Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.27 szombat, 03:54:36 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 ... 88   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)  (Megtekintve 1551327 alkalommal)
0 Felhasználó és 9 vendég van a témában
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #50 Dátum: 2009.10.29 csütörtök, 13:40:24 »

Sziasztok!

Olaj csere előtt tartok, nektek mi az igazán bevált olaj egy benzines 1.8-as hoz?
Köszi!
Nálam mobil 5w30 félszintetikus van.Fullt nem használok,mert már ez is kivitt egy rakat dudvát a tömítésekből és itt-ott szivárgott,de aztán abbamaradt.Az igazi a full szintetikus a zetec motorhoz,bár én ezzel is meg vagyok elégedve.
Naplózva
solo
Vendég
« Új hozzászólás #51 Dátum: 2009.10.30 péntek, 00:17:43 »

Sziasztok

Lassan, de énis haladok a siker felé, amit én mint amatör megtudtam vizsgálni megtettem, lassan jönnek a nehezebbek...
De most, hogy mondtátok nekem is eszembe jutott hogy sokat eszik, és elég fura égettszerü szaga van néha, lehet nálam is gond van a katalizátorral, ugyhogy ezt is beiktatom ellenörzésre, köszi az ötletet vigyor3
Amint van valami érdemleges eredményem tájékoztatlak titeket, igaz kicsit lassan megy most a javitás, azok a fránya anyagiak  szomoru1
Naplózva
StripeZ
Vendég
« Új hozzászólás #52 Dátum: 2009.10.30 péntek, 01:16:25 »

Sziasztok

Lassan, de énis haladok a siker felé, amit én mint amatör megtudtam vizsgálni megtettem, lassan jönnek a nehezebbek...
De most, hogy mondtátok nekem is eszembe jutott hogy sokat eszik, és elég fura égettszerü szaga van néha, lehet nálam is gond van a katalizátorral, ugyhogy ezt is beiktatom ellenörzésre, köszi az ötletet vigyor3
Amint van valami érdemleges eredményem tájékoztatlak titeket, igaz kicsit lassan megy most a javitás, azok a fránya anyagiak  szomoru1
Ja igen, azt ki is felejtettem, hogy mocskosul budos szaga van neha a kipuff gaznak! kb 2 honapja voltam zoldkartyan, es ott mondtak, hogy a szenhidrogen kibocsajtas alapjaraton kb 5-6 szorosa a megengedett max.nak! Nekem vegyes fogyasztasra kb 9.5 liter jott ki  falbav
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #53 Dátum: 2009.10.30 péntek, 07:48:22 »

Ja igen, azt ki is felejtettem, hogy mocskosul budos szaga van neha a kipuff gaznak! kb 2 honapja voltam zoldkartyan, es ott mondtak, hogy a szenhidrogen kibocsajtas alapjaraton kb 5-6 szorosa a megengedett max.nak! Nekem vegyes fogyasztasra kb 9.5 liter jott ki  falbav
Nálam átlagban csak városban 10-11 liter.De ehhez hozzá kell tenni,hogy a lehető leggazdaságtalanabb módon használom az autót.Mivel olyan frankón van megoldva a buszközlekedés,hogy ha 5-re kell mennem nem érek be,ha 6.15-re,akkor meg sokszor belefutok abba,hogy az összes busz egyszerre megy el,bár lenne köztük 5 perces indulási idő különbség...A munkahelyem autóval kb. 5-10 perc,ennyi idő alatt bemelegedni sem tud,a hideg motor meg zabálja a benzint.Hazafelé ugyanez a helyzet...nyáron jobb a helyzet,mert akkor azért nem olyan ledermedt motorral kell elindulni,akkor 9 liter is be-be ugrik.Ja,az ólomlábról meg ne is beszéljünk...
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #54 Dátum: 2009.10.30 péntek, 12:50:47 »

Át lehet,de ehhez engedélyt kell kérned az NKH-tól,mert nem típusazonos csere,hanem átalakítás.Ha akarsz rá forgalmit,máshogy nem megy.Műszakin meg  kivágják,ha nincs kipapírozva...
Hali!
Ez a része egyelőre nem igazán izgat.
Csak az a kérdés, hogy lehet-e azt, hogy a '96-os autóban lehúzgálom a kábeleket meg a féltengelyt a mociról, lekötöm az kipuffot a katalizátor előtt, széthúzgálom a víz- és vákumcsöveket, kikötöm a féltengelyeket (van még más?  Huh?), kiveszem az 1.8-as motort, és a '93-as autóból ugyanígy kiszedett 2.0-ás motort belerakom, összecsatlakoztatgatom az előbbi felsorolásnál szétcsatlakoztatott dolgokat, kicserélem a kompótert (vagy még azt sem kell?), azt gyia?

Köszi, Üdv, HegeGabi.
« Utoljára szerkesztve: 2009.10.30 péntek, 12:52:21 írta HegeGabi » Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #55 Dátum: 2009.10.30 péntek, 13:00:46 »

Hali!
Ez a része egyelőre nem igazán izgat.
Csak az a kérdés, hogy lehet-e azt, hogy a '96-os autóban lehúzgálom a kábeleket meg a féltengelyt a mociról, lekötöm az kipuffot a katalizátor előtt, széthúzgálom a víz- és vákumcsöveket, kikötöm a féltengelyeket (van még más?  Huh?), kiveszem az 1.8-as motort, és a '93-as autóból ugyanígy kiszedett 2.0-ás motort belerakom, összecsatlakoztatgatom az előbbi felsorolásnál szétcsatlakoztatott dolgokat, kicserélem a kompótert (vagy még azt sem kell?), azt gyia?

Köszi, Üdv, HegeGabi.

A váltó is más! a 2.0 ban meg a kuplung - nézd meg milyen szetteket lehet venni 1.6 és 1.8 azonos kuplung a 2.0 meg más
Naplózva
Apanya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116



E-mail
« Új hozzászólás #56 Dátum: 2009.10.30 péntek, 22:21:25 »

Sziasztok!Érdeklődnék,hogy hengerfejezés utáni vizfogyasztásom van! gun Nem hiszem,hogy a szerelő vétett,inkább mivel párás az ablakom,illetve párásodik a fütésre gyanakszom!(Esetleg valamelyik fütéscsö enged,szivárog?)Merre található a fütéscsap,vagy a fütőradiátor?Nehéz a cseréje?Remélem nem kell müszerfalat bontani!!!A padlón kellene lenni viztócsának?vagy alatta?
Naplózva

1993 Mk1 mondeo turnier GHIA 2.0
Apanya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116



E-mail
« Új hozzászólás #57 Dátum: 2009.10.30 péntek, 22:23:58 »

Bocsi mégegy!A villamosságis a DOHC-s mociba zetec gyertyát rakott!mivel más a poluskiképzés ugye nem jó bele?
Naplózva

1993 Mk1 mondeo turnier GHIA 2.0
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #58 Dátum: 2009.10.30 péntek, 23:13:29 »

Sziasztok!Érdeklődnék,hogy hengerfejezés utáni vizfogyasztásom van! gun Nem hiszem,hogy a szerelő vétett,inkább mivel párás az ablakom,illetve párásodik a fütésre gyanakszom!(Esetleg valamelyik fütéscsö enged,szivárog?)Merre található a fütéscsap,vagy a fütőradiátor?Nehéz a cseréje?Remélem nem kell müszerfalat bontani!!!A padlón kellene lenni viztócsának?vagy alatta?

Fűtőradiátor - kicserélhető a műszerfal kiszedése nélkül is. Szivás de megoldható az alsó lábtérpaneleket elég kiszerelni meg a motortérbe a csövet és a rögzítő csavarját
Naplózva
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #59 Dátum: 2009.10.31 szombat, 19:17:16 »

Sziasztok.aszt akarom tudni hogy erdemes megvegyek egy 2-es mondit ,es paszolnak-e a dolgok onnan nekem az  en 1-be.mert itt van kozel es torott a kocsi .meg nem voltam hogy megnezem .
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #60 Dátum: 2009.10.31 szombat, 19:34:32 »

attól függ mire van szükséged... Sok dolog van ami stimmel, de van bőven, ami nem
Naplózva
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #61 Dátum: 2009.10.31 szombat, 19:47:47 »

attól függ mire van szükséged... Sok dolog van ami stimmel, de van bőven, ami nem
koszi,tehat sok minden nem paszol,eszt akartam tudni.
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #62 Dátum: 2009.10.31 szombat, 19:55:56 »

Sziasztok.aszt akarom tudni hogy erdemes megvegyek egy 2-es mondit ,es paszolnak-e a dolgok onnan nekem az  en 1-be.mert itt van kozel es torott a kocsi .meg nem voltam hogy megnezem .

Át lehet építeni mindent. Ha sok időd van legózni az egész műszerfalat meg az összes kábelköteget átrakhatod, megéri nem pereg a szigetelés.
Naplózva
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #63 Dátum: 2009.11.01 vasárnap, 11:35:10 »

Át lehet építeni mindent. Ha sok időd van legózni az egész műszerfalat meg az összes kábelköteget átrakhatod, megéri nem pereg a szigetelés.
hat az nem artana neki biztos,az alapjaratom most kezd hejre jonni 1 evi xarakodas utan,de meglatom mennyi keret lesz.
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #64 Dátum: 2009.11.04 szerda, 19:15:11 »

Én is azt tudom tanácsolni,hogy ne újíttasd fel.Az utóbbi időkben csak nagy szívások voltak vele.Ha már rászánod magad,inkább keress megbízható helyről komplett motort.A csere+papírozás majdhogynem a feléből megvan.Érdeklődj szundinál,de a vaterán is szoktak lenni eladó motorok.
bár itt OFF, de inkább ide
pont múltkor néztem, mkI 2.0 benya 50e
ha lett volna pénzem, beraktam volna a sarokba, legalább ha kell, akkor nem kell szaladgálni
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #65 Dátum: 2009.11.04 szerda, 20:29:54 »

Bocsi mégegy!A villamosságis a DOHC-s mociba zetec gyertyát rakott!mivel más a poluskiképzés ugye nem jó bele?

A DOHC az zetec motor...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
sztifler1986
Vendég
« Új hozzászólás #66 Dátum: 2009.11.06 péntek, 21:35:55 »

van egy Ford Mondeo Ghia 2.0  16V  tipusu autóm!most a napokban kezdett olyanokat csinálni,hogy nem pörög 3000 fölé. ha üresben pörgetem a motort akkor felpörög kb 7000-ig de egyböl lehörög és elgyengül van hogy le is áll!!! fogyasztása kb a háromszorosára nött!! megnéztem  a biztosíték táblázatot a lambdaszondáé kivolt égve!kicsérltem ,de gyujtást adtam rá és már ki is égett!elmentem bontóba és csak 1.8 literes mondeoba valót találtam amit bele is tettem biztositékot kicseréltem és most nem csapkodja ki de nem is vettem észre változást épp olyan rossz mint eddig!olvastam hogy nem elég a lambdaszonda csere mert a computere elmenti a rossz hibakódot ezért ezt törölni kell!!megtörtént a hibakód törlés de most sem megy jobban a kocsi!!az lehet a gond hogy  1.8 bol való lambdaszonda van most bennt?

ha valaki tudna segíteni kérem irjon!!

köszönöm
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #67 Dátum: 2009.11.06 péntek, 21:41:19 »

van egy Ford Mondeo Ghia 2.0  16V  tipusu autóm!most a napokban kezdett olyanokat csinálni,hogy nem pörög 3000 fölé. ha üresben pörgetem a motort akkor felpörög kb 7000-ig de egyböl lehörög és elgyengül van hogy le is áll!!! fogyasztása kb a háromszorosára nött!! megnéztem  a biztosíték táblázatot a lambdaszondáé kivolt égve!kicsérltem ,de gyujtást adtam rá és már ki is égett!elmentem bontóba és csak 1.8 literes mondeoba valót találtam amit bele is tettem biztositékot kicseréltem és most nem csapkodja ki de nem is vettem észre változást épp olyan rossz mint eddig!olvastam hogy nem elég a lambdaszonda csere mert a computere elmenti a rossz hibakódot ezért ezt törölni kell!!megtörtént a hibakód törlés de most sem megy jobban a kocsi!!az lehet a gond hogy  1.8 bol való lambdaszonda van most bennt?

ha valaki tudna segíteni kérem irjon!!

köszönöm

Cromax katalógus szerint ugyanaz a kettő.
Próbáltad az újratanítást?
Itt egy link, kattints rá motorvezérlő újratanítás

szerk más hibakód nem volt?
« Utoljára szerkesztve: 2009.11.06 péntek, 21:45:10 írta Tádé » Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #68 Dátum: 2009.11.06 péntek, 21:44:02 »

Cromax katalógus szerint ugyanaz a kettő.
Próbáltad az újratanítást?
motorvezérlő újratanítás

szerk más hibakód nem volt?
légyszi írd oda, hogy link vagy valami
egy újonc nem biztos, hogy elsőre érti  wave
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #69 Dátum: 2009.11.06 péntek, 21:45:41 »

légyszi írd oda, hogy link vagy valami
Megfelel?
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #70 Dátum: 2009.11.06 péntek, 21:46:41 »

Megfelel?
egy kérés volt  Roll Eyes
 worship
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #71 Dátum: 2009.11.06 péntek, 21:47:39 »

egy kérés volt  Roll Eyes
 worship
Félmodi vagy úgyis, kérj jogot a módosításhoz.  eplus2
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #72 Dátum: 2009.11.06 péntek, 21:54:31 »

Félmodi vagy úgyis, kérj jogot a módosításhoz.  eplus2
bullshit
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #73 Dátum: 2009.11.07 szombat, 07:15:07 »

van egy Ford Mondeo Ghia 2.0  16V  tipusu autóm!most a napokban kezdett olyanokat csinálni,hogy nem pörög 3000 fölé. ha üresben pörgetem a motort akkor felpörög kb 7000-ig de egyböl lehörög és elgyengül van hogy le is áll!!! fogyasztása kb a háromszorosára nött!! megnéztem  a biztosíték táblázatot a lambdaszondáé kivolt égve!kicsérltem ,de gyujtást adtam rá és már ki is égett!elmentem bontóba és csak 1.8 literes mondeoba valót találtam amit bele is tettem biztositékot kicseréltem és most nem csapkodja ki de nem is vettem észre változást épp olyan rossz mint eddig!olvastam hogy nem elég a lambdaszonda csere mert a computere elmenti a rossz hibakódot ezért ezt törölni kell!!megtörtént a hibakód törlés de most sem megy jobban a kocsi!!az lehet a gond hogy  1.8 bol való lambdaszonda van most bennt?

ha valaki tudna segíteni kérem irjon!!

köszönöm

1.6,1.8,2.0 szonda ugyanaz.Ha megnézed,az új nem egy drága dolog,hosszú távon megéri beleinvesztálni és 150-200e km-ig nem lesz vele gondod..Sajnos az automata váltós autónál kicsit több a hibalehetőség mint a kézinél...
Naplózva
Gabesz85
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229


6206213656 loloka85@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #74 Dátum: 2009.11.07 szombat, 11:02:38 »

Hello Mindenkinek!
Egy kérdésem lenne a mondeo tulajdonosokhoz, főleg ahhoz akinek hasonló van mint az enyém.Nekem egy 1993-as 2000cm3 16v és benzines mondeom van Manuális váltóval, érdekelne hogy nektek 5 sebeségi fokozatba 130-as temponál mennyit forog a motor.Mert nekem 4000-4200 forog és egy kicsit sokkalom egy 2000-es motorhoz. A sebeségem biztos jó mert a GPS is annyit mutat amit kmóra mutat.Nem tud valaki egy olyan táblázatot ahol pontosan le vannak írva sebeségi fokozatoknak megfelelően és sebeséghez való pontos fordulatok.
Segítséget előre is köszi.

Naplózva

93 2.0 benzin GLX
2003.12 2.0 TDCI GHIA ZETEC-S
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #75 Dátum: 2009.11.07 szombat, 12:04:42 »

Hello Mindenkinek!
Egy kérdésem lenne a mondeo tulajdonosokhoz, főleg ahhoz akinek hasonló van mint az enyém.Nekem egy 1993-as 2000cm3 16v és benzines mondeom van Manuális váltóval, érdekelne hogy nektek 5 sebeségi fokozatba 130-as temponál mennyit forog a motor.Mert nekem 4000-4200 forog és egy kicsit sokkalom egy 2000-es motorhoz. A sebeségem biztos jó mert a GPS is annyit mutat amit kmóra mutat.Nem tud valaki egy olyan táblázatot ahol pontosan le vannak írva sebeségi fokozatoknak megfelelően és sebeséghez való pontos fordulatok.
Segítséget előre is köszi.


ilyesmi
más kerékméret, rövidebb váltó, stb, stb
100:2750
120:3250
140:3750
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #76 Dátum: 2009.11.07 szombat, 18:37:43 »

Hello Mindenkinek!
Egy kérdésem lenne a mondeo tulajdonosokhoz, főleg ahhoz akinek hasonló van mint az enyém.Nekem egy 1993-as 2000cm3 16v és benzines mondeom van Manuális váltóval, érdekelne hogy nektek 5 sebeségi fokozatba 130-as temponál mennyit forog a motor.Mert nekem 4000-4200 forog és egy kicsit sokkalom egy 2000-es motorhoz. A sebeségem biztos jó mert a GPS is annyit mutat amit kmóra mutat.Nem tud valaki egy olyan táblázatot ahol pontosan le vannak írva sebeségi fokozatoknak megfelelően és sebeséghez való pontos fordulatok.
Segítséget előre is köszi.


Ilyet elég nehéz találnod,mert ahány autó annyi érték.Nem egyformán kopottak a gumik,kuplungok,nem egyformák a váltó áttételek,sebmérő fogaskerekek és lehetne sorolni.De ha visszaolvasol,volt már ilyenről szó,csak meg kell keresni,jópáran írtak be értékeket.
Ezeket találtam,az első Joe autója(volt...),a másik az enyém(volt...):
Kép 1.:
http://kepfeltoltes.hu/091108/DSCF0001_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Kép 2.:
http://kepfeltoltes.hu/090102/DSC09238_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
« Utoljára szerkesztve: 2009.11.08 vasárnap, 09:48:19 írta misi107 » Naplózva
Joao
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 482


« Új hozzászólás #77 Dátum: 2009.11.08 vasárnap, 19:55:04 »

Hello Mindenkinek!
Egy kérdésem lenne a mondeo tulajdonosokhoz, főleg ahhoz akinek hasonló van mint az enyém.Nekem egy 1993-as 2000cm3 16v és benzines mondeom van Manuális váltóval, érdekelne hogy nektek 5 sebeségi fokozatba 130-as temponál mennyit forog a motor.

100km/h 3000
130km/h 4000
150km/h 4500
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #78 Dátum: 2009.11.08 vasárnap, 21:00:05 »

100km/h 3000
130km/h 4000
150km/h 4500
150-nél 4500?Elég durva...nem hiszem,hogy többet kellene forognia mint joe v. az én 1.8-asomnak...Láthatod,nekem 190-nél forgott nem egész 5e-t....pedig az már majdhogynem a vége...(igaz,óra szerint mentem azzal az autóval 200 km/h felett is,de hát az már csak az óra csalása...)
« Utoljára szerkesztve: 2009.11.08 vasárnap, 21:03:17 írta misi107 » Naplózva
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #79 Dátum: 2009.11.09 hétfő, 21:15:48 »

150-nél 4500?Elég durva...nem hiszem,hogy többet kellene forognia mint joe v. az én 1.8-asomnak...Láthatod,nekem 190-nél forgott nem egész 5e-t....pedig az már majdhogynem a vége...(igaz,óra szerint mentem azzal az autóval 200 km/h felett is,de hát az már csak az óra csalása...)
Nallam az 1,6 osnal,110=3000,130=3750,150=4500 fordulat,de tovabb nem nagyon nyomnam .igaz 1x felment 7000fordulatra mert beleesett a fojtoszelepbe a tomito gyuru.
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #80 Dátum: 2009.11.10 kedd, 08:38:30 »

van egy Ford Mondeo Ghia 2.0  16V  tipusu autóm!most a napokban kezdett olyanokat csinálni,hogy nem pörög 3000 fölé. ha üresben pörgetem a motort akkor felpörög kb 7000-ig de egyböl lehörög és elgyengül van hogy le is áll!!! fogyasztása kb a háromszorosára nött!! megnéztem  a biztosíték táblázatot a lambdaszondáé kivolt égve!kicsérltem ,de gyujtást adtam rá és már ki is égett!elmentem bontóba és csak 1.8 literes mondeoba valót találtam amit bele is tettem biztositékot kicseréltem és most nem csapkodja ki de nem is vettem észre változást épp olyan rossz mint eddig!olvastam hogy nem elég a lambdaszonda csere mert a computere elmenti a rossz hibakódot ezért ezt törölni kell!!megtörtént a hibakód törlés de most sem megy jobban a kocsi!!az lehet a gond hogy  1.8 bol való lambdaszonda van most bennt?

ha valaki tudna segíteni kérem irjon!!

köszönöm


Az MKI benzinesekben 1 Ohm-os 4 vezetékes a szonda. Lehet, hogy a bontott is kuka. Keress akár utángyártottat, de mindenképpen mindenek előtt diagnosztika, azaz hibakód keresés!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #81 Dátum: 2009.11.10 kedd, 08:39:43 »

Sajnos az automata váltós autónál kicsit több a hibalehetőség mint a kézinél...

Sztem manuális van Neki, csak azt írta, hogy az autója(autom.) nyes
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #82 Dátum: 2009.11.10 kedd, 08:43:03 »

Hello Mindenkinek!
Egy kérdésem lenne a mondeo tulajdonosokhoz, főleg ahhoz akinek hasonló van mint az enyém.Nekem egy 1993-as 2000cm3 16v és benzines mondeom van Manuális váltóval, érdekelne hogy nektek 5 sebeségi fokozatba 130-as temponál mennyit forog a motor.Mert nekem 4000-4200 forog és egy kicsit sokkalom egy 2000-es motorhoz. A sebeségem biztos jó mert a GPS is annyit mutat amit kmóra mutat.Nem tud valaki egy olyan táblázatot ahol pontosan le vannak írva sebeségi fokozatoknak megfelelően és sebeséghez való pontos fordulatok.
Segítséget előre is köszi.



Igen, ez már sokszor volt téma. Az én 1,8-asom volt talán a klubban az egyik leghosszabb áttételezéssel bíró mondeo. Ezzel a végsebessége nőtt az autónak, én tudtam GPS szerint is a 200km/h-t, és szinte alig csalt a km órám, viszont a Tiéd egy ugrékony autó lehet, és nem lomha kezdetben, mint az enyém volt. Persze magasabb sebességnél már a hosszabb váltó a jobb, de ez városi autózásnál engem idegesített...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
StripeZ
Vendég
« Új hozzászólás #83 Dátum: 2009.11.10 kedd, 09:29:38 »

Az MKI benzinesekben 1 Ohm-os 4 vezetékes a szonda. Lehet, hogy a bontott is kuka. Keress akár utángyártottat, de mindenképpen mindenek előtt diagnosztika, azaz hibakód keresés!
A hibakod kiolvasas biztosan kidobja a lambda meghibasodasat minden nemu hiba eseten? (Mondjuk a lambda hibajarol en csak annyit tudok, hogy mukodik, vagy sem  vigyor3)
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #84 Dátum: 2009.11.10 kedd, 20:50:53 »

A hibakod kiolvasas biztosan kidobja a lambda meghibasodasat minden nemu hiba eseten? (Mondjuk a lambda hibajarol en csak annyit tudok, hogy mukodik, vagy sem  vigyor3)

Igen. A keverék tökéletlenségére utaló hibakód fog megjelenni!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #85 Dátum: 2009.11.10 kedd, 20:59:13 »

Igen. A keverék tökéletlenségére utaló hibakód fog megjelenni!
szerintem lehetséges olyan, hogy ellustul a lambda, viszont még nem éri el a hibaszintet, de ettől függetlenül nem optimálisan működik
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #86 Dátum: 2009.11.11 szerda, 08:50:23 »

szerintem lehetséges olyan, hogy ellustul a lambda, viszont még nem éri el a hi***intet, de ettől függetlenül nem optimálisan működik

A hiba oka a szondánál mindig az, hogy ellustul. Az vagy jó, vagy nem. Ha már az értékek nem jók, jönnek a hibakódok, mert a komputernek bele kell avatkoznia a demo értékekkel...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #87 Dátum: 2009.11.11 szerda, 09:11:38 »

A hiba oka a szondánál mindig az, hogy ellustul. Az vagy jó, vagy nem. Ha már az értékek nem jók, jönnek a hibakódok, mert a komputernek bele kell avatkoznia a demo értékekkel...
erre ugyanazt tudnám írni, amit egyel fentebb Smiley
szal vegyük mondjuk az én esetemet
vélhetően az e85 miatt szegény keverékkel járok, viszont határértéken belül marad még nem dob hibát (azóta már dobott)
ettől ez még nem optimális a motor számára
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #88 Dátum: 2009.11.11 szerda, 10:41:33 »

határértéken belül marad még

Tehát optimális. nyes
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #89 Dátum: 2009.11.11 szerda, 11:10:25 »

Tehát optimális. nyes
szélső értéken miért lenne optimális? Cheesy
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #90 Dátum: 2009.11.11 szerda, 14:21:24 »

szélső értéken miért lenne optimális? Cheesy

Itt nincs szélső érték. 0,2-1,0-ig (asszem) ugrál az érték. Ha a lambda nem jó, vagyis lustul, akkor 0,2 körül marad a téma... Ennyi.
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
StripeZ
Vendég
« Új hozzászólás #91 Dátum: 2009.11.11 szerda, 15:47:27 »

erre ugyanazt tudnám írni, amit egyel fentebb Smiley
szal vegyük mondjuk az én esetemet
vélhetően az e85 miatt szegény keverékkel járok, viszont határértéken belül marad még nem dob hibát (azóta már dobott)
ettől ez még nem optimális a motor számára
Huha, csak erdekesseg kepp kerdeztem, hogy ha talalkozok ilyennel, tudjam hogy biztos lehetek-e a dologban, latom lavina lett belole  smile
Mennyibe volt neked az atalakitas E85-re? Nem kellett ujra lemuszakiztatni, vagy ilyesmi? Csak azert, mert tegnap nezelodtem, es talaltam egy ilyet:
http://aruhaz.totalcar.hu/product//flexfuel-pt-e85-uni-etanol-atalakito-4-hengeres-benzines-jarmu-etanol-uzemre-alkalmassa-tevo-digitalis-egyseg.html
Viszont bovebben nem irnak rola semmit  szomoru1
Megintcsak kivancsi vagyok...  eplus2
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #92 Dátum: 2009.11.11 szerda, 16:19:23 »

Huha, csak erdekesseg kepp kerdeztem, hogy ha talalkozok ilyennel, tudjam hogy biztos lehetek-e a dologban, latom lavina lett belole  smile
Mennyibe volt neked az atalakitas E85-re? Nem kellett ujra lemuszakiztatni, vagy ilyesmi? Csak azert, mert tegnap nezelodtem, es talaltam egy ilyet:
http://aruhaz.totalcar.hu/product//flexfuel-pt-e85-uni-etanol-atalakito-4-hengeres-benzines-jarmu-etanol-uzemre-alkalmassa-tevo-digitalis-egyseg.html
Viszont bovebben nem irnak rola semmit  szomoru1
Megintcsak kivancsi vagyok...  eplus2
ezt ne vedd meg semmiképpen Smiley
akkor már inkább bioetun vagy várj egy másik kütyüre, jelenleg tesztelés alatt van
se műszaki, se egyéb dolog nem kell, ez csak egy elektronika, ami módosítja a befecskendezést
a bioetun jelenleg a legfejlettebb kütyü, de 1-2 hónapon belül kijön egy új eszköz, ami lambdaszondát is figyel, valamint a gyári hőgombára csatlakozik
generációfüggetlenben van e85 topik, ott olvasgass, ha kérdés van, oda írj  wave
Naplózva
StripeZ
Vendég
« Új hozzászólás #93 Dátum: 2009.11.11 szerda, 17:06:09 »

ezt ne vedd meg semmiképpen Smiley
akkor már inkább bioetun vagy várj egy másik kütyüre, jelenleg tesztelés alatt van
se műszaki, se egyéb dolog nem kell, ez csak egy elektronika, ami módosítja a befecskendezést
a bioetun jelenleg a legfejlettebb kütyü, de 1-2 hónapon belül kijön egy új eszköz, ami lambdaszondát is figyel, valamint a gyári hőgombára csatlakozik
generációfüggetlenben van e85 topik, ott olvasgass, ha kérdés van, oda írj  wave
Nem is akartam megvenni  vigyor3 Koszi a tippet, utanaolvasok!!!
Naplózva
lajcsika
Vendég
« Új hozzászólás #94 Dátum: 2009.11.22 vasárnap, 12:32:18 »

üdv mindenkinek!
A segítségeteket szeretném kérni! Van egy 96-os mondeóm 2000-res benzines. Ha hirtelen gázt adok fulladozik és nehezen pörög fel ha viszont lassa lépek oda akkor semmi baja. Köszi a segítséget előre is!
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #95 Dátum: 2009.11.22 vasárnap, 12:34:50 »

üdv mindenkinek!
A segítségeteket szeretném kérni! Van egy 96-os mondeóm 2000-res benzines. Ha hirtelen gázt adok fulladozik és nehezen pörög fel ha viszont lassa lépek oda akkor semmi baja. Köszi a segítséget előre is!
http://mondeotade.fanklub.hu/v6_ts.pdf
Indulj ez alapján, ez V6ra vonatkozik, de sokmindenben olyan, mint a véhatos.
Az 1 különbség, hogy ne keress 2. szelepsort...
Naplózva
StripeZ
Vendég
« Új hozzászólás #96 Dátum: 2009.11.22 vasárnap, 12:41:00 »

Sziasztok!
Lenne egy SOS kerdesem! Vettem T elemet, meg kartam keresni a leirtak szerint, viszont nincs! Nem az hogy nem talalom, hanem nincs. Jo helyen kerestem, a trafo alatt. Elmeletileg a blokkot koti ossze egy elorol jovo vastagabb, es egy hatra fele meno vekonyabb fem csovel.
Namarmost, nekem a vatagabb fem csobe mintha bele lenne sajtolva a vekonyabb, aminek (szerintem) a bokkba kellene mennie, ott egy gumi tomlo van, ami elmegy a tuzfal fele, es a szivosor alatt atmegy a kocsi jobb oldalara, es lefele eltunik!
Le is fenykepeztem
Tudna nekem valaki segiteni, hogy most mi a helyzet, baj van-e, ill. mit csinaljak?
Elore is koszi!

http://kepfeltoltes.hu/091122/DSC00939__www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #97 Dátum: 2009.11.22 vasárnap, 13:03:33 »

Sziasztok!
Lenne egy SOS kerdesem! Vettem T elemet, meg kartam keresni a leirtak szerint, viszont nincs! Nem az hogy nem talalom, hanem nincs. Jo helyen kerestem, a trafo alatt. Elmeletileg a blokkot koti ossze egy elorol jovo vastagabb, es egy hatra fele meno vekonyabb fem csovel.
Namarmost, nekem a vatagabb fem csobe mintha bele lenne sajtolva a vekonyabb, aminek (szerintem) a bokkba kellene mennie, ott egy gumi tomlo van, ami elmegy a tuzfal fele, es a szivosor alatt atmegy a kocsi jobb oldalara, es lefele eltunik!
Le is fenykepeztem
Tudna nekem valaki segiteni, hogy most mi a helyzet, baj van-e, ill. mit csinaljak?
Elore is koszi!

http://kepfeltoltes.hu/091122/DSC00939__www.kepfeltoltes.hu_.jpg

A trafó alatt van a T elem tuti. Elölről jön 1 fém cső a termosztátház alatt. A másik a trafó alatt kis csonk a blokkból és egy fém cső megy a tűzfal felé.
A fotón nem látom hol kéne lennie Wink A levegő rezonátort - 1.6 liter feliratos cucc - ki kell szerelni és akkor elérhető
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #98 Dátum: 2009.11.22 vasárnap, 13:09:47 »

Sziasztok!
Lenne egy SOS kerdesem! Vettem T elemet, meg kartam keresni a leirtak szerint, viszont nincs! Nem az hogy nem talalom, hanem nincs. Jo helyen kerestem, a trafo alatt. Elmeletileg a blokkot koti ossze egy elorol jovo vastagabb, es egy hatra fele meno vekonyabb fem csovel.
Namarmost, nekem a vatagabb fem csobe mintha bele lenne sajtolva a vekonyabb, aminek (szerintem) a bokkba kellene mennie, ott egy gumi tomlo van, ami elmegy a tuzfal fele, es a szivosor alatt atmegy a kocsi jobb oldalara, es lefele eltunik!
Le is fenykepeztem
Tudna nekem valaki segiteni, hogy most mi a helyzet, baj van-e, ill. mit csinaljak?
Elore is koszi!

http://kepfeltoltes.hu/091122/DSC00939__www.kepfeltoltes.hu_.jpg
a vékonynak nem a blokkba kellene mennie, hanem a T-elem külső szárába
a T rövidebb része van felül, a hosszú nyúlik be a trafó alá
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #99 Dátum: 2009.11.22 vasárnap, 13:11:56 »

A trafó alatt van a T elem tuti. Elölről jön 1 fém cső a termosztátház alatt. A másik a trafó alatt kis csonk a blokkból és egy fém cső megy a tűzfal felé.
nekem a tűzfal felé a képen látható gumicső van, ami fojtószelepház felé megy
fémcső csak az egr felé megy, illetve abból kiágaztatva két gumicső megy a tűzfalon lévő vezérlőbe
Naplózva
Oldalak: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 ... 88   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.063 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.