Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:03:39 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 179 180 181 182 183 184 185 [186] 187 188 189 190 191 192 193 ... 284   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0)  (Megtekintve 4662029 alkalommal)
0 Felhasználó és 30 vendég van a témában
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9250 Dátum: 2015.11.09 hétfő, 21:32:28 »

Ki mondta ill. hol olvastad, hogy olyan nagy összegben fogadok, amivel rendelkezem is?
Akitől elnyerem, az rendelkezzen.  eplus2

 eljen taps
Naplózva

blah blah blah
mrsherrey
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 353



« Új hozzászólás #9251 Dátum: 2015.11.09 hétfő, 22:07:56 »

Esetleg egy hengerfejfelujitas  vigyor3

Errol lassan a gyerekkori haziorvosom jut eszembe: minden betegseget injekcioval kezelt. Nalad pont ilyen a hengerfejfelujitas Cheesy
Naplózva

2003/07 DURATEC 1.8 125 LE (BWY) TREND - OCTANE BLUE
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #9252 Dátum: 2015.11.09 hétfő, 22:12:25 »

Errol lassan a gyerekkori haziorvosom jut eszembe: minden betegseget injekcioval kezelt. Nalad pont ilyen a hengerfejfelujitas Cheesy

De sosem volt nála tű és mindegyiket fenékbe adta?  eplus2
Érdekes gyerekkorod volt.....  nyes
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
mrsherrey
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 353



« Új hozzászólás #9253 Dátum: 2015.11.09 hétfő, 23:48:48 »

De sosem volt nála tű és mindegyiket fenékbe adta?  eplus2
Érdekes gyerekkorod volt.....  nyes

Nem a BT volt a haziorvosom  eplus2 eplus2
Naplózva

2003/07 DURATEC 1.8 125 LE (BWY) TREND - OCTANE BLUE
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #9254 Dátum: 2015.11.10 kedd, 07:30:41 »

Nem a BT volt a haziorvosom  eplus2 eplus2

 2funny  Ez csak rá nézve mentesítő, viszont akkor a kezelés valóban úgy történt!   taps  laugh
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #9255 Dátum: 2015.11.10 kedd, 09:22:28 »

Nem a BT volt a haziorvosom  eplus2 eplus2
Nagyon figyelj,mert itt minden szónak súlya van. thumbup
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
mrsherrey
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 353



« Új hozzászólás #9256 Dátum: 2015.11.10 kedd, 09:33:02 »

2funny  Ez csak rá nézve mentesítő, viszont akkor a kezelés valóban úgy történt!   taps  laugh

Mintha valaki gyakorta emlegetné, hogy a választ illik az előzmény hozzászólással egységes szerkezetben értelmezni... Van ötleted, hogy ki írja ez mindig?  eplus2 eplus2 eplus2 eplus2
Naplózva

2003/07 DURATEC 1.8 125 LE (BWY) TREND - OCTANE BLUE
mrsherrey
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 353



« Új hozzászólás #9257 Dátum: 2015.11.10 kedd, 09:33:25 »

Nagyon figyelj,mert itt minden szónak súlya van. thumbup

 taps taps
Naplózva

2003/07 DURATEC 1.8 125 LE (BWY) TREND - OCTANE BLUE
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #9258 Dátum: 2015.11.10 kedd, 10:32:13 »

Mintha valaki gyakorta emlegetné, hogy a választ illik az előzmény hozzászólással egységes szerkezetben értelmezni... Van ötleted, hogy ki írja ez mindigeplus2 eplus2 eplus2 eplus2

Ez? Mindig?

Egyszer írtam. Amúgy meg nézd csak meg, hogy én mindig amit írtam ott mindig ott van felette az előzmény is, amire írtam!  eplus2
Az olyasféle gyerekjáték, hogy előzmény-előzménye-annak előzménye-majd azt azt megelőző előzmény előzményének az előzményét megelőző előzmény előzménye..... nem érvényes!  hehe
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
mrsherrey
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 353



« Új hozzászólás #9259 Dátum: 2015.11.10 kedd, 11:04:02 »

Ez? Mindig?

Egyszer írtam. Amúgy meg nézd csak meg, hogy én mindig amit írtam ott mindig ott van felette az előzmény is, amire írtam!  eplus2
Az olyasféle gyerekjáték, hogy előzmény-előzménye-annak előzménye-majd azt azt megelőző előzmény előzményének az előzményét megelőző előzmény előzménye..... nem érvényes!  hehe

Na jó, ezt Smiley
Naplózva

2003/07 DURATEC 1.8 125 LE (BWY) TREND - OCTANE BLUE
parker
Vendég
« Új hozzászólás #9260 Dátum: 2015.11.11 szerda, 15:03:44 »

Köszönöm a válaszokat, már amelyek relevánsak voltak Smiley
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #9261 Dátum: 2015.11.16 hétfő, 07:57:34 »

Na, a gyújtáskihagyásomról pár adalék, kérném a Fórum kollektív bölcsességét a megerősítéshez vagy fikzásához:

- hidegen és melegen is kihagy (lambda kizárva, mert az csak meleg motornál szabályoz)
- csak alapjáraton csinálja (trafó, kábel, gyertya kizárva, mert akkor menet közben is csinálná. EGR kizárva, mert az menet közben is gyengítene)

Alapjáraton kb 1-2 mp-es rendszeres időközönként van egy pici dadogása a motornak. Ilyenkor az alapjárat 750-ről olyan 730-esik vissza és fél mp-en belül megint normális. Ha ilyenkor kirakom üresbe és nyomok egy pici gázt, akkor szépen jár 1000 környékén. Per pill alapjárati motorra gyanakszom, helyes az elgondolásom?
Naplózva
Sanyikaa
Vendég
« Új hozzászólás #9262 Dátum: 2015.11.16 hétfő, 09:11:49 »

Sziasztok. Nemrég vagyok mondeo tulaj. Màr az általános kérdéseknél leirtam a gondom de nem jött válasz sajna A gondom a következő:sebesség váltásnál ugy marad a fordulat..és így minden váltásnál felbőg a motor.nagyon zavaro.már kicseréltük a gyertyákat meg a gyujtókábeleket kitakarítottuk az alapjárati motort,és átnéztük a PVC csöveket a szivósor körül..nem sziv farsot.mi lehet a baj?ezenkivül elég sokqt eszik és ha alapjáraton járatom akkor nem szépen jár,hanem halk igazàbol de a kocsi ugy jár mint 1 traktor.majd kiszedi a kormányt a kezemböl.menet közben ez nem érezhető.
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #9263 Dátum: 2015.11.16 hétfő, 09:18:10 »

Alapjárati pucolás, talán egy t-map szenzor tisztítás is megérhet egy próbát.

Az alapjárati okozhat ilyet? Próbálom megerősíteni ezt a hipotézist, de mindenhol csak azt olvasom, hogy ingadozik az alapjárat vagy egyáltalán nincs. Ilyen pillanatnyi gyújtáskimaradást egyik sem említ ...
Naplózva
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #9264 Dátum: 2015.11.16 hétfő, 09:22:50 »

Sziasztok. Nemrég vagyok mondeo tulaj. Màr az általános kérdéseknél leirtam a gondom de nem jött válasz sajna A gondom a következő:sebesség váltásnál ugy marad a fordulat..és így minden váltásnál felbőg a motor.nagyon zavaro.már kicseréltük a gyertyákat meg a gyujtókábeleket kitakarítottuk az alapjárati motort,és átnéztük a PVC csöveket a szivósor körül..nem sziv farsot.mi lehet a baj?ezenkivül elég sokqt eszik és ha alapjáraton járatom akkor nem szépen jár,hanem halk igazàbol de a kocsi ugy jár mint 1 traktor.majd kiszedi a kormányt a kezemböl.menet közben ez nem érezhető.
Nehezen értelemezem soraid, ennyi tippem lenne : traktor hangú járás --> szívósorban a klasszkus betegség ? Ezt a tesztet csináld meg és számolj be : https://www.youtube.com/watch?v=hjRIsLwvjZQ
Váltásnál felbőgés gyanúsan fals szívás vagy vákum probléma lehet. Spray-vel is lett ellenőrizve ?    Csak tippek...majd az öregek tesznek még hozzá.
Naplózva
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #9265 Dátum: 2015.11.16 hétfő, 09:31:26 »

Az alapjárati okozhat ilyet? Próbálom megerősíteni ezt a hipotézist, de mindenhol csak azt olvasom, hogy ingadozik az alapjárat vagy egyáltalán nincs. Ilyen pillanatnyi gyújtáskimaradást egyik sem említ ...
A gyújtás kimaradást elég drasztikusan érezni lehet. Biztos vagy benne hogy erről van szó ?  Jó benzint tankolj, egy flakon injektortisztítót elhajtanék pályán, még ez jutott eszembe.
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #9266 Dátum: 2015.11.16 hétfő, 09:44:34 »

A gyújtás kimaradást elég drasztikusan érezni lehet. Biztos vagy benne hogy erről van szó ?  Jó benzint tankolj, egy flakon injektortisztítót elhajtanék pályán, még ez jutott eszembe.

Csinálok róla videót este Smiley 

Érezni lehet, mert ránt a motor és egy pillanatra gyengébb lesz a belső világítás. Benzint jót tankolok, injektortisztítót meg még nem merek a kocsiba rakni. A jelenség csak alapjáraton jelentkezik. Egyelőre passz, mert nem tudom ráhúzni semelyik egységre sem.
Naplózva
Sanyikaa
Vendég
« Új hozzászólás #9267 Dátum: 2015.11.16 hétfő, 09:53:56 »

Nehezen értelemezem soraid, ennyi tippem lenne : traktor hangú járás --> szívósorban a klasszkus betegség ? Ezt a tesztet csináld meg és számolj be : https://www.youtube.com/watch?v=hjRIsLwvjZQ
Váltásnál felbőgés gyanúsan fals szívás vagy vákum probléma lehet. Spray-vel is lett ellenőrizve ?    Csak tippek...majd az öregek tesznek még hozzá.

Ok hazaérek megcsinálom a tesztetva szivósorra spray-el nem néztük a csöveket. Ahhoz nincs esetleg segítség melyek azok a csövek illetve hány cső van amit át kell nézzek? Mert a vákum csöveket átnéztük mind..vagyis csak szerintem mind
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #9268 Dátum: 2015.11.16 hétfő, 20:32:28 »

Oké, csinálj felvételt. Lehetőleg jó minőségűt, és pls vedd le a fekete hangszigetelő deklit a blokk tetejéről előtte.

Levettem. A csillag tesztet megcsináltam, a 2-es henger gyújtókábele halványkéken izzik. Kábelszett csere lesz, aztán meglátjuk Smiley
Naplózva
Sanyikaa
Vendég
« Új hozzászólás #9269 Dátum: 2015.11.16 hétfő, 20:38:05 »

Nehezen értelemezem soraid, ennyi tippem lenne : traktor hangú járás --> szívósorban a klasszkus betegség ? Ezt a tesztet csináld meg és számolj be : https://www.youtube.com/watch?v=hjRIsLwvjZQ
Váltásnál felbőgés gyanúsan fals szívás vagy vákum probléma lehet. Spray-vel is lett ellenőrizve ?    Csak tippek...majd az öregek tesznek még hozzá.

Nem tudom megkaptad e a privátot.mert nem mutatja a kimenők közt
Naplózva
Sanyikaa
Vendég
« Új hozzászólás #9270 Dátum: 2015.11.17 kedd, 16:10:58 »

FokaDriver fórumtárs tanácsára ma csináltam 2 videót..az első a reggeli indítás ami elég dadogós és nem  is indul rögtön csak 2ik indításra..a 2ik egy szívósor teszt lenne..hozzáértöket kérdenék hogy hang alapján szerintük milyen állapotban van a szívósor.illetve 1 hengerem hol megy hol nem..gyertya és gyujtókábel most lett cserélve..fokadriver tanácsolta hogy trafo is kellene 1 új.

1:(indítás):https://www.youtube.com/watch?v=4y2oQUNpxwY
nem tudom mennyire hallatszik de elég darabos a hangja

2.(szívósor):https://www.youtube.com/watch?v=3hVM6mv09js
Naplózva
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #9271 Dátum: 2015.11.17 kedd, 16:47:57 »

FokaDriver fórumtárs tanácsára ma csináltam 2 videót..az első a reggeli indítás ami elég dadogós és nem  is indul rögtön csak 2ik indításra..a 2ik egy szívósor teszt lenne..hozzáértöket kérdenék hogy hang alapján szerintük milyen állapotban van a szívósor.illetve 1 hengerem hol megy hol nem..gyertya és gyujtókábel most lett cserélve..fokadriver tanácsolta hogy trafo is kellene 1 új.

1:(indítás):https://www.youtube.com/watch?v=4y2oQUNpxwY
nem tudom mennyire hallatszik de elég darabos a hangja

2.(szívósor):https://www.youtube.com/watch?v=3hVM6mv09js

A második alapján annyit mondanék hogy réééémes hangja van a motornak. Első körben nem is hallani hogy a szívósorral van e probléma,valószínűleg nincs, de beteg ez a motorhang. Ugye benzines üzemben csináltad a felvételt ?  (csak felmerült bennem hogy esetleg az öreg járó gázinjektorok csinálják ezt a magas frekvenciás hangot ? (Amíg nem tökéletes a verda a gázt felejtsd el.)  Ha érzed hogy 3 hengerezel, akkor sürgősen trafócsere is, mert tönkre fogod vágni a katalizátorodat a sok elégetlen üzemanyaggal. az meg ugye már drága dolog lesz.   De majd a többiek kijavítanak, vagy tesznek hozzá még...
Naplózva
Sanyikaa
Vendég
« Új hozzászólás #9272 Dátum: 2015.11.17 kedd, 16:53:21 »

A második alapján annyit mondanék hogy réééémes hangja van a motornak. Első körben nem is hallani hogy a szívósorral van e probléma,valószínűleg nincs, de beteg ez a motorhang. Ugye benzines üzemben csináltad a felvételt ?  (csak felmerült bennem hogy esetleg az öreg járó gázinjektorok csinálják ezt a magas frekvenciás hangot ? (Amíg nem tökéletes a verda a gázt felejtsd el.)  Ha érzed hogy 3 hengerezel, akkor sürgősen trafócsere is, mert tönkre fogod vágni a katalizátorodat a sok elégetlen üzemanyaggal. az meg ugye már drága dolog lesz.   De majd a többiek kijavítanak, vagy tesznek hozzá még...
igen benzinnel csináltam.amúgy bemelegszik akkor sokkal jobb a hangja.
Naplózva
Sanyikaa
Vendég
« Új hozzászólás #9273 Dátum: 2015.11.17 kedd, 19:54:32 »

na...reggel megyek ..teszik be az uj trafót
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #9274 Dátum: 2015.11.17 kedd, 21:29:32 »

na...reggel megyek ..teszik be az uj trafót

Azért előtte sötét helyen nézd meg a motort. Nekem is éppen háromhengerezik és a 2-es henger kábele szépen kéken dereng ...
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #9275 Dátum: 2015.11.19 csütörtök, 10:40:04 »



 vigyor3
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #9276 Dátum: 2015.11.19 csütörtök, 10:44:59 »



 vigyor3

 worship Ez szép!  worship

« Utoljára szerkesztve: 2015.11.19 csütörtök, 11:54:32 írta alf » Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #9277 Dátum: 2015.11.19 csütörtök, 11:34:26 »




worship Hát ezt nem sokan tudják überelni.  taps
« Utoljára szerkesztve: 2015.11.19 csütörtök, 11:53:58 írta alf » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Sanyikaa
Vendég
« Új hozzászólás #9278 Dátum: 2015.11.19 csütörtök, 12:34:21 »

Üdv újra fórumtársak!Tagnap berakták az új trafót..remélhetőleg így már nem lesz gond hogy nem megy minden henger.Viszont újabb probléma ütötte fel a fejét.A motornak elég csúnya hangja van..kopogó-kelepelő.és ha megy alapjáraton és beülök remegés/rángatótás érzödik a kormányon és az ülésen is.Na most ha benyomom a kuplungot megszünik a csúnya hang és szépen jár a motor.Ez mitöl lehet?..........A másik gond ami jelentkezett hogy reggel nagyon nehezen indul.Első inditásra mintha picit elkapná de le is áll majd csak tekeri..aztán egy csomó riasztóó ki-be játékkal egyszer csak elindul..addig semmi csak tekeri mikor elkapja viszont rögtön indul..igaz nagyon betegesen-dadogósan de picit gázon tartva a lábam(+500-700 fordulatot adva neki) hamar észhez tér..Erre a 2 problémára keresek megoldást.Szivesen fogadom a jótanácsokat.MOst lett cserélve gyertya,gyujtókábel és trafó..amúgy 2003-as 1.8 benzin-gáz 125 Le,260.000km-el..előre is köszönöm a segítséget.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #9279 Dátum: 2015.11.19 csütörtök, 12:39:18 »

Üdv újra fórumtársak!Tagnap berakták az új trafót..remélhetőleg így már nem lesz gond hogy nem megy minden henger.Viszont újabb probléma ütötte fel a fejét.A motornak elég csúnya hangja van..kopogó-kelepelő.és ha megy alapjáraton és beülök remegés/rángatótás érzödik a kormányon és az ülésen is.Na most ha benyomom a kuplungot megszünik a csúnya hang és szépen jár a motor.Ez mitöl lehet?..........A másik gond ami jelentkezett hogy reggel nagyon nehezen indul.Első inditásra mintha picit elkapná de le is áll majd csak tekeri..aztán egy csomó riasztóó ki-be játékkal egyszer csak elindul..addig semmi csak tekeri mikor elkapja viszont rögtön indul..igaz nagyon betegesen-dadogósan de picit gázon tartva a lábam(+500-700 fordulatot adva neki) hamar észhez tér..Erre a 2 problémára keresek megoldást.Szivesen fogadom a jótanácsokat.MOst lett cserélve gyertya,gyujtókábel és trafó..amúgy 2003-as 1.8 benzin-gáz 125 Le,260.000km-el..előre is köszönöm a segítséget.

A zaj valószínűleg a kettős tömegű lendkerék hibája. Amit a korábbi "háromhengerezés" csak tovább gyilkolt.
Elkapja? Micsoda, mit?  Úgy érted elindul? Persze, mert kialakul a megfelelő benzinnyomás az injektor közös üa csövében. AC körül van a hiba.

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Sanyikaa
Vendég
« Új hozzászólás #9280 Dátum: 2015.11.19 csütörtök, 13:19:37 »

A zaj valószínűleg a kettős tömegű lendkerék hibája. Amit a korábbi "háromhengerezés" csak tovább gyilkolt.
Elkapja? Micsoda, mit?  Úgy érted elindul? Persze, mert kialakul a megfelelő benzinnyomás az injektor közös üa csövében. AC körül van a hiba.


Köszönöm a gyors választ.Bár aszem a kettőstömegűtől nem leszek túl boldog ha megtudom mennyibe kerül wow1..amúgy melegen indul egy pöccre.nem tudom esetleg van e köze hozzá hogy valószínű valahol farsot szív mert váltásnál fent marad a fordulat.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #9281 Dátum: 2015.11.19 csütörtök, 18:23:58 »

Köszönöm a gyors választ.Bár aszem a kettőstömegűtől nem leszek túl boldog ha megtudom mennyibe kerül wow1..amúgy melegen indul egy pöccre.nem tudom esetleg van e köze hozzá hogy valószínű valahol farsot szív mert váltásnál fent marad a fordulat.

Mennyire, meddig marad fent?
Alapjárati szelep szorulás, kartergáz cső repedés.....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Berci84
Vendég
« Új hozzászólás #9282 Dátum: 2015.11.19 csütörtök, 22:29:35 »

Sziasztok.Új vagyok nallatok Smiley Olyan kérdésem lenne hogy van egy 2003 1.8 benzin 125Le chba motorkodu mondeo.Kicsit ette az olajat meg csörgött a vezermulanc ugyh nekialltunk kicsit meg gyógyítani a kicsiket .Szelepszarszimering , Gyuruzes összes vele haro munka , összes tomites cserelve lett.Szivosor es a fogytoszelep vastagon olaj sáros volt ugyh az is kilett pucolva.Össze lett rakva a vezerles is beállítva,vezermutengelyek fixalva ,fotengely fixalva,minden kerek az előírt nyomatekra lehuzva.Első indítás után az autó gyönyörűen poccre indult szépen kisimultan járt .Fel órát csak alapharaton hagytam pofogni.pár kilométer megtétele után érdekes dolgok Jottek elő .menet közben kinyomott kuplungnal felporgott a motor folyamatosan.Leallitas után meg el se indult.Első körben atfutott rajtam hogy rosszul lett osszerakva a vezerles.vagcom al raneztem mert bedobta a motor lámpát is folytoszelep hibát írt.Próba kepp lehuztam a folytoszelepet.az autó egyből indul .Visszadugtam ugy megint nem indul.Lehuzva hagytam a stekkert most mikor haza értem 8 óra állás után is egy poccre indul az autó.halványan ingadozik az alapjarat de szépen jár a motor.Kérdésem az lenne hogy a folytoszelepben keressem a hibát továbbra is vagy térjek vissza a vezerlesre.
« Utoljára szerkesztve: 2015.11.19 csütörtök, 22:57:28 írta Berci84 » Naplózva
Berci84
Vendég
« Új hozzászólás #9283 Dátum: 2015.11.20 péntek, 06:25:28 »

Jo reggelt . Annyi kiegészítés hogy most reggel is próbáltam lehúzott folytoszeleppel egyszerre indul a motor hangja tökéletes .  Ha picit át gondolom ha a vezerles rosszul lenne osszerakva nem indulna gondolom így . Vagcom ontesztbe ír egy érdekes hibát Fotengely pozíció - vezermutengely viszinossag - hengersor egy szenzor b ez a hiba lehetséges attól hogy a fotengej jelszó nem lett pontosan a helyére rakva ?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #9284 Dátum: 2015.11.20 péntek, 07:25:18 »

Sziasztok.Új vagyok nallatok Smiley Olyan kérdésem lenne hogy van egy 2003 1.8 benzin 125Le chba motorkodu mondeo.Kicsit ette az olajat meg csörgött a vezermulanc ugyh nekialltunk kicsit meg gyógyítani a kicsiket .Szelepszarszimering , Gyuruzes összes vele haro munka , összes tomites cserelve lett.Szivosor es a fogytoszelep vastagon olaj sáros volt ugyh az is kilett pucolva.Össze lett rakva a vezerles is beállítva,vezermutengelyek fixalva ,fotengely fixalva,minden kerek az előírt nyomatekra lehuzva.Első indítás után az autó gyönyörűen poccre indult szépen kisimultan járt .Fel órát csak alapharaton hagytam pofogni.pár kilométer megtétele után érdekes dolgok Jottek elő .menet közben kinyomott kuplungnal felporgott a motor folyamatosan.Leallitas után meg el se indult.Első körben atfutott rajtam hogy rosszul lett osszerakva a vezerles.vagcom al raneztem mert bedobta a motor lámpát is folytoszelep hibát írt.Próba kepp lehuztam a folytoszelepet.az autó egyből indul .Visszadugtam ugy megint nem indul.Lehuzva hagytam a stekkert most mikor haza értem 8 óra állás után is egy poccre indul az autó.halványan ingadozik az alapjarat de szépen jár a motor.Kérdésem az lenne hogy a folytoszelepben keressem a hibát továbbra is vagy térjek vissza a vezerlesre.

VAG COM?  Ez egy Ford. Legfeljebb Generic OBD hibát olvashatsz ki vele, de az sem biztos, hogy nem visz félre...
Lehúztad a foJtószelepet? Hm? Mit is csináltál? A fojtószelep benne van a fojtószelep házban, ami csavarozva van. A TPS-ről lehet lehúzni egy csatlakozót, de az nem okoz nem indulást ha rajta van. Az úgy normális. Esetleg a nagy tisztogatás közben nem lett elállítva vagy tönkre téve valahogy? Igazából nem is lehet, ezért érdekes....
Ha felpörög a motor, akkor falsh levegőt kap valahol.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Berci84
Vendég
« Új hozzászólás #9285 Dátum: 2015.11.20 péntek, 08:27:39 »

Bocsánat nem tudom mert vagcomot írtam autocom-al olvastattam ki.a folytoszelep házon lévő szelep állás érzékelő csatlakozojat húztam le.ha rá dugom csak teker ... Lehuzom es indul is gond nélkül
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #9286 Dátum: 2015.11.20 péntek, 09:36:12 »

Bocsánat nem tudom mert vagcomot írtam autocom-al olvastattam ki.a folytoszelep házon lévő szelep állás érzékelő csatlakozojat húztam le.ha rá dugom csak teker ... Lehuzom es indul is gond nélkül

Mérd ki a TPS-t, lehet zárlatos és lehúzza a szenzor feszültséget.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Berci84
Vendég
« Új hozzászólás #9287 Dátum: 2015.11.20 péntek, 10:02:19 »

Fotengely pozíció - vezermutengely viszinossag - hengersor egy szenzor b  ez a hiba mitol lehet? Ezt egy tesztelesnel írta ki álló motornal
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #9288 Dátum: 2015.11.20 péntek, 13:07:22 »

Fotengely pozíció - vezermutengely viszinossag - hengersor egy szenzor b  ez a hiba mitol lehet? Ezt egy tesztelesnel írta ki álló motornal

Segít ha hibakódot is írsz, nem csak a leírását ...
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #9289 Dátum: 2015.11.20 péntek, 14:41:04 »

Fotengely pozíció - vezermutengely viszinossag - hengersor egy szenzor b  ez a hiba mitol lehet? Ezt egy tesztelesnel írta ki álló motornal

Erről beszélek! Ez mind téves és félrevezető!
Létezik ilyen hibakód -mondjuk a Ford nem tárolja le, ha fenn is áll- de értelemszerűen csak járó motornál tudja vizsgálni és itt egyébként is csak a szívó vezérműtengelyen van érzékelő.

Szerintem ezek után azt mondom, hogy azzal -feltehetően remek kínai klón- a diagnosztikai eszközzel nem végezz érdemben vizsgálatot! Félrevezet!
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Berci84
Vendég
« Új hozzászólás #9290 Dátum: 2015.11.20 péntek, 20:57:46 »

Meglett közben a ludas es az én hibám volt Smiley kitakaritottam a folytoszelepet mert igen koszos volt.Egy kicsit beszivargott a víz az erzekelobe szedszedtem kitakaritottam.Na most viszon olyan problémám van hogy elindítását után az alapjarat 1500 majd onnan szép lassan kúszik le ingadozva.Picit ingadozik az alapjaratom . Ez normális jelenség mert meg be kell tanulnia a szelepnek ?
Naplózva
Berci84
Vendég
« Új hozzászólás #9291 Dátum: 2015.11.20 péntek, 21:04:00 »



Jàró motornal .
« Utoljára szerkesztve: 2015.11.20 péntek, 21:11:30 írta Berci84 » Naplózva
Berci84
Vendég
« Új hozzászólás #9292 Dátum: 2015.11.20 péntek, 21:07:18 »



Àlló motornàl
Ez kép még lehúzott folytoszelep erzekelovel keszult
« Utoljára szerkesztve: 2015.11.20 péntek, 21:12:59 írta Berci84 » Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #9293 Dátum: 2015.11.20 péntek, 21:20:37 »



Jàró motornal .

Írtam, hogy ne használd ezt a kamugépet! ("Dobd el")
Egy rakás olyan dologra utaló hibát hoz, ami nincs -és sosem volt- abban az autóban!  Félrevezet, félretájékoztat, hiteltelen adatok...stb.
Nyomásvezérlő szolenoid....kipufogó hőmérséklet szenzor..... stb.

A P0011 ha valóban fenn áll (álló motornál törölhető lenne), akkor lehet rossz vezérlés szinkron.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #9294 Dátum: 2015.11.20 péntek, 21:23:31 »

Meglett közben a ludas es az én hibám volt Smiley kitakaritottam a folytoszelepet mert igen koszos volt.Egy kicsit beszivargott a víz az erzekelobe szedszedtem kitakaritottam.Na most viszon olyan problémám van hogy elindítását után az alapjarat 1500 majd onnan szép lassan kúszik le ingadozva.Picit ingadozik az alapjaratom . Ez normális jelenség mert meg be kell tanulnia a szelepnek ?

 Shocked 

Nem sörösüveg ez, hogy vízzel kell mosni/tisztítani!  Van fojtószelep tisztító spray. Szépen feloldja és keni a forgó helyeket. Majd levegővel kifújni.
Víz....

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Berci84
Vendég
« Új hozzászólás #9295 Dátum: 2015.11.21 szombat, 06:39:55 »

Shocked 

Nem sörösüveg ez, hogy vízzel kell mosni/tisztítani!  Van fojtószelep tisztító spray. Szépen feloldja és keni a forgó helyeket. Majd levegővel kifújni.
Víz....



Ebben igazad van csak annyira vastagon olajos, koszos volt.Az előző gazdája igen elhanyagolta az autót.
Naplózva
Berci84
Vendég
« Új hozzászólás #9296 Dátum: 2015.11.21 szombat, 06:44:43 »

Írtam, hogy ne használd ezt a kamugépet! ("Dobd el")
Egy rakás olyan dologra utaló hibát hoz, ami nincs -és sosem volt- abban az autóban!  Félrevezet, félretájékoztat, hiteltelen adatok...stb.
Nyomásvezérlő szolenoid....kipufogó hőmérséklet szenzor..... stb.

A P0011 ha valóban fenn áll (álló motornál törölhető lenne), akkor lehet rossz vezérlés szinkron.


Ezeket a hibákat nem írja hibataroloba . Ezeket csak ebben a öntesztben írja.
Naplózva
Berci84
Vendég
« Új hozzászólás #9297 Dátum: 2015.11.22 vasárnap, 21:53:01 »

Helló .Egy olyan kérdésem lenne meg hogy egy elég érdekes dolgot tapasztaltam az autonal.alapjarat már nagyabol beállt viszon olyat produkált hogy ha gázt adtam nem húzott az autó . Majd ugy csinált mintha le akarna fulladni.Elvettem a gázt majd vissza megint nem húzott .. megint Elvettem es vissza utána húzott az autó.Ezt az út alatt többször is csinálta.Vezerlest érdemes lenne újra átnézni hogy minden okes e? Ha egy pici eltérés is van a vezermutengelyek es fotengely kozott ez produkalhatja ezt a hibát ? Esetleg nincs valakinek egy részletes leírása a vezerles beallitasara ?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #9298 Dátum: 2015.11.22 vasárnap, 22:05:17 »

Helló .Egy olyan kérdésem lenne meg hogy egy elég érdekes dolgot tapasztaltam az autonal.alapjarat már nagyabol beállt viszon olyat produkált hogy ha gázt adtam nem húzott az autó . Majd ugy csinált mintha le akarna fulladni.Elvettem a gázt majd vissza megint nem húzott .. megint Elvettem es vissza utána húzott az autó.Ezt az út alatt többször is csinálta.Vezerlest érdemes lenne újra átnézni hogy minden okes e? Ha egy pici eltérés is van a vezermutengelyek es fotengely kozott ez produkalhatja ezt a hibát ? Esetleg nincs valakinek egy részletes leírása a vezerles beallitasara ?


Főtengely stifttel megtámasztva és a vezérműtengelyek végénél egy rögzítő lapos "vas" a hengerfej síkjában.
A TPS-nél nézelődj a torpanás miatt.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Berci84
Vendég
« Új hozzászólás #9299 Dátum: 2015.11.23 hétfő, 06:35:31 »


Főtengely stifttel megtámasztva és a vezérműtengelyek végénél egy rögzítő lapos "vas" a hengerfej síkjában.
A TPS-nél nézelődj a torpanás miatt.

Ezeket megcsinaltam 5 mm vastag laposvas a vezermutengelyek végére. Fotengely rögzítő csavart most vettem gyarit .. biztos ami biztos . Előzőleg saját gyártású csavar volt benne 39mm hosszú ... Gyári méreteket megnéztem . Ha behejeztem a csavart a fotengelyt csak neki kell utkoztetnem, rogzitenem a vezermutengelyeket a laposvassal es mindent nyomatekra húzni....Azért kérdezem hogy mindent jól csináltam e... Arra gondoltam meg hogy pl ha a fotengelyt rögzítő csavar egy fel milimetert is rövidebb vagy hosszabb volt ... Ez a fel miliméteres eltérés is okozhat gondot ?

« Utoljára szerkesztve: 2015.11.23 hétfő, 06:46:22 írta Berci84 » Naplózva
Oldalak: 1 ... 179 180 181 182 183 184 185 [186] 187 188 189 190 191 192 193 ... 284   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.049 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.