Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 18:26:56 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 43 44 45 46 47 48 49 [50] 51 52 53 54 55 56 57 ... 83   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TD motor  (Megtekintve 1559109 alkalommal)
0 Felhasználó és 35 vendég van a témában
backerman
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 62



E-mail
« Új hozzászólás #2450 Dátum: 2013.01.25 péntek, 11:18:10 »

Sziasztok!
Tudnátok nekem valamilyen tapasztalatot mondani a bosch adagolóra való átalakításról?
Miben változik az autó menettulajdonsága? (fogyasztás,indulás, erő, stb)
Köszönöm előre is.

Az enyém 10-es
fogyasztás 90-100 km/h 5.2 télen
               110-140km/h 6.2
legkisebb fogyasztás      4.5 nyáron
nagyátlag kb.               5.2

lucasnál olyan 2000-nél kell váltani, s akkor vissza esik a fordulat 1500-1600ig.
itt 1700 körül lehet váltani. 5-ben 1300-as fordulatnál sem dadog

turbó lucasnál 2500 körül kapcsol.
itt lehet változtatni.

(gyorshajtásra azért legyen félre téve)

keresd ginjoy-t.
Naplózva

MK2 1.8td 10-es bosch
backerman
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 62



E-mail
« Új hozzászólás #2451 Dátum: 2013.01.25 péntek, 11:51:26 »

tudja valaki, hogy mi a különbség a gyári mágnesszelep és az utángyártott között (boschoz), persze az árán kívül.
Naplózva

MK2 1.8td 10-es bosch
petya72
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125


E-mail
« Új hozzászólás #2452 Dátum: 2013.01.25 péntek, 14:06:06 »

Az enyém 10-es
fogyasztás 90-100 km/h 5.2 télen
               110-140km/h 6.2
legkisebb fogyasztás      4.5 nyáron
nagyátlag kb.               5.2

lucasnál olyan 2000-nél kell váltani, s akkor vissza esik a fordulat 1500-1600ig.
itt 1700 körül lehet váltani. 5-ben 1300-as fordulatnál sem dadog

turbó lucasnál 2500 körül kapcsol.
itt lehet változtatni.

(gyorshajtásra azért legyen félre téve)

keresd ginjoy-t.

Köszi a gyors választ!
Hogy érted azt ,hogy a turbó 2500-nál kapcsol?
Hidegben ,hogy indul?
Naplózva

'98 aug. Mk2 1,8TD 5 ajtós
backerman
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 62



E-mail
« Új hozzászólás #2453 Dátum: 2013.01.25 péntek, 15:00:10 »

2500-ös fordulatnál kezd dolgozni.
Naplózva

MK2 1.8td 10-es bosch
Kincso70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 561



« Új hozzászólás #2454 Dátum: 2013.01.25 péntek, 18:15:26 »

Különc vagyok! Nekem Delphi(n) nyes adagolóm van ,reggel jól indul, nem rángat , nem dadog,semmmmmmmmi bajom vele!Ha bajom lesz majd Ginjoy megmondja merre tovább.Azt , hogy most ilyen neki köszönhetem.Az a véleményem, hogy egy több mint húszéves konstrukciótól ne várjatok csodákat. Akkor kezdődött a turbódízel korszak.Ha ilyened van szeresd, ha nem tetszik add el.Még annyit, hogy a vezetési stílusa mindenkinek más ami befolyásolja a fogyasztást és más egyebeket.Én pl. 90%-ban autópályán használom tehát a km pörög bele de a fék meg a futómű nem kap annyit mintha városban használnám.50-60000 km-t megyek egy évben, kéthavonta olajat cserélek más meg azt kérdezi kell-e kétévente  olajat cserélni ha nincs meg a km.Ez ilyen. Nincs két egyforma autó, nincs két egyforma vezető.
« Utoljára szerkesztve: 2013.01.25 péntek, 18:41:45 írta Kincso70 » Naplózva

Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2455 Dátum: 2013.01.25 péntek, 19:16:15 »

tudja valaki, hogy mi a különbség a gyári mágnesszelep és az utángyártott között (boschoz), persze az árán kívül.
mi a gyári? nem kell drága. de mondtam, hogy küldök egy borítékba, az ingyen van
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
backerman
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 62



E-mail
« Új hozzászólás #2456 Dátum: 2013.01.25 péntek, 20:28:51 »

mi a gyári? nem kell drága. de mondtam, hogy küldök egy borítékba, az ingyen van

köszi. De leszedtem, kifujtam s most normálisan működik.
Naplózva

MK2 1.8td 10-es bosch
backerman
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 62



E-mail
« Új hozzászólás #2457 Dátum: 2013.01.25 péntek, 20:39:44 »

csak kiváncsi lettem volna.
Naplózva

MK2 1.8td 10-es bosch
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #2458 Dátum: 2013.01.25 péntek, 21:22:09 »

2500-ös fordulatnál kezd dolgozni.

Nem kötözködök, félre ne érts, de turbónál mindig bántja a szemem. Smiley
"Dolgozik" az addig is, 2500-nál tölt komolyabb légtömeget. Wink
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
avokado
Vendég
« Új hozzászólás #2459 Dátum: 2013.01.25 péntek, 21:52:38 »

Nem kötözködök, félre ne érts, de turbónál mindig bántja a szemem. Smiley
"Dolgozik" az addig is, 2500-nál tölt komolyabb légtömeget. Wink

hat ja, mert akkor kapcsol! kuss pias
Naplózva
petya72
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125


E-mail
« Új hozzászólás #2460 Dátum: 2013.01.25 péntek, 23:22:57 »

Köszi a gyors választ!
Hogy érted azt ,hogy a turbó 2500-nál kapcsol?
Hidegben ,hogy indul?
Azt hogy érted hogy itt lehet változtazni?
Naplózva

'98 aug. Mk2 1,8TD 5 ajtós
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #2461 Dátum: 2013.01.25 péntek, 23:25:37 »

és lehet töltőnyomást változtatni?
Naplózva
petya72
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125


E-mail
« Új hozzászólás #2462 Dátum: 2013.01.25 péntek, 23:46:22 »

Az enyém 10-es
fogyasztás 90-100 km/h 5.2 télen
               110-140km/h 6.2
legkisebb fogyasztás      4.5 nyáron
nagyátlag kb.               5.2

lucasnál olyan 2000-nél kell váltani, s akkor vissza esik a fordulat 1500-1600ig.
itt 1700 körül lehet váltani. 5-ben 1300-as fordulatnál sem dadog

turbó lucasnál 2500 körül kapcsol.
itt lehet változtatni.

(gyorshajtásra azért legyen félre téve)

keresd ginjoy-t.

Bocsi!!!!
Ezzel kapcsolatban akartam kérdezni hogy mit értessz azon hogy itt lehet változtatni?
Naplózva

'98 aug. Mk2 1,8TD 5 ajtós
backerman
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 62



E-mail
« Új hozzászólás #2463 Dátum: 2013.01.28 hétfő, 10:22:27 »

A fordulatot amin elkezd dolgozni a turbó. Töltőnyomást is lehet (turbó csere).
Most kétszer izzítok aztán simán indul.
Én a lucassal is megvoltam elégedve, (bár azt is így indítottam télen)
s ha nem csukom meg az elejét akkor még mindig az lenne rajta.
Naplózva

MK2 1.8td 10-es bosch
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2464 Dátum: 2013.01.28 hétfő, 11:16:37 »

Az enyém 10-es
fogyasztás 90-100 km/h 5.2 télen
               110-140km/h 6.2
legkisebb fogyasztás      4.5 nyáron
nagyátlag kb.               5.2

lucasnál olyan 2000-nél kell váltani, s akkor vissza esik a fordulat 1500-1600ig.
itt 1700 körül lehet váltani. 5-ben 1300-as fordulatnál sem dadog

turbó lucasnál 2500 körül kapcsol.
itt lehet változtatni.

(gyorshajtásra azért legyen félre téve)

keresd ginjoy-t.


Nekem előbb indul a turbó.
Valamint a Lucasnál is lehet állítani rajta, hogy mikor induljon.   Wink
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #2465 Dátum: 2013.01.28 hétfő, 11:53:18 »

Nekem előbb indul a turbó.
Valamint a Lucasnál is lehet állítani rajta, hogy mikor induljon.   Wink

hogyan?
Naplózva
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2466 Dátum: 2013.01.28 hétfő, 12:07:11 »

hogyan?

A turbó drukklabdáján is tudsz állítani illetve az adagoló turbómembrán csavarján.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
petya72
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125


E-mail
« Új hozzászólás #2467 Dátum: 2013.01.28 hétfő, 12:11:46 »

A turbó drukklabdáján is tudsz állítani illetve az adagoló turbómembrán csavarján.
Mi az a drukklabda??? Shocked
A turbómenbrán csavarján nem a go. mennyiségét állítod?
Naplózva

'98 aug. Mk2 1,8TD 5 ajtós
backerman
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 62



E-mail
« Új hozzászólás #2468 Dátum: 2013.01.28 hétfő, 16:46:46 »

Nekem előbb indul a turbó.
Valamint a Lucasnál is lehet állítani rajta, hogy mikor induljon.   Wink

A lucast nem buzeráltam.
A motort csak olajcserekor láttam. Nem kellett hozzányúlni.
Naplózva

MK2 1.8td 10-es bosch
Kincso70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 561



« Új hozzászólás #2469 Dátum: 2013.01.28 hétfő, 20:04:55 »

Na majd mindjárt jön Ginjoy aztán rendet tesz! gun
Naplózva

Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2470 Dátum: 2013.01.28 hétfő, 20:21:56 »

Vannak pici félreértések.
A lucason a turbomembrán azt állítja, hogy azonos nyomásnál mennyi plusz gázolajat kap a kocsi. túlzott kitekerésnél kicsit spirálba kerül, hogy nő a nyomás is...
a bosch-nál lehet állítani a rugó erejét ugyanígy, valamint lehet állítani, hogy a nyomás növekedésekor milyen ütemben nő a plusz nyál.
a turbó nyomását a turbo drukklabdáján lehet állítani. ha szorítjuk a csavart, később nyit el a waste-gate szelep, így nagyobb a nyomás
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #2471 Dátum: 2013.01.28 hétfő, 20:44:22 »

de ha azt akarjuk hogy tartós legyen nem tekergetjük fel a nyomást.
Naplózva
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2472 Dátum: 2013.01.29 kedd, 09:55:20 »

de ha azt akarjuk hogy tartós legyen nem tekergetjük fel a nyomást.

Tartósból még a tej sem jó!
Addig kell ütni a lovat amíg meg nem döglik.    eplus2

Na jó, csak vicc volt. nyes
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #2473 Dátum: 2013.01.29 kedd, 17:20:36 »

hat ja, mert akkor kapcsol! kuss pias

NEM KAPCSOL !!! Max. átvitt értelemben, mint kb.: "észhez tér".  eplus2
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #2474 Dátum: 2013.01.29 kedd, 18:39:15 »

NEM KAPCSOL !!! Max. átvitt értelemben, mint kb.: "észhez tér".  eplus2

onnantól tud annyit tölteni, hogy érezhető
Naplózva
gsziki
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 440



E-mail
« Új hozzászólás #2475 Dátum: 2013.01.30 szerda, 11:25:12 »

Az enyém 10-es
fogyasztás 90-100 km/h 5.2 télen
               110-140km/h 6.2
legkisebb fogyasztás      4.5 nyáron
nagyátlag kb.               5.2

lucasnál olyan 2000-nél kell váltani, s akkor vissza esik a fordulat 1500-1600ig.
itt 1700 körül lehet váltani. 5-ben 1300-as fordulatnál sem dadog

turbó lucasnál 2500 körül kapcsol.
itt lehet változtatni.

(gyorshajtásra azért legyen félre téve)

keresd ginjoy-t


Hali!

Hogy tudtál ilyen alacsony fogyasztást produkálni?
Nekem is Bosch adagolóm van és finoman is járok,de 5,8-6litertől kevesebbet soha nem evett!
Naplózva

2002 2L Tdci 131Ló ZetecS,Full bőr,automata,navi,gyári multimédia beépített VHS lejátszóval,gyári hifi,stb.
backerman
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 62



E-mail
« Új hozzászólás #2476 Dátum: 2013.01.30 szerda, 11:58:50 »



napi 160-170 km-t megyek vele. Többnyire pályán, országúton.
Havonta egyszer kikormolom 3500-4000-es fordulaton.(szintén pályán) olyan 20-30km-es etapon,     egyébként semmi extra.
De lucassal sem evett sokkal többet olyan 5,5-5,7.
Pesten nem szoktam kímélni ott 6.5-7.0.
Naplózva

MK2 1.8td 10-es bosch
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2477 Dátum: 2013.01.30 szerda, 14:04:39 »


napi 160-170 km-t megyek vele. Többnyire pályán, országúton.
Havonta egyszer kikormolom 3500-4000-es fordulaton.(szintén pályán) olyan 20-30km-es etapon,     egyébként semmi extra.
De lucassal sem evett sokkal többet olyan 5,5-5,7.
Pesten nem szoktam kímélni ott 6.5-7.0.

Akkor neked nagyon jól fogyaszt.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
avokado
Vendég
« Új hozzászólás #2478 Dátum: 2013.01.30 szerda, 17:08:40 »

NEM KAPCSOL !!! Max. átvitt értelemben, mint kb.: "észhez tér".  eplus2

igen, ugy ertettem. nyes
Naplózva
gsziki
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 440



E-mail
« Új hozzászólás #2479 Dátum: 2013.01.31 csütörtök, 09:02:38 »

Így már érthető!
Akkor az enyém is hasonlóan fogyaszt.



Naplózva

2002 2L Tdci 131Ló ZetecS,Full bőr,automata,navi,gyári multimédia beépített VHS lejátszóval,gyári hifi,stb.
krisz32
Vendég
« Új hozzászólás #2480 Dátum: 2013.01.31 csütörtök, 13:34:38 »


napi 160-170 km-t megyek vele. Többnyire pályán, országúton.
Havonta egyszer kikormolom 3500-4000-es fordulaton.(szintén pályán) olyan 20-30km-es etapon,     egyébként semmi extra.
De lucassal sem evett sokkal többet olyan 5,5-5,7.
Pesten nem szoktam kímélni ott 6.5-7.0.
Én minden nap kikormolom vigyor3 és így 7 literrel eljárok vele tök vegyes használattal,városban sem váltok el túl korán,szeretek dinamikusan közlekedni.
Naplózva
Goa
Vendég
« Új hozzászólás #2481 Dátum: 2013.01.31 csütörtök, 16:54:46 »

 
Joy,

Kormolok nagyon?  eplus2
nyes nyes
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #2482 Dátum: 2013.01.31 csütörtök, 20:10:42 »

 nyes nyes

Azt láttad, hogy egy 4 éves kommentre válaszoltál? Wink
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Goa
Vendég
« Új hozzászólás #2483 Dátum: 2013.02.01 péntek, 15:56:07 »

Azt láttad, hogy egy 4 éves kommentre válaszoltál? Wink
telcsiről nyomtam de nem arra válaszoltam nem is értem hogy került id nyes
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #2484 Dátum: 2013.02.02 szombat, 00:16:31 »

telcsiről nyomtam de nem arra válaszoltam nem is értem hogy került id nyes

Jaaa, úgy nem nehéz mellényomni... Tapasztalat. Cheesy
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
lazar.l
Vendég
« Új hozzászólás #2485 Dátum: 2013.02.13 szerda, 07:41:37 »

sziasztok! 97.es 1.8 td kombimhoz keresek hátsó kipufogó dobot. Ha tud valaki valamit,esetleg Bács megyében. Előre is köszi!
Naplózva
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2486 Dátum: 2013.02.14 csütörtök, 08:57:42 »

sziasztok! 97.es 1.8 td kombimhoz keresek hátsó kipufogó dobot. Ha tud valaki valamit,esetleg Bács megyében. Előre is köszi!

A keres-kínál topicban szerintem nagyobb sikerrel jársz.
Amúgy tudok adni 5 pénzért.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #2487 Dátum: 2013.02.15 péntek, 22:18:04 »

van egy nagyon hülye kérdésem Cheesy
amikor a td-t megvettem eléggé keveset jártak vele, és le is volt lakva, az alapjárat rosszul beállítva, a hidegjárató kikötve stb.
Azóta amit tudtam megcsináltam, most elvileg minden ok, de régebben alapjáratra visszaeséskor bebevillant az olajlámpa, mostmár ezt csak akkor csinálja , ha lejövök a sztrádárol egy sietősebb menet után.
Emellett városban épphogy elbírta a 4.et 50nél, mostanában meg tartani is tudja a sebességet 5ben.
Lehet spontán öngyógyulásba kezdett, vagy egyszerűen használ neki a havi 2-3000 km?
Naplózva
Kincso70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 561



« Új hozzászólás #2488 Dátum: 2013.02.16 szombat, 01:27:16 »

van egy nagyon hülye kérdésem Cheesy
amikor a td-t megvettem eléggé keveset jártak vele, és le is volt lakva, az alapjárat rosszul beállítva, a hidegjárató kikötve stb.
Azóta amit tudtam megcsináltam, most elvileg minden ok, de régebben alapjáratra visszaeséskor bebevillant az olajlámpa, mostmár ezt csak akkor csinálja , ha lejövök a sztrádárol egy sietősebb menet után.
Emellett városban épphogy elbírta a 4.et 50nél, mostanában meg tartani is tudja a sebességet 5ben.
Lehet spontán öngyógyulásba kezdett, vagy egyszerűen használ neki a havi 2-3000 km?
Nem az én autómról beszélsz? Szintén zenész.Mivel mindennap pályázok engem is zavart az olajnyomáslámpa villogása.Aztán az 5W-30-as olajat lecseréltem 5W-40-esre és abbahagyta.Az alapjáratomat meg Ginjoy belőtte vezérléscsere után úgy hogy most az is jó.
Naplózva

Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #2489 Dátum: 2013.02.16 szombat, 13:24:41 »

Nem az én autómról beszélsz? Szintén zenész.Mivel mindennap pályázok engem is zavart az olajnyomáslámpa villogása.Aztán az 5W-30-as olajat lecseréltem 5W-40-esre és abbahagyta.Az alapjáratomat meg Ginjoy belőtte vezérléscsere után úgy hogy most az is jó.


Akkor nem izzadok Cheesy
Naplózva
david01
Vendég
« Új hozzászólás #2490 Dátum: 2013.02.18 hétfő, 17:46:05 »

Üdv!
Valaki meg tudja nekem mondani hogy az mk1-es 1.8 td  olajteknője felmegy az mk2-esre is vagy különböző?
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #2491 Dátum: 2013.02.21 csütörtök, 06:38:41 »

Üdv!
Valaki meg tudja nekem mondani hogy az mk1-es 1.8 td  olajteknője felmegy az mk2-esre is vagy különböző?

Úgy tudom, hogy nincsen különbség.

SZERK.: VAN.  vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2013.02.23 szombat, 18:34:56 írta [ Error ] » Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2492 Dátum: 2013.02.21 csütörtök, 08:18:20 »

Üdv!
Valaki meg tudja nekem mondani hogy az mk1-es 1.8 td  olajteknője felmegy az mk2-esre is vagy különböző?

Igen.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2493 Dátum: 2013.02.22 péntek, 19:40:21 »

Üdv!
Valaki meg tudja nekem mondani hogy az mk1-es 1.8 td  olajteknője felmegy az mk2-esre is vagy különböző?
felmegy, de lesznek eltérések. főtengely jeladó helye nem egyforma (furat, és felfogatás sem), meg volt még valami, de nem emlékszem
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
david01
Vendég
« Új hozzászólás #2494 Dátum: 2013.02.26 kedd, 18:46:07 »

felmegy, de lesznek eltérések. főtengely jeladó helye nem egyforma (furat, és felfogatás sem), meg volt még valami, de nem emlékszem

És esetleg te nem tudsz eladó mk2-re való olajteknöt?? smile
Naplózva
atis-82
Vendég
« Új hozzászólás #2495 Dátum: 2013.03.04 hétfő, 19:58:46 »

Sziasztok nekem off Escort 1.8 td 94 motorom van.Az a problémám hogy hideg indításnál csattogó hangot ad az olajbeöntő nyílás felöl (és szerintem hangosabb mint régen üzem melegen is) kérdés következő mi lehet a tré
szelephézagot mértem kipu oldalon sehova nem ment be a 0.50 hézagmérő.
Vezérlést cseréltettem kb fél éve megesküdtek hogy nem átjelölgetve fogják cserélni, hát most h levettem a szíj takarót én nem esküdnék meg rá hogy betartották a szavukat.
Ha jól emlékszem kb 1 éve van ez a hibajelenségem akkor kapott adagolót aszem mondi 1 es lucast az adagolón nem állítottak semmit csak a fogaskereket állítgatták h ne füstöljön és egyenletesen járjon.fogyasztásom  kb 6 liter.

 
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #2496 Dátum: 2013.03.04 hétfő, 21:23:01 »

Sziasztok nekem off Escort 1.8 td 94 motorom van.Az a problémám hogy hideg indításnál csattogó hangot ad az olajbeöntő nyílás felöl (és szerintem hangosabb mint régen üzem melegen is) kérdés következő mi lehet a tré
szelephézagot mértem kipu oldalon sehova nem ment be a 0.50 hézagmérő.
Vezérlést cseréltettem kb fél éve megesküdtek hogy nem átjelölgetve fogják cserélni, hát most h levettem a szíj takarót én nem esküdnék meg rá hogy betartották a szavukat.
Ha jól emlékszem kb 1 éve van ez a hibajelenségem akkor kapott adagolót aszem mondi 1 es lucast az adagolón nem állítottak semmit csak a fogaskereket állítgatták h ne füstöljön és egyenletesen járjon.fogyasztásom  kb 6 liter.

 

A porlasztók miatt szokott még csörömpölni, azok jók? Bár ha a vezmű tengely rosszul áll...
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #2497 Dátum: 2013.03.16 szombat, 21:55:07 »

Hali emberek!!!

Rég jártam itt....

Tudja valaki a számát a generátorszíj feszítőben lévő csapágynak?Huh?
nekiállt ciripelni és jó lenne úgy kivenni ,hogy már ott van az új csapágy.....

Előre is kösz....
Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2498 Dátum: 2013.03.16 szombat, 22:04:52 »

Hali emberek!!!

Rég jártam itt....

Tudja valaki a számát a generátorszíj feszítőben lévő csapágynak?Huh?
nekiállt ciripelni és jó lenne úgy kivenni ,hogy már ott van az új csapágy.....

Előre is kösz....
6203, és c3-ast vegyél, a másik hamar kifingik
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #2499 Dátum: 2013.03.16 szombat, 22:11:06 »

6203, és c3-ast vegyél, a másik hamar kifingik

Köszi!!!
Gyors vagy vazze....
Amúgy a HF jó lett már ketyeg is a motor...

Üdv
Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
Oldalak: 1 ... 43 44 45 46 47 48 49 [50] 51 52 53 54 55 56 57 ... 83   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.068 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.