Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.01 szerda, 02:14:22 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 ... 88   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)  (Megtekintve 1552962 alkalommal)
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
StripeZ
Vendég
« Új hozzászólás #350 Dátum: 2010.01.17 vasárnap, 19:44:50 »

Érdekes, én ősszel voltam náluk és azt mondták, hogy nem tartanak, mert valami jogszabály miatt nem forgalmazhatják. Mikor megkérdeztem, hogy mégis hol lehet kapni, azt mondták, hogy akármelyik tacskóban...  Shocked Persze én nem találtam.  help
En is kb osszel vettem naluk, de mar nem emlexem, pontosan mikor... Lehet, hogy utana jott a jogszabaly  Roll Eyes En sem tacskoban, sem mas multiban nem talaltam...
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #351 Dátum: 2010.01.18 hétfő, 12:39:55 »

Érdekes, én ősszel voltam náluk és azt mondták, hogy nem tartanak, mert valami jogszabály miatt nem forgalmazhatják. Mikor megkérdeztem, hogy mégis hol lehet kapni, azt mondták, hogy akármelyik tacskóban...  Shocked Persze én nem találtam.  help

Asszem STP-ről van szó...
Szombaton láttam a budakalászi corában. Lehet másikban is van, 1850HUF körül volt...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
TiriczSoft
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 52


E-mail
« Új hozzászólás #352 Dátum: 2010.01.18 hétfő, 13:06:11 »

Milyen igaz! Köszi! Ez az "apróság" eszembe se jutott. Ha tegnap lett volna kedvem még szórakozni a kocsival, simán leresetelem.
Egyébként -nem mintha el akarnám kiabálni- ma eddig mintaszerűen viselkedett a kicsike.
Viszont a szigetelések egyre jobban idegesítenek. Meg félek, hogy ha el kezdem bolygatni a kábelköteget szigetelés címen, akkor én magam fogom lesegítni a szigetelést néhány helyről, amit nem veszek észre esetleg.
Zárlat ellen védve van az ECU? Láttam más ECU leírásában, hogy van külön hibakódja pl injektorzárlatra. Ha felismeri, gondolom nem is megy tönkre tőle. És a miénk? Ha keletkezik egy zárlat pl az injektor vezetékeiben, akkor simán megáll az egyik henger, vagy elszáll az ECU, vagy mi történik?
Végül hibakódolvasásra nem jutottam el, viszont hétvégén kioperáltam az injektor-kábelköteget. Siralmasan nézett ki az egész. Aminek viszont nagyon örültem, hogy csak az ehhez a kábelköteghez tartozó vezetékek szigetelései voltak tropák, a motortér többi vezetéke jónak nézki. Talán csak egy vastagabb testkábel nem, de az nem izgat.
A kiszedett kábelkötegen az összes hosszabb vezetéket kicseréltem, a rövidebbeket egyben lezsugorcsöveztem, majd így szereltem vissza az egészet. Majd gyors ECU okítás, és mindezek után a beteg tünetmentes Cheesy. Azóta suhantam vele kb 200km-t, és mindvégig mintaszerűen viselkedett. Remélem, most nem kiabáltam el semmit. Na de ez majd kiderül.

Viszont... Pénteken kifogyott a kocsiból a benzin úgy, hogy a mutató közben végig a piros fölött volt. Ilyenkor mit kell kinyuvasztani? Embarrassed Eddig minden rendben volt. Többször fektettem már le a mutatót a skála alján lévő vonalra. Most meg...

« Utoljára szerkesztve: 2010.01.18 hétfő, 15:13:12 írta TiriczSoft » Naplózva

'94, MK1, 1.6, CLX, ABS, AC, 2xlufi, Hatchback
gery780
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90

gery780@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #353 Dátum: 2010.01.18 hétfő, 17:30:26 »

van egy kis gondom a 2.0 benzinesemmel! Röviden csak annyi, olyan mintha dieselem lenne! Nem akar gyorsulni és olyan érzésem van mintha csak 3 henger menne!! Most lett hengerfejpakolás cserélve! Plussz jelenségek: az 1 és 3 gyertya trutyis a 2 és 4 gyertya jó! Mit nézzek meg, ill. mit kellene cserélnem?! szomoru1
Naplózva

MKI. '93. 2.0 Benzin /kombi/ DOHC
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #354 Dátum: 2010.01.18 hétfő, 17:40:30 »

van egy kis gondom a 2.0 benzinesemmel! Röviden csak annyi, olyan mintha dieselem lenne! Nem akar gyorsulni és olyan érzésem van mintha csak 3 henger menne!! Most lett hengerfejpakolás cserélve! Plussz jelenségek: az 1 és 3 gyertya trutyis a 2 és 4 gyertya jó! Mit nézzek meg, ill. mit kellene cserélnem?! szomoru1
gyertyák és kábelek mennyi idősek?
Naplózva
gery780
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90

gery780@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #355 Dátum: 2010.01.18 hétfő, 18:43:36 »

gyertyák és kábelek mennyi idősek?

nem tudom, mert csak fél éve van nálam az autó!
Naplózva

MKI. '93. 2.0 Benzin /kombi/ DOHC
Tödi
Vendég
« Új hozzászólás #356 Dátum: 2010.01.18 hétfő, 18:54:39 »

Végül hibakódolvasásra nem jutottam el, viszont hétvégén kioperáltam az injektor-kábelköteget. Siralmasan nézett ki az egész. Aminek viszont nagyon örültem, hogy csak az ehhez a kábelköteghez tartozó vezetékek szigetelései voltak tropák, a motortér többi vezetéke jónak nézki. Talán csak egy vastagabb testkábel nem, de az nem izgat.
A kiszedett kábelkötegen az összes hosszabb vezetéket kicseréltem, a rövidebbeket egyben lezsugorcsöveztem, majd így szereltem vissza az egészet. Majd gyors ECU okítás, és mindezek után a beteg tünetmentes Cheesy. Azóta suhantam vele kb 200km-t, és mindvégig mintaszerűen viselkedett. Remélem, most nem kiabáltam el semmit. Na de ez majd kiderül.

Viszont... Pénteken kifogyott a kocsiból a benzin úgy, hogy a mutató közben végig a piros fölött volt. Ilyenkor mit kell kinyuvasztani? Embarrassed Eddig minden rendben volt. Többször fektettem már le a mutatót a skála alján lévő vonalra. Most meg...



Nekem az üzemanyag szintmérő jelenség akkor szokott lenni ha előtte teletankolom a gépet. futottam már autópályán...  falbav
Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #357 Dátum: 2010.01.18 hétfő, 19:22:00 »

nem tudom, mert csak fél éve van nálam az autó!
akkor...adott az első kör...második kör: trafó gyujtáselosztó..
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #358 Dátum: 2010.01.18 hétfő, 19:32:38 »

Nekem az üzemanyag szintmérő jelenség akkor szokott lenni ha előtte teletankolom a gépet. futottam már autópályán...  falbav
sokszor sok helyen le lett írva,hogy az üzemanyagszintmérőt csak fenntartással szabad nézni...én a múlt hónap végén teletankoltam.100 km alatt lement majdnem a feléig...(nem,ennyire nem vagyok ólomlábú...) most meg se moccan...de szerintem minden régi egyes tulaj tud írni ilyet.
Naplózva
StripeZ
Vendég
« Új hozzászólás #359 Dátum: 2010.01.18 hétfő, 19:35:17 »

sokszor sok helyen le lett írva,hogy az üzemanyagszintmérőt csak fenntartással szabad nézni...én a múlt hónap végén teletankoltam.100 km alatt lement majdnem a feléig...(nem,ennyire nem vagyok ólomlábú...) most meg se moccan...de szerintem minden régi egyes tulaj tud írni ilyet.
De tud am!!! En 2x szivtam meg, az egyik esetben eljutottam meg a kutig, ugy hogy meg 2szer rainditottam...masik esetben a rakpartt kozeperol hajnali fel 5kor seta... Az enyem spec. 90%-on all...
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #360 Dátum: 2010.01.18 hétfő, 19:39:06 »

én ezt könnyen megoldom, nem nézem a mutatót  vigyor3
tudom, hogy kb. mennyit fogyaszt, tudom, hogy mennyit mentem, innentől kezdve elég egyszerű kiszámolni, hogy kb. mennyit mehetek még
de amúgy meg nem szoktam üres tankkal mászkálni
Naplózva
gery780
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90

gery780@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #361 Dátum: 2010.01.18 hétfő, 19:50:16 »

akkor...adott az első kör...második kör: trafó gyujtáselosztó..

ez okozhatja a gyertya beköpését is?
Naplózva

MKI. '93. 2.0 Benzin /kombi/ DOHC
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #362 Dátum: 2010.01.18 hétfő, 19:51:59 »

én ezt könnyen megoldom, nem nézem a mutatót  vigyor3
tudom, hogy kb. mennyit fogyaszt, tudom, hogy mennyit mentem, innentől kezdve elég egyszerű kiszámolni, hogy kb. mennyit mehetek még
de amúgy meg nem szoktam üres tankkal mászkálni
üres tankkal nem is lehet, csak kannával nyes
egyébként én is a napi számlálót veszem alapul...
Naplózva
StripeZ
Vendég
« Új hozzászólás #363 Dátum: 2010.01.18 hétfő, 20:00:39 »

én ezt könnyen megoldom, nem nézem a mutatót  vigyor3
tudom, hogy kb. mennyit fogyaszt, tudom, hogy mennyit mentem, innentől kezdve elég egyszerű kiszámolni, hogy kb. mennyit mehetek még
de amúgy meg nem szoktam üres tankkal mászkálni
En is a napi szamlalot szoktam nezni, es nem is tevedtem sokat, kb. 2 km-t  falbav az a baj, hogy a fogyasztasom valtozo, bar nem 2-3 literrel  vigyor3 Ez a legjobb helyeken is elofordul... En is meg szoktam pupozni, csak pont akkor fordultam egyet otthonrol...  gun
Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #364 Dátum: 2010.01.18 hétfő, 20:03:00 »

En is a napi szamlalot szoktam nezni, es nem is tevedtem sokat, kb. 2 km-t  falbav az a baj, hogy a fogyasztasom valtozo, bar nem 2-3 literrel  vigyor3 Ez a legjobb helyeken is elofordul... En is meg szoktam pupozni, csak pont akkor fordultam egyet otthonrol...  gun
erre csak annyit tudok mondani, hogy nem egy nagy befektetés egy 5 l-es kanna a csomiba (üzemanyaggal együtt), főleg ha hajnalban mászkerál azember lakatlan területeken, vagy babócs környékén akár nappal is  nyes
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #365 Dátum: 2010.01.18 hétfő, 20:44:12 »

ez okozhatja a gyertya beköpését is?
persze, hiszen ha nincs rendesen szikra, nem is lesz az égéstől tiszta a gyertya
csere és jónak kellene lennie
Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #366 Dátum: 2010.01.18 hétfő, 20:51:58 »

ez okozhatja a gyertya beköpését is?
bevallom, így hirtelen más nem is jut eszembe, amitől a gyertyák tocsognak a szmötyiben, főleg, hogy nem mindegyik...
azért én megnézném a trafót, meg az elosztót. mert ha az nem jó, az újat is tönkrevágja. aztán még annyi, ha cserélsz gyertyát, csakis 4-et és kábelekkel együtt. mert ha nem így teszel, az eredmény, ugyanaz, mint fentebb...
« Utoljára szerkesztve: 2010.01.18 hétfő, 20:55:13 írta astor » Naplózva
StripeZ
Vendég
« Új hozzászólás #367 Dátum: 2010.01.18 hétfő, 21:07:22 »

erre csak annyit tudok mondani, hogy nem egy nagy befektetés egy 5 l-es kanna a csomiba (üzemanyaggal együtt), főleg ha hajnalban mászkerál azember lakatlan területeken, vagy babócs környékén akár nappal is  nyes
Hat tudod, okos ember mas karan tanul, de en azert mar beszereztem azt a kannat  smile Az utolsot hoztam el akkor hajnalban a kutrol  eplus2
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #368 Dátum: 2010.01.18 hétfő, 21:55:20 »

van egy kis gondom a 2.0 benzinesemmel! Röviden csak annyi, olyan mintha dieselem lenne! Nem akar gyorsulni és olyan érzésem van mintha csak 3 henger menne!! Most lett hengerfejpakolás cserélve! Plussz jelenségek: az 1 és 3 gyertya trutyis a 2 és 4 gyertya jó! Mit nézzek meg, ill. mit kellene cserélnem?! szomoru1

Gyertya, és gyújtáskábel csere. Csakis egyben, és csakis gyárit. Ha azonnal nem javul meg, akkor trafót is nézni kell rögtön!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #369 Dátum: 2010.01.18 hétfő, 22:07:20 »

Gyertya, és gyújtáskábel csere. Csakis egyben, és csakis gyárit. Ha azonnal nem javul meg, akkor trafót is nézni kell rögtön!
taps taps
Naplózva
gery780
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90

gery780@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #370 Dátum: 2010.01.18 hétfő, 22:42:34 »

köszönöm a gyors segítséget! eljen
Naplózva

MKI. '93. 2.0 Benzin /kombi/ DOHC
TiriczSoft
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 52


E-mail
« Új hozzászólás #371 Dátum: 2010.01.19 kedd, 10:15:14 »

Hat tudod, okos ember mas karan tanul, de en azert mar beszereztem azt a kannat  smile Az utolsot hoztam el akkor hajnalban a kutrol  eplus2
A kannát én is beszerzem, amint legközelebb beülök a kocsiba. De azért szomorú vagyok. Eddig tök jól működött a műszer, azt hittem valamiféle kivétel lehetek. Bár tűnt már fel régebben is, hogy a piros tetején álló mutatómra rá tudtam tankolni 59 liter benyát. Pedig a kezelési fixen kijelenti, hogy ilyenkor még legalább 8liter tartalék van.(meg, hogy max. 61,5l)
A fejszámolás sem áll tőlem messze. Most is tudtam, hogy valami nagyon érdekes történik, már kezdtem megfogalmazni egy cikket a mesébe illő fogyasztáscsökkenésemről, már kb 40km-el azelőtt, hogy megállt a vas. Csak mivel eddgig nem fordult elő ilyesmi, jobban bíztam a műszerben, mint magamban. Na meg olyan jól ültem a kocsiban, és kb 150km-en keresztül minden benzinkút mellett úgy mentem el, hogy majd a következőnél tankolok. Semmi kedvem nem volt kiszállni. 
Naplózva

'94, MK1, 1.6, CLX, ABS, AC, 2xlufi, Hatchback
TiriczSoft
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 52


E-mail
« Új hozzászólás #372 Dátum: 2010.01.19 kedd, 10:33:36 »

van egy kis gondom a 2.0 benzinesemmel! Röviden csak annyi, olyan mintha dieselem lenne! Nem akar gyorsulni és olyan érzésem van mintha csak 3 henger menne!! Most lett hengerfejpakolás cserélve! Plussz jelenségek: az 1 és 3 gyertya trutyis a 2 és 4 gyertya jó! Mit nézzek meg, ill. mit kellene cserélnem?! szomoru1
És ezt a pakoláscsere óta csinálja, és folyamatosan?
Mikor először olvastam amit írtál, rögtön az ugrott be, hogy valami gyújtáshiba okozhatja hogy egyszerre két henger áll meg, mivel a mondi gy.trafójának egy secunderéhez két gyertya tartozik. Viszont az 1-3 gyertyák pont nem ugyanazon a secunderen vannak.
Nem lehet, hogy simán össze lettek keverve a gyujtókábelek, és így ezek a hengerek az alsó holtpontjuk körül kapnak szikrát?
Mindenesetre szerintem óvatosan hajtsd így a gépet, mert a sok elégetlen benyától leolvad a katalizátorod a helyéről.
« Utoljára szerkesztve: 2010.01.19 kedd, 10:35:33 írta TiriczSoft » Naplózva

'94, MK1, 1.6, CLX, ABS, AC, 2xlufi, Hatchback
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #373 Dátum: 2010.01.19 kedd, 10:52:21 »

A kannát én is beszerzem, amint legközelebb beülök a kocsiba. De azért szomorú vagyok. Eddig tök jól működött a műszer, azt hittem valamiféle kivétel lehetek. Bár tűnt már fel régebben is, hogy a piros tetején álló mutatómra rá tudtam tankolni 59 liter benyát. Pedig a kezelési fixen kijelenti, hogy ilyenkor még legalább 8liter tartalék van.(meg, hogy max. 61,5l)
A fejszámolás sem áll tőlem messze. Most is tudtam, hogy valami nagyon érdekes történik, már kezdtem megfogalmazni egy cikket a mesébe illő fogyasztáscsökkenésemről, már kb 40km-el azelőtt, hogy megállt a vas. Csak mivel eddgig nem fordult elő ilyesmi, jobban bíztam a műszerben, mint magamban. Na meg olyan jól ültem a kocsiban, és kb 150km-en keresztül minden benzinkút mellett úgy mentem el, hogy majd a következőnél tankolok. Semmi kedvem nem volt kiszállni. 

ez már csak ilyen...nekem volt,hogy mutató szerint termelte a benzint.... nyes
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #374 Dátum: 2010.01.19 kedd, 14:08:08 »

A kannát én is beszerzem, amint legközelebb beülök a kocsiba. De azért szomorú vagyok. Eddig tök jól működött a műszer, azt hittem valamiféle kivétel lehetek. Bár tűnt már fel régebben is, hogy a piros tetején álló mutatómra rá tudtam tankolni 59 liter benyát. Pedig a kezelési fixen kijelenti, hogy ilyenkor még legalább 8liter tartalék van.(meg, hogy max. 61,5l)
A fejszámolás sem áll tőlem messze. Most is tudtam, hogy valami nagyon érdekes történik, már kezdtem megfogalmazni egy cikket a mesébe illő fogyasztáscsökkenésemről, már kb 40km-el azelőtt, hogy megállt a vas. Csak mivel eddgig nem fordult elő ilyesmi, jobban bíztam a műszerben, mint magamban. Na meg olyan jól ültem a kocsiban, és kb 150km-en keresztül minden benzinkút mellett úgy mentem el, hogy majd a következőnél tankolok. Semmi kedvem nem volt kiszállni. 


Nekem tökéletesen, hibátlanul működött a mutatóm...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
gery780
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90

gery780@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #375 Dátum: 2010.01.19 kedd, 14:23:31 »

És ezt a pakoláscsere óta csinálja, és folyamatosan?
Mikor először olvastam amit írtál, rögtön az ugrott be, hogy valami gyújtáshiba okozhatja hogy egyszerre két henger áll meg, mivel a mondi gy.trafójának egy secunderéhez két gyertya tartozik. Viszont az 1-3 gyertyák pont nem ugyanazon a secunderen vannak.
Nem lehet, hogy simán össze lettek keverve a gyujtókábelek, és így ezek a hengerek az alsó holtpontjuk körül kapnak szikrát?
Mindenesetre szerintem óvatosan hajtsd így a gépet, mert a sok elégetlen benyától leolvad a katalizátorod a helyéről.

A pakolás óta jelentkezett a hiba, de nem mindig jelentkezik. Néha elkapja, néha meg nem úgyhogy azóta nem is mentem vele, majd csak gyertyacsere után+ megmérem a kábeleket is!
Naplózva

MKI. '93. 2.0 Benzin /kombi/ DOHC
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #376 Dátum: 2010.01.19 kedd, 14:39:16 »

A pakolás óta jelentkezett a hiba, de nem mindig jelentkezik. Néha elkapja, néha meg nem úgyhogy azóta nem is mentem vele, majd csak gyertyacsere után+ megmérem a kábeleket is!

Külön ne cseréld őket! Pénzkidobás.....
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
gery780
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90

gery780@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #377 Dátum: 2010.01.19 kedd, 14:42:11 »

Külön ne cseréld őket! Pénzkidobás.....

megnézem még a csatikat is , mert gyanúsan voltak rögzítve( szigetelőszalag) eplus2
Naplózva

MKI. '93. 2.0 Benzin /kombi/ DOHC
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #378 Dátum: 2010.01.19 kedd, 14:45:44 »

megnézem még a csatikat is , mert gyanúsan voltak rögzítve( szigetelőszalag) eplus2

Lehet ilyen probléma is. A Bátyám MKI-én volt gyújtásprobléma. Alapból rángatott egy kicsit, és nagyon idegesítő volt.
Gondoltam, hogy spórolok neki egy kis lét, úgyhogy kiszedtem az összes gyertyát, beállítottam 1,0-re a hézagokat (rájuk is fért), WD40 a kábelek mindkét felére, a csatikat is beoltottam, és láss csodát már vagy 4-5000km ment az autóba azóta, és nem ráncigál a motor.... nyes
Na meg ha már ott voltam, akkor az EGR-t is ledugóztam! eljen
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
turborudi
Vendég
« Új hozzászólás #379 Dátum: 2010.01.19 kedd, 15:10:51 »

Lehet ilyen probléma is. A Bátyám MKI-én volt gyújtásprobléma. Alapból rángatott egy kicsit, és nagyon idegesítő volt.
Gondoltam, hogy spórolok neki egy kis lét, úgyhogy kiszedtem az összes gyertyát, beállítottam 1,0-re a hézagokat (rájuk is fért), WD40 a kábelek mindkét felére, a csatikat is beoltottam, és láss csodát már vagy 4-5000km ment az autóba azóta, és nem ráncigál a motor.... nyes
Na meg ha már ott voltam, akkor az EGR-t is ledugóztam! eljen
Az egér dugózás, az ilyen misztikus dolog? Mit tesz az autóval a hiánya? Ha le lehet kötni, és csak jobb lesz tőle, minek teszik bele a gyárban?
Több kérdésem nincs. Ja ,de ! Nehéz megcsinálni? És kiknek ajánlja doktor úr, mink az atómmal öt éve élünk együtt, nem vagyunk mán fiatalok.... vigyor3
Naplózva
StripeZ
Vendég
« Új hozzászólás #380 Dátum: 2010.01.19 kedd, 15:32:24 »


Na meg ha már ott voltam, akkor az EGR-t is ledugóztam! eljen
Ez az EGR dugozas ilyen gyorsan, es egyszeruen megy, vagy csak mar csukott szemmel is meg tudod csinalni, annyit csinaltal???  eplus2
Naplózva
gery780
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90

gery780@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #381 Dátum: 2010.01.19 kedd, 15:40:40 »

Huha, koszi szepen!
A 3.kepen rendesen latszik, namost en abban a doksiban neztem, hogy : A rossz alapjarat kezikonyve, es ott maskepp volt teljesen! Na, akkor visszamaszok a motorterbe...  eplus2
Koszonom szepen!  wave

http://kepfeltoltes.hu/091122/DSC00938_www.kepfeltoltes.hu_.jpg ezen a képen van egy rézcső és abból megy ki 2 db kisebb átmérővel, amin van a vékony gumicső!! a tűzfal felé megy! Nekem miért nincsen ilyenem?Huh??? falbav
Naplózva

MKI. '93. 2.0 Benzin /kombi/ DOHC
StripeZ
Vendég
« Új hozzászólás #382 Dátum: 2010.01.19 kedd, 16:01:52 »

http://kepfeltoltes.hu/091122/DSC00938_www.kepfeltoltes.hu_.jpg ezen a képen van egy rézcső és abból megy ki 2 db kisebb átmérővel, amin van a vékony gumicső!! a tűzfal felé megy! Nekem miért nincsen ilyenem?Huh??? falbav
Huha, en akkor arra gondoltam, hogy nekem miert van ilyenem...  eplus2 Nagyon nem tudnam most behatarolni, hogy ez pontosan hol van, de a gumi T elemet kerestem akkor, persze rossz helyen (valamerre arra fele van, csak kicsit hatrebb asszem.), volt vagy negyed ora, mire megtalaltam... na, hogy ez mi lehet, arrol foggalmam sincs  eplus2
Naplózva
gery780
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90

gery780@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #383 Dátum: 2010.01.19 kedd, 16:46:56 »

Sziasztok! Tudna nekem segíteni valaki??

http://kepfeltoltes.hu/view/100119/DSC00938_www.kepfeltoltes.hu__www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Hát ez a gondom!! help rinya
Naplózva

MKI. '93. 2.0 Benzin /kombi/ DOHC
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #384 Dátum: 2010.01.19 kedd, 16:59:40 »

vákumrendszer része, az EGPD szelephez megy
itt találsz némi infót róla: http://www.mondeo.hu/ftp/pdf/szerviz/rossz_alapjarat_konyve.pdf
« Utoljára szerkesztve: 2010.01.19 kedd, 17:02:32 írta yooccoo » Naplózva
gery780
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90

gery780@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #385 Dátum: 2010.01.19 kedd, 17:11:32 »

vákumrendszer része, az EGPD szelephez megy
itt találsz némi infót róla: http://www.mondeo.hu/ftp/pdf/szerviz/rossz_alapjarat_konyve.pdf

Mind a 2 gumicső oda megy?? És melyiket hova helyezzem?! help
Naplózva

MKI. '93. 2.0 Benzin /kombi/ DOHC
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #386 Dátum: 2010.01.19 kedd, 17:15:41 »

Mind a 2 gumicső oda megy?? És melyiket hova helyezzem?! help
mondjuk az elsőt az elsőre, a hátsót a hátsóra?  Wink
Naplózva
gery780
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90

gery780@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #387 Dátum: 2010.01.19 kedd, 17:21:12 »

mondjuk az elsőt az elsőre, a hátsót a hátsóra?  Wink

csak azért kérdeztem, mert nem láttam, hogy hova megy! Így vettem a vasat! Nem is tudtam, hogy van ilyen is!!
Naplózva

MKI. '93. 2.0 Benzin /kombi/ DOHC
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #388 Dátum: 2010.01.19 kedd, 17:23:21 »

csak azért kérdeztem, mert nem láttam, hogy hova megy! Így vettem a vasat! Nem is tudtam, hogy van ilyen is!!
a linkelt leírásban van kép az EGPD szelepről, könnyen megtalálod
Naplózva
gery780
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90

gery780@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #389 Dátum: 2010.01.19 kedd, 17:27:11 »

a linkelt leírásban van kép az EGPD szelepről, könnyen megtalálod

Igen! Az megvan! Egy csati, meg egy csö! Ezek szerint ez mögött is van egy csőcsatlakozás?! Ha igen ,akkor minden világos!!
Naplózva

MKI. '93. 2.0 Benzin /kombi/ DOHC
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #390 Dátum: 2010.01.19 kedd, 17:30:32 »

Igen! Az megvan! Egy csati, meg egy csö! Ezek szerint ez mögött is van egy csőcsatlakozás?! Ha igen ,akkor minden világos!!
olvasd el a cikket figyelmesen, mert ott a válasz a kérdésedre  nyes
EGPD = kipufogógáz-nyomás differenciáló szelep
differenciálni pedig csak úgy lehet, ha van két dolog, amit össze lehet hasonlítani
Naplózva
gery780
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90

gery780@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #391 Dátum: 2010.01.19 kedd, 17:37:06 »

olvasd el a cikket figyelmesen, mert ott a válasz a kérdésedre  nyes
EGPD = kipufogógáz-nyomás differenciáló szelep
differenciálni pedig csak úgy lehet, ha van két dolog, amit össze lehet hasonlítani

köszi az infót!! Csak mivel nekem még csak a környékére sem ment cső, ezért nem akartam rossz helyre kötni őket! eljen
Naplózva

MKI. '93. 2.0 Benzin /kombi/ DOHC
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #392 Dátum: 2010.01.19 kedd, 17:37:45 »

köszi az infót!! Csak mivel nekem még csak a környékére sem ment cső, ezért nem akartam rossz helyre kötni őket! eljen
semmi gond, érthető  integet2
Naplózva
StripeZ
Vendég
« Új hozzászólás #393 Dátum: 2010.01.19 kedd, 20:03:50 »

Ujra atragtam magam a rossz alapjarat kezikonyven...ugyhogy lesz par kerdesem  hehe
Igy, hogy kezd lassan osszeallni a fejemben a kep, hogy mi mit csinal, es miert felelos, eloszoris a Karter szuszogó szelep (túlnyomás szelep)-et kellene kicserelnem, mert a tuneteim nagyjabol azok, amik le vannak irva. Megneztem a cromaxnal, de 7E korul van. Esetleg van valakinek otlete, hol juthatnek hozza olcsobban? Cserelt mar valaki ilyet? A rossz alapjarat konyve alapjan konnyu cserelni?
Elore is koszi!!!
 wave
Naplózva
Tödi
Vendég
« Új hozzászólás #394 Dátum: 2010.01.19 kedd, 20:17:35 »

erre csak annyit tudok mondani, hogy nem egy nagy befektetés egy 5 l-es kanna a csomiba (üzemanyaggal együtt), főleg ha hajnalban mászkerál azember lakatlan területeken, vagy babócs környékén akár nappal is  nyes

Beszereztem. Kénytelen voltam  nyes
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #395 Dátum: 2010.01.19 kedd, 20:21:46 »

Ujra atragtam magam a rossz alapjarat kezikonyven...ugyhogy lesz par kerdesem  hehe
Igy, hogy kezd lassan osszeallni a fejemben a kep, hogy mi mit csinal, es miert felelos, eloszoris a Karter szuszogó szelep (túlnyomás szelep)-et kellene kicserelnem, mert a tuneteim nagyjabol azok, amik le vannak irva. Megneztem a cromaxnal, de 7E korul van. Esetleg van valakinek otlete, hol juthatnek hozza olcsobban? Cserelt mar valaki ilyet? A rossz alapjarat konyve alapjan konnyu cserelni?
Elore is koszi!!!
 wave
esetleg ebay-ről, kb. féláron szoktak lenni a cuccok
én pl. lambdát néztem ki, 20 helyett szállítással együtt 11-ből meglenne
meg egy alapjárati se lenne rossz, eléggé kivan
Naplózva
StripeZ
Vendég
« Új hozzászólás #396 Dátum: 2010.01.19 kedd, 20:26:35 »

esetleg ebay-ről, kb. féláron szoktak lenni a cuccok
én pl. lambdát néztem ki, 20 helyett szállítással együtt 11-ből meglenne
meg egy alapjárati se lenne rossz, eléggé kivan
Koszi!
Ez most hulye kerdes lesz, de hogy keressek ra, mi az angol hivatalos neve?
 wave
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #397 Dátum: 2010.01.19 kedd, 20:33:36 »

Koszi!
Ez most hulye kerdes lesz, de hogy keressek ra, mi az angol hivatalos neve?
 wave
nem hülye kérdés, de sajnos nem tudom
microcat alapján lehetne megtalálni szerintem, ott meg van a termék száma (ami rajta van a nagyobb alaktrészeken) és angol neve is elvileg
de nekem nincs ilyenem sajnos
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #398 Dátum: 2010.01.19 kedd, 20:35:36 »

Ujra atragtam magam a rossz alapjarat kezikonyven...ugyhogy lesz par kerdesem  hehe
Igy, hogy kezd lassan osszeallni a fejemben a kep, hogy mi mit csinal, es miert felelos, eloszoris a Karter szuszogó szelep (túlnyomás szelep)-et kellene kicserelnem, mert a tuneteim nagyjabol azok, amik le vannak irva. Megneztem a cromaxnal, de 7E korul van. Esetleg van valakinek otlete, hol juthatnek hozza olcsobban? Cserelt mar valaki ilyet? A rossz alapjarat konyve alapjan konnyu cserelni?
Elore is koszi!!!
 wave
a karter szuszogót én teljes 2000 ft-ért vettem a vaterán.Szerintem a tag azt se tudta mi az...zsír új,kellett egy tömítés hozzá és kész.Bár kicserélni még nem tudtam,mert rámesteledett...és elb...tam az időt a termosztát cserével...
erre gondolsz,igaz?http://www.cromax.hu/index.php?keres_res=1&katid=35851657&termek_al_id=6179
« Utoljára szerkesztve: 2010.01.19 kedd, 20:38:06 írta misi107 » Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #399 Dátum: 2010.01.19 kedd, 20:36:07 »

a karter szuszogót én teljes 2000 ft-ért vettem a vaterán.Szerintem a tag azt se tudta mi az...zsír új,kellett egy tömítés hozzá és kész.Bár kicserélni még nem tudtam,mert rámesteledett...és elb...tam az időt a termosztát cserével...
ki volt az, hátha van még egy pár neki  hehe
Naplózva
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 ... 88   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.072 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.