Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 17:59:10
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo II.
>
TD motor
Oldalak:
1
...
12
13
14
15
16
17
18
[
19
]
20
21
22
23
24
25
26
...
83
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TD motor (Megtekintve 1560457 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
májki1982
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #900 Dátum:
2010.09.18 szombat, 15:41:26 »
Idézetet írta: avarakos - 2010.09.18 szombat, 15:30:10
SZIASZTOK! MONDEO 2 1.8TD GÉPEM VAN TÉLEN,NYÁRON SOKAT KELL INDÍTÓZNI.LEÁLLÍTÁS UTÁN KB.30 MÁSODPERCIG PÖCCRE INDUL/TÉLEN IS HIDEG MOTORNÁL/ UTÁNA MÁR SOKAT KELL INDÍTÓZNI. FOGYASZTÁSA JÓ,JÓL IS MEGY. PORLASZTÓCSÚCSOK, IZZÍTÓK ÚJAK. LUCAS ADAGOLÓ VAN BENNE. KÖSZI.
szia.egyértelmüen haldoklik az adagolod,sajnos.....csere egy boschra.keresd a forumon ndant.ő vágja az adagolot.és javitja is őket
Naplózva
zsombi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #901 Dátum:
2010.09.18 szombat, 18:55:48 »
Idézetet írta: avarakos - 2010.09.18 szombat, 15:30:10
SZIASZTOK! MONDEO 2 1.8TD GÉPEM VAN TÉLEN,NYÁRON SOKAT KELL INDÍTÓZNI.LEÁLLÍTÁS UTÁN KB.30 MÁSODPERCIG PÖCCRE INDUL/TÉLEN IS HIDEG MOTORNÁL/ UTÁNA MÁR SOKAT KELL INDÍTÓZNI. FOGYASZTÁSA JÓ,JÓL IS MEGY. PORLASZTÓCSÚCSOK, IZZÍTÓK ÚJAK. LUCAS ADAGOLÓ VAN BENNE. KÖSZI.
mielőtt nagyon kiköltekeznéd magad bosch-ügyileg, pár dolgot lecsekkolhatsz:
- nem folyik-e vissza a go, amikor leállítod? átlátszó csövet a szűrő mögé és leállítás után figyeld, hogy lesz-e légbuborék. ha igen, akkor meg kell keresni, hol tömítetlen a rendszer.
- elmenni adagolóshoz az előtöltést beállíttatni. a hideg-meleg nehezen indulás attól is lehet.
Naplózva
1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
ndan
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #902 Dátum:
2010.09.18 szombat, 19:32:36 »
Idézetet írta: zsombi - 2010.09.18 szombat, 18:55:48
mielőtt nagyon kiköltekeznéd magad bosch-ügyileg, pár dolgot lecsekkolhatsz:
- nem folyik-e vissza a go, amikor leállítod? átlátszó csövet a szűrő mögé és leállítás után figyeld, hogy lesz-e légbuborék. ha igen, akkor meg kell keresni, hol tömítetlen a rendszer.
- elmenni adagolóshoz az előtöltést beállíttatni. a hideg-meleg nehezen indulás attól is lehet.
Ez nem előtöltés probléma, mert hidegen és leállítás után is 30másodperscig pöcc.
Naplózva
ndan
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #903 Dátum:
2010.09.18 szombat, 19:34:22 »
Idézetet írta: avarakos - 2010.09.18 szombat, 15:30:10
SZIASZTOK! MONDEO 2 1.8TD GÉPEM VAN TÉLEN,NYÁRON SOKAT KELL INDÍTÓZNI.LEÁLLÍTÁS UTÁN KB.30 MÁSODPERCIG PÖCCRE INDUL/TÉLEN IS HIDEG MOTORNÁL/ UTÁNA MÁR SOKAT KELL INDÍTÓZNI. FOGYASZTÁSA JÓ,JÓL IS MEGY. PORLASZTÓCSÚCSOK, IZZÍTÓK ÚJAK. LUCAS ADAGOLÓ VAN BENNE. KÖSZI.
májki jól mondta, valószínű hogy kopott a magasnyomás és nem tud felállni a transzfernyomás és ezért nem indul.vagy lehet hogy a szivíttyúd kopott.
Naplózva
zsombi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #904 Dátum:
2010.09.18 szombat, 22:10:34 »
Idézetet írta: ndan - 2010.09.18 szombat, 19:32:36
Ez nem előtöltés probléma, mert hidegen és leállítás után is 30másodperscig pöcc.
jogos. átsiklottam azt a pár szót
előtöltésnél mindig sz@r lenne indításkor.
Naplózva
1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
ndan
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #905 Dátum:
2010.09.18 szombat, 22:23:25 »
Idézetet írta: zsombi - 2010.09.18 szombat, 22:10:34
jogos. átsiklottam azt a pár szót
előtöltésnél mindig sz@r lenne indításkor.
Pontosan
Naplózva
májki1982
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #906 Dátum:
2010.09.18 szombat, 22:49:09 »
Idézetet írta: ndan - 2010.09.18 szombat, 19:34:22
májki jól mondta, valószínű hogy kopott a magasnyomás és nem tud felállni a transzfernyomás és ezért nem indul.vagy lehet hogy a szivíttyúd kopott.
köszönöm az elismerést MESTER,tőled tanultam mindent......
Naplózva
avarakos
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #907 Dátum:
2010.09.19 vasárnap, 10:28:30 »
Idézetet írta: ndan - 2010.09.18 szombat, 19:34:22
májki jól mondta, valószínű hogy kopott a magasnyomás és nem tud felállni a transzfernyomás és ezért nem indul.vagy lehet hogy a szivíttyúd kopott.
szivattyú gyári új 1 éves, előtte és utána is ugyanaz a hibajelenség.
Naplózva
avarakos
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #908 Dátum:
2010.09.19 vasárnap, 10:56:45 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.09.18 szombat, 15:32:02
caps lockot kapcsold ki!! köszi
kikapcsoltaaaam!
Naplózva
ndan
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #909 Dátum:
2010.09.19 vasárnap, 11:02:41 »
Idézetet írta: avarakos - 2010.09.19 vasárnap, 10:28:30
szivattyú gyári új 1 éves, előtte és utána is ugyanaz a hibajelenség.
Akkor egyértelműen kopott a magasnyomás.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #910 Dátum:
2010.09.19 vasárnap, 11:02:59 »
Idézetet írta: avarakos - 2010.09.19 vasárnap, 10:56:45
kikapcsoltaaaam!
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
avarakos
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #911 Dátum:
2010.09.19 vasárnap, 11:11:35 »
Idézetet írta: ndan - 2010.09.19 vasárnap, 11:02:41
Akkor egyértelműen kopott a magasnyomás.
ilyenkor mi a teendő?/és vajon mennyibe kerül/jut eszembe az autó nálam kb. 50000-ret ment és elejétől fogva így csinált! köszi a segítséget!
Naplózva
ndan
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #912 Dátum:
2010.09.19 vasárnap, 11:19:04 »
Idézetet írta: avarakos - 2010.09.19 vasárnap, 11:11:35
ilyenkor mi a teendő?/és vajon mennyibe kerül/jut eszembe az autó nálam kb. 50000-ret ment és elejétől fogva így csinált! köszi a segítséget!
Fel lehet újítani ami 120000Ft fölött van, vagy át kell alakítani Boschra.
Naplózva
májki1982
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #913 Dátum:
2010.09.19 vasárnap, 12:09:46 »
Idézetet írta: ndan - 2010.09.19 vasárnap, 11:19:04
Fel lehet újítani ami 120000Ft fölött van, vagy át kell alakítani Boschra.
BOSCH kell bele.nem lessz többet gond vele,jobban fog menni is.
Naplózva
ndan
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #914 Dátum:
2010.09.19 vasárnap, 18:46:41 »
Idézetet írta: májki1982 - 2010.09.19 vasárnap, 12:09:46
BOSCH kell bele.nem lessz többet gond vele,jobban fog menni is.
Jól beszélsz
Naplózva
bsada
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #915 Dátum:
2010.10.02 szombat, 14:08:58 »
Sziasztok! Van valakinek Mondeo MK2 diesel manualja? Egy adat kellene belőle: A motorkábelen a VSS kábel a 12-es láb az ovális csatiban, ami a balos toronynál van. Ez tuti, működik is vele a fed. comp. és ráadásul elég pontos is. Kellene, hogy ugyanezen csatiban melyik láb a fuel flow láb? Akkor talán fogyasztást is mérne, vagy legalábbis üzemanyag szintet literben. Köszi a segítséget!
Naplózva
májki1982
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #916 Dátum:
2010.10.02 szombat, 18:07:40 »
Idézetet írta: bsada - 2010.10.02 szombat, 14:08:58
Sziasztok! Van valakinek Mondeo MK2 diesel manualja? Egy adat kellene belőle: A motorkábelen a VSS kábel a 12-es láb az ovális csatiban, ami a balos toronynál van. Ez tuti, működik is vele a fed. comp. és ráadásul elég pontos is. Kellene, hogy ugyanezen csatiban melyik láb a fuel flow láb? Akkor talán fogyasztást is mérne, vagy legalábbis üzemanyag szintet literben. Köszi a segítséget!
nekem az van.mit szeretnél pontossan?
?most ébredtem,ugyhogy nem értem igazán
Naplózva
bsada
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #917 Dátum:
2010.10.02 szombat, 19:10:41 »
Jó reggelt!
Kellene a motor főkábel lábkiosztása. Pontosabban a fuel flow (üzemanyag átfolyás) kábele. Ez a kábel a motortérben a bal oldali torony előtt van, ovális alakú, 12 lábú (3X4) csati. Két ilyet találsz, de nekem az a csati lábkiosztása kell, amiben a VSS szenzor is be van kötve.
Naplózva
májki1982
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #918 Dátum:
2010.10.02 szombat, 19:51:54 »
Idézetet írta: bsada - 2010.10.02 szombat, 19:10:41
Jó reggelt!
Kellene a motor főkábel lábkiosztása. Pontosabban a fuel flow (üzemanyag átfolyás) kábele. Ez a kábel a motortérben a bal oldali torony előtt van, ovális alakú, 12 lábú (3X4) csati. Két ilyet találsz, de nekem az a csati lábkiosztása kell, amiben a VSS szenzor is be van kötve.
pesti vagy?
???mert akkor összefutnánk és megnézhetnéd magadnak
Naplózva
bsada
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #919 Dátum:
2010.10.02 szombat, 19:57:02 »
Sajna nem, Békés megye. Esetleg telón tudnánk megbeszélni, ha megírod a számod a
b.sada@freemail.hu-ra
.
Naplózva
májki1982
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #920 Dátum:
2010.10.02 szombat, 20:01:59 »
Idézetet írta: bsada - 2010.10.02 szombat, 19:57:02
Sajna nem, Békés megye. Esetleg telón tudnánk megbeszélni, ha megírod a számod a
b.sada@freemail.hu-ra
.
ide is leirom nem para 06209701071,de csak hnap tudunk beszélni mert levagyok merülve,és töltö meg nincs nálam.
Naplózva
bsada
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #921 Dátum:
2010.10.02 szombat, 20:03:51 »
Ok, köszi, holnap de. csörgök!
Naplózva
májki1982
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #922 Dátum:
2010.10.02 szombat, 20:08:02 »
Idézetet írta: bsada - 2010.10.02 szombat, 20:03:51
Ok, köszi, holnap de. csörgök!
oksa
Naplózva
Bandi 71
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #923 Dátum:
2010.10.10 vasárnap, 20:43:01 »
Szia Mindenkinek!
Csak egy kis tapasztalat: 2 hónapja hülyéskedik a mondim hidegindításkor-instabil alapjárat leáll, rángat-néha menet közben is és a hangja,füstje borzalmas volt! Azt hittem a TPS ment ki! Voltam szervízben 5000 fabatkáért kiolvasták a hibajelet de fogalmuk sem volt hogy mi a baj! A végén nem volt hajlandó elindulni mert nemvolt nafta a szűrőben!
A lényeg hogy a szűrő házban a membrán szépen lassan megadta magát és elkezdtem levegősödni! Egy haverom rájött és kicseréltük-a harmadik origi lett jó- de azóta hibának nyoma sincs! Húz szépen indul- minden ami kell..... Remélem ez a kis történet segít mielőtt valaki elkeseredik nagyon! Levegősödésre figyelni mert a LUKÁCS nagyon hisztis rá viszont relatíve pici pénzből megoldódott a bajom!
Visszanéztem a topicon hála mindenkink a tippekért és a tanácsokért levegősödés ügyben!!
Üdv: Bandi
Naplózva
bandita84
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 17
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #924 Dátum:
2010.10.20 szerda, 19:36:10 »
Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem, bár nekem escortom van, biztosan jobban ismeritek a típust, mint én. Alapvetően nem pöccre, de 2-3 másodperc után elindul, viszonylag fürge, nem füstöl, stabil alapjárat. Csak van egy hang ami nem tetszik. Ilyen kopogás szerű csilingelő, olyan mint, ha kalapáccsal ütnék a dugót. Mint amikor kopog egy benzinmotor. Kicseréltem a hétvégén a vezérlés szíjait, stifttel lapocskával, hatos fúró az adagoló kerekéhez, kóla sütetemény és nem múlt el . Ha lehuzom a jeladós 3. porlasztó stekkerét üzem közben (tudom, nem szabad, de a kiváncsiság) elkezd ingadozni az alapjárata, miközben a dúsító marad végig pozicióban, szóval szerintem az előtöltés állító mágnes is csinál valamit. Ha valaki egyszer rá tudna fülelni, vagy van valami tipp, megköszönöm. Esetleg szervizköny, ami tartalmazza az elektronikus szabályozású 1.8 TD dolgait azt nagyon jó lenne. 1996 05 évjáratú ford escort 1.8 td clx autó. Fordozok lassan tíz éve, ugyanolyan szellemes szerelni mindet:)
üdv
András
Naplózva
ford mondeo mk3 tdci 2004 115le HJBB
bocika1987
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #925 Dátum:
2010.10.31 vasárnap, 13:51:58 »
Sziasztok!!Van egy kicsi mondeom és nagyon szeretem de van egy kis bibi vele ha gyorsabban veszek be egy kanyart vele elkezd rángatni és van olyan hogy le is áll.Nagyon idegesít mert imádom a a kicsike ghia-mat valaki tud segíteni gázolaj szürő ujj visszacsapó szelep van benne és izzitó sor cserélve van jah és reggelente nehezen indul.Próbáltam leszedni a tank tetején a kupakot de meg se mozdul.Előre is köszi:Kisszürke
Naplózva
backerman
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 62
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #926 Dátum:
2010.11.01 hétfő, 03:03:05 »
Sziasztok !
Nekem is mostanában elég nehezen indul hidegen a mondim. Szoktam neki adni egy gázfröccsöt indítózás közben, akkor kicsit hamarabb elkapja, csak olyankor nyom egy nagyobb füst felhőt. Nem tudom mi lehet a baja.
Naplózva
MK2 1.8td 10-es bosch
ndan
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #927 Dátum:
2010.11.01 hétfő, 09:11:14 »
Idézetet írta: backerman - 2010.11.01 hétfő, 03:03:05
Sziasztok !
Nekem is mostanában elég nehezen indul hidegen a mondim. Szoktam neki adni egy gázfröccsöt indítózás közben, akkor kicsit hamarabb elkapja, csak olyankor nyom egy nagyobb füst felhőt. Nem tudom mi lehet a baja.
Kopott az adagolód magasnyomású része.Kevés az indítómennyiséged, és amikor gázt adsz neki akkor valamivel megő és beindul.Utánna azért dob 1 füstfelhőt.Vagy lehet hogy izzítógyertya gyanús...
Naplózva
jojo 69
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #928 Dátum:
2010.11.04 csütörtök, 09:43:49 »
Helo sziasztok.tudna e valakisegiteni. nemrég vetem egy 1.8td kombit 99-es kiadásu behozot autot van egy olyan jelenség hogy miko nyomomneki agászt elősző mintha gondolkodna utána meg elindu mint akit hátbavágtak és egyojan 2000 tájékán ojan 90-100.5be szépfekete fűst halepadlozom fűstőlés elmarad [melegen[ mindenkori szerelőm az első hibára aztmonta gáspedál jelado második hibára meghogy kopot amotor kompresziot kelene mérni.ja lukász adagolom van és képekrőlismervén a dusitonál szivárog a G amihez asztmonta a szerlő hogy nem akar hozányulni.
Naplózva
ndan
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #929 Dátum:
2010.11.04 csütörtök, 16:49:58 »
Idézetet írta: jojo 69 - 2010.11.04 csütörtök, 09:43:49
Helo sziasztok.tudna e valakisegiteni. nemrég vetem egy 1.8td kombit 99-es kiadásu behozot autot van egy olyan jelenség hogy miko nyomomneki agászt elősző mintha gondolkodna utána meg elindu mint akit hátbavágtak és egyojan 2000 tájékán ojan 90-100.5be szépfekete fűst halepadlozom fűstőlés elmarad [melegen[ mindenkori szerelőm az első hibára aztmonta gáspedál jelado második hibára meghogy kopot amotor kompresziot kelene mérni.ja lukász adagolom van és képekrőlismervén a dusitonál szivárog a G amihez asztmonta a szerlő hogy nem akar hozányulni.
Gázpedál jeladó nincs, ez nem VW.Ha nem vágja a Lucast akkor ne is nagyon nyúljon hozzá.A turbomembrán szabályzó szelepe lehet leragadva így az elmondottak alapján, de ez nem 100%.
Naplózva
jojo 69
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #930 Dátum:
2010.11.04 csütörtök, 20:44:01 »
kőszőnőm válaszod ndan. tudnánk e beszélni tulsok kérdésem lene még a autoval kapcsolatban.előreis kőszőnőm
«
Utoljára szerkesztve: 2010.11.05 péntek, 12:09:14 írta jojo 69
»
Naplózva
ndan
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #931 Dátum:
2010.11.05 péntek, 13:03:51 »
Idézetet írta: jojo 69 - 2010.11.04 csütörtök, 20:44:01
kőszőnőm válaszod ndan. tudnánk e beszélni tulsok kérdésem lene még a autoval kapcsolatban.előreis kőszőnőm
Írj privátot.
Naplózva
Gabesz11
Vendég
kérdések
«
Új hozzászólás #932 Dátum:
2010.11.10 szerda, 14:52:53 »
Sziasztok a héten sikerült vásárolnunk egy 1.8td kombi mondeot nagyon tetszik a feleségemnek,de vannak vele problémák, remélem hamar tulmegyünk ezen és akkor jó kis paripa lesz ez neki.
A kérdésem a következő lenne, elég sokat kell indítózni amire elkapja és akkor általában nyom egy jó nagy pamacsot a másik pedig elindulok vele 1 es 2es jó de 3. tól olyan nyögvenyelősen akar menni nem húz, és valamikor a gáz elengedését követően lassan esik le a fordulat üresben, olvastam vannak itt komolya szakemberek, megköszönném a segítséget.
Naplózva
májki1982
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #933 Dátum:
2010.11.13 szombat, 21:32:21 »
na itt vagyok ujra,3hét szünet után
nem tudjátok megmondani hogy tdbe lehet kapcsolható chipet rakni?találtam egy emberkét 19990ftért árul kapcsolható chipboxot,kérdeztem tőle,azt mondja beépithető ecu csatiba kell bekötni,kb 20perc alatt beköthető.létezik?mkert más forumokon meg olvastam,hogy mk1 és mk2 tdkbe nem létezik chip.akkor most mi van?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #934 Dátum:
2010.11.13 szombat, 21:38:19 »
Idézetet írta: májki1982 - 2010.11.13 szombat, 21:32:21
na itt vagyok ujra,3hét szünet után
nem tudjátok megmondani hogy tdbe lehet kapcsolható chipet rakni?találtam egy emberkét 19990ftért árul kapcsolható chipboxot,kérdeztem tőle,azt mondja beépithető ecu csatiba kell bekötni,kb 20perc alatt beköthető.létezik?mkert más forumokon meg olvastam,hogy mk1 és mk2 tdkbe nem létezik chip.akkor most mi van?
az nem chip, hanem tuningbox
chipnél sok paramétert módosítanak, nem szerelnek be semmit sem utólag, csak letöltik az ecu-ból a szoftvert, módosítják, majd visszatöltik
tuningboxot utólag kell bekötni és 1-2 (fals)adattal átvágja az ecu
chipet eddig egy helyen láttam 1,8TD 110LE:
http://autokorbel.hu/ford.php?type=tipus&ID=11292
tuningbox nem tom van-e hozzá
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
májki1982
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #935 Dátum:
2010.11.13 szombat, 22:05:52 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.11.13 szombat, 21:38:19
az nem chip, hanem tuningbox
chipnél sok paramétert módosítanak, nem szerelnek be semmit sem utólag, csak letöltik az ecu-ból a szoftvert, módosítják, majd visszatöltik
tuningboxot utólag kell bekötni és 1-2 (fals)adattal átvágja az ecu
chipet eddig egy helyen láttam 1,8TD 110LE:
http://autokorbel.hu/ford.php?type=tipus&ID=11292
tuningbox nem tom van-e hozzá
amit belinkeltél,az 110lovas széria td mondeo,ugyhogy az bizti nem olyan mint az enyém,mert nekem széria 90ló van.igen ez tuningbox,bocs rosszul irtam,szoval akkor ez beszerelhető az enyémbe?
???szerinted mennyivel nő meg a teljesitmény?
???érdemes megvenni???19000ft
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #936 Dátum:
2010.11.13 szombat, 22:07:54 »
Idézetet írta: májki1982 - 2010.11.13 szombat, 22:05:52
amit belinkeltél,az 110lovas széria td mondeo,ugyhogy az bizti nem olyan mint az enyém,mert nekem széria 90ló van.igen ez tuningbox,bocs rosszul irtam,szoval akkor ez beszerelhető az enyémbe?
???szerinted mennyivel nő meg a teljesitmény?
???érdemes megvenni???19000ft
nem tom, hogy beszerelhető-e és hogy mennyit dobna rajta, én bepróbálkoznék nála azzal, ha közeli lenne, hogy próbáljátok bele, ha jó akkor megveszed, ha nem akkor pedig nem
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Papi45
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 30
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #937 Dátum:
2010.11.13 szombat, 22:25:07 »
Sziasztok!
A dúsító motorom végleg megadta magát. A vaterán találtam használtat, kettőt is, 8 e Ft darabja. A Cromaxnál néztem újat, 37 e Ft!!! Mennyire lehet lutri a használt? A dúsító motor cseréje negyed óra, ennyi pénzért öt használtat is kapok.
Az indítással még nincs gondom, de a fogyasztásom 1-1,5 literrel megnőtt. Biztosan jön a hideg előbb-utóbb, és akkor biztos lesznek indítási gondjaim.
Tud-e valaki elfogadható árú utángyártott megoldást?
Szép estét! Üdv.: Papi
Naplózva
májki1982
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #938 Dátum:
2010.11.13 szombat, 22:50:16 »
Idézetet írta: Papi45 - 2010.11.13 szombat, 22:25:07
Sziasztok!
A dúsító motorom végleg megadta magát. A vaterán találtam használtat, kettőt is, 8 e Ft darabja. A Cromaxnál néztem újat, 37 e Ft!!! Mennyire lehet lutri a használt? A dúsító motor cseréje negyed óra, ennyi pénzért öt használtat is kapok.
Az indítással még nincs gondom, de a fogyasztásom 1-1,5 literrel megnőtt. Biztosan jön a hideg előbb-utóbb, és akkor biztos lesznek indítási gondjaim.
Tud-e valaki elfogadható árú utángyártott megoldást?
Szép estét! Üdv.: Papi
szia papi.honnan veszed észre hogy beszart a dusitó motorod?én bontottat vennék mindenképp,
Naplózva
májki1982
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #939 Dátum:
2010.11.13 szombat, 22:50:31 »
http://www.youtube.com/watch?v=yx2B4ljl8ac
Naplózva
májki1982
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #940 Dátum:
2010.11.13 szombat, 22:55:40 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.11.13 szombat, 22:07:54
nem tom, hogy beszerelhető-e és hogy mennyit dobna rajta, én bepróbálkoznék nála azzal, ha közeli lenne, hogy próbáljátok bele, ha jó akkor megveszed, ha nem akkor pedig nem
ezt irta az ember vissza,kérdeztem töle enyémbe jó e.
Természetesen van az autójához modulunk! Ami már nagyon jól érezhető rajta!
Belső védelmének köszönhetően nem károsítja a motorját semmilyen körülmények között sem! Beszerelése otthon házilag megoldható 20perc alatt,vagy ha te nem értesz hozzá akkor egy sima mezei autószerelő vagy elektromos be tudja kötni, de tényleg nem bonyolult, van hozzá egy részletes beszerelési útmutató! Beszerelném neked nagyon szívesen mert egyáltalán nem probléma, a probléma az, hogy én Királyhelmecen élek!
Szóval futárral tudom küldeni'''
Nem gyári csatis, de ez nem nehezít meg a beszerelést, ill ugyan úgy nyom nélkül kiszerelhető és nem marad nyoma ha eladásra kerül a kocsid!!
Az ára: 19.900.-Ft
Üdv
Nagy Zsolt
Naplózva
ndan
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #941 Dátum:
2010.11.14 vasárnap, 09:45:25 »
Idézetet írta: májki1982 - 2010.11.13 szombat, 21:32:21
na itt vagyok ujra,3hét szünet után
nem tudjátok megmondani hogy tdbe lehet kapcsolható chipet rakni?találtam egy emberkét 19990ftért árul kapcsolható chipboxot,kérdeztem tőle,azt mondja beépithető ecu csatiba kell bekötni,kb 20perc alatt beköthető.létezik?mkert más forumokon meg olvastam,hogy mk1 és mk2 tdkbe nem létezik chip.akkor most mi van?
Végre itt vagy.Írtam neked pár üzenetet légyszíves válaszolj.1.8 TDbe nem lehet chipet meg p-boxot se rakni mivel az adagoló nem teljesen elektronikus vezérlésű és az ECU is fejletlen.
Naplózva
ndan
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #942 Dátum:
2010.11.14 vasárnap, 09:47:05 »
Idézetet írta: májki1982 - 2010.11.13 szombat, 22:05:52
amit belinkeltél,az 110lovas széria td mondeo,ugyhogy az bizti nem olyan mint az enyém,mert nekem széria 90ló van.igen ez tuningbox,bocs rosszul irtam,szoval akkor ez beszerelhető az enyémbe?
???szerinted mennyivel nő meg a teljesitmény?
???érdemes megvenni???19000ft
A pbox amúgy se ér egy forintot még VW TDIbe se, nemhogy 1 TDbe.De Mondeo TDbe nem lehet ilyeneket rakni.Nehogy megvedd 19ér!!!!Felesleges pénzkidobás!!!!
Naplózva
ndan
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #943 Dátum:
2010.11.14 vasárnap, 09:48:56 »
Idézetet írta: májki1982 - 2010.11.13 szombat, 22:50:31
http://www.youtube.com/watch?v=yx2B4ljl8ac
Ebbe az autóba GT17 és mechanikus Bosch adagoló volt.Azért ment így.De azóta ha jól tudom már el lett bontva.
Naplózva
ndan
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #944 Dátum:
2010.11.14 vasárnap, 09:51:55 »
Idézetet írta: májki1982 - 2010.11.13 szombat, 22:55:40
ezt irta az ember vissza,kérdeztem töle enyémbe jó e.
Természetesen van az autójához modulunk! Ami már nagyon jól érezhető rajta!
Belső védelmének köszönhetően nem károsítja a motorját semmilyen körülmények között sem! Beszerelése otthon házilag megoldható 20perc alatt,vagy ha te nem értesz hozzá akkor egy sima mezei autószerelő vagy elektromos be tudja kötni, de tényleg nem bonyolult, van hozzá egy részletes beszerelési útmutató! Beszerelném neked nagyon szívesen mert egyáltalán nem probléma, a probléma az, hogy én Királyhelmecen élek!
Szóval futárral tudom küldeni'''
Nem gyári csatis, de ez nem nehezít meg a beszerelést, ill ugyan úgy nyom nélkül kiszerelhető és nem marad nyoma ha eladásra kerül a kocsid!!
Az ára: 19.900.-Ft
Üdv
Nagy Zsolt
Ez hülyeség.Amúgy tudod hogy mi van egy ilyen P-boxba belül?
Naplózva
Papi45
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 30
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #945 Dátum:
2010.11.14 vasárnap, 10:51:34 »
Szia Májki!
Onnan, hogy az alapjárati fordulatszám hidegen 600 f/perc körül van, és ha járó motornál meghúzgálod a gázbowdent, arra reagálni kellene a dúsító motortól jövő bowdennak is, de az enyémen meg sem mozdul! Valószínű, hogy a műanyagból készült apró fogaskerekek fogai koptak meg és terhelés alatt átpörögnek, és a menetes orsót már nem bírják megforgatni!
A bontott mellett döntöttem, próba cseresznye!
Üdv.:Papi
Naplózva
májki1982
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #946 Dátum:
2010.11.14 vasárnap, 12:59:28 »
Idézetet írta: ndan - 2010.11.14 vasárnap, 09:47:05
A pbox amúgy se ér egy forintot még VW TDIbe se, nemhogy 1 TDbe.De Mondeo TDbe nem lehet ilyeneket rakni.Nehogy megvedd 19ér!!!!Felesleges pénzkidobás!!!!
szevasz ndan,távol voltam pár hétig,csajomnak mondtam nézze a forumomat,héten lessz go.spanom 4golfjába van pbox.érezhetően jobban megy.....akkor azt mondod nem lehet beépiteni enyémbe?
?
Naplózva
májki1982
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #947 Dátum:
2010.11.14 vasárnap, 13:01:21 »
Idézetet írta: Papi45 - 2010.11.14 vasárnap, 10:51:34
Szia Májki!
Onnan, hogy az alapjárati fordulatszám hidegen 600 f/perc körül van, és ha járó motornál meghúzgálod a gázbowdent, arra reagálni kellene a dúsító motortól jövő bowdennak is, de az enyémen meg sem mozdul! Valószínű, hogy a műanyagból készült apró fogaskerekek fogai koptak meg és terhelés alatt átpörögnek, és a menetes orsót már nem bírják megforgatni!
A bontott mellett döntöttem, próba cseresznye!
Üdv.:Papi
papi én is bontottat vennék,ha elmegy 2évet már jó volt.....enyém jó akkor mert alapjárat 850 900hidegen,melegen 750körül,és ha huzom a gázbowdent akkor müködik a dusitó kar is
Naplózva
májki1982
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #948 Dátum:
2010.11.14 vasárnap, 13:05:28 »
http://racing-bazar.hu/alkatresz/elektronika/ford_chiptuning_akcio
na erről lenne szó.racing bazárba találtam ndan,mi van az ilyen pboxban belül?az ecunak küld fals informáciot nem?
Naplózva
májki1982
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #949 Dátum:
2010.11.14 vasárnap, 13:12:17 »
akkor mit csináljak hogy erőssebb legyen a gép?kéne rá vmi ....turbót megpiszkálni,vagy tőbb go,vmi
Naplózva
Oldalak:
1
...
12
13
14
15
16
17
18
[
19
]
20
21
22
23
24
25
26
...
83
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ