Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 16:59:09 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 29 30 31 32 33 34 35 [36] 37 38 39 40 41 42 43 ... 83   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TD motor  (Megtekintve 1560293 alkalommal)
0 Felhasználó és 10 vendég van a témában
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #1750 Dátum: 2012.04.21 szombat, 20:11:52 »

Köszönöm a segítséget!  worship (általában ennek mi az elfogadható ára bontott alk. esetén? / szabad-e ebből bontottat venni? van e kockázata?)

Gázolajszűrőházat keresek!  vigyor3

Sokat kibírnak, de a bontott az bontott... Igazából üzemóra függőbb, mint kilóméter, mert ugye álló helyzetben is dolgozik. Smiley
De egy "frissebb" kiadású bontott autóé bizonyára tovább marad jó, mint egy régebbi. Persze ez is relatív és meg szerencse függő...
Én újat vennék. Csak az drága. Sad
(használt nem ér többet 5-8 ezernél, sőt...)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #1751 Dátum: 2012.04.21 szombat, 20:17:04 »

Köszönöm a segítséget!  worship (általában ennek mi az elfogadható ára bontott alk. esetén? / szabad-e ebből bontottat venni? van e kockázata?)

Gázolajszűrőházat keresek!  vigyor3

Megnézem, összehasonlítom az enyémet, az autómban lévővel. (az pl. ha 800 órát dolgozott, már sokat mondok, mert utána szétment a hengerfej és inkább állt az autó, fateromét használtuk amíg nem vettük meg a donort)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #1752 Dátum: 2012.04.21 szombat, 20:25:02 »

Megnézem, összehasonlítom az enyémet, az autómban lévővel. (az pl. ha 800 órát dolgozott, már sokat mondok, mert utána szétment a hengerfej és inkább állt az autó, fateromét használtuk amíg nem vettük meg a donort)

Köszönöm szépen! De még ha jó is lenne, Kecskemét messze van, hogy leszaladjon érte.  szomoru1
MKI és MKII-é nem külömböző?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1753 Dátum: 2012.04.21 szombat, 20:29:00 »

Köszönöm szépen! De még ha jó is lenne, Kecskemét messze van, hogy leszaladjon érte.  szomoru1
MKI és MKII-é nem külömböző?
nem
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #1754 Dátum: 2012.04.21 szombat, 20:30:23 »

nem

Értem, köszi.  worship
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #1755 Dátum: 2012.04.21 szombat, 20:42:40 »

Köszönöm szépen! De még ha jó is lenne, Kecskemét messze van, hogy leszaladjon érte.  szomoru1
MKI és MKII-é nem külömböző?

Nekem 97-es MK2-es motor van a Mondeomban, ez pedig 95-ös motoré volt, ugyanaz. Méregettem, nézegettem, nem láttam különbséget. Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #1756 Dátum: 2012.04.21 szombat, 20:44:17 »

Nekem 97-es MK2-es motor van a Mondeomban, ez pedig 95-ös motoré volt, ugyanaz. Méregettem, nézegettem, nem láttam különbséget. Smiley

És hogyan tudna ultraolcsón feljutni holnap reggelre/délelőtt pestre?  szomoru1
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #1757 Dátum: 2012.04.21 szombat, 20:50:03 »

És hogyan tudna ultraolcsón feljutni holnap reggelre/délelőtt pestre?  szomoru1

Úgy, hogy nem kérek érte pénzt, Neked pedig kifizeti a 160km üzemanyagköltséget+pályamatricát... Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #1758 Dátum: 2012.04.21 szombat, 21:13:18 »

Úgy, hogy nem kérek érte pénzt, Neked pedig kifizeti a 160km üzemanyagköltséget+pályamatricát... Smiley


Beszéltem a barátommal. Holnap reggel megbeszéli a szerelőjével, mert még van egy olyan verzió, hogy a szerelőjének az autójából (ami szintén MKII TD) átrakják a jó házat. Reggel kiderül. Nagyon szépen köszönjük a felajánlást!  worship worship worship

Pü.ben küldjél légyszi egy tel. számot, hogy holnap tudjunk beszélni! Köszi!  worship integet2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #1759 Dátum: 2012.04.21 szombat, 21:20:42 »

Beszéltem a barátommal. Holnap reggel megbeszéli a szerelőjével, mert még van egy olyan verzió, hogy a szerelőjének az autójából (ami szintén MKII TD) átrakják a jó házat. Reggel kiderül. Nagyon szépen köszönjük a felajánlást!  worship worship worship

Pü.ben küldjél légyszi egy tel. számot, hogy holnap tudjunk beszélni! Köszi!  worship integet2

Ez jó, akkor félig megoldódott a probléma. Smiley
Akkor a szerelőnek kell majd a cucc vagy a barátodnak?
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #1760 Dátum: 2012.04.21 szombat, 21:24:54 »

Ez jó, akkor félig megoldódott a probléma. Smiley
Akkor a szerelőnek kell majd a cucc vagy a barátodnak?
Ha kelleni fog, akkor a barátomnak! Ha meg a másik autóból dobják át tűzoltó megoldással, akkor nem tudom, hogy lesz tovább.
Reggel hív és megmondja.  worship  wave

(A barátomnak segítek, a szerelő meg pénzért dolgozik.)
« Utoljára szerkesztve: 2012.04.21 szombat, 21:30:26 írta Styleair » Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Gery1976
Vendég
« Új hozzászólás #1761 Dátum: 2012.04.23 hétfő, 08:33:50 »

Ha kelleni fog, akkor a barátomnak! Ha meg a másik autóból dobják át tűzoltó megoldással, akkor nem tudom, hogy lesz tovább.
Reggel hív és megmondja.  worship  wave

(A barátomnak segítek, a szerelő meg pénzért dolgozik.)


  Nekem a mult héten lett cserélve menbán, a CROMAX-nál lehet kapni hozzá jav készletet!
   Kb fél óra alatt ki lehet cserélni otthon,nem bonyolult!
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1762 Dátum: 2012.04.23 hétfő, 21:02:16 »


  Nekem a mult héten lett cserélve menbán, a CROMAX-nál lehet kapni hozzá jav készletet!
   Kb fél óra alatt ki lehet cserélni otthon,nem bonyolult!
csak annyi a probléma, hogy általában nem az romlik el benne, amit az a készlet tartalmaz.
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #1763 Dátum: 2012.04.23 hétfő, 21:10:12 »

Köszönöm mindenkinek a segítséget!

Megoldódott.  worship integet2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
gsziki
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 440



E-mail
« Új hozzászólás #1764 Dátum: 2012.04.26 csütörtök, 17:24:24 »

GinJoy jól mondja!
A gyári szűrőházat pumpástól,mindenestől dobd el jó messzire,begyél bele Golf II. g.o. szűrőt és autósboltban valami vérnyomáspumpára hasonlító dolgot+
egy kevés csövet,Rakd össze és többet nem lesz gondod vele!
Ez az egész kijön a cromaxos javítókészlet értékéből és utána csak a szűrőt kell néha cserélni,ami kb 2000pénz.
Ennyi.
Naplózva

2002 2L Tdci 131Ló ZetecS,Full bőr,automata,navi,gyári multimédia beépített VHS lejátszóval,gyári hifi,stb.
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1765 Dátum: 2012.04.26 csütörtök, 18:40:22 »

GinJoy jól mondja!
A gyári szűrőházat pumpástól,mindenestől dobd el jó messzire,begyél bele Golf II. g.o. szűrőt és autósboltban valami vérnyomáspumpára hasonlító dolgot+
egy kevés csövet,Rakd össze és többet nem lesz gondod vele!
Ez az egész kijön a cromaxos javítókészlet értékéből és utána csak a szűrőt kell néha cserélni,ami kb 2000pénz.
Ennyi.
Én azért ezt nem így javasolnám. magamnak is vettem inkább gyári szűrőt, és szerinem megéri. sztem kicsit tul van reagálva ez a gyári szűrőház téma. 10 évente tönkremegy a kocsiban egy 20ezres alkatrész, na bumm. akkor mi van. sokkal többet elköltünk más kopó alkatrészekre.
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #1766 Dátum: 2012.04.29 vasárnap, 13:35:10 »

Én azért ezt nem így javasolnám. magamnak is vettem inkább gyári szűrőt, és szerinem megéri. sztem kicsit tul van reagálva ez a gyári szűrőház téma. 10 évente tönkremegy a kocsiban egy 20ezres alkatrész, na bumm. akkor mi van. sokkal többet elköltünk más kopó alkatrészekre.

Pontosan. Az enyém is kibírt 15 évet. Azért az a mai viszonylatokhoz képest már 150 év... Cheesy
(plusz ennyi pénzt elkölt az ember pár év alatt szélvédőmosó folyadékra is akár... )
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
cx24gti
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37



E-mail
« Új hozzászólás #1767 Dátum: 2012.05.06 vasárnap, 11:49:42 »

Sziasztok!

Előtöltésszabályzó mágnesszelep folyik-csepeg mikor-hogy. érdemes bontottat keríteni helyette? vagy inkább újat tizen-pár Ft-ért?

Csaba
Naplózva
cx24gti
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37



E-mail
« Új hozzászólás #1768 Dátum: 2012.05.06 vasárnap, 11:54:37 »

mégegy kérdés: 1.8 td mk2 szívócsonk tetjén intercooler mellett, van valami vákumos dolog. ez mi célt szolgál? miért dugózhatta le az előző tulajok valamelyike a csövét egy csapágygolyóval?
 
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1769 Dátum: 2012.05.06 vasárnap, 12:06:53 »

mégegy kérdés: 1.8 td mk2 szívócsonk tetjén intercooler mellett, van valami vákumos dolog. ez mi célt szolgál? miért dugózhatta le az előző tulajok valamelyike a csövét egy csapágygolyóval?
 
az az egr szelep, azért dugózták le, hogy ne nyisson ki
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1770 Dátum: 2012.05.06 vasárnap, 12:07:34 »

Sziasztok!

Előtöltésszabályzó mágnesszelep folyik-csepeg mikor-hogy. érdemes bontottat keríteni helyette? vagy inkább újat tizen-pár Ft-ért?

Csaba
hát, ha tizen párezerért tudsz újat, akkor igen érdemes az újat
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #1771 Dátum: 2012.05.06 vasárnap, 13:20:17 »

az az egr szelep, azért dugózták le, hogy ne nyisson ki

légyszíves okosíts már fel. az egr házába menő csövet iktatják ki, vagy azt a részt, ahol a leömlő és a szívósor között van egy fémcső? mert már olvastam, láttam ezt is azt is, de igazából nem értem, hogy akkor melyik-melyik, vagy melyik mi? Cheesy
(plusz, Tőled kérdezem, hogy érdemes-e nekem is lelőnöm az egr-t? jobban fog füstölni a kocsi attól az át nem járatott 10%-tól, vagy nem befolyásolja?)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1772 Dátum: 2012.05.06 vasárnap, 16:28:26 »

légyszíves okosíts már fel. az egr házába menő csövet iktatják ki, vagy azt a részt, ahol a leömlő és a szívósor között van egy fémcső? mert már olvastam, láttam ezt is azt is, de igazából nem értem, hogy akkor melyik-melyik, vagy melyik mi? Cheesy
(plusz, Tőled kérdezem, hogy érdemes-e nekem is lelőnöm az egr-t? jobban fog füstölni a kocsi attól az át nem járatott 10%-tól, vagy nem befolyásolja?)

1: mind2 megoldás ugyanazt eredményezi addig, amíga szelep valójában működik. ha a golyó elzárja a vezérlés útját, nem tud kinyitni, és akkor királyság van. viszont amikor már tönkrement a szelep, és beragadt nyitott állásban, akkor már a kipu, és a szívócsonk közt kell ledugózni mindenképp, hogy biztos ne menjen oda a kipugáz.

2: nem fog jobban füstölni, akkor füstöl jobban, ha bekrepál, és folyamatosan beengedi a kipugázt.
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Dadman
Vendég
« Új hozzászólás #1773 Dátum: 2012.05.06 vasárnap, 16:41:09 »

légyszíves okosíts már fel. az egr házába menő csövet iktatják ki, vagy azt a részt, ahol a leömlő és a szívósor között van egy fémcső? mert már olvastam, láttam ezt is azt is, de igazából nem értem, hogy akkor melyik-melyik, vagy melyik mi? Cheesy
(plusz, Tőled kérdezem, hogy érdemes-e nekem is lelőnöm az egr-t? jobban fog füstölni a kocsi attól az át nem járatott 10%-tól, vagy nem befolyásolja?)


Már elnézést, hogy beleugatok...
A vákuumcsövet egy percen belül le tudod dugózni mondjuk egy csapágygolyóval, elvileg ugyanaz a hatása. De mivel az autóbuhera sem egzakt tudomány nem biztos a hatás. Mondjuk, ha dzsuvás és nem zárt állapotban van leragadva akkor állandóan összenyitja a két oldalt ami nemfinom, ezért szokták inkább a másik megoldást preferálni. Füstölni nem fog jobban, mert pont amikor amúgy füstölni szokott a kocsi ( jól működő EGR esetén ) zárva van, csak alapjáraton és kis terhelésnél nyit. Szemmel nem látható a különbség csak a " zöldkártyánál " mérhetnek nagyobb értékeket alapjáraton, de a mondik ( állítólag ) dugózva is tudják a határértékeket. Dugózni akkor érdemes, ha sokat szötymörögsz városban, ilyenkor " köhögi " tele a szívósort az autó.

Közben látom már a megszólított is válaszolt, elnézést a duplázásért.  smile
« Utoljára szerkesztve: 2012.05.06 vasárnap, 16:45:14 írta Móki » Naplózva
cx24gti
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37



E-mail
« Új hozzászólás #1774 Dátum: 2012.05.06 vasárnap, 20:46:55 »

Köszi, akkor ledugózva hagyom, majd ha valamiért bontom azt a végét akkor lezárom normálisan alulról.

http://www.formex.hu/node/141 erre gondoltam mint újra ránézésre feltünően hasonlít a Mondeoéra.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #1775 Dátum: 2012.05.06 vasárnap, 22:23:34 »

1: mind2 megoldás ugyanazt eredményezi addig, amíga szelep valójában működik. ha a golyó elzárja a vezérlés útját, nem tud kinyitni, és akkor királyság van. viszont amikor már tönkrement a szelep, és beragadt nyitott állásban, akkor már a kipu, és a szívócsonk közt kell ledugózni mindenképp, hogy biztos ne menjen oda a kipugáz.

2: nem fog jobban füstölni, akkor füstöl jobban, ha bekrepál, és folyamatosan beengedi a kipugázt.

értem, köszönöm. akkor ledugózom, nem kell még több dzsuva... mit ajánlasz fémet ami bírja a hőt? láttam rézlapot, meg befőttes üveg fedőből vágottat is...
jah igen, még egy kérdés. kitakarítottam az intercooler-t, hát eléggé retkes volt, de ahogy láttam olajos volt az a kosz. namost tudni kell, hogy ennek a motornak a gazdája egy akkora paraszt volt, hogy húú... lényegében a kérdés : lyukas volt a szervóhűtő teleokádta olajjal mindkét másik hűtőt, de ránézésre vagy 5 éveig nyomta, olajos volt minden arra felé... elképzelhető, hogy az igénytelen használat miatt szívott a turbó olajos levegőt ami kicsapódott az intercoolerre vagy esélyes, hogy maga a turbó veri ki az olajat? persze a legegyszerűbb ha 1-2 hónap használat múlva ismét megnézem az intercooler belsejét, de azért kiváncsi vagyok, hogy Te ajánlod-e egy másik turbó keresését vagy kihúzhatom egy darabig ezzel is?
 worship
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #1776 Dátum: 2012.05.06 vasárnap, 22:24:57 »

Már elnézést, hogy beleugatok...
A vákuumcsövet egy percen belül le tudod dugózni mondjuk egy csapágygolyóval, elvileg ugyanaz a hatása. De mivel az autóbuhera sem egzakt tudomány nem biztos a hatás. Mondjuk, ha dzsuvás és nem zárt állapotban van leragadva akkor állandóan összenyitja a két oldalt ami nemfinom, ezért szokták inkább a másik megoldást preferálni. Füstölni nem fog jobban, mert pont amikor amúgy füstölni szokott a kocsi ( jól működő EGR esetén ) zárva van, csak alapjáraton és kis terhelésnél nyit. Szemmel nem látható a különbség csak a " zöldkártyánál " mérhetnek nagyobb értékeket alapjáraton, de a mondik ( állítólag ) dugózva is tudják a határértékeket. Dugózni akkor érdemes, ha sokat szötymörögsz városban, ilyenkor " köhögi " tele a szívósort az autó.

Közben látom már a megszólított is válaszolt, elnézést a duplázásért.  smile

A hasznos "beleugatás" jó, ééértem? Cheesy köszi a tippeket ! Wink
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1777 Dátum: 2012.05.07 hétfő, 10:29:34 »

Köszi, akkor ledugózva hagyom, majd ha valamiért bontom azt a végét akkor lezárom normálisan alulról.

http://www.formex.hu/node/141 erre gondoltam mint újra ránézésre feltünően hasonlít a Mondeoéra.

Az is használt. Az új ára pl. a cromaxnál 38000Ft.
A képet is onnan nyúlták csak átírták a vízjelet a sajátjukra.
Itt már ki is írják, hogy használt és valós a kép is.

http://www.expressz.hu/auto/alkatresz/szemelyauto/uzemanyag/hirdetes-22783284/

Írtam PÜ-t.

Üdv.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
Dadman
Vendég
« Új hozzászólás #1778 Dátum: 2012.05.07 hétfő, 10:35:44 »

...jah igen, még egy kérdés. kitakarítottam az intercooler-t, hát eléggé retkes volt, de ahogy láttam olajos volt az a kosz. namost tudni kell, hogy ennek a motornak a gazdája egy akkora paraszt volt, hogy húú... lényegében a kérdés : lyukas volt a szervóhűtő teleokádta olajjal mindkét másik hűtőt, de ránézésre vagy 5 éveig nyomta, olajos volt minden arra felé... elképzelhető, hogy az igénytelen használat miatt szívott a turbó olajos levegőt ami kicsapódott az intercoolerre vagy esélyes, hogy maga a turbó veri ki az olajat? persze a legegyszerűbb ha 1-2 hónap használat múlva ismét megnézem az intercooler belsejét, de azért kiváncsi vagyok, hogy Te ajánlod-e egy másik turbó keresését vagy kihúzhatom egy darabig ezzel is?
 worship

Elsőre a kartergázra tippelek, bár ez a probléma nálam is fennáll. Énis kérdezném a kartergázszűrőt hogy lehet cserélni értelmesen? ( kis bontás kis költség  Smiley ) Ha már itt tartunk a cooler turbó felőli oldalán van két gumigyűrű, olyat OLCSÓÉR ( nem cromaxos ár ) honnan tudok beszerezni ?
Naplózva
zsombi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395


« Új hozzászólás #1779 Dátum: 2012.05.07 hétfő, 12:25:25 »

Köszi, akkor ledugózva hagyom, majd ha valamiért bontom azt a végét akkor lezárom normálisan alulról.

http://www.formex.hu/node/141 erre gondoltam mint újra ránézésre feltünően hasonlít a Mondeoéra.

http://s355132314.e-shop.info/shop/article_1/Flag-Advance-Actuator-82-1664.html?shop_param=cid%3D16%26aid%3D1%26
ez biztosan mondeohoz van, új és olcsóbb is.
Naplózva

1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #1780 Dátum: 2012.05.07 hétfő, 14:05:07 »

Elsőre a kartergázra tippelek, bár ez a probléma nálam is fennáll. Énis kérdezném a kartergázszűrőt hogy lehet cserélni értelmesen? ( kis bontás kis költség  Smiley ) Ha már itt tartunk a cooler turbó felőli oldalán van két gumigyűrű, olyat OLCSÓÉR ( nem cromaxos ár ) honnan tudok beszerezni ?

Amennyiben használt is érdekel, tőlem is. Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Dadman
Vendég
« Új hozzászólás #1781 Dátum: 2012.05.07 hétfő, 14:40:01 »

Elsőre a kartergázra tippelek, bár ez a probléma nálam is fennáll. Énis kérdezném a kartergázszűrőt hogy lehet cserélni értelmesen? ( kis bontás kis költség  Smiley ) Ha már itt tartunk a cooler turbó felőli oldalán van két gumigyűrű, olyat OLCSÓÉR ( nem cromaxos ár ) honnan tudok beszerezni ?

Amennyiben használt is érdekel, tőlem is. Smiley

Ezt most melyikre? Amúgy a kartergáz szűrőt, ha lehet és érdemes, csak kipucolnám, de még sose szedtem szét...
Inkább a gumigyűrűre kérnék tippet, hogy hol mennyiért lehet beszerezni, mert ott kicsit ki is fúj szegénykém.

Ilyet csak nem ennyiért
« Utoljára szerkesztve: 2012.05.07 hétfő, 15:15:19 írta Móki » Naplózva
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1782 Dátum: 2012.05.07 hétfő, 15:47:42 »

Ezt most melyikre? Amúgy a kartergáz szűrőt, ha lehet és érdemes, csak kipucolnám, de még sose szedtem szét...
Inkább a gumigyűrűre kérnék tippet, hogy hol mennyiért lehet beszerezni, mert ott kicsit ki is fúj szegénykém.

Ilyet csak nem ennyiért

Annyi pénzért már 400db-os készletet is lehet venni.

http://bolthely.hu/szilikongumi/id/00588_NBR_O_gyuru

Amúgy csapágyboltokban tuti kapsz kb 1-200Ft-ért.  (SKF, INA, FAG stb...)
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
Dadman
Vendég
« Új hozzászólás #1783 Dátum: 2012.05.07 hétfő, 17:19:25 »

Annyi pénzért már 400db-os készletet is lehet venni.

http://bolthely.hu/szilikongumi/id/00588_NBR_O_gyuru

Amúgy csapágyboltokban tuti kapsz kb 1-200Ft-ért.  (SKF, INA, FAG stb...)

Köszi, nemtudom mit gondol a cromax ráadásul kettő kell oda.
A kartergázszűrőről nincs valakinek képe vagy egyéb infója?
Naplózva
tibi65
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 33


E-mail
« Új hozzászólás #1784 Dátum: 2012.05.07 hétfő, 17:41:31 »

Halihó! Egy kis segítség kellene.Az előtöltés állító motor vezérlésével van gondom 1.8 TD Lucas adagolós a moci.Jelenség a következő:Gyujtás rá motor egy picit behuz majd vissza is enged hidegindítás nincs mert az alapjárat 800 körüli vagy még kevesebb az első gázadásra a motor szépen ráhúz és ott is tartja a kart utána csak akkor engedi vissza ha leállítom.A köv.indítás dettó.Ja a motort szétszedtem fogaskerekek épek kint áramot adva neki tök jó: kitol-behúz.EZ lenne az egyik baj de mivel hogy a baj nem jár egyedül van itt más is:A motor kigyorsításkor hol húz hol meg nem de mostanában inkább hol nem és amíg nyüglődik addig szépen kormol.Bróbálkoztam már egy két dologgal pl: előtöltés állító mágnes csere:jó Turbómembrán:jó Turbó nyomás :jó Ha valaki tud segíteni nagyon megköszönném
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #1785 Dátum: 2012.05.07 hétfő, 17:46:23 »

Halihó! Egy kis segítség kellene.Az előtöltés állító motor vezérlésével van gondom 1.8 TD Lucas adagolós a moci.Jelenség a következő:Gyujtás rá motor egy picit behuz majd vissza is enged hidegindítás nincs mert az alapjárat 800 körüli vagy még kevesebb az első gázadásra a motor szépen ráhúz és ott is tartja a kart utána csak akkor engedi vissza ha leállítom.A köv.indítás dettó.Ja a motort szétszedtem fogaskerekek épek kint áramot adva neki tök jó: kitol-behúz.EZ lenne az egyik baj de mivel hogy a baj nem jár egyedül van itt más is:A motor kigyorsításkor hol húz hol meg nem de mostanában inkább hol nem és amíg nyüglődik addig szépen kormol.Bróbálkoztam már egy két dologgal pl: előtöltés állító mágnes csere:jó Turbómembrán:jó Turbó nyomás :jó Ha valaki tud segíteni nagyon megköszönném

Nekem adagológyanús a dolog, szerintem jelentkezz be GinJoy-nál, vagy voto-nál. Smiley
(gondolom a légszűrő, maf jó)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1786 Dátum: 2012.05.07 hétfő, 20:57:46 »

Köszi, nemtudom mit gondol a cromax ráadásul kettő kell oda.
A kartergázszűrőről nincs valakinek képe vagy egyéb infója?
nem nagyon lesz senkinek infója, ugyanis nincs kartergáz szűrő
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1787 Dátum: 2012.05.07 hétfő, 20:58:49 »

Halihó! Egy kis segítség kellene.Az előtöltés állító motor vezérlésével van gondom 1.8 TD Lucas adagolós a moci.Jelenség a következő:Gyujtás rá motor egy picit behuz majd vissza is enged hidegindítás nincs mert az alapjárat 800 körüli vagy még kevesebb az első gázadásra a motor szépen ráhúz és ott is tartja a kart utána csak akkor engedi vissza ha leállítom.A köv.indítás dettó.Ja a motort szétszedtem fogaskerekek épek kint áramot adva neki tök jó: kitol-behúz.EZ lenne az egyik baj de mivel hogy a baj nem jár egyedül van itt más is:A motor kigyorsításkor hol húz hol meg nem de mostanában inkább hol nem és amíg nyüglődik addig szépen kormol.Bróbálkoztam már egy két dologgal pl: előtöltés állító mágnes csere:jó Turbómembrán:jó Turbó nyomás :jó Ha valaki tud segíteni nagyon megköszönném
nem jól van beállítva az alapjárat, és az a bowden sem
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1788 Dátum: 2012.05.07 hétfő, 20:59:29 »

38*5,5-es gumi O gyűrű kell a cooler nyakára
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Dadman
Vendég
« Új hozzászólás #1789 Dátum: 2012.05.07 hétfő, 22:24:34 »

nem nagyon lesz senkinek infója, ugyanis nincs kartergáz szűrő
Akkor az a lemezpukliszerü   conf  valami a szelepfedél kartergázcső felőli oldalán micsudaság? Csak a fröccsenő olajat fogja meg vagy miazaz  conf  fejvakaras
És mi a megoldás, ha én mégis szűrni szeretném ( nem a tuningshopos tizenezres saválló kutyafülével )

38*5,5-es gumi O gyűrű kell a cooler nyakára
Hálás köszönet, így könnyebb lesz  worship
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #1790 Dátum: 2012.05.07 hétfő, 23:07:42 »

Akkor az a lemezpukliszerü   conf  valami a szelepfedél kartergázcső felőli oldalán micsudaság? Csak a fröccsenő olajat fogja meg vagy miazaz  conf  fejvakaras
És mi a megoldás, ha én mégis szűrni szeretném ( nem a tuningshopos tizenezres saválló kutyafülével )
Hálás köszönet, így könnyebb lesz  worship

A szelepfedél tetején lévő karikára gondolsz. Az alatt egy cserélhetetlen túlnyomás szelep/membrán (vagy mi) van, ha jól tudom. Veri ki az olajat? Akkor új/jó szelepfedelet kell venned, mert nem javítható. Magam is ezt tettem. Smiley
Jah a kartergáz csöve pedig a légszűrőházba csatlakozik.
« Utoljára szerkesztve: 2012.05.07 hétfő, 23:29:30 írta [ Error ] » Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1791 Dátum: 2012.05.08 kedd, 04:32:19 »

Akkor az a lemezpukliszerü   conf  valami a szelepfedél kartergázcső felőli oldalán micsudaság? Csak a fröccsenő olajat fogja meg vagy miazaz  conf  fejvakaras
És mi a megoldás, ha én mégis szűrni szeretném ( nem a tuningshopos tizenezres saválló kutyafülével )

nem kell szúrni, visszaeteti a motorral, azért olajos a turbo általában, mert elé van visszavezetve közvetlenül. az a pukli arra van, hogy amikor nagy a turbo szívó hatása, akkor elzárja a membránt, és nem szívja ki belőle az olajat. ott egy membrán an, és egy rugó, semmi egyéb
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Dadman
Vendég
« Új hozzászólás #1792 Dátum: 2012.05.08 kedd, 07:08:33 »

Nem veri ki az olajat szerintem nagyon, két olajcsere között max két - két és fél deci olajat eszik 70 % város, 30 % autópálya mellett.
Nekem a kartergáz csöve ( ahogy GinJoy is írja ) közvetlenül a turbó előtt csatlakozik a szívócsőbe.
Szűrni csak azért akartam, mert ahogy írtam kicsit kifúj a cooler nyakánál a gumigyűrűknél és ott látható némi olajfröcskölés, persze csak nagyon enyhe, de engem zavar. Nem tud ráégni a turbó szívó oldali turbinájára ez az olajgőzös cucc?
Naplózva
tibi65
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 33


E-mail
« Új hozzászólás #1793 Dátum: 2012.05.08 kedd, 10:37:39 »

nem jól van beállítva az alapjárat, és az a bowden sem
Az a helyzet,hogy az alapjárathoz még nem nyultam de ezzel a beállítással eddig jó volt.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #1794 Dátum: 2012.05.08 kedd, 14:00:19 »

Nem veri ki az olajat szerintem nagyon, két olajcsere között max két - két és fél deci olajat eszik 70 % város, 30 % autópálya mellett.
Nekem a kartergáz csöve ( ahogy GinJoy is írja ) közvetlenül a turbó előtt csatlakozik a szívócsőbe.
Szűrni csak azért akartam, mert ahogy írtam kicsit kifúj a cooler nyakánál a gumigyűrűknél és ott látható némi olajfröcskölés, persze csak nagyon enyhe, de engem zavar. Nem tud ráégni a turbó szívó oldali turbinájára ez az olajgőzös cucc?

igen, rosszul tudtam a karter csövet... Smiley
szerintem a gumigyűrűk cseréje megoldja a olaj kiverését. nekem is olajos a csonk belseje a turbónál, de maga dzsuva nem jut ki a cooler csövére
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1795 Dátum: 2012.05.08 kedd, 16:36:10 »

Nem veri ki az olajat szerintem nagyon, két olajcsere között max két - két és fél deci olajat eszik 70 % város, 30 % autópálya mellett.
Nekem a kartergáz csöve ( ahogy GinJoy is írja ) közvetlenül a turbó előtt csatlakozik a szívócsőbe.
Szűrni csak azért akartam, mert ahogy írtam kicsit kifúj a cooler nyakánál a gumigyűrűknél és ott látható némi olajfröcskölés, persze csak nagyon enyhe, de engem zavar. Nem tud ráégni a turbó szívó oldali turbinájára ez az olajgőzös cucc?
ráégni nem tud, de ha nem akarod látni cseréls tömítést a cooler nyakán
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #1796 Dátum: 2012.05.08 kedd, 18:56:15 »

Szemmel nem látható a különbség csak a " zöldkártyánál " mérhetnek nagyobb értékeket alapjáraton, de a mondik ( állítólag ) dugózva is tudják a határértékeket.


Sőt olyannyira tudják ,hogy dugózott EGR-el katalizátor nélkül is még simán határérték alatt van /Persze ha jó a motor meg a porlasztók.../...
Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1797 Dátum: 2012.05.08 kedd, 19:02:30 »

Sőt olyannyira tudják ,hogy dugózott EGR-el katalizátor nélkül is még simán határérték alatt van /Persze ha jó a motor meg a porlasztók.../...
na, akkor az enyém jövő héten nem fogja tudni
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #1798 Dátum: 2012.05.08 kedd, 19:20:06 »

na, akkor az enyém jövő héten nem fogja tudni

Huh???
Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1799 Dátum: 2012.05.08 kedd, 19:22:12 »

Huh???
megyek műszakira. (motorcsere előtt)
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Oldalak: 1 ... 29 30 31 32 33 34 35 [36] 37 38 39 40 41 42 43 ... 83   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.042 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.