Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 22:07:31 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 54 55 56 57 58 59 60 [61] 62 63 64 65 66 67 68 ... 88   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)  (Megtekintve 1672510 alkalommal)
0 Felhasználó és 4 vendég van a témában
kerteszati
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 108



E-mail
« Új hozzászólás #3000 Dátum: 2013.04.19 péntek, 23:07:33 »

a tágulási tartálynál? ott gondolom az alsó csövet a vastagot,ami a hütő felől jön! de ahhoz nem is lehet hozzáférni! nekem ott a kipörgésgátló gázbowden motorja! de nem rossz ötlet! de szerintem nem férni hozzá rendesen. legalábbis nálam. és mikor le huzod róla kilogattad alulra,vagy hova,mert ott már a szij megy meg a kormányszervó szivattyú. annyi hely nincs h egy csavart leejts!

A felső csövet, a vékonyat. Azt beledugod az üres flakonba, vagy kannába, és ahonnan lekötötted, oda tolod a levegőt. Én mondjuk melóhelyen csináltam, mert ott van légkompresszor.
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 Ghia 2001 - manuális, full
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #3001 Dátum: 2013.04.20 szombat, 10:19:03 »

este beültem,és azt láttam h a lábtér világiás nem alszik el! vagy 5 percet ültem,és világitott! magyarul kitudja miota világit,és ugye mind kétoldalon! az már azért leszivhatja az akkut-nem?
Azért világít a lábtérpilács, amiért volt a tilinkózás is. Valahol meg van szakadva a kábel és hozzáér a kaztnihoz - szerintem.

Az pedig, hogy hány volt van az akksiban, nem azt mutatja, hogy valami szipkázza.
Hogy valami szipkázza az áramot az akkuból, áramméréssel tudod megállapítani.


Van egy tippem, de még várok fejleményekre.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3002 Dátum: 2013.04.20 szombat, 12:44:10 »

az égőket ki vettem,és reggelre kb 12,3 volt az akkuban és indult is rendesen. viszont elkezdett az alapjárat ingadozni,elösször le esett 500 ra,aztán ugrált a mutató,és le is állt!  rájöttem ha hozzá érek a termosztát ház alsó csatijához,vagy lehuzom,akkor le áll a motor! igy azt meg renováltam és jo is lett. elmentünk pestre,és egész uton gyönyörüen ment minden,és még a hőmérő óra is jol mutatott végre....aztán kb 2 óra mulva mikor ujra elindultunk haafelé,inditás után az alajárat megint 500-és 0 közt ugrált,össze vissza-annyira h félre is kellett állnom,mert ha levettem a lábam a gázról ,leállt volna! félre álltam,ellenőriztem a csatit,de semmi,megnéztem van e benzin,levettem azt a kis kék kupakot,és ott folyt,ha benyomtam a szelepet-spriccelt! ( szabad ott folyni ha a kék kupakot leveszem)) beültem,elindultunk.. jó! hazáig jol viselkedett,félre álltunk egy fagyira-kb 10 perc....indit,és megint az ugrálos ingadozos,alapjárat,és az egyik kanyarban le is állt a motor..még jo h be birtam fordulni! kérlek titeket,részletesen olvassátok-és ha van ötlet hova kell nyulni-halgatom! nekem ismerős ez a tünet,de már nem emlékszem rá! 

köszi.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3003 Dátum: 2013.04.20 szombat, 16:57:51 »

Új fejlemény. próbáltunk menni a kocsival de menet közben is kihagyott a motor,rángatott,nem akart menni! a tescoban kivettem a gyertyákat,és az hadján h mind a 4 korom fekete,hanem a testelektroda,ugy hajlik mint a gyurma...mindegy.. be inditottam,miután megpucoltam a gyertyákat,és ugyan az,,rángat,tarakiroz,stb. hülyesség ből lehuztam a MAF csatiját,és kisimult! sőt gyönyörüen járt,hirtelen lett alapjárat,és szépen jött hazáig.gyorsult,,stb...abban a pillanatban ha rádugom,leáll! megnéztem a szálakat,mindkettő ép! nincs szakadás,stb. az h az elektronika jo e-azt nem tudom. és azt se,ha most veszek egy másikat,mi a garancia h az is nem megy tönkre! nem tudom h most az elektronikájával,vagy valahol globálisan van e probléma,,és az is érdekes,ha lehuzom a felső csatit ami a ventillátor é,nem forog,,,,a fordulat felemelkedik-de a venti nem kapcsol! sráck,volt már valaki ilyen szituban,meg lett a megoldás??
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3004 Dátum: 2013.04.20 szombat, 19:36:19 »

Új fejlemény. próbáltunk menni a kocsival de menet közben is kihagyott a motor,rángatott,nem akart menni! a tescoban kivettem a gyertyákat,és az hadján h mind a 4 korom fekete,hanem a testelektroda,ugy hajlik mint a gyurma...mindegy.. be inditottam,miután megpucoltam a gyertyákat,és ugyan az,,rángat,tarakiroz,stb. hülyesség ből lehuztam a MAF csatiját,és kisimult! sőt gyönyörüen járt,hirtelen lett alapjárat,és szépen jött hazáig.gyorsult,,stb...abban a pillanatban ha rádugom,leáll! megnéztem a szálakat,mindkettő ép! nincs szakadás,stb. az h az elektronika jo e-azt nem tudom. és azt se,ha most veszek egy másikat,mi a garancia h az is nem megy tönkre! nem tudom h most az elektronikájával,vagy valahol globálisan van e probléma,,és az is érdekes,ha lehuzom a felső csatit ami a ventillátor é,nem forog,,,,a fordulat felemelkedik-de a venti nem kapcsol! sráck,volt már valaki ilyen szituban,meg lett a megoldás??
ELŐZMÉNY: eddig ugye nehezen indult, gondoltuk feleségemmel,tanitsuk ujra a vezérlőt. levettem reggel az akkut,10 perc mulva vissza,melegit,gázfröccs,padlogáz,3 percig 1250 es fordulat, és irány pest,egyben betanitás. oda felé semmi ba,nagyon jol ment,. visszafelé kezdte,h nem volt alapjárat,rángatott,le akart állni! stb,utközben kicsit megjavult,de épp haza értünk! atán tesco,ami kb 3 km,,ott gyertya ki,maf csati le,,és tök jo hazáig! lehet h nem jol lett tanitva? lehet h nem tanult hanem el állitodott? a ventim sehogy sem megy! mitörténhetett???:.
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #3005 Dátum: 2013.04.21 vasárnap, 00:20:10 »

ELŐZMÉNY: eddig ugye nehezen indult, gondoltuk feleségemmel,tanitsuk ujra a vezérlőt. levettem reggel az akkut,10 perc mulva vissza,melegit,gázfröccs,padlogáz,3 percig 1250 es fordulat, és irány pest,egyben betanitás. oda felé semmi ba,nagyon jol ment,. visszafelé kezdte,h nem volt alapjárat,rángatott,le akart állni! stb,utközben kicsit megjavult,de épp haza értünk! atán tesco,ami kb 3 km,,ott gyertya ki,maf csati le,,és tök jo hazáig! lehet h nem jol lett tanitva? lehet h nem tanult hanem el állitodott? a ventim sehogy sem megy! mitörténhetett???:.

Kartergazszelep szet van hulva, ez hozza az osszes tunetet amit leirtal. A ventid nem tudom miert nem megy. Ha jol emlekszem nem regen azt irtad, ha lehuzod a csatit beindul. Mi tortent azota?  Roll Eyes
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3006 Dátum: 2013.04.21 vasárnap, 06:22:23 »

Kartergazszelep szet van hulva, ez hozza az osszes tunetet amit leirtal. A ventid nem tudom miert nem megy. Ha jol emlekszem nem regen azt irtad, ha lehuzod a csatit beindul. Mi tortent azota?  Roll Eyes
  azota akku csere volt,es betanitas.csatikat fujkaltam kontakt spr...el.igen ment a venti,most nem megy!ha rovidre zarom a gombanal akkor se
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3007 Dátum: 2013.04.21 vasárnap, 06:23:55 »

Kartergazszelep szet van hulva, ez hozza az osszes tunetet amit leirtal. A ventid nem tudom miert nem megy. Ha jol emlekszem nem regen azt irtad, ha lehuzod a csatit beindul. Mi tortent azota?  Roll Eyes
mi a kartergaz szele,es javithato?
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #3008 Dátum: 2013.04.21 vasárnap, 10:58:20 »

mi a kartergaz szele,es javithato?

https://cromax.hu/110000000-motor/111220000-levego-rendszer/111220353-kartergaz-rendszer-alkatreszei/142843-kartergaz-szelep-ford-mondeo-1992-1998_05

így tudod javítani (ideiglenes félmegoldás) de minden tünetet megszüntet.
http://imagerz.com/QE8QDUtvAwMBBF5NGAVR
Én vákkum csövet dugtam bele ütközésig kb1cm hosszan. Ha nincs otthon, ennyit tudsz lopni a motortérből......
http://imagerz.com/QE8QDUtvAwMBBF5NQAVR
így levágod szépen. majd visszateszed beindítod, és örülsz....


itt találod meg http://imagerz.com/QE8QC0tvAwMBBFlIGQVR
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #3009 Dátum: 2013.04.21 vasárnap, 11:13:59 »

a gyertyát nem kell megpucolni egyébként, mert csak jobban tönkre teszed! az ki ég magának... ha már annyira hajlik, ki kellene cserélni inkább! a lehúzott mafcsatis megoldással is csak párkilométerig lesz tünetmentes, utána minden ugyan úgy előjön. De én inkább azt javaslom, add el, mert túl sok baj van vele, és te sem vagy biztos magadban (visszaolvasva téged) lehet még több galibát csinálsz csak....
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3010 Dátum: 2013.04.21 vasárnap, 11:57:16 »

a gyertyát nem kell megpucolni egyébként, mert csak jobban tönkre teszed! az ki ég magának... ha már annyira hajlik, ki kellene cserélni inkább! a lehúzott mafcsatis megoldással is csak párkilométerig lesz tünetmentes, utána minden ugyan úgy előjön. De én inkább azt javaslom, add el, mert túl sok baj van vele, és te sem vagy biztos magadban (visszaolvasva téged) lehet még több galibát csinálsz csak....
MAF nélkül tökéletesen müködik! már sokat mentem vele azóta,és tökéletes az alapjárat,menetközben is minden oké! többször próbáltam ujra tanitani,ami elösször teljesen jo-de mikor lehül a motor megint ugrál az alapjárat. az éjjel levettem az akku sarut,és reggel ujra tanitottam.simán indult,szépen müködött. a próba ut után kb 2 órát hült,és mikor ujra elindultam volna vele,megint nem volt jo az alapjárat! azóta is maf nélkül megyek,nem tudok mit tenni. ha veszek egy másikat-lehet az is kiég valamitől,,lehet valami zárlat van valahol. a maf szálai jók. lehet h az elektronikája rossz-nem tudom. belekéne rakni egy másikat,és azzal próbálgatni-de ahhoz drága dolog. egyenlőre nem tudom milesz,mert eladni igy ugy sem lehet,ahhoz meg már sokban van h vasba leadjam..csak az átirás 84 e volt...
Az is érdekes,ha a hömérő jeladojához nyulok,vagy ha le veszem a csatit,le áll a motor! akár az a rossz jelado is okozhat ilyet! de addig nem tudom cserélni-amig a termosztát fedelét nem tudom végre levenni-azt ugye a rossz csavar akadályozza meg! az uj jeladó itt van,de ha már le engedem a vizet,a termosztátot is ki kéne cserélni!
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #3011 Dátum: 2013.04.21 vasárnap, 12:16:30 »

MAF nélkül tökéletesen müködik! már sokat mentem vele azóta,és tökéletes az alapjárat,menetközben is minden oké! többször próbáltam ujra tanitani,ami elösször teljesen jo-de mikor lehül a motor megint ugrál az alapjárat. az éjjel levettem az akku sarut,és reggel ujra tanitottam.simán indult,szépen müködött. a próba ut után kb 2 órát hült,és mikor ujra elindultam volna vele,megint nem volt jo az alapjárat! azóta is maf nélkül megyek,nem tudok mit tenni. ha veszek egy másikat-lehet az is kiég valamitől,,lehet valami zárlat van valahol. a maf szálai jók. lehet h az elektronikája rossz-nem tudom. belekéne rakni egy másikat,és azzal próbálgatni-de ahhoz drága dolog. egyenlőre nem tudom milesz,mert eladni igy ugy sem lehet,ahhoz meg már sokban van h vasba leadjam..csak az átirás 84 e volt...
Az is érdekes,ha a hömérő jeladojához nyulok,vagy ha le veszem a csatit,le áll a motor! akár az a rossz jelado is okozhat ilyet! de addig nem tudom cserélni-amig a termosztát fedelét nem tudom végre levenni-azt ugye a rossz csavar akadályozza meg! az uj jeladó itt van,de ha már le engedem a vizet,a termosztátot is ki kéne cserélni!

ahhoz nem kell levenni a termosztát házat, simán hozzá lehet férni. csináld meg amit mondtam. Meglásd jó lesz az alapjárat. Azért jó lehúzott csatival mert dús a keverék...
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3012 Dátum: 2013.04.21 vasárnap, 12:23:01 »

ahhoz nem kell levenni a termosztát házat, simán hozzá lehet férni. csináld meg amit mondtam. Meglásd jó lesz az alapjárat. Azért jó lehúzott csatival mert dús a keverék...
a termosztátot kéne cserélni és a hőmérő jeladoját,már meg vettem! de a fedél csavarja nem enged! a kartegáz szelep hol is van? és hogy jön ki?
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3013 Dátum: 2013.04.21 vasárnap, 12:28:15 »

a gyertyát nem kell megpucolni egyébként, mert csak jobban tönkre teszed! az ki ég magának... ha már annyira hajlik, ki kellene cserélni inkább! a lehúzott mafcsatis megoldással is csak párkilométerig lesz tünetmentes, utána minden ugyan úgy előjön. De én inkább azt javaslom, add el, mert túl sok baj van vele, és te sem vagy biztos magadban (visszaolvasva téged) lehet még több galibát csinálsz csak....
muszály volt megpucolni,mert fekete volt a koromtol! már egyálltalán nem akart müködni!
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #3014 Dátum: 2013.04.21 vasárnap, 12:34:29 »

a termosztátot kéne cserélni és a hőmérő jeladoját,már meg vettem! de a fedél csavarja nem enged! a kartegáz szelep hol is van? és hogy jön ki?

ott van a fényképen amit linkeltem.
nehéz hozzá  férni, de ha bent a kezed érezni fogsz egy fémcsövet ami a gyújtótrafó alól jön, és halad egésszen a kipuleümlőig majd bele csatlakozik a blokkba (nem az egr csövére gondolok) ennek a cső végén van egy gumicső kb6cm hosszú ezt told hátra a trafó felé, majd húzd ki a blokkból a kis szelepet.... vizsgáld meg, ha lóg benne a kis fémszelep akkor rossz...
ilyen a belseje:
http://imagerz.com/QE8QC0tvAwMBBFlIQwVR  ha szét van esve, ha kell ha nem nyitva van. Ezért indul nehezen (főleg ha mar kevés a kompresszió a motorba) ezért ejti le a fordulatot, ezért torpan meg, ezért dadog, ezért ugrál az alapjárat, ezért eszi jobban az olajat stb stb stb! ha leszűkited rajta a nyíllást az álltalam javasolt megoldással jó lesz.

Más:
Gyertya hézag 1.3

Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3015 Dátum: 2013.04.21 vasárnap, 12:51:19 »

ott van a fényképen amit linkeltem.
nehéz hozzá  férni, de ha bent a kezed érezni fogsz egy fémcsövet ami a gyújtótrafó alól jön, és halad egésszen a kipuleümlőig majd bele csatlakozik a blokkba (nem az egr csövére gondolok) ennek a cső végén van egy gumicső kb6cm hosszú ezt told hátra a trafó felé, majd húzd ki a blokkból a kis szelepet.... vizsgáld meg, ha lóg benne a kis fémszelep akkor rossz...
ilyen a belseje:
http://imagerz.com/QE8QC0tvAwMBBFlIQwVR  ha szét van esve, ha kell ha nem nyitva van. Ezért indul nehezen (főleg ha mar kevés a kompresszió a motorba) ezért ejti le a fordulatot, ezért torpan meg, ezért dadog, ezért ugrál az alapjárat, ezért eszi jobban az olajat stb stb stb! ha leszűkited rajta a nyíllást az álltalam javasolt megoldással jó lesz.

Más:
Gyertya hézag 1.3


azt mondod ami piros keretben van? az egy lemez szerü. és hogyan javitod a szelepet? gumi vákumcsöre gondolsz? bocs de igy innen kinai! at tudom h a trafó alatt jön egy csö,azon egy gumi T elem,ami szintén laza,de eddig is azzal mentem,nem hiszem h az nagy gázt okozna. az a fém cső igen,megy tovább..azt meg keresem.
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #3016 Dátum: 2013.04.21 vasárnap, 13:05:53 »

http://imagerz.com/QE8QC0tvAwMBBFlIGQVR

itt van a lemez mögött! kibeszél itt t elemről. hagyd inkább..... neked nem lehet segíteni. Bárki bármit ír értetlenkedsz, sületlenségeket kombinálsz ki, félre beszélsz, nem nézel meg semmit amit mondanak, így hogy segítsen bárki is? ha itt laknál elmennék megcsinálnam neked, komolyan. Így, hogy nem fogadsz meg egyetlen tanácsot sem, nehézkes, és idegesítő is. Képeket csináltam feltöltöttem, leírtam mit hogy, merre, miért. Mit akarsz még? Olyanok írnak akik már évek óta ilyen autókkal járnak, és már szinte mindent végig zongoráztak. Ki írjon neked? Ne haragudj meg! De azzal többre mész ha megfogadod a srácok tanácsait.  Undecided
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3017 Dátum: 2013.04.21 vasárnap, 13:17:10 »

http://imagerz.com/QE8QC0tvAwMBBFlIGQVR

itt van a lemez mögött! kibeszél itt t elemről. hagyd inkább..... neked nem lehet segíteni. Bárki bármit ír értetlenkedsz, sületlenségeket kombinálsz ki, félre beszélsz, nem nézel meg semmit amit mondanak, így hogy segítsen bárki is? ha itt laknál elmennék megcsinálnam neked, komolyan. Így, hogy nem fogadsz meg egyetlen tanácsot sem, nehézkes, és idegesítő is. Képeket csináltam feltöltöttem, leírtam mit hogy, merre, miért. Mit akarsz még? Olyanok írnak akik már évek óta ilyen autókkal járnak, és már szinte mindent végig zongoráztak. Ki írjon neked? Ne haragudj meg! De azzal többre mész ha megfogadod a srácok tanácsait.  Undecided
jol va már,,... nyugi! a T elemet azért mondtam mert az is a vákum része! és ott aT elem miadt nincs vákum! az a cső megy abba a cucc ba amiről beszélsz,és ezt nem én találtam ki hanem a ROSSZ ALAPJÁRAT KÉZIKÖNYVE! én nem csak itt kérdezgetek,hanem olvasgatok  is,és sokszor sajnos nem egyeznek az adatok,amiket itt mondanak,és amiket olvasni lehet máshol! bocs h azonnal nem állok neki szét kapni azt ami egyébbként is gáz! beszélgetünk,te  meg félre érted! én vagyok a bajban,és igen,nem nagyon vágom a mondeot! de hülye sem vagyok! sok minden megcsináltam már,sokat sporoltam magamnak! de a motorba nyulni,vagy arrol letörni valait nem sok kedvem van! ne oltogass már légyszi! köszönöm a tanácsokat,és hidd el sokat segit! de azt hittem beszélgetünk! mit kell kiakadni minden sza...on...
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3018 Dátum: 2013.04.21 vasárnap, 13:25:42 »

jol va már,,... nyugi! a T elemet azért mondtam mert az is a vákum része! és ott aT elem miadt nincs vákum! az a cső megy abba a cucc ba amiről beszélsz,és ezt nem én találtam ki hanem a ROSSZ ALAPJÁRAT KÉZIKÖNYVE! én nem csak itt kérdezgetek,hanem olvasgatok  is,és sokszor sajnos nem egyeznek az adatok,amiket itt mondanak,és amiket olvasni lehet máshol! bocs h azonnal nem állok neki szét kapni azt ami egyébbként is gáz! beszélgetünk,te  meg félre érted! én vagyok a bajban,és igen,nem nagyon vágom a mondeot! de hülye sem vagyok! sok minden megcsináltam már,sokat sporoltam magamnak! de a motorba nyulni,vagy arrol letörni valait nem sok kedvem van! ne oltogass már légyszi! köszönöm a tanácsokat,és hidd el sokat segit! de azt hittem beszélgetünk! mit kell kiakadni minden sza...on...
arrol nem is beszélve h kb 20 perce beszélgetünk egy olyan alkatrészről amit még életembe nem láttam. és fel sem merült bennem az h ez rossz lehet! az én motorom még a kocsiban van,nem láttam igy szét szedve,és a kezem jo formán sehova sem fér be! sehova! már egy csomo seb van rajta,amik vérzenek,mert szanaszéjjel cseszem! nem kell kiakadni! majd ha odakerülök megnézem azt is! ne várjátok már el h itt minden kezdő mondis azonnal tudjon mindent! magamnak szerelek,segitség,jo szerszám,és majdnem hogy pénz nélkül! nincs kedvem se pénzem olyasmit bolygani ami nem biztos h rossz. a vezetékeim mállanak,a venti vezetékén nincs szigetelés! ugy szigeteltem le! vannak dolgok amik nagyon gáz! 20 éves kocsi,....ne várjatok már profi hozzáértést,vagy hozzászólást! nem bölcs dolog felvágni mert törzs tag vagy! néhe tele a gatyám mikor valamihez is hozzá kell nyulni,és több napig gyurok rá! segitség nincs,max a szerviz 5500ft/óráért! had gondoljam már át,cseszgetés nélkül mielött elrontok valamit!-vagy megjavitok!
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3019 Dátum: 2013.04.21 vasárnap, 13:29:38 »

arrol nem is beszélve h kb 20 perce beszélgetünk egy olyan alkatrészről amit még életembe nem láttam. és fel sem merült bennem az h ez rossz lehet! az én motorom még a kocsiban van,nem láttam igy szét szedve,és a kezem jo formán sehova sem fér be! sehova! már egy csomo seb van rajta,amik vérzenek,mert szanaszéjjel cseszem! nem kell kiakadni! majd ha odakerülök megnézem azt is! ne várjátok már el h itt minden kezdő mondis azonnal tudjon mindent! magamnak szerelek,segitség,jo szerszám,és majdnem hogy pénz nélkül! nincs kedvem se pénzem olyasmit bolygani ami nem biztos h rossz. a vezetékeim mállanak,a venti vezetékén nincs szigetelés! ugy szigeteltem le! vannak dolgok amik nagyon gáz! 20 éves kocsi,....ne várjatok már profi hozzáértést,vagy hozzászólást! nem bölcs dolog felvágni mert törzs tag vagy! néhe tele a gatyám mikor valamihez is hozzá kell nyulni,és több napig gyurok rá! segitség nincs,max a szerviz 5500ft/óráért! had gondoljam már át,cseszgetés nélkül mielött elrontok valamit!-vagy megjavitok!
  http://mondeo.hu/ftp/pdf/szerviz/rossz_alapjarat_konyve.pdf

talánneked is mondhat ujat!
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3020 Dátum: 2013.04.21 vasárnap, 13:37:44 »

mellesleg az érintett alkatrész 11000 ft! a gyertya d ja 2200x4=8800ft... igen,ha értenék hozzá,és tele lennék zsé vel,én is könnyen dobálóznék a szavakkal! cserélj ezt,azt,stb.. tudom mi a válasz,hadjuk!
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #3021 Dátum: 2013.04.21 vasárnap, 15:17:16 »


 Roll Eyes
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #3022 Dátum: 2013.04.21 vasárnap, 15:22:24 »

mellesleg az érintett alkatrész 11000 ft! a gyertya d ja 2200x4=8800ft... igen,ha értenék hozzá,és tele lennék zsé vel,én is könnyen dobálóznék a szavakkal! cserélj ezt,azt,stb.. tudom mi a válasz,hadjuk!

Írtam hogy ne haragudj meg! de.......
11-de a megoldást is megírtam rá. ami csak ideiglenes megoldás igaz. de legalább tudni fogod mi a rossz, és gyűjthetsz rá! Nem állsz neki felesleges alkatrész cserélgetésnek ami pénzkidobás lenne! Pl:maf lamda, poti, gyertyák, alapjárati motor, stb és a végeredmény csak csalódás lenne.... Ingyenes megoldást írtam! Ami segítene is ha utána néznél.
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3023 Dátum: 2013.04.21 vasárnap, 16:24:07 »

Írtam hogy ne haragudj meg! de.......
11-de a megoldást is megírtam rá. ami csak ideiglenes megoldás igaz. de legalább tudni fogod mi a rossz, és gyűjthetsz rá! Nem állsz neki felesleges alkatrész cserélgetésnek ami pénzkidobás lenne! Pl:maf lamda, poti, gyertyák, alapjárati motor, stb és a végeredmény csak csalódás lenne.... Ingyenes megoldást írtam! Ami segítene is ha utána néznél.
szét szettem ma mindent amit tudtam! azt speciel nem,de meg van! a vákum csöveket javitgattam,volt vagy kettő-három ami lyukas volt. kipucoltam a mafot,,de minden hiába-eddig! az a baj,h minden nap kell mennem valahova,nem tudom nagyon szét szedni!  és azt nem értem,ha éjjelre leveszem az akkut,és reggel inditok-maf al,mindennel,rendesen! akkor jó! de ha betanitom-utána nem! ha a szelep,vagy a maf rossz lenne,akkor is rossz lenne-nem?? bocs,csak gondlokodni próbálok,h közelebb kerüljek a megoldáshoz,és hátha valakinek beugrik-bakker,...ez a baj!
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3024 Dátum: 2013.04.21 vasárnap, 16:39:48 »

Írtam hogy ne haragudj meg! de.......
11-de a megoldást is megírtam rá. ami csak ideiglenes megoldás igaz. de legalább tudni fogod mi a rossz, és gyűjthetsz rá! Nem állsz neki felesleges alkatrész cserélgetésnek ami pénzkidobás lenne! Pl:maf lamda, poti, gyertyák, alapjárati motor, stb és a végeredmény csak csalódás lenne.... Ingyenes megoldást írtam! Ami segítene is ha utána néznél.
nincs harag!! gondom van bőven,segitség nuku...magamban meg valóban félelmetes bármihez nyulni...de nincs más megoldás.. eljen
Naplózva
Gyuuka
Vendég
« Új hozzászólás #3025 Dátum: 2013.04.21 vasárnap, 20:46:28 »

Sziasztok!!Ismét problémám akadt! falbav Az autó egyik pillanatról a másikra igen érdekes kolompoló hangot ad ki a motor térből mintha valami csapágyszerű lenne de az nem igen szokott 10 mp alatt tönkre menni tudtom szerint meg nem igazán tudom behatárolni  pontosan honnan jön ez a hang fordulattal azonosan kolompol és nem kopog ha valakinek lenne tippje azt megköszönném!!!Olaj stb van benne rendesen mielött valaki totál sötétnek nézne vigyor3
Naplózva
speedtoto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



E-mail
« Új hozzászólás #3026 Dátum: 2013.04.21 vasárnap, 21:13:31 »

Sziasztok!!Ismét problémám akadt! falbav Az autó egyik pillanatról a másikra igen érdekes kolompoló hangot ad ki a motor térből mintha valami csapágyszerű lenne de az nem igen szokott 10 mp alatt tönkre menni tudtom szerint meg nem igazán tudom behatárolni  pontosan honnan jön ez a hang fordulattal azonosan kolompol és nem kopog ha valakinek lenne tippje azt megköszönném!!!Olaj stb van benne rendesen mielött valaki totál sötétnek nézne vigyor3

Kolompol? Mint egy kolomp? (Bocs, csak ez fura Smiley )
Mintha egy lemezt elérne valami? Jó lenne egy hangfelvétel/videó, vagy egy kis behatárolás, kb. honnan hallod.
Volt mostanában cserélve valami arrafelé?
Naplózva

Mondeo Mk1 1994 1.8 benzin GLX 16V  &&  Escort Mk3 CL 1981 1.3 benzin
Gyuuka
Vendég
« Új hozzászólás #3027 Dátum: 2013.04.21 vasárnap, 22:06:41 »

Kolompol? Mint egy kolomp? (Bocs, csak ez fura Smiley )
Mintha egy lemezt elérne valami? Jó lenne egy hangfelvétel/videó, vagy egy kis behatárolás, kb. honnan hallod.
Volt mostanában cserélve valami arrafelé?

Hát kolompol vagy kerepel nem tudom pontsan de olyan mintha a szíj felőli oldalról jönne de kb olyan erősen hallom a motor közepén is tehát a szelepfedélnél is egyébként váltó cserém volt kb egy hónapja de legkevésbé a váltó felől hallom.
Naplózva
speedtoto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



E-mail
« Új hozzászólás #3028 Dátum: 2013.04.21 vasárnap, 22:09:00 »

Hát kolompol vagy kerepel nem tudom pontsan de olyan mintha a szíj felőli oldalról jönne de kb olyan erősen hallom a motor közepén is tehát a szelepfedélnél is egyébként váltó cserém volt kb egy hónapja de legkevésbé a váltó felől hallom.

Hidrotőkeszerű hang esetleg? Mit tudsz azokról, amik benne vannak, voltak cserélve? Milyen olajjal használtad?
Hidegen/üzemmelegen egyformán csinálja?
Naplózva

Mondeo Mk1 1994 1.8 benzin GLX 16V  &&  Escort Mk3 CL 1981 1.3 benzin
Gyuuka
Vendég
« Új hozzászólás #3029 Dátum: 2013.04.21 vasárnap, 22:14:00 »

Hidrotőkeszerű hang esetleg? Mit tudsz azokról, amik benne vannak, voltak cserélve? Milyen olajjal használtad?
Hidegen/üzemmelegen egyformán csinálja?
Az a baj,hogy nemigen tudom milyen az amikor hidrotőkés vigyor3 ,de inkább az a fura,hogy ma elég sokat mentem vele semmi gondja nem volt most este meg elugrottam tankolni kb 2 km és mire visszaértem ezt csinálta mondjuk tudom így nem könnyű sőt nem is igen lehet mit mondani csak gondoltam hátha valaki járt már így.
Naplózva
speedtoto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



E-mail
« Új hozzászólás #3030 Dátum: 2013.04.21 vasárnap, 22:27:44 »

Az a baj,hogy nemigen tudom milyen az amikor hidrotőkés vigyor3 ,de inkább az a fura,hogy ma elég sokat mentem vele semmi gondja nem volt most este meg elugrottam tankolni kb 2 km és mire visszaértem ezt csinálta mondjuk tudom így nem könnyű sőt nem is igen lehet mit mondani csak gondoltam hátha valaki járt már így.
Az csak jó, ha nem tudod, milyen, amikor hidrotőkés Smiley
Ha nem vagy biztos benne, hogy a szelepfedél alól jön a hang, és inkább a szíj felől hallod, vedd le a hosszbordásszíjat, és hallgasd meg úgy. Így egy pár dolog kizárható/gyanúsítható. Persze csak ha nincs jobb ötlet!
Szíjak nem nyúlottak? Görgők/csapágyaik rendben vannak?
Naplózva

Mondeo Mk1 1994 1.8 benzin GLX 16V  &&  Escort Mk3 CL 1981 1.3 benzin
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #3031 Dátum: 2013.04.22 hétfő, 10:06:57 »

Az csak jó, ha nem tudod, milyen, amikor hidrotőkés Smiley
Ha nem vagy biztos benne, hogy a szelepfedél alól jön a hang, és inkább a szíj felől hallod, vedd le a hosszbordásszíjat, és hallgasd meg úgy. Így egy pár dolog kizárható/gyanúsítható. Persze csak ha nincs jobb ötlet!
Szíjak nem nyúlottak? Görgők/csapágyaik rendben vannak?
vagy hívja fel a szerelőt és tartsa oda a telefont Cheesy
Naplózva
speedtoto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



E-mail
« Új hozzászólás #3032 Dátum: 2013.04.22 hétfő, 10:08:09 »

vagy hívja fel a szerelőt és tartsa oda a telefont Cheesy

Ó, azt a reklámot én is láttam... Cheesy De ha azt a szerelőt hívja, akkor hidrotőke lesz sajnos  nyes
Naplózva

Mondeo Mk1 1994 1.8 benzin GLX 16V  &&  Escort Mk3 CL 1981 1.3 benzin
speedtoto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



E-mail
« Új hozzászólás #3033 Dátum: 2013.04.22 hétfő, 19:57:04 »

Benyások tapasztalatára lennék kíváncsi! Smiley
Eddig (télen) a hőmutatóm mindig pár perc után beállt függőlegesbe, mintha odaszögezték volna, ott is maradt.
Itt a jóidő. Most viszont ha "szélárnyékban" autózok, vagy beérek városba kimozdul jobbra RM környékére. (120 környékén persze visszahűl..  hehe )
Ez normális? Kánikulában/esetleg klímával várható erőteljesebb melegedés? Az a gyanúm, hogy a termosztát nem nyit teljesen, de ha ez a normál működés, akkor nem fogom szétkapni feleslegesen.
Köszi!
Toto
Naplózva

Mondeo Mk1 1994 1.8 benzin GLX 16V  &&  Escort Mk3 CL 1981 1.3 benzin
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3034 Dátum: 2013.04.22 hétfő, 20:01:51 »

Benyások tapasztalatára lennék kíváncsi! Smiley
Eddig (télen) a hőmutatóm mindig pár perc után beállt függőlegesbe, mintha odaszögezték volna, ott is maradt.
Itt a jóidő. Most viszont ha "szélárnyékban" autózok, vagy beérek városba kimozdul jobbra RM környékére. (120 környékén persze visszahűl..  hehe )
Ez normális? Kánikulában/esetleg klímával várható erőteljesebb melegedés? Az a gyanúm, hogy a termosztát nem nyit teljesen, de ha ez a normál működés, akkor nem fogom szétkapni feleslegesen.
Köszi!
Toto
nekem ugye legendásan roncs autóm van és eddig ugye meg se mozdult a mutatóm,esetleg a fehérben volt! most,nekem is meglodult! többször is volt függőlegesben,én is csak néztem! a melegben minden hamarabb melegszik,a viz is,,a beszivott levegő is..
Naplózva
speedtoto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



E-mail
« Új hozzászólás #3035 Dátum: 2013.04.22 hétfő, 20:06:36 »

nekem ugye legendásan roncs autóm van és eddig ugye meg se mozdult a mutatóm,esetleg a fehérben volt! most,nekem is meglodult! többször is volt függőlegesben,én is csak néztem! a melegben minden hamarabb melegszik,a viz is,,a beszivott levegő is..
A Te kocsid az megérdemelne egy külön topikot! Smiley (Lehet, hogy nincs is benne termosztát, esetleg ki van herélve, azért nem melegedett rendesen, vagy melegedett, csak nem volt jel a hőgombáról, csak mióta megcsináltad a vezetéket.)
Naplózva

Mondeo Mk1 1994 1.8 benzin GLX 16V  &&  Escort Mk3 CL 1981 1.3 benzin
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3036 Dátum: 2013.04.22 hétfő, 20:10:25 »

A Te kocsid az megérdemelne egy külön topikot! Smiley (Lehet, hogy nincs is benne termosztát, esetleg ki van herélve, azért nem melegedett rendesen, vagy melegedett, csak nem volt jel a hőgombáról, csak mióta megcsináltad a vezetéket.)
a colombó autója az enyémhez képes egy ferrari.. sajnos,srácok ez van! a maf még indig rossz,a zárlatokat ha igaz megszüntettem,,de a ventit nem tudom leprobálni,és elvileg a biztik jok. nem tudom mit tenne ha a vizhőfok felmenne,,vagy enne-vagy nem! az öninditó hogy jön le? nézegettem,de a jol láttam ez is jo sza....r helyen van!
Naplózva
speedtoto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



E-mail
« Új hozzászólás #3037 Dátum: 2013.04.22 hétfő, 22:10:20 »

Benyások tapasztalatára lennék kíváncsi! Smiley
Eddig (télen) a hőmutatóm mindig pár perc után beállt függőlegesbe, mintha odaszögezték volna, ott is maradt.
Itt a jóidő. Most viszont ha "szélárnyékban" autózok, vagy beérek városba kimozdul jobbra RM környékére. (120 környékén persze visszahűl..  hehe )
Ez normális? Kánikulában/esetleg klímával várható erőteljesebb melegedés? Az a gyanúm, hogy a termosztát nem nyit teljesen, de ha ez a normál működés, akkor nem fogom szétkapni feleslegesen.
Köszi!
Toto
Valaki? Smiley
Naplózva

Mondeo Mk1 1994 1.8 benzin GLX 16V  &&  Escort Mk3 CL 1981 1.3 benzin
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #3038 Dátum: 2013.04.22 hétfő, 22:29:21 »

Valaki? Smiley

Szerintem beragadt a termosztátod, de ez csak az én véleményem. Ezt meg tudod nézni úgy, hogy ha felment a mutató jobban, mint kellene, megnézed a hűtőt, hogy mennyire meleg. Ha hideg, akkor a termoszod adta meg magát. Az is lehet, hogy valahol van egy kisebb dugulásod és az akadályozza a hűtőközeg megfelelő áramlását. Nyilván melegben nincs olyan hatékony hűtés, mint télen. Azért a -4 fokos meg a +30 fokos levegő között van némi különbség.
Naplózva
speedtoto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



E-mail
« Új hozzászólás #3039 Dátum: 2013.04.22 hétfő, 22:35:34 »

Szerintem beragadt a termosztátod, de ez csak az én véleményem. Ezt meg tudod nézni úgy, hogy ha felment a mutató jobban, mint kellene, megnézed a hűtőt, hogy mennyire meleg. Ha hideg, akkor a termoszod adta meg magát. Az is lehet, hogy valahol van egy kisebb dugulásod és az akadályozza a hűtőközeg megfelelő áramlását. Nyilván melegben nincs olyan hatékony hűtés, mint télen. Azért a -4 fokos meg a +30 fokos levegő között van némi különbség.

Jaja, én is erre gondoltam. Mármint a nem tökéletes nyitásra. Tehát akkor nem normális a hőmérséklet, amit ilyen "enyhe" időben produkál.
Első körben a termot nézem meg, az a legegyszerűbb. Van keringés, csak nem tökéletes. A hűtő és csövei melegek rendesen.
Kb. 40 percig normál használatnál (90-120), nem megy feljebb függőlegesnél, csak utána, gondolom akkor már tökéletes keringésnek kellene lennie jobb időben a termo felől is.

Köszönöm szépen a választ!
Naplózva

Mondeo Mk1 1994 1.8 benzin GLX 16V  &&  Escort Mk3 CL 1981 1.3 benzin
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #3040 Dátum: 2013.04.23 kedd, 11:44:38 »

Benyások tapasztalatára lennék kíváncsi! Smiley
Eddig (télen) a hőmutatóm mindig pár perc után beállt függőlegesbe, mintha odaszögezték volna, ott is maradt.
Itt a jóidő. Most viszont ha "szélárnyékban" autózok, vagy beérek városba kimozdul jobbra RM környékére. (120 környékén persze visszahűl..  hehe )
Ez normális? Kánikulában/esetleg klímával várható erőteljesebb melegedés? Az a gyanúm, hogy a termosztát nem nyit teljesen, de ha ez a normál működés, akkor nem fogom szétkapni feleslegesen.
Hali!
Akkor te még jó is vagy (esetleg a hőfokmutató gombája nem tökszi Grin), mert nekem városban a mutató AL környékén barangol fel-le, attól függően, hogy megy-e a venti v. nem.
Naplózva
speedtoto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



E-mail
« Új hozzászólás #3041 Dátum: 2013.04.23 kedd, 11:51:11 »

Hali!
Akkor te még jó is vagy (esetleg a hőfokmutató gombája nem tökszi Grin), mert nekem városban a mutató AL környékén barangol fel-le, attól függően, hogy megy-e a venti v. nem.
Asszem, a hétvégén nem lesz termosztát bontás Cheesy  taps
Naplózva

Mondeo Mk1 1994 1.8 benzin GLX 16V  &&  Escort Mk3 CL 1981 1.3 benzin
speedtoto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



E-mail
« Új hozzászólás #3042 Dátum: 2013.04.23 kedd, 11:55:17 »

Asszem, a hétvégén nem lesz termosztát bontás Cheesy  taps
mod.: Viszont lesz hőgomba ellenőrzés.
Naplózva

Mondeo Mk1 1994 1.8 benzin GLX 16V  &&  Escort Mk3 CL 1981 1.3 benzin
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3043 Dátum: 2013.04.23 kedd, 17:02:30 »

at mondja a villamosságis,h nem a maffal lesz a baj,.hogy kevés a bnya neki! szgény a keverék,és ha lehuzom a maf ot,azzal bedusul a keverék-és azért jó! ha a benzinvezetékről letekerem,azt a kis kék kupakot-folyhat a benzin? mert ha letekerem-folyik! ha meg nyomom spriccel a szelepnél!

igaz kb 2 hete cseréltem benzin szürőt és azóta mentem sokat,,,de lehetséges h ott is baj van?

Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3044 Dátum: 2013.04.23 kedd, 17:06:12 »

at mondja a villamosságis,h nem a maffal lesz a baj,.hogy kevés a bnya neki! szgény a keverék,és ha lehuzom a maf ot,azzal bedusul a keverék-és azért jó! ha a benzinvezetékről letekerem,azt a kis kék kupakot-folyhat a benzin? mert ha letekerem-folyik! ha meg nyomom spriccel a szelepnél!

igaz kb 2 hete cseréltem benzin szürőt és azóta mentem sokat,,,de lehetséges h ott is baj van?


pl ha nem jol raktam fel a szürőt? igaz ugy raktam fel ahogy az elődje volt,és az jo volt ugy! de mitől lehet szegény a keverék???
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #3045 Dátum: 2013.04.23 kedd, 20:52:29 »

at mondja a villamosságis,h nem a maffal lesz a baj,.hogy kevés a bnya neki! szgény a keverék,és ha lehuzom a maf ot,azzal bedusul a keverék-és azért jó! ha a benzinvezetékről letekerem,azt a kis kék kupakot-folyhat a benzin? mert ha letekerem-folyik! ha meg nyomom spriccel a szelepnél!

igaz kb 2 hete cseréltem benzin szürőt és azóta mentem sokat,,,de lehetséges h ott is baj van?



Már meg mondtam neked mit kell csinálni!! mit lovagolsz még itt a hülyeségeken továbbra is! Kikopott a karterszelep, így nyitva egyfolytában, ezért méretelen fals levegőt kap rajta keresztül a motor! szegény lesz a keverék, felborul a rendszer!! ááá......... hagyjuk inkább..... hehe
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3046 Dátum: 2013.04.23 kedd, 21:00:32 »

Már meg mondtam neked mit kell csinálni!! mit lovagolsz még itt a hülyeségeken továbbra is! Kikopott a karterszelep, így nyitva egyfolytában, ezért méretelen fals levegőt kap rajta keresztül a motor! szegény lesz a keverék, felborul a rendszer!! ááá......... hagyjuk inkább..... hehe
ne haragudj,de oda még nem jutottam el! nagy zárlatok is voltak,,meg nézem igérem,nem felejtettem el!
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3047 Dátum: 2013.04.24 szerda, 07:28:46 »

ne haragudj,de oda még nem jutottam el! nagy zárlatok is voltak,,meg nézem igérem,nem felejtettem el!
srácok,itt egy video,,nekem ugyan ez a hiba!

 http://www.youtube.com/watch?v=jU8_UVrHGA8

A srác nagyon rendes le is irta nekem mit kell csinálni,bár a hibakod kivillogtatást nem értem!
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3048 Dátum: 2013.04.24 szerda, 11:39:19 »

Valami jobbfajta, hegyes, vékony mérőcsúccsal a MAF csatlakozóját hátulról, a vezeték felől megbökve lehet rajta üzem közben méregetni.
A mi MAF-unk lábkiosztása itt látható: http://www.dainst.com/info/maf/ford_mustang_maf.html
Tudom, nem Mustang, de hidd el, hogy olyan! Smiley A lap alján az 5 érintkezős a nyerő.
Ha ráadod a gyújtást, a GND (C) és a VPWR (A) lábak között min 11V-nak kell lennie. Ha nincs, akkor ki kell deríteni, hogy miért nem kap a MAF tápot. Ha van, akkor be lehet röffenteni a mocit. Ekkor a GND vagy a MAF RTN (D) lábak egyike, és a MAF SIG (E) lábak között mérve a szenzor kimenő jelét láthatjuk. Ennek alapjáraton 0,7-0,8V körül kell lennie, ha adsz egy kis gázfröccsöt, fürgén fel kell ugrania 2-3V környékére, ha van szíved nyomni neki egy padlót, elvileg 4-4,5V körül kell kiakadnia. De sztem ez felesleges, egy lazább gázfröccsből már lehet látni, hogy mizu.
Az enyémnek lehet, hogy egy árnyalatnyit magas az alapjárati kimenőjele. Majd eccer pucolok rajta egyet.
nekem simán rádugott csatival, alapjáraton amikor ugye most dadog-ingadozik,,ugy volt 1,9volt,,és ha lehuztam 5,2 volt...gondolom ez nem jo? és még gázt nem is nyomtam neki
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #3049 Dátum: 2013.04.24 szerda, 11:54:24 »

nekem simán rádugott csatival, alapjáraton amikor ugye most dadog-ingadozik,,ugy volt 1,9volt,,és ha lehuztam 5,2 volt...gondolom ez nem jo? és még gázt nem is nyomtam neki


de jó!! falbav
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Oldalak: 1 ... 54 55 56 57 58 59 60 [61] 62 63 64 65 66 67 68 ... 88   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.077 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.