Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 15:30:56
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Benzinmotorok (1.8, 2.0)
Oldalak:
1
...
15
16
17
18
19
20
21
[
22
]
23
24
25
26
27
28
29
...
284
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0) (Megtekintve 4657552 alkalommal)
0 Felhasználó és 237 vendég van a témában
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1050 Dátum:
2010.09.30 csütörtök, 19:41:20 »
Idézetet írta: Adrián - 2010.09.30 csütörtök, 17:36:41
Ezt honnan hallom, hogy gáz van a lapátokkal? Az én kocsimban 160E km-van, de nem hallok semmi csörgést a mociba egész szépen berreg!
(Vagy már megrágta a motor és kiköpte, és majd megtalálom a kipufogódobban
Ha erdekel meg tom mondani neked hogy cseres vagy sem...irj pu-t.
Naplózva
blah blah blah
KIZS
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 277
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1051 Dátum:
2010.09.30 csütörtök, 21:55:16 »
Idézetet írta: Adrián - 2010.09.30 csütörtök, 17:36:41
Ezt honnan hallom, hogy gáz van a lapátokkal? Az én kocsimban 160E km-van, de nem hallok semmi csörgést a mociba egész szépen berreg!
(Vagy már megrágta a motor és kiköpte, és majd megtalálom a kipufogódobban
127 ezer km-nél nekem sem csörög semmi, szépen jár nagyon.
Naplózva
Adrián
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1052 Dátum:
2010.10.02 szombat, 14:57:46 »
Idézetet írta: zacci - 2010.09.30 csütörtök, 19:41:20
Ha erdekel meg tom mondani neked hogy cseres vagy sem...irj pu-t.
Írtam nekem mailt! Várom az útbaigazítást majd!
Köszi
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1053 Dátum:
2010.10.02 szombat, 17:20:34 »
Idézetet írta: Adrián - 2010.10.02 szombat, 14:57:46
Írtam nekem mailt! Várom az útbaigazítást majd!
Köszi
magadnak?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1054 Dátum:
2010.10.02 szombat, 22:34:42 »
Idézetet írta: alf - 2010.10.02 szombat, 17:20:34
magadnak?
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Gabor77
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1055 Dátum:
2010.10.03 vasárnap, 10:44:16 »
Idézetet írta: menyus - 2010.09.29 szerda, 21:58:09
Kedves fórumtársak,
Itt olvastam először erről a szívósori örvénylapát témáról. Mivel az autóm már 9 éves és én 3 éve vettem, ezért márkaszervizben még nem járt. univerzális autószerelők nézték eddig mindig át az autót, amit kelett javítottak.
Az itt található leirás alapján lehúztam a vákumcsövet, és lám, a motor olyan szép csendesen kezdet el járni, hogy a fülünknek nem akartunk hinni. Az autó nekem nem fogyasztott sokat, 7 literből eljárok itt síkvidéken, 145eKm van benne. Csakhát csörgőt valami a motorban. Hirtelen felindulásból elvittem az egri ford szervízbe. 112ezerért javították volna a problémát.
Szeszka leirása alapján egy helyi autószerelő szétszedte és kidobálta a felesleges cuccot. A fenti ár töredékéért. Hihetetlenül lógott a tengely, már csak a szentlélek tartotta ott. Pár ezer kilométert és komoly károk keletkezhetek volna.
Az autó motorterében megszűnt a csörgés. Fogyasztás nem tudom változni fog-e, majd megírom a tapasztalataimat.
Fontos tanács: Örvénylapátokra oda figyelni!!!
Szeszka és Kulcsár Gábor, nagyon köszönöm szépen a segítségeteket.
Ha egyszer eljutok egy mondeos találkozóra, hálámat sok sörrel fogom kifejezni.
A töredéke mennyi volt?
Naplózva
Adrián
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1056 Dátum:
2010.10.03 vasárnap, 10:45:49 »
Ja, jólvan na elírtam
de még nem kaptam segítséget.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1057 Dátum:
2010.10.03 vasárnap, 11:17:18 »
Most volt nalam egy gepsarkany.
Szivosor gatya. Volt egy vakuum cso, ami el volt szakadva/torve.
Iszonyat hangos a futomu. Valoszinuleg kerek csapagy, feltengely seged csapagy vagy valami fek mizeria lesz. Vagy mind 1x-re
Jah persze a hatso fek ezen is be van rohadva
Nem is csodalkoztam rajta
A mocija viszont nagyon jol huzott...igy kene mennie az osszesnek es az enyimnek is
Naplózva
blah blah blah
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1058 Dátum:
2010.10.03 vasárnap, 18:15:44 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2010.09.21 kedd, 11:52:55
2.0 benyáson 60ezer km-enkéne kell gyertyát cserélni, ugye?
Ugye?
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1059 Dátum:
2010.10.03 vasárnap, 21:02:40 »
Idézetet írta: zacci - 2010.10.03 vasárnap, 11:17:18
Most volt nalam egy gepsarkany.
Szivosor gatya. Volt egy vakuum cso, ami el volt szakadva/torve.
Iszonyat hangos a futomu. Valoszinuleg kerek csapagy, feltengely seged csapagy vagy valami fek mizeria lesz. Vagy mind 1x-re
Jah persze a hatso fek ezen is be van rohadva
Nem is csodalkoztam rajta
A mocija viszont nagyon jol huzott...igy kene mennie az osszesnek es az enyimnek is
azért nemrég volt egy elég patent sárkány is nálad
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1060 Dátum:
2010.10.03 vasárnap, 21:36:25 »
Idézetet írta: mondejoooooo - 2010.10.03 vasárnap, 21:02:40
azért nemrég volt egy elég patent sárkány is nálad
hat jah
sajnos nem ez az altalanos
150e kornyeken az MKIII-ak nagy resze mar ilyen 400e-res javitasert kialt, es akkor csak azt biztositottad, hogy jo esellyel at fog menni a vizsgan, nem eg le a feked, es nem rohad le a verda, mert be nyelt ezt-azt. Jah es akkor ez meg csak egy benyas gep...dizlire joval tobbet kell kolteni, es joval nagyobb az eselye, hogy le is rohadsz vele. jah es akkor meg az ajtok ugyan ugy rohadnak
benyanal
szivosor
komplett kuplung szett lendkerekkel
tarcsak, betetek
kezifek bug javitas, csere
feknyereg bug javitas, csere
dizlinel
uzemanyag rendszer javitas, csere. pcsucsok meg meg ki tuggya milyen csovek stb.
komplett kuplung szett lendkerekkel
tarcsak, betetek
kezifek bug javitas, csere
feknyereg bug javitas, csere
es akkor a meglepetesekrol nem is beszeltunk...generator, turbocso, szijfeszito, szijjak, gyertyak, kabelek, trafo, nagy nyomasu szippancs, kozponti zar bug, futomu csapagyak stb.
Emberunk megveszi a gepet 1.5-2 millaert utana ra dobben, hogy meg ra kell dobnia vagy 4-5k-t. Es akkor meg a gep nem is tul oreg, nem is futott sokat.
Minoseg(LOL), megbizhatatlansag, Ford
«
Utoljára szerkesztve: 2010.10.03 vasárnap, 21:50:43 írta zacci
»
Naplózva
blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1061 Dátum:
2010.10.03 vasárnap, 21:37:14 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2010.10.03 vasárnap, 18:15:44
Ugye?
mitomen ?
Csereld, abbol baj nem lehet
Naplózva
blah blah blah
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1062 Dátum:
2010.10.03 vasárnap, 21:41:45 »
Idézetet írta: zacci - 2010.10.03 vasárnap, 21:36:25
hat jah
A szívósor rendbe volt rajta?
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1063 Dátum:
2010.10.03 vasárnap, 21:53:02 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2010.10.03 vasárnap, 21:41:45
A szívósor rendbe volt rajta?
meg elgurul par km-t
de amit tegnap neztem azon meg a szivosor vezerles is xar vot
150e van a gepben...kb. nekem is ilyen tajt jott elo a bug.
Naplózva
blah blah blah
kotta_cs
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1064 Dátum:
2010.10.03 vasárnap, 23:21:53 »
Idézetet írta: Adrián - 2010.09.26 vasárnap, 17:56:20
1.8 as a moci de most vettem egy hete a kocsit, azóta volt olaj, gyertya, szűrőcsere. 10ről indultam aztán ez szépen ment lejjebb. Remélem a gyújtásongond megoldódása után ez még kúszik lefele. Lehet az a pár hónap állás miatt van és remélem szépen beáll! 163e van most a kocsiba, és a szerelő szerint minden ok vele! 125 lovas ghia! Bízok benne, hogy nem marad ennyi a fogyasztás legalábbis 8ig menyen le!
Nagyon ne reménykedj. Én olvastam egy két forumozót, akinek az 1.8-as csodákba illően fogyasztott. Az enyém 7 éves, 190eKm felett van benne és egy ideje nagyon óvatosan vezetek. A tapasztalat:
MOL-nál tankolsz, 11L-es minimum fogyasztás
Auchan, OMV, Shell 9.2-9.5L fogyasztás
Én óvatosan nyomva megyek, főleg városban. A város most Budapest, mert ha nekem valaki várpalotát vagy valami hasonló big city-t nyom az téves. A városi fogyasztás a BP-i elcseszett forgalom, mert (bár egész európát bejártam), azért magyar városokban egyedül Bp-en láttam igazi dugót.
8.6L-alatt még soha nem volt fogyasztásom, akármennyire mentem finoman, optimálisan.
Üdv
Csaba
Naplózva
KIZS
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 277
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1065 Dátum:
2010.10.04 hétfő, 12:35:35 »
Idézetet írta: zacci - 2010.10.03 vasárnap, 21:53:02
meg elgurul par km-t
de amit tegnap neztem azon meg a szivosor vezerles is xar vot
150e van a gepben...kb. nekem is ilyen tajt jott elo a bug.
Erre hogy lehet rájönni? Vagy ha egyébként nincs gond a géppel, akkor valószínűleg jó a szívósor dolog is?
Egyre jobban idegesít ez a szívósor téma, bár a motor jónak tűnik, nem zajos, szépen indul, szépen jár, szépen (tehát sokat) fogyaszt...
Naplózva
Adrián
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1066 Dátum:
2010.10.04 hétfő, 14:25:35 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2010.10.03 vasárnap, 23:21:53
Nagyon ne reménykedj. Én olvastam egy két forumozót, akinek az 1.8-as csodákba illően fogyasztott. Az enyém 7 éves, 190eKm felett van benne és egy ideje nagyon óvatosan vezetek. A tapasztalat:
MOL-nál tankolsz, 11L-es minimum fogyasztás
Auchan, OMV, Shell 9.2-9.5L fogyasztás
Én óvatosan nyomva megyek, főleg városban. A város most Budapest, mert ha nekem valaki várpalotát vagy valami hasonló big city-t nyom az téves. A városi fogyasztás a BP-i elcseszett forgalom, mert (bár egész európát bejártam), azért magyar városokban egyedül Bp-en láttam igazi dugót.
8.6L-alatt még soha nem volt fogyasztásom, akármennyire mentem finoman, optimálisan.
Üdv
Csaba
Igazad van a pesti fogyasztásom nekem is magas, de érdekes dolgokat mutat néha a fogyimérő mert ha nullázom meleg motornál és 5.-ben beállok 80 90 es tempóra akkor van hogy 6.8 6.9-re beáll és nem mozdul, és ha városba (kisvárosba zalaegerszeg) bemegyek akkor sem megy fel 7.3 nál többre! Azért írom hogy érdekes dolgokat csinál mivel gondolok egyet és lenullázom megint akkor meg 9 re áll be... szóval fura! Még nem csináltam teletankos mérős dolgot csak nagyából látom és 8 nál többet nem fogyaszt az bizti!
A szívósor még mindíg érdekelne ha valaki tudna segíteni, hogy tudom hézilag otthon megvizsgálni a dolgokat?
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1067 Dátum:
2010.10.04 hétfő, 14:47:57 »
Idézetet írta: Adrián - 2010.10.04 hétfő, 14:25:35
A szívósor még mindíg érdekelne ha valaki tudna segíteni, hogy tudom hézilag otthon megvizsgálni a dolgokat?
Ellenőrzés: lehúzod azt a kis gumicsövet arról a kis izéről.
képet róla pár oldallal ezelőtt találsz ebben a topikban.
http://mondeo.hu/index.php?topic=1453.msg510691#msg510691
Aztán ha így csendesebb lesz a motor, vagy ha ujjal befogod és megint hangos, akkor sz@rakszik a szívosorod.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Adrián
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1068 Dátum:
2010.10.04 hétfő, 14:52:53 »
ok köszi megvan
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1069 Dátum:
2010.10.04 hétfő, 14:56:42 »
Idézetet írta: Adrián - 2010.10.04 hétfő, 14:52:53
ok köszi megvan
Úgy válaszolj, hogy nem törlöd ki a szöveget , hanem a [/quote] után írod a mondandódat, így tudni is fogják hogy éppen kinek írsz.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
KIZS
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 277
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1070 Dátum:
2010.10.04 hétfő, 15:17:44 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2010.10.04 hétfő, 14:47:57
Ellenőrzés: lehúzod azt a kis gumicsövet arról a kis izéről.
képet róla pár oldallal ezelőtt találsz ebben a topikban.
http://mondeo.hu/index.php?topic=1453.msg510691#msg510691
Aztán ha így csendesebb lesz a motor, vagy ha ujjal befogod és megint hangos, akkor sz@rakszik a szívosorod.
Ja ezt kipróbáltam! Ha én azt lehúzom, akkor hülye lesz a motor járása. Ha visszadugom, akkor megint jó.
Naplózva
Adrián
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1071 Dátum:
2010.10.04 hétfő, 15:42:33 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2010.10.04 hétfő, 14:56:42
Úgy válaszolj, hogy nem törlöd ki a szöveget , hanem a után írod a mondandódat, így tudni is fogják hogy éppen kinek írsz.
Én is kipróbáltam és csak annyi külömbség volt, hogy picit magasabb lett az alapjárat! Mást nem hallotam! Nagyon figyeltem de nem hallottam semmit!
160E van a kocsiba szal vagy volt már cserélve vagy még nincs anyira elkopva!
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1072 Dátum:
2010.10.04 hétfő, 15:45:33 »
Idézetet írta: Adrián - 2010.10.04 hétfő, 15:42:33
Én is kipróbáltam és csak annyi külömbség volt, hogy picit magasabb lett az alapjárat! Mást nem hallotam! Nagyon figyeltem de nem hallottam semmit!
160E van a kocsiba szal vagy volt már cserélve vagy még nincs anyira elkopva!
Nyugi, nem törvényszerű hogy tönkremenjen ( csak Zacci szerint
), enyémben 310ezer van, és nincs baja.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
ezso
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 232
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1073 Dátum:
2010.10.04 hétfő, 19:39:47 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2010.10.04 hétfő, 15:45:33
Nyugi, nem törvényszerű hogy tönkremenjen ( csak Zacci szerint
), enyémben 310ezer van, és nincs baja.
Vagy az előző tulaj már kibelezte
Naplózva
Ford Mondeo Ghia, 2003.07, 2.0 16V, 145LE
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1074 Dátum:
2010.10.04 hétfő, 20:37:27 »
Idézetet írta: ezso - 2010.10.04 hétfő, 19:39:47
Vagy az előző tulaj már kibelezte
Hát persze,pontosan így történt. És amint látom, teis jobban tudod nálam hogy mi történt a kocsimmal.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Adrián
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1075 Dátum:
2010.10.04 hétfő, 21:35:20 »
Naplózva
ezso
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 232
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1076 Dátum:
2010.10.05 kedd, 04:03:07 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2010.10.04 hétfő, 20:37:27
Hát persze,pontosan így történt. És amint látom, teis jobban tudod nálam hogy mi történt a kocsimmal.
Jó van má' , azért nem kell leharapni a fejem
Naplózva
Ford Mondeo Ghia, 2003.07, 2.0 16V, 145LE
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1077 Dátum:
2010.10.05 kedd, 11:42:37 »
Idézetet írta: ezso - 2010.10.05 kedd, 04:03:07
Jó van má' , azért nem kell leharapni a fejem
Jó, csak kezd idegesíteni hogy ha valakinek valami baja van a kocsijával, akkor egyből jön az okoskodás, hogy na majd a tiéddel is lesz. Ha meg mégse lenne, akkor az csakis azért lehet mert már volt ilyen hibája, csak te (én) nem tudsz róla. Arról már nem is beszélve, hogy jobban tudjátok a nem hibás autók előéletét...Szal fogadjátok már el, hogy nem mindegyik Mondeo
sz@rf.shugy
, és nem törvényszerű hogy tönkremenjen.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
kotta_cs
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1078 Dátum:
2010.10.05 kedd, 11:51:13 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2010.10.05 kedd, 11:42:37
Jó, csak kezd idegesíteni hogy ha valakinek valami baja van a kocsijával, akkor egyből jön az okoskodás, hogy na majd a tiéddel is lesz. Ha meg mégse lenne, akkor az csakis azért lehet mert már volt ilyen hibája, csak te (én) nem tudsz róla. Arról már nem is beszélve, hogy jobban tudjátok a nem hibás autók előéletét...Szal fogadjátok már el, hogy nem mindegyik Mondeo
sz@rf.shugy
, és nem törvényszerű hogy tönkremenjen.
Egyetértek, bár én még csak 193eKm-nél vagyok és nincs gondom.
Üdv
Csaba
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1079 Dátum:
2010.10.05 kedd, 14:17:49 »
ez volt már?
http://totalcar.hu/tanacsok/autodoktor/2010/09/02/szijas_vagy_lancos/#comments
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1080 Dátum:
2010.10.05 kedd, 14:30:16 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.10.05 kedd, 14:17:49
ez volt már?
http://totalcar.hu/tanacsok/autodoktor/2010/09/02/szijas_vagy_lancos/#comments
Ott vannak a szeren...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1081 Dátum:
2010.10.05 kedd, 19:22:10 »
Idézetet írta: Adrián - 2010.10.04 hétfő, 15:42:33
Én is kipróbáltam és csak annyi külömbség volt, hogy picit magasabb lett az alapjárat! Mást nem hallotam! Nagyon figyeltem de nem hallottam semmit!
160E van a kocsiba szal vagy volt már cserélve vagy még nincs anyira elkopva!
vagy mar szethullott. kb. 90% eselyt adok arra, hogy 160e-nel mar jo esellyel eletveszelyben van a mocid.
Volt mar olyan MKIII-al is dolgom amiben egy lapatot meg megkajalt a gep ! Piszok szerencseje vot az illetonek, hogy valceg atment ugy a mocin a cucc, hogy nem okozott nagy galibat. Persze nem latni bele a mociba, tehat ki tudja mi kapott pofont amitol x km utan vegleg behalt a moci. De ilyenrol csak 1 peldat tudok mondani...viszont sokkal tobbet arrol, hogy egyik pillanatrol a masikra beallt a moci es game over.
Naplózva
blah blah blah
KIZS
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 277
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1082 Dátum:
2010.10.05 kedd, 19:27:44 »
Idézetet írta: zacci - 2010.10.05 kedd, 19:22:10
vagy mar szethullott. kb. 90% eselyt adok arra, hogy 160e-nel mar jo esellyel eletveszelyben van a mocid.
Volt mar olyan MKIII-al is dolgom amiben egy lapatot meg megkajalt a gep ! Piszok szerencseje vot az illetonek, hogy valceg atment ugy a mocin a cucc, hogy nem okozott nagy galibat. Persze nem latni bele a mociba, tehat ki tudja mi kapott pofont amitol x km utan vegleg behalt a moci. De ilyenrol csak 1 peldat tudok mondani...viszont sokkal tobbet arrol, hogy egyik pillanatrol a masikra beallt a moci es game over.
Az a kérdés, hogy érdemes-e kiszedni az egész kócerájt mielőtt baj történik? Illetve milyen mellékhatásokkal jár lapátok hiánya?
És egyébként milyen szerszámozottság kell hozzá?
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1083 Dátum:
2010.10.05 kedd, 19:29:39 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2010.10.04 hétfő, 15:45:33
Nyugi, nem törvényszerű hogy tönkremenjen ( csak Zacci szerint
), enyémben 310ezer van, és nincs baja.
A tiedben mar reg szethullott, csak nem tudsz rola. Ugy kb. 110%
De ahogy erzed...Te autod, ugy nyirod ki ahogy akarod
Azert azon gondolkodj el, hogy ha 150e-nel mar csere erett egy szivosor (10-bol 8 gepen), akkor egy 300e-ret futott gepben milyen alapotban lehet (ha meg egyaltalan lehet alapotrol beszelni) a szivosorod. Nem akarlak elkeseriteni, de en a helyedben nem igen mocorognek azzal a verdaval
"Jó, csak kezd idegesíteni hogy ha valakinek valami baja van a kocsijával, akkor egyből jön az okoskodás"
Igazad van, biztos idegesito ha a verdadrol kiderul, hogy kisipari hulladekbol raktak ossze, de majd akkor leszel igazan ideges, ha motort kell cserelned. Es ez be fog kovetkezni ! Nem azert, mert En azt mondtam, hanem azert, mert "mindegyik Mondeo
sz@rf.shugy
"
Akkor majd el fogsz gondolkodni azon, hogy is van ez a ".Szal fogadjátok már el, hogy nem mindegyik Mondeo
sz@rf.shugy
," dolog
A Te verdadban valoszinuleg mar reg kicsereltek a szivosort. Lassan esedekes lesz a kov. csere
Ha gondolod szivesen ra nezek, mert olyan nincs, hogy abban a szivosorban 300e km van es rendben van!
Naplózva
blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1084 Dátum:
2010.10.05 kedd, 19:30:57 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2010.10.04 hétfő, 20:37:27
Hát persze,pontosan így történt. És amint látom, teis jobban tudod nálam hogy mi történt a kocsimmal.
Azt O sem es En sem tudom. Azt viszont igen, hogy mi fog vele tortenni ! 50-50%, hogy motor general vagy csere! En szoltam...
Naplózva
blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1085 Dátum:
2010.10.05 kedd, 19:31:54 »
Idézetet írta: ezso - 2010.10.04 hétfő, 19:39:47
Vagy az előző tulaj már kibelezte
v. cserelte...de akkor lassacskan ujra cserelni kene...
50% a csere gyanu, es 50%, hogy kibelezte. Ez ugye 100%, es ebbe meg veletlenul sem fer bele az, hogy 310e km utan is epp es egeszseges a szivosor. Ergo 0% esely van erre.
Naplózva
blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1086 Dátum:
2010.10.05 kedd, 19:40:03 »
Idézetet írta: KIZS - 2010.10.05 kedd, 19:27:44
Az a kérdés, hogy érdemes-e kiszedni az egész kócerájt mielőtt baj történik? Illetve milyen mellékhatásokkal jár lapátok hiánya?
És egyébként milyen szerszámozottság kell hozzá?
Hat erdemesebb, mint mikor mar bekovetkezett a baj. Akkor mar kb. a baxhatod kategoria van
Megemelkedik a fogyi, talan picit hulye lesz az alapjarat.
Hat rendesen szet kell boritani az elejet. Ha mar szereltel autot es van aknad, akkor akar Te is meg tudod csinalni, de ha meg nem csereltel egy izzonal nagyobb bonyolultsagu cuccot, akkor ne kezdj hozza. En ott alltam mindvegig es fotoztam (az agyammal) a verda mellett (fel nap!) es eleg szepen szet kell buritani az elejet, leereszteni a hutovizet stb.
Naplózva
blah blah blah
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1087 Dátum:
2010.10.05 kedd, 19:41:10 »
Idézetet írta: zacci - 2010.10.05 kedd, 19:29:39
A tiedben mar reg szethullott, csak nem tudsz rola. Ugy kb. 110%
De ahogy erzed...Te autod, ugy nyirod ki ahogy akarod
Azert azon gondolkodj el, hogy ha 150e-nel mar csere erett egy szivosor (10-bol 8 gepen), akkor egy 300e-ret futott gepben milyen alapotban lehet (ha meg egyaltalan lehet alapotrol beszelni) a szivosorod. Nem akarlak elkeseriteni, de en a helyedben nem igen mocorognek azzal a verdaval
"Jó, csak kezd idegesíteni hogy ha valakinek valami baja van a kocsijával, akkor egyből jön az okoskodás"
Igazad van, biztos idegesito ha a verdadrol kiderul, hogy kisipari hulladekbol raktak ossze, de majd akkor leszel igazan ideges, ha motort kell cserelned. Es ez be fog kovetkezni ! Nem azert, mert En azt mondtam, hanem azert, mert "mindegyik Mondeo
sz@rf.shugy
"
Akkor majd el fogsz gondolkodni azon, hogy is van ez a ".Szal fogadjátok már el, hogy nem mindegyik Mondeo
sz@rf.shugy
," dolog
A Te verdadban valoszinuleg mar reg kicsereltek a szivosort. Lassan esedekes lesz a kov. csere
Ha gondolod szivesen ra nezek, mert olyan nincs, hogy abban a szivosorban 300e km van es rendben van!
"A tiedben mar reg szethullott, csak nem tudsz rola. Ugy kb. 110%" "150e-nel mar csere erett egy szivosor (10-bol 8 gepen)" --
Most akkor 10-ből 8-on hullik szét? Akkor miért 110% hogy ezis szétvan? ( Ja, amúgy valószínű nem vettem volna észre ha széthullik....
)
"A Te verdadban valoszinuleg mar reg kicsereltek a szivosort" -- Megint okos vagy, és tudod hogy mik voltak cserélve a verdámon....
"Ha gondolod szivesen ra nezek" -- Minek? Énis le tudom húzni azt a gumisz@rt, és én is meg tudom hallgatni, mint ahogy meg is tettem, és hidd el, semilyen rendellenes hangja nincs...
"Igazad van, biztos idegesito ha a verdadrol kiderul, hogy kisipari hulladekbol raktak ossze" -- Majd ha jelentkezik a hiba, akkor lehet idegesíteni fog, de addig élvezem. Az, hogy Te már egy másik Mondeo árát ráköltötted, az 3 dolgoból áll össze: egyrészt nevezhetjük balszerencsének, másodsorban a Sz@r minősége a kocsinak ( SzFH ugye ), harmadsorban a balf@szságod ( bocs ) hogy rég nem váltál meg tőle, csak tolod bele a pénzt mint a katonatiszt.
De ha neked ettől jobb, akkor hidd azt hogy igazad van, és már darabokban a mocim. De addigis én használom "hibamentesen".
( Aztán majd ha behal, akkor szidhatjuk együtt
)
«
Utoljára szerkesztve: 2010.10.05 kedd, 19:54:38 írta Zolibácsi
»
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1088 Dátum:
2010.10.05 kedd, 19:59:36 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2010.10.05 kedd, 19:41:10
"A tiedben mar reg szethullott, csak nem tudsz rola. Ugy kb. 110%" "150e-nel mar csere erett egy szivosor (10-bol 8 gepen)" --
Most akkor 10-ből 8-on hullik szét? Akkor miért 110% hogy ezis szétvan? ( Ja, amúgy valószínű nem vettem volna észre ha széthullik....
)
"A Te verdadban valoszinuleg mar reg kicsereltek a szivosort" -- Megint okos vagy, és tudod hogy mik voltak cserélve a verdámon....
"Ha gondolod szivesen ra nezek" -- Minek? Énis le tudom húzni azt a gumisz@rt, és én is meg tudom hallgatni, mint ahogy meg is tettem, és hidd el, semilyen rendellenes hangja nincs...
"Igazad van, biztos idegesito ha a verdadrol kiderul, hogy kisipari hulladekbol raktak ossze" -- Majd ha jelentkezik a hiba, akkor lehet idegesíteni fog, de addig élvezem. Az, hogy Te már egy másik Mondeo árát ráköltötted, az 3 dolgoból áll össze: egyrészt nevezhetjük balszerencsének, másodsorban a Sz@r minősége a kocsinak ( SzFH ugye ), harmadsorban a balf@szságod ( bocs ) hogy rég nem váltál meg tőle, csak tolod bele a pénzt mint a katonatiszt.
De ha neked ettől jobb, akkor hidd azt hogy igazad van, és már darabokban a mocim. De addigis én használom "hibamentesen".
( Aztán majd ha behal, akkor szidhatjuk együtt
)
Nyugi!Itt a benyást szidja,a tdci-ben az olajost,az általánosban meg mindkettőt.Na és?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1089 Dátum:
2010.10.05 kedd, 20:15:22 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2010.10.05 kedd, 19:41:10
"A tiedben mar reg szethullott, csak nem tudsz rola. Ugy kb. 110%" "150e-nel mar csere erett egy szivosor (10-bol 8 gepen)"
Most akkor 10-ből 8-on hullik szét? Akkor miért 110% hogy ezis szétvan? ( Ja, amúgy valószínű nem vettem volna észre ha széthullott volna....
)
Akkor pontositsunk, hogy ertsd
150e kornyeken 10-bol 8 esetben mar csere erett a szivosor. Csere erett alatt azt ertem, hogy a mocira nezve mar kozvetlen eletveszelyes allapotban van a cucc. A maradek 2 pedig 200e-ig mindenkeppen megadja magat lenyegesebb elojel nelkul.
Válasz
Akkor miért 110% hogy ezis szétvan?
Azee mert jol ismerem a tipust
Válasz
( Ja, amúgy valószínű nem vettem volna észre ha széthullott volna....
)
Azert erre kamilla teanal erosebb merget ne vegyel
Válasz
"A Te verdadban valoszinuleg mar reg kicsereltek a szivosort" Megint okos vagy, és tudod hogy mik voltak cserélve a verdámon....
Figy, azt tudom, hogy az MKIIIban istentelenul gagyi szivosor van, ami nem bir 310e km-t ! Ez annyira biztos, mint hogy egy tankkal sem birsz lemenni 2000e km-t, de meg 1000-ret sem ! Ez nem okoskodas hanem tenyek. Ha mas karan nem akarod ezt felfogni, akkor majd megtanulod a magad karan. Lehetsz Te az okos, en maradok inkabb bolcs
Válasz
"Ha gondolod szivesen ra nezek" Minek? Énis le tudom húzni azt a gumisz@rt, és én is meg tudom hallgatni, mint ahogy meg is tettem, és hidd el, semilyen rendellenes hangja nincs...
Te tenyleg azt hiszed, hogy annyibol all egy ilyen diag, hogy lehuzod azt a gumixart ?
Erre csak azt tom mondani, hogy ez igy eleg nagy tevedes !
Minap eppen az ixedik verdat neztem meg, es elsore kepzeld semmi hangja nem volt ! (150e km) Nah persze a vegen csak elarulta magat a kis mocsok
Kvazi a veget jarta a szivosor...150e km...es ez igy normalis egy MKIII benyas mondinal, mert ez ilyen, ez ford...szfh szivosorral.
Válasz
"Igazad van, biztos idegesito ha a verdadrol kiderul, hogy kisipari hulladekbol raktak ossze" Majd ha jelentkezik a hiba, akkor lehet idegesíteni fog, de addig élvezem. Az, hogy Te már egy másik Mondeo árát ráköltötted, az 3 dolgoból áll össze: egyrészt nevezhetjük balszerencsének, másodsorban a Sz@r minősége a kocsinak ( SzFH ugye ), harmadsorban a balf@szságod ( bocs ) hogy rég nem váltál meg tőle, csak tolod bele a pénzt mint a katonatiszt.
Az a baj, hogy mar kezdesz hulyesegeket irni
Válasz
De ha neked ettől jobb, akkor hidd azt hogy igazad van, és már darabokban a mocim. De addigis én használom "hibamentesen".
( Aztán majd ha behal, akkor szidhatjuk együtt
)
Te figy, mar emlitettem, hogy a Te dolgod hogy nyirod ki a mocidat ? Engem nem igen erdekel. En csak jo tanacskent irtam mindent. Sajna nalad ez ugy tunik, hogy en ok nelkul direkte fikazom a markat, pedig csak arrol van szo, hogy tenyleg egy szfh az MKIII es jobb ezt idejeben felismerni, es mondjuk kicserelni egy szivosort, a helyett, hogy buszken mondogatnad neked erre nincs szukseged. Van, csak nem akarod elfogadni. A Te dolgod. Sajnalom, ha megbantottam az onerzetedet !
Naplózva
blah blah blah
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1090 Dátum:
2010.10.05 kedd, 21:01:42 »
Idézetet írta: zacci - 2010.10.05 kedd, 20:15:22
Akkor pontositsunk, hogy ertsd
150e kornyeken 10-bol 8 esetben mar csere erett a szivosor. Csere erett alatt azt ertem, hogy a mocira nezve mar kozvetlen eletveszelyes allapotban van a cucc. A maradek 2 pedig 200e-ig mindenkeppen megadja magat lenyegesebb elojel nelkul.Azee mert jol ismerem a tipust ;)Azert erre kamilla teanal erosebb merget ne vegyel :vigyor3:Figy, azt tudom, hogy az MKIIIban istentelenul gagyi szivosor van, ami nem bir 310e km-t ! Ez annyira biztos, mint hogy egy tankkal sem birsz lemenni 2000e km-t, de meg 1000-ret sem ! Ez nem okoskodas hanem tenyek. Ha mas karan nem akarod ezt felfogni, akkor majd megtanulod a magad karan. Lehetsz Te az okos, en maradok inkabb bolcs ;)Te tenyleg azt hiszed, hogy annyibol all egy ilyen diag, hogy lehuzod azt a gumixart ?
Erre csak azt tom mondani, hogy ez igy eleg nagy tevedes !
Minap eppen az ixedik verdat neztem meg, es elsore kepzeld semmi hangja nem volt ! (150e km) Nah persze a vegen csak elarulta magat a kis mocsok
Kvazi a veget jarta a szivosor...150e km...es ez igy normalis egy MKIII benyas mondinal, mert ez ilyen, ez ford...szfh szivosorral.
Az a baj, hogy mar kezdesz hulyesegeket irni :vigyor3:Te figy, mar emlitettem, hogy a Te dolgod hogy nyirod ki a mocidat ? Engem nem igen erdekel. En csak jo tanacskent irtam mindent. Sajna nalad ez ugy tunik, hogy en ok nelkul direkte fikazom a markat, pedig csak arrol van szo, hogy tenyleg egy szfh az MKIII es jobb ezt idejeben felismerni, es mondjuk kicserelni egy szivosort, a helyett, hogy buszken mondogatnad neked erre nincs szukseged. Van, csak nem akarod elfogadni. A Te dolgod. Sajnalom, ha megbantottam az onerzetedet !
Igazad van. és valójában már rég széthullott az enyém is, csak fényezni akarom ezt az ipari hulladékot.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1091 Dátum:
2010.10.05 kedd, 21:05:25 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2010.10.05 kedd, 21:01:42
Igazad van. és valójában már rég széthullott az enyém is, csak fényezni akarom ezt az ipari hulladékot.
ahogy erzed
Naplózva
blah blah blah
KIZS
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 277
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1092 Dátum:
2010.10.06 szerda, 08:16:20 »
Találtam leírást hozzá:
Diagnózis:
http://fordwiki.co.uk/index.php/Inlet_Manifold_Diagnosis
Szétszedés:
http://fordwiki.co.uk/index.php/Intake_Manifold_Removal
És hogy legyen még egy kis kavar, vannak "módosított" leffentyűk, ahol ez a hiba nem jelentkezik. Viszont úgy tűnik nekem, hogy senki sem tudja mikortól gyártották ezekkel a kocsikat.
Ez a régi fajta:
Ez pedig a módosított kivitel:
Naplózva
samsara
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1093 Dátum:
2010.10.06 szerda, 09:26:45 »
Sziasztok!
Szeretnék egy kis segítséget kérni Tőletek. Van egy 2006. 07.30-i Mondeo-m 1,8 16 V 125LE, ami két hete jelzett, hogy vmi gond van. Elvittem a szervizbe kiolvastatni a hibakódot. Azt mondták az EGR szelep ment tönkre, csere. Mondtam, ne szeretnék cserélni, tisztítsák ki. Erre az volt a válasz, hogy jó, de hagyjam ott, mert hosszadalmasabb folyamat, le kell hozzá engedni a hűtővizet. Addig húzogattam a számat, míg javasolták, hogy kiütik a hibakódot és menjek tankoljak bele magas oktánszámú benzint és menjek vele hosszabb úton nagy sebességgel. Ezt meg is ejtettem. A motorvisszajelző sárga lámpa azóta nem jelez, viszont a kocsi, ahol eddig elment ötösben, most hisztizik a visszaváltásért, valamint 110 felett úgy érzem szenved (nem tudom jobban megmagyarázni, de mintha a gyomromban éreznék egy enyhe remegést). Álló motornál alapjáraton és gázt adva is hallgatóztam, normálisnak tűnik. Ha mégis az EGR-szelep csinálja szerintetek tényleg le kell hozzá engedni a hűtővizet? Mondeo-találkozókon már rácsodálkoztatok páran, hogy ezen valahogy más az EGR., mint a többi Mondinál, amiket a varázsszerrel ki tudtok pucolni. Előre is köszönöm
Itt egy kép az EGR-ről: http://freemail.hu/fototar/kep.jspv?mediaID=5238613
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1094 Dátum:
2010.10.06 szerda, 10:17:31 »
Idézetet írta: samsara - 2010.10.06 szerda, 09:26:45
Sziasztok!
Szeretnék egy kis segítséget kérni Tőletek. Van egy 2006. 07.30-i Mondeo-m 1,8 16 V 125LE, ami két hete jelzett, hogy vmi gond van. Elvittem a szervizbe kiolvastatni a hibakódot. Azt mondták az EGR szelep ment tönkre, csere. Mondtam, ne szeretnék cserélni, tisztítsák ki. Erre az volt a válasz, hogy jó, de hagyjam ott, mert hosszadalmasabb folyamat, le kell hozzá engedni a hűtővizet. Addig húzogattam a számat, míg javasolták, hogy kiütik a hibakódot és menjek tankoljak bele magas oktánszámú benzint és menjek vele hosszabb úton nagy sebességgel. Ezt meg is ejtettem. A motorvisszajelző sárga lámpa azóta nem jelez, viszont a kocsi, ahol eddig elment ötösben, most hisztizik a visszaváltásért, valamint 110 felett úgy érzem szenved (nem tudom jobban megmagyarázni, de mintha a gyomromban éreznék egy enyhe remegést). Álló motornál alapjáraton és gázt adva is hallgatóztam, normálisnak tűnik. Ha mégis az EGR-szelep csinálja szerintetek tényleg le kell hozzá engedni a hűtővizet? Mondeo-találkozókon már rácsodálkoztatok páran, hogy ezen valahogy más az EGR., mint a többi Mondinál, amiket a varázsszerrel ki tudtok pucolni. Előre is köszönöm
Itt egy kép az EGR-ről: http://freemail.hu/fototar/kep.jspv?mediaID=5238613
nekem is ott van az EGR és igen, le kell ereszteni a hűtővizet, vagyis egy részét.
ezzel kapcs nekem is van egy kis élményem, le is írtam már...
Vik-nél jártam tempomatosítás ügyben. Vik észrevette, hogy nem világít a sárga check engine izzóm, pedig tudom, hogy vásárlásnál az volt úgymond az első amit leellenőriztem, hogy működik e. Vásárlás és tempomatosítás között volt az autóm márkaszervízben mert olyan 1800 fordulat környékén úgy éreztem, hogy megtorpan, rángat. megnézték, mondták EGR, de hibakód nem volt. Miután Vik észlelte a nem működő izzót kiderült szigszalaggal le lett ragasztva és volt EGR hibakód. Vik törölte és megbeszéltük majd meglátom javul e vagy nem, és ha kell csere. Időközben le akartam szedni az EGR-t, hogy kipucoljam de láttam, hogy nem lehet olyan könnyen hozzáférni a csavarokhoz, ezért hagytam a francba. De ekkor fény derült arra is, hogy az EGR-ről a csati is le lett húzva és belülről le lett szigszalaggal ragasztva és kívülről is, hogy úgy nézzen ki ra van dugva. Szigszalag le, csati a helyére, Vik a sárga izzórol szigszalag le, hibakód olvasás, törlés, diag, minden ok. Azóta már kb. 12000km mentem le vele és nem volt hibakód se furcsaság. Mondjuk lehet az is segít, hogy én havonta legalább 1x belezavarok az autóba kb. 600km autópályát
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1095 Dátum:
2010.10.06 szerda, 11:40:50 »
Idézetet írta: mondejoooooo - 2010.10.06 szerda, 10:17:31
nekem is ott van az EGR és igen, le kell ereszteni a hűtővizet, vagyis egy részét.
ezzel kapcs nekem is van egy kis élményem, le is írtam már...
Vik-nél jártam tempomatosítás ügyben. Vik észrevette, hogy nem világít a sárga check engine izzóm, pedig tudom, hogy vásárlásnál az volt úgymond az első amit leellenőriztem, hogy működik e. Vásárlás és tempomatosítás között volt az autóm márkaszervízben mert olyan 1800 fordulat környékén úgy éreztem, hogy megtorpan, rángat. megnézték, mondták EGR, de hibakód nem volt. Miután Vik észlelte a nem működő izzót kiderült szigszalaggal le lett ragasztva és volt EGR hibakód. Vik törölte és megbeszéltük majd meglátom javul e vagy nem, és ha kell csere. Időközben le akartam szedni az EGR-t, hogy kipucoljam de láttam, hogy nem lehet olyan könnyen hozzáférni a csavarokhoz, ezért hagytam a francba. De ekkor fény derült arra is, hogy az EGR-ről a csati is le lett húzva és belülről le lett szigszalaggal ragasztva és kívülről is, hogy úgy nézzen ki ra van dugva. Szigszalag le, csati a helyére, Vik a sárga izzórol szigszalag le, hibakód olvasás, törlés, diag, minden ok. Azóta már kb. 12000km mentem le vele és nem volt hibakód se furcsaság. Mondjuk lehet az is segít, hogy én havonta legalább 1x belezavarok az autóba kb. 600km autópályát
Na az biztos, hogy eltortem volna kezet-labat annak a rohadt patkanynak aki igy "szervizelte" az automat
Naplózva
samsara
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1096 Dátum:
2010.10.06 szerda, 12:20:19 »
[ Azóta már kb. 12000km mentem le vele és nem volt hibakód se furcsaság. Mondjuk lehet az is segít, hogy én havonta legalább 1x belezavarok az autóba kb. 600km autópályát
[/quote]
Nálam ez sajnos nem jött be. Én havi 3000 km-t megyek pályán. A jelzés törlése óta is mentem már kb. 1500 km-t. Lehet. hogy üldözési mániám van, de már arra is gondoltam, hogy a márkaszerviz varázsolt rá vmi új hibácskát a szofrverfrissítés közben. Hiába állok ott a kocsi mellett sajnos nem értek ennyit hozzá, és mivel nőből vagyok és szőke tincseim is vannak...... lehet próbálkoznak
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1097 Dátum:
2010.10.06 szerda, 12:23:09 »
Idézetet írta: samsara - 2010.10.06 szerda, 12:20:19
[ Azóta már kb. 12000km mentem le vele és nem volt hibakód se furcsaság. Mondjuk lehet az is segít, hogy én havonta legalább 1x belezavarok az autóba kb. 600km autópályát
Nálam ez sajnos nem jött be. Én havi 3000 km-t megyek pályán. A jelzés törlése óta is mentem már kb. 1500 km-t. Lehet. hogy üldözési mániám van, de már arra is gondoltam, hogy a márkaszerviz varázsolt rá vmi új hibácskát a szofrverfrissítés közben. Hiába állok ott a kocsi mellett sajnos nem értek ennyit hozzá, és mivel nőből vagyok és szőke tincseim is vannak...... lehet próbálkoznak
Hátha ezt eddig mi is tudtuk volna, mi is próbálkoztunk volna...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
KIZS
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 277
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1098 Dátum:
2010.10.06 szerda, 12:29:12 »
Ha már itt járunk, akkor az alkoholos üzem nem tisztítja ezt az EGR dolgot?
Naplózva
samsara
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1099 Dátum:
2010.10.06 szerda, 13:35:29 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2010.10.06 szerda, 12:23:09
Hátha ezt eddig mi is tudtuk volna, mi is próbálkoztunk volna...
Ha járnál Mondeo-talikra tudhattad volna
Az "alkoholos"-nál etanolra gondotál? Arra kifejezetten azt mondták, hogy erre a célra ne alkalmazzam.
Naplózva
Oldalak:
1
...
15
16
17
18
19
20
21
[
22
]
23
24
25
26
27
28
29
...
284
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ