Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.10 vasárnap, 20:49:00 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 30 31 32 33 34 35 36 [37] 38 39 40 41 42 43 44 ... 88   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)  (Megtekintve 1667725 alkalommal)
0 Felhasználó és 6 vendég van a témában
BluElite
Vendég
« Új hozzászólás #1800 Dátum: 2011.04.13 szerda, 19:27:06 »

Szia!

Köszönöm!

Sajnos fogalmam sincs mikor volt, vagy volt-e cserélve. Nálam nem, az tuti. Mondjuk nem egy összeg, kb 8000-be kerülhet ha jól emlékszem, az a jó minőségű univerzális darab, amit már páran megemlítettek itt a fórumon. Mindegy, kb 220e van a kocsiban, ebből 25-öt én gurugáztam bele. Tuti nem árt már a csere.

Köszönöm: BlueLite

Na, válaszolok is magamnak. Sajna tévedtem, az új lambda ára 15 körül mozog a cromaxnál. Pedig olcsóbbra emlékeztem. Tud valaki esetleg egy olcsóbb beszerzési forrást? A gatyámat ráfizetem...  guluszem1

Köszönöm: BluElite
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1801 Dátum: 2011.04.13 szerda, 21:58:48 »

Na, válaszolok is magamnak. Sajna tévedtem, az új lambda ára 15 körül mozog a cromaxnál. Pedig olcsóbbra emlékeztem. Tud valaki esetleg egy olcsóbb beszerzési forrást? A gatyámat ráfizetem...  guluszem1

Köszönöm: BluElite
joe is árul,autoteka-nal én 8500 ft-ért vettem ntk univerzálist.Az 1.8-ban is az volt a véhatban is (amíg nem tört...)
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1802 Dátum: 2011.04.14 csütörtök, 11:09:38 »

Na, válaszolok is magamnak. Sajna tévedtem, az új lambda ára 15 körül mozog a cromaxnál. Pedig olcsóbbra emlékeztem. Tud valaki esetleg egy olcsóbb beszerzési forrást? A gatyámat ráfizetem...  guluszem1

Köszönöm: BluElite

Nekem van új Bosch lambdaszondám 10e postával ajánlott levélként pufi borítékban... wave
Annyi, hogy a régi csatidat kell ráforrasztani, de ez nem nagy ügy...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1803 Dátum: 2011.04.14 csütörtök, 11:21:27 »

Szia!

Igazából maga a folyamat érdekelne. Valahol találtam (le is mentettem) egy kapcsolási rajzot, hogy melyik diag csatlakozóra, hogyan kell bekötni a próbalámpát. Találtam egy hibakódos táblázatot is, le van írva benne, mi mit jelent. Ez idáig oké. Az is oké, hogy utána rá kell durrantani a gyújtást. A továbbiakkal nem vagyok tisztában. Lámpa bekötve, gyújtás rajt. No, akkor innentől kezdve mit figyeljek, mit csináljak?

Köszönöm: BluELite  party0038

Én az izzót az ablaktörlő alá szoktam rakni, ha tűz a nap, akkor egy lappal leárnyékolom, hogy tisztán lássam, amikor felvillan.
Beülök tollal, és papírral a kezemben az autóba, és ráadom a gyújtás. Fel pörög a venti eges, majd a kettes fokozata, ezzel jelzi, hogy a ott nincs baj, és a teszt elindult. Majd villan egyet, ami valójában a 010, de a 0-t nem villogtatja. Ekkor egy lélegzetvételnyi szünet, és jönnek a hibakódok, amik aktívak: villog mondjuk 3-at, ez a 3:), majd egy szempillantásnyi szünet, és jön a következő, pl 2, aztán szünet, majd 3. Tehát kaptun egy 323-as hibakódot. Ezt írom sorban a papírra, majd miután minden kivillogott, jön egy ismét lélegzetvételnyi szünet, majd megint a 010, ezzel elválasztva az ismétlést. És jön ugyan az még egyszer, tudsz ellenőrizni. Az utolsó kód után nem fog történni semmi, a tesztet a gyújtás elvételével tudod befejezni.
Van arra is mód, hogy töröld a hibatárat, ilyenkor a 48-as véget, ami letestelésre került csak simán el kell venni, majd ismét letestelni. Ekkor újra indul a teszt, de ilyenkor már a gyújtás elvételével leállíthatod. Érdemes ezek után menni egy röpke 8km-t, hogy kiszűrd a már korábban elhárított hibákat, mert ezek után már csak az fog visszakerülni, ami most is fenn áll, mint probléma...

Ha minden rendben van, és nincs hibakódod, akkor a 010 után jön három darab fellelhetően elkülönített 1-es, ami a 111, majd még egyszer a 010, aztán szintén ismétlésképpen a 3db elkülönített egyes, azaz 111. Ez azt jelenti, hogy a hibatárban nincs eltárolt hibakódod...

Ha vmi nem érthető, akkor jelezd!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
BluElite
Vendég
« Új hozzászólás #1804 Dátum: 2011.04.14 csütörtök, 15:13:14 »

Ha minden rendben van, és nincs hibakódod, akkor a 010 után jön három darab fellelhetően elkülönített 1-es, ami a 111, majd még egyszer a 010, aztán szintén ismétlésképpen a 3db elkülönített egyes, azaz 111. Ez azt jelenti, hogy a hibatárban nincs eltárolt hibakódod...

Ha vmi nem érthető, akkor jelezd!

Szia!

Köszönöm, így kezd világos lenni. Talán hétvégén majd ki tudom próbálni. Még sosem csináltam ilyet, mindig máshoz vittem a gépet.

Lehet még két kérdésem?
Az egyik, hogy járó motornál is lehet tesztet csinálni? Van értelme?
A másik hogy milyen izzót használsz hozzá?

Köszönöm: BluELite
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1805 Dátum: 2011.04.14 csütörtök, 15:17:51 »

Szia!

Köszönöm, így kezd világos lenni. Talán hétvégén majd ki tudom próbálni. Még sosem csináltam ilyet, mindig máshoz vittem a gépet.

Lehet még két kérdésem?
Az egyik, hogy járó motornál is lehet tesztet csinálni? Van értelme?
A másik hogy milyen izzót használsz hozzá?

Köszönöm: BluELite

Neked nincs meg a járó motoros teszt leírása?
Síma 12V-os üveg izzót két fém lábbal....
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
talpas
Vendég
« Új hozzászólás #1806 Dátum: 2011.04.14 csütörtök, 17:22:40 »

Gyújtásalkatrészek milyenek, és mikoriak?
260 ezernél, mikor a generál és a hengerfejfelújítás volt, akkor lettek beépítve. Mondjuk ez 2 éve volt, de azóta csak 12800 km-t futott. Ettől persze lehet baja, utángyári cucc.
Naplózva
szellemlovas75
Vendég
« Új hozzászólás #1807 Dátum: 2011.04.17 vasárnap, 17:21:38 »

Sziasztok kérdés mi müködteti az üzemanyag dusitást hideg motornál? Próblémám hidegen leáll,hirtelen visszaesik az emelt alapjárati fordulat berángat és megáll! Valaki tapasztalt már hasonlót? Merre keresgéljek ? Köszönök minden jó tanácsot worship
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1808 Dátum: 2011.04.17 vasárnap, 19:47:12 »

Sziasztok kérdés mi müködteti az üzemanyag dusitást hideg motornál? Próblémám hidegen leáll,hirtelen visszaesik az emelt alapjárati fordulat berángat és megáll! Valaki tapasztalt már hasonlót? Merre keresgéljek ? Köszönök minden jó tanácsot worship
A motorvezérlő...az alapja a lambdajel,vízhőfok jeladó.Ezek alapján emeli az alapjárati motor a fordulatot és tartja tovább nyitva az injektorokat.A legtöbbször a lambda szokott behalni.Vedd ki a 13. számú biztosítékot és párszor indíts-állítsd le.MAjd rendesen indítsd a motort.Ha nem áll le,a lambda behalt.De hidegen leállásnál lehet még hunyó a vízhőfok jeladó (felső) vagy vezetékhiba.Alapjárati motor is hunyó lehet,illetve koszos maf,potméter.Ha melegen nincs semmi gond (már ha eljutsz odáig...) akkor lehet mindent ellenőrizni.Beragadt egr stb...
« Utoljára szerkesztve: 2011.04.17 vasárnap, 19:49:27 írta misi107 » Naplózva
szellemlovas75
Vendég
« Új hozzászólás #1809 Dátum: 2011.04.18 hétfő, 20:29:50 »

Szia köszönöm a segitséget előre is. Melegen nincs vele gondom azt helyre állitottam a kipufogó tűzkarika berakásával. A lamdát kimértem ellenállásilag müszer szerint jó. Az alapjárat is frankó meleg motornál. Afelső vizhőfok jeladót merre keresem?
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1810 Dátum: 2011.04.19 kedd, 09:11:46 »

Szia köszönöm a segitséget előre is. Melegen nincs vele gondom azt helyre állitottam a kipufogó tűzkarika berakásával. A lamdát kimértem ellenállásilag müszer szerint jó. Az alapjárat is frankó meleg motornál. Afelső vizhőfok jeladót merre keresem?
trafó előtt/alatt a termosztátház tetején.De a főoldalon a cikkek között (szervíz) találsz leírást a rossz alapjárat nyűgjeiről.Bár nálam egy új katalizátor oldott meg mindent...
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #1811 Dátum: 2011.04.19 kedd, 17:05:52 »

Nekem van új Bosch lambdaszondám 10e postával ajánlott levélként pufi borítékban... wave
Annyi, hogy a régi csatidat kell ráforrasztani, de ez nem nagy ügy...
Szabad a forrasztás a lambda szondánál?
Mintha a fórumon olvastam volna, hogy nem szabad. De lehet, hogy rosszul emlékszem.
Nálam is esedékes a csere és pont azon gondolkodtam, hogy valamilyen gyors csatlakozóval kellene megoldjam. Ha a forrasztás megengedett, akkor nem kell ezen tovább gondolkodnom.
Üdv
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1812 Dátum: 2011.04.19 kedd, 17:08:25 »

Szabad a forrasztás a lambda szondánál?
Mintha a fórumon olvastam volna, hogy nem szabad. De lehet, hogy rosszul emlékszem.
Nálam is esedékes a csere és pont azon gondolkodtam, hogy valamilyen gyors csatlakozóval kellene megoldjam. Ha a forrasztás megengedett, akkor nem kell ezen tovább gondolkodnom.
Üdv
Igazából lehet forrasztani,de nem ajánlott.8 db gyorscsatlakozó (4-4) kb.200 ft...
Küldtem privátot....
« Utoljára szerkesztve: 2011.04.19 kedd, 17:10:34 írta misi107 » Naplózva
BluElite
Vendég
« Új hozzászólás #1813 Dátum: 2011.04.20 szerda, 17:45:38 »

Sziasztok!

Fejlemények vannak. Régebben írtam arról, hogy autópályán meg-megtorpant a gép, zabálta a benzint, csak padlógáznál lehetett gyorsítani, egyebek. Akkor javasoltátok a lambda cserét. Ez még nem történt meg. Viszont  közelmúltban írtam, hogy menet közben a kuplung kinyomásakor alkalmanként hirtelen leesika fordulat, nagy ritkán le is fullad, illetve motorfék után enyhe gázadásra szintén megtorpan. Erre is lambdát mondtatok. Nos ma megint autópályáztam, visszafele vontattam is, megint nekiállt rángatni egyebek. Kikaptam  a 13-as, Misi107 által javasolt biztosítékot, és láss csodát, ha nem is azonnal, de 1-2 kilóméter után megszűnt a rángatás, a hirtelen fordulat visszaesés, megtorpanás, egyebek. Szóval most már beszerzem azt a szondát.

Amúgy jól van az úgy hogy 1-2 kilóméter kellett a "megjavuláshoz"?

 :appl:í

Köszönettel: BluElite
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1814 Dátum: 2011.04.20 szerda, 18:06:14 »

Sziasztok!

Fejlemények vannak. Régebben írtam arról, hogy autópályán meg-megtorpant a gép, zabálta a benzint, csak padlógáznál lehetett gyorsítani, egyebek. Akkor javasoltátok a lambda cserét. Ez még nem történt meg. Viszont  közelmúltban írtam, hogy menet közben a kuplung kinyomásakor alkalmanként hirtelen leesika fordulat, nagy ritkán le is fullad, illetve motorfék után enyhe gázadásra szintén megtorpan. Erre is lambdát mondtatok. Nos ma megint autópályáztam, visszafele vontattam is, megint nekiállt rángatni egyebek. Kikaptam  a 13-as, Misi107 által javasolt biztosítékot, és láss csodát, ha nem is azonnal, de 1-2 kilóméter után megszűnt a rángatás, a hirtelen fordulat visszaesés, megtorpanás, egyebek. Szóval most már beszerzem azt a szondát.

Amúgy jól van az úgy hogy 1-2 kilóméter kellett a "megjavuláshoz"?

 :appl:í

Köszönettel: BluElite
igen,mert kb. annyi idő kell a vezérlőnek,amíg felismeri,hogy nincs lambda és átáll az alap gyári értékre.
Naplózva
BluElite
Vendég
« Új hozzászólás #1815 Dátum: 2011.04.20 szerda, 18:15:34 »

igen,mert kb. annyi idő kell a vezérlőnek,amíg felismeri,hogy nincs lambda és átáll az alap gyári értékre.

És az nem gáz hogy a cseréig így autózok? Nem árt meg valaminek?
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #1816 Dátum: 2011.04.20 szerda, 18:28:51 »

És az nem gáz hogy a cseréig így autózok? Nem árt meg valaminek?
a pénztárcádnak fogyasztásilag  vigyor3
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1817 Dátum: 2011.04.20 szerda, 18:45:05 »

a pénztárcádnak fogyasztásilag  vigyor3
hát,ha a rossz lambdával sokat fogyasztott,annál már csak kevesebb lesz...
Naplózva
BluElite
Vendég
« Új hozzászólás #1818 Dátum: 2011.04.20 szerda, 20:39:16 »

hát,ha a rossz lambdával sokat fogyasztott,annál már csak kevesebb lesz...

nem, kimonondottan egyátalán nem evett sokat. sőt. A már leírt tüneteken kívül nem tapasztaltam mást.

Tisztelettel: BluElite
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1819 Dátum: 2011.04.20 szerda, 21:17:11 »

Sziasztok!

Fejlemények vannak. Régebben írtam arról, hogy autópályán meg-megtorpant a gép, zabálta a benzint...
?
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
BluElite
Vendég
« Új hozzászólás #1820 Dátum: 2011.04.21 csütörtök, 13:27:44 »

?

Magyarázat következik, jogos a kérdőjel: normál országúti forgalomban, az ezek szerint rossz lambda ellenére egyátalán nem evett sokat.
Ha aujtópályán beálltam pl 120-ra, egy idő után elkezdett lassulni a gé annak ellenére, hogy ugyanazon a ponton megtartottam a gázt. Erről a pontról két módon lehetett kibillenteni: egyrészt úgy hogy megtartottam a gázt továbbra is, és "meggondolva magát" egy idő után, viszzaált a gázpedál állásának megfefelelő fordulatra, sebességre (egy darabig). A másik lehetséges módszer az volt hogy lepadlóztam neki, ekkor elkezdett húzni a gép. Mivel akkor ha jól tudom, a lambda jelet nem veszi figyelembe.  Ha csak egy kicsivel több gázt adtam, nem csinált rá semmit. Szóval ezek miatt a körülmények miatt ette a benzint, mert nehéz volt normálisan haladni.
A normál országúti közlekedés esetén a rossz lambda ellenére ilyen zavaró tüneteket nem produkált, így nem is kellett a gázpedállal bűvészkedni. Országúton a lambdára utaló tünet kimerült abban, hogy kuplungoláskor néha hirtelen leesett a fordulat, illetve motorfék utáni enyhe gázra kissé megtorpant 1-2 másodpercre. Az országúti körülmények között éppen ezért elég jól fogyasztott.

Elnézést mindenkitől ha félreérthető voltam, legközelebb megpróbálok pontosabban fogalmazni.

Tisztelettel: BluELite
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #1821 Dátum: 2011.04.26 kedd, 15:39:52 »

Sziasztok!

VIK szerint a katalizátor is tré a gépben. Amíg nem cserélek katalizátort addig ne is foglalkozzak a labdaszondával, vagy így is érdemes cserélni?

Olvastam a fórumon, hogy a lambda szonda jeleket hibaellenőrzéshez ki lehet mérni. A fekete vezetékről kellene kapcsolatot létesíteni egy multiméterrel. Van valami javaslatotok, hogy ez milyen módon kivitelezhető? Elvágjam a kábelt? Beszúrjak egy tűt a gumitömítés mellé?

Üdv: Győző
Naplózva
BluElite
Vendég
« Új hozzászólás #1822 Dátum: 2011.05.02 hétfő, 14:47:27 »

Sziasztok!

Tudok egy helyet Kaposváron, Pécsen, vagy az Interneten, honnét lehetne olcsón Ford 5W-30 olajat venni? 5 liter kellene, cseréhez.

Köszönettel: BluELite
Naplózva
Préti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 617



« Új hozzászólás #1823 Dátum: 2011.05.02 hétfő, 15:25:07 »

Sziasztok!

Tudok egy helyet Kaposváron, Pécsen, vagy az Interneten, honnét lehetne olcsón Ford 5W-30 olajat venni? 5 liter kellene, cseréhez.

Köszönettel: BluELite
A Keres-kínál fórumban az első és a harmadik cégnél van olcsón gyári olaj (menj fel a honlapjukra) és úgy láttam, hogy 2e Ft a vidéki kiszállítás futárszolgálattal.
 
Naplózva

02'11 Mondeo Kombi 2.0 TDDI, Ghia+  nyes
Múlt:
96'03 Mondeo kombi 1.6, CLX  rinya
BluElite
Vendég
« Új hozzászólás #1824 Dátum: 2011.05.03 kedd, 08:30:40 »

A Keres-kínál fórumban az első és a harmadik cégnél van olcsón gyári olaj (menj fel a honlapjukra) és úgy láttam, hogy 2e Ft a vidéki kiszállítás futárszolgálattal.
 

Szia!

Köszönöm!
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1825 Dátum: 2011.05.03 kedd, 08:34:35 »

Sziasztok!

VIK szerint a katalizátor is tré a gépben. Amíg nem cserélek katalizátort addig ne is foglalkozzak a labdaszondával, vagy így is érdemes cserélni?

Olvastam a fórumon, hogy a lambda szonda jeleket hibaellenőrzéshez ki lehet mérni. A fekete vezetékről kellene kapcsolatot létesíteni egy multiméterrel. Van valami javaslatotok, hogy ez milyen módon kivitelezhető? Elvágjam a kábelt? Beszúrjak egy tűt a gumitömítés mellé?

Üdv: Győző
A tűs megoldás a nyerő.A gumi a csatlakozóval van felcsíptetve a vezetékre kis ügyességgel megtalálod a csatlakozó végét.A katalizátorral részben van igaza,egy univerzális csakx 20-25e ft,érdemes cserélni.A hatását egyből észre lehet venni.Azért csak részben,mert ha a lambda össze-vissza működik,az hazavághatja az új katalizátort is.
« Utoljára szerkesztve: 2011.05.03 kedd, 08:36:45 írta misi107 » Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #1826 Dátum: 2011.05.04 szerda, 12:24:20 »

A tűs megoldás a nyerő.A gumi a csatlakozóval van felcsíptetve a vezetékre kis ügyességgel megtalálod a csatlakozó végét.A katalizátorral részben van igaza,egy univerzális csakx 20-25e ft,érdemes cserélni.A hatását egyből észre lehet venni.Azért csak részben,mert ha a lambda össze-vissza működik,az hazavághatja az új katalizátort is.
Az univerzális katalizátorokról olvastam nagyon rossz véleményt is. Van valami tapasztalt, hogy meddig bírják a gyűrődést? A Bosal ennél is olcsóbb, 15000 körül van.  Inkább használt gyári vagy új univerzális?
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #1827 Dátum: 2011.05.04 szerda, 12:40:02 »

Az univerzális katalizátorokról olvastam nagyon rossz véleményt is. Van valami tapasztalt, hogy meddig bírják a gyűrődést? A Bosal ennél is olcsóbb, 15000 körül van.  Inkább használt gyári vagy új univerzális?
Szia! Személyes tapasztalatomat osztom meg veled, kerámia betétes katalizátorok eddig 2 évnél tovább nem bírták nálam, mindig megmozdult a belsejében a kerámia betét, ha egyben maradt akkor csak zörgött, de sajnos jártam úgy is hogy Németből hazafelé tartottam autópályán és szét tört darabokra a kerámia és eldugult tőle  a cső. Azóta fémbetétes katalizátort használok, ezzel még nem volt gondom. Szakál Metál forgalmaz ilyent ami nekem bejött, Caterán 2-0238991 számú ez kis ovál 57,2mm-s csőkimenettel. Üdv. Kusti
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #1828 Dátum: 2011.05.04 szerda, 14:01:35 »

Szia! Személyes tapasztalatomat osztom meg veled, kerámia betétes katalizátorok eddig 2 évnél tovább nem bírták nálam, mindig megmozdult a belsejében a kerámia betét, ha egyben maradt akkor csak zörgött, de sajnos jártam úgy is hogy Németből hazafelé tartottam autópályán és szét tört darabokra a kerámia és eldugult tőle  a cső. Azóta fémbetétes katalizátort használok, ezzel még nem volt gondom. Szakál Metál forgalmaz ilyent ami nekem bejött, Caterán 2-0238991 számú ez kis ovál 57,2mm-s csőkimenettel. Üdv. Kusti
Szia!

Kösz, hogy megosztottad a tapasztalatod.

Döntés előtt körbejárom a dolgot.

Üdv
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #1829 Dátum: 2011.05.04 szerda, 16:02:26 »

Szia!

Kösz, hogy megosztottad a tapasztalatod.

Döntés előtt körbejárom a dolgot.

Üdv
Szia! Szívesen, remélem, hogy segít majd a vásárlásban. Üdv.Kusti 
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1830 Dátum: 2011.05.05 csütörtök, 10:34:04 »

Az univerzális katalizátorokról olvastam nagyon rossz véleményt is. Van valami tapasztalt, hogy meddig bírják a gyűrődést? A Bosal ennél is olcsóbb, 15000 körül van.  Inkább használt gyári vagy új univerzális?

Ez van a Bátyámnak. Már arra sem emléxem, hogy mióta... Talán 5 éve, és hibátlan... Asszem az ovál kell:
http://extremetrader.addel.hu/products.php?prcategory=5308
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #1831 Dátum: 2011.05.05 csütörtök, 10:45:40 »

Ez van a Bátyámnak. Már arra sem emléxem, hogy mióta... Talán 5 éve, és hibátlan... Asszem az ovál kell:
http://extremetrader.addel.hu/products.php?prcategory=5308
Igen az ovál kell az autójára.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1832 Dátum: 2011.05.05 csütörtök, 11:38:57 »

Ez van a Bátyámnak. Már arra sem emléxem, hogy mióta... Talán 5 éve, és hibátlan... Asszem az ovál kell:
http://extremetrader.addel.hu/products.php?prcategory=5308
Nekem is ez lett berakva,tudtommal semmi gond nincs vele az új tulajnál sem.
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #1833 Dátum: 2011.05.06 péntek, 08:17:18 »

Ez van a Bátyámnak. Már arra sem emléxem, hogy mióta... Talán 5 éve, és hibátlan... Asszem az ovál kell:
http://extremetrader.addel.hu/products.php?prcategory=5308
Ez fémbetétes?
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #1834 Dátum: 2011.05.06 péntek, 08:20:23 »

Ez fémbetétes?
Szerintem nem, azok egy kicsivel drágábbak, de unixban is forgalmazzák ezt, meg tudod ott is kérdezni, hogy milyen.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1835 Dátum: 2011.05.06 péntek, 14:59:40 »

Ez fémbetétes?

Sztem ez kerámia betétes.
Nincs ezzel baj...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
zsibo
Vendég
« Új hozzászólás #1836 Dátum: 2011.05.08 vasárnap, 21:11:59 »

Sziasztok! Valaki meg tudná nekem mondani, hogy van egy MK1 1.6-os kombim, és tönkrement a klímakompresszor a kocsiban és lenne egy 1.8-as mondeoé hogy az jó lenne-e rá??működni fog-e, vagy jó lesz-e rá?Huh?? Előre is köszönöm
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1837 Dátum: 2011.05.08 vasárnap, 21:21:19 »

Sziasztok! Valaki meg tudná nekem mondani, hogy van egy MK1 1.6-os kombim, és tönkrement a klímakompresszor a kocsiban és lenne egy 1.8-as mondeoé hogy az jó lenne-e rá??működni fog-e, vagy jó lesz-e rá?Huh?? Előre is köszönöm
hát,hogy működni fog-e az csak akkor derül ki,ha ráraktad.De tudtommal egyforma.
Naplózva
mpolis
Vendég
« Új hozzászólás #1838 Dátum: 2011.05.09 hétfő, 19:48:26 »

Sziasztok.
Új vagyok a fórumon,segítségre lenne szükségem.
1993-as 1.6-os Mondeomnak nem bírjuk kitekerni a hengerfej csavarjait,már több Béta kulcsot is eltörtünk,de meg sem mozdulnak a csavarok.
Ha valaki tud segíteni vagy van ötlete,nagyon szívesen venném.
Köszönöm.
Naplózva
lacus3
Vendég
« Új hozzászólás #1839 Dátum: 2011.05.10 kedd, 17:40:35 »

 integet2
Sziasztok.
Új vagyok a fórumon,segítségre lenne szükségem.
1993-as 1.6-os Mondeomnak nem bírjuk kitekerni a hengerfej csavarjait,már több Béta kulcsot is eltörtünk,de meg sem mozdulnak a csavarok.
Ha valaki tud segíteni vagy van ötlete,nagyon szívesen venném.
Köszönöm.

Szia a csavarok melegitve kijönnek (gáz-oxigén) csak vigyázva fel ne gyujtsd!!
Naplózva
BluElite
Vendég
« Új hozzászólás #1840 Dátum: 2011.05.19 csütörtök, 12:21:56 »

Kedves Fórumozók!

A közelmúltban írtam a gépem ('93 1.6) lambda problémáiról, illetve egyéb anomáliákról. Többek között problémám volt, hogy motorfék utáni kuplung kinyomáskor a fordulat hirtelen leesik, 400 környékére, győz észhez térni. Akkor azt hittem, hogy a rossz lambda kiiktatásával, cseréjével megszűnik ez gond. Sajnos tévedtem. Azóta is fennáll, csak egy ideig nem jelentkezett. Mostanában ismét ezzel küzdök. Tud valaki tanácsot adni, merre keresgéljek? Lehet hogy marhaságot kérdezek, de az EGR és társai nem okozhatnak ilyet? Hogy tudom kimérni, jól működik-e?

Előre is köszönöm: BluELite
Naplózva
petyi
Vendég
« Új hozzászólás #1841 Dátum: 2011.05.23 hétfő, 12:50:33 »

Kedves Fórumozók!

A közelmúltban írtam a gépem ('93 1.6) lambda problémáiról, illetve egyéb anomáliákról. Többek között problémám volt, hogy motorfék utáni kuplung kinyomáskor a fordulat hirtelen leesik, 400 környékére, győz észhez térni. Akkor azt hittem, hogy a rossz lambda kiiktatásával, cseréjével megszűnik ez gond. Sajnos tévedtem. Azóta is fennáll, csak egy ideig nem jelentkezett. Mostanában ismét ezzel küzdök. Tud valaki tanácsot adni, merre keresgéljek? Lehet hogy marhaságot kérdezek, de az EGR és társai nem okozhatnak ilyet? Hogy tudom kimérni, jól működik-e?

Előre is köszönöm: BluELite

Hello, ilyen problémám nekem is van még nem sikerült fényt deritteni a problémára. ( szintén leesik a fordulat, ha hidegebb időbe indittom hideg motorral van hogy le is áll...) Ha sikerült kitapasztalnod majd pls értesíts! Smiley Sok sikert!! Petyi integet2
Naplózva
BluElite
Vendég
« Új hozzászólás #1842 Dátum: 2011.05.23 hétfő, 13:01:16 »

Hello, ilyen problémám nekem is van még nem sikerült fényt deritteni a problémára. ( szintén leesik a fordulat, ha hidegebb időbe indittom hideg motorral van hogy le is áll...) Ha sikerült kitapasztalnod majd pls értesíts! Smiley Sok sikert!! Petyi integet2

Szia!

Igazság szerint még nem jöttem rá a probléma okára. Bevallom, valami vákuumcső problémára gyanakszom, de ez csak tipp. Ránézésre minden rendben a csövek körül, azonban ha elindítom a motort és kinyítom a motorháztetőt, mintha fals levegőszívás hangját hallanám. Még sajnos nem találtam meg a forrását. Mondom, ez csak tipp. Bár a csövek sem régiek, tavaly vagy tavalyelőtt cseréltem őket. Egy biztos, csak akkor jelentkezik a fordulatszám leesés, ha motorfék után nyomom ki a kuplungot, tehát normál haladáskor, gyorsításkor nem. Egyszerűen nem értem...  wilting

Tisztelettel: BluELite

Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1843 Dátum: 2011.05.23 hétfő, 13:08:11 »

Szia!

Igazság szerint még nem jöttem rá a probléma okára. Bevallom, valami vákuumcső problémára gyanakszom, de ez csak tipp. Ránézésre minden rendben a csövek körül, azonban ha elindítom a motort és kinyítom a motorháztetőt, mintha fals levegőszívás hangját hallanám. Még sajnos nem találtam meg a forrását. Mondom, ez csak tipp. Bár a csövek sem régiek, tavaly vagy tavalyelőtt cseréltem őket. Egy biztos, csak akkor jelentkezik a fordulatszám leesés, ha motorfék után nyomom ki a kuplungot, tehát normál haladáskor, gyorsításkor nem. Egyszerűen nem értem...  wilting

Tisztelettel: BluELite



Milyen szondát sikerült venni?
Azt is kimértétek, hogy tuti jó?
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1844 Dátum: 2011.05.23 hétfő, 14:35:14 »

Szia!

Igazság szerint még nem jöttem rá a probléma okára. Bevallom, valami vákuumcső problémára gyanakszom, de ez csak tipp. Ránézésre minden rendben a csövek körül, azonban ha elindítom a motort és kinyítom a motorháztetőt, mintha fals levegőszívás hangját hallanám. Még sajnos nem találtam meg a forrását. Mondom, ez csak tipp. Bár a csövek sem régiek, tavaly vagy tavalyelőtt cseréltem őket. Egy biztos, csak akkor jelentkezik a fordulatszám leesés, ha motorfék után nyomom ki a kuplungot, tehát normál haladáskor, gyorsításkor nem. Egyszerűen nem értem...  wilting

Tisztelettel: BluELite


lambda?13-as biztosítékot vedd ki és próba.Vagy ezt már javasoltam?
Naplózva
BluElite
Vendég
« Új hozzászólás #1845 Dátum: 2011.05.23 hétfő, 14:58:17 »

lambda?13-as biztosítékot vedd ki és próba.Vagy ezt már javasoltam?

szia!

Igen, igen! Ez vezetett  rá hogy tényleg *** a lambda, mivel a biztosíték kikapás után menet közben már nem torpan meg a gép. Viszont a fordulat-leesős őrület még megvan. Akkor azt hittem megszűnt, de sajna tévedtem. Ismét csinálja.

Üdvözlettel: BluELite
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1846 Dátum: 2011.05.23 hétfő, 17:39:25 »

szia!

Igen, igen! Ez vezetett  rá hogy tényleg *** a lambda, mivel a biztosíték kikapás után menet közben már nem torpan meg a gép. Viszont a fordulat-leesős őrület még megvan. Akkor azt hittem megszűnt, de sajna tévedtem. Ismét csinálja.

Üdvözlettel: BluELite
Ami képes még rejtélyes hibát generálni,az a fojtószelepen levő doboz gumitömítése.Kikopik,elöregszik és képes falsot szívni.Ha a többi dolgot leellenőrizted (gyújtás,stb...) több ötletem nincs.
Naplózva
lacus3
Vendég
« Új hozzászólás #1847 Dátum: 2011.05.23 hétfő, 21:05:39 »

Ami képes még rejtélyes hibát generálni,az a fojtószelepen levő doboz gumitömítése.Kikopik,elöregszik és képes falsot szívni.Ha a többi dolgot leellenőrizted (gyújtás,stb...) több ötletem nincs.
Bocsi hogy bele vaú engem anno a kilométer mehajtónál lévö csatlakozó szivatott
Naplózva
BluElite
Vendég
« Új hozzászólás #1848 Dátum: 2011.05.24 kedd, 08:39:15 »

Ami képes még rejtélyes hibát generálni,az a fojtószelepen levő doboz gumitömítése.Kikopik,elöregszik és képes falsot szívni.Ha a többi dolgot leellenőrizted (gyújtás,stb...) több ötletem nincs.

Szia!

Mondasz valamit  wave Lehet hogy a hétvégén turkálok egy kicsit azon a környéken.

Köszönöm: BluElite
Naplózva
BluElite
Vendég
« Új hozzászólás #1849 Dátum: 2011.05.24 kedd, 08:40:30 »

Szia!

Mondasz valamit  wave Lehet hogy a hétvégén turkálok egy kicsit azon a környéken.

Köszönöm: BluElite

Sőt, lehet hogy egy pillangószelep tisztítás is lesz... Úgysem csináltam még sosem  Wink

BluElite
Naplózva
Oldalak: 1 ... 30 31 32 33 34 35 36 [37] 38 39 40 41 42 43 44 ... 88   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.076 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.