Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:53:10 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 182 183 184 185 186 187 188 [189] 190 191 192 193 194 195 196 ... 284   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0)  (Megtekintve 4653135 alkalommal)
0 Felhasználó és 71 vendég van a témában
matthewkorby
Vendég
« Új hozzászólás #9400 Dátum: 2015.12.26 szombat, 18:31:49 »


Köszönöm, gyors&korrekt  Wink
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #9401 Dátum: 2015.12.26 szombat, 20:06:49 »

Diagnosztikai mérés alapján alapjáraton kb.85⁰C a hőmérséklet. A szervizes ezt magasnak találta a kb. 5⁰C külső hőmérséklet mellet.... szerintetek?

A beszívott levegőt a forró/meleg szívócsonkban méri. Hiszen onnan szívja be a motor. Ott értelemszerűen jóval magasabb a hőmérséklete a levegőnek, mint a külső levegő hőmérséklet.
Hideg, indítás előtti állapotban kell ellenőrizni, mikor a két hőmérséklet közel azonos vagy azonos.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Metatron13
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 972



E-mail
« Új hozzászólás #9402 Dátum: 2015.12.27 vasárnap, 09:49:48 »

Sziasztok!

Fura hangot hallok a motortérből a jelenség a következő.

Mentem az autópályán és motorféket használva villanymotor hangot hallok a motortér felől. Vannak fura hangok amikre nem tudok rájönni, például hideg motornál is olyan hang jön elő ami olyan mintha kettőstömegű hangja lenne, de az nem lehet, mert most cseréltem a kuplungszettet, kinyomót, és a kettős-tömegűt is. Ötlet esetleg? Valaki talpasztalt hasonlót?
Naplózva

2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y wilting

Tel.: 06-30-331-4175
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9403 Dátum: 2015.12.27 vasárnap, 10:23:25 »

Sziasztok!

Fura hangot hallok a motortérből a jelenség a következő.

Mentem az autópályán és motorféket használva villanymotor hangot hallok a motortér felől. Vannak fura hangok amikre nem tudok rájönni, például hideg motornál is olyan hang jön elő ami olyan mintha kettőstömegű hangja lenne, de az nem lehet, mert most cseréltem a kuplungszettet, kinyomót, és a kettős-tömegűt is. Ötlet esetleg? Valaki talpasztalt hasonlót?
Mostmár biztos tdci motorod van és haldoklik a turbód..... laugh


Motorféknél simán okozhatja ezt a hangot akár a futómű is-csapágyazás hangja lehet....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Metatron13
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 972



E-mail
« Új hozzászólás #9404 Dátum: 2015.12.27 vasárnap, 10:45:45 »

Mostmár biztos tdci motorod van és haldoklik a turbód..... laugh


Motorféknél simán okozhatja ezt a hangot akár a futómű is-csapágyazás hangja lehet....

Fingom sincs semmi baja a mocinak inkább a hosszbordás szíj környékén keresném a hibát, de majd elválik a moci nagyon szépen megy.
Naplózva

2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y wilting

Tel.: 06-30-331-4175
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9405 Dátum: 2015.12.27 vasárnap, 10:49:58 »

Fingom sincs semmi baja a mocinak inkább a hosszbordás szíj környékén keresném a hibát, de majd elválik a moci nagyon szépen megy.
ha a szíj körül van a hiba,azt is valszeg csapágy okozza.lekell a szíjat dobni és leellenőrizni a csapágyakat.fesztő-támasztó görgők,generátor csapágy ,stb....
ezekből gondolom nem került fel új a mocira....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Metatron13
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 972



E-mail
« Új hozzászólás #9406 Dátum: 2015.12.27 vasárnap, 11:22:38 »

ha a szíj körül van a hiba,azt is valszeg csapágy okozza.lekell a szíjat dobni és leellenőrizni a csapágyakat.fesztő-támasztó görgők,generátor csapágy ,stb....
ezekből gondolom nem került fel új a mocira....

Mindenképpen átnézem csak már szépíteni is akarom a belsejét, de most javítás kerül előtérbe a koccanás miatt és egy kicsi szépítés belülről, de ha már lekapom a lököst megnézem a szíj körüli dolgokat is.  worship
Naplózva

2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y wilting

Tel.: 06-30-331-4175
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #9407 Dátum: 2015.12.27 vasárnap, 11:59:15 »

Mostmár biztos tdci motorod van és haldoklik a turbód..... laugh


Motorféknél simán okozhatja ezt a hangot akár a futómű is-csapágyazás hangja lehet....
Én is néha hallom a kelepelés,főleg piros lámpánál....de megnyugszom,mert látom,hogy mellettem van egy füstfelhős traki. eplus2 és már örülök is. wave
Szíjfeszítőd nézted? (Metatron 13  kollégának címeztem).
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Metatron13
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 972



E-mail
« Új hozzászólás #9408 Dátum: 2015.12.27 vasárnap, 12:08:30 »

Én is néha hallom a kelepelés,főleg piros lámpánál....de megnyugszom,mert látom,hogy mellettem van egy füstfelhős traki. eplus2 és már örülök is. wave
Szíjfeszítőd nézted? (Metatron 13  kollégának címeztem).

Még nem néztem csak tapogatózok annyira nem vészes a dolog, csak kérdeztem, hol találom a vas nagyon ott van, amióta újra él  eplus2
Naplózva

2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y wilting

Tel.: 06-30-331-4175
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9409 Dátum: 2015.12.27 vasárnap, 12:53:07 »

Én is néha hallom a kelepelés,főleg piros lámpánál...
te is átszerelted tdci-re? nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #9410 Dátum: 2015.12.27 vasárnap, 15:20:25 »

te is átszerelted tdci-re? nyes
nyes Már gyűjtöm a benzin spórolásból(mivel alig fogyaszt a vas) a TDCI feliratot.
erre gondoltál:
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
 hehe  angel
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #9411 Dátum: 2016.01.01 péntek, 16:54:17 »

Wiki-n vagy FAQ-ban van leírás arra hogy hogyan lehet megállapítani hogy a termosztát cserére szorul ?
3x olyan lassan melegszik be az autó mint tavaly ugyanilyen hidegben...
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #9412 Dátum: 2016.01.01 péntek, 17:11:35 »

Wiki-n vagy FAQ-ban van leírás arra hogy hogyan lehet megállapítani hogy a termosztát cserére szorul ?
3x olyan lassan melegszik be az autó mint tavaly ugyanilyen hidegben...
Szia.
Ha nem melegszik fel normálra hideg és menetszél miatt,akkor a termód nyitva maradt valamennyire.Kartonpapír hűtőrácshoz a cseréig(vagy ellenőrzésig).
http://mondeo.hu/wiki/index.php/H%C5%B1t%C5%91rendszer_%C3%A1ltal%C3%A1nos_le%C3%ADr%C3%A1sok,_hibakeres%C3%A9s,_jav%C3%ADt%C3%A1sok
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9413 Dátum: 2016.01.01 péntek, 17:16:20 »

Wiki-n vagy FAQ-ban van leírás arra hogy hogyan lehet megállapítani hogy a termosztát cserére szorul ?
3x olyan lassan melegszik be az autó mint tavaly ugyanilyen hidegben...
beindítod az autót,előtte belépsz a műszertesztbe.Amikor 50 fokot mutat a digitális hőfokjelző,a motortérben megtapogatod a csövet a termosztát után.Ha melegszik  a cső teljes keresztmetszetben,a termosztát rossz.Ha nem,akkor jó.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #9414 Dátum: 2016.01.01 péntek, 17:56:14 »

beindítod az autót,előtte belépsz a műszertesztbe.Amikor 50 fokot mutat a digitális hőfokjelző,a motortérben megtapogatod a csövet a termosztát után.Ha melegszik  a cső teljes keresztmetszetben,a termosztát rossz.Ha nem,akkor jó.
Hol találom a benyásomban ezt a csövet ?
Köszönöm!
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #9415 Dátum: 2016.01.01 péntek, 18:25:58 »

Hol találom a benyásomban ezt a csövet ?
Köszönöm!

Ott oda nem ér be a kezed.
A klímakompresszor felett és a szervó szivattyú alatt van és a hűtő aljára megy. Ha van kedved kivenni a jobb fényszórót, hozzáférsz.
A vastag cső.



Naplózva

Imádom a dízeleket!    
KissLaci
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 83


E-mail
« Új hozzászólás #9416 Dátum: 2016.01.01 péntek, 20:18:11 »

Üdv!

Mostanság olyan problémával küszködök, hogy hideg vagy akár meleg motornál is pl 20km/h ról folyamatosan gyorsítva 2. ban rángat az autó és erőtlen...minden sebességi fokozatban előjön ez hiba, 3. ban pl 40 nél egy padlógáznál megtorpan az autó és mikor elkezdem felengedni a gázpedált szinte úgy indul meg.
156000 km-er van benne, kb 30 ezerrel ezelőtt lett gyújtókábel és gyertya cserélve az autón.

2002 es 1.8 benzin 125LE
Naplózva

2002.9. Havi
1.8 125 Le Mondeo
makrobi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 110


E-mail
« Új hozzászólás #9417 Dátum: 2016.01.01 péntek, 20:33:53 »

Szia!

Nekem hasonló tünetet a kábel+gyújtásmodul+gyertyacsere oldott meg. Első körben cseréltek gyújtásmodult, mindjárt 3-szor is gariban, mert mind feladta napok vagy hetek alatt. Közben kicseréltem a kábeleket, és pont a harmadik modullal egyidőben a gyertyákat is. Most, hogy a gyertyacsere volt a végső megoldás, vagy tényleg a harmadik modul vált be (nem gyári, új utángyártott), az nem derült ki. És a modulcsere sem volt felesleges, mert az eredeti burkolata repedt volt, és sanszos, hogy ázott párás időben.
Ja, nekem 2.0 van LPG-vel, de a cirkuszt benzinnel csinála...

m


Üdv!

Mostanság olyan problémával küszködök, hogy hideg vagy akár meleg motornál is pl 20km/h ról folyamatosan gyorsítva 2. ban rángat az autó és erőtlen...minden sebességi fokozatban előjön ez hiba, 3. ban pl 40 nél egy padlógáznál megtorpan az autó és mikor elkezdem felengedni a gázpedált szinte úgy indul meg.
156000 km-er van benne, kb 30 ezerrel ezelőtt lett gyújtókábel és gyertya cserélve az autón.

2002 es 1.8 benzin 125LE
Naplózva

Mondeo 2001 MKIII 2.0 Ghia LPG
Mondeo 2003 MKIII TDCI Ghia
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #9418 Dátum: 2016.01.01 péntek, 20:40:21 »

Üdv!

Mostanság olyan problémával küszködök, hogy hideg vagy akár meleg motornál is pl 20km/h ról folyamatosan gyorsítva 2. ban rángat az autó és erőtlen...minden sebességi fokozatban előjön ez hiba, 3. ban pl 40 nél egy padlógáznál megtorpan az autó és mikor elkezdem felengedni a gázpedált szinte úgy indul meg.
156000 km-er van benne, kb 30 ezerrel ezelőtt lett gyújtókábel és gyertya cserélve az autón.

2002 es 1.8 benzin 125LE
A gyújtótrafót nézd,vagy nézesd meg.Nálam az alsó öntött részen(ami fényes)kicsi kormosodás volt látható  falbav csere,azóta vidámság. vigyor3 Mindenképp csak azt cseréld,ami rossz A triumvirátust másik 2 tagját is nézd át.
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #9419 Dátum: 2016.01.02 szombat, 11:03:45 »

Ott oda nem ér be a kezed.
A klímakompresszor felett és a szervó szivattyú alatt van és a hűtő aljára megy. Ha van kedved kivenni a jobb fényszórót, hozzáférsz.
A vastag cső.

Köszönöm. Sajnos kuka a termosztátom, erre jutottam...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9420 Dátum: 2016.01.02 szombat, 11:33:50 »

Köszönöm. Sajnos kuka a termosztátom, erre jutottam...
ennyi.csere.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
KissLaci
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 83


E-mail
« Új hozzászólás #9421 Dátum: 2016.01.02 szombat, 11:34:21 »

Értem!
Köszönöm a segítséget, furcsa jelenség egyébként mert most pl a nagy hidegbe nem is csinálta pedig -11 volt...
Naplózva

2002.9. Havi
1.8 125 Le Mondeo
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #9422 Dátum: 2016.01.02 szombat, 12:13:31 »

Értem!
Köszönöm a segítséget, furcsa jelenség egyébként mert most pl a nagy hidegbe nem is csinálta pedig -11 volt...
A hideg-meleg is tud furcsa dolgokat produkálni,ha jól emlékszem egy fórumtárs trafója hidegen jó volt,mint neked,de melegen már csinálta a problémát.
« Utoljára szerkesztve: 2016.01.02 szombat, 12:15:30 írta Vagyokabajnok » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
paszty
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298


Mr.


E-mail
« Új hozzászólás #9423 Dátum: 2016.01.02 szombat, 12:38:58 »

Köszönöm. Sajnos kuka a termosztátom, erre jutottam...

Sziasztok!

Sajnos nekem is bedöglött  falbav
Leellenőriztem én is (ahogy GSR írta), mert nálam is -11 fokban nem fűtötte az utasteret és
a mutatóm sem ment fel középállásba.
Milyet érdemes venni belőle?
https://cromax.hu/hutorendszer/termosztat_es_alkatreszei/termosztat/termosztat_ford_mondeo_1_8_2_0_2000-2004_7761
Csak a gyárit?
Naplózva

2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi  300.000 km
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #9424 Dátum: 2016.01.03 vasárnap, 19:16:47 »

Sziasztok!

Sajnos nekem is bedöglött  falbav
Leellenőriztem én is (ahogy GSR írta), mert nálam is -11 fokban nem fűtötte az utasteret és
a mutatóm sem ment fel középállásba.
Milyet érdemes venni belőle?
https://cromax.hu/hutorendszer/termosztat_es_alkatreszei/termosztat/termosztat_ford_mondeo_1_8_2_0_2000-2004_7761
Csak a gyárit?

Ez engem is érdekelne, termosztátból lehet nem gyárit ? A gyári és a Gates között nekem van 10 rongy különbség, amit csak akkor fizetnék ki ha indokolt...a ráncfelvarrás előttiekhez k.drága a termosztát  falbav   Mi a javaslat ? Új tömítés ajánlott ilyenkor ?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #9425 Dátum: 2016.01.03 vasárnap, 19:19:12 »

Ez engem is érdekelne, termosztátból lehet nem gyárit ? A gyári és a Gates között nekem van 10 rongy különbség, amit csak akkor fizetnék ki ha indokolt...a ráncfelvarrás előttiekhez k.drága a termosztát  falbav   Mi a javaslat ? Új tömítés ajánlott ilyenkor ?

Nem a FL-el változik.
Az új termosztáthoz jár tömítés.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
kutyasün
Vendég
« Új hozzászólás #9426 Dátum: 2016.01.06 szerda, 20:35:44 »

Sziasztok! örülök, hogy itt lehetek! Smiley egy kis segítséget szeretnék kérni tőletek esetleg tapasztalat megosztást, mert nagyon úgy fest én is Mondeo tulajdonos leszek. Smiley Szeretnék vásárolni minimum 2004-es gyártású(mindenképp benzines) lehetőség szerint már ráncfelvarrás utáni Mondeot(Limuzin-t) Most jelenleg egy kis 1.4es fiestával közlekedek,de szeretném leváltani mert nagyobbra vágyom, nagyon sok autót megnéztem, de mi mivel eléggé magas vagyok, kizártam a kis kocsikat. A lényeg, hogy külsőre és belsőre teljesen beleszerettem a Mondeoba...Az összeg amit rá szánnék az 1.000.000 Ft. Már vezettem az 1.8-as 125lovast az nagyon tetszett, de kíváncsi lennék, hogy melyiket ajánljátok? főként városba használnám és a fogyasztásra is kíváncsi lennék mi különbség a 110, 125, 131 lovasok között ja és a 2.0 benzinesre is hogy tényleg sokkal többet eszik-e? szóval segítsetek légyszi nagyon kösziii előre is  Smiley ja és az alapvető dolgokon kívül mikre figyeljek még a vásárláskor?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9427 Dátum: 2016.01.06 szerda, 21:12:41 »

Sziasztok! örülök, hogy itt lehetek! Smiley egy kis segítséget szeretnék kérni tőletek esetleg tapasztalat megosztást, mert nagyon úgy fest én is Mondeo tulajdonos leszek. Smiley Szeretnék vásárolni minimum 2004-es gyártású(mindenképp benzines) lehetőség szerint már ráncfelvarrás utáni Mondeot(Limuzin-t) Most jelenleg egy kis 1.4es fiestával közlekedek,de szeretném leváltani mert nagyobbra vágyom, nagyon sok autót megnéztem, de mi mivel eléggé magas vagyok, kizártam a kis kocsikat. A lényeg, hogy külsőre és belsőre teljesen beleszerettem a Mondeoba...Az összeg amit rá szánnék az 1.000.000 Ft. Már vezettem az 1.8-as 125lovast az nagyon tetszett, de kíváncsi lennék, hogy melyiket ajánljátok? főként városba használnám és a fogyasztásra is kíváncsi lennék mi különbség a 110, 125, 131 lovasok között ja és a 2.0 benzinesre is hogy tényleg sokkal többet eszik-e? szóval segítsetek légyszi nagyon kösziii előre is  Smiley ja és az alapvető dolgokon kívül mikre figyeljek még a vásárláskor?
2.0 inkább mint az egynyóc.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #9428 Dátum: 2016.01.06 szerda, 21:18:31 »

2.0 inkább mint az egynyóc.
Ez egy korrekt válasz a dizilestől. poigneemain
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9429 Dátum: 2016.01.06 szerda, 21:19:05 »

Ez egy korrekt válasz a dizilestől. poigneemain
azt nem írtam oda,hogy 2.0 tdci? falbav eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #9430 Dátum: 2016.01.06 szerda, 21:19:11 »

Sziasztok! örülök, hogy itt lehetek! Smiley egy kis segítséget szeretnék kérni tőletek esetleg tapasztalat megosztást, mert nagyon úgy fest én is Mondeo tulajdonos leszek. Smiley Szeretnék vásárolni minimum 2004-es gyártású(mindenképp benzines) lehetőség szerint már ráncfelvarrás utáni Mondeot(Limuzin-t) Most jelenleg egy kis 1.4es fiestával közlekedek,de szeretném leváltani mert nagyobbra vágyom, nagyon sok autót megnéztem, de mi mivel eléggé magas vagyok, kizártam a kis kocsikat. A lényeg, hogy külsőre és belsőre teljesen beleszerettem a Mondeoba...Az összeg amit rá szánnék az 1.000.000 Ft. Már vezettem az 1.8-as 125lovast az nagyon tetszett, de kíváncsi lennék, hogy melyiket ajánljátok? főként városba használnám és a fogyasztásra is kíváncsi lennék mi különbség a 110, 125, 131 lovasok között ja és a 2.0 benzinesre is hogy tényleg sokkal többet eszik-e? szóval segítsetek légyszi nagyon kösziii előre is  Smiley ja és az alapvető dolgokon kívül mikre figyeljek még a vásárláskor?
Egy kis izelítő:
http://mondeo.hu/index.php?topic=2.msg1030952#msg1030952
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #9431 Dátum: 2016.01.06 szerda, 21:20:01 »

azt nem írtam oda,hogy 2.0 tdci? falbav eplus2
Pedig meg akartalak dicsérni,de ez a hajó ezzel elment...... nyes
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #9432 Dátum: 2016.01.06 szerda, 21:42:19 »

Sziasztok! örülök, hogy itt lehetek! Smiley egy kis segítséget szeretnék kérni tőletek esetleg tapasztalat megosztást, mert nagyon úgy fest én is Mondeo tulajdonos leszek. Smiley Szeretnék vásárolni minimum 2004-es gyártású(mindenképp benzines) lehetőség szerint már ráncfelvarrás utáni Mondeot(Limuzin-t) Most jelenleg egy kis 1.4es fiestával közlekedek,de szeretném leváltani mert nagyobbra vágyom, nagyon sok autót megnéztem, de mi mivel eléggé magas vagyok, kizártam a kis kocsikat.
A 2.0-sokkal kevesebb baj szokott lenni, bár kevesebb is van belőle. Városban 8,5-ös fogyasztással eljárkálhatsz, ha nyomod neki értelem szerint többet eszik, de megy is. (for the record: a dizel jobban megy, és akkor talán nem kötnek bele a gázolajos kollégák )

Nem hibátlan autó, időnként lesz rajta ez az javítani való, de ez még nem rakéta technika, bontottból és utángyártottból orvosolni tudod a viselt dogait. Normál esteben durva költségekre azért nem kell számítani. A ráncfelvarrás utániak jobbak.  Nagy, kényelmes, jól pakolható, igen jó futóművel és nem kell félteni hogy ellopnák,,,a brazilnak ez bonyolult, profinak meg megalázó. Sok a légzsák, van benne vas is rendesen, jobb esélyed lesz benne mint a kis Fiestában.

Figyelj vásárlásnál hogy ne egy kiglancolt kilométer betyár bontószökevényt sózzanak rád. A beltér épsége még nem jelent semmit, ezeken már nem látszik meg a kor.

Sok sikert.
FD.
« Utoljára szerkesztve: 2016.01.06 szerda, 21:50:13 írta FokaDriver » Naplózva
kutyasün
Vendég
« Új hozzászólás #9433 Dátum: 2016.01.06 szerda, 21:59:24 »

A 2.0-sokkal kevesebb baj szokott lenni, bár kevesebb is van belőle. Városban 8,5-ös fogyasztással eljárkálhatsz, ha nyomod neki értelem szerint többet eszik, de megy is. (for the record: a dizel jobban megy, és akkor talán nem kötnek bele a gázolajos kollégák )

Nem hibátlan autó, időnként lesz rajta ez az javítani való, de ez még nem rakéta technika, bontottból és utángyártottból orvosolni tudod a viselt dogait. Normál esteben durva költségekre azért nem kell számítani. A ráncfelvarrás utániak jobbak.  Nagy, kényelmes, jól pakolható, igen jó futóművel és nem kell félteni hogy ellopnák,,,a brazilnak ez bonyolult, profinak meg megalázó. Sok a légzsák, van benne vas is rendesen, jobb esélyed lesz benne mint a kis Fiestában.

Figyelj vásárlásnál hogy ne egy kiglancolt kilométer betyár bontószökevényt sózzanak rád. A beltér épsége még nem jelent semmit, ezeken már nem látszik meg a kor.

Sok sikert.
FD.
Köszönöm szépen a válaszodat nagyon rendes vagy. A legnagyobb félelmemnél a 2.0-nél a fogyasztás. De remélem úgy van ahogy mondod. Smiley üdv.
Naplózva
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #9434 Dátum: 2016.01.06 szerda, 22:41:47 »

Köszönöm szépen a válaszodat nagyon rendes vagy. A legnagyobb félelmemnél a 2.0-nél a fogyasztás. De remélem úgy van ahogy mondod. Smiley üdv.
Ez lábfüggő minden autónál, és tudni kell vezetni, ismerni a típust, ez minden autóra vonatkozik. Tény hogy ez többet fog enni mint a Fiesta, ebben azért nem varrógép van a motorháztető alatt. Nem cikizés nekem is volt 1.4-esem, sokáig. Nehezebb autó, ennek a mozgatásához többlet kell, nyilván.

Az enyémben LPG szett van, én eljárok 10 liter gázzal télen nyáron, meg némi apró benzin, amíg bemelegszik, de ez off téma itt.
Az előző tulaj (barát) 8.3 - 8.5  benzines átlaggal járt vele, nem nyúzta, csak közlekedett normálisan mint mások, vegyesben Bp és környékén. Ezzel kábé kalkulálhatsz.
Naplózva
Sn4k3
Vendég
« Új hozzászólás #9435 Dátum: 2016.01.07 csütörtök, 07:01:46 »

Üdvözlet az lenne a problémám hogy hideg motornál ha 1 napot állt az autó akkor ilyen kolompoló hangot hallok kb 20-30 másodpercig mintha belülről hangosabb lenne.
Mire felnyitom a motorteret addigra elhallgat. (Nem mindig csinálja ilyen 50%)

Ha csak pár órát áll  akkor vagy egyáltalán nem vagy csak 1-2 másodpercig hallani.
Van valami tipetek?

2,0 benzin automata 2002
« Utoljára szerkesztve: 2016.01.07 csütörtök, 07:23:41 írta Sn4k3 » Naplózva
GKovacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 476


« Új hozzászólás #9436 Dátum: 2016.01.07 csütörtök, 08:39:42 »

Köszönöm szépen a válaszodat nagyon rendes vagy. A legnagyobb félelmemnél a 2.0-nél a fogyasztás. De remélem úgy van ahogy mondod. Smiley üdv.
Arra még figyelj oda, hogy a benzinesekben is van kettőstömegű! Ennek a cseréje lehet nagyobb összeg. (Leállításkor van hangja, ha csereérett. Ha kinyomott kuplunggal állítod le, akkor meg nincs.) A 130 lovas az SCi, van külön topikja, azt nézd meg. Ritka, és más a motorja, pár alkatrész drágább is hozzá (pl. termosztát, gyertya) . Viszont azt csak Ghia felszereltséggel árulták. Elvileg kevesebbet fogyaszt, de én pl. Budapest belvárosában járva mostanában 10-10,5 L fogyasztást produkálok. A főoldalon találsz katalógust, abban benne van, melyik szinthez, mi tartozott.
Naplózva

MK4 2.2 TDCI Titanium S
kutyasün
Vendég
« Új hozzászólás #9437 Dátum: 2016.01.07 csütörtök, 08:56:20 »

Arra még figyelj oda, hogy a benzinesekben is van kettőstömegű! Ennek a cseréje lehet nagyobb összeg. (Leállításkor van hangja, ha csereérett. Ha kinyomott kuplunggal állítod le, akkor meg nincs.) A 130 lovas az SCi, van külön topikja, azt nézd meg. Ritka, és más a motorja, pár alkatrész drágább is hozzá (pl. termosztát, gyertya) . Viszont azt csak Ghia felszereltséggel árulták. Elvileg kevesebbet fogyaszt, de én pl. Budapest belvárosában járva mostanában 10-10,5 L fogyasztást produkálok. A főoldalon találsz katalógust, abban benne van, melyik szinthez, mi tartozott.
ajajj el vagyok tévedve a kettőstömegűvel... Én azt hittem a benzinesben nincs de akkor nem jól tájékozódtam, köszönöm az infót! Egyébként mennyit bír a benzinesekben(Pl.2.0-ben) a kettőstömegű?
« Utoljára szerkesztve: 2016.01.07 csütörtök, 09:00:41 írta kutyasün » Naplózva
GKovacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 476


« Új hozzászólás #9438 Dátum: 2016.01.07 csütörtök, 09:59:19 »

ajajj el vagyok tévedve a kettőstömegűvel... Én azt hittem a benzinesben nincs de akkor nem jól tájékozódtam, köszönöm az infót! Egyébként mennyit bír a benzinesekben(Pl.2.0-ben) a kettőstömegű?
Az enyémben (SCi) 205000 környékén volt a csere. De itt korábban 250000-ről is volt szó. (Benzinesben nincs akkora nyomaték, ami rángatná, mint egy dízelben.)

Naplózva

MK4 2.2 TDCI Titanium S
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #9439 Dátum: 2016.01.07 csütörtök, 11:32:28 »

Üdvözlet az lenne a problémám hogy hideg motornál ha 1 napot állt az autó akkor ilyen kolompoló hangot hallok kb 20-30 másodpercig mintha belülről hangosabb lenne.
Mire felnyitom a motorteret addigra elhallgat. (Nem mindig csinálja ilyen 50%)

Ha csak pár órát áll  akkor vagy egyáltalán nem vagy csak 1-2 másodpercig hallani.
Van valami tipetek?

2,0 benzin automata 2002

Ilyen nekem is van most. Mindenféle fura hangokat produkál kb 20 mp-ig beindítás után aztán minden okés. Viszont hozzátartozik, hogy itt most -20 van, úgyhogy örülök hogy egyáltalán beindul. Ha tavasszal is bohóckodik, majd megnézem.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Sn4k3
Vendég
« Új hozzászólás #9440 Dátum: 2016.01.07 csütörtök, 17:03:39 »

Értem akkor ha nem durvul a helyzet akkor nem foglakozok vele.
Ha meg tavaszal is csinálja akkor elviszem megnézetem (Úgyis megy olajcserére)

Nemrég van mondeóm és szerintetek normális a fogyasztás? 2,0 4seb automata

Autópálya 130-140  9 liter
Csak város  hideg motor 2x 5 km (Munkába járás) 13-14 liter
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9441 Dátum: 2016.01.07 csütörtök, 17:06:49 »

Értem akkor ha nem durvul a helyzet akkor nem foglakozok vele.
Ha meg tavaszal is csinálja akkor elviszem megnézetem (Úgyis megy olajcserére)

Nemrég van mondeóm és szerintetek normális a fogyasztás? 2,0 4seb automata

Autópálya 130-140  9 liter
Csak város  hideg motor 2x 5 km (Munkába járás) 13-14 liter
az a baj,hogy igen.Tök normális a fogyasztásod. Smiley
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Sn4k3
Vendég
« Új hozzászólás #9442 Dátum: 2016.01.07 csütörtök, 17:32:42 »

az a baj,hogy igen.Tök normális a fogyasztásod. Smiley

Köszi

Apósomtól vettem a kocsit és ő faluról járt be a városba 15-15 kilóméter amibe minimális városi rész volt neki 8-8.5 ből megjárta
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9443 Dátum: 2016.01.07 csütörtök, 17:37:32 »

Köszi

Apósomtól vettem a kocsit és ő faluról járt be a városba 15-15 kilóméter amibe minimális városi rész volt neki 8-8.5 ből megjárta
a 2x5 km gyakorlatilag folyamatos hideg üzemmód.még nyáron is,nemhogy ilyenkor.Az automata meg amúgy is picit több.Majd nyáron jobb lesz a fogyid.Nem sokkal,de 10körülre letudod majd vinni.Gondolom após nem hajtotta széjjel,de a hideg üzem megöli a motort.Hordósra kopnak a hengerek.
Figyelgesd az olajfogyasztást.200e körül már sajnos várható.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Sn4k3
Vendég
« Új hozzászólás #9444 Dátum: 2016.01.07 csütörtök, 17:44:53 »

a 2x5 km gyakorlatilag folyamatos hideg üzemmód.még nyáron is,nemhogy ilyenkor.Az automata meg amúgy is picit több.Majd nyáron jobb lesz a fogyid.Nem sokkal,de 10körülre letudod majd vinni.Gondolom após nem hajtotta széjjel,de a hideg üzem megöli a motort.Hordósra kopnak a hengerek.
Figyelgesd az olajfogyasztást.200e körül már sajnos várható.

250 van benne ami valós km

Monda hogy 1 litert megeszik 10e kilóméteren (Éppen ma töltötem fel maxra az olajat)

Indulás előtt 5-10 percet várok vele hogy melegedjen

(Ősszeségébe nagyon megvagyok vele elégedve kényelmes tágas jól pakolható a csomagtér 5 ajtó miatt)
« Utoljára szerkesztve: 2016.01.07 csütörtök, 17:47:14 írta Sn4k3 » Naplózva
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #9445 Dátum: 2016.01.07 csütörtök, 17:47:15 »

Értem akkor ha nem durvul a helyzet akkor nem foglakozok vele.
Ha meg tavaszal is csinálja akkor elviszem megnézetem (Úgyis megy olajcserére)

Nemrég van mondeóm és szerintetek normális a fogyasztás? 2,0 4seb automata

Autópálya 130-140  9 liter
Csak város  hideg motor 2x 5 km (Munkába járás) 13-14 liter

Na, Alf megelőzött, de ahogy mondja, a 2x5 meg a 2x15km között nagy a különbség.
Nekem normál vezetéssel a városim 8.1 és be is rakok egy képet mert Alf azt mondja majd kamuzok.  hehe wave  Ráadásul tél van most, ilyenkor többet fogyaszt.

Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9446 Dátum: 2016.01.07 csütörtök, 17:49:06 »

250 van benne ami valós km

Monda hogy 1 litert megeszik 10e kilóméteren (Éppen ma töltötem fel maxra az olajat)

Indulás előtt 5-10 percet várok vele hogy melegedjen
Normál helyzetben nem fogyaszt egy olajcsereperiódus alatt jelentős mennyiséget.Ez a 20e km alatt 2liter.Kicsivel több,mint kellene,de nem vészes,és valszeg 250e nél már nem is csoda.Mindig figyeld,hogy a szint meglegyen,és ha kell töltsd maximura.5w30 kell bele-nem más.
Gondolom azért ez még nem zavaró mennyiség.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Sn4k3
Vendég
« Új hozzászólás #9447 Dátum: 2016.01.07 csütörtök, 17:53:14 »

Normál helyzetben nem fogyaszt egy olajcsereperiódus alatt jelentős mennyiséget.Ez a 20e km alatt 2liter.Kicsivel több,mint kellene,de nem vészes,és valszeg 250e nél már nem is csoda.Mindig figyeld,hogy a szint meglegyen,és ha kell töltsd maximura.5w30 kell bele-nem más.
Gondolom azért ez még nem zavaró mennyiség.

Köszönöm a tanácsokat  

Most 5w 40  Eni olaj volt benne  akkor legközelebb 5w30 lesz
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9448 Dátum: 2016.01.07 csütörtök, 17:55:56 »

Na, Alf megelőzött, de ahogy mondja, a 2x5 meg a 2x15km között nagy a különbség.
Nekem normál vezetéssel a városim 8.1 és be is rakok egy képet mert Alf azt mondja majd kamuzok.  hehe wave  Ráadásul tél van most, ilyenkor többet fogyaszt.
[img]http://kepfeltoltes.hu/thumb/160107/20151228_0747482_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

minden benzines kamuzik. eplus2

Amúgy meg az övé automata,ami alapból rálicitál. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #9449 Dátum: 2016.01.07 csütörtök, 17:59:34 »

minden benzines kamuzik. eplus2

Amúgy meg az övé automata,ami alapból rálicitál. Wink

Lehet, de nem mondhatod, hogy ez sz@r egy 400ezres autótol.  Wink
Ma -20 fokban felment 8.3-ra.   rinya
« Utoljára szerkesztve: 2016.01.07 csütörtök, 18:27:03 írta Bleky » Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Oldalak: 1 ... 182 183 184 185 186 187 188 [189] 190 191 192 193 194 195 196 ... 284   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.05 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.