Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:02:03 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 29 30 31 ... 284   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0)  (Megtekintve 4662005 alkalommal)
0 Felhasználó és 23 vendég van a témában
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #1150 Dátum: 2010.10.15 péntek, 13:58:56 »

Ha ez bebizonyosodik, akkor ez egy tipushiba es egyben azt is bizonyitja (ismet), hogy a mondeo mernokei nem ertenek az autoepiteshez/tervezeshez. A legalapvetobb dolgokat keptelenek normalisan megtervezni/csinalni es ez szanalmas  levele Feel the difference...

Azért a Ford mérnökei vér profik, de a legtöbbször az ár határozza meg a fejlesztés menetét. A Fordnál a célközönség más, mint a BMW-nél, vagy az Audinál, mivel az ár más. Ezek az autók jó ár/érték aránnyal rendelkeznek, ami sajnos együtt jár az erős kompromisszumokkal a tervezés/fejlesztés során, mert ott is minden csak pénzkérdés (lásd takaróburkolatok a motortérben, vagy generátor szabadonfutó). Nem utolsó sorban a Ford mindíg az élen járt a minőségbiztosítás terén, úgy, hogy közben sikerült megtartania a piacon belüli árszintet. Nem utolsó sorban viszont a Fordnak viszonylag jól működik a szervízhálózata a többi márkához képest...
Ezt egy Fordnál tudomásul kell venni.
Szerintem...  Cool
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Adrián
Vendég
« Új hozzászólás #1151 Dátum: 2010.10.15 péntek, 14:10:50 »

Van Zalában valaki aki vágja ezt a témát és tud belezni? Szívósort és nem disznót Smiley ?
Naplózva
ezso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 232



E-mail
« Új hozzászólás #1152 Dátum: 2010.10.15 péntek, 17:05:58 »

Azért a Ford mérnökei vér profik, de a legtöbbször az ár határozza meg a fejlesztés menetét. A Fordnál a célközönség más, mint a BMW-nél, vagy az Audinál, mivel az ár más. Ezek az autók jó ár/érték aránnyal rendelkeznek, ami sajnos együtt jár az erős kompromisszumokkal a tervezés/fejlesztés során, mert ott is minden csak pénzkérdés (lásd takaróburkolatok a motortérben, vagy generátor szabadonfutó). Nem utolsó sorban a Ford mindíg az élen járt a minőségbiztosítás terén, úgy, hogy közben sikerült megtartania a piacon belüli árszintet. Nem utolsó sorban viszont a Fordnak viszonylag jól működik a szervízhálózata a többi márkához képest...
Ezt egy Fordnál tudomásul kell venni.
Szerintem...  Cool

Nagyrészt egyetértek veled, de azért könyörgöm, nem egy 2-3milliós autóról van szó. Az enyém újonnan 7milla körül volt és ehhez képest 6évesen garanciába javították az ajtók alját mert rozsdásodott + amiket leírtál problémák, szívósor, generátor, stb.
Értem én hogy nem egy BMW, vagy Audi 15-20milláért, de egy felső-középkategóriás autótól többet várna az ember.
Ha egy Daewoo Matiz, vagy egy Suzuki Swiften lennének ilyen problémák, akkor azt mondja az ember, hogy olcsó, belefér.

Egy Mondeo esetében nem szabadna beleférni, szerintem.
Naplózva

Ford Mondeo Ghia, 2003.07, 2.0 16V, 145LE
Adrián
Vendég
« Új hozzászólás #1153 Dátum: 2010.10.15 péntek, 18:33:49 »

Ha valakinek van részletes lapátbelezési útmutatója azt szívesen látom!
nandg@freemail.hu
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1154 Dátum: 2010.10.15 péntek, 18:35:43 »

Nagyrészt egyetértek veled, de azért könyörgöm, nem egy 2-3milliós autóról van szó. Az enyém újonnan 7milla körül volt és ehhez képest 6évesen garanciába javították az ajtók alját mert rozsdásodott + amiket leírtál problémák, szívósor, generátor, stb.
Értem én hogy nem egy BMW, vagy Audi 15-20milláért, de egy felső-középkategóriás autótól többet várna az ember.
Ha egy Daewoo Matiz, vagy egy Suzuki Swiften lennének ilyen problémák, akkor azt mondja az ember, hogy olcsó, belefér.

Egy Mondeo esetében nem szabadna beleférni, szerintem.
inkább közép kat.
mérete alapján szeretik az 5ös bömihez vagy a 6os ódihoz hasonlítani.mindekettő 12milla körül csak alap fapad.ennél többet nyújt a mondi.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #1155 Dátum: 2010.10.15 péntek, 19:05:44 »

Nagyrészt egyetértek veled, de azért könyörgöm, nem egy 2-3milliós autóról van szó. Az enyém újonnan 7milla körül volt és ehhez képest 6évesen garanciába javították az ajtók alját mert rozsdásodott + amiket leírtál problémák, szívósor, generátor, stb.
Értem én hogy nem egy BMW, vagy Audi 15-20milláért, de egy felső-középkategóriás autótól többet várna az ember.
Ha egy Daewoo Matiz, vagy egy Suzuki Swiften lennének ilyen problémák, akkor azt mondja az ember, hogy olcsó, belefér.

Egy Mondeo esetében nem szabadna beleférni, szerintem.

Na azért akkora árkülönbség nincs egy Mondi meg Audi közt, de mondhatjuk, hogy 6 milla azért megvan. Ha ki akarsz adni ennyi pénzt egy autóért, a te dolgod, de 12 millából inkább költenék 7-et egy Mondira, 6 millát meg befizetném egy lakásra, bár ez szubjektív. Ez mindenesetre 6 milla megtakarítás, amit még mindíg arra költhetsz, amire akarsz.
A Ford egyébként valóban egy kidobni való hulladék, ha minden kis sz@rral a szervízbe rohangálsz, de ha hajlandó vagy bekoszolni a kezedet, nem is kell jobb kocsi! Legyenek a kötelező szervízek a Forddé, de a többi csináld magad akció (kivéve a garis dolgokat). hehe
Igaz, hogy egy Szuziban nincs ami elromoljon, de se az én, se a családom életét nem bíznám rá...   levele
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
VasY
Vendég
« Új hozzászólás #1156 Dátum: 2010.10.15 péntek, 20:06:51 »

Szerintem is egy kiváló kocsi a Mondeo, nagyon szeretem, csak a fogyasztás, ha az nem lenne ilyen magas....
Összefüggés lehetséges?:
Lassan közeledik az olajcsere, gyertyacsere, anno kb. egy éve volt, akkor a fogyasztás lement 10 körülire városba, azonos útvonalon, most, hogy már majdnem 10E megtett km-nél vagyok, a fogyasztás egyre nő, most a fedkomp alapján 12,2 rinya
Ehhez hozzá teszem, hogy maximálisan nagypapa tempó, tehát 50-nél 5.ben ahol csak lehet...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1157 Dátum: 2010.10.15 péntek, 20:10:55 »

Szerintem is egy kiváló kocsi a Mondeo, nagyon szeretem, csak a fogyasztás, ha az nem lenne ilyen magas....
Összefüggés lehetséges?:
Lassan közeledik az olajcsere, gyertyacsere, anno kb. egy éve volt, akkor a fogyasztás lement 10 körülire városba, azonos útvonalon, most, hogy már majdnem 10E megtett km-nél vagyok, a fogyasztás egyre nő, most a fedkomp alapján 12,2 rinya
Ehhez hozzá teszem, hogy maximálisan nagypapa tempó, tehát 50-nél 5.ben ahol csak lehet...
na végre valaki nem azzal jön, hogy az 1,8-2,0 elmegy 6-7literből
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #1158 Dátum: 2010.10.15 péntek, 20:59:39 »

na végre valaki nem azzal jön, hogy az 1,8-2,0 elmegy 6-7literből
Csak országúton elmegy.
Pont vasárnap néztem, hogy alacsony forgalmú utakon (kis falvakban 60-70 kmóra szerint, az azokat összekötő utakon max. 110 kmóra szerint) 6,3 volt a fogyasztás kb. 70 km alatt. Átlagos vezetéssel. Meg is lepődtem. És ukrán benzinnel megbízható forrásból. Egyébként bármilyen furcsa és hihetetlen, nekem a legjobb fogyasztások ukrán benzinnel voltak. Ez alapján azt mondom, hogy a magyar benzinnel elég sokszor nem stimmel valami.

A nagy fogyasztás nekem városban van ha rövid távokat megyek.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1159 Dátum: 2010.10.15 péntek, 21:02:25 »

Csak országúton elmegy.
Pont vasárnap néztem, hogy alacsony forgalmú utakon (kis falvakban 60-70 kmóra szerint, az azokat összekötő utakon max. 110 kmóra szerint) 6,3 volt a fogyasztás kb. 70 km alatt. Átlagos vezetéssel. Meg is lepődtem. És ukrán benzinnel megbízható forrásból. Egyébként bármilyen furcsa és hihetetlen, nekem a legjobb fogyasztások ukrán benzinnel voltak. Ez alapján azt mondom, hogy a magyar benzinnel elég sokszor nem stimmel valami.

A nagy fogyasztás nekem városban van ha rövid távokat megyek.

haver ukránban szokott tankolni és sokkal jobban megy azzal. miért??
mert az nincs felvizezve. magyarral ömlik a víz a kipufából, ukránnal meg szinte semmi....
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
VasY
Vendég
« Új hozzászólás #1160 Dátum: 2010.10.15 péntek, 21:04:25 »

Csak országúton elmegy.
Pont vasárnap néztem, hogy alacsony forgalmú utakon (kis falvakban 60-70 kmóra szerint, az azokat összekötő utakon max. 110 kmóra szerint) 6,3 volt a fogyasztás kb. 70 km alatt. Átlagos vezetéssel. Meg is lepődtem. És ukrán benzinnel megbízható forrásból. Egyébként bármilyen furcsa és hihetetlen, nekem a legjobb fogyasztások ukrán benzinnel voltak. Ez alapján azt mondom, hogy a magyar benzinnel elég sokszor nem stimmel valami.

A nagy fogyasztás nekem városban van ha rövid távokat megyek.

Én eddig MOL-nál tankoltam, most a Shell próbálom, hogy azzal milyen lehet.
Ami szemet szúrt már régebben is, városon belül, mimnél nagypapásabb a vezetés, annál többet eszik, és most valószínűleg ez megint közre játszik nekem.
Naplózva
VasY
Vendég
« Új hozzászólás #1161 Dátum: 2010.10.15 péntek, 21:06:12 »

haver ukránban szokott tankolni és sokkal jobban megy azzal. miért??
mert az nincs felvizezve. magyarral ömlik a víz a kipufából, ukránnal meg szinte semmi....
Se víz, se adó (vagy minimális)
Egyik legjobb inport cikkük, próbálják megtartani....
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #1162 Dátum: 2010.10.15 péntek, 21:19:03 »

Én eddig MOL-nál tankoltam, most a Shell próbálom, hogy azzal milyen lehet.
Ami szemet szúrt már régebben is, városon belül, mimnél nagypapásabb a vezetés, annál többet eszik, és most valószínűleg ez megint közre játszik nekem.

én Auch*n benzint égetek, 7.8 átlaggal. múlt hónapban kipróbáltam a Sh*ll V-powert akciósan (jó drága még úgy is) és így lement 7.7-re az átlagfogyim a szokásos útvonalon.
szerintem nem éri meg azt a kb. +20ft literenként...
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #1163 Dátum: 2010.10.15 péntek, 21:44:31 »

én Auch*n benzint égetek, 7.8 átlaggal. múlt hónapban kipróbáltam a Sh*ll V-powert akciósan (jó drága még úgy is) és így lement 7.7-re az átlagfogyim a szokásos útvonalon.
szerintem nem éri meg azt a kb. +20ft literenként...

Dettó ugyan ez a tapasztalata a barátnőmnek a Seat Cordobával. Kicsit lejjebb ment a fogyasztás, de még mindig jobban megéri normál benzint tankolni.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
ezso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 232



E-mail
« Új hozzászólás #1164 Dátum: 2010.10.15 péntek, 23:24:18 »

Na azért akkora árkülönbség nincs egy Mondi meg Audi közt, de mondhatjuk, hogy 6 milla azért megvan. Ha ki akarsz adni ennyi pénzt egy autóért, a te dolgod, de 12 millából inkább költenék 7-et egy Mondira, 6 millát meg befizetném egy lakásra, bár ez szubjektív. Ez mindenesetre 6 milla megtakarítás, amit még mindíg arra költhetsz, amire akarsz.
A Ford egyébként valóban egy kidobni való hulladék, ha minden kis sz@rral a szervízbe rohangálsz, de ha hajlandó vagy bekoszolni a kezedet, nem is kell jobb kocsi! Legyenek a kötelező szervízek a Forddé, de a többi csináld magad akció (kivéve a garis dolgokat). hehe
Igaz, hogy egy Szuziban nincs ami elromoljon, de se az én, se a családom életét nem bíznám rá...   levele

Én is használtan vettem, újra pénzem sincs és nem adnék ki ennyit érte.
Az nem zavar, hogy koszos lesz a kezem, amit tudok megcsinálok én. Utoljára EGR szelepet pucoltam, pedig nem volt baja, csak kiváncsi voltam milyen belül. Mondjuk jó nagy szívás leszedni. Undecided
Ami engem bosszant, az az, hogy ilyen piti megelőzhető hibák vannak/voltak az autón.
Eddig kb 40db kocsim volt, az szocialista műremekektől, a nyugati csodákig, de emlészem a 11éves 626-os Mazdán egy rozsdafolt nem volt és a csavarok nem voltak berohadva, itt meg 6 évesen rozsdásodás kell javítani? Na nemár.
Naplózva

Ford Mondeo Ghia, 2003.07, 2.0 16V, 145LE
Adrián
Vendég
« Új hozzászólás #1165 Dátum: 2010.10.16 szombat, 12:13:47 »

Ha valakinek megvan a Szeszka féle fívosorbelezőteknika az elküldené nekem?!
Köszi! nandg@freemail.hu
Naplózva
VasY
Vendég
« Új hozzászólás #1166 Dátum: 2010.10.16 szombat, 12:58:29 »

én Auch*n benzint égetek, 7.8 átlaggal. múlt hónapban kipróbáltam a Sh*ll V-powert akciósan (jó drága még úgy is) és így lement 7.7-re az átlagfogyim a szokásos útvonalon.
szerintem nem éri meg azt a kb. +20ft literenként...
De ahogy látom a fogyasztásod, te inkább hosszú utakon jársz, én meg sajnos csak városban szaladgálok vele.
Pedig én megelégednék egy 10-es is városon belül, de sehogy se jön össze szomoru1
Ha összejön akkor megnézetem a hátsó lamdaszondámat is, anno Ford márkaszervizbe, a szerelő diagnosztikánál nem tudta megmondani, hogy hányak kell benne lennie, és azt mondta hogy akkor valószínűleg egy van benne, mert a gép is csak egyet tud mérni....
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #1167 Dátum: 2010.10.16 szombat, 17:03:24 »

Dettó ugyan ez a tapasztalata a barátnőmnek a Seat Cordobával. Kicsit lejjebb ment a fogyasztás, de még mindig jobban megéri normál benzint tankolni.
azt elfelejtettem írni, hogy a fedkomp szerint lett 7.7 de a mért az lement 7.5-re. ja, és 40 lity vé-póver volt beletankolva (ennyi fért bele).
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #1168 Dátum: 2010.10.16 szombat, 17:05:34 »

De ahogy látom a fogyasztásod, te inkább hosszú utakon jársz, én meg sajnos csak városban szaladgálok vele.
Pedig én megelégednék egy 10-es is városon belül, de sehogy se jön össze szomoru1
Ha összejön akkor megnézetem a hátsó lamdaszondámat is, anno Ford márkaszervizbe, a szerelő diagnosztikánál nem tudta megmondani, hogy hányak kell benne lennie, és azt mondta hogy akkor valószínűleg egy van benne, mert a gép is csak egyet tud mérni....
nekem a napi az 18km a munkahelyemre (M2-M0-Szentendrei) és vissza 18km, és havonta legalább 1x autópálya 500-700km
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Adrián
Vendég
« Új hozzászólás #1169 Dátum: 2010.10.17 vasárnap, 16:07:04 »

Na
Kikaptam a lapátokat de tökéletes állapotban voltak és azért kelepeltek mert a tengely lötyögött a keretbe az viszont elég rendesen! A tengely is tökéletes állapotban, de most mivel a lapátok kereteit is kiszedtem a tömítőgyűrű nem támaszkodik meg rendesen és valahol falsot szív a történet szal boldog vagyok! Szétszedni tényleg nem könyü a csavarok miatt de lehet hogy a tömitést eltoltam szal várom az ötleteket a megoldásra!
Halható hogy süvítő szívó hang jön valahonnan!

sos sos sos
Naplózva
Adrián
Vendég
« Új hozzászólás #1170 Dátum: 2010.10.17 vasárnap, 16:09:16 »

Ja és az egr-t nem kell dugózni ha ki vannak szedve a lapátok?!
Naplózva
menyus
Vendég
« Új hozzászólás #1171 Dátum: 2010.10.18 hétfő, 08:00:45 »

Na
Kikaptam a lapátokat de tökéletes állapotban voltak és azért kelepeltek mert a tengely lötyögött a keretbe az viszont elég rendesen! A tengely is tökéletes állapotban, de most mivel a lapátok kereteit is kiszedtem a tömítőgyűrű nem támaszkodik meg rendesen és valahol falsot szív a történet szal boldog vagyok! Szétszedni tényleg nem könyü a csavarok miatt de lehet hogy a tömitést eltoltam szal várom az ötleteket a megoldásra!
Halható hogy süvítő szívó hang jön valahonnan!

sos sos sos
Nem is  a lapátoknak szokott baja lenni, hanem a tengelyt tartó "csapágy" kopik és hullik szét, ezért lóg a tengely.
1 tankolás után tudok nyilatkozni a fogyasztásról, szerencsére nem változott. Szóval működik a belezés Cheesy. Tényleg csak azért van benne, hogy valami tönkre menjen. Nekem nincs az EGR ledugozva.
Naplózva
Adrián
Vendég
« Új hozzászólás #1172 Dátum: 2010.10.18 hétfő, 14:29:14 »

Na

Mégegyser szétkaptam és az öszes létező helyen letölítettem ahol csak lehet. és hála az égenek csend van és nem olyan mint egy porszívó, szóval remélem tartanak a tömítések és nem lesz baja már!
Naplózva
VasY
Vendég
« Új hozzászólás #1173 Dátum: 2010.10.18 hétfő, 18:42:52 »

Ma egy kicsit megpörgettem a gépet.
Nyíregyháza-Debrecen 50 km, indulásnál számláló nullázva, aki nem ismerné autóút 90 Km/h rengeteg 60-as táblával.
4-sebe mentem végig (hagy égjenek ki a dolgok) úgy 3000-es fordulaton, mikor beértem Debrecenbe, a fogyasztás 6.9!!! volt.
Aztán egy kis bolyongás bent, egyből 7.8-ra felment, majd haza ismét ugyanilyen fordulat, és Nyíregyen beállt 7.5-re a fogyi.

A tanulság nekem, hosszú útra jó a kocsi, de városba, halál.
Azért így megpörgetve 7L, városba haladva meg 11-12, ez hatalmas különbség....
Remélem ez a kis prögetés kicsit kipucolta a rendszert, és valami emberibb fogyasztást sikerül elérni.
Naplózva
szulczerarnold
Vendég
« Új hozzászólás #1174 Dátum: 2010.10.18 hétfő, 21:26:17 »

SZÍVÓSOR ŐRÜLET!!!!!
Tegnap átvizsgáltuk a gépet cimborámmal,és ugyan ez a probléma.Viszont a gépem brutálisan jól megy.Fogyasztása városon kívűl 6.5l/100km.Azt vettem észre(de cáfoljatok meg ha nem igaz)ha öreges stílusban vezetem az autót többet eszik.Tudom hogy furcsa de már többször probáltam.Városban 10-zel megyek el sajnos de elég nehéz a gép és a sok indulás megállás megterheli a gépet.Viszont városon kívűl szinte nyomatékból repeszti a gépet.Egyet nem értek.Most ha nyitott állapotban van minden jelenleg,akkor mi fog történi?Így mi értelme a kibelezésnek?Egyáltalán hozzá kell most nyúlni?


Kár hogy igazatok lett!!!
Jobban belenéztem a képek alapján a mociba és sajna láttam, hogy az a kallantyú ami nyitja zárja a szívósort le volt csúszva és ezért nyitott állapotban volt minden. Hiába huzkodtam a vákumcsövet akkor, semmit nem hallottam és miután azt a kallantyút vis***aktam láss csodát elkezdett csattogni!
Szóval nagyon boldog vagyok, most inkább visza leszedtem azt a kallantyút igy legalább nyitva áll és csendes a motor.
Lehet hogy a kereskedő volt ilyen dörzsölt és értett a kocsihoz, gondolta lehúzza...
Most azon gondolkodok, hogy cseréljem ki őket vagy belezés?! A fogyasztás menyire nő meg ha kibelezem? Menyi a csere?
Még nem szereltem ilyen kocsit, de egyszerübb dolgokat kismotort raktam már össze, szal nem vagyok ilyen téren analfabéta, én is ki tudom belezni a képek alapján?!
 
Naplózva
KIZS
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 277



« Új hozzászólás #1175 Dátum: 2010.10.19 kedd, 10:54:19 »

Ezeket a lapátokat ki lehet akasztani valahogy ideiglenesen különösebb szétszedés nélkül?
Kíváncsi vagyok milyen lenne úgy a kocsi.
Naplózva
KIZS
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 277



« Új hozzászólás #1176 Dátum: 2010.10.19 kedd, 13:37:08 »

Na most meghallgattam újfent és igen... Ha fent van a vákuum cső, akkor olyan picit dízeles csattogós hangja lesz a motornak (lehajtott géptetővel nem is igazán hallani). Ha lehúzom, akkor pedig nem.

Ez az amit hallani kell? (illetve nem kéne...).
Naplózva
ezso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 232



E-mail
« Új hozzászólás #1177 Dátum: 2010.10.19 kedd, 15:46:08 »

Na most meghallgattam újfent és igen... Ha fent van a vákuum cső, akkor olyan picit dízeles csattogós hangja lesz a motornak (lehajtott géptetővel nem is igazán hallani). Ha lehúzom, akkor pedig nem.

Ez az amit hallani kell? (illetve nem kéne...).

Az bizony....
Naplózva

Ford Mondeo Ghia, 2003.07, 2.0 16V, 145LE
Adrián
Vendég
« Új hozzászólás #1178 Dátum: 2010.10.19 kedd, 16:03:18 »

Ha ki akarjátok pakolni akkor a tömítésre és a dugózásra nagyon figyeljetek mert én azzal megszívtam! Ja és a lapátok kereteit ne törjétek el, mert az támasztja meg a tömítőgyűrüt! Én életemben most szereltem először autót és tanuljatok a hibámból! A keretet visszaragasztottam 2 konponensü ragasztóval és körbekentem tömítőpasztával mindent, és utánna jó lett a gép! A fogasztás nem változott! A fogyimérő nullázás pedig fura mert én ha nullázom akkor városon kívül beáll 6.9 re 9.8ra aztán benn városban ez persze felkúszik 8ra 9re és hideg indítás rövid használat akkor is marad 8 on! Ha megint tartósan használom országúton akkor is csak 7,6 ra udom leszorítani, de ha nullázom akkor megint 6.9re visszaál, persze meleg motorral! (minden indulásnál nullázom, és csak 6.8as lesz a fogy  Wink nyes wow1) na persze ezzel magamat csapom be!
A lényeg hogy megszenvedtem a szívósor cserét, de már csukott szemmel is kiszedem Smiley
 A másik mivel pl nekem az egr szelep nagyon rossz helyen van (duratec he) ezért én úgy oldottam meg a dugózást hogy fogtam és a zárómotort leszedtem és félrekötegeltem ami alpári de működött addig míg a motor sárgalámpa el nem kezdett égni szal azzal is befürödtem pedig autszerelő javasolta! most visszatettem és várom hogy eltünnyön ami elvileg 3 szori használat után talán el tünik!
Remélem segítettem, hogy elmondtam ezeket a kezdő bakikat!
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #1179 Dátum: 2010.10.19 kedd, 17:14:55 »

Ha ki akarjátok pakolni akkor a tömítésre és a dugózásra nagyon figyeljetek mert én azzal megszívtam! Ja és a lapátok kereteit ne törjétek el, mert az támasztja meg a tömítőgyűrüt! Én életemben most szereltem először autót és tanuljatok a hibámból! A keretet vis***agasztottam 2 konponensü ragasztóval és körbekentem tömítőpasztával mindent, és utánna jó lett a gép! A fogasztás nem változott! A fogyimérő nullázás pedig fura mert én ha nullázom akkor városon kívül beáll 6.9 re 9.8ra aztán benn városban ez persze felkúszik 8ra 9re és hideg indítás rövid használat akkor is marad 8 on! Ha megint tartósan használom országúton akkor is csak 7,6 ra udom leszorítani, de ha nullázom akkor megint 6.9re visszaál, persze meleg motorral! (minden indulásnál nullázom, és csak 6.8as lesz a fogy  Wink nyes wow1) na persze ezzel magamat csapom be!
A lényeg hogy megszenvedtem a szívósor cserét, de már csukott szemmel is kiszedem Smiley
 A másik mivel pl nekem az egr szelep nagyon rossz helyen van (duratec he) ezért én úgy oldottam meg a dugózást hogy fogtam és a zárómotort leszedtem és félrekötegeltem ami alpári de működött addig míg a motor sárgalámpa el nem kezdett égni szal azzal is befürödtem pedig autszerelő javasolta! most visszatettem és várom hogy eltünnyön ami elvileg 3 szori használat után talán el tünik!
Remélem segítettem, hogy elmondtam ezeket a kezdő bakikat!

Miből lesz a cserebogár... és a megszállott Mondeós!  taps  eplus2
Írd csak le a hibákat, mert abból tanulunk mindannyian, és a folyamatos kommentekből legtöbbször csak hosszas utánaolvasásnál derül ki, hogy hol van a dolgok buktatója (ami van ugye, mert egyikünk se Ford szervíz). Így fontos, hogy utólag hogyan látod  a dolgot.
Szóval isten hozott a bütykölősök között!  Grin
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Alpha Dog
Vendég
« Új hozzászólás #1180 Dátum: 2010.10.20 szerda, 13:10:45 »

Sziasztok!

1.Csattogó hang jön a mocim bal oldaláról...valsz a ékszíjfeszítő lesz-magyarul cserélnem kellene a hóbele bancot  hehe
Szóval, ha nekiállok...ilyenkor mit KELL és mit AJÁNLOTT kicserélni?

2. 12.000 km-rel ezelőtt cseréltem olajat (Motorcraft Formula 5W30 vagy 40 nem emlékszem). Mennyi időközönként szoktátok és van e valami másik olaj, ami esetleg jobb (ár/érték)?
 
Kösz előre is: Alpha
Naplózva
KIZS
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 277



« Új hozzászólás #1181 Dátum: 2010.10.22 péntek, 10:42:53 »

Tegnap kiszedték azokat a leffentyűket a szívócsőből. Három teljesen jó volt, a negyedik (a bal szélső) viszont már erősen elkopott és lötyögött.
De közben a szerelő kiszedte az injektor hidat (gondolom nem fért el tőle) és elszakadt két injektor tömítő gyűrű.

Sebaj! Ma reggel irány a bolt és veszünk gyorsan.
Aha, ahogy azt Móricka elképzeli. Csak rendelésre 3-5 nap múlva.
Mi van?
Fogyó alkatrész! Csak rendelésre? 3-5 nap?

Eddig is volt egy kialakult véleményem a Fordról mint márkáról (ez a tegnapi szétszedés közben tovább formálódott), de most már körvonalazódik a képem az alkatrészellátó hálózatáról is.

Szóval ha tud valaki olyan helyet ahol most rögtön van injektor-tömítő gumigyűrű 2.0-ás Mondeohoz (CJBA), akkor az sikítson már nekem légyszi!
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #1182 Dátum: 2010.10.22 péntek, 11:25:30 »

Tegnap kiszedték azokat a leffentyűket a szívócsőből. Három teljesen jó volt, a negyedik (a bal szélső) viszont már erősen elkopott és lötyögött.
De közben a szerelő kiszedte az injektor hidat (gondolom nem fért el tőle) és elszakadt két injektor tömítő gyűrű.

Sebaj! Ma reggel irány a bolt és veszünk gyorsan.
Aha, ahogy azt Móricka elképzeli. Csak rendelésre 3-5 nap múlva.
Mi van?
Fogyó alkatrész! Csak rendelésre? 3-5 nap?

Eddig is volt egy kialakult véleményem a Fordról mint márkáról (ez a tegnapi szétszedés közben tovább formálódott), de most már körvonalazódik a képem az alkatrészellátó hálózatáról is.

Szóval ha tud valaki olyan helyet ahol most rögtön van injektor-tömítő gumigyűrű 2.0-ás Mondeohoz (CJBA), akkor az sikítson már nekem légyszi!



Bárdi/Unix stb?
Én bontóban találtam gátló csavart amit  a ford hungary és a cromax is csak 3-4 napra tudott volna hozni, de tomitogyurubol nem vennek bontottat..

Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #1183 Dátum: 2010.10.22 péntek, 12:44:57 »

Tegnap kiszedték azokat a leffentyűket a szívócsőből. Három teljesen jó volt, a negyedik (a bal szélső) viszont már erősen elkopott és lötyögött.
De közben a szerelő kiszedte az injektor hidat (gondolom nem fért el tőle) és elszakadt két injektor tömítő gyűrű.

Sebaj! Ma reggel irány a bolt és veszünk gyorsan.
Aha, ahogy azt Móricka elképzeli. Csak rendelésre 3-5 nap múlva.
Mi van?
Fogyó alkatrész! Csak rendelésre? 3-5 nap?

Eddig is volt egy kialakult véleményem a Fordról mint márkáról (ez a tegnapi szétszedés közben tovább formálódott), de most már körvonalazódik a képem az alkatrészellátó hálózatáról is.

Szóval ha tud valaki olyan helyet ahol most rögtön van injektor-tömítő gumigyűrű 2.0-ás Mondeohoz (CJBA), akkor az sikítson már nekem légyszi!

mivel nem írtad le hol próbálkoztál...
Ford szervíz, Nagyautó, Cromax, fordcserhalmi, alkatresztar.hu ...
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
KIZS
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 277



« Új hozzászólás #1184 Dátum: 2010.10.22 péntek, 12:51:31 »

Nagyautó, Cromax és pár Ford szerviz. Annyi derült ki, hogy van 4 darab. Kettő Solymáron, egy valahol Pesten és még egy meg mit tudom én hol.
Kb. annyit kéne értük mászkálni, mintha egy első világháborús harcjárműhöz keresnék eredeti Wehrmacht feliratos olajbeöntő kupakot...
De most úgy néz ki, hogy egy injektor tisztító műhelytől sikerül beszerezni, mert nekik van egy csomó. Biztos ami biztos alapon.

Szégyen.
Naplózva
KIZS
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 277



« Új hozzászólás #1185 Dátum: 2010.10.22 péntek, 12:53:03 »

...
Kb. annyit kéne értük mászkálni, mintha egy első világháborús harcjárműhöz keresnék eredeti Wehrmacht feliratos olajbeöntő kupakot...
...

Mielőtt bárki belekötne, tisztában vagyok vele, hogy az első világháborúban még nem volt Wehrmacht...
Naplózva
RDS
Vendég
« Új hozzászólás #1186 Dátum: 2010.10.22 péntek, 17:28:32 »

Hello!

Azt szeretném kérdezni, hogy milyen olajat érdemes használni 1.8 (CHBA 125LE) benzinmotorhoz?
190.000 km van az autóban 2001 -es.

5W-30 -as Mobil1 -ről tértem Castrol 10W-60 -ra... az 5W -s fogyott belőle.

Előre is köszönöm.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1187 Dátum: 2010.10.22 péntek, 17:56:37 »

Hello!

Azt szeretném kérdezni, hogy milyen olajat érdemes használni 1.8 (CHBA 125LE) benzinmotorhoz?
190.000 km van az autóban 2001 -es.

5W-30 -as Mobil1 -ről tértem Castrol 10W-60 -ra... az 5W -s fogyott belőle.

Előre is köszönöm.
5w30!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
RDS
Vendég
« Új hozzászólás #1188 Dátum: 2010.10.22 péntek, 17:59:09 »

5w30!

Köszi. Amúgy károsodhat, ha mondjuk 10W -s olajat használok?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1189 Dátum: 2010.10.22 péntek, 18:06:53 »

Köszi. Amúgy károsodhat, ha mondjuk 10W -s olajat használok?
csattogni fog a hidrotőke,és nem lesz a vastag olaj miatt megfelelő kenése hidegindítás során!
szóval:5w30!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
RDS
Vendég
« Új hozzászólás #1190 Dátum: 2010.10.22 péntek, 18:13:14 »

csattogni fog a hidrotőke,és nem lesz a vastag olaj miatt megfelelő kenése hidegindítás során!
szóval:5w30!

OK. Köszönöm, és még egy kérdés, milyen márka legyen?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1191 Dátum: 2010.10.22 péntek, 18:51:56 »

OK. Köszönöm, és még egy kérdés, milyen márka legyen?
mobil1 F,Castrol
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
RDS
Vendég
« Új hozzászólás #1192 Dátum: 2010.10.22 péntek, 18:59:03 »

mobil1 F,Castrol

 worship
Naplózva
szulczerarnold
Vendég
« Új hozzászólás #1193 Dátum: 2010.10.22 péntek, 19:34:10 »

Mi a véleményetek az ENEOS olaról?

mobil1 F,Castrol
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1194 Dátum: 2010.10.22 péntek, 19:59:58 »

Mi a véleményetek az ENEOS olaról?

Fogggalmamsincsen!A fordos oil,olcsó és jó!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
KIZS
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 277



« Új hozzászólás #1195 Dátum: 2010.10.22 péntek, 23:07:34 »

Na, a leffentyű nélküli élet első tapasztalatai: pörgősebben veszi a fordulatot a kocsi. Pontosabban alacsony fordulaton (elinduláskor pl.) nem olyan mintha gödörből kéne kimászni.
Az látszik, hogy az E85 átalakítót utána kell hangolni az új körülményeknek, de úgy általában csak ennyi változást érzek a kocsin. 3000 alatt kicsit jobban fordulatra ugrik. Nem erősebb, csak vidámabban ugrik.
Régebben simán megcsináltam azt, hogy hirtelen gázt adtam és rögtön fel is engedtem és a fordulat semmit sem változott. Na, most nem tudok ilyet csinálni. Nem azonnal, de lereagál a kocsi minden rezdülést a gázpedálon.

Ennyi az első 100km tapasztalata.
Szóval eddig jó.
Naplózva
szulczerarnold
Vendég
« Új hozzászólás #1196 Dátum: 2010.10.23 szombat, 13:17:52 »

Árban mit jelent ez hogy olcsó? worship

Fogggalmamsincsen!A fordos oil,olcsó és jó!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1197 Dátum: 2010.10.23 szombat, 16:42:59 »

Árban mit jelent ez hogy olcsó? worship

vannak akciós lehetőségek itt-ott,mi pl 6litert vettünk 6e ft-ért,de elkapkodott a társaság 80-100l-t.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1198 Dátum: 2010.10.23 szombat, 16:43:39 »

Árban mit jelent ez hogy olcsó? worship

http://www.cromax.hu/?katid=41836486&termek_al_id=9149&katnev=5W-30
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1199 Dátum: 2010.10.23 szombat, 16:50:09 »

egy full szintetik ennyiért sem drága. smile
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 29 30 31 ... 284   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.04 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.