Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 03:17:14 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 35 36 37 38 39 40 41 [42] 43 44 45 46 47 48 49 ... 88   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)  (Megtekintve 1674306 alkalommal)
0 Felhasználó és 105 vendég van a témában
belphegor
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 286


Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2050 Dátum: 2011.08.26 péntek, 15:57:18 »

Sziasztok!

SOS!



Mi lehet a vezérműszíjamnál? MKI. 2000ccm, benzines motor. Amíg leállítottam a parkolóban a motort, semmi baj. Aztán mikor órák múlva újra indítom, iszonyatos csattogás, de még hazamentem vele. Otthon levettem a felső műa. fedelet a vezérműszíjról, nézem, a vezérműszíj feszessége újjal benyomhatóan rúgózik felűlről. Remélem érthetően írtam. Mire tippeltek?
Naplózva

95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
szellemlovas75
Vendég
« Új hozzászólás #2051 Dátum: 2011.08.26 péntek, 18:08:35 »

Sziasztok!

SOS!



Mi lehet a vezérműszíjamnál? MKI. 2000ccm, benzines motor. Amíg leállítottam a parkolóban a motort, semmi baj. Aztán mikor órák múlva újra indítom, iszonyatos csattogás, de még hazamentem vele. Otthon levettem a felső műa. fedelet a vezérműszíjról, nézem, a vezérműszíj feszessége újjal benyomhatóan rúgózik felűlről. Remélem érthetően írtam. Mire tippeltek?
nem biztos,hogy azzal van gond igazából van neki kis játéka. max ami elképzelhető darált le a bordákból és át ugrott a vezérlésed. én erre tippelnék.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #2052 Dátum: 2011.08.26 péntek, 19:40:15 »

Sziasztok!

SOS!



Mi lehet a vezérműszíjamnál? MKI. 2000ccm, benzines motor. Amíg leállítottam a parkolóban a motort, semmi baj. Aztán mikor órák múlva újra indítom, iszonyatos csattogás, de még hazamentem vele. Otthon levettem a felső műa. fedelet a vezérműszíjról, nézem, a vezérműszíj feszessége újjal benyomhatóan rúgózik felűlről. Remélem érthetően írtam. Mire tippeltek?
szerintem a vez.szíj így normális.
mikor volt cserélve?
szerintem a vízpumpád hullott szét...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #2053 Dátum: 2011.08.26 péntek, 19:51:22 »

szerintem a vez.szíj így normális.
mikor volt cserélve?
szerintem a vízpumpád hullott szét...
annyira azért nem benyomható csak feszítővel.Nem lada ez vazze...szerintem a feszítő csapágya tört szét vagy valamelyik görgő.
Naplózva
belphegor
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 286


Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2054 Dátum: 2011.08.26 péntek, 20:35:01 »

annyira azért nem benyomható csak feszítővel.Nem lada ez vazze...szerintem a feszítő csapágya tört szét vagy valamelyik görgő.
Sziasztok!

Na, közben valamennyire belekukucskáltam. Valószínűleg a feszítőgörgő csapágya ment szét. Sajnos a burkolatot nem sikerűlt  leszednem, csak  egyik csavart  kiszedve kissé elhúzni, mert többek  között a főtengely ékszíjtárcsájának csavarát sem sikerűlt meglazítanom azzal a technikával, hogy 1-es sebességbe teszem a váltót, asszony meg nyomja a féket. Lehet, hogy lükvercben több esélyem lett volna? Jobbmenetes ugye? Tehát óramutató járásával ellentétes irányba tekerve jön ki a csavar? Ha így nem megy, mi a jobb megoldás, kuplungnál valahogy beakasztani valamit? A másik kérdésre válaszolva, nem tudom mikori a vezérműszíj, több mint 3 éve így vettem a mondit. A szíj nagyon jól néz most is ki, szerintem utoljára csak azt cserélték. Én kb. 30000-et mentem a kocsival. Ha nem boldogulok vele, tudtok valakit Cinkota (Bp,XVI. ker)környékén aki megcsinálná. Elég sürgős lenne. Dolgozom vele. A szíjat nem, csak ami azon kívűl kell, annak a cseréjét kérném.

 Látom, most hiába ülök itt, mindenki Barátok Közt-öt néz, akkor talán holnapra megtudok még valamit  wave  Feri
« Utoljára szerkesztve: 2011.08.26 péntek, 20:51:55 írta belphegor » Naplózva

95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #2055 Dátum: 2011.08.26 péntek, 20:52:44 »

Sziasztok!

Na, közben valamennyire belekukucskáltam. Valószínűleg a feszítőgörgő csapágya ment szét. Sajnos a burkolatot nem sikerűlt  leszednem, csak  egyik csavart  kiszedve kissé elhúzni, mert többek  között a főtengely ékszíjtárcsájának csavarát sem sikerűlt meglazítanom azzal a technikával, hogy 1-es sebességbe teszem a váltót, asszony meg nyomja a féket. Lehet, hogy lükvercben több esélyem lett volna? Jobbmenetes ugye? Tehát óramutató járásával ellentétes irányba tekerve jön ki a csavar? Ha így nem megy, mi a jobb megoldás, kuplungnál valahogy beakasztani valamit? A másik kérdésre válaszolva, nem tudom mikori a vezérműszíj, több mint 3 éve így vettem a mondit. A szíj nagyon jól néz most is ki, szerintem utoljára csak azt cserélték. Én kb. 30000-et mentem a kocsival. Ha nem boldogulok vele, tudtok valakit Cinkota (Bp,XVI. ker)környékén aki megcsinálná. Elég sürgős lenne. Dolgozom vele. A szíjat nem, csak ami azon kívűl kell, annak a cseréjét kérném. Látom, mindenki Barátok Közt-öt néz, akkor talán holnapra megtudok még valamit  wave  Feri
hát,első menetben azért illik egy vezérmű cserét megejteni az autó vásárlás után (mármint a szíjas sornégyeknél) Vegyél még a készlet mellé egy vízpumpát és generátorszíjat is.Egyszerűbb ilyenkor cserélni az egész miskulanciát.
Naplózva
belphegor
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 286


Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2056 Dátum: 2011.08.26 péntek, 20:59:52 »

hát,első menetben azért illik egy vezérmű cserét megejteni az autó vásárlás után (mármint a szíjas sornégyeknél) Vegyél még a készlet mellé egy vízpumpát és generátorszíjat is.Egyszerűbb ilyenkor cserélni az egész miskulanciát.


Mikor megvettem, akkor is azt mondtam, hogy majd jövőre lesz rá pénz és mindent rendbe teszek rajta. Most is ebben bízom.  Amúgy rendes autó, mindkét meghibásodásánál hazajött szépen és itt az udvarban lehelte ki a lelkét. Előzőleg, tavaly előtt a főtengely jeladó szakadt meg.
Naplózva

95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #2057 Dátum: 2011.08.26 péntek, 21:04:04 »

Mikor megvettem, akkor is azt mondtam, hogy majd jövőre lesz rá pénz és mindent rendbe teszek rajta. Most is ebben bízom.  Amúgy rendes autó, mindkét meghibásodásánál hazajött szépen és itt az udvarban lehelte ki a lelkét. Előzőleg, tavaly előtt a főtengely jeladó szakadt meg.
ezzel csak az a baj,hogy egyre gyűlnek a "ráérünk arra még" javítások,aztán ha tényleg beüt a vész többe kerül mint előtte...
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #2058 Dátum: 2011.08.28 vasárnap, 09:25:03 »

Sziasztok!

A szívócsonk leszerelésénél elakadtam a (szembenállva) bal oldali tőcsavar eltávolításánál.
Van valakinek tapasztalata amit meg is osztana, hogy miként lehet a szívócsonkot leszedni?

Üdv
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #2059 Dátum: 2011.08.28 vasárnap, 09:49:22 »

Sziasztok!

A szívócsonk leszerelésénél elakadtam a (szembenállva) bal oldali tőcsavar eltávolításánál.
Van valakinek tapasztalata amit meg is osztana, hogy miként lehet a szívócsonkot leszedni?

Üdv
mi az elakadás tárgya?
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #2060 Dátum: 2011.08.28 vasárnap, 10:12:10 »

mi az elakadás tárgya?
A szívócsonk kiszedése a cél.
A szívócsonk tartócsavarjai közül kilenc csavart ki tudtam csavarozni, a tizediket, egy tőcsavart nem tudok sehogy eltávolítani. Erről a tőcsavarról nem bírom lehúzni a szívócsonkot. A tőcsavart sem tudom kicsavarozni, mert a generátor tartókonzolja ebben akadályoz.
 
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #2061 Dátum: 2011.08.28 vasárnap, 10:50:26 »

A szívócsonk kiszedése a cél.
A szívócsonk tartócsavarjai közül kilenc csavart ki tudtam csavarozni, a tizediket, egy tőcsavart nem tudok sehogy eltávolítani. Erről a tőcsavarról nem bírom lehúzni a szívócsonkot. A tőcsavart sem tudom kicsavarozni, mert a generátor tartókonzolja ebben akadályoz.
 
Megoldódott! A szívócsonkot csak a generátor és a tartókonzol leszedése után tudtam leszedni.

Üdv
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #2062 Dátum: 2011.08.29 hétfő, 10:08:04 »

...Én kb. 30000-et mentem a kocsival. Ha nem boldogulok vele, tudtok valakit Cinkota (Bp,XVI. ker)környékén aki megcsinálná. Elég sürgős lenne. Dolgozom vele. A szíjat nem, csak ami azon kívűl kell, annak a cseréjét kérném.

 Látom, most hiába ülök itt, mindenki Barátok Közt-öt néz, akkor talán holnapra megtudok még valamit  wave  Feri
Az én szerelőm 60e km garit adott az új vez.szíjra. Ennek a felét te már elhasználtad, és nem tudhatod, hogy előző tulaj mennyit rakott bele.
A teljes vez.szettből a szíj a legkisebb tétel, a görgők/feszítő jóval többe kerül. Ráadásul a szerelő nem fogja csak az egyik görgőt cserélni, ha mégis, akkor mondd meg ki ez a szerelő, mert én a közelébe sem megyek. Csak a szíjat szokták - néha - cserélni magában, de az sem ajánlott. Cromaxban a benzineshez a készlet 28-e Ft, szerintem nem éri meg kockáztatni.
Viszont ha a vízpumpád ment szét, akkor ahhoz úgyis le kell bontani a vezérlést, és akkor a szerelő meg tudja mondani a szíj és a görgők állapotát.
Nekem úgy sikerült vízpumpát cserélni, hogy elpisilte magát a kocsi. Valami tömszelencét magyarázott a szerelő, hogy az idővel elengedi magát, ezzel is jelezve a csereperiódus eljövetelét.
Mindenesetre sok szerencsét a szereléshez.

Üdv, HegeGabi.
Naplózva
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #2063 Dátum: 2011.08.29 hétfő, 21:21:17 »

Az én szerelőm 60e km garit adott az új vez.szíjra. Ennek a felét te már elhasználtad, és nem tudhatod, hogy előző tulaj mennyit rakott bele.
A teljes vez.szettből a szíj a legkisebb tétel, a görgők/feszítő jóval többe kerül. Ráadásul a szerelő nem fogja csak az egyik görgőt cserélni, ha mégis, akkor mondd meg ki ez a szerelő, mert én a közelébe sem megyek. Csak a szíjat szokták - néha - cserélni magában, de az sem ajánlott. Cromaxban a benzineshez a készlet 28-e Ft, szerintem nem éri meg kockáztatni.
Viszont ha a vízpumpád ment szét, akkor ahhoz úgyis le kell bontani a vezérlést, és akkor a szerelő meg tudja mondani a szíj és a görgők állapotát.
Nekem úgy sikerült vízpumpát cserélni, hogy elpisilte magát a kocsi. Valami tömszelencét magyarázott a szerelő, hogy az idővel elengedi magát, ezzel is jelezve a csereperiódus eljövetelét.
Mindenesetre sok szerencsét a szereléshez.

Üdv, HegeGabi.

Nekem úgy jelzett a vízpumpa, hogy csapágyas hangja lett. Az ékszíj is adott néha furcsa hangot, de annak az ellenszere, hogy működés közben kevés vizet juttatok rá.
A szerelő hív, hogy a vezérműszíjat is kellene cserélni, mert nagyon cafat állapotú. Amikor megvettem az autót, márkaszervízben(!) cseréltettem a vezérműszíjat. Ablakemelőkapcsoló-tisztítást is kértem. Azt is megkaptam, a számlán persze. Utólag tudtam meg, hogy a kapcsoló nem is szedhető szét...
Naplózva
belphegor
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 286


Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2064 Dátum: 2011.08.31 szerda, 06:34:47 »

Mondeo benzines, 2000-ccm-es 1995-ös: főtengelyen ékszíjtárcsa csavarja merre tekerjem le?
Naplózva

95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #2065 Dátum: 2011.08.31 szerda, 07:19:58 »

Mondeo benzines, 2000-ccm-es 1995-ös: főtengelyen ékszíjtárcsa csavarja merre tekerjem le?
minden csavar, minden zár, balra nyílik, jobbra zár  Wink
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #2066 Dátum: 2011.09.01 csütörtök, 09:29:11 »

minden csavar, minden zár, balra nyílik, jobbra zár  Wink
Kivéve amelyik nem.  nyes
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #2067 Dátum: 2011.09.01 csütörtök, 10:01:08 »

Kivéve amelyik nem.  nyes
az meg erősíti a szabályt Cheesy
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #2068 Dátum: 2011.09.01 csütörtök, 18:18:54 »

Sziasztok!

Három autósboltot néztem át, de sem alapjárati motor tömítést, se pillangószelep tömítést se vákuumcsövet nem találtam. Milyen címszó alatt kell keresni és melyik alkatrészboltban, hogy megtaláljam?

Üdv
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #2069 Dátum: 2011.09.01 csütörtök, 19:43:17 »

Sziasztok!

Három autósboltot néztem át, de sem alapjárati motor tömítést, se pillangószelep tömítést se vákuumcsövet nem találtam. Milyen címszó alatt kell keresni és melyik alkatrészboltban, hogy megtaláljam?

Üdv
alapjárati van a cromaxnál (bár a mondeohóz való nincs fent az oldalukon) kb. 700 ft/darab.A fojtószelep tömítés egy fém lap,miért akarod cserélni?Vákumcsó mint olyan több méretben van,általában maszek boltok árulnak méterre,centire mindenféle átmérőben és felépítésben.
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #2070 Dátum: 2011.09.01 csütörtök, 20:01:56 »

alapjárati van a cromaxnál (bár a mondeohóz való nincs fent az oldalukon) kb. 700 ft/darab.A fojtószelep tömítés egy fém lap,miért akarod cserélni?Vákumcsó mint olyan több méretben van,általában maszek boltok árulnak méterre,centire mindenféle átmérőben és felépítésben.

Kösz az információkat!
A fojtószelep tömítést kikezdte a rozsda ... . Van valami elvárás, a fizikai méreteken kívül, a vákuumcsövekkel kapcsolatban, vagy a mezei, ami lesz az jó?

A szívócsonk takarításánál mit javasolsz, hogy a lerakódott korom-olaj.por réteget könnyen vagy könnyebben eltávolíthassam?
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #2071 Dátum: 2011.09.01 csütörtök, 21:52:00 »

Kösz az információkat!
A fojtószelep tömítést kikezdte a rozsda ... . Van valami elvárás, a fizikai méreteken kívül, a vákuumcsövekkel kapcsolatban, vagy a mezei, ami lesz az jó?

A szívócsonk takarításánál mit javasolsz, hogy a lerakódott korom-olaj.por réteget könnyen vagy könnyebben eltávolíthassam?
Nem tudom,mert a sornégy műanyag...n d oldalán brigécben áztatást ír (lavór tele olajjal és hagyni ázni...) utána egy nagynyomásúval átmosás.Ha kell talán még nálam is van fojtószelep tömítés.Akciós áron a tiéd ha kell.
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #2072 Dátum: 2011.09.01 csütörtök, 22:12:54 »

Nem tudom,mert a sornégy műanyag...n d oldalán brigécben áztatást ír (lavór tele olajjal és hagyni ázni...) utána egy nagynyomásúval átmosás.Ha kell talán még nálam is van fojtószelep tömítés.Akciós áron a tiéd ha kell.
Erre számítottam endé alpján én is, ugyanakkor a te leírásodban vmilyen drótkefés megoldásra is emlékeztem és most tudatosult , hogy a V6-nál fém ami itt műanyag. A tömítés érdekel.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #2073 Dátum: 2011.09.01 csütörtök, 22:25:14 »

Erre számítottam endé alpján én is, ugyanakkor a te leírásodban vmilyen drótkefés megoldásra is emlékeztem és most tudatosult , hogy a V6-nál fém ami itt műanyag. A tömítés érdekel.
okéj,a hétvégén előtúrom.A túlságosan lukas memóriám szerint egy még kallódik valahol...
Az egy nagyon puha kefe,nekem ugyanis sehogy nem jött le a ráégett koksz a falról.De ez alu,gyakorlatilag egy polírral ért fel a takarítás vele.
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #2074 Dátum: 2011.09.01 csütörtök, 22:53:43 »

okéj,a hétvégén előtúrom.A túlságosan lukas memóriám szerint egy még kallódik valahol...
Az egy nagyon puha kefe,nekem ugyanis sehogy nem jött le a ráégett koksz a falról.De ez alu,gyakorlatilag egy polírral ért fel a takarítás vele.
Előbb próbálkozom az áztatással, ha nem használ, akkor ráérek majd a keményebb eszközök használatán agyalni.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2075 Dátum: 2011.09.10 szombat, 20:05:48 »


egy újabb spam szomoru1
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
belphegor
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 286


Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2076 Dátum: 2011.09.13 kedd, 22:06:16 »

minden csavar, minden zár, balra nyílik, jobbra zár  Wink

Köszi, már csak az a gondom, hogy miként rögzítsem elfordulás ellen a főtengelyt a kicsavaráshoz. Sebességben fékezve is elfordul. Menők hogyan oldják meg? Mit javasoltok? Próbáljam a kuplungnál a fogaskoszorút betámasztani?
Naplózva

95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #2077 Dátum: 2011.09.13 kedd, 23:15:59 »

Köszi, már csak az a gondom, hogy miként rögzítsem elfordulás ellen a főtengelyt a kicsavaráshoz. Sebességben fékezve is elfordul. Menők hogyan oldják meg? Mit javasoltok? Próbáljam a kuplungnál a fogaskoszorút betámasztani?
jó lenne, ha nem ott próbálnád, akár csúnya vége is lehet ...
most neked szét van szedve teljesen?
mert akkor tárcsa és szerkezet le, úgyse árt megtakarítani, lendkerék le, fogsz egy zártszelvényt, kell rá két luk, a lendkerék felfekvési területénél kell lenni két lyuknak, ami nem menetes, oda stift bele, valaki ellentart, te lecsavarod egy hosszú fix szárral (légkulcs nem kell hozzá ezen módszerrel)
Naplózva
Pocska
Vendég
« Új hozzászólás #2078 Dátum: 2011.09.18 vasárnap, 12:37:26 »

Tudom, hogy ez már lerágott csont, de 5w30 olaj a legjobb a kocsiba? 5w40 az rosszabb?

Pocska
Naplózva
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #2079 Dátum: 2011.09.18 vasárnap, 19:37:36 »

Tudom, hogy ez már lerágott csont, de 5w30 olaj a legjobb a kocsiba? 5w40 az rosszabb?

Pocska

Mind a kettő jó. A 40-es kell, ha Szicíliában vagy Görögországban használod a Mondit. Melegben jobban megőrzi kenőképességét.
Naplózva
Pocska
Vendég
« Új hozzászólás #2080 Dátum: 2011.09.18 vasárnap, 19:54:52 »

Mind a kettő jó. A 40-es kell, ha Szicíliában vagy Görögországban használod a Mondit. Melegben jobban megőrzi kenőképességét.

Ok, köszönöm!
Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #2081 Dátum: 2011.09.18 vasárnap, 20:48:35 »

Srácok! A rossz minőségű, vizes benzintől lehetséges az, hogy rossz az alapjáratom és megáll az autó alapjáraton? Utána pöcc röffre indul. Azért tartok már itt, mert vezeték ellenőrzések megvoltak, MAF szenzort megtisztítottam és mégis csinálja. Aztán ma tankoltam a helyi No Name kúton és megint előjött a hiba. Ha SHELL-nél tankolok akkor nincs ilyen.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #2082 Dátum: 2011.09.18 vasárnap, 20:54:41 »

Srácok! A rossz minőségű, vizes benzintől lehetséges az, hogy rossz az alapjáratom és megáll az autó alapjáraton? Utána pöcc röffre indul. Azért tartok már itt, mert vezeték ellenőrzések megvoltak, MAF szenzort megtisztítottam és mégis csinálja. Aztán ma tankoltam a helyi No Name kúton és megint előjött a hiba. Ha SHELL-nél tankolok akkor nincs ilyen.
hát,minőségben van különbség de vizes benzin mint olyan azért már nemigen létezik.
Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #2083 Dátum: 2011.09.18 vasárnap, 20:59:47 »

hát,minőségben van különbség de vizes benzin mint olyan azért már nemigen létezik.

Jelentették már fel ezt a benzinkutat és az ellenőrzésen kiderült, hogy tényleg rossz volt a cucc. Jól megbüntették őket és úgy hittem, hogy tanultak belőle de úgy látszik nem.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #2084 Dátum: 2011.09.18 vasárnap, 21:04:13 »

Jelentették már fel ezt a benzinkutat és az ellenőrzésen kiderült, hogy tényleg rossz volt a cucc. Jól megbüntették őket és úgy hittem, hogy tanultak belőle de úgy látszik nem.
hát akkor meg a francnak mész oda tankolni  Huh?...erre nem tudok jobbat...privit megkaptad?jó lesz így?Esetleg nyomáskapcsolót vagy a vákumos bigyót keressek?bár ez utóbbiból most dobtam ki egyet...
Naplózva
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #2085 Dátum: 2011.09.18 vasárnap, 21:37:15 »

Srácok! A rossz minőségű, vizes benzintől lehetséges az, hogy rossz az alapjáratom és megáll az autó alapjáraton? Utána pöcc röffre indul. Azért tartok már itt, mert vezeték ellenőrzések megvoltak, MAF szenzort megtisztítottam és mégis csinálja. Aztán ma tankoltam a helyi No Name kúton és megint előjött a hiba. Ha SHELL-nél tankolok akkor nincs ilyen.

Vizes benzin NINCS. A benzin a vízzel a legkisebb mértékben sem elegyedik. A tank falán lecsapódik a pára, lesüllyed a tank aljára és csak akkor szívhatja ki a motor, amikor már majdnem üres a tank. Ezért sem szabad hagyni kifogyni a benzint.

A benzin minősége azért változhat, mert az oktánszámnövelő adalékokkal üzletelnek a kutasok, esetleg be sem kerül a benzinbe. De sokat számít a minőség. A műszaki vizsga előtt ÖMV prémiumbenzint tankoltam, kitakarítottam az injektorokat és nyolc év után először most ment át az autó a füstgázelemzésen úgy, hogy nem volt szükség semmiféle állítgatásra.

A megvásárolható benzinjavító adalékok egy fajtája a tank alján található vizet feloldja a benzinben. Ezek az adalékok izopropil-alkoholt tartalmaznak. Én is vettem egy liter IP-alkoholt egy festékboltban és három decilitert a tankolás előtt betöltöttem. A hidegek beállta előtt a kisautó is fog kapni egy izopropanolos beöntést, annak a benzinrendszere hajlamos rá, hogy a vízdugók nagy hidegben befagyjanak, és csak akkor indul az autó, amikor tartósan nulla fok felett van a hőmérséklet.
Naplózva
Gabesz85
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229


6206213656 loloka85@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2086 Dátum: 2011.09.19 hétfő, 17:24:18 »

Sziasztok érdekelne, hogy tudom megoldani azt hogy kivonasak egy mondit végleg a forgalomból, de nem akarok tőle meg válni még egy ideig,míg szét nem szedem darabokra.
Én mint magán ember a motort eltudom adni hivatalosan?Vagy csak a bontó adhat el motort?
Köszönöm előre
Naplózva

93 2.0 benzin GLX
2003.12 2.0 TDCI GHIA ZETEC-S
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #2087 Dátum: 2011.09.19 hétfő, 17:56:00 »

Sziasztok érdekelne, hogy tudom megoldani azt hogy kivonasak egy mondit végleg a forgalomból, de nem akarok tőle meg válni még egy ideig,míg szét nem szedem darabokra.
Én mint magán ember a motort eltudom adni hivatalosan?Vagy csak a bontó adhat el motort?
Köszönöm előre
kivonatod ideiglenesen. ez aszem 2600 ft fél évre.
a motort a bontó segítségével el tudod adni. a számlát a vevőd nevére iratod és ennyi...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #2088 Dátum: 2011.09.19 hétfő, 19:31:06 »

kivonatod ideiglenesen. ez aszem 2600 ft fél évre.
a motort a bontó segítségével el tudod adni. a számlát a vevőd nevére iratod és ennyi...
marhaság.ha saját tulajdonú az autó,akkor neked csak a bontási igazolás kell,ehhez le kell adni az üres kasztnit (vagy mond a bontós egy árat rá...és csak a plaketteket adod le...),amin az azonosítóknak rajta kell lenni.A bontós felméri kb. mennyi hiányzik az autóból,az után mond x összeget,amit befizetsz.Ha megkaptad az igazolást,akkor a forgalomból kivonást már ő intézi.Ideiglenes forgalomból kivonással nem adhatod el a motort,mert csak forgalomból végleg kivont jármű motorját lehet másik autóba beépíteni.Kivétel a véhat...ott lehet trükközni,de vannak még nem hivatalos utak,amik nem publikusak...
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #2089 Dátum: 2011.09.19 hétfő, 19:40:57 »

marhaság.ha saját tulajdonú az autó,akkor neked csak a bontási igazolás kell,ehhez le kell adni az üres kasztnit (vagy mond a bontós egy árat rá...és csak a plaketteket adod le...),amin az azonosítóknak rajta kell lenni.A bontós felméri kb. mennyi hiányzik az autóból,az után mond x összeget,amit befizetsz.Ha megkaptad az igazolást,akkor a forgalomból kivonást már ő intézi.Ideiglenes forgalomból kivonással nem adhatod el a motort,mert csak forgalomból végleg kivont jármű motorját lehet másik autóba beépíteni.Kivétel a véhat...ott lehet trükközni,de vannak még nem hivatalos utak,amik nem publikusak...
na erről ismét nem kellene vitázni...
amiket én vittem eddig bontóba, az utolsó patentig kiganyéztam. ingyé evitte a tréler és nem kellett fizetnem. az más dolog, hogy mikor kijött az ócskavasért, a kiszedett motor adatait leellenőrizte és x összeget kért a számláért, miszerint visszavettem.
a motor eladására írtam, ha eljut a bontóig, akkor a számlát ne a maga, hanem a vevő nevére irassa. de ez ugye feltételezi, hogy leadta (tehát már szétszedte és a kezében a bontási igazolás).
viszont! ha a bontott motort a madár le is akarja papírozni, ugyan úgy 15 napja van az adatmódosításra, mert utána a számlával kitörölheti a kipárnázott test tájékát...
én legalább is így tudom, mert erre felé így intézik a dolgokat (bontó, ocsmányiroda)
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
lacasa
Vendég
« Új hozzászólás #2090 Dátum: 2011.09.19 hétfő, 20:47:29 »

na erről ismét nem kellene vitázni...
amiket én vittem eddig bontóba, az utolsó patentig kiganyéztam. ingyé evitte a tréler és nem kellett fizetnem. az más dolog, hogy mikor kijött az ócskavasért, a kiszedett motor adatait leellenőrizte és x összeget kért a számláért, miszerint visszavettem.
a motor eladására írtam, ha eljut a bontóig, akkor a számlát ne a maga, hanem a vevő nevére irassa. de ez ugye feltételezi, hogy leadta (tehát már szétszedte és a kezében a bontási igazolás).
viszont! ha a bontott motort a madár le is akarja papírozni, ugyan úgy 15 napja van az adatmódosításra, mert utána a számlával kitörölheti a kipárnázott test tájékát...
én legalább is így tudom, mert erre felé így intézik a dolgokat (bontó, ocsmányiroda)
Ez így van!
Kibassott bürokrácia!
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #2091 Dátum: 2011.09.19 hétfő, 21:20:32 »

na erről ismét nem kellene vitázni...
amiket én vittem eddig bontóba, az utolsó patentig kiganyéztam. ingyé evitte a tréler és nem kellett fizetnem. az más dolog, hogy mikor kijött az ócskavasért, a kiszedett motor adatait leellenőrizte és x összeget kért a számláért, miszerint visszavettem.
a motor eladására írtam, ha eljut a bontóig, akkor a számlát ne a maga, hanem a vevő nevére irassa. de ez ugye feltételezi, hogy leadta (tehát már szétszedte és a kezében a bontási igazolás).
viszont! ha a bontott motort a madár le is akarja papírozni, ugyan úgy 15 napja van az adatmódosításra, mert utána a számlával kitörölheti a kipárnázott test tájékát...
én legalább is így tudom, mert erre felé így intézik a dolgokat (bontó, ocsmányiroda)
hát,ezek szerint ez sem egyforma...én például x év után papíroztattam a piros autó motorcseréjét.Elég volt annyi,hogy az enyém volt és kész.Számla arról ami az enyém?Hát mi a fenének?Miért kellene visszavenni ha le sem adom?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #2092 Dátum: 2011.09.19 hétfő, 21:27:38 »

hát,ezek szerint ez sem egyforma...én például x év után papíroztattam a piros autó motorcseréjét.Elég volt annyi,hogy az enyém volt és kész.Számla arról ami az enyém?Hát mi a fenének?Miért kellene visszavenni ha le sem adom?
mert (mifelénk legalább is) ha nem adod le, nem adja ki a bontási igazolást...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2093 Dátum: 2011.09.19 hétfő, 21:43:30 »

mert (mifelénk legalább is) ha nem adod le, nem adja ki a bontási igazolást...
felénk is így van
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #2094 Dátum: 2011.09.19 hétfő, 21:45:38 »

felénk is így van
ez van.viszont mint írtam,a hiányzó kilók után fizetek (az elsőnél 5e-t összesen most talán 10 vagy 15e ft volt) és az igazoláson is úgy szerepel,hogy motor nélkül.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #2095 Dátum: 2011.09.19 hétfő, 21:54:45 »

ez van.viszont mint írtam,a hiányzó kilók után fizetek (az elsőnél 5e-t összesen most talán 10 vagy 15e ft volt) és az igazoláson is úgy szerepel,hogy motor nélkül.
valamikor azt mondtad, hogy elég a plakettet adod le. mert ha így van, elküldöm neked postán a kocsi papírjaival, a pénzt utalom, oszt kész...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #2096 Dátum: 2011.09.19 hétfő, 21:58:34 »

valamikor azt mondtad, hogy elég a plakettet adod le. mert ha így van, elküldöm neked postán a kocsi papírjaival, a pénzt utalom, oszt kész...
de azt is írtam,hogy ez megegyezés kérdése...egy kollegám így intézte fű alatt,árat nem írok (kb. 15-20e ft...) de ez már nem nyilvános.Sajnos tavaly nyugdíjba ment...én kénytelen vagyok hivatalosan csinálni...neki azért kellett így,mert nagy trabi fan,áll a kertjében 15-20-25 db...na ezekre mindent fizetni...
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2097 Dátum: 2011.09.19 hétfő, 22:00:47 »

Nekünk le kellett adni mindent, amin szám van. Mondjuk a kocsiból már nem is volt más, csak a váz, meg a rossz motor a pótkerék helyén.
Azt mondta az ember, hogy a súlya legyen meg nagyjából. Hívogattam párszor, hogy ezt is kivennénk, meg azt is, aztán az lett a vége, hogy rákérdeztem nincs e bérelhető alkatrész, hogy meglegyen a súly. A vén fószer kiröhögött, aztán kért 3000-et, hogy kijött érte autómentővel(kb 2 km a bontó), meg a papír volt azt hiszem 6000. Aztán ennyiben maradtunk. Sőt, mikor lecsörlőzték, és félretették daruval, még a kerekeket is leszedtük, mert az is kölcsön volt már csak  Wink
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #2098 Dátum: 2011.09.19 hétfő, 22:08:06 »

Nekünk le kellett adni mindent, amin szám van. Mondjuk a kocsiból már nem is volt más, csak a váz, meg a rossz motor a pótkerék helyén.
Azt mondta az ember, hogy a súlya legyen meg nagyjából. Hívogattam párszor, hogy ezt is kivennénk, meg azt is, aztán az lett a vége, hogy rákérdeztem nincs e bérelhető alkatrész, hogy meglegyen a súly. A vén fószer kiröhögött, aztán kért 3000-et, hogy kijött érte autómentővel(kb 2 km a bontó), meg a papír volt azt hiszem 6000. Aztán ennyiben maradtunk. Sőt, mikor lecsörlőzték, és félretették daruval, még a kerekeket is leszedtük, mert az is kölcsön volt már csak  Wink
amit én adtam le utoljára, azon nem volt hova tenni a kerekeket, mert tényleg kipakoltam az utolsó patentig mindent.a hátsó futóművet hagytam utoljára. azt már úgy szedtem le, hogy a "kocsit" az oldalára borítottam.
csórikám hason csúszott a trélerre...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2099 Dátum: 2011.09.19 hétfő, 22:08:50 »

amit én adtam le utoljára, azon nem volt hova tenni a kerekeket, mert tényleg kipakoltam az utolsó patentig mindent.a hátsó futóművet hagytam utoljára. azt már úgy szedtem le, hogy a "kocsit" az oldalára borítottam.
csórikám hason csúszott a trélerre...
biztos szerettek érte
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Oldalak: 1 ... 35 36 37 38 39 40 41 [42] 43 44 45 46 47 48 49 ... 88   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.041 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.