Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 18:00:18 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 28 29 30 31 32 33 34 [35] 36 37 38 39 40 41 42 ... 88   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)  (Megtekintve 1677596 alkalommal)
0 Felhasználó és 13 vendég van a témában
Préti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 617



« Új hozzászólás #1700 Dátum: 2011.02.22 kedd, 15:42:50 »

Milyen olaj van benne?Attól,hogy nem látod még fogyhat.
10W40
Naplózva

02'11 Mondeo Kombi 2.0 TDDI, Ghia+  nyes
Múlt:
96'03 Mondeo kombi 1.6, CLX  rinya
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1701 Dátum: 2011.02.22 kedd, 15:49:28 »

10W40
a 10w40 miatt is fogsz kapni a fejedre, de ami a lényeg szerintem, hogy 10 000km-enként csurgasd ki a kocsiból. ha mindent összeveszek, szerintem nem gáz, hogy ennyit megevett, mert egy idő után exponenciálisan romlik az olaj minősége. tehát én is azt mondom, hogy vagy évenként, vagy 10 000km-eneként cseréld. és akkor rendben lesz.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Préti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 617



« Új hozzászólás #1702 Dátum: 2011.02.22 kedd, 16:09:39 »

a 10w40 miatt is fogsz kapni a fejedre, de ami a lényeg szerintem, hogy 10 000km-enként csurgasd ki a kocsiból. ha mindent összeveszek, szerintem nem gáz, hogy ennyit megevett, mert egy idő után exponenciálisan romlik az olaj minősége. tehát én is azt mondom, hogy vagy évenként, vagy 10 000km-eneként cseréld. és akkor rendben lesz.
Akkor jövőhónapban, megejtek egy olajcserét és vonzatait.
Naplózva

02'11 Mondeo Kombi 2.0 TDDI, Ghia+  nyes
Múlt:
96'03 Mondeo kombi 1.6, CLX  rinya
Csocso
Vendég
« Új hozzászólás #1703 Dátum: 2011.02.22 kedd, 16:15:26 »

"Annyira nem normális"... foglalkozzak vele? Kezdjem el keresni, hogy hogyan tudom "normális" érték alá csökkenteni? Mennyi a normális? Mit nézzek meg?

Eloszor is nem szabad elfelejteni, hogy egy het mulva 15 eves lesz az a motor, ezalatt belekerult min. 200ezer km, tehat kopik.
Kollegak mar irtak szamtalanszor, hogy milyen olaj kell bele, a csere pedig valoban min. evente. En ugyan 15ezrenkent cserelek olajat, de ehhez nekem nem kell tobb 5-6 honapnal es zomeben nem varosi forgalomban hasznalom. Nekem 300ezer km van a motorban es egy 15ezres periodus alatt kb. 5-7 decit toltok utana. Gondolom, ha varosi forgalomban hasznalod inkabb, napi akar tobb hideginditassal is, araszolgatassal is, akkor az jobban segit fogyni az olajnak is.

Naplózva
Csocso
Vendég
« Új hozzászólás #1704 Dátum: 2011.02.22 kedd, 16:18:20 »

Akkor jövőhónapban, megejtek egy olajcserét és vonzatait.

Ha egy araszolas utan amikor odalepsz neki es a tukorbe  wow1 va kekes fustolest eszlelsz, akkor a szelepszár-szimmeringeket is ki kellene cserelni.
Naplózva
Préti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 617



« Új hozzászólás #1705 Dátum: 2011.02.22 kedd, 16:31:26 »

Ha egy araszolas utan amikor odalepsz neki es a tukorbe  wow1 va kekes fustolest eszlelsz, akkor a szelepszár-szimmeringeket is ki kellene cserelni.
Kékes füst nincs. Többnyire autópályán közlekedem vele.
Igen, most már többx olvastam, hogy milyen olaj kell bele. De sajnos ez később volt, mint a vétel utáni első, kötelező szerviz.
Naplózva

02'11 Mondeo Kombi 2.0 TDDI, Ghia+  nyes
Múlt:
96'03 Mondeo kombi 1.6, CLX  rinya
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1706 Dátum: 2011.02.22 kedd, 17:24:13 »

"Annyira nem normális"... foglalkozzak vele? Kezdjem el keresni, hogy hogyan tudom "normális" érték alá csökkenteni? Mennyi a normális? Mit nézzek meg?

Igen, cserélj benne olajat. Wink
5W30, és nem lesz gond.
Ennyi evés elfér...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1707 Dátum: 2011.02.22 kedd, 20:24:23 »

Humorra reagálva, youtuben üsd be a nevem, a civilt, ne az ittenit, fent van a legutóbb leadott rádiókabarés jelenetem is, ami elég jó kritikát kapott.

 eplus2 eljen
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #1708 Dátum: 2011.02.23 szerda, 08:37:13 »

Tegnap 1,7 liter olajat kellett után-tölteni a motorba (1.6 Zetec). Ezt 10 hónap és 14e km alatt "ette" meg. Ez normális?
Ha nem normális, hol tűnhetett el? Hol keressem? Olajfolyás, olaj pötty nincs a kocsi alatt.
Szia!
Nekem kb. hasonló fogyása van az ugyanilyen olajnak. Viszont. Egyszer használtam 5W40-et, de többet nem fogom addig, míg meg nem csináltatom a szelepszár-szimering cserét. Ugyanis jóval többet evett a kocsi a vékonyabb olajból, mint a 10W40-ből. Ezáltal a drágább olajból többet is kellett utána tölteni, ami pénztárcanyitogató.
Nem mondom, hogy a tiednek is ez a baja és jobban fogja enni az olajat, csak azt, hogyha 5W30-at töltesz bele, akkor a motor korából kifolyólag - ahogy azt mások is írták - jóval sűrűbben kell ellenőrizni a nívópálcát, nem csak 14e km-enként.
Sok sikert, Üdv, HegeGabi.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1709 Dátum: 2011.02.23 szerda, 09:01:06 »

Szia!
Nekem kb. hasonló fogyása van az ugyanilyen olajnak. Viszont. Egyszer használtam 5W40-et, de többet nem fogom addig, míg meg nem csináltatom a szelepszár-szimering cserét. Ugyanis jóval többet evett a kocsi a vékonyabb olajból, mint a 10W40-ből. Ezáltal a drágább olajból többet is kellett utána tölteni, ami pénztárcanyitogató.
Nem mondom, hogy a tiednek is ez a baja és jobban fogja enni az olajat, csak azt, hogyha 5W30-at töltesz bele, akkor a motor korából kifolyólag - ahogy azt mások is írták - jóval sűrűbben kell ellenőrizni a nívópálcát, nem csak 14e km-enként.
Sok sikert, Üdv, HegeGabi.
Hát,nálam az egész hf ki van készülve és szivárog az olaj (állandó jelleggel olajfolt a motor alatt) de 1000 km-re vetetítve olyan 1 deci a fogyasztás 5w30-ból. És 10e-nél meg jön az olajcsere.És könyörgöm,hagyjuk már ezt a hülyeséget,hogy mennyivel drágább az 5w30/40 mint a 10w-s.Én mobilt használok,az 5 literes 5w-s valami 5500 ft ahol veszem a 10-es meg 4990 (bár szerintem már drágult,majd a hengerfejezés után kiderül).Első körben vettem két ötliterest,abból elmegy ~6 liter a cserére,durván egy (mondjuk másfél) liter elmegy az utántöltögetésre.Viszont a következő olajcserére már elég csak egy ötliteres kanna.És akkor legalább a motor is jól jár...
Naplózva
petyi
Vendég
« Új hozzászólás #1710 Dátum: 2011.02.26 szombat, 14:15:58 »

Hy
Hol vehetnék olcsón gyertyát? és milyen árba vannak kb?
Már ráférne a kicsikére  Undecided
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #1711 Dátum: 2011.02.26 szombat, 14:35:20 »

Hát,nálam az egész hf ki van készülve és szivárog az olaj (állandó jelleggel olajfolt a motor alatt) de 1000 km-re vetetítve olyan 1 deci a fogyasztás 5w30-ból. És 10e-nél meg jön az olajcsere.És könyörgöm,hagyjuk már ezt a hülyeséget,hogy mennyivel drágább az 5w30/40 mint a 10w-s.Én mobilt használok,az 5 literes 5w-s valami 5500 ft ahol veszem a 10-es meg 4990 (bár szerintem már drágult,majd a hengerfejezés után kiderül).Első körben vettem két ötliterest,abból elmegy ~6 liter a cserére,durván egy (mondjuk másfél) liter elmegy az utántöltögetésre.Viszont a következő olajcserére már elég csak egy ötliteres kanna.És akkor legalább a motor is jól jár...
Jó neked, hogy tudsz ilyen forrást. Én csak az alábbiakat tudom:
Cromax Ford motorolaj:
- 10W40 - 1l:1221
- 5W30  - 1l:1512
- 10W40 - 5l:5915
- 5W30  - 5l:6992
Startgumi Castrol Magnatec:
- 10W40 - 1l:1790
- 5W40  - 1l:2490
- 10W40 - 5l:7780
- 5W40  - 5l:10480
Ha veszek 10W-set, akkor kell még mellé plusz 1 literes flakon, hogy a 10e km alatt utána töltögessek. (Castrol preferálom: Szumma 9570)
Ha veszek 5W-set, akkor kell még min 2 flakon (de lehet, hogy 3), hogy a 10e km alatt utánatöltögessek. (Castrol: Szumma 17950)
Majd kétszer akkora összeg. Mintha 5-6e km-enként cserélnék olajat. Számomra kicsit sok.
Pláne, ha jól tudom, 15e km az előírt csere. Tudom, ha jót akarok a motornak, cserélem 8e km-enként, de sajna jelenleg nem állok úgy anyagilag, hogy ezt ilyen könnyen kivitelezzem. Maradok a 10-12e km-enkénti cseréknél.
Vagy tudsz mondani jó olajforrást?

Köszi, Üdv, HegeGabi.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #1712 Dátum: 2011.02.26 szombat, 17:03:15 »

Jó neked, hogy tudsz ilyen forrást. Én csak az alábbiakat tudom:
máshol, máskor is volt egy olyan topic, ahol volt ilyen lehetőség
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1713 Dátum: 2011.02.26 szombat, 18:25:09 »

Hy
Hol vehetnék olcsón gyertyát? és milyen árba vannak kb?
Már ráférne a kicsikére  Undecided
nagyautónál olcsóbbat nemigen találsz van erre topik....
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1714 Dátum: 2011.02.26 szombat, 18:26:37 »

Hali !!
 Bontott valaki mkI-es Mondeot?? Mégpedig önindito kellene??
 Köszi mindenkinek.
a jó isten áldja már meg azt,aki alkatrészt keres!A keres-kínál mi a búbánatért van ba...a meg?
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1715 Dátum: 2011.02.26 szombat, 18:30:46 »

Jó neked, hogy tudsz ilyen forrást. Én csak az alábbiakat tudom:
Cromax Ford motorolaj:
- 10W40 - 1l:1221
- 5W30  - 1l:1512
- 10W40 - 5l:5915
- 5W30  - 5l:6992
Startgumi Castrol Magnatec:
- 10W40 - 1l:1790
- 5W40  - 1l:2490
- 10W40 - 5l:7780
- 5W40  - 5l:10480
Ha veszek 10W-set, akkor kell még mellé plusz 1 literes flakon, hogy a 10e km alatt utána töltögessek. (Castrol preferálom: Szumma 9570)
Ha veszek 5W-set, akkor kell még min 2 flakon (de lehet, hogy 3), hogy a 10e km alatt utánatöltögessek. (Castrol: Szumma 17950)
Majd kétszer akkora összeg. Mintha 5-6e km-enként cserélnék olajat. Számomra kicsit sok.
Pláne, ha jól tudom, 15e km az előírt csere. Tudom, ha jót akarok a motornak, cserélem 8e km-enként, de sajna jelenleg nem állok úgy anyagilag, hogy ezt ilyen könnyen kivitelezzem. Maradok a 10-12e km-enkénti cseréknél.
Vagy tudsz mondani jó olajforrást?

Köszi, Üdv, HegeGabi.
Én csak a sajátomat tudom de például a cromaxnál is szokott akció lenni.
Naplózva
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #1716 Dátum: 2011.02.26 szombat, 19:51:26 »

Sziasztok!

Ma délután ki akartam cserélni a kocsiban a termosztátot. Lehúztam a termosztátházról a tágulási tartálytól jövő vékony csövet, majd a hűtőbe menő vastag csövet. Leengedtem a víz felét egy lavórba és hozzáláttam. De nem ment, pedig öt éve már én cseréltem...

Nem fértem hozzá az alsó csavarhoz, sem dugókulccs, sem villáskulccsal.

Szerintetek akkor hogy csinálhattam?
« Utoljára szerkesztve: 2011.02.26 szombat, 20:02:40 írta Rob » Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1717 Dátum: 2011.02.26 szombat, 19:59:19 »

Sziasztok!

Ma délután ki akartam cserélni a kocsiban a termosztátot. Lehúztam a termosztátházról a tágulási tartálytól jövő vékony csövet, majd a hűtőbe menő vastag csövet. Leengedtem a víz felét egy lavórba és hozzáláttam. De nem ment, pedig öt éve már én cseréltem...

Szerintetek akkor hogy csinálhattam?
Konkrétabban,mi az,ami nem ment?Nem bírtál csavart kitekerni,be volt szorulva termosztát v. mi? Huh?
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #1718 Dátum: 2011.02.26 szombat, 20:00:41 »

Konkrétabban,mi az,ami nem ment?Nem bírtál csavart kitekerni,be volt szorulva termosztát v. mi? Huh?
gondolom nem tudta kicsavarni a csavarokat
Naplózva
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #1719 Dátum: 2011.02.26 szombat, 20:01:37 »

Az alsó csavarhoz nem fértem hozzá.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1720 Dátum: 2011.02.26 szombat, 20:02:03 »

gondolom nem tudta kicsavarni a csavarokat
azóta beleírta:



Nem fértem hozzá az alsó csavarhoz, sem dugókulccs, cem villáskulccsal.

Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #1721 Dátum: 2011.02.26 szombat, 20:07:04 »

Az alsó csavarhoz nem fértem hozzá.
akkor valamit nagyon rosszul próbálsz, kényelmesen hozzáférhető
Naplózva
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #1722 Dátum: 2011.02.26 szombat, 20:13:18 »

akkor valamit nagyon rosszul próbálsz, kényelmesen hozzáférhető

Lehet, hogy a cro-va fejhez hosszabb szár volt...

De bosszant a dolog, hogy öt évvel ezelőtt már ügyesebb voltam.  falbav
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #1723 Dátum: 2011.02.26 szombat, 20:25:21 »

Lehet, hogy a cro-va fejhez hosszabb szár volt...

De bosszant a dolog, hogy öt évvel ezelőtt már ügyesebb voltam.  falbav
én sima villáskulccsal szoktam kiszedni
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1724 Dátum: 2011.02.26 szombat, 20:35:47 »

Lehet, hogy a cro-va fejhez hosszabb szár volt...

De bosszant a dolog, hogy öt évvel ezelőtt már ügyesebb voltam.  falbav
Furcsa.És a fedél csavarjához nem férsz hozzá vagy a házéhoz?Nekem sincs valami hosszú száram,de simán ki lehet tekerni.Hát,próbálkozni kell.
Naplózva
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #1725 Dátum: 2011.02.26 szombat, 20:49:47 »

Furcsa.És a fedél csavarjához nem férsz hozzá vagy a házéhoz?Nekem sincs valami hosszú száram,de simán ki lehet tekerni.Hát,próbálkozni kell.

Függőleges síkban 3 csavar, a vastag cső körül elosztva. Majd kedden kérek egy hosszabbítós szárat.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1726 Dátum: 2011.02.26 szombat, 20:53:34 »

Függőleges síkban 3 csavar, a vastag cső körül elosztva. Majd kedden kérek egy hosszabbítós szárat.
az a fedél.Hát ez van,de tényleg fura.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1727 Dátum: 2011.02.26 szombat, 21:59:06 »

sziasztok,van egy ford mondeom 96 os,valaki meg tudná mondani hogy merre találhato az alváz szám,előre is kőszi
Ne haragudj,de meg kell kérdeznem:hülye-e aki vagy?
Beírtad a másik topikba is,választ is kaptál rá,nem is egyet.Akkor mi kell még?
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #1728 Dátum: 2011.02.26 szombat, 22:15:56 »

Ne haragudj,de meg kell kérdeznem:hülye-e aki vagy?
Beírtad a másik topikba is,választ is kaptál rá,nem is egyet.Akkor mi kell még?
Látom, nincs túl jó napod ma.
Peace.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1729 Dátum: 2011.02.26 szombat, 22:48:49 »

Látom, nincs túl jó napod ma.
Peace.
Nem volt rossz napom,de ha már feltett egy kérdést és még választ is kapott rá,akkor legalább vehetné a fáradtságot,hogy olvassa el.
 integet2
Naplózva
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #1730 Dátum: 2011.02.27 vasárnap, 10:31:02 »

Ne haragudj,de meg kell kérdeznem:hülye-e aki vagy?
Beírtad a másik topikba is,választ is kaptál rá,nem is egyet.Akkor mi kell még?


Először azt hittem, nekem szól a válasz.  Wink
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #1731 Dátum: 2011.02.27 vasárnap, 11:30:43 »

Ne haragudj,de meg kell kérdeznem:hülye-e aki vagy?
Beírtad a másik topikba is,választ is kaptál rá,nem is egyet.Akkor mi kell még?

A mai kérdésre szerintem ne is válaszolj  falbav  nyes  taps
http://mondeo.hu/index.php?topic=4.msg544323#msg544323
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1732 Dátum: 2011.02.27 vasárnap, 11:44:55 »

A mai kérdésre szerintem ne is válaszolj  falbav  nyes  taps
http://mondeo.hu/index.php?topic=4.msg544323#msg544323

NEm lehet,hogy ez egy robot?Vagy ember csak ennyire töketlen?
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1733 Dátum: 2011.02.28 hétfő, 08:32:03 »

NEm lehet,hogy ez egy robot?Vagy ember csak ennyire töketlen?

Nem hiszem, de most "kezdheti" elölről.......
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1734 Dátum: 2011.02.28 hétfő, 08:33:12 »

Jó neked, hogy tudsz ilyen forrást. Én csak az alábbiakat tudom:

Menj a másik oldalra, és ott keresd az én ajánlatomat! Ide még lusta voltam berakni...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
turborudi
Vendég
« Új hozzászólás #1735 Dátum: 2011.02.28 hétfő, 12:38:18 »

Sztem simán eltörött a katalizátorban a porcelán, és az fordul keresztbe. A leömlőnél pedig enged a rugó, és ott sziszeg.
Na, nem a katalinizátor, volt gond. Szétszedtük az egész kipufogót. A két hátsó dob összeomlott, de totál. Olyan trutyi volt benne, mint a lefolyóban, mikor eldugul. Eloxidálódott vasdarabok, fekete rozsda szmötyi, ami teljesen összeállt egy masszív masszává. A motorban kellemes ellennyomást okozva. Lecseréltük zsír újra. Mentem vele 260km-t azóta. Jól gyorsul, könnyedén pörög. Asszem jól van.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1736 Dátum: 2011.02.28 hétfő, 13:44:53 »

Na, nem a katalinizátor, volt gond. Szétszedtük az egész kipufogót. A két hátsó dob összeomlott, de totál. Olyan trutyi volt benne, mint a lefolyóban, mikor eldugul. Eloxidálódott vasdarabok, fekete rozsda szmötyi, ami teljesen összeállt egy masszív masszává. A motorban kellemes ellennyomást okozva. Lecseréltük zsír újra. Mentem vele 260km-t azóta. Jól gyorsul, könnyedén pörög. Asszem jól van.

A hibajelenség ugyan az, torlasz...
Lényeg a lényeg, örülök, hogy megoldódott! eljen
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Csocso
Vendég
« Új hozzászólás #1737 Dátum: 2011.02.28 hétfő, 14:40:35 »

... Lecseréltük zsír újra. Mentem vele 260km-t azóta. Jól gyorsul, könnyedén pörög. Asszem jól van.

Hali,
ha nem titok, megosztanad velem, hogy hol es mennyiert vetted ?
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1738 Dátum: 2011.02.28 hétfő, 16:18:07 »

Hali,
ha nem titok, megosztanad velem, hogy hol es mennyiert vetted ?

Gondolom, hogy Pladány környékén. nyes
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
turborudi
Vendég
« Új hozzászólás #1739 Dátum: 2011.02.28 hétfő, 20:40:41 »

Hali,
ha nem titok, megosztanad velem, hogy hol es mennyiert vetted ?
A szerelő intézte Unix-tól, megkaptam beszerzési áron, hm, már ha van ilyen. 34000 ft volt a két dob a hozzá tartozó összekötő csővel.
Naplózva
Apanya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116



E-mail
« Új hozzászólás #1740 Dátum: 2011.03.02 szerda, 12:48:12 »

Sziasztok!

Tud valaki abban segíteni,hogy hol találom meg a lendkerék kémlelőnyílását?
A vezérműszíjat szeretném helyrerakni,Illetve azt mondták hogy van valami csavar,ha azt kiveszem akkor abba egy hetes fúrószár belemegy,vizpumpát cseréltem,bár összejelöltem, de biztos ami tuti!
Előre is köszi.
Naplózva

1993 Mk1 mondeo turnier GHIA 2.0
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1741 Dátum: 2011.03.02 szerda, 15:46:55 »

Sziasztok!

Tud valaki abban segíteni,hogy hol találom meg a lendkerék kémlelőnyílását?
A vezérműszíjat szeretném helyrerakni,Illetve azt mondták hogy van valami csavar,ha azt kiveszem akkor abba egy hetes fúrószár belemegy,vizpumpát cseréltem,bár összejelöltem, de biztos ami tuti!
Előre is köszi.
a  jelölések a főtengely, vezérlés felöli oldalon vannak. a sárvédőív felől lehet látni őket.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Apanya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116



E-mail
« Új hozzászólás #1742 Dátum: 2011.03.02 szerda, 21:35:37 »

a  jelölések a főtengely, vezérlés felöli oldalon vannak. a sárvédőív felől lehet látni őket.

Köszönöm a gyors és kielégítő választ! Megvan!!! taps worship
Naplózva

1993 Mk1 mondeo turnier GHIA 2.0
BluElite
Vendég
« Új hozzászólás #1743 Dátum: 2011.03.17 csütörtök, 22:06:41 »

Sziasztok!

Érdekelne a véleményetek. Kutakodtam az interneten az elektromos dolgok topicjában már részemről feszegetett ablaktörlő késleltető iránt, amikor egy nem fordos fórumon ráakadtam egy érdekes dologra. Ott egy ipse elkövette azt, hogy a légszűrőházról lehúzta a kartergáz visszavezető csövet. A légszűrő ház eme csatlakozását lezárta,a kartergáz cső végébe meg egy szűrőt helyezett. Úgy nézett ki, mint egy miniatűr sportlégszűrő, kb 5cm átmérője lehetett.

Szerintetek ennek mi értelme lehetne nálunk? Az ottani fórumon elhangzott egy olyan érv, hogy állítólag az alapjárati motor nem koszolódik el olyan könnyen. Nekem kissé hülyeségnek tűnik, de érdekelne, Ti mit mondtok?

Üdv: BluElite
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1744 Dátum: 2011.03.18 péntek, 00:27:47 »

Sziasztok!

Érdekelne a véleményetek. Kutakodtam az interneten az elektromos dolgok topicjában már részemről feszegetett ablaktörlő késleltető iránt, amikor egy nem fordos fórumon ráakadtam egy érdekes dologra. Ott egy ipse elkövette azt, hogy a légszűrőházról lehúzta a kartergáz visszavezető csövet. A légszűrő ház eme csatlakozását lezárta,a kartergáz cső végébe meg egy szűrőt helyezett. Úgy nézett ki, mint egy miniatűr sportlégszűrő, kb 5cm átmérője lehetett.

Szerintetek ennek mi értelme lehetne nálunk? Az ottani fórumon elhangzott egy olyan érv, hogy állítólag az alapjárati motor nem koszolódik el olyan könnyen. Nekem kissé hülyeségnek tűnik, de érdekelne, Ti mit mondtok?

Üdv: BluElite
ezt olyankor szokták alkalmazni, ha a gyári légszűrő házat és annak csöveit is lecserélik, pl. direkt szűrő miatt. akkor egyszerűbb megoldani így. egyébként normál helyzetben nem hiszem, hogy lenne értelme.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1745 Dátum: 2011.03.18 péntek, 09:03:47 »

Sziasztok!

Érdekelne a véleményetek. Kutakodtam az interneten az elektromos dolgok topicjában már részemről feszegetett ablaktörlő késleltető iránt, amikor egy nem fordos fórumon ráakadtam egy érdekes dologra. Ott egy ipse elkövette azt, hogy a légszűrőházról lehúzta a kartergáz visszavezető csövet. A légszűrő ház eme csatlakozását lezárta,a kartergáz cső végébe meg egy szűrőt helyezett. Úgy nézett ki, mint egy miniatűr sportlégszűrő, kb 5cm átmérője lehetett.

Szerintetek ennek mi értelme lehetne nálunk? Az ottani fórumon elhangzott egy olyan érv, hogy állítólag az alapjárati motor nem koszolódik el olyan könnyen. Nekem kissé hülyeségnek tűnik, de érdekelne, Ti mit mondtok?

Üdv: BluElite

Én is megcsináltam mindkét autómnál a direktszűrő miatt...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1746 Dátum: 2011.03.18 péntek, 19:24:59 »

Én is megcsináltam mindkét autómnál a direktszűrő miatt...
Az az értelme,hogy az olajos karter gőzök nem kerülnek vissza a tiszta levegőbe.Ennyi.Direktszűrő nélkül is megcsinálhatod,olyan irtózatos változást ne várj tőle.Egy egr dugózás többet ér így egymagában.Ha meg rendszeresen cseréled a szűrőházban a szivacsot dettó ugyanazt éred el vele.Az alapjárati motor így is úgy is koszolódik,márcsak a szelepek/szimmeringek kopásából adódóan.Valamennyi mindenféleképp visszajut a szívósorba,ezen a karterszűrő nem sokat segít.
« Utoljára szerkesztve: 2011.03.18 péntek, 19:27:18 írta misi107 » Naplózva
Pocska
Vendég
« Új hozzászólás #1747 Dátum: 2011.03.20 vasárnap, 12:11:02 »

Sziasztok!

Nem tudom, hol tehetem fel ezt a kérdést, remélem ide tartozik! Smiley

A hőfokmutatóm állása érdekelne, hogy mennyire normális. Menet közben szépen beáll a normál felirat "m" betűjére, hidegben az "o" környékére. Ez szerintem még ok is. Araszolgatás közben viszont durván elindul felfelé és a ventilátorom csak az "l" betűnél kapcsol be. Szerintem nem kellene a legvégéig felengednie. Ti mit gondoltok erről? Mindenkinek ilyen? Lehet van összefüggés avval, hogy fűteni is csak fordulaton fűt a kocsi, alapjáraton csak langyos. Esetleg ez az egész lehet a vízpumpa lapátjainak elkopása miatt? A termosztátot most cseréltem és az jónak tűnik, mert az előzővel is ezt csinálta. Nem hiszem, hogy mind a kettő rossz lenne. A vízpumpa nekem ott jön a képbe, hogy a kopott lapátok miatt alapjáraton talán nem forgatja jól a vizet. 

További szép napot: Pocska
Naplózva
Csocso
Vendég
« Új hozzászólás #1748 Dátum: 2011.03.20 vasárnap, 12:33:11 »

Sziasztok!

Nem tudom, hol tehetem fel ezt a kérdést, remélem ide tartozik! Smiley

A hőfokmutatóm állása érdekelne, hogy mennyire normális. Menet közben szépen beáll a normál felirat "m" betűjére, hidegben az "o" környékére. Ez szerintem még ok is. Araszolgatás közben viszont durván elindul felfelé és a ventilátorom csak az "l" betűnél kapcsol be. Szerintem nem kellene a legvégéig felengednie. Ti mit gondoltok erről? Mindenkinek ilyen? Lehet van összefüggés avval, hogy fűteni is csak fordulaton fűt a kocsi, alapjáraton csak langyos. Esetleg ez az egész lehet a vízpumpa lapátjainak elkopása miatt? A termosztátot most cseréltem és az jónak tűnik, mert az előzővel is ezt csinálta. Nem hiszem, hogy mind a kettő rossz lenne. A vízpumpa nekem ott jön a képbe, hogy a kopott lapátok miatt alapjáraton talán nem forgatja jól a vizet. 

További szép napot: Pocska

Hali,
sztem ez teljesen normalis, hogy ott kapcsol a ventillator, nalam is igy mukodik. Ha jol emlekszem, termosztatbol is van tobbfele, mas homersekletnel nyitnak.
A futes viszont nem szazas igy, alapjaraton is rendesen kellene futenie. En megneznem, hogy a radiatornal nincs-e valami lerakodott szennyezodes, ami gatolja a "normal" aramlast.
Naplózva
rajder73
Vendég
« Új hozzászólás #1749 Dátum: 2011.03.20 vasárnap, 14:41:33 »

Sziasztok! Olajgombát szeretnék cserélni, de annyira 'rossz' helyen van, nem tudom melyik irányból férek hozzá. Mit tanácsoltok? Huh?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 28 29 30 31 32 33 34 [35] 36 37 38 39 40 41 42 ... 88   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.038 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.