Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 22:54:40
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo I.
>
Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
Oldalak:
1
...
55
56
57
58
59
60
61
[
62
]
63
64
65
66
67
68
69
...
88
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0) (Megtekintve 1672642 alkalommal)
0 Felhasználó és 14 vendég van a témában
Rico
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3050 Dátum:
2013.04.24 szerda, 12:15:34 »
Idézetet írta: Kalap ur - 2013.04.24 szerda, 11:54:24
de jó!!
Naplózva
Rico
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3051 Dátum:
2013.04.24 szerda, 12:25:21 »
Idézetet írta: Kalap ur - 2013.04.24 szerda, 11:54:24
de jó!!
na,,voltam a kocsi alatt,az a csö belemegy valami kerek izébe,és eléggé fixen benne van.. hogy jön ki onnan? meg se mozdult!
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2403
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3052 Dátum:
2013.04.24 szerda, 12:29:29 »
Idézetet írta: Rico - 2013.04.24 szerda, 12:25:21
na,,voltam a kocsi alatt,az a csö belemegy valami kerek izébe,és eléggé fixen benne van.. hogy jön ki onnan? meg se mozdult!
a gumi tömlőt húzd hátra, aztán a szelepet simán kitudod húzni a blokkból. De csinálj már egy képet arról amit próbálsz kiszedni, nehogy mást csinálj
........
Naplózva
Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Kalap ur
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2403
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3053 Dátum:
2013.04.24 szerda, 12:40:16 »
Ha így áll akkor jó, amit kétlek...
Ha így áll akkor rossz, és ettől szarakodik az autód.
Naplózva
Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Rico
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3054 Dátum:
2013.04.24 szerda, 12:56:01 »
Idézetet írta: Kalap ur - 2013.04.24 szerda, 12:29:29
a gumi tömlőt húzd hátra, aztán a szelepet simán kitudod húzni a blokkból. De csinálj már egy képet arról amit próbálsz kiszedni, nehogy mást csinálj
........
itt vannak a képek
http://kepfeltoltes.hu/view/130424/PHOTO_20130424_124952_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/130424/PHOTO_20130424_124959_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/130424/PHOTO_20130424_125005_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
Rico
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3055 Dátum:
2013.04.24 szerda, 12:57:17 »
Idézetet írta: Rico - 2013.04.24 szerda, 12:56:01
itt vannak a képek
http://kepfeltoltes.hu/view/130424/PHOTO_20130424_124952_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/130424/PHOTO_20130424_124959_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/130424/PHOTO_20130424_125005_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
valami fémcső van benne,és nagyon fix..nem lehet mozditani,kihuzni...valahol csavarozva van,vagy hegsztve...
Naplózva
Rico
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3056 Dátum:
2013.04.24 szerda, 13:16:19 »
Idézetet írta: Rico - 2013.04.24 szerda, 12:57:17
valami fémcső van benne,és nagyon fix..nem lehet mozditani,kihuzni...valahol csavarozva van,vagy hegsztve...
meg van,a fémcsövön van egy gumi,igen
és a gumi mögött egy hegesztés,,és az miatt nem lehet hátra huzni! ha hátra huzom valahogy,ki jön az a szelep? vagy bele van kasirozva?
Naplózva
Rico
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3057 Dátum:
2013.04.24 szerda, 14:00:27 »
Idézetet írta: Rico - 2013.04.24 szerda, 13:16:19
meg van,a fémcsövön van egy gumi,igen
és a gumi mögött egy hegesztés,,és az miatt nem lehet hátra huzni! ha hátra huzom valahogy,ki jön az a szelep? vagy bele van kasirozva?
kalapur,,tisztelettel.... meg van az a cucc,a gumi is meg van,,de mögötte valami váll,vagy hegesztés van.és nem birom hátra tolni! aláfekve nem,és egy nagy csavarhuzoval sem..nem tudom mi a modja,a fortélya,,de nekem nem megy! azért köszi..
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2403
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3058 Dátum:
2013.04.24 szerda, 14:38:44 »
Idézetet írta: Rico - 2013.04.24 szerda, 14:00:27
kalapur,,tisztelettel.... meg van az a cucc,a gumi is meg van,,de mögötte valami váll,vagy hegesztés van.és nem birom hátra tolni! aláfekve nem,és egy nagy csavarhuzoval sem..nem tudom mi a modja,a fortélya,,de nekem nem megy! azért köszi..
Az lesz az, látom nem ma volt kiszedve
pedig valahogy hátra kell tolnod a gumit hogy kitudd húzni.....
Naplózva
Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
speedtoto
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 569
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3059 Dátum:
2013.04.24 szerda, 14:50:03 »
Idézetet írta: Kalap ur - 2013.04.24 szerda, 14:38:44
Az lesz az, látom nem ma volt kiszedve
pedig valahogy hátra kell tolnod a gumit hogy kitudd húzni.....
Kihúzás előtt amúgy is mindig tanácsos feltolni a gumit
Naplózva
Mondeo Mk1 1994 1.8 benzin GLX 16V && Escort Mk3 CL 1981 1.3 benzin
Rico
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3060 Dátum:
2013.04.24 szerda, 17:13:06 »
Idézetet írta: Kalap ur - 2013.04.24 szerda, 14:38:44
Az lesz az, látom nem ma volt kiszedve
pedig valahogy hátra kell tolnod a gumit hogy kitudd húzni.....
a gumi nem mozdul! és hidd el,nem vok béna. viszont kipróbáltam azt, h az injektor felé menő gumicsövet,ami onnan jön abból a fémcsöből,a T elemen keresztül... azt a gumicsövet befogtam járó motornál,,és semmi változás! elvileg igy jonak kellett vna h legyen nem? leszedtem volna a trafót,de az alsó csavarral nem birtam! igy csak a T elemnél tudtam bontani! szerinted?? az a darab gumi egy hegesztés miadt nem jön hátra,pedig csavarhuzóval is alá nyultam és ugy sem! sajnálom ha nehéz eset vagyok...
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2403
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3061 Dátum:
2013.04.24 szerda, 18:16:54 »
Idézetet írta: Rico - 2013.04.24 szerda, 17:13:06
a gumi nem mozdul! és hidd el,nem vok béna. viszont kipróbáltam azt, h az injektor felé menő gumicsövet,ami onnan jön abból a fémcsöből,a T elemen keresztül... azt a gumicsövet befogtam járó motornál,,és semmi változás! elvileg igy jonak kellett vna h legyen nem? leszedtem volna a trafót,de az alsó csavarral nem birtam! igy csak a T elemnél tudtam bontani! szerinted?? az a darab gumi egy hegesztés miadt nem jön hátra,pedig csavarhuzóval is alá nyultam és ugy sem! sajnálom ha nehéz eset vagyok...
Azzal hogy azt befogtad semmit nem ér, köze nincs hozzá.... próbálgasd tovább, nem tudok mit mondani.....
Naplózva
Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
speedtoto
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 569
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3062 Dátum:
2013.04.24 szerda, 18:26:32 »
Idézetet írta: Kalap ur - 2013.04.24 szerda, 18:16:54
Azzal hogy azt befogtad semmit nem ér, köze nincs hozzá.... próbálgasd tovább, nem tudok mit mondani.....
Én úgy értem, hogy a szelep felől menő cső csatlakoztatási pontját zárta el kézzel, tehát mintha zárva lenne a szelep (,ami alapesetben úgy is van, ha jól gondolom, mivel ez egy túlnyomásszelep, rugó ellenében nyit, ha jól működik.) Más gondok (is) lehetnek ott...
Naplózva
Mondeo Mk1 1994 1.8 benzin GLX 16V && Escort Mk3 CL 1981 1.3 benzin
Rico
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3063 Dátum:
2013.04.24 szerda, 20:33:43 »
Idézetet írta: Kalap ur - 2013.04.24 szerda, 18:16:54
Azzal hogy azt befogtad semmit nem ér, köze nincs hozzá.... próbálgasd tovább, nem tudok mit mondani.....
jo oké...
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2403
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3064 Dátum:
2013.04.24 szerda, 20:43:17 »
Idézetet írta: speedtoto - 2013.04.24 szerda, 18:26:32
Én úgy értem, hogy a szelep felől menő cső csatlakoztatási pontját zárta el kézzel, tehát mintha zárva lenne a szelep (,ami alapesetben úgy is van, ha jól gondolom, mivel ez egy túlnyomásszelep, rugó ellenében nyit, ha jól működik.) Más gondok (is) lehetnek ott...
nem azt fogtad be...., kár hogy nem vagy közelebb......
Naplózva
Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
speedtoto
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 569
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3065 Dátum:
2013.04.24 szerda, 20:44:29 »
Idézetet írta: Kalap ur - 2013.04.24 szerda, 20:43:17
nem azt fogtad be...., kár hogy nem vagy közelebb......
Nem én csináltam, Rico, csak azt írtam le, hogy szerintem mire gondolt.
Naplózva
Mondeo Mk1 1994 1.8 benzin GLX 16V && Escort Mk3 CL 1981 1.3 benzin
Rico
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3066 Dátum:
2013.04.24 szerda, 20:48:36 »
Idézetet írta: Kalap ur - 2013.04.24 szerda, 20:43:17
nem azt fogtad be...., kár hogy nem vagy közelebb......
a karter szelepről jön felfelé egy fémcső,és a trafó alatt van vége,onnan a T elem nél ágazik a blokk felé,és az injektor felé-de az már egy fekete gumicső!én ugy láttam h ami lentröl jön az a karterből jön ugy,ami oldalrol az a hengerfejből...és igy egy csőbe megy az injektor felé-EZT a fekete csövet huzam le a T elemről,és ami az injektorra megy azt fogtam be-a másik fele ugye az injektoron volt! azt nem bántottam...magyarul kihuztam a T elemből az injektor csövét,azt fogtam be h az injektor ne tudjon semmit s szivni! nem változott az alapjárat ingadozás...
Naplózva
Rico
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3067 Dátum:
2013.04.24 szerda, 20:50:26 »
Idézetet írta: Kalap ur - 2013.04.24 szerda, 20:43:17
nem azt fogtad be...., kár hogy nem vagy közelebb......
igen.. pedig szivesen látnám valamelyikőtöket egy hétvégére,,egy autószerelősdire,de tudom h mindegyikőtők nagyon messze van
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2403
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3068 Dátum:
2013.04.24 szerda, 20:57:04 »
Idézetet írta: Rico - 2013.04.24 szerda, 20:48:36
a karter szelepről jön felfelé egy fémcső,és a trafó alatt van vége,onnan a T elem nél ágazik a blokk felé,és az injektor felé-de az már egy fekete gumicső!én ugy láttam h ami lentröl jön az a karterből jön ugy,ami oldalrol az a hengerfejből...és igy egy csőbe megy az injektor felé-EZT a fekete csövet huzam le a T elemről,és ami az injektorra megy azt fogtam be-a másik fele ugye az injektoron volt! azt nem bántottam...magyarul kihuztam a T elemből az injektor csövét,azt fogtam be h az injektor ne tudjon semmit s szivni! nem változott az alapjárat ingadozás...
Megy az tovább, mégpedig a szívócsonk aljába csatlakozik.....
Naplózva
Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Rico
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3069 Dátum:
2013.04.24 szerda, 21:11:39 »
Idézetet írta: Kalap ur - 2013.04.24 szerda, 20:57:04
Megy az tovább, mégpedig a szívócsonk aljába csatlakozik.....
persze,megy,de a T elemnél szét lehet huzni! a fém átvált a T elemnél gumicsőbe,ott huztam szét!
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2403
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3070 Dátum:
2013.04.24 szerda, 21:14:35 »
Idézetet írta: Rico - 2013.04.24 szerda, 21:11:39
persze,megy,de a T elemnél szét lehet huzni! a fém átvált a T elemnél gumicsőbe,ott huztam szét!
és hány lyukat fogtál be?
Naplózva
Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Rico
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3071 Dátum:
2013.04.24 szerda, 21:23:49 »
Idézetet írta: Kalap ur - 2013.04.24 szerda, 21:14:35
és hány lyukat fogtál be?
a gumicső végét! a gumicső egyik vége a kezemben,a másik a szivócsonkon.. ami kezemben volt,-befogtam!
Naplózva
IFR914
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3072 Dátum:
2013.04.26 péntek, 11:54:16 »
Hali Mindenki! Nekem az a gondom,hogy hidegindításkor nincs alapjárat!!! 1.6 mondi...
Naplózva
speedtoto
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 569
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3073 Dátum:
2013.04.26 péntek, 11:58:23 »
Idézetet írta: IFR914 - 2013.04.26 péntek, 11:54:16
Hali Mindenki! Nekem az a gondom,hogy hidegindításkor nincs alapjárat!!! 1.6 mondi...
Első körben itt kereshetsz a problémádhoz illő megoldást
:
http://www.mondeo.hu/ftp/pdf/szerviz/rossz_alapjarat_konyve.pdf
(Mennyi ideig nincs alapjárat?)
Naplózva
Mondeo Mk1 1994 1.8 benzin GLX 16V && Escort Mk3 CL 1981 1.3 benzin
Rico
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3074 Dátum:
2013.04.26 péntek, 15:03:03 »
SRÁÁÁCOK. mondiban MAF csere után vagyok,az akku egész éjszaka levéve,a MAF csere kb délben,,,akku vissza,indtás! az autó iszonyatosan hányosan indul,rendetlen alapjárattal..le is áll! ujra... jol indul,szépen egyenlete! hagyom melegedni,minden jo! betanitás,,,próba ut,,kb 9 km tesco,,volt minden benne,oda felé oké....vásárlás... haza,,,hazafelé,kb féluton,egyszercsak lssulni kezd,kb 80-90 nél,,,a motornak valahogy kezdett elmenni az ereje,,lassult... kupplung ki,,,nem áll le gáz és tovább de néha valamiféle erőtlenkedés-.--mintha a benzin kezdene kifogyni,ami lehet is..a piros-fehér közt volt már egy ideje...haza mentem,és tankolás! most még jó! de ha mr igy voltunk,egy járomotors kivillogtatást megér.. a teszt: 998,,,és 157... folyamatosan most is és elötte is a softver hibát,és a MAF ot dobja ki..
Most vagy nem felejt az ecu,,,vagy azzal is van valami! esetleg valakinek ötlet?
most várok 2 órát,és ujra nézem,.hogy indul...
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2403
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3075 Dátum:
2013.04.26 péntek, 17:30:53 »
Idézetet írta: Rico - 2013.04.26 péntek, 15:03:03
SRÁÁÁCOK. mondiban MAF csere után vagyok,az akku egész éjszaka levéve,a MAF csere kb délben,,,akku vissza,indtás! az autó iszonyatosan hányosan indul,rendetlen alapjárattal..le is áll! ujra... jol indul,szépen egyenlete! hagyom melegedni,minden jo! betanitás,,,próba ut,,kb 9 km tesco,,volt minden benne,oda felé oké....vásárlás... haza,,,hazafelé,kb féluton,egyszercsak lssulni kezd,kb 80-90 nél,,,a motornak valahogy kezdett elmenni az ereje,,lassult... kupplung ki,,,nem áll le gáz és tovább de néha valamiféle erőtlenkedés-.--mintha a benzin kezdene kifogyni,ami lehet is..a piros-fehér közt volt már egy ideje...haza mentem,és tankolás! most még jó! de ha mr igy voltunk,egy járomotors kivillogtatást megér.. a teszt: 998,,,és 157... folyamatosan most is és elötte is a softver hibát,és a MAF ot dobja ki..
Most vagy nem felejt az ecu,,,vagy azzal is van valami! esetleg valakinek ötlet?
most várok 2 órát,és ujra nézem,.hogy indul...
998 az csak arra szólít fel, hogy figyeld az ezen következő hiba kódokat, amelyeket kivillogtat.... nem melegedett túl a motor(?) akkor megy el az ereje. Túl szegény a keverék.......
Naplózva
Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Rico
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3076 Dátum:
2013.04.26 péntek, 18:19:03 »
Idézetet írta: Kalap ur - 2013.04.26 péntek, 17:30:53
998 az csak arra szólít fel, hogy figyeld az ezen következő hiba kódokat, amelyeket kivillogtat.... nem melegedett túl a motor(?) akkor megy el az ereje. Túl szegény a keverék.......
nem! odafelé teljesen jo volt,haza felé fél uton kezdte,de nem tartott sokáig,egy kisebb malör volt,ami lehet inkább üzemanyag hiány volt,,nem tudom! azóta is jol indul,már többször inditottam! reggel kiderül egy éjszaka után mi a helyzet! de érdekes,h egész éjjel egészen délig le volt véve az akku,és igy is kidobja a maf hibát..
Naplózva
IFR914
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3077 Dátum:
2013.04.27 szombat, 08:49:38 »
Idézetet írta: speedtoto - 2013.04.26 péntek, 11:58:23
Első körben itt kereshetsz a problémádhoz illő megoldást
:
http://www.mondeo.hu/ftp/pdf/szerviz/rossz_alapjarat_konyve.pdf
(Mennyi ideig nincs alapjárat?)
ha már bemelegszik akkor tökéletes!
Naplózva
Rico
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3078 Dátum:
2013.04.27 szombat, 11:29:49 »
Idézetet írta: IFR914 - 2013.04.27 szombat, 08:49:38
ha már bemelegszik akkor tökéletes!
mareggel rosszul indult,kis gaz kellett h elve maradjon!de kb par perc eleg.
Naplózva
speedtoto
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 569
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3079 Dátum:
2013.04.27 szombat, 15:21:02 »
Kedves Embörök!
Főztem termosztátlevest, mert gyanús volt a melegedés.
Lehet, hogy nem nagyon látszik a képen (és nem a kutyakaját kell nézni
), bugyogó vízben szerintem nem volt egész 1 mm nyitása.
Ugye ez rendellenes?
Tudtam volna mérni a vízhőmérsékletet, de ezek után feleslegesnek tartottam.. .
Referenciaként megfőztem egy Escort termosztátot (mindkettő 92 fokos), ott min. 2 mm, de inkább 3 a hézag.
A mondi termo:
http://kepfeltoltes.hu/130427/P4270354_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Mivel jövő héten mennem kell a kocsival, és addig nem tudok szerezni másik termosztátot, kérdésem még, hogy kell-e feltétlen a termosztátházba a megfelelő tömítéshez, vagy kihagyható. Mert ha mindenképpen kell, akkor egy még csúnyább dolgot fogok kérdezni...
hogy kell "szépen kiherélni" egy ilyet...
«
Utoljára szerkesztve: 2013.04.27 szombat, 15:26:50 írta speedtoto
»
Naplózva
Mondeo Mk1 1994 1.8 benzin GLX 16V && Escort Mk3 CL 1981 1.3 benzin
speedtoto
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 569
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3080 Dátum:
2013.04.27 szombat, 19:55:29 »
Idézetet írta: speedtoto - 2013.04.27 szombat, 15:21:02
Kedves Embörök!
Főztem termosztátlevest, mert gyanús volt a melegedés.
Lehet, hogy nem nagyon látszik a képen (és nem a kutyakaját kell nézni
), bugyogó vízben szerintem nem volt egész 1 mm nyitása.
Ugye ez rendellenes?
Tudtam volna mérni a vízhőmérsékletet, de ezek után feleslegesnek tartottam.. .
Referenciaként megfőztem egy Escort termosztátot (mindkettő 92 fokos), ott min. 2 mm, de inkább 3 a hézag.
A mondi termo:
http://kepfeltoltes.hu/130427/P4270354_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Mivel jövő héten mennem kell a kocsival, és addig nem tudok szerezni másik termosztátot, kérdésem még, hogy kell-e feltétlen a termosztátházba a megfelelő tömítéshez, vagy kihagyható. Mert ha mindenképpen kell, akkor egy még csúnyább dolgot fogok kérdezni...
hogy kell "szépen kiherélni" egy ilyet...
A termo szélén lévő gumi tömít, így bennehagytam.. Ahova lehetett a peremére lyukakat fúrtam, biztos, ami biztos. Egy hetet kibír így... Lehet, nem így kell "szépen herélni", jobbat nem tudtam hirtelennyibe
Naplózva
Mondeo Mk1 1994 1.8 benzin GLX 16V && Escort Mk3 CL 1981 1.3 benzin
IFR914
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3081 Dátum:
2013.04.27 szombat, 22:44:17 »
Az nem lehet,Hóhogy az ECU-mondig üzemmeleg motort érzékel?
Naplózva
speedtoto
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 569
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3082 Dátum:
2013.04.28 vasárnap, 01:10:02 »
Idézetet írta: IFR914 - 2013.04.27 szombat, 22:44:17
Az nem lehet,Hóhogy az ECU-mondig üzemmeleg motort érzékel?
Ilyen esetben elsődlegesen a termosztátház tetején lévő jeladónak kell kakukknak lennie.
Ezt könnyedén ellenőrizheted nagyjából ellenállásméréssel:
http://mondeo.hu/wiki/index.php/V%C3%ADzh%C5%91fokjelad%C3%B3_ellen%C5%91rz%C3%A9se_ellen%C3%A1ll%C3%A1sm%C3%A9r%C3%A9ssel
Naplózva
Mondeo Mk1 1994 1.8 benzin GLX 16V && Escort Mk3 CL 1981 1.3 benzin
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3083 Dátum:
2013.04.28 vasárnap, 08:53:51 »
Idézetet írta: speedtoto - 2013.04.27 szombat, 15:21:02
Kedves Embörök!
Főztem termosztátlevest, mert gyanús volt a melegedés.
Lehet, hogy nem nagyon látszik a képen (és nem a kutyakaját kell nézni
), bugyogó vízben szerintem nem volt egész 1 mm nyitása.
Ugye ez rendellenes?
Tudtam volna mérni a vízhőmérsékletet, de ezek után feleslegesnek tartottam.. .
Referenciaként megfőztem egy Escort termosztátot (mindkettő 92 fokos), ott min. 2 mm, de inkább 3 a hézag.
A mondi termo:
http://kepfeltoltes.hu/130427/P4270354_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Mivel jövő héten mennem kell a kocsival, és addig nem tudok szerezni másik termosztátot, kérdésem még, hogy kell-e feltétlen a termosztátházba a megfelelő tömítéshez, vagy kihagyható. Mert ha mindenképpen kell, akkor egy még csúnyább dolgot fogok kérdezni...
hogy kell "szépen kiherélni" egy ilyet...
és a 92 fokos escort termo nem ment bele?
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Rico
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3084 Dátum:
2013.04.28 vasárnap, 13:21:59 »
Idézetet írta: IFR914 - 2013.04.27 szombat, 22:44:17
Az nem lehet,Hóhogy az ECU-mondig üzemmeleg motort érzékel?
ezt nekem irtad? mert lehet,én is gondoltam erre. én azt vettem észre,hogy minden jeladó az ecu ra van kötve,minden adat oda megy be,ha már egy csatlakozot lehuzol menet közben,az már egy hibakód.ha bár melyik rossz,vagy rossz az érintkezés,pl egy vizhőfok jeladónál,-képes azt hinni az ecu,h forr a viz,,és leállitja a motort! én ha lehuzom az alsó csatlaozot,le áll! az olajgomba vezetékei zárlatosak voltak,akkor is leállt! többször is! mire rájöttem a vezetékeim rosszak! érdemes ezekre odafigyelni,néha kicsit ovatosan renoválgatni a vezetékeket,mert sok bajt okozhatnak! és itt csak vezetékekről,csatlakkozókról beszéltem,,és az ha egy jeladó rossz,,a másik fele!
Naplózva
speedtoto
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 569
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3085 Dátum:
2013.04.28 vasárnap, 15:17:00 »
Idézetet írta: GinJoy - 2013.04.28 vasárnap, 08:53:51
és a 92 fokos escort termo nem ment bele?
Nem, sajna nem ugyanaz a méret. Van is köztük 13 év különbség
.
Naplózva
Mondeo Mk1 1994 1.8 benzin GLX 16V && Escort Mk3 CL 1981 1.3 benzin
IFR914
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3086 Dátum:
2013.04.28 vasárnap, 16:31:26 »
Idézetet írta: speedtoto - 2013.04.28 vasárnap, 01:10:02
Ilyen esetben elsődlegesen a termosztátház tetején lévő jeladónak kell kakukknak lennie.
Ezt könnyedén ellenőrizheted nagyjából ellenállásméréssel:
http://mondeo.hu/wiki/index.php/V%C3%ADzh%C5%91fokjelad%C3%B3_ellen%C5%91rz%C3%A9se_ellen%C3%A1ll%C3%A1sm%C3%A9r%C3%A9ssel
Már megtettem! Ki is cseréltem! Az mondjuk lehet,hogy a két vezetéket felcseréltem,mert a vezetéket ki kellett cserélni,mert töredezett volt! SZERINTED?
Naplózva
speedtoto
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 569
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3087 Dátum:
2013.04.28 vasárnap, 17:50:49 »
Idézetet írta: IFR914 - 2013.04.28 vasárnap, 16:31:26
Már megtettem! Ki is cseréltem! Az mondjuk lehet,hogy a két vezetéket felcseréltem,mert a vezetéket ki kellett cserélni,mert töredezett volt! SZERINTED?
Szerintem a vezetékek felcserélhetők.
Naplózva
Mondeo Mk1 1994 1.8 benzin GLX 16V && Escort Mk3 CL 1981 1.3 benzin
Rico
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3088 Dátum:
2013.04.29 hétfő, 18:54:10 »
Idézetet írta: Rico - 2013.04.24 szerda, 14:00:27
kalapur,,tisztelettel.... meg van az a cucc,a gumi is meg van,,de mögötte valami váll,vagy hegesztés van.és nem birom hátra tolni! aláfekve nem,és egy nagy csavarhuzoval sem..nem tudom mi a modja,a fortélya,,de nekem nem megy! azért köszi..
egyébbként a szelep,és a fémcső között an annyi hézag h kijön a szelep? már a gumi alatti résről beszélek.. ha mondjuk a gumit levágom,akkor kitudom huzni? vagy azt a fém csövet minden képp ki kel operálni? azt a gumicsövet lehet h tudnám potolni,esetleg ababilincsel ráhuzok egy másikat..
Naplózva
Rico
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3089 Dátum:
2013.04.30 kedd, 17:29:16 »
Idézetet írta: TiriczSoft - 2010.01.21 csütörtök, 06:47:00
Valami jobbfajta, hegyes, vékony mérőcsúccsal a MAF csatlakozóját hátulról, a vezeték felől megbökve lehet rajta üzem közben méregetni.
A mi MAF-unk lábkiosztása itt látható:
http://www.dainst.com/info/maf/ford_mustang_maf.html
Tudom, nem Mustang, de hidd el, hogy olyan!
A lap alján az 5 érintkezős a nyerő.
Ha ráadod a gyújtást, a GND (C) és a VPWR (A) lábak között min 11V-nak kell lennie. Ha nincs, akkor ki kell deríteni, hogy miért nem kap a MAF tápot. Ha van, akkor be lehet röffenteni a mocit. Ekkor a GND vagy a MAF RTN (D) lábak egyike, és a MAF SIG (E) lábak között mérve a szenzor kimenő jelét láthatjuk. Ennek alapjáraton 0,7-0,8V körül kell lennie, ha adsz egy kis gázfröccsöt, fürgén fel kell ugrania 2-3V környékére, ha van szíved nyomni neki egy padlót, elvileg 4-4,5V körül kell kiakadnia. De sztem ez felesleges, egy lazább gázfröccsből már lehet látni, hogy mizu.
Az enyémnek lehet, hogy egy árnyalatnyit magas az alapjárati kimenőjele. Majd eccer pucolok rajta egyet.
hello. nekem a mulkori maf al,amivel nem volt alapjárat valami 2-3 volt volt a fesz alapjáraton,a mostanival,amivel már tudk közlekedni,de a hiodegen még mindig *** az alapjárat,,azzal a mért fesz 0,01v...itt hidegen rossz,egyenlettlen,,de melegen jó....a saját MAF ommal,hidegen,melegen rossz volt!
szerinted??
Naplózva
rajder73
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3090 Dátum:
2013.05.03 péntek, 14:25:27 »
Sziasztok!
Tud valaki segíteni? '93-as mondinál (1.8 benzin) eltört az a konzol, ami a váltó tetején van, amibe a kuplung bowden végét "beleakasztom". Most meghegesztettem.....de ha valakinek lenne egy egészséges, nagyon sokat segítene.
Naplózva
gyulaba55
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 436
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3091 Dátum:
2013.05.05 vasárnap, 18:59:49 »
Idézetet írta: rajder73 - 2013.05.03 péntek, 14:25:27
Sziasztok!
Tud valaki segíteni? '93-as mondinál (1.8 benzin) eltört az a konzol, ami a váltó tetején van, amibe a kuplung bowden végét "beleakasztom". Most meghegesztettem.....de ha valakinek lenne egy egészséges, nagyon sokat segítene.
Van, most bontom,motor kivan szedve,válto ,kuplung széjel szedve.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.05.05 vasárnap, 19:05:27 írta gyulaba55
»
Naplózva
Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
rajder73
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3092 Dátum:
2013.05.06 hétfő, 18:02:01 »
Idézetet írta: gyulaba55 - 2013.05.05 vasárnap, 18:59:49
Van, most bontom,motor kivan szedve,válto ,kuplung széjel szedve.
OK! Írj egy mailt a
miklerandras@gmail.com
címre, hogy mennyiért adnád, és megbeszéljük a részleteket. üdv
Naplózva
Rico
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3093 Dátum:
2013.05.06 hétfő, 18:22:54 »
srácok. ma kicseréltem a termosztátom végre,és az alsó jeladot egy ujra! de a menetnél csöpög! pedig kis szilot is tettem a menetre.. mi a fenét tegyek arra a vékony kis menetre h ne csepegjen. ráadásul jol be is tekertem,amit lehet nem kellett volna...?!
Naplózva
Rico
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3094 Dátum:
2013.05.06 hétfő, 18:31:36 »
Idézetet írta: Rico - 2013.05.06 hétfő, 18:22:54
srácok. ma kicseréltem a termosztátom végre,és az alsó jeladot egy ujra! de a menetnél csöpög! pedig kis szilot is tettem a menetre.. mi a fenét tegyek arra a vékony kis menetre h ne csepegjen. ráadásul jol be is tekertem,amit lehet nem kellett volna...?!
esetleg kenderkócom van! és szaniter sziló,ami elvileg birja 100-120 fok ig..
Naplózva
Rico
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3095 Dátum:
2013.05.06 hétfő, 20:42:58 »
Idézetet írta: Rico - 2013.05.06 hétfő, 18:31:36
esetleg kenderkócom van! és szaniter sziló,ami elvileg birja 100-120 fok ig..
srácok,valaki tudja hogyan kell tömiteni az alsó hőmérséglet jeladót?
https://cromax.hu/40000000-elektromos-rendszer/41560000-jelado-erzekelo-gomba/41560583-vizhofok-jelado/142504-vizhofok-jelado-ford
létezik h kell alá valami gyürű? vagy hogyan tömit,mert nekem a sziló ellenére csöpög!
Naplózva
HegeGabi
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3096 Dátum:
2013.05.06 hétfő, 21:01:53 »
Idézetet írta: Rico - 2013.05.06 hétfő, 20:42:58
srácok,valaki tudja hogyan kell tömiteni az alsó hőmérséglet jeladót?
https://cromax.hu/40000000-elektromos-rendszer/41560000-jelado-erzekelo-gomba/41560583-vizhofok-jelado/142504-vizhofok-jelado-ford
létezik h kell alá valami gyürű? vagy hogyan tömit,mert nekem a sziló ellenére csöpög!
Nem tudok mit hozzá fűzni. Nekem szerelő kitekerte, kivette, gyorsan odatette az újat, betekerte, rátöltötte azt a másfél deci hűtővizet ami kifolyt a cserekor, és jó volt.
Naplózva
Rico
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3097 Dátum:
2013.05.06 hétfő, 21:06:11 »
Idézetet írta: HegeGabi - 2013.05.06 hétfő, 21:01:53
Nem tudok mit hozzá fűzni. Nekem szerelő kitekerte, kivette, gyorsan odatette az újat, betekerte, rátöltötte azt a másfél deci hűtővizet ami kifolyt a cserekor, és jó volt.
én leszedtem a házat,kitöröltem,szilo,betekertem,szárdás
és mikor inditok-csöpögés
Naplózva
Rico
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3098 Dátum:
2013.05.07 kedd, 11:13:47 »
Idézetet írta: HegeGabi - 2013.05.06 hétfő, 21:01:53
Nem tudok mit hozzá fűzni. Nekem szerelő kitekerte, kivette, gyorsan odatette az újat, betekerte, rátöltötte azt a másfél deci hűtővizet ami kifolyt a cserekor, és jó volt.
a dieselt nem ismerem,de nem egyszerü azt kitekerni! a csövek nagyon utban vannak! azokhoz meg le kell engedni a vizet! ha alapesetben maga a menet,amikb egy 8x1 es menet,tömitene-akkor az jo lenne,de az a piros festék amivel megkenték,lehet tömitő anyag,de egy valószinü kopott menetben az már nem tömit! én szilót is tettem rá,és még is folyt! most is szárad,kis kóccal,meg plusz egy gumigyürüt is kapott! kiváncsi vagyok....
Naplózva
Rico
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3099 Dátum:
2013.05.07 kedd, 13:18:13 »
Idézetet írta: Rico - 2013.05.07 kedd, 11:13:47
a dieselt nem ismerem,de nem egyszerü azt kitekerni! a csövek nagyon utban vannak! azokhoz meg le kell engedni a vizet! ha alapesetben maga a menet,amikb egy 8x1 es menet,tömitene-akkor az jo lenne,de az a piros festék amivel megkenték,lehet tömitő anyag,de egy valószinü kopott menetben az már nem tömit! én szilót is tettem rá,és még is folyt! most is szárad,kis kóccal,meg plusz egy gumigyürüt is kapott! kiváncsi vagyok....
már szét szettem kétszer,és folyik! akármit rakok a menetre-folyik! most vagy a persely repedt,és onnan,vagy nem toom....
Naplózva
Oldalak:
1
...
55
56
57
58
59
60
61
[
62
]
63
64
65
66
67
68
69
...
88
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ