplózva
ablakos
Vendég
« Új hozzászólás #817 Dátum: 2010.08.07 szombat, 10:00:50 »

Hali.Nem akarom kizökkenteni az urakat ,de marhára örünék ha tudna küldeni valaki egy MK 1 td motothoz vezérműszíj rajzot.Szét lett szedve  már vagy fél éve és nem találok  hozzá semmi leírást a neten.Viszont pont ideje lenne összeraknom.
Naplózva
májki1982
Vendég
« Új hozzászólás #818 Dátum: 2010.08.07 szombat, 23:15:38 »

Milyen adagolód van? Ha Lucas adagoló akkor az, belső füstcsavar állítású azon így  nem tudsz állítani!A Focusokat meg gyárilag nem szerelték geós csigával, hanem wastegatessel.A Gt17 megy rá a csonkra de ott is alakítani kell.
ndan  lucas adagolom van.de rájöttem amig jó addig nem nyulkálok hozzá.most értem haza,autopályán utazó 140el jöttem és semmi hangja nem volt.kár lenne elrontani.az ujjab focus sem geoscsigás? wow1
Naplózva
ndan
Vendég
« Új hozzászólás #819 Dátum: 2010.08.08 vasárnap, 09:19:38 »

ndan  lucas adagolom van.de rájöttem amig jó addig nem nyulkálok hozzá.most értem haza,autopályán utazó 140el jöttem és semmi hangja nem volt.kár lenne elrontani.az ujjab focus sem geoscsigás? wow1

Bölcs gondolat, csak kérdés, hogy meddig lesz jó mert a Lucasnál nem lehet tudni pl.: hogy mikor szórakozik a szivattyúja...Ha meg ilyen 1800-tól folyamatosan húz akkor összeteheted a két kezed,  mert az ilyen nagyon ritka...
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #820 Dátum: 2010.08.08 vasárnap, 13:04:58 »

Igazából nincs bajom a Lukács adagolóval és már picit körbejártam a csere témáját.
Ami infót visszakaptam az az,hogy rá lehet építeni Bosch adagolót és változó geós turbót,
ha nagyon szeretnék költeni az autóra.A kulcsszó a KÖLTENI!
Ugyanis amit egy adagolós szakember mondta ráépíthet nekem,de ő szíve szerint a II mondeo Lukács adagolójához nem nyúlna.
Elégedjek meg az Isten adta 90 lóval,vagy tegyem tönkre.
Egyenlőre maradok a 90 pacinál,de szívesen veszem a véleményeteket!
A g.o. szűrős pumpa és az ablaknál a gumiperem már engem is kicsinált.
A pumpát úgy ahogy van csövestől kuka.
Helyette Golf II. szűrő+ Renault trafik kézi pumpa és új csövek.
Gumiperem az csere gyárira nincs mese.
Egyébként működik minden,mint az óramű!
ha nincs vele bajod, akkor ne nyúlj hozzá. igaza van az embernek, az egy jó adagoló, csak a javítása drága. más problémája nincs. rendes gázolajjal tökéletes. nekem volt mindkettő, most lucas van, de nekem is bosch lesz, mert ezt elígértem valakinek, és nem találtam még jó Lucast. de ha lenne jó állapotú, akkor az menne a helyére. így most egy boscht kap 10*3,1-est teljesen felújítva, de ez már tuning lesz picit
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
májki1982
Vendég
« Új hozzászólás #821 Dátum: 2010.08.08 vasárnap, 13:45:41 »

Bölcs gondolat, csak kérdés, hogy meddig lesz jó mert a Lucasnál nem lehet tudni pl.: hogy mikor szórakozik a szivattyúja...Ha meg ilyen 1800-tól folyamatosan húz akkor összeteheted a két kezed,  mert az ilyen nagyon ritka...
1800tol folyamatossan huzz.remélem kifogtam a jó kocsit.64éves papátol vettem.tavaly cseréltetett turbót.ugyhogy lehet azért jó még ennyire.
Naplózva
ndan
Vendég
« Új hozzászólás #822 Dátum: 2010.08.08 vasárnap, 16:05:42 »

1800tol folyamatossan huzz.remélem kifogtam a jó kocsit.64éves papátol vettem.tavaly cseréltetett turbót.ugyhogy lehet azért jó még ennyire.

Lehetséges, de szerintem a turbomembrán van piszkálva...
Naplózva
májki1982
Vendég
« Új hozzászólás #823 Dátum: 2010.08.08 vasárnap, 22:18:52 »

Lehetséges, de szerintem a turbomembrán van piszkálva...
nem tudom,megmondom öszintén,nem értek hozzá.bmwben otthon vagyok,de nekem ford vhogy kimaradt.vagyis az escort szivódieselen mindent vágtam,dehát az egy full egyszerű motor.ez már bonyolultabb.meg
átnéztem itt a forumhozzászolásokat td-téren,és sok olyan kütyü van amiről én nem tom mi micsoda.ez nem szégyen sztem:D Wink imádom a kocsikat ez az életem .ugyhogy majd belejövök a fordba is police
Naplózva
ndan
Vendég
« Új hozzászólás #824 Dátum: 2010.08.09 hétfő, 15:35:49 »

nem tudom,megmondom öszintén,nem értek hozzá.bmwben otthon vagyok,de nekem ford vhogy kimaradt.vagyis az escort szivódieselen mindent vágtam,dehát az egy full egyszerű motor.ez már bonyolultabb.meg
átnéztem itt a forumhozzászolásokat td-téren,és sok olyan kütyü van amiről én nem tom mi micsoda.ez nem szégyen sztem:D Wink imádom a kocsikat ez az életem .ugyhogy majd belejövök a fordba is police

Sok sikert hozzá, 1szer el kell kezdeni...
Naplózva
májki1982
Vendég
« Új hozzászólás #825 Dátum: 2010.08.10 kedd, 13:51:18 »

Sok sikert hozzá, 1szer el kell kezdeni...
ndan köszi wave
Naplózva
májki1982
Vendég
« Új hozzászólás #826 Dátum: 2010.08.10 kedd, 17:51:38 »

kérdésem lenne kedves dieseles kollegák.ha bemelegszik a motor mitől rázza minimálissan a kasztnit?olyan mintha az alapjárat nagyon minimálisan egyenletlen lenne.de nem az mert az alapjáratmutató áll mint a cövek.állok a pirosnál és olyan mintha elindulna a hütőventi.olyan jellegű a rázás.de megnéztem akkor is csinálja melegen mikor nem megy a venti.nem mondanám bajnak ezt a jelenséget,de picit engen zavar.ha esetleg tudjátok mi lehet irjátok meg.thankx
Naplózva
ndan
Vendég
« Új hozzászólás #827 Dátum: 2010.08.11 szerda, 08:55:19 »

kérdésem lenne kedves dieseles kollegák.ha bemelegszik a motor mitől rázza minimálissan a kasztnit?olyan mintha az alapjárat nagyon minimálisan egyenletlen lenne.de nem az mert az alapjáratmutató áll mint a cövek.állok a pirosnál és olyan mintha elindulna a hütőventi.olyan jellegű a rázás.de megnéztem akkor is csinálja melegen mikor nem megy a venti.nem mondanám bajnak ezt a jelenséget,de picit engen zavar.ha esetleg tudjátok mi lehet irjátok meg.thankx

Olyan minthogyha 3 hengerezne de mégse, fordulatszámmérőn nem veszed észre.Valószínű kezd kopni az adagolód.
Naplózva
májki1982
Vendég
« Új hozzászólás #828 Dátum: 2010.08.11 szerda, 14:10:19 »

Olyan minthogyha 3 hengerezne de mégse, fordulatszámmérőn nem veszed észre.Valószínű kezd kopni az adagolód.
az fasza.és csak ennyi a jele?Huh?Huh????mert indul rendessen megy is nem füstöl,nem csöpög az adagoló.lassan gyüjtsek egy boshra?Huh?Huh?Huh???
Naplózva
ndan
Vendég
« Új hozzászólás #829 Dátum: 2010.08.11 szerda, 18:29:29 »

az ***a.és csak ennyi a jele?Huh?Huh????mert indul rendessen megy is nem füstöl,nem csöpög az adagoló.lassan gyüjtsek egy boshra?Huh?Huh?Huh???

Így elmondás alapján ,  így távolból csak tipp de ez a legvalószínűbb.Ha már nagyon kopott akkor már el is kezd nehezen indulni melegen...
Naplózva
májki1982
Vendég
« Új hozzászólás #830 Dátum: 2010.08.11 szerda, 20:00:23 »

Így elmondás alapján ,  így távolból csak tipp de ez a legvalószínűbb.Ha már nagyon kopott akkor már el is kezd nehezen indulni melegen...
ez rendessen indul,nincs gond vele.nem eszrevehetően,tehát ne ugy képzeld hogy szétrázza a kasztnit,csak picit jobban odafigyelsz akkor.nagyon minimális.
Naplózva
ndan
Vendég
« Új hozzászólás #831 Dátum: 2010.08.11 szerda, 21:43:03 »

ez rendessen indul,nincs gond vele.nem eszrevehetően,tehát ne ugy képzeld hogy szétrázza a kasztnit,csak picit jobban odafigyelsz akkor.nagyon minimális.

Akkor ameddig jó, használd ki.Ha elkezd szórakozni, akkor nem szabad rákölteni.Ha mégis fel akarod majd újítani, vagy inkább átnyargalnál Boschra akkor nyugodtan keress meg...
Naplózva
májki1982
Vendég
« Új hozzászólás #832 Dátum: 2010.08.11 szerda, 22:34:23 »

Akkor ameddig jó, használd ki.Ha elkezd szórakozni, akkor nem szabad rákölteni.Ha mégis fel akarod majd újítani, vagy inkább átnyargalnál Boschra akkor nyugodtan keress meg...
mindenképp boschra cserélném le.azzal nincs gond.ha baj lessz mindenképp keresni foglak.amugy mennyi lenne áttérni bosch adagolóra?cakk pakk mindennel eggyütt.a szivó escorton bosch adagoló van.sosem volt vele bajom.még mondjuk ezzel sincs szerencsére. hehe
Naplózva
ndan
Vendég
« Új hozzászólás #833 Dátum: 2010.08.12 csütörtök, 07:44:13 »

mindenképp boschra cserélném le.azzal nincs gond.ha baj lessz mindenképp keresni foglak.amugy mennyi lenne áttérni bosch adagolóra?cakk pakk mindennel eggyütt.a szivó escorton bosch adagoló van.sosem volt vele bajom.még mondjuk ezzel sincs szerencsére. hehe


Örülj neki, hogy még nem szórakozik, majd ha elkezdi a hülyeségeit...Bosch miatt keress meg privátban!
Naplózva
májki1982
Vendég
« Új hozzászólás #834 Dátum: 2010.08.14 szombat, 10:52:03 »

mármegint kérdeznék.............EGR szelepet ha ledugozom,nem károsodik a motor?Huh?Huh????mert nekem egy srác azt mondta a forumon....hogy keresztbe elrepednek a dugattyuk a meleg miatt....igaz ez?Huh?Huh???nem akarok gondot a motornak.érdemes ezt megcsinálni?Huh???másik  kérdés.barátomnak sharanja van.kiütötte a katalizátor alolla,megtáltosodott a kocsi,jobban megy.érdemes kivenni belőlle?Huh??mert akkor megcsináltatom én is. nyes
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #835 Dátum: 2010.08.14 szombat, 19:45:48 »

mármegint kérdeznék.............EGR szelepet ha ledugozom,nem károsodik a motor?Huh?Huh????mert nekem egy srác azt mondta a forumon....hogy keresztbe elrepednek a dugattyuk a meleg miatt....igaz ez?Huh?Huh???nem akarok gondot a motornak.érdemes ezt megcsinálni?Huh???másik  kérdés.barátomnak sharanja van.kiütötte a katalizátor alolla,megtáltosodott a kocsi,jobban megy.érdemes kivenni belőlle?Huh??mert akkor megcsináltatom én is. nyes
neked a katalizátorod a leömlö csöben van ha jol todom azt inkább ne üsd ki belölle.ha esetleg nem jó nagyonn drága potolni.egr dugózástól jobban megy elvileg nem vezeted bele a motorba a káros anyagot de jobban füstöl,szennyez majd vizsgánn nem tudom mit szólnak ha zöldkártyát mérnek ugyanis ez a két dolog szol a környezetvédelem mellett az autódbann
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
backerman
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 62



E-mail
« Új hozzászólás #836 Dátum: 2010.08.21 szombat, 13:48:02 »

Nekem is ráz kicsit a mondim,
- hidegen van amikor nehezen indul
-800 az alapjárati fordulatom, de van mikor 1100.
Ez is adagoló lenne ?  help help(igaz 70 000 km már bele ment felújítás után)
Lassan úgy is vezérműszíj csere.
Naplózva

MK2 1.8td 10-es bosch
májki1982
Vendég
« Új hozzászólás #837 Dátum: 2010.08.21 szombat, 21:31:53 »

tegnap fullra tankoltam a verdát,lementem dömsödre,ma jöttem haza pesten már megvolt a 100km picit több 105,ujra teletank,meglepődtem :vigyor3:5és fél liter ment bele.ez sztem nagyon jó fogyasztás.főleg hogy 1400kg a kocsi
Naplózva
ndan
Vendég
« Új hozzászólás #838 Dátum: 2010.08.21 szombat, 21:47:11 »

tegnap fullra tankoltam a verdát,lementem dömsödre,ma jöttem haza pesten már megvolt a 100km picit több 105,ujra teletank,meglepődtem :vigyor3:5és fél liter ment bele.ez sztem nagyon jó fogyasztás.főleg hogy 1400kg a kocsi

Az jó.Én múltkor csináltam egy szolíd Boscht Mondeora, és 180km-t ment a srácés 7,5liter ment bele ugyanúgy teletankig(ez 4,2 literes fogyasztás).
Naplózva
májki1982
Vendég
« Új hozzászólás #839 Dátum: 2010.08.21 szombat, 22:59:32 »

Az jó.Én múltkor csináltam egy szolíd Boscht Mondeora, és 180km-t ment a srácés 7,5liter ment bele ugyanúgy teletankig(ez 4,2 literes fogyasztás).
szia ndan rég dumáltunk worship tök hihetetlen nekem ez a fogyasztási adatok.tökre örültem neki.mizujs amugy?
Naplózva
ndan
Vendég
« Új hozzászólás #840 Dátum: 2010.08.22 vasárnap, 19:41:14 »

szia ndan rég dumáltunk worship tök hihetetlen nekem ez a fogyasztási adatok.tökre örültem neki.mizujs amugy?

Azóta eladó a Mondeom amiről beszéltünk.Keres-kínál rovatban megtalálod.A tulajnak is meglepő volt a 4,2-es fogyasztás elhiheted, de mondjuk az egy tökéletes állapotú motor!Azóta épült 2-3 TDI adagoló, de amúgy semmi különös nincs.Meg tudok új TDI verseny(RACE) csúcsokat, ha esetleg a baráti körödben valaki keresne.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #841 Dátum: 2010.08.22 vasárnap, 19:45:48 »

Azóta eladó a Mondeom amiről beszéltünk.Keres-kínál rovatban megtalálod.A tulajnak is meglepő volt a 4,2-es fogyasztás elhiheted, de mondjuk az egy tökéletes állapotú motor!Azóta épült 2-3 TDI adagoló, de amúgy semmi különös nincs.Meg tudok új TDI verseny(RACE) csúcsokat, ha esetleg a baráti körödben valaki keresne.
2.0 tddi-be tudsz ilyet??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
májki1982
Vendég
« Új hozzászólás #842 Dátum: 2010.08.22 vasárnap, 20:01:20 »

Azóta eladó a Mondeom amiről beszéltünk.Keres-kínál rovatban megtalálod.A tulajnak is meglepő volt a 4,2-es fogyasztás elhiheted, de mondjuk az egy tökéletes állapotú motor!Azóta épült 2-3 TDI adagoló, de amúgy semmi különös nincs.Meg tudok új TDI verseny(RACE) csúcsokat, ha esetleg a baráti körödben valaki keresne.
megnézem:D
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #843 Dátum: 2010.08.22 vasárnap, 22:15:01 »

Az jó.Én múltkor csináltam egy szolíd Boscht Mondeora, és 180km-t ment a srácés 7,5liter ment bele ugyanúgy teletankig(ez 4,2 literes fogyasztás).
akkor én vezetek csurig tank 107km utánn benzines kannát kellet beszerelnem mert már folyt kifelé a töltönyilásonn a termelt gázolaj  szomoru1
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
májki1982
Vendég
« Új hozzászólás #844 Dátum: 2010.08.23 hétfő, 18:54:22 »

akkor én vezetek csurig tank 107km utánn benzines kannát kellet beszerelnem mert már folyt kifelé a töltönyilásonn a termelt gázolaj  szomoru1
na azt meg hogy csináltad wow1 Wink
Naplózva
cini
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 266


czinkosek@hotmail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #845 Dátum: 2010.08.24 kedd, 13:24:28 »

Sziasztok EGR-t szeretnék cserélni MKII 1.8 td-én hogy kezdenétek neki?
Naplózva

1.8 TD 98. kombi   2.0 tdci titánium-s 2014 fehér bálna
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #846 Dátum: 2010.08.24 kedd, 16:25:58 »

na azt meg hogy csináltad wow1 Wink
hát ez az vannak hihetö adatok is de a fizikát meghazudtolni nem lehet.ha ezek a tizen éves autok a gyári fogyi alá tudnak menni tele tankal szerintem az MK4 3 litert kellene fogyasszon az ujj fejlesztett motorral
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
májki1982
Vendég
« Új hozzászólás #847 Dátum: 2010.08.24 kedd, 19:12:28 »

 az én 5és fél literes fogyimat nem hiszed el,vagy ndan boch adagolos fogyiját?Huh?Huh????én elhiszem,mert ha egy adagolo jol van beállitva,és nem nyomja ki az ember a kocsi szemét,akkor én elhiszem.
[/quote]
Naplózva
májki1982
Vendég
« Új hozzászólás #848 Dátum: 2010.08.24 kedd, 19:15:21 »

az én 5és fél literes fogyimat nem hiszed el,vagy ndan boch adagolos fogyiját?Huh?Huh????én elhiszem,mert ha egy adagolo jol van beállitva,és nem nyomja ki az ember a kocsi szemét,akkor én elhiszem.

pénteken tudok majd mondani ujjab fogyasztás adatokat,mert pénteken reggel megint tele tankolom,kiváncsi leszek mennyi megy bele:D
Naplózva
ndan
Vendég
« Új hozzászólás #849 Dátum: 2010.08.25 szerda, 09:06:59 »

az 5.5 l. még hihetö saját tapasztalat,de 4.2 egyenes sik uton állandó sebességgel szerinten 80 km/órával se nagyonn.gondold végig 1500 kg+az adagolónak és a motornak sincs meg szerintem ehez a fogyi hoz az adottsága.de legyen igazatok minden esetre az enyém igy fogyizna eszembe nem jutna eladniigaz aki árul az dicsér.igy a fele ekkora autok sem fogyasztanak.ez olyan mint az árverés csak itt forditva mozognak a számok.BOCSÁNAT MINDENKITÖL csak  saját vélemény és tapasztalat.

Ha nem hiszed el  az a te bajod.Rendesen megépített adagoló ami mindenhol annyit szállít amennyit kell.Tudok adni elérhetőséget beszélhetsz a sráccal hogy nem kamuzok!!!
Naplózva
Oldalak: 1 ... 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 ... 83   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.071 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.