Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 17:06:58
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo I.
>
Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
Oldalak:
1
...
35
36
37
38
39
40
41
[
42
]
43
44
45
46
47
48
49
...
88
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0) (Megtekintve 1677528 alkalommal)
0 Felhasználó és 18 vendég van a témában
belphegor
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 286
Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2050 Dátum:
2011.08.26 péntek, 15:57:18 »
Sziasztok!
SOS!
Mi lehet a vezérműszíjamnál? MKI. 2000ccm, benzines motor. Amíg leállítottam a parkolóban a motort, semmi baj. Aztán mikor órák múlva újra indítom, iszonyatos csattogás, de még hazamentem vele. Otthon levettem a felső műa. fedelet a vezérműszíjról, nézem, a vezérműszíj feszessége újjal benyomhatóan rúgózik felűlről. Remélem érthetően írtam. Mire tippeltek?
Naplózva
95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
szellemlovas75
Vendég
Válasz: Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2051 Dátum:
2011.08.26 péntek, 18:08:35 »
Idézetet írta: belphegor - 2011.08.26 péntek, 15:57:18
Sziasztok!
SOS!
Mi lehet a vezérműszíjamnál? MKI. 2000ccm, benzines motor. Amíg leállítottam a parkolóban a motort, semmi baj. Aztán mikor órák múlva újra indítom, iszonyatos csattogás, de még hazamentem vele. Otthon levettem a felső műa. fedelet a vezérműszíjról, nézem, a vezérműszíj feszessége újjal benyomhatóan rúgózik felűlről. Remélem érthetően írtam. Mire tippeltek?
nem biztos,hogy azzal van gond igazából van neki kis játéka. max ami elképzelhető darált le a bordákból és át ugrott a vezérlésed. én erre tippelnék.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2052 Dátum:
2011.08.26 péntek, 19:40:15 »
Idézetet írta: belphegor - 2011.08.26 péntek, 15:57:18
Sziasztok!
SOS!
Mi lehet a vezérműszíjamnál? MKI. 2000ccm, benzines motor. Amíg leállítottam a parkolóban a motort, semmi baj. Aztán mikor órák múlva újra indítom, iszonyatos csattogás, de még hazamentem vele. Otthon levettem a felső műa. fedelet a vezérműszíjról, nézem, a vezérműszíj feszessége újjal benyomhatóan rúgózik felűlről. Remélem érthetően írtam. Mire tippeltek?
szerintem a vez.szíj így normális.
mikor volt cserélve?
szerintem a vízpumpád hullott szét...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
Válasz: Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2053 Dátum:
2011.08.26 péntek, 19:51:22 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.08.26 péntek, 19:40:15
szerintem a vez.szíj így normális.
mikor volt cserélve?
szerintem a vízpumpád hullott szét...
annyira azért nem benyomható csak feszítővel.Nem lada ez vazze...szerintem a feszítő csapágya tört szét vagy valamelyik görgő.
Naplózva
belphegor
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 286
Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...
Válasz: Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2054 Dátum:
2011.08.26 péntek, 20:35:01 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.08.26 péntek, 19:51:22
annyira azért nem benyomható csak feszítővel.Nem lada ez vazze...szerintem a feszítő csapágya tört szét vagy valamelyik görgő.
Sziasztok!
Na, közben valamennyire belekukucskáltam. Valószínűleg a feszítőgörgő csapágya ment szét. Sajnos a burkolatot nem sikerűlt leszednem, csak egyik csavart kiszedve kissé elhúzni, mert többek között a főtengely ékszíjtárcsájának csavarát sem sikerűlt meglazítanom azzal a technikával, hogy 1-es sebességbe teszem a váltót, asszony meg nyomja a féket. Lehet, hogy lükvercben több esélyem lett volna? Jobbmenetes ugye? Tehát óramutató járásával ellentétes irányba tekerve jön ki a csavar? Ha így nem megy, mi a jobb megoldás, kuplungnál valahogy beakasztani valamit? A másik kérdésre válaszolva, nem tudom mikori a vezérműszíj, több mint 3 éve így vettem a mondit. A szíj nagyon jól néz most is ki, szerintem utoljára csak azt cserélték. Én kb. 30000-et mentem a kocsival. Ha nem boldogulok vele, tudtok valakit Cinkota (Bp,XVI. ker)környékén aki megcsinálná. Elég sürgős lenne. Dolgozom vele. A szíjat nem, csak ami azon kívűl kell, annak a cseréjét kérném.
Látom, most hiába ülök itt, mindenki Barátok Közt-öt néz, akkor talán holnapra megtudok még valamit
Feri
«
Utoljára szerkesztve: 2011.08.26 péntek, 20:51:55 írta belphegor
»
Naplózva
95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
misi107
Vendég
Válasz: Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2055 Dátum:
2011.08.26 péntek, 20:52:44 »
Idézetet írta: belphegor - 2011.08.26 péntek, 20:35:01
Sziasztok!
Na, közben valamennyire belekukucskáltam. Valószínűleg a feszítőgörgő csapágya ment szét. Sajnos a burkolatot nem sikerűlt leszednem, csak egyik csavart kiszedve kissé elhúzni, mert többek között a főtengely ékszíjtárcsájának csavarát sem sikerűlt meglazítanom azzal a technikával, hogy 1-es sebességbe teszem a váltót, asszony meg nyomja a féket. Lehet, hogy lükvercben több esélyem lett volna? Jobbmenetes ugye? Tehát óramutató járásával ellentétes irányba tekerve jön ki a csavar? Ha így nem megy, mi a jobb megoldás, kuplungnál valahogy beakasztani valamit? A másik kérdésre válaszolva, nem tudom mikori a vezérműszíj, több mint 3 éve így vettem a mondit. A szíj nagyon jól néz most is ki, szerintem utoljára csak azt cserélték. Én kb. 30000-et mentem a kocsival. Ha nem boldogulok vele, tudtok valakit Cinkota (Bp,XVI. ker)környékén aki megcsinálná. Elég sürgős lenne. Dolgozom vele. A szíjat nem, csak ami azon kívűl kell, annak a cseréjét kérném. Látom, mindenki Barátok Közt-öt néz, akkor talán holnapra megtudok még valamit
Feri
hát,első menetben azért illik egy vezérmű cserét megejteni az autó vásárlás után (mármint a szíjas sornégyeknél) Vegyél még a készlet mellé egy vízpumpát és generátorszíjat is.Egyszerűbb ilyenkor cserélni az egész miskulanciát.
Naplózva
belphegor
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 286
Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...
Válasz: Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2056 Dátum:
2011.08.26 péntek, 20:59:52 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.08.26 péntek, 20:52:44
hát,első menetben azért illik egy vezérmű cserét megejteni az autó vásárlás után (mármint a szíjas sornégyeknél) Vegyél még a készlet mellé egy vízpumpát és generátorszíjat is.Egyszerűbb ilyenkor cserélni az egész miskulanciát.
Mikor megvettem, akkor is azt mondtam, hogy majd jövőre lesz rá pénz és mindent rendbe teszek rajta. Most is ebben bízom. Amúgy rendes autó, mindkét meghibásodásánál hazajött szépen és itt az udvarban lehelte ki a lelkét. Előzőleg, tavaly előtt a főtengely jeladó szakadt meg.
Naplózva
95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
misi107
Vendég
Válasz: Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2057 Dátum:
2011.08.26 péntek, 21:04:04 »
Idézetet írta: belphegor - 2011.08.26 péntek, 20:59:52
Mikor megvettem, akkor is azt mondtam, hogy majd jövőre lesz rá pénz és mindent rendbe teszek rajta. Most is ebben bízom. Amúgy rendes autó, mindkét meghibásodásánál hazajött szépen és itt az udvarban lehelte ki a lelkét. Előzőleg, tavaly előtt a főtengely jeladó szakadt meg.
ezzel csak az a baj,hogy egyre gyűlnek a "ráérünk arra még" javítások,aztán ha tényleg beüt a vész többe kerül mint előtte...
Naplózva
legyozo
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2058 Dátum:
2011.08.28 vasárnap, 09:25:03 »
Sziasztok!
A szívócsonk leszerelésénél elakadtam a (szembenállva) bal oldali tőcsavar eltávolításánál.
Van valakinek tapasztalata amit meg is osztana, hogy miként lehet a szívócsonkot leszedni?
Üdv
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2059 Dátum:
2011.08.28 vasárnap, 09:49:22 »
Idézetet írta: legyozo - 2011.08.28 vasárnap, 09:25:03
Sziasztok!
A szívócsonk leszerelésénél elakadtam a (szembenállva) bal oldali tőcsavar eltávolításánál.
Van valakinek tapasztalata amit meg is osztana, hogy miként lehet a szívócsonkot leszedni?
Üdv
mi az elakadás tárgya?
Naplózva
legyozo
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2060 Dátum:
2011.08.28 vasárnap, 10:12:10 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.08.28 vasárnap, 09:49:22
mi az elakadás tárgya?
A szívócsonk kiszedése a cél.
A szívócsonk tartócsavarjai közül kilenc csavart ki tudtam csavarozni, a tizediket, egy tőcsavart nem tudok sehogy eltávolítani. Erről a tőcsavarról nem bírom lehúzni a szívócsonkot. A tőcsavart sem tudom kicsavarozni, mert a generátor tartókonzolja ebben akadályoz.
Naplózva
legyozo
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2061 Dátum:
2011.08.28 vasárnap, 10:50:26 »
Idézetet írta: legyozo - 2011.08.28 vasárnap, 10:12:10
A szívócsonk kiszedése a cél.
A szívócsonk tartócsavarjai közül kilenc csavart ki tudtam csavarozni, a tizediket, egy tőcsavart nem tudok sehogy eltávolítani. Erről a tőcsavarról nem bírom lehúzni a szívócsonkot. A tőcsavart sem tudom kicsavarozni, mert a generátor tartókonzolja ebben akadályoz.
Megoldódott! A szívócsonkot csak a generátor és a tartókonzol leszedése után tudtam leszedni.
Üdv
Naplózva
HegeGabi
Vendég
Válasz: Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2062 Dátum:
2011.08.29 hétfő, 10:08:04 »
Idézetet írta: belphegor - 2011.08.26 péntek, 20:35:01
...Én kb. 30000-et mentem a kocsival. Ha nem boldogulok vele, tudtok valakit Cinkota (Bp,XVI. ker)környékén aki megcsinálná. Elég sürgős lenne. Dolgozom vele. A szíjat nem, csak ami azon kívűl kell, annak a cseréjét kérném.
Látom, most hiába ülök itt, mindenki Barátok Közt-öt néz, akkor talán holnapra megtudok még valamit
Feri
Az én szerelőm 60e km garit adott az új vez.szíjra. Ennek a felét te már elhasználtad, és nem tudhatod, hogy előző tulaj mennyit rakott bele.
A teljes vez.szettből a szíj a legkisebb tétel, a görgők/feszítő jóval többe kerül. Ráadásul a szerelő nem fogja csak az egyik görgőt cserélni, ha mégis, akkor mondd meg ki ez a szerelő, mert én a közelébe sem megyek. Csak a szíjat szokták - néha - cserélni magában, de az sem ajánlott. Cromaxban a benzineshez a készlet 28-e Ft, szerintem nem éri meg kockáztatni.
Viszont ha a vízpumpád ment szét, akkor ahhoz úgyis le kell bontani a vezérlést, és akkor a szerelő meg tudja mondani a szíj és a görgők állapotát.
Nekem úgy sikerült vízpumpát cserélni, hogy elpisilte magát a kocsi. Valami tömszelencét magyarázott a szerelő, hogy az idővel elengedi magát, ezzel is jelezve a csereperiódus eljövetelét.
Mindenesetre sok szerencsét a szereléshez.
Üdv, HegeGabi.
Naplózva
Rob
Vendég
Válasz: Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2063 Dátum:
2011.08.29 hétfő, 21:21:17 »
Idézetet írta: HegeGabi - 2011.08.29 hétfő, 10:08:04
Az én szerelőm 60e km garit adott az új vez.szíjra. Ennek a felét te már elhasználtad, és nem tudhatod, hogy előző tulaj mennyit rakott bele.
A teljes vez.szettből a szíj a legkisebb tétel, a görgők/feszítő jóval többe kerül. Ráadásul a szerelő nem fogja csak az egyik görgőt cserélni, ha mégis, akkor mondd meg ki ez a szerelő, mert én a közelébe sem megyek. Csak a szíjat szokták - néha - cserélni magában, de az sem ajánlott. Cromaxban a benzineshez a készlet 28-e Ft, szerintem nem éri meg kockáztatni.
Viszont ha a vízpumpád ment szét, akkor ahhoz úgyis le kell bontani a vezérlést, és akkor a szerelő meg tudja mondani a szíj és a görgők állapotát.
Nekem úgy sikerült vízpumpát cserélni, hogy elpisilte magát a kocsi. Valami tömszelencét magyarázott a szerelő, hogy az idővel elengedi magát, ezzel is jelezve a csereperiódus eljövetelét.
Mindenesetre sok szerencsét a szereléshez.
Üdv, HegeGabi.
Nekem úgy jelzett a vízpumpa, hogy csapágyas hangja lett. Az ékszíj is adott néha furcsa hangot, de annak az ellenszere, hogy működés közben kevés vizet juttatok rá.
A szerelő hív, hogy a vezérműszíjat is kellene cserélni, mert nagyon cafat állapotú. Amikor megvettem az autót, márkaszervízben(!) cseréltettem a vezérműszíjat. Ablakemelőkapcsoló-tisztítást is kértem. Azt is megkaptam, a számlán persze. Utólag tudtam meg, hogy a kapcsoló nem is szedhető szét...
Naplózva
belphegor
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 286
Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2064 Dátum:
2011.08.31 szerda, 06:34:47 »
Mondeo benzines, 2000-ccm-es 1995-ös: főtengelyen ékszíjtárcsa csavarja merre tekerjem le?
Naplózva
95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
yooccoo
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2065 Dátum:
2011.08.31 szerda, 07:19:58 »
Idézetet írta: belphegor - 2011.08.31 szerda, 06:34:47
Mondeo benzines, 2000-ccm-es 1995-ös: főtengelyen ékszíjtárcsa csavarja merre tekerjem le?
minden csavar, minden zár, balra nyílik, jobbra zár
Naplózva
HegeGabi
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2066 Dátum:
2011.09.01 csütörtök, 09:29:11 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.08.31 szerda, 07:19:58
minden csavar, minden zár, balra nyílik, jobbra zár
Kivéve amelyik nem.
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2067 Dátum:
2011.09.01 csütörtök, 10:01:08 »
Idézetet írta: HegeGabi - 2011.09.01 csütörtök, 09:29:11
Kivéve amelyik nem.
az meg erősíti a szabályt
Naplózva
legyozo
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2068 Dátum:
2011.09.01 csütörtök, 18:18:54 »
Sziasztok!
Három autósboltot néztem át, de sem alapjárati motor tömítést, se pillangószelep tömítést se vákuumcsövet nem találtam. Milyen címszó alatt kell keresni és melyik alkatrészboltban, hogy megtaláljam?
Üdv
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2069 Dátum:
2011.09.01 csütörtök, 19:43:17 »
Idézetet írta: legyozo - 2011.09.01 csütörtök, 18:18:54
Sziasztok!
Három autósboltot néztem át, de sem alapjárati motor tömítést, se pillangószelep tömítést se vákuumcsövet nem találtam. Milyen címszó alatt kell keresni és melyik alkatrészboltban, hogy megtaláljam?
Üdv
alapjárati van a cromaxnál (bár a mondeohóz való nincs fent az oldalukon) kb. 700 ft/darab.A fojtószelep tömítés egy fém lap,miért akarod cserélni?Vákumcsó mint olyan több méretben van,általában maszek boltok árulnak méterre,centire mindenféle átmérőben és felépítésben.
Naplózva
legyozo
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2070 Dátum:
2011.09.01 csütörtök, 20:01:56 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.09.01 csütörtök, 19:43:17
alapjárati van a cromaxnál (bár a mondeohóz való nincs fent az oldalukon) kb. 700 ft/darab.A fojtószelep tömítés egy fém lap,miért akarod cserélni?Vákumcsó mint olyan több méretben van,általában maszek boltok árulnak méterre,centire mindenféle átmérőben és felépítésben.
Kösz az információkat!
A fojtószelep tömítést kikezdte a rozsda ... . Van valami elvárás, a fizikai méreteken kívül, a vákuumcsövekkel kapcsolatban, vagy a mezei, ami lesz az jó?
A szívócsonk takarításánál mit javasolsz, hogy a lerakódott korom-olaj.por réteget könnyen vagy könnyebben eltávolíthassam?
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2071 Dátum:
2011.09.01 csütörtök, 21:52:00 »
Idézetet írta: legyozo - 2011.09.01 csütörtök, 20:01:56
Kösz az információkat!
A fojtószelep tömítést kikezdte a rozsda ... . Van valami elvárás, a fizikai méreteken kívül, a vákuumcsövekkel kapcsolatban, vagy a mezei, ami lesz az jó?
A szívócsonk takarításánál mit javasolsz, hogy a lerakódott korom-olaj.por réteget könnyen vagy könnyebben eltávolíthassam?
Nem tudom,mert a sornégy műanyag...n d oldalán brigécben áztatást ír (lavór tele olajjal és hagyni ázni...) utána egy nagynyomásúval átmosás.Ha kell talán még nálam is van fojtószelep tömítés.Akciós áron a tiéd ha kell.
Naplózva
legyozo
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2072 Dátum:
2011.09.01 csütörtök, 22:12:54 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.09.01 csütörtök, 21:52:00
Nem tudom,mert a sornégy műanyag...n d oldalán brigécben áztatást ír (lavór tele olajjal és hagyni ázni...) utána egy nagynyomásúval átmosás.Ha kell talán még nálam is van fojtószelep tömítés.Akciós áron a tiéd ha kell.
Erre számítottam endé alpján én is, ugyanakkor a te leírásodban vmilyen drótkefés megoldásra is emlékeztem és most tudatosult , hogy a V6-nál fém ami itt műanyag. A tömítés érdekel.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2073 Dátum:
2011.09.01 csütörtök, 22:25:14 »
Idézetet írta: legyozo - 2011.09.01 csütörtök, 22:12:54
Erre számítottam endé alpján én is, ugyanakkor a te leírásodban vmilyen drótkefés megoldásra is emlékeztem és most tudatosult , hogy a V6-nál fém ami itt műanyag. A tömítés érdekel.
okéj,a hétvégén előtúrom.A túlságosan lukas memóriám szerint egy még kallódik valahol...
Az egy nagyon puha kefe,nekem ugyanis sehogy nem jött le a ráégett koksz a falról.De ez alu,gyakorlatilag egy polírral ért fel a takarítás vele.
Naplózva
legyozo
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2074 Dátum:
2011.09.01 csütörtök, 22:53:43 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.09.01 csütörtök, 22:25:14
okéj,a hétvégén előtúrom.A túlságosan lukas memóriám szerint egy még kallódik valahol...
Az egy nagyon puha kefe,nekem ugyanis sehogy nem jött le a ráégett koksz a falról.De ez alu,gyakorlatilag egy polírral ért fel a takarítás vele.
Előbb próbálkozom az áztatással, ha nem használ, akkor ráérek majd a keményebb eszközök használatán agyalni.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Severe Acute Respiratory Syndrome (SARS) in Taiwan
«
Új hozzászólás #2075 Dátum:
2011.09.10 szombat, 20:05:48 »
Idézetet írta: RhivichTifs - 2011.09.10 szombat, 03:23:30
egy újabb spam
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
belphegor
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 286
Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2076 Dátum:
2011.09.13 kedd, 22:06:16 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.08.31 szerda, 07:19:58
minden csavar, minden zár, balra nyílik, jobbra zár
Köszi, már csak az a gondom, hogy miként rögzítsem elfordulás ellen a főtengelyt a kicsavaráshoz. Sebességben fékezve is elfordul. Menők hogyan oldják meg? Mit javasoltok? Próbáljam a kuplungnál a fogaskoszorút betámasztani?
Naplózva
95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
yooccoo
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2077 Dátum:
2011.09.13 kedd, 23:15:59 »
Idézetet írta: belphegor - 2011.09.13 kedd, 22:06:16
Köszi, már csak az a gondom, hogy miként rögzítsem elfordulás ellen a főtengelyt a kicsavaráshoz. Sebességben fékezve is elfordul. Menők hogyan oldják meg? Mit javasoltok? Próbáljam a kuplungnál a fogaskoszorút betámasztani?
jó lenne, ha nem ott próbálnád, akár csúnya vége is lehet ...
most neked szét van szedve teljesen?
mert akkor tárcsa és szerkezet le, úgyse árt megtakarítani, lendkerék le, fogsz egy zártszelvényt, kell rá két luk, a lendkerék felfekvési területénél kell lenni két lyuknak, ami nem menetes, oda stift bele, valaki ellentart, te lecsavarod egy hosszú fix szárral (légkulcs nem kell hozzá ezen módszerrel)
Naplózva
Pocska
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2078 Dátum:
2011.09.18 vasárnap, 12:37:26 »
Tudom, hogy ez már lerágott csont, de 5w30 olaj a legjobb a kocsiba? 5w40 az rosszabb?
Pocska
Naplózva
Rob
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2079 Dátum:
2011.09.18 vasárnap, 19:37:36 »
Idézetet írta: Pocska - 2011.09.18 vasárnap, 12:37:26
Tudom, hogy ez már lerágott csont, de 5w30 olaj a legjobb a kocsiba? 5w40 az rosszabb?
Pocska
Mind a kettő jó. A 40-es kell, ha Szicíliában vagy Görögországban használod a Mondit. Melegben jobban megőrzi kenőképességét.
Naplózva
Pocska
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2080 Dátum:
2011.09.18 vasárnap, 19:54:52 »
Idézetet írta: Rob - 2011.09.18 vasárnap, 19:37:36
Mind a kettő jó. A 40-es kell, ha Szicíliában vagy Görögországban használod a Mondit. Melegben jobban megőrzi kenőképességét.
Ok, köszönöm!
Naplózva
hayhapapi
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2081 Dátum:
2011.09.18 vasárnap, 20:48:35 »
Srácok! A rossz minőségű, vizes benzintől lehetséges az, hogy rossz az alapjáratom és megáll az autó alapjáraton? Utána pöcc röffre indul. Azért tartok már itt, mert vezeték ellenőrzések megvoltak, MAF szenzort megtisztítottam és mégis csinálja. Aztán ma tankoltam a helyi No Name kúton és megint előjött a hiba. Ha SHELL-nél tankolok akkor nincs ilyen.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2082 Dátum:
2011.09.18 vasárnap, 20:54:41 »
Idézetet írta: hayhapapi - 2011.09.18 vasárnap, 20:48:35
Srácok! A rossz minőségű, vizes benzintől lehetséges az, hogy rossz az alapjáratom és megáll az autó alapjáraton? Utána pöcc röffre indul. Azért tartok már itt, mert vezeték ellenőrzések megvoltak, MAF szenzort megtisztítottam és mégis csinálja. Aztán ma tankoltam a helyi No Name kúton és megint előjött a hiba. Ha SHELL-nél tankolok akkor nincs ilyen.
hát,minőségben van különbség de vizes benzin mint olyan azért már nemigen létezik.
Naplózva
hayhapapi
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2083 Dátum:
2011.09.18 vasárnap, 20:59:47 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.09.18 vasárnap, 20:54:41
hát,minőségben van különbség de vizes benzin mint olyan azért már nemigen létezik.
Jelentették már fel ezt a benzinkutat és az ellenőrzésen kiderült, hogy tényleg rossz volt a cucc. Jól megbüntették őket és úgy hittem, hogy tanultak belőle de úgy látszik nem.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2084 Dátum:
2011.09.18 vasárnap, 21:04:13 »
Idézetet írta: hayhapapi - 2011.09.18 vasárnap, 20:59:47
Jelentették már fel ezt a benzinkutat és az ellenőrzésen kiderült, hogy tényleg rossz volt a cucc. Jól megbüntették őket és úgy hittem, hogy tanultak belőle de úgy látszik nem.
hát akkor meg a francnak mész oda tankolni
...erre nem tudok jobbat...privit megkaptad?jó lesz így?Esetleg nyomáskapcsolót vagy a vákumos bigyót keressek?bár ez utóbbiból most dobtam ki egyet...
Naplózva
Rob
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2085 Dátum:
2011.09.18 vasárnap, 21:37:15 »
Idézetet írta: hayhapapi - 2011.09.18 vasárnap, 20:48:35
Srácok! A rossz minőségű, vizes benzintől lehetséges az, hogy rossz az alapjáratom és megáll az autó alapjáraton? Utána pöcc röffre indul. Azért tartok már itt, mert vezeték ellenőrzések megvoltak, MAF szenzort megtisztítottam és mégis csinálja. Aztán ma tankoltam a helyi No Name kúton és megint előjött a hiba. Ha SHELL-nél tankolok akkor nincs ilyen.
Vizes benzin NINCS. A benzin a vízzel a legkisebb mértékben sem elegyedik. A tank falán lecsapódik a pára, lesüllyed a tank aljára és csak akkor szívhatja ki a motor, amikor már majdnem üres a tank. Ezért sem szabad hagyni kifogyni a benzint.
A benzin minősége azért változhat, mert az oktánszámnövelő adalékokkal üzletelnek a kutasok, esetleg be sem kerül a benzinbe. De sokat számít a minőség. A műszaki vizsga előtt ÖMV prémiumbenzint tankoltam, kitakarítottam az injektorokat és nyolc év után először most ment át az autó a füstgázelemzésen úgy, hogy nem volt szükség semmiféle állítgatásra.
A megvásárolható benzinjavító adalékok egy fajtája a tank alján található vizet feloldja a benzinben. Ezek az adalékok izopropil-alkoholt tartalmaznak. Én is vettem egy liter IP-alkoholt egy festékboltban és három decilitert a tankolás előtt betöltöttem. A hidegek beállta előtt a kisautó is fog kapni egy izopropanolos beöntést, annak a benzinrendszere hajlamos rá, hogy a vízdugók nagy hidegben befagyjanak, és csak akkor indul az autó, amikor tartósan nulla fok felett van a hőmérséklet.
Naplózva
Gabesz85
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 229
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2086 Dátum:
2011.09.19 hétfő, 17:24:18 »
Sziasztok érdekelne, hogy tudom megoldani azt hogy kivonasak egy mondit végleg a forgalomból, de nem akarok tőle meg válni még egy ideig,míg szét nem szedem darabokra.
Én mint magán ember a motort eltudom adni hivatalosan?Vagy csak a bontó adhat el motort?
Köszönöm előre
Naplózva
93 2.0 benzin GLX
2003.12 2.0 TDCI GHIA ZETEC-S
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2087 Dátum:
2011.09.19 hétfő, 17:56:00 »
Idézetet írta: loloka85 - 2011.09.19 hétfő, 17:24:18
Sziasztok érdekelne, hogy tudom megoldani azt hogy kivonasak egy mondit végleg a forgalomból, de nem akarok tőle meg válni még egy ideig,míg szét nem szedem darabokra.
Én mint magán ember a motort eltudom adni hivatalosan?Vagy csak a bontó adhat el motort?
Köszönöm előre
kivonatod ideiglenesen. ez aszem 2600 ft fél évre.
a motort a bontó segítségével el tudod adni. a számlát a vevőd nevére iratod és ennyi...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2088 Dátum:
2011.09.19 hétfő, 19:31:06 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.09.19 hétfő, 17:56:00
kivonatod ideiglenesen. ez aszem 2600 ft fél évre.
a motort a bontó segítségével el tudod adni. a számlát a vevőd nevére iratod és ennyi...
marhaság.ha saját tulajdonú az autó,akkor neked csak a bontási igazolás kell,ehhez le kell adni az üres kasztnit (vagy mond a bontós egy árat rá...és csak a plaketteket adod le...),amin az azonosítóknak rajta kell lenni.A bontós felméri kb. mennyi hiányzik az autóból,az után mond x összeget,amit befizetsz.Ha megkaptad az igazolást,akkor a forgalomból kivonást már ő intézi.Ideiglenes forgalomból kivonással nem adhatod el a motort,mert csak forgalomból végleg kivont jármű motorját lehet másik autóba beépíteni.Kivétel a véhat...ott lehet trükközni,de vannak még nem hivatalos utak,amik nem publikusak...
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2089 Dátum:
2011.09.19 hétfő, 19:40:57 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.09.19 hétfő, 19:31:06
marhaság.ha saját tulajdonú az autó,akkor neked csak a bontási igazolás kell,ehhez le kell adni az üres kasztnit (vagy mond a bontós egy árat rá...és csak a plaketteket adod le...),amin az azonosítóknak rajta kell lenni.A bontós felméri kb. mennyi hiányzik az autóból,az után mond x összeget,amit befizetsz.Ha megkaptad az igazolást,akkor a forgalomból kivonást már ő intézi.Ideiglenes forgalomból kivonással nem adhatod el a motort,mert csak forgalomból végleg kivont jármű motorját lehet másik autóba beépíteni.Kivétel a véhat...ott lehet trükközni,de vannak még nem hivatalos utak,amik nem publikusak...
na erről ismét nem kellene vitázni...
amiket én vittem eddig bontóba, az utolsó patentig kiganyéztam. ingyé evitte a tréler és nem kellett fizetnem. az más dolog, hogy mikor kijött az ócskavasért, a kiszedett motor adatait leellenőrizte és x összeget kért a számláért, miszerint visszavettem.
a motor eladására írtam, ha eljut a bontóig, akkor a számlát ne a maga, hanem a vevő nevére irassa. de ez ugye feltételezi, hogy leadta (tehát már szétszedte és a kezében a bontási igazolás).
viszont! ha a bontott motort a madár le is akarja papírozni, ugyan úgy 15 napja van az adatmódosításra, mert utána a számlával kitörölheti a kipárnázott test tájékát...
én legalább is így tudom, mert erre felé így intézik a dolgokat (bontó, ocsmányiroda)
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
lacasa
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2090 Dátum:
2011.09.19 hétfő, 20:47:29 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.09.19 hétfő, 19:40:57
na erről ismét nem kellene vitázni...
amiket én vittem eddig bontóba, az utolsó patentig kiganyéztam. ingyé evitte a tréler és nem kellett fizetnem. az más dolog, hogy mikor kijött az ócskavasért, a kiszedett motor adatait leellenőrizte és x összeget kért a számláért, miszerint visszavettem.
a motor eladására írtam, ha eljut a bontóig, akkor a számlát ne a maga, hanem a vevő nevére irassa. de ez ugye feltételezi, hogy leadta (tehát már szétszedte és a kezében a bontási igazolás).
viszont! ha a bontott motort a madár le is akarja papírozni, ugyan úgy 15 napja van az adatmódosításra, mert utána a számlával kitörölheti a kipárnázott test tájékát...
én legalább is így tudom, mert erre felé így intézik a dolgokat (bontó, ocsmányiroda)
Ez így van!
Kibassott bürokrácia!
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2091 Dátum:
2011.09.19 hétfő, 21:20:32 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.09.19 hétfő, 19:40:57
na erről ismét nem kellene vitázni...
amiket én vittem eddig bontóba, az utolsó patentig kiganyéztam. ingyé evitte a tréler és nem kellett fizetnem. az más dolog, hogy mikor kijött az ócskavasért, a kiszedett motor adatait leellenőrizte és x összeget kért a számláért, miszerint visszavettem.
a motor eladására írtam, ha eljut a bontóig, akkor a számlát ne a maga, hanem a vevő nevére irassa. de ez ugye feltételezi, hogy leadta (tehát már szétszedte és a kezében a bontási igazolás).
viszont! ha a bontott motort a madár le is akarja papírozni, ugyan úgy 15 napja van az adatmódosításra, mert utána a számlával kitörölheti a kipárnázott test tájékát...
én legalább is így tudom, mert erre felé így intézik a dolgokat (bontó, ocsmányiroda)
hát,ezek szerint ez sem egyforma...én például x év után papíroztattam a piros autó motorcseréjét.Elég volt annyi,hogy az enyém volt és kész.Számla arról ami az enyém?Hát mi a fenének?Miért kellene visszavenni ha le sem adom?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2092 Dátum:
2011.09.19 hétfő, 21:27:38 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.09.19 hétfő, 21:20:32
hát,ezek szerint ez sem egyforma...én például x év után papíroztattam a piros autó motorcseréjét.Elég volt annyi,hogy az enyém volt és kész.Számla arról ami az enyém?Hát mi a fenének?Miért kellene visszavenni ha le sem adom?
mert (mifelénk legalább is) ha nem adod le, nem adja ki a bontási igazolást...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2093 Dátum:
2011.09.19 hétfő, 21:43:30 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.09.19 hétfő, 21:27:38
mert (mifelénk legalább is) ha nem adod le, nem adja ki a bontási igazolást...
felénk is így van
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
misi107
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2094 Dátum:
2011.09.19 hétfő, 21:45:38 »
Idézetet írta: GinJoy - 2011.09.19 hétfő, 21:43:30
felénk is így van
ez van.viszont mint írtam,a hiányzó kilók után fizetek (az elsőnél 5e-t összesen most talán 10 vagy 15e ft volt) és az igazoláson is úgy szerepel,hogy motor nélkül.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2095 Dátum:
2011.09.19 hétfő, 21:54:45 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.09.19 hétfő, 21:45:38
ez van.viszont mint írtam,a hiányzó kilók után fizetek (az elsőnél 5e-t összesen most talán 10 vagy 15e ft volt) és az igazoláson is úgy szerepel,hogy motor nélkül.
valamikor azt mondtad, hogy elég a plakettet adod le. mert ha így van, elküldöm neked postán a kocsi papírjaival, a pénzt utalom, oszt kész...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2096 Dátum:
2011.09.19 hétfő, 21:58:34 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.09.19 hétfő, 21:54:45
valamikor azt mondtad, hogy elég a plakettet adod le. mert ha így van, elküldöm neked postán a kocsi papírjaival, a pénzt utalom, oszt kész...
de azt is írtam,hogy ez megegyezés kérdése...egy kollegám így intézte fű alatt,árat nem írok (kb. 15-20e ft...) de ez már nem nyilvános.Sajnos tavaly nyugdíjba ment...én kénytelen vagyok hivatalosan csinálni...neki azért kellett így,mert nagy trabi fan,áll a kertjében 15-20-25 db...na ezekre mindent fizetni...
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2097 Dátum:
2011.09.19 hétfő, 22:00:47 »
Nekünk le kellett adni mindent, amin szám van. Mondjuk a kocsiból már nem is volt más, csak a váz, meg a rossz motor a pótkerék helyén.
Azt mondta az ember, hogy a súlya legyen meg nagyjából. Hívogattam párszor, hogy ezt is kivennénk, meg azt is, aztán az lett a vége, hogy rákérdeztem nincs e bérelhető alkatrész, hogy meglegyen a súly. A vén fószer kiröhögött, aztán kért 3000-et, hogy kijött érte autómentővel(kb 2 km a bontó), meg a papír volt azt hiszem 6000. Aztán ennyiben maradtunk. Sőt, mikor lecsörlőzték, és félretették daruval, még a kerekeket is leszedtük, mert az is kölcsön volt már csak
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2098 Dátum:
2011.09.19 hétfő, 22:08:06 »
Idézetet írta: GinJoy - 2011.09.19 hétfő, 22:00:47
Nekünk le kellett adni mindent, amin szám van. Mondjuk a kocsiból már nem is volt más, csak a váz, meg a rossz motor a pótkerék helyén.
Azt mondta az ember, hogy a súlya legyen meg nagyjából. Hívogattam párszor, hogy ezt is kivennénk, meg azt is, aztán az lett a vége, hogy rákérdeztem nincs e bérelhető alkatrész, hogy meglegyen a súly. A vén fószer kiröhögött, aztán kért 3000-et, hogy kijött érte autómentővel(kb 2 km a bontó), meg a papír volt azt hiszem 6000. Aztán ennyiben maradtunk. Sőt, mikor lecsörlőzték, és félretették daruval, még a kerekeket is leszedtük, mert az is kölcsön volt már csak
amit én adtam le utoljára, azon nem volt hova tenni a kerekeket, mert tényleg kipakoltam az utolsó patentig mindent.a hátsó futóművet hagytam utoljára. azt már úgy szedtem le, hogy a "kocsit" az oldalára borítottam.
csórikám hason csúszott a trélerre...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2099 Dátum:
2011.09.19 hétfő, 22:08:50 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.09.19 hétfő, 22:08:06
amit én adtam le utoljára, azon nem volt hova tenni a kerekeket, mert tényleg kipakoltam az utolsó patentig mindent.a hátsó futóművet hagytam utoljára. azt már úgy szedtem le, hogy a "kocsit" az oldalára borítottam.
csórikám hason csúszott a trélerre...
biztos szerettek érte
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Oldalak:
1
...
35
36
37
38
39
40
41
[
42
]
43
44
45
46
47
48
49
...
88
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ