Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 17:22:10
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo II.
>
TD motor
Oldalak:
1
...
35
36
37
38
39
40
41
[
42
]
43
44
45
46
47
48
49
...
83
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TD motor (Megtekintve 1560432 alkalommal)
0 Felhasználó és 13 vendég van a témában
ltom
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2050 Dátum:
2012.09.13 csütörtök, 20:29:37 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.09.13 csütörtök, 18:23:13
de, csak a legtöbb szervízben nincsen, ezért kóklerkednekEz már leginkább nem igaz, mert nagyon sokszor hátrébb van, mint kéne. Ha jó helyen lenne az adagolón az agy, akkor lehetne így igaz, csak általában mégsem így van
Most vez.műszíj csere után kevésbé füstöl és jobban is gyorsul, viszont kicsit több idő kell mire beindul (eddig pöcc-re indult, most pedig 1 izzítás lámpakialvásig, majd pöcccccc-re
)...
(mindtha a fogyi is jobb lenne, de még nem tudtam két teli tankolással lemérni)
kevesebb az előtöltés mint csere előtt volt, azért van?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2051 Dátum:
2012.09.14 péntek, 04:13:02 »
Idézetet írta: ltom - 2012.09.13 csütörtök, 20:29:37
Most vez.műszíj csere után kevésbé füstöl és jobban is gyorsul, viszont kicsit több idő kell mire beindul (eddig pöcc-re indult, most pedig 1 izzítás lámpakialvásig, majd pöcccccc-re
)...
(mindtha a fogyi is jobb lenne, de még nem tudtam két teli tankolással lemérni)
kevesebb az előtöltés mint csere előtt volt, azért van?
igen, ha hátrébb van kevésbé kormol, de rosszabbul indul. annyit azért állíts előrébb, hogy az indulás jobb legyen, mert télen szívás lesz. ez csak egy mozdulat, és alig észrevehető mértékben kell előrébb fordítani a tengelyt. meg a motornak sem tesz jót, ha nagyon hátul van
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
ltom
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2052 Dátum:
2012.09.14 péntek, 08:18:04 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.09.14 péntek, 04:13:02
igen, ha hátrébb van kevésbé kormol, de rosszabbul indul. annyit azért állíts előrébb, hogy az indulás jobb legyen, mert télen szívás lesz. ez csak egy mozdulat, és alig észrevehető mértékben kell előrébb fordítani a tengelyt. meg a motornak sem tesz jót, ha nagyon hátul van
Megfontolom a tanácsodat!
Jöhet a tél nem félek, mert pár éve 600W-os Forsz-Hetényi előmelegítőt szereltem be a Mondiba.
www.dieselelomelegito.hu/beepites.html
Jöhet a -20C (bár nem szeretem a hideget), este rádugom az időzítőkapcsolóra az előmelegítőt és mire indulnék 1-2 óra előmelegítés után kellemesen meleg hengerfejjel, 1 izzítás után is pöcc-re röffen a verda és 1-2 km út után már nagyon meleget fúj a fűtőventillátor is...
Már 2 éve így járok télen, ha 0C alatt van a zimankó, kényelmi (a szélvédőkről is leolvasztja a jeget a fűtő ventillátor induláskor) és verdakímélési (aksi, önindító, motor) okokból...
«
Utoljára szerkesztve: 2012.09.14 péntek, 08:33:08 írta ltom
»
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2053 Dátum:
2012.09.14 péntek, 15:48:00 »
Idézetet írta: ltom - 2012.09.14 péntek, 08:18:04
Megfontolom a tanácsodat!
Jöhet a tél nem félek, mert pár éve 600W-os Forsz-Hetényi előmelegítőt szereltem be a Mondiba.
www.dieselelomelegito.hu/beepites.html
Jöhet a -20C (bár nem szeretem a hideget), este rádugom az időzítőkapcsolóra az előmelegítőt és mire indulnék 1-2 óra előmelegítés után kellemesen meleg hengerfejjel, 1 izzítás után is pöcc-re röffen a verda és 1-2 km út után már nagyon meleget fúj a fűtőventillátor is...
Már 2 éve így járok télen, ha 0C alatt van a zimankó, kényelmi (a szélvédőkről is leolvasztja a jeget a fűtő ventillátor induláskor) és verdakímélési (aksi, önindító, motor) okokból...
Igen, ez jó dolog. Nem véletlen a sok Webasto elő/állófűtő motor/kályha az újabb TD-kben is.
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2054 Dátum:
2012.09.14 péntek, 19:55:10 »
Idézetet írta: ltom - 2012.09.14 péntek, 08:18:04
Megfontolom a tanácsodat!
Jöhet a tél nem félek, mert pár éve 600W-os Forsz-Hetényi előmelegítőt szereltem be a Mondiba.
www.dieselelomelegito.hu/beepites.html
Jöhet a -20C (bár nem szeretem a hideget), este rádugom az időzítőkapcsolóra az előmelegítőt és mire indulnék 1-2 óra előmelegítés után kellemesen meleg hengerfejjel, 1 izzítás után is pöcc-re röffen a verda és 1-2 km út után már nagyon meleget fúj a fűtőventillátor is...
Már 2 éve így járok télen, ha 0C alatt van a zimankó, kényelmi (a szélvédőkről is leolvasztja a jeget a fűtő ventillátor induláskor) és verdakímélési (aksi, önindító, motor) okokból...
az egy dolog, hogy melegen tartod a motort, hogy elinduljon, de attól még kinyírod a túl hátul lévő előtöltéssel. szépen lefolyik a gázolaj a motorolajba, aztán jöhet a hajtókar csapágy csere(vagy motorcsere)
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
petith
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2055 Dátum:
2012.09.15 szombat, 18:02:47 »
Üdv, én új tag vagyok és Mondeo tulajdonos.
Kellene egy kis segítség... ADAGOLÓ!
Nem találjuk a hiba okát. Az autó az egyik pillanatban mint a szélvész, úgy megy, következő pillanatban akár menet közben is mintha 200 km-es szelet kapnék, annyira lelassul. Nem füstöl, nem rángat, nem melegszik, de menni sem megy.
Csöveket tankig visszafújtuk levett tanksapkáig.
Kézi tápszivattyú átnézve, szelepcsere, szűrőcsere megtörtént.
Az autó fél óra állás után és reggel hidegen is nehezen indul. Talán nyomástartó szelep??
Átnéztünk levegőszűrőt, turbót, katalizátort, semmi nem gátolja a tökéletes menetsebességet.
Amikor kifejti a teljes erőt, hallom, hogy változik a motor hangja, talán kicsit keményebben jár: lehet, hogy töltést ad?
Lehet, hogy a Lucas adagoló a sumák?
Most küszködik vele egy szerelő, 3.000,- Ft-os órabérért tapogat a sötétben.
Félig-meddig műszaki ember vagyok, de hallgatok nálam tapasztaltabbak tanácsára, kérlek segítsetek!
Szeretjük az autót, és azt is, hogy 1 tankkal elmegyünk 1000 km-t. Wink
Várom a véleményeteket!
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2056 Dátum:
2012.09.15 szombat, 18:12:49 »
Idézetet írta: petith - 2012.09.15 szombat, 18:02:47
Üdv, én új tag vagyok és Mondeo tulajdonos.
Kellene egy kis segítség... ADAGOLÓ!
Nem találjuk a hiba okát. Az autó az egyik pillanatban mint a szélvész, úgy megy, következő pillanatban akár menet közben is mintha 200 km-es szelet kapnék, annyira lelassul. Nem füstöl, nem rángat, nem melegszik, de menni sem megy.
Csöveket tankig visszafújtuk levett tanksapkáig.
Kézi tápszivattyú átnézve, szelepcsere, szűrőcsere megtörtént.
Az autó fél óra állás után és reggel hidegen is nehezen indul. Talán nyomástartó szelep??
Átnéztünk levegőszűrőt, turbót, katalizátort, semmi nem gátolja a tökéletes menetsebességet.
Amikor kifejti a teljes erőt, hallom, hogy változik a motor hangja, talán kicsit keményebben jár: lehet, hogy töltést ad?
Lehet, hogy a Lucas adagoló a sumák?
Most küszködik vele egy szerelő, 3.000,- Ft-os órabérért tapogat a sötétben.
Félig-meddig műszaki ember vagyok, de hallgatok nálam tapasztaltabbak tanácsára, kérlek segítsetek!
Szeretjük az autót, és azt is, hogy 1 tankkal elmegyünk 1000 km-t. Wink
Várom a véleményeteket!
mindenképpen adagoló lesz, a nehéz indulás levegősödés miatt, a rossz menetteljesítmény valószínű a turbomembrán dugattyújának a szorulása okozza. át kéne nézni rendesen egy hozzáértőnek, esetleg egy felújítás is ráférne az adgolóra, ha nem mentek semmire
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
ltom
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2057 Dátum:
2012.09.15 szombat, 20:48:07 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.09.11 kedd, 17:03:55
sziszegni csak abban a pillanatban fog, amikor lehúzod. érezni a vákumot kézzel alig lehet
Ma ismét szereltem:
Befogtam a jobboldali levegő kapcsolóra menő hármas vákumcsövet és járó motornál kis idő múlva (miután felépült a megfelelő vákum) működött az levegőfújás irányváltás...
Szétszedtem a jobboldali levegő keringetés/fokozat+klímakapcsolót, kipucoltam, újrazsíroztam, visszaszereltem, de nem segített, ezért szigetelőszalaggal leragasztottam a hármas vákumcső csatlakozót, és láss csodát oda fújja a levegőt, ahova a másik forgókapcsolóval irányítom!
Köszi mindenkinek a segítséget!
«
Utoljára szerkesztve: 2012.09.15 szombat, 20:52:44 írta ltom
»
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2058 Dátum:
2012.09.15 szombat, 21:13:48 »
Idézetet írta: ltom - 2012.09.15 szombat, 20:48:07
Ma ismét szereltem:
Befogtam a jobboldali levegő kapcsolóra menő hármas vákumcsövet és járó motornál kis idő múlva (miután felépült a megfelelő vákum) működött az levegőfújás irányváltás...
Szétszedtem a jobboldali levegő keringetés/fokozat+klímakapcsolót, kipucoltam, újrazsíroztam, visszaszereltem, de nem segített, ezért szigetelőszalaggal leragasztottam a hármas vákumcső csatlakozót, és láss csodát oda fújja a levegőt, ahova a másik forgókapcsolóval irányítom!
Köszi mindenkinek a segítséget!
Örülök, hogy sikerült.
Viszont, ha jól értelmezem, akkor a belső-keringetést már nem fogja venni. Tehát jobbra és balra is tekerheted a sebességtekerőt, ugyanúgy kintről szív majd. Jól értem?
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
ltom
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2059 Dátum:
2012.09.16 vasárnap, 08:28:22 »
Idézetet írta: [ Error ] - 2012.09.15 szombat, 21:13:48
Örülök, hogy sikerült.
Viszont, ha jól értelmezem, akkor a belső-keringetést már nem fogja venni. Tehát jobbra és balra is tekerheted a sebességtekerőt, ugyanúgy kintről szív majd. Jól értem?
Nem kellemetlenebb, mint az, hogy csak a szélvédőre volt hajlandó fújni a fűtés a meleget.
Télen hosszabb úton volt, hogy majd lefagyott a lábam, de az agyvizem már felforrt a melegtől ez miatt...
«
Utoljára szerkesztve: 2012.09.16 vasárnap, 08:35:50 írta ltom
»
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2060 Dátum:
2012.09.16 vasárnap, 09:49:52 »
Idézetet írta: ltom - 2012.09.16 vasárnap, 08:28:22
Nem kellemetlenebb, mint az, hogy csak a szélvédőre volt hajlandó fújni a fűtés a meleget.
Télen hosszabb úton volt, hogy majd lefagyott a lábam, de az agyvizem már felforrt a melegtől ez miatt...
így igaz. belső keringetés fölösleges, csak megfájdul tőle az ember feje
előtöltést beállítottátok már rendesen?
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
petith
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2061 Dátum:
2012.09.16 vasárnap, 12:20:00 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.09.15 szombat, 18:12:49
mindenképpen adagoló lesz, a nehéz indulás levegősödés miatt, a rossz menetteljesítmény valószínű a turbomembrán dugattyújának a szorulása okozza. át kéne nézni rendesen egy hozzáértőnek, esetleg egy felújítás is ráférne az adgolóra, ha nem mentek semmire
/quote]
Szia!
Minden dolgot próbáltam végig járni,de annyira rapszodikusan csinálja,hogy.....
Akkor tudom csak lábra állítani,amikor indítózás után éppen ezt csinálja,hogy drasztikus gázfröccsök,és intenzív tápszivattyúzás,és egyszer csak megembereli magát,és néhány percig határozottan adagolható a gáz,és veszi is a lapot,megy mint az állat....gondol egyet,és megint max fordulat 2000,és slussz!Amikor éppen dolgozni akar rendesen,pöccre indul,megy mint a szél,én megint lefagyok,nem tudom mit éppen miért csinál.
Megnézhető a turbó membrán akkor is mikor még az adagoló az autón van?
Köszcsi!
Naplózva
ltom
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2062 Dátum:
2012.09.16 vasárnap, 14:02:32 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.09.16 vasárnap, 09:49:52
így igaz. belső keringetés fölösleges, csak megfájdul tőle az ember feje
előtöltést beállítottátok már rendesen?
Nem akarok hozzányúlni az előtöltéshez, mert a mostani beállítással sokkal jobban reagál a gázadásra, mint vez.műszíj csere előtt.
Majd szagolgatom a nívópálcát és ha go. szaga kezd lenni, akkor majd állítok rajta.
Szerintem nem lehet nagyon hátul, mert elég "dízeles" hangja van így is a motornak...
De köszi, hogy aggódsz a verdám miatt!
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2063 Dátum:
2012.09.16 vasárnap, 14:16:21 »
Idézetet írta: ltom - 2012.09.16 vasárnap, 14:02:32
Nem akarok hozzányúlni az előtöltéshez, mert a mostani beállítással sokkal jobban reagál a gázadásra, mint vez.műszíj csere előtt.
Majd szagolgatom a nívópálcát és ha go. szaga kezd lenni, akkor majd állítok rajta.
Szerintem nem lehet nagyon hátul, mert elég "dízeles" hangja van így is a motornak...
De köszi, hogy aggódsz a verdám miatt!
gázolaj szaga nem lesz sosem. csak írtad múltkor, hogy sokkal hátrébb lett, és hogy rosszabbul indul. Ha nagyon hátul van, akkor kinyírod a motort vele
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
ltom
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2064 Dátum:
2012.09.16 vasárnap, 14:45:16 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.09.16 vasárnap, 14:16:21
gázolaj szaga nem lesz sosem. csak írtad múltkor, hogy sokkal hátrébb lett, és hogy rosszabbul indul. Ha nagyon hátul van, akkor kinyírod a motort vele
Azt csak gondoltam, hogy hátrébb lehet, mert tényleg nagyon picit rosszabbul indul, de a hangja elég "dízeles" így is.
Ha nagyon hátul van lágyabbnak kellene lenni a hangjának (gondolom),de igazándiból egy stroboszkópos mérés mondaná meg a tutit...
vagy nem jól gondolom?
Más:
a keringetés állító kapcsoló valakinek gyógyult már meg a szétszedés/kitisztítás után?
Többféleképpen próbálkoztam:
1) Én az alábbi linken lévő zsírral kentem be ("nem nyomódik ki, nem folyik, vagy fröccsen le a kezelt felületről, így tartós védelmet biztosít") a mozgó kis műanyag "bizbasz"-t, ami a vákumcsöveket zárja-, vagy nyitja az aerót, attól függően, hogy milyen állásban van.
http://www.xintex-group.com/xintex%20printgo/download/Datasheet/12/web/web_xintex_hu_si_PDS.pdf
Próbáltam kevesebb-, majd több zsírral, de nem működött így sem megfelelően (valahol elengedte a vákumot így is)
2) Újra lemostam róla minden kenőanyagot és szárazon szereltem be a műanyag alkatrészt, de így sem lett jó, ezért maradt a cikkben lévő szigszalagos ledugózás...
Naplózva
Tomo7
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 151
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2065 Dátum:
2012.09.16 vasárnap, 15:02:34 »
Idézetet írta: ltom - 2012.09.16 vasárnap, 14:45:16
Azt csak gondoltam, hogy hátrébb lehet, mert tényleg nagyon picit rosszabbul indul, de a hangja elég "dízeles" így is.
Ha nagyon hátul van lágyabbnak kellene lenni a hangjának (gondolom),de igazándiból egy stroboszkópos mérés mondaná meg a tutit...
vagy nem jól gondolom?
Más:
a keringetés állító kapcsoló valakinek gyógyult már meg a szétszedés/kitisztítás után?
Többféleképpen próbálkoztam:
1) Én az alábbi linken lévő zsírral kentem be ("nem nyomódik ki, nem folyik, vagy fröccsen le a kezelt felületről, így tartós védelmet biztosít") a mozgó kis műanyag "bizbasz"-t, ami a vákumcsöveket zárja-, vagy nyitja az aerót, attól függően, hogy milyen állásban van.
http://www.xintex-group.com/xintex%20printgo/download/Datasheet/12/web/web_xintex_hu_si_PDS.pdf
Próbáltam kevesebb-, majd több zsírral, de nem működött így sem megfelelően (valahol elengedte a vákumot így is)
2) Újra lemostam róla minden kenőanyagot és szárazon szereltem be a műanyag alkatrészt, de így sem lett jó, ezért maradt a cikkben lévő szigszalagos ledugózás...
http://mondeo.hu/index.php?topic=32.msg687769#msg687769
Naplózva
ex 1997.03. MKII. Mondeo Turnier 1.6
ex 2000.05. MKII. Mondeo Turnier 1.8TD
2008 S-max 1,8TDCI
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2066 Dátum:
2012.09.16 vasárnap, 15:14:30 »
Idézetet írta: ltom - 2012.09.16 vasárnap, 14:45:16
Azt csak gondoltam, hogy hátrébb lehet, mert tényleg nagyon picit rosszabbul indul, de a hangja elég "dízeles" így is.
Ha nagyon hátul van lágyabbnak kellene lenni a hangjának (gondolom),de igazándiból egy stroboszkópos mérés mondaná meg a tutit...
vagy nem jól gondolom?
Más:
a keringetés állító kapcsoló valakinek gyógyult már meg a szétszedés/kitisztítás után?
Többféleképpen próbálkoztam:
1) Én az alábbi linken lévő zsírral kentem be ("nem nyomódik ki, nem folyik, vagy fröccsen le a kezelt felületről, így tartós védelmet biztosít") a mozgó kis műanyag "bizbasz"-t, ami a vákumcsöveket zárja-, vagy nyitja az aerót, attól függően, hogy milyen állásban van.
http://www.xintex-group.com/xintex%20printgo/download/Datasheet/12/web/web_xintex_hu_si_PDS.pdf
Próbáltam kevesebb-, majd több zsírral, de nem működött így sem megfelelően (valahol elengedte a vákumot így is)
2) Újra lemostam róla minden kenőanyagot és szárazon szereltem be a műanyag alkatrészt, de így sem lett jó, ezért maradt a cikkben lévő szigszalagos ledugózás...
szerintem vegyél 1-2 ezresért egy jó kapcsolót bontottan, aztán megszűnik a kínlódás. több energia elmegy a sok próbálkozással
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
ltom
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2067 Dátum:
2012.09.16 vasárnap, 15:23:00 »
Idézetet írta: Tomo7 - 2012.09.16 vasárnap, 15:02:34
http://mondeo.hu/index.php?topic=32.msg687769#msg687769
Köszi!
Azóta is működik?
Naplózva
ltom
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2068 Dátum:
2012.09.16 vasárnap, 15:26:24 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.09.16 vasárnap, 15:14:30
szerintem vegyél 1-2 ezresért egy jó kapcsolót bontottan, aztán megszűnik a kínlódás. több energia elmegy a sok próbálkozással
Gondoltam rá, csak nincs garancia rá, hogy tökéletesen műxik-e a bontott kapcsoló, illetve meddig...
Majd meglátom így ledugózva mennyire komfortos számomra és ettől függ a további...
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2069 Dátum:
2012.09.16 vasárnap, 16:16:16 »
Idézetet írta: ltom - 2012.09.16 vasárnap, 15:26:24
Gondoltam rá, csak nincs garancia rá, hogy tökéletesen műxik-e a bontott kapcsoló, illetve meddig...
Majd meglátom így ledugózva mennyire komfortos számomra és ettől függ a további...
beépítésre dehogy nincs. ha nem jó visszaveszik. az, hogy meddig jó az valóban lutri, de ezzel nem tudsz mit kezdeni. viszont ahogy mondod, ha nem érdekel a belső keringetés akkor jó így is
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Tomo7
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 151
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2070 Dátum:
2012.09.16 vasárnap, 19:47:03 »
Idézetet írta: ltom - 2012.09.16 vasárnap, 15:23:00
Köszi!
Azóta is működik?
eddig működik. kopp kopp
Én is próbáltam bontottat szerezni de 6 db néztem egyik se volt jó.
Naplózva
ex 1997.03. MKII. Mondeo Turnier 1.6
ex 2000.05. MKII. Mondeo Turnier 1.8TD
2008 S-max 1,8TDCI
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2071 Dátum:
2012.09.17 hétfő, 01:22:14 »
Idézetet írta: Tomo7 - 2012.09.16 vasárnap, 19:47:03
eddig működik. kopp kopp
Én is próbáltam bontottat szerezni de 6 db néztem egyik se volt jó.
6db nem jó? Belepróbáltad őket és nem dolgoztak? Akkor ott nem a tekerővel lesz a gond, hanem a vákuumcsövekkel... Gondolom én.
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
Tomo7
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 151
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2072 Dátum:
2012.09.17 hétfő, 17:41:03 »
Idézetet írta: [ Error ] - 2012.09.17 hétfő, 01:22:14
6db nem jó? Belepróbáltad őket és nem dolgoztak? Akkor ott nem a tekerővel lesz a gond, hanem a vákuumcsövekkel... Gondolom én.
nem a kezemben megszívtam a csövet és nem dolgoztak illetve eresztettek stb. úgyhogy lemondtam arról hogy bontottan lehet jót találni inkább megjavítottam.
Naplózva
ex 1997.03. MKII. Mondeo Turnier 1.6
ex 2000.05. MKII. Mondeo Turnier 1.8TD
2008 S-max 1,8TDCI
PádárZoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2073 Dátum:
2012.09.17 hétfő, 21:10:10 »
Sziasztok!
Még mindig az escortról van szó. Nézegetem a vaterát, és láttam, hogy légtömegmérőt árultak a kúleres 1.8 td-hez.
Na ez érdekes, mert nekem olyan motorom van, de légtömegmérő nincs rajta.
Szerintetek hogy lehet ez?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2074 Dátum:
2012.09.17 hétfő, 21:34:57 »
Idézetet írta: PádárZoli - 2012.09.17 hétfő, 21:10:10
Sziasztok!
Még mindig az escortról van szó. Nézegetem a vaterát, és láttam, hogy légtömegmérőt árultak a kúleres 1.8 td-hez.
Na ez érdekes, mert nekem olyan motorom van, de légtömegmérő nincs rajta.
Szerintetek hogy lehet ez?
ne törődj vele, semmire sem jó
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2075 Dátum:
2012.09.18 kedd, 01:48:26 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.09.17 hétfő, 21:34:57
ne törődj vele, semmire sem jó
akkor miért raktak bele?
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2076 Dátum:
2012.09.18 kedd, 02:57:15 »
Idézetet írta: [ Error ] - 2012.09.18 kedd, 01:48:26
akkor miért raktak bele?
parasztvakítás
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2077 Dátum:
2012.09.18 kedd, 09:23:11 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.09.18 kedd, 02:57:15
parasztvakítás
A talikon a nagy takarítások akkor fölösek voltak? Ahogy olvasgattam, ez volt az első: - Tisztítsuk meg valaki MAF-ját
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
PádárZoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2078 Dátum:
2012.09.19 szerda, 07:45:36 »
Régen a mondeon, mikor lehúztam a csatlakozóját, a motor össze-vissza járt benne. Tény, hog gyárilag benne volt, azért hiányzott neki.
Naplózva
gsziki
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 440
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2079 Dátum:
2012.09.26 szerda, 11:40:47 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.09.16 vasárnap, 15:14:30
szerintem vegyél 1-2 ezresért egy jó kapcsolót bontottan, aztán megszűnik a kínlódás. több energia elmegy a sok próbálkozással
Szia!
Én azt is próbáltam,h másik kapcsolót vettem,de az sem segített.
Legalább 5x szedtem szét autószerelő barátommal és a vége a ledugózás lett.
Ilyenkor nagyon tudom utálni a Ford mérnökeit!
Naplózva
2002 2L Tdci 131Ló ZetecS,Full bőr,automata,navi,gyári multimédia beépített VHS lejátszóval,gyári hifi,stb.
ltom
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2080 Dátum:
2012.09.27 csütörtök, 16:37:25 »
Idézetet írta: gsziki - 2012.09.26 szerda, 11:40:47
Ilyenkor nagyon tudom utálni a Ford mérnökeit!
+1
Naplózva
lazar.l
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2081 Dátum:
2012.09.29 szombat, 08:28:07 »
Sziasztok! Nemrég vettem meg életem MONDIÁT egy MK2.kombi TD. A problémám az volna,hogy nem akar megindulni 2000-es fordulat felett. És még a turbó hangját sem hallom! Kérlek segítsetek Mit nézek át első körben. Az autó 97-es évjárat és az óra szerint 238000.km.van benne. Nagyon szeretem még igy betegen is! Lézer.
Naplózva
petya72
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 125
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2082 Dátum:
2012.09.29 szombat, 14:25:16 »
Sziasztok!
Új vagyok a fórumon és segítség kéne!
Olvasgatom már pár napja a régi hozzászólásokat és sokat tanultam tőletek és pár dolgot ki is zártam a hibalehetőségek közül.
Tádé kolégát kerestem volna mivel én Tatabányai vagyok és azt hiszem talán Ő is az,de mint látom ő nincs mostanság.
2005 óta van egy 98-as II-es ötajtós 1,8td mondeóm (lucas). Imádom.
Viszont az elejétől de főleg az utóbbi pár évben nem tetszik ahogy megy.
Én szoktam javítgatni de általában előtte kikérem egy szerelő barátom véleményét.
A gond a következő: nem érzem a turbó megjelenését 2000 körül ,ugyanúgy húz 1500 tól 4000 ig viszont megy 2 kilót(nem szoktam eddig csak próba).
Fogyasztást picit sokallom autópályán 130 közel 7 liter
Leforog rendesen de lomha. A szerelő haverom azt mondta "mit akarsz egy ekkora motortól"stb ,erre Ő vett egy escortot 1.8 td -t és le voltam döbbenve
ott megjött a turbónyomás és ......hát az ment. Az enyémet ha megforgatom 1 be és váltom a 2-t padlógáz még murván sem kapar el.
Tegnap felakasztottam rá egy nyomásmérőt ,ha lenyomom a pedált 2000nél már 0,7 2500 nél valamivel 1 bár fölött van. Szerintem az jó.
Turbómenbrán cső nem lyukas ,meg ismerem a jelenséget milyen ha lyukas volt már. Sőt volt már átszakadva is....hát volt fordulat azt' csinálhattam bármit nem állt meg míg volt nafta. Egr csati mindegy ,hogy levan húzva vagy nincs akkor is ennyi a nyomás. A kulernél volt tömítetlenség 2 gumigyűrű cserélve, beömlőn az egr alja olajos kicsit.
Indulási gond nincs ,télen is simán indul. Adagoló előtt viszont van kevés bubi. Alapjárat tökéletes. Dúsítókar szépen dolgozik.
4 éve volt fehérváron adagolófelújítás mivel átszakadt a szűrőm és a kannás go-t nem szerette. Mindenféle kütyüket ,tömítéseket, bakelitlapokat cseréltek benne ,az akkori probléma megoldódott de a lomhaság nem. Azt mondták ,hogy még éppen tudja azt a nyomást amit kell neki egyébként még 70000 lett volna (így is 73000 volt
) 2 éve volt ismét az említett turbómenbrán átszakadás végett akkor mondtam nekik ezt a lomhaságot megmértek valamit...talán a befecskendezési szöget ...nem tudom ,de azt mondták jó.
Én egész eddig bele voltam törődve ebbe a dologba de 2 hete voltam Börcsön alkatrészért és szóltam a mondeós kolégának (Norbi talán ismeritek) próbálja ki Ő ült már egy két mondiba és neki is ez volt a véleménye ,hogy nincs az az ülésbetapadós érzés, pörög rendesen de nem gyorsul úgy. Füstölni(fekete) csak akkor ha alacsony fordulaton lepadlózom ill. visszapillantóba láttam más autó lámpájánál ,hogy autópályán 130 körül ha menekülni kell a külsőbe akkor van némi füst.
Bocs hogy ilyen hosszan de próbáltam mindent leírni amit tapasztaltam. Segítsetek légyszi mi lehet ez mert most már ki akarom deríteni.
Köszi
Naplózva
'98 aug. Mk2 1,8TD 5 ajtós
petya72
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 125
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2083 Dátum:
2012.09.29 szombat, 14:30:44 »
Idézetet írta: lazar.l - 2012.09.29 szombat, 08:28:07
Sziasztok! Nemrég vettem meg életem MONDIÁT egy MK2.kombi TD. A problémám az volna,hogy nem akar megindulni 2000-es fordulat felett. És még a turbó hangját sem hallom! Kérlek segítsetek Mit nézek át első körben. Az autó 97-es évjárat és az óra szerint 238000.km.van benne. Nagyon szeretem még igy betegen is! Lézer.
Neked is ugyan az lehet a gond mint nekem. Egyébként én sem hallom a turbót fütyülni pedig van nyomás.
Naplózva
'98 aug. Mk2 1,8TD 5 ajtós
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2084 Dátum:
2012.09.29 szombat, 18:27:43 »
Idézetet írta: petya72 - 2012.09.29 szombat, 14:25:16
Sziasztok!
Új vagyok a fórumon és segítség kéne!
Köszi
Tádét megtalálni itt nem fogod, sőt már Tatabányán sem, mert már Szfv-on lakik.
A "turbó megjelenését" nem is kell érezni, ha jól be van állítva. Akinél egy bizonyos ponton hirtelen kezd el menni, annak ki van lazítva a membrán nagyon, azért hirtelen indul meg.
A fogyasztás ilyen körülmények közt nem túl sok, talán egy icipicit, de az valószínű azért van, amit mondtak neked fehérváron, hogy elosztófejet kéne cserélni. kopott lehet, ezért kevés picit az indítási nyomásod, és ezért is kell pörgetni, hogy menjen. Az elosztófej valóban méregdrága újonnan. Filepék csinálták? Akkor nem is fog extrajól menni, mert full gyári értékre rakja, és azzal valóban lomha. picit tekerhetsz ki a turbómembránon is(max fél fordulat egyszerre), de igazán a belsejében van egy csavar, amivel lehet erőt kölcsönözni neki, azt otthon ne piszkáld, csak ha tudod mit csinálsz. Viszont kopott elosztófejjel nagyon füstös lesz így. Vagy szerezz egy jó elosztófejet használtan, vagy egy másik tuti jó adagolót.
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
petya72
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 125
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2085 Dátum:
2012.09.29 szombat, 19:04:24 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.09.29 szombat, 18:27:43
Tádét megtalálni itt nem fogod, sőt már Tatabányán sem, mert már Szfv-on lakik.
A "turbó megjelenését" nem is kell érezni, ha jól be van állítva. Akinél egy bizonyos ponton hirtelen kezd el menni, annak ki van lazítva a membrán nagyon, azért hirtelen indul meg.
A fogyasztás ilyen körülmények közt nem túl sok, talán egy icipicit, de az valószínű azért van, amit mondtak neked fehérváron, hogy elosztófejet kéne cserélni. kopott lehet, ezért kevés picit az indítási nyomásod, és ezért is kell pörgetni, hogy menjen. Az elosztófej valóban méregdrága újonnan. Filepék csinálták? Akkor nem is fog extrajól menni, mert full gyári értékre rakja, és azzal valóban lomha. picit tekerhetsz ki a turbómembránon is(max fél fordulat egyszerre), de igazán a belsejében van egy csavar, amivel lehet erőt kölcsönözni neki, azt otthon ne piszkáld, csak ha tudod mit csinálsz. Viszont kopott elosztófejjel nagyon füstös lesz így. Vagy szerezz egy jó elosztófejet használtan, vagy egy másik tuti jó adagolót.
Köszönöm a választ!
Igazán a Börcsi srác is téged ajánlott a probléma végett.
"Akinél egy bizonyos ponton hirtelen kezd el menni, annak ki van lazítva a membrán nagyon, azért hirtelen indul meg." itt a turbómenbránra gondolsz ugye?
A turbónyomásom jó így ? Ja és az 1 bart pillanatok alatt éri el. Egy picit viszont lóg a turbó tengelye, az nagy baj ,vagy gyúrjak egy turbóra is? A kúlerbe volt egy nagyon kicsi olaj
Gondolom a Filepék Fehérvár végén az auchan mellett.
A belsejében a Füstcsavarra gondolsz?
Az elosztófej egy különálló egység az adagolón? Van valakinek ilyen eladó és persze jó?
Naplózva
'98 aug. Mk2 1,8TD 5 ajtós
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2086 Dátum:
2012.09.29 szombat, 19:14:38 »
Idézetet írta: petya72 - 2012.09.29 szombat, 19:04:24
Köszönöm a választ!
Igazán a Börcsi srác is téged ajánlott a probléma végett.
"Akinél egy bizonyos ponton hirtelen kezd el menni, annak ki van lazítva a membrán nagyon, azért hirtelen indul meg." itt a turbómenbránra gondolsz ugye?
Igen, arra
Idézetet írta: petya72 - 2012.09.29 szombat, 19:04:24
A turbónyomásom jó így ? Ja és az 1 bart pillanatok alatt éri el. Egy picit viszont lóg a turbó tengelye, az nagy baj ,vagy gyúrjak egy turbóra is? A kúlerbe volt egy nagyon kicsi olaj
A nyomás jó, a tengely lógása akkor baj, ha már hangos. minimális mindig van. a coolerben lévő olaj lehet szimplán magas kartergáztól, mert a visszavezetés a turbó eéőtt van, és onnan is visszatol pici olajat.
Idézetet írta: petya72 - 2012.09.29 szombat, 19:04:24
Gondolom a Filepék Fehérvár végén az auchan mellett.
Igen(de inkább szemben)
Idézetet írta: petya72 - 2012.09.29 szombat, 19:04:24
A belsejében a Füstcsavarra gondolsz?
Igen
Idézetet írta: petya72 - 2012.09.29 szombat, 19:04:24
Az elosztófej egy különálló egység az adagolón? Van valakinek ilyen eladó és persze jó?
Az elosztófej az adagoló lelke. nélküle nincs adagoló. Lehet, hogy nekem is van jó, de azt meg kell néznem.
Darabokra kell szedni a cseréjéhez
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
petya72
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 125
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2087 Dátum:
2012.09.29 szombat, 20:07:41 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.09.29 szombat, 19:14:38
Igen, arra
A nyomás jó, a tengely lógása akkor baj, ha már hangos. minimális mindig van. a coolerben lévő olaj lehet szimplán magas kartergáztól, mert a visszavezetés a turbó eéőtt van, és onnan is visszatol pici olajat.
Igen(de inkább szemben)
Igen
Az elosztófej az adagoló lelke. nélküle nincs adagoló. Lehet, hogy nekem is van jó, de azt meg kell néznem.
Darabokra kell szedni a cseréjéhez
Szerinted milyen sorrendben próbáljam meg állítani?
A füstcsavarhoz hozzáférek mert legutóbb nem raktuk vissza azt a fém valamit ami eltakarja. Ha segítesz ,hogy mit merre tekerjek akkor meg tudom csinálni.
Ha nem lesz jobb ezektől akkor mit javasolsz ,elosztófej csere (persze ha elvállalod és van neked) vagy boschra átalakítás?
Mi a különbség a bosch és a lucas között, előny hátrány?
Köszi
Naplózva
'98 aug. Mk2 1,8TD 5 ajtós
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2088 Dátum:
2012.09.29 szombat, 20:35:27 »
Idézetet írta: petya72 - 2012.09.29 szombat, 20:07:41
Szerinted milyen sorrendben próbáljam meg állítani?
A füstcsavarhoz hozzáférek mert legutóbb nem raktuk vissza azt a fém valamit ami eltakarja. Ha segítesz ,hogy mit merre tekerjek akkor meg tudom csinálni.
Ha nem lesz jobb ezektől akkor mit javasolsz ,elosztófej csere (persze ha elvállalod és van neked) vagy boschra átalakítás?
Mi a különbség a bosch és a lucas között, előny hátrány?
Köszi
először a membránt. ki rakott rá fém kupakot? elvileg műanyag lenne rajta, ami csak befelé megy.
bosch olcsóbb, kevesebb a hibalehetőség, viszont alapjáratnál jobban megfogja a klíma, és nem lesz vele olyan szép hangja
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
petya72
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 125
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2089 Dátum:
2012.09.29 szombat, 21:26:43 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.09.29 szombat, 20:35:27
először a membránt. ki rakott rá fém kupakot? elvileg műanyag lenne rajta, ami csak befelé megy.
bosch olcsóbb, kevesebb a hibalehetőség, viszont alapjáratnál jobban megfogja a klíma, és nem lesz vele olyan szép hangja
húha!
Akkor én nem arra gondolok. Mi valami konzolszerüséget nem raktunk vissza ami ha jól emlékszem valamennyire takarta a füstcsavart. Majd holnap megnézem és lefotózom.
Megnéznéd ,hogy van-e neked elosztófejed és mondanál rá árat meg a boschra is. Ha elvállalod.
Persze elöszőr kipróbálom holnap délelőtt a turbómenbrán állítást. Fél fordulat kifele, inbusz ha jól tudom. Majd leírom a változást.
Köszönöm a segítséget!
Naplózva
'98 aug. Mk2 1,8TD 5 ajtós
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2090 Dátum:
2012.09.29 szombat, 21:32:54 »
Idézetet írta: petya72 - 2012.09.29 szombat, 21:26:43
húha!
Akkor én nem arra gondolok. Mi valami konzolszerüséget nem raktunk vissza ami ha jól emlékszem valamennyire takarta a füstcsavart. Majd holnap megnézem és lefotózom.
Megnéznéd ,hogy van-e neked elosztófejed és mondanál rá árat meg a boschra is. Ha elvállalod.
Persze elöszőr kipróbálom holnap délelőtt a turbómenbrán állítást. Fél fordulat kifele, inbusz ha jól tudom. Majd leírom a változást.
Köszönöm a segítséget!
hú, tudom mire gondolsz, azt el ne tekerd! a nyomásszabályzó csavarra, ami a nyomócsövek mögött van ugye? az tabu óra nélkül. az elején van egy műanyag kupak, azt kell levésni, alatta van a "füstcsavar" de megfelelő pozícióba kell tekerni az adagolót, és csak pár fokot kell fordítani rajta
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
petya72
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 125
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2091 Dátum:
2012.09.29 szombat, 21:56:29 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.09.29 szombat, 21:32:54
hú, tudom mire gondolsz, azt el ne tekerd! a nyomásszabályzó csavarra, ami a nyomócsövek mögött van ugye? az tabu óra nélkül. az elején van egy műanyag kupak, azt kell levésni, alatta van a "füstcsavar" de megfelelő pozícióba kell tekerni az adagolót, és csak pár fokot kell fordítani rajta
Bakker!!!!!!!
Egyszer amikor az autószerelőmnek panaszkodtam ,hogy nem megy túl jól (aztán kiderült ,hogy akkor kezdett átszakadni a turbómenbrán) azt mondta ,hogy nyissunk egy kicsit a füstcsavaron
,ez már vagy két éve volt ....azt hiszem nyitottunk......
majd holnap megnézem melyiken,meg megkérdezem ,hogy Ő hogy emlékszik. Ajjaj
Naplózva
'98 aug. Mk2 1,8TD 5 ajtós
gyurikabmx
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 116
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2092 Dátum:
2012.10.02 kedd, 23:03:11 »
Sziasztok!
Ismét van egy kis gondom. Komplett vezérléscsere történt a öregen, előtöltést is állított rajta a szerelő kicsit(így mondta). A gondom az, hogy kb 1000 RPM-nél egymás után két rövidebb és 1260 RPM körül pedig egy hosszabb elektromosnak tűnő búgás hallatszódik a motortér felől. Ha ezekben a tartományokban tartom a motort, akkor is ugyanannyi időre hallatszódnak mint amennyire akkor amikor felpörgetem mondjuk 2000 ig. Legjobban azokra a hangokra hasonlít, amiket a gyújtás ráadásánál hallok. Gőzöm nincs hogy mi lehet ez. Más egyéb dolgot nem veszek észre, kicsit jobban füstöl, de jobban indul. Ötletek? Köszönöm előre is!
Naplózva
Mondeo MK2 '98 Ghia 1.8TD Turnier
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2093 Dátum:
2012.10.05 péntek, 18:14:31 »
mobil 2000 10w 40 diesel
valaki használt már ilyet? érdekelne a véleménye
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
lazar.l
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2094 Dátum:
2012.10.06 szombat, 17:30:25 »
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. MK2.es Mondimhoz keresek első ködlámpákat,keretestül. Ha valaki tud és nem horror áron akkor légyszi írjon! előre is köszi. Lézer.
lazar.l@citromail.hu
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2095 Dátum:
2012.10.06 szombat, 19:03:57 »
Idézetet írta: lazar.l - 2012.10.06 szombat, 17:30:25
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. MK2.es Mondimhoz keresek első ködlámpákat,keretestül. Ha valaki tud és nem horror áron akkor légyszi írjon! előre is köszi. Lézer.
lazar.l@citromail.hu
drof-nak van egy pár
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
F. Joci
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 94
Kezdő
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2096 Dátum:
2012.10.07 vasárnap, 17:20:44 »
Sziasztok! Olyan kérdésem lenne:Ha az EGR nem zár rendesen, az tudja-e befolyásolni a hidegindítást és a fogyasztásra is hatással van?
Naplózva
ex:'98 Mk2 1.8 TD Turnier GLX(?) fehér, '05 2.2 tdci egr off trend kombi
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2097 Dátum:
2012.10.07 vasárnap, 17:25:03 »
Idézetet írta: F. Joci - 2012.10.07 vasárnap, 17:20:44
Sziasztok! Olyan kérdésem lenne:Ha az EGR nem zár rendesen, az tudja-e befolyásolni a hidegindítást és a fogyasztásra is hatással van?
az indítást nem, de a fogyasztást, és a füstölést igen.
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
F. Joci
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 94
Kezdő
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2098 Dátum:
2012.10.07 vasárnap, 17:35:31 »
:worship:A szerelőm is ezt mondta. Te mit javasolnál:Érdemes ledugóztatni? Eddig kb:6.3-6.6/100km városban!Most:7.8-8.5/100km.Egyébként szívesen elvinném hozzád az autót átnézetni,de a távolság....(Nyíregyháza) és az idő.Mennyiért szokott lenni Bosch adagolód?
Naplózva
ex:'98 Mk2 1.8 TD Turnier GLX(?) fehér, '05 2.2 tdci egr off trend kombi
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2099 Dátum:
2012.10.07 vasárnap, 17:43:46 »
Idézetet írta: F. Joci - 2012.10.07 vasárnap, 17:35:31
:worship:A szerelőm is ezt mondta. Te mit javasolnál:Érdemes ledugóztatni? Eddig kb:6.3-6.6/100km városban!Most:7.8-8.5/100km.Egyébként szívesen elvinném hozzád az autót átnézetni,de a távolság....(Nyíregyháza) és az idő.Mennyiért szokott lenni Bosch adagolód?
és az biztos, hogy nem jó az egr-ed? 50 körül van bosch
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Oldalak:
1
...
35
36
37
38
39
40
41
[
42
]
43
44
45
46
47
48
49
...
83
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ