Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 18:05:29
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo II.
>
TD motor
Oldalak:
1
...
62
63
64
65
66
67
68
[
69
]
70
71
72
73
74
75
76
...
83
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TD motor (Megtekintve 1558821 alkalommal)
0 Felhasználó és 33 vendég van a témában
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3400 Dátum:
2015.03.14 szombat, 20:10:52 »
Idézetet írta: nigabi79 - 2015.03.14 szombat, 17:52:31
Sziasztok.Megtudná valaki hogy mi a különbség 65kw/88le és a 66/90le motor között,értelemszerüen azon kivűl hogy gyengébb 2 pacival!Más valami a kialakításán,vagy más a motorkód vagy mindkettő RFN-es?Előre is köszi!Üdv
van össze vissza mind kettő. elvileg az mk2 lenne a 90 ló. más adagoló van rajta
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
nigabi79
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 165
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3401 Dátum:
2015.03.14 szombat, 20:51:54 »
Idézetet írta: GinJoy - 2015.03.14 szombat, 20:10:52
van össze vissza mind kettő. elvileg az mk2 lenne a 90 ló. más adagoló van rajta
Köszi a segítséget!
Naplózva
Ford mondeo mk2 1998 kombi
mikroferi
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3402 Dátum:
2015.03.15 vasárnap, 09:39:11 »
Ginjoy említette, hogy a gázelvételkor jelentkező rángatást megszüntetheti, az alapjárat helyes bellítása. Na most a helyzet az, hogy beraktam a 3 mm-es stiftet, raktam 4 mm távtartót a megfelelő helyre. Gázpedál lenyomással beindult az autó, de akárhogy akartam az emelt fordulatot beállítani, az volt a jelenség, hogy mondjuk beállítottam 900-ra, járt egy 10-20 mp-ig aztán magától felemelkedett 1000-1100-ra, ha lejjebtekertem szintúgy. Egy idő után feszt megemelkedik magától. (A dúsítóbowden kiakasztva.) Egyébként stabil az alapjárat "normál üzemben", talán kicsit magas mert olyan 900-950 körül van. Az autó szépen megy, egyedül ez a rángatás gázelvételnél és talán néha picit érezhető hullámzás gyorsításnál, de nem idegesítő mértékben. Van ötletetek?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3403 Dátum:
2015.03.15 vasárnap, 16:50:18 »
Idézetet írta: mikroferi - 2015.03.15 vasárnap, 09:39:11
Ginjoy említette, hogy a gázelvételkor jelentkező rángatást megszüntetheti, az alapjárat helyes bellítása. Na most a helyzet az, hogy beraktam a 3 mm-es stiftet, raktam 4 mm távtartót a megfelelő helyre. Gázpedál lenyomással beindult az autó, de akárhogy akartam az emelt fordulatot beállítani, az volt a jelenség, hogy mondjuk beállítottam 900-ra, járt egy 10-20 mp-ig aztán magától felemelkedett 1000-1100-ra, ha lejjebtekertem szintúgy. Egy idő után feszt megemelkedik magától. (A dúsítóbowden kiakasztva.) Egyébként stabil az alapjárat "normál üzemben", talán kicsit magas mert olyan 900-950 körül van. Az autó szépen megy, egyedül ez a rángatás gázelvételnél és talán néha picit érezhető hullámzás gyorsításnál, de nem idegesítő mértékben. Van ötletetek?
ha nem tudja rendesen tartani a fordulatot, akkor a szivattyúja odavan. még nem vészes, de hamarosan csere
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
mikroferi
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3404 Dátum:
2015.03.16 hétfő, 04:43:58 »
Idézetet írta: GinJoy - 2015.03.15 vasárnap, 16:50:18
ha nem tudja rendesen tartani a fordulatot, akkor a szivattyúja odavan. még nem vészes, de hamarosan csere
Tudom nagyon nehéz így táv-diagnosztizálni, de nem igazán úgy tűnik nekem mint amikor haldoklik egy szivattyú. Inkább mintha valami miatt felemelné a fordulatot, amikor kb.900 alá megy. Onnantól stabil, ahogy megemelkedett, illetve ha be van akasztva a dúsítóbovden és normál üzemben van az autó, akkor stabil az alapjárat nincs benne hullámzás.
Naplózva
nigabi79
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 165
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3405 Dátum:
2015.03.22 vasárnap, 14:34:45 »
Sziasztok!Azt kérdezni ha tudna ebben segíteni,hogy az immos leállítószelepre menő 3 vezeték a nagy csatlakozóban minden kocsinál ugyanoda van bekötve gyárilag?Mert motort cseréltem és át kéne raknom a szelepet,de nem akarom szétszedni a többi dolgot az adagolón és arra gondoltam ha megoldható egyenként átkötöm megforrasztva a vezetékeket.Köszi előre a segítséget!
Naplózva
Ford mondeo mk2 1998 kombi
mikroferi
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3406 Dátum:
2015.03.23 hétfő, 04:59:57 »
Próbáltam ismét beálligatni az alapjáratot, de sajna a jelenség ugyan az.
1000 alatti forduatot nem bírok tartatni vele ha ki van akasztva a leállítószelep.
Beállítom mondjuk 1200-ra szépen lassan tekerem vissza az emelt alapjárat csavarját, sokáig nem történik semmi, aztán egyszer csak hirtelen leáll. Azután szintúgy sokat kell befele tekerni, hogy újra legyen alapjárat, de akkor megint pörög.
Ha beakasztom az alapjárati motor bowdenjét, akkor stabil 900 körüli.
Ginjoy! Ha ez a jelenség a szivattyú kopása, akkor az mennyibe fájhat kb, illetve másik adagolóból átrakható-e a szivattyú?
Naplózva
mikroferi
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3407 Dátum:
2015.03.23 hétfő, 05:00:38 »
Idézetet írta: nigabi79 - 2015.03.22 vasárnap, 14:34:45
Sziasztok!Azt kérdezni ha tudna ebben segíteni,hogy az immos leállítószelepre menő 3 vezeték a nagy csatlakozóban minden kocsinál ugyanoda van bekötve gyárilag?Mert motort cseréltem és át kéne raknom a szelepet,de nem akarom szétszedni a többi dolgot az adagolón és arra gondoltam ha megoldható egyenként átkötöm megforrasztva a vezetékeket.Köszi előre a segítséget!
Szerintem igen, én most cseréltem adagoló, egyszerűen átkötöttem a 3 vezetéket.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3408 Dátum:
2015.03.23 hétfő, 11:23:14 »
Idézetet írta: mikroferi - 2015.03.23 hétfő, 04:59:57
Próbáltam ismét beálligatni az alapjáratot, de sajna a jelenség ugyan az.
1000 alatti forduatot nem bírok tartatni vele ha ki van akasztva a leállítószelep.
Beállítom mondjuk 1200-ra szépen lassan tekerem vissza az emelt alapjárat csavarját, sokáig nem történik semmi, aztán egyszer csak hirtelen leáll. Azután szintúgy sokat kell befele tekerni, hogy újra legyen alapjárat, de akkor megint pörög.
Ha beakasztom az alapjárati motor bowdenjét, akkor stabil 900 körüli.
Ginjoy! Ha ez a jelenség a szivattyú kopása, akkor az mennyibe fájhat kb, illetve másik adagolóból átrakható-e a szivattyú?
10 egy gyári szivattyúkészlet
ha az nem segít rajta akkor az az adagoló kuka. de akkor melegen nehezen idulna, leálna
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
mikroferi
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3409 Dátum:
2015.03.23 hétfő, 15:53:06 »
Idézetet írta: GinJoy - 2015.03.23 hétfő, 11:23:14
10 egy gyári szivattyúkészlet
ha az nem segít rajta akkor az az adagoló kuka. de akkor melegen nehezen idulna, leálna
Nem. Mindig, hidegen és melegen egyaránt könnyen indul, talán ha kettőt fordul a főtengely hidegben is egy izzítással.
Semmi egyéb problémám nincs az autóval, csak ez a gázelvételnél való rángatás néha, illetve hogy -és ez is csak néha- amikor például megyek 110 körüli tempóval egy gázállással, olyan mintha "hullámozva" menne a motor kicsit. A fordszámmérőn nem látszik csak érezni benne egy leheletnyit hogy megyek-nem megyek, megyek-nem megyek, ha értitek mire gondolok.Amennyiben odalépek neki egyből húz rendesen, nem dadog semmit, csak ezt az egy gázállást nem szereti, de ezt sem mindig érezni.
Iletve még talán annyi, hogy egy kicsit sokat eszik, 7-7,5 városban, de gondolom a kasztni mérete miatt.
Naplózva
nigabi79
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 165
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3410 Dátum:
2015.03.23 hétfő, 20:53:05 »
Idézetet írta: mikroferi - 2015.03.23 hétfő, 05:00:38
Szerintem igen, én most cseréltem adagoló, egyszerűen átkötöttem a 3 vezetéket.
Oké,megpróbálom én is.Köszi az infot!
Naplózva
Ford mondeo mk2 1998 kombi
mikroferi
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3411 Dátum:
2015.03.27 péntek, 05:18:16 »
Nem tudjátok véletlenül nem sikerült még senkinek bluetooth-os elm327-el kapcsolódni az ecuhoz?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3412 Dátum:
2015.03.27 péntek, 08:11:08 »
Idézetet írta: mikroferi - 2015.03.27 péntek, 05:18:16
Nem tudjátok véletlenül nem sikerült még senkinek bluetooth-os elm327-el kapcsolódni az ecuhoz?
de sikerült
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
nigabi79
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 165
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3413 Dátum:
2015.03.27 péntek, 13:43:49 »
Sziasztok.Olyat szeretnék kérdezni,hogy mekkora munka kicserélni a gumigyűrűt az alapjáratszabályzó kar tengelyénél lucas adagolón,illetve hol lehet hozzá beszerezni és még mit kell ilyenkor,gondolok tömítésre kicserélni,mik a méretek?Sajna észrevettem hogy nagyobb gáznál szivárog a kar tővénél.Előre is kösz!
Naplózva
Ford mondeo mk2 1998 kombi
mikroferi
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3414 Dátum:
2015.03.27 péntek, 15:55:17 »
Idézetet írta: GinJoy - 2015.03.27 péntek, 08:11:08
de sikerült
Köszönöm a velős választ!
És azt elmondanátok, hogy hogy kell. Megvettem tud kapcsolódni a program (több is) a diaghoz, de az ecuról nem jön semmi válasz. Fel sem ismeri... Tudtok segíteni?
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3415 Dátum:
2015.03.27 péntek, 16:05:02 »
Idézetet írta: mikroferi - 2015.03.27 péntek, 15:55:17
Köszönöm a velős választ!
És azt elmondanátok, hogy hogy kell. Megvettem tud kapcsolódni a program (több is) a diaghoz, de az ecuról nem jön semmi válasz. Fel sem ismeri... Tudtok segíteni?
Milyen program?
Naplózva
mikroferi
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3416 Dátum:
2015.03.28 szombat, 05:09:07 »
Idézetet írta: VZoli - 2015.03.27 péntek, 16:05:02
Milyen program?
Amiket eddig próbáltam:
Android torque pro
Windows phone obd II auto doctor
Windows pcmscan
Windows forscan
Mindegyiknél látja az eszközt, de azt írja az ecuról nem jön válasz.
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3417 Dátum:
2015.03.28 szombat, 09:12:40 »
Idézetet írta: mikroferi - 2015.03.28 szombat, 05:09:07
Amiket eddig próbáltam:
Android torque pro
Windows phone obd II auto doctor
Windows pcmscan
Windows forscan
Mindegyiknél látja az eszközt, de azt írja az ecuról nem jön válasz.
A forscan pedig látja, annak segítségével állítottam előtöltést, meg alapjáratot is.
Naplózva
mikroferi
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3418 Dátum:
2015.03.28 szombat, 09:34:32 »
Idézetet írta: VZoli - 2015.03.28 szombat, 09:12:40
A forscan pedig látja, annak segítségével állítottam előtöltést, meg alapjáratot is.
Neked is 1.8 td mk2-őd volt és bluetooth-on csináltad elm 327-el? Lehet hogy az mk 2 1.8 td-t nem támogatja?
Naplózva
mikroferi
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3419 Dátum:
2015.03.28 szombat, 10:26:40 »
Idézetet írta: VZoli - 2015.03.28 szombat, 09:12:40
A forscan pedig látja, annak segítségével állítottam előtöltést, meg alapjáratot is.
Pontosan azt írja a forscan, hogy nem lehet kapcsolatot létesíteni az autóval, ellenőrízze, hogy a gyújtást rá adta-e. Pedig rá van adva a gyújtás. Valamit elrontok?
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3420 Dátum:
2015.03.28 szombat, 16:11:48 »
Idézetet írta: mikroferi - 2015.03.28 szombat, 10:26:40
Pontosan azt írja a forscan, hogy nem lehet kapcsolatot létesíteni az autóval, ellenőrízze, hogy a gyújtást rá adta-e. Pedig rá van adva a gyújtás. Valamit elrontok?
lehet hogy nem elég friss a forscanod.
Naplózva
mikroferi
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3421 Dátum:
2015.03.28 szombat, 19:15:35 »
Idézetet írta: VZoli - 2015.03.28 szombat, 16:11:48
lehet hogy nem elég friss a forscanod.
Nemtudom,Elvileg a legfrissebbet töltöttem le forscan oldaláról.Az elm verziója 2.1.Mondjuk azt észre vettem,hogy amikor bedugom a csatlakozó a,akkor eloszor zold,azutan sárga,majd piros szinte vált a led es ugy is marad.annak milyen színben kellene világítani?
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3422 Dátum:
2015.03.28 szombat, 19:30:20 »
Idézetet írta: mikroferi - 2015.03.28 szombat, 19:15:35
Nemtudom,Elvileg a legfrissebbet töltöttem le forscan oldaláról.Az elm verziója 2.1.Mondjuk azt észre vettem,hogy amikor bedugom a csatlakozó a,akkor eloszor zold,azutan sárga,majd piros szinte vált a led es ugy is marad.annak milyen színben kellene világítani?
pasz, gondolom amilyent a kiskínai levett a polcról.
Naplózva
mikroferi
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3423 Dátum:
2015.03.28 szombat, 19:34:56 »
Idézetet írta: VZoli - 2015.03.28 szombat, 19:30:20
pasz, gondolom amilyent a kiskínai levett a polcról.
Akkor marad hogy ezt buktam,mert ezt akárhogy probalom,nem birom működésre bírni...Azert koszonom!
Naplózva
mikroferi
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3424 Dátum:
2015.03.29 vasárnap, 15:09:50 »
Idézetet írta: VZoli - 2015.03.28 szombat, 19:30:20
pasz, gondolom amilyent a kiskínai levett a polcról.
Csak sikerült összehozni a dolgot. Az elm 327-em 2.1 verziójú volt, szereztem egy régebbi 1.5-et és kizárólag a fordscan-el megy. Egyből felismerte és működött. Hibakódot nem talál, viszont a biztonsági modul kiolvasása nem sikerül. Ez nem tudmo mit jelent.
Illetve az lenne még a kérdésem, hogy mondtad, hogy ennek segítségével állítottál előtöltést. Nekem azt írja alapjáraton, hogy kívánt 0,25, mért 1,5. Ahogy rálépek a gázra nagyjából korrektálódnak az értékek. Ez nekem most mit jelent. Állítsak rajta, hogy kisebb legyen? Vagy ilyenkor valahogy ki kell iktatni az előtöltésállítót, hogy lássam a nem általa állított értékeket? Ezt egy kiscsit megkavartam...
Naplózva
mikroferi
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3425 Dátum:
2015.03.29 vasárnap, 15:30:41 »
Ja, meg ha nem vagyok túl telhetetlen, nem lehet valahogy kicsikarni belőle sebességet meg még pár apróságot?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3426 Dátum:
2015.03.29 vasárnap, 18:48:13 »
Idézetet írta: nigabi79 - 2015.03.27 péntek, 13:43:49
Sziasztok.Olyat szeretnék kérdezni,hogy mekkora munka kicserélni a gumigyűrűt az alapjáratszabályzó kar tengelyénél lucas adagolón,illetve hol lehet hozzá beszerezni és még mit kell ilyenkor,gondolok tömítésre kicserélni,mik a méretek?Sajna észrevettem hogy nagyobb gáznál szivárog a kar tővénél.Előre is kösz!
6x2
ki lehet
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3427 Dátum:
2015.03.29 vasárnap, 18:49:56 »
Idézetet írta: mikroferi - 2015.03.29 vasárnap, 15:09:50
Csak sikerült összeho2,1-es zni a dolgot. Az elm 327-em 2.1 verziójú volt, szereztem egy régebbi 1.5-et és kizárólag a fordscan-el megy. Egyből felismerte és működött. Hibakódot nem talál, viszont a biztonsági modul kiolvasása nem sikerül. Ez nem tudmo mit jelent.
Illetve az lenne még a kérdésem, hogy mondtad, hogy ennek segítségével állítottál előtöltést. Nekem azt írja alapjáraton, hogy kívánt 0,25, mért 1,5. Ahogy rálépek a gázra nagyjából korrektálódnak az értékek. Ez nekem most mit jelent. Állítsak rajta, hogy kisebb legyen? Vagy ilyenkor valahogy ki kell iktatni az előtöltésállítót, hogy lássam a nem általa állított értékeket? Ezt egy kiscsit megkavartam...
2.1 kamu. igen, tekerj az előtöltésen hátrébb
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
vzoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3428 Dátum:
2015.03.29 vasárnap, 19:56:35 »
Idézetet írta: GinJoy - 2015.03.29 vasárnap, 18:49:56
2.1 kamu. igen, tekerj az előtöltésen hátrébb
Meddig maradsz?
Naplózva
nigabi79
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 165
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3429 Dátum:
2015.03.29 vasárnap, 22:12:41 »
Idézetet írta: GinJoy - 2015.03.29 vasárnap, 18:48:13
6x2
ki lehet
Oké.Köszönöm.
Naplózva
Ford mondeo mk2 1998 kombi
mikroferi
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3430 Dátum:
2015.03.30 hétfő, 05:31:04 »
Idézetet írta: VZoli - 2015.03.29 vasárnap, 19:56:35
Meddig maradsz?
Az előtöltés beállítását úgy csináljam, hogy hagyjam a motort ahogy van, egyszerűen addig tekerjek az adagolón, amíg alapjáraton megegyezik a kívánt és mért érték?
Hogyan lehet felbővíteni a forscan tudását egy kicsit, hogy legalább a sebességet mutassa, meg pár dolgot még?
A meddig maradsz? kérdést nem igazán értettem. Köszönöm a segítségeket amiket eddig kaptam és ezután fogok...
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3431 Dátum:
2015.03.30 hétfő, 07:47:59 »
Idézetet írta: mikroferi - 2015.03.30 hétfő, 05:31:04
Az előtöltés beállítását úgy csináljam, hogy hagyjam a motort ahogy van, egyszerűen addig tekerjek az adagolón, amíg alapjáraton megegyezik a kívánt és mért érték?
Hogyan lehet felbővíteni a forscan tudását egy kicsit, hogy legalább a sebességet mutassa, meg pár dolgot még?
A meddig maradsz? kérdést nem igazán értettem. Köszönöm a segítségeket amiket eddig kaptam és ezután fogok...
Ginjoynak írtam
Naplózva
deerman
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3432 Dátum:
2015.03.30 hétfő, 14:28:35 »
Idézetet írta: mikroferi - 2015.03.30 hétfő, 05:31:04
Az előtöltés beállítását úgy csináljam, hogy hagyjam a motort ahogy van, egyszerűen addig tekerjek az adagolón, amíg alapjáraton megegyezik a kívánt és mért érték?
Hogyan lehet felbővíteni a forscan tudását egy kicsit, hogy legalább a sebességet mutassa, meg pár dolgot még?
Ez a cucc amivel bűvészkedsz az ugyan olyan, mint a "zaliexpesszen" kapható 5-14 dolláros kütyük, vagy valami komolyabb eszköz?
Naplózva
mikroferi
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3433 Dátum:
2015.03.30 hétfő, 18:57:32 »
Idézetet írta: deerman - 2015.03.30 hétfő, 14:28:35
Ez a cucc amivel bűvészkedsz az ugyan olyan, mint a "zaliexpesszen" kapható 5-14 dolláros kütyük, vagy valami komolyabb eszköz?
Nem semmi komolyabb.egyszeru elm 327 bluetooh.kb 3-5000 egy ilyen
Naplózva
nigabi79
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 165
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3434 Dátum:
2015.03.30 hétfő, 21:18:42 »
Idézetet írta: GinJoy - 2015.03.29 vasárnap, 18:48:13
6x2
ki lehet
Hát nem tudom hogy mi lehetett,de folyamatosan nézegetem és most úgy néz ki nem szivárog mégsem,lehet megszállta a szentlélek :vigyor3:Azt viszont észrevettem hogy csinál olyat bár nem mindig,hogy gázadás után középgázon,de általában olyan 2 ezres fordulat környékén meg meg torpan egy kicsit aztán utána megy és húz.Szerintetek mi okozhat ilyet?Másik dolog az a rohadt hátsó lengéscsillapító.Próbáltam lelazítani,de alig lehet hozzáférni és fogja mint az isten nyíla ezért nem tudom meglazítani.Szóval azt szeretném kérdezni hogy ha kiveszem azt 3 csavart.oldalanként ami a hátsó hidat fogja,akkor elvileg le lehet annyira hajtani hogy meglehessen lazítani a felső csavart?Általában ki szoknak jönni ezek csavarok,vagy elöszeretettel rohadnak be azok is,mert sajna elöl az egyik bölcsőtartó csavarral már megszívtam tavaly?
Naplózva
Ford mondeo mk2 1998 kombi
vzoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3435 Dátum:
2015.03.30 hétfő, 21:25:04 »
Idézetet írta: nigabi79 - 2015.03.30 hétfő, 21:18:42
Hát nem tudom hogy mi lehetett,de folyamatosan nézegetem és most úgy néz ki nem szivárog mégsem,lehet megszállta a szentlélek :vigyor3:Azt viszont észrevettem hogy csinál olyat bár nem mindig,hogy gázadás után középgázon,de általában olyan 2 ezres fordulat környékén meg meg torpan egy kicsit aztán utána megy és húz.Szerintetek mi okozhat ilyet?Másik dolog az a rohadt hátsó lengéscsillapító.Próbáltam lelazítani,de alig lehet hozzáférni és fogja mint az isten nyíla ezért nem tudom meglazítani.Szóval azt szeretném kérdezni hogy ha kiveszem azt 3 csavart.oldalanként ami a hátsó hidat fogja,akkor elvileg le lehet annyira hajtani hogy meglehessen lazítani a felső csavart?Általában ki szoknak jönni ezek csavarok,vagy elöszeretettel rohadnak be azok is,mert sajna elöl az egyik bölcsőtartó csavarral már megszívtam tavaly?
Pár hete az mk3 kombimon cseréltem a lengéscsillapítót hátul. Nos az összes fordos tervező családfája csuklott, az biztos. Nekem kijött a bölcső leengedése nélkül. De kb 3óra volt a csere.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3436 Dátum:
2015.03.30 hétfő, 22:19:56 »
Idézetet írta: VZoli - 2015.03.30 hétfő, 21:25:04
Pár hete az mk3 kombimon cseréltem a lengéscsillapítót hátul. Nos az összes fordos tervező családfája csuklott, az biztos. Nekem kijött a bölcső leengedése nélkül. De kb 3óra volt a csere.
megmondtam volna
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
nigabi79
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 165
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3437 Dátum:
2015.03.30 hétfő, 22:25:49 »
Idézetet írta: VZoli - 2015.03.30 hétfő, 21:25:04
Pár hete az mk3 kombimon cseréltem a lengéscsillapítót hátul. Nos az összes fordos tervező családfája csuklott, az biztos. Nekem kijött a bölcső leengedése nélkül. De kb 3óra volt a csere.
Szia Zoli.Én is így voltam ezzel a "családfás"dologgal,de nekem nem lazul meg és nem akarom lenyalatni a csavarfejet.Amúgy sajna motorcsere lett a dologból,mert lelazult a vezérkerék és indításkor összenyaltak a szelepek és dugattyúk.
Naplózva
Ford mondeo mk2 1998 kombi
vzoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3438 Dátum:
2015.03.30 hétfő, 22:39:50 »
Idézetet írta: GinJoy - 2015.03.30 hétfő, 22:19:56
megmondtam volna
Persze, de leléptél vörösbabot reggelizni hallal, csak idehaza nemtaláltál, aztán angliáig futottál. Holnap megyek dunába, lehet odafele beugrom hozzád.
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3439 Dátum:
2015.03.30 hétfő, 22:40:42 »
Idézetet írta: nigabi79 - 2015.03.30 hétfő, 22:25:49
Szia Zoli.Én is így voltam ezzel a "családfás"dologgal,de nekem nem lazul meg és nem akarom lenyalatni a csavarfejet.Amúgy sajna motorcsere lett a dologból,mert lelazult a vezérkerék és indításkor összenyaltak a szelepek és dugattyúk.
Sajnálom, remélem nem volt sokba a motor.
Naplózva
mikroferi
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3440 Dátum:
2015.03.31 kedd, 05:14:30 »
Pont egy hónapja van meg a mondeo és most számoltam átlagfogyasztást. Háát az 8.8 liter az egy kicsit mintha sok lenne...igaz főleg városban. Van valami tapasztalat mitől lehet? Nem ereget füstöt és a turbómembrán sincs kitekerve. Amikor megvettem, akkor kellett rajta adagolót cserélni, de ami fel lett rakva, az padról jött le, be van állítva.(állítólag, mert én nem voltam ott,de jóhiszemű ember vagyok). Ha nagyon odalépek akkor van egy ki füstpamacs, de ennyi. Nagyon könnyen indul, minden szép és jó lenne, de ez azért sok fogyiban. /szerintem/
Naplózva
ebihal
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 116
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3441 Dátum:
2015.03.31 kedd, 07:17:21 »
Idézetet írta: mikroferi - 2015.03.31 kedd, 05:14:30
Pont egy hónapja van meg a mondeo és most számoltam átlagfogyasztást. Háát az 8.8 liter az egy kicsit mintha sok lenne...igaz főleg városban. Van valami tapasztalat mitől lehet? Nem ereget füstöt és a turbómembrán sincs kitekerve. Amikor megvettem, akkor kellett rajta adagolót cserélni, de ami fel lett rakva, az padról jött le, be van állítva.(állítólag, mert én nem voltam ott,de jóhiszemű ember vagyok). Ha nagyon odalépek akkor van egy ki füstpamacs, de ennyi. Nagyon könnyen indul, minden szép és jó lenne, de ez azért sok fogyiban. /szerintem/
Nekem is kb ennyit eszik városban , bosch adagoló van rajta , kicsit jobban betekerve mint kéne így nem kis füstpamacs jön ha odalépek.Viszont városon kívül úgy hogy országúton 100-110 , autópályán 130-140 2 felnőtt 3 gyerek , cstartó megpakolva békéscsaba-siófok oda-vissza és 6.1 lett a fogyasztás.Ez szerintem nem rossz , de városban úgy látszik kell neki ennyi , de majd más is hozzászól és meglátjuk kinek mit fogyaszt.
Naplózva
nigabi79
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 165
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3442 Dátum:
2015.03.31 kedd, 07:23:21 »
Idézetet írta: VZoli - 2015.03.30 hétfő, 22:40:42
Sajnálom, remélem nem volt sokba a motor.
[/quote
Szia.Hát jó áron sikerült egy donort beszerezni,így van alkatrész utánpótlás.Bár nem hiányzott,de ez így most jobban megérte.
Naplózva
Ford mondeo mk2 1998 kombi
mikroferi
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3443 Dátum:
2015.03.31 kedd, 07:35:31 »
Idézetet írta: ebihal - 2015.03.31 kedd, 07:17:21
Nekem is kb ennyit eszik városban , bosch adagoló van rajta , kicsit jobban betekerve mint kéne így nem kis füstpamacs jön ha odalépek.Viszont városon kívül úgy hogy országúton 100-110 , autópályán 130-140 2 felnőtt 3 gyerek , cstartó megpakolva békéscsaba-siófok oda-vissza és 6.1 lett a fogyasztás.Ez szerintem nem rossz , de városban úgy látszik kell neki ennyi , de majd más is hozzászól és meglátjuk kinek mit fogyaszt.
Te Csabai vagy? Akkor itt vagyunk egymástól egy kö...re. Én Gyulán lakom. Én akkor is sokallom a 9 körüli fogyit. Mondjuk most annyit megnéztem, hogy az ecu szerint alap gázállásnál a potméter 0.64 v-ot mutatott, aminek elvileg 0.4-nek kéne lenni. Most tekertem vissza 0.4-ig. Majd látjuk jelent e valamit...
Naplózva
ebihal
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 116
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3444 Dátum:
2015.03.31 kedd, 07:41:30 »
Idézetet írta: mikroferi - 2015.03.31 kedd, 07:35:31
Te Csabai vagy? Akkor itt vagyunk egymástól egy kö...re. Én Gyulán lakom. Én akkor is sokallom a 9 körüli fogyit. Mondjuk most annyit megnéztem, hogy az ecu szerint alap gázállásnál a potméter 0.64 v-ot mutatott, aminek elvileg 0.4-nek kéne lenni. Most tekertem vissza 0.4-ig. Majd látjuk jelent e valamit...
Igen csabai vagyok , ecuhoz nem tudok hozzászólni , én csak kimegyek pár villáskulccsal és ezt azt tekerek ide oda
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3445 Dátum:
2015.03.31 kedd, 07:52:06 »
Idézetet írta: mikroferi - 2015.03.31 kedd, 07:35:31
Te Csabai vagy? Akkor itt vagyunk egymástól egy kö...re. Én Gyulán lakom. Én akkor is sokallom a 9 körüli fogyit. Mondjuk most annyit megnéztem, hogy az ecu szerint alap gázállásnál a potméter 0.64 v-ot mutatott, aminek elvileg 0.4-nek kéne lenni. Most tekertem vissza 0.4-ig. Majd látjuk jelent e valamit...
teljesen jó a 0.64, nem kellene tekergetni
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
thomyka
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 836
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3446 Dátum:
2015.03.31 kedd, 08:51:58 »
Idézetet írta: nigabi79 - 2015.03.30 hétfő, 22:25:49
Szia Zoli.Én is így voltam ezzel a "családfás"dologgal,de nekem nem lazul meg és nem akarom lenyalatni a csavarfejet.Amúgy sajna motorcsere lett a dologból,mert lelazult a vezérkerék és indításkor összenyaltak a szelepek és dugattyúk.
Motorért részvét. Csavarokat meg kell előtte küldeni egy kis WD-40 -nel, kevésbé rossz esetben az alákúszik annyira hogy le lehessen tekerni. Rosszabb esetben egy hőpisztoly kell, aztán szépen megmelengetni a csavart hogy táguljon. (A gumi részekre természetesen illik fokozottan ügyelni ilyenkor.)
Naplózva
ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
mikroferi
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3447 Dátum:
2015.03.31 kedd, 09:44:37 »
Idézetet írta: GinJoy - 2015.03.31 kedd, 07:52:06
teljesen jó a 0.64, nem kellene tekergetni
Akkor visszaállítom. Nincs tipped a nagy fogyasztás ellen?
Naplózva
nigabi79
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 165
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3448 Dátum:
2015.03.31 kedd, 16:57:43 »
Idézetet írta: thomyka - 2015.03.31 kedd, 08:51:58
Motorért részvét. Csavarokat meg kell előtte küldeni egy kis WD-40 -nel, kevésbé rossz esetben az alákúszik annyira hogy le lehessen tekerni. Rosszabb esetben egy hőpisztoly kell, aztán szépen megmelengetni a csavart hogy táguljon. (A gumi részekre természetesen illik fokozottan ügyelni ilyenkor.)
Köszi,majd megpróbálok valamit véteni neki!
Naplózva
Ford mondeo mk2 1998 kombi
deerman
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3449 Dátum:
2015.03.31 kedd, 20:06:21 »
Idézetet írta: mikroferi - 2015.03.31 kedd, 05:14:30
Pont egy hónapja van meg a mondeo és most számoltam átlagfogyasztást. Háát az 8.8 liter az egy kicsit mintha sok lenne...igaz főleg városban. Van valami tapasztalat mitől lehet? Nem ereget füstöt és a turbómembrán sincs kitekerve. Amikor megvettem, akkor kellett rajta adagolót cserélni, de ami fel lett rakva, az padról jött le, be van állítva.(állítólag, mert én nem voltam ott,de jóhiszemű ember vagyok). Ha nagyon odalépek akkor van egy ki füstpamacs, de ennyi. Nagyon könnyen indul, minden szép és jó lenne, de ez azért sok fogyiban. /szerintem/
Huhh. Ennyitől már rituális öngyilkosság is megfordulna a fejemben. Milyen fordulatszám tartományban autózol? Nem lehet, hogy a modern gépjárművek megalázó dinamizmusa okozta frusztrációt a gázpedálon törleszted?
Naplózva
Oldalak:
1
...
62
63
64
65
66
67
68
[
69
]
70
71
72
73
74
75
76
...
83
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ