Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:04:52 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 34 35 36 37 38 39 40 [41] 42 43 44 45 46 47 48 ... 284   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0)  (Megtekintve 4662046 alkalommal)
0 Felhasználó és 34 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2000 Dátum: 2011.07.22 péntek, 18:36:22 »

A rendszáma stimmelt?  nyes
rendszám egy 2001-es mondeo-hoz tartozik nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2001 Dátum: 2011.07.22 péntek, 19:32:41 »

A rendszáma stimmelt?  nyes
Az a baj,hogy csak a betűk....re emlékszem.Különben nem kérdeztem volna! vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #2002 Dátum: 2011.07.22 péntek, 23:53:04 »

Aggódom a nyelestengely csapágyam zörgése miatt...
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
Tomi20
Vendég
« Új hozzászólás #2003 Dátum: 2011.07.23 szombat, 14:17:26 »

ha megindult lefele a tank, akkor a nyíllal jelölt részen kell kipattintani a fehér vackot


képeket pedig hagyd Wink

Ma délelőtt sikerült kicserélni mindent. Cseréltük a benzinszűrőt, az AC pumpát és az AC pumpán lévő kis szűrőt is.

Hát undorító ami a tankban volt, kb. 2 evőkanálnyi földnek felel meg. Az AC -n lévő kis szűrő olyan volt ,mint egy elhasznált teafilter csak nagyobb kiadásban. Annyira el volt koszolódva, hogy a benne lévő benya ki sem folyt, nem eresztett át.
Kicseréltem egy újra, de olyanra ami az egész AC pumpa körül helyezkedik el. Most jó, le van tudva ez is, bár majd akkor mondom, hogy
megszünt a hiba, ha kevés üzemanyaggal is tökéletesen indul. A magasabb fordulat tartományban megszünt a probléma, húz rendesen 3000 fölött is.
« Utoljára szerkesztve: 2011.07.23 szombat, 14:19:06 írta Tomi20 » Naplózva
tibor87
Vendég
« Új hozzászólás #2004 Dátum: 2011.07.24 vasárnap, 20:51:19 »

sziasztok!  Valaki le tudná írni nekem, h pontosan hogy működik ez a szívósor herélés? Mit kell utána ledugózni, stb... Van róla cikk esetleg képekkel?  Lepsény környékén tudtok esetleg vkit ajánlani, aki már csinált már ilyet(vagy bp-en)? Köszi


Valakinek valami részletesebb leírása nincs a sztoriról?
Naplózva
VasY
Vendég
« Új hozzászólás #2005 Dátum: 2011.07.25 hétfő, 08:39:21 »

módosítanék az előző hozzászólásomon, nem 3-5km hanem 2km. ma reggel figyeltem és a 14C reggeli "melegben" 2km alatt elérte a mutató a vüggőleges helyzetet
Nem tudom mennyire aktuális még a dolog, nekem anno ugyanilyen volt, és hihetetlen, de egy biztosíték kiégése miatt volt.
Lehet nálad más a helyzet, de utánanézhetsz.
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #2006 Dátum: 2011.07.25 hétfő, 11:22:15 »

Nem tudom mennyire aktuális még a dolog, nekem anno ugyanilyen volt, és hihetetlen, de egy biztosíték kiégése miatt volt.
Lehet nálad más a helyzet, de utánanézhetsz.

ezzel mi a gond?
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
VasY
Vendég
« Új hozzászólás #2007 Dátum: 2011.07.25 hétfő, 12:44:30 »

ezzel mi a gond?
Hogy hirtelen felment a vízhőfokod, vagy nem ilyen gondod volt?
Mert akkor elnéztem vigyor3
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #2008 Dátum: 2011.07.25 hétfő, 14:00:06 »

Hogy hirtelen felment a vízhőfokod, vagy nem ilyen gondod volt?
Mert akkor elnéztem vigyor3

nem,
valaki kérdezte mennyi idő alatt éri el a 2.0 benz motor az üzemi hőfokot.
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
tibor87
Vendég
« Új hozzászólás #2009 Dátum: 2011.07.27 szerda, 20:35:05 »

Üdv,

Beszéltem a szerelőmmel szívósor ügyben. Szerinte ha kibelezi, utána se lesz jó az alapjáratom,. lassan fog visszaállni, stb... Van ilyen tapasztalata valakinek? Vagy ne foglalkozzak vele, h mit mond, és szedessem ki vele őket?
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #2010 Dátum: 2011.07.27 szerda, 22:17:46 »

Üdv,

Beszéltem a szerelőmmel szívósor ügyben. Szerinte ha kibelezi, utána se lesz jó az alapjáratom,. lassan fog visszaállni, stb... Van ilyen tapasztalata valakinek? Vagy ne foglalkozzak vele, h mit mond, és szedessem ki vele őket?
alapjarati motor, pillangoszelep tisztitasa mar megvolt? Esetleg lambda szonda csere?
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
tibor87
Vendég
« Új hozzászólás #2011 Dátum: 2011.07.27 szerda, 22:27:03 »

alapjarati motor, pillangoszelep tisztitasa mar megvolt? Esetleg lambda szonda csere?

Szia!
Most annyi a bajom, h zörög a szívósorom, és ha megy a klíma akkor megállásnál néha lefullad a motor, annyira leejti a fordulatot. Ez jelenleg azért van, mert a szívósor alsó vákuum csöve le van húzva.(így nem zörög), ha visszadugom, akkor megtartja az alapjáratot, viszont zörög.
Mondtam neki, h belezze ki és dugózza le a tengely helyeit, erre mondta, h akkor meg az lesz vele a bajom, h nem ejti vissza a fordulatot amikor kirakom üresbe. Ennek a valóság alapja érdekelne...
Mostanában elkezdett 2000-es fordulat alatt hirtelen gázadásnál rángatni, dadogni... Kábel? Gyertya?(30 ezerrrel ezelőtt cseréltem őket trafóval együtt...)
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #2012 Dátum: 2011.07.28 csütörtök, 09:54:39 »

Szia!
Most annyi a bajom, h zörög a szívósorom, és ha megy a klíma akkor megállásnál néha lefullad a motor, annyira leejti a fordulatot. Ez jelenleg azért van, mert a szívósor alsó vákuum csöve le van húzva.(így nem zörög), ha visszadugom, akkor megtartja az alapjáratot, viszont zörög.
Mondtam neki, h belezze ki és dugózza le a tengely helyeit, erre mondta, h akkor meg az lesz vele a bajom, h nem ejti vissza a fordulatot amikor kirakom üresbe. Ennek a valóság alapja érdekelne...
Mostanában elkezdett 2000-es fordulat alatt hirtelen gázadásnál rángatni, dadogni... Kábel? Gyertya?(30 ezerrrel ezelőtt cseréltem őket trafóval együtt...)

Szia,
enyém nincs kibelezve, még az előző tulajnál cserélve lett a szívósor jobbik fajtára így nem csörög zörög. Tudtommal ha lehúztátok a váákum csövet akkor azt le is kellene dugózni, hogy ne húzzon fals levegőt a váákum rendszer. Vannak itt páran akik kibelezték és ledugózták a szívósort, majd ők elmondják tapasztalataikat, de tudtommal senkinek se volt olyan gondja, hogy kibelezés után nem ment vissza az alapjárata.

Igen, ez tipikus gyertya, kábel, trafó jelenség. Milyen gyertya, kábel trafót raktál? Nekem tavaly nyáron lett cserélve a trafóm (gyárira) mivel elfüstölt és akkor cseréltem a gyertyákat is (épp aktuális volt) de kábeleket nem kellett. Tudtommal gyertyákat kizárólag csakis a gyárit szabad (ha nem tévedek NGK valami laser iridium vagy hasonlo), trafóbol elvileg az utángyártott Valeo is jó, kábelek meg elvileg vannak jó fajta utángyártottak is de a gyári tovább bírja elvileg.
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #2013 Dátum: 2011.07.28 csütörtök, 10:44:44 »

Szia,
enyém nincs kibelezve, még az előző tulajnál cserélve lett a szívósor jobbik fajtára így nem csörög zörög. Tudtommal ha lehúztátok a váákum csövet akkor azt le is kellene dugózni, hogy ne húzzon fals levegőt a váákum rendszer. Vannak itt páran akik kibelezték és ledugózták a szívósort, majd ők elmondják tapasztalataikat, de tudtommal senkinek se volt olyan gondja, hogy kibelezés után nem ment vissza az alapjárata.


A szívósor dugózás nincsen a fogyasztásra hatással? Az tényleg igaz, hogy ha nincsen katalizátor, akkor többet eszik az autó, de jobban is megy?
Amikor vettem a kocsit rákérdeztem én is a tulajnál a szívósor kérdésre, de nem is hallott még ilyenről. Gondolom akkor nálam oké minden  eljen
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #2014 Dátum: 2011.07.28 csütörtök, 11:08:08 »

A szívósor dugózás nincsen a fogyasztásra hatással? Az tényleg igaz, hogy ha nincsen katalizátor, akkor többet eszik az autó, de jobban is megy?
Amikor vettem a kocsit rákérdeztem én is a tulajnál a szívósor kérdésre, de nem is hallott még ilyenről. Gondolom akkor nálam oké minden  eljen

elvileg a fészliftesekbe már a javított szívósort rakták, de nem tom, hogy a f1 vagy f2 -be.
egyesek azt mondják nincs kihatással a fogyira mások azt mondják picit megnől. én igazán nem tom.
az előző autóm úgy vettem, hogy az előző tulaj a katalizátort a csomitartóba rakva adta...  falbav
utólag mondta el miután már megvettem, hogy amikor a Janó kipuff szervízben csináltatta a komplett sportkipuff rendszert nem rakatta vissza. ehhez képest a 2 literes 136 lovas moci nálam 8 lity átlagfogyival ment.
nem tudom mi köze lehet a fogyihoz a katalizátornak, viszont, hogy jobban megy az szinte tuti.
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #2015 Dátum: 2011.07.28 csütörtök, 12:05:25 »

elvileg a fészliftesekbe már a javított szívósort rakták, de nem tom, hogy a f1 vagy f2 -be.
egyesek azt mondják nincs kihatással a fogyira mások azt mondják picit megnől. én igazán nem tom.
az előző autóm úgy vettem, hogy az előző tulaj a katalizátort a csomitartóba rakva adta...  falbav
utólag mondta el miután már megvettem, hogy amikor a Janó kipuff szervízben csináltatta a komplett sportkipuff rendszert nem rakatta vissza. ehhez képest a 2 literes 136 lovas moci nálam 8 lity átlagfogyival ment.
nem tudom mi köze lehet a fogyihoz a katalizátornak, viszont, hogy jobban megy az szinte tuti.

Ehhez látod én sem értek, de lehet, hogy ki kellene vetetni?  Huh?
A környzeteszennyezés viszont gondolom jelentősen nő...
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
peeti
Vendég
« Új hozzászólás #2016 Dátum: 2011.07.28 csütörtök, 16:42:06 »

nekem f1-van és kibeleztettem a szívósort.
nem nőtt meg a fogyasztás,bár felesleges volt kiszedni a 4 lapátot,mert semmi bajuk nem volt.
sőt arra is gondoltam,hogy elviszem egy szakihoz és aluminiumból csináltatok ullyakat és azokat rakatom vissza.
a gyertya csere csak ngk laser platinum!
gyujtáskábel csak gyári,mert én is vettem utángyártott olasz sz**rt,és csak pénzkidobás.
viszont nem értem mi baja a kocsinak,mert néha rájön az öt perc és pl mikor állok a lámpánál picit kileng a fordulatszám mérő... ebbe kicsit kezdek beledilizni.
mondták,hogy alapjárati motor.kicseréltettem.
olvastam,hogy a vákum cső megreped,vagy eldugul az is lehet probléma.
már ott tartok,hogy inkább eladom mert már tanácstalan vagyok,úgy mint a szerelők... kitől kérdezzem meg mi baja van az autónak?a péktől?utoljára azt a választ kaptam a szerelőtöl,hogy a hiba az ön készülékében van... köszi erre ingyen is rájöttem volna.
Naplózva
HTL-074
Vendég
« Új hozzászólás #2017 Dátum: 2011.07.28 csütörtök, 17:50:53 »

Szia!
Most annyi a bajom, h zörög a szívósorom, és ha megy a klíma akkor megállásnál néha lefullad a motor, annyira leejti a fordulatot. Ez jelenleg azért van, mert a szívósor alsó vákuum csöve le van húzva.(így nem zörög), ha visszadugom, akkor megtartja az alapjáratot, viszont zörög.
Mondtam neki, h belezze ki és dugózza le a tengely helyeit, erre mondta, h akkor meg az lesz vele a bajom, h nem ejti vissza a fordulatot amikor kirakom üresbe. Ennek a valóság alapja érdekelne...
Mostanában elkezdett 2000-es fordulat alatt hirtelen gázadásnál rángatni, dadogni... Kábel? Gyertya?(30 ezerrrel ezelőtt cseréltem őket trafóval együtt...)

Üdv.
Nézd meg azt a kart ami mozgatja a lapátokat.Lehet hogy le van esve és azért rángat. De a vákuum csövet csatlakoztasd vissza. Nekem azért rángatott mert ez a kar ki volt kopva és leesett.
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #2018 Dátum: 2011.07.28 csütörtök, 21:50:48 »

Üdv.
Nézd meg azt a kart ami mozgatja a lapátokat.Lehet hogy le van esve és azért rángat. De a vákuum csövet csatlakoztasd vissza. Nekem azért rángatott mert ez a kar ki volt kopva és leesett.

dettó

leszereltem, átfúrtam és asszem m3-as csavarral összecsavaroztam. azóta nem esik le és a gépsárkány se ránt egyet 1800rpm körül gázadásnál
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #2019 Dátum: 2011.07.28 csütörtök, 22:12:12 »

nekem f1-van és kibeleztettem a szívósort.
nem nőtt meg a fogyasztás,bár felesleges volt kiszedni a 4 lapátot,mert semmi bajuk nem volt.
sőt arra is gondoltam,hogy elviszem egy szakihoz és aluminiumból csináltatok ullyakat és azokat rakatom vissza.
a gyertya csere csak ngk laser platinum!
gyujtáskábel csak gyári,mert én is vettem utángyártott olasz sz**rt,és csak pénzkidobás.
viszont nem értem mi baja a kocsinak,mert néha rájön az öt perc és pl mikor állok a lámpánál picit kileng a fordulatszám mérő... ebbe kicsit kezdek beledilizni.
mondták,hogy alapjárati motor.kicseréltettem.
olvastam,hogy a vákum cső megreped,vagy eldugul az is lehet probléma.
már ott tartok,hogy inkább eladom mert már tanácstalan vagyok,úgy mint a szerelők... kitől kérdezzem meg mi baja van az autónak?a péktől?utoljára azt a választ kaptam a szerelőtöl,hogy a hiba az ön készülékében van... köszi erre ingyen is rájöttem volna.

A fordulat fel-le ejtegetését nekem akkor csinálta, mikor az egr szelep kezdte beadni az unalmast. Szóval esetleg azt tisztítsd meg, hátha... wave
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
peeti
Vendég
« Új hozzászólás #2020 Dátum: 2011.07.29 péntek, 12:56:04 »

az egr igen sokszor adott hibakódot,de nem férek hozzá,hogy leszedjem.
Naplózva
peeti
Vendég
« Új hozzászólás #2021 Dátum: 2011.07.29 péntek, 13:06:33 »

ezt a szivocsonk allito szelepet en babraltam,csak nem néztem meg hogyan áll gyárilag.. Sad
csak nem lessz belőle baj?
vagy ez minek van ez a csap?
« Utoljára szerkesztve: 2011.07.29 péntek, 13:11:15 írta peeti » Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #2022 Dátum: 2011.07.29 péntek, 13:37:53 »

az egr igen sokszor adott hibakódot,de nem férek hozzá,hogy leszedjem.

Akkor meg is találtad az okát. Behalt az EGR szeleped. Próbálkozhatsz alapos tisztítással, talán elég lesz neki, de ha az sem segít, akkor csere.
Igen nehezen lehet kiszedni, de azért próbáld meg. vigyor3
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
peeti
Vendég
« Új hozzászólás #2023 Dátum: 2011.07.29 péntek, 13:48:47 »

a max car-nál találtam gyárit 28e ft-ért.
inkább cserélem.
Naplózva
peeti
Vendég
« Új hozzászólás #2024 Dátum: 2011.07.31 vasárnap, 00:33:09 »

Nekem nem volt alapjárat ingadozásom, csak olyan 2-300km-enként elkezdett világítani a motorkontrol lámpa. Gondoltam kitakarítom rendesen, ledugózom, összerakom, compi reset és  taps taps taps.
De nem  gun , ugyanúgy világít a motorkontrol lámpa.  falbav
kb 400km-ig volt jó. Az a baj, hogy nem tudom  hogyan figyeli a compi a működését. Azt hittem valahogy az áramfelvételét nézi és amikor bekokszosodik szorul a tengely, tehát nő a tekercs áramfelvétele.
A tapasztalat szerint nem így, mert teljesen kitakarítottam és kapott wd40-et is.
Mondjuk azon kívül, hogy a lámpa világít semmi változást nem veszek észre, nem eszik többet, nem csökkent a motor teljesítménye sem.

egyszerüen figyeli a comp az egrt: megtörténik a káros anyag kibocsájtás a lambda szonda beméri küld egy jelet amivel a comp megnyitja az egr szelepet,hogy csökkentse a károsanyag kibocsájtást.
ez eddig világos.
viszont ha a kipufogógáz  ami vissza van vezetve nem tud távozni így küldi a következő jelet,hogy nem történt változás ezért jön az "árulkodás" hogy az egr nem nyitott ki ezért nem történt változás.ennyi
2 megoldás van az egyik ,hogy az egr-nél kivezetni a kipufogó gázt,a másik pedig ,hogy programozással hagya figyelmen kívül a lamdaszonda hülyeségét.ennyi!  taps
Naplózva
peeti
Vendég
« Új hozzászólás #2025 Dátum: 2011.07.31 vasárnap, 00:36:45 »

mindenképpen azon vagyok,hogy kitaláljam hogyan lehet megszüntetni,hogy kormot egyen a motor,és ezzel tulajdonképp tönkretegye saját magát.
valahogyan le kellene vezetni az egr-nél a kipugázt.
Naplózva
ezso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 232



E-mail
« Új hozzászólás #2026 Dátum: 2011.07.31 vasárnap, 03:47:31 »

mindenképpen azon vagyok,hogy kitaláljam hogyan lehet megszüntetni,hogy kormot egyen a motor,és ezzel tulajdonképp tönkretegye saját magát.
valahogyan le kellene vezetni az egr-nél a kipugázt.

Az érdekes lenne, mert a benzineseknél, az EGR szelepen keresztül a hűtőfolyadék is kering. Ha kitalálod, légy szíves publikáld, mert én el sem tudom képzelni, hogyan lehetne megoldani. Angry
Naplózva

Ford Mondeo Ghia, 2003.07, 2.0 16V, 145LE
peeti
Vendég
« Új hozzászólás #2027 Dátum: 2011.08.01 hétfő, 10:05:30 »

a megoldás megvan,csak azt nem tudom mit kezdjek a kijövő kipufogó gázzal.el kell vezetni valahova....csak hova.
az egrt le kell dugózni a motor felé,viszont amikor kinyit a szelep és megindul a gáz áramlás azt valahova el kell vezetni,mert ha nem vezeted el akkor jön a hibakód.
csak az jut eszembe,hogy vissza kell vezetni az utolsó lambdaszonda után,így a töblet kipufogó gáz nem okoz problémát.
Naplózva
01pingu
Vendég
« Új hozzászólás #2028 Dátum: 2011.08.02 kedd, 08:45:11 »

Sziasztok!Segítséget szeretnék kérni ,Van e valakinek hibakód kiolvasója Székesfehérváron vagy környékén és hogy segítene e nekem mert nem tudom mi baja az autónak.Előre is nagyon köszönöm.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2029 Dátum: 2011.08.02 kedd, 20:02:06 »

Sziasztok!Segítséget szeretnék kérni ,Van e valakinek hibakód kiolvasója Székesfehérváron vagy környékén és hogy segítene e nekem mert nem tudom mi baja az autónak.Előre is nagyon köszönöm.
http://mondeo.hu/index.php?action=profile;u=3136
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
sNatch
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 580



« Új hozzászólás #2030 Dátum: 2011.08.03 szerda, 11:07:25 »

Sziasztok!Segítséget szeretnék kérni ,Van e valakinek hibakód kiolvasója Székesfehérváron vagy környékén és hogy segítene e nekem mert nem tudom mi baja az autónak.Előre is nagyon köszönöm.
Jelen! Megnézhetjük.  wave
Naplózva

MKIII 2005 1.8 SCI 130 LE Ghia Hatchback
sNatch
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 580



« Új hozzászólás #2031 Dátum: 2011.08.03 szerda, 11:12:41 »

Szívósori lapátos babrálós leírást hol találom meg? Cimbim vett egy 1,8 benyást, és meg kéne nézni/csinálni neki, nehogy bibi legyen belőle.  Köfi széken!  worship

update:
Na! El se veszett!
« Utoljára szerkesztve: 2011.08.03 szerda, 11:50:51 írta sNatch » Naplózva

MKIII 2005 1.8 SCI 130 LE Ghia Hatchback
01pingu
Vendég
« Új hozzászólás #2032 Dátum: 2011.08.03 szerda, 15:16:42 »

Jelen! Megnézhetjük.  wave
Szia.Mikor tudnánk megnézni?
Naplózva
fsziszi
Vendég
« Új hozzászólás #2033 Dátum: 2011.08.04 csütörtök, 00:12:34 »

Sziasztok,

2003-as 1.8-as benzines mondeom van, nemreg lepte at a 150e kmt. Es azt vettem eszre, hogy bizonyos fordulaton neha elkezd csorompolni a gep... Ha valtoztatok a gazpedal nyomasan, azonnal elmulik, de ha egyszer beindul a csorompoles es tartom a gazpedalt, akkor csorompol megallas nelkul... Ez a 150e km miatt is meg amugyis kisertetiesen hasonlit a korabban itt targyalt szivosor problemahoz. Ezert kerdeznem, hogy mennyibe kerul egy ilyen szivosor csere? Ennek a szivosornak a cserejet a normal, nagyon korrekt es nagyon becsuletes (eddig mindent megoldott mindenfele kocsimon), de nem szakszervizes mesteremberem is meg tudja oldani?

Koszi!
Naplózva
sNatch
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 580



« Új hozzászólás #2034 Dátum: 2011.08.04 csütörtök, 04:45:11 »

Szia.Mikor tudnánk megnézni?


Küldtem privátot!  wave
Naplózva

MKIII 2005 1.8 SCI 130 LE Ghia Hatchback
sNatch
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 580



« Új hozzászólás #2035 Dátum: 2011.08.04 csütörtök, 04:51:15 »

Sziasztok,

2003-as 1.8-as benzines mondeom van, nemreg lepte at a 150e kmt. Es azt vettem eszre, hogy bizonyos fordulaton neha elkezd csorompolni a gep... Ha valtoztatok a gazpedal nyomasan, azonnal elmulik, de ha egyszer beindul a csorompoles es tartom a gazpedalt, akkor csorompol megallas nelkul... Ez a 150e km miatt is meg amugyis kisertetiesen hasonlit a korabban itt targyalt szivosor problemahoz. Ezert kerdeznem, hogy mennyibe kerul egy ilyen szivosor csere? Ennek a szivosornak a cserejet a normal, nagyon korrekt es nagyon becsuletes (eddig mindent megoldott mindenfele kocsimon), de nem szakszervizes mesteremberem is meg tudja oldani?

Koszi!

Neten ott a leírás, ha tényleg benne van a szerelgetésben, akkor simán megcsinálja. Elvileg csak a szívósorból kell kicserélni/kihagyni a kis lapátkákat, s nem kell kicserélni az egész hóbelevancot (meg esetleg összekapkodni a darabokat, amik beestek a motorba öehh  Lips Sealed brrrr)
Naplózva

MKIII 2005 1.8 SCI 130 LE Ghia Hatchback
Kali 74
Vendég
« Új hozzászólás #2036 Dátum: 2011.08.04 csütörtök, 22:21:51 »

Sziasztok, van egy 2001 es 1.8 as 92 kw os mondeom.Az lenne a gondom vele hogy kicsit furcsálom mert az 1999 es 2 es mondeom jobban vette a gyorsulást alapjáratból mint a mostani 3 as mondeóm.Pedig a régebbi mondeón már 200 000 felett is volt a km.Ki tudná megmondani mi lehet a gond a gyertyákat nemrég cseréltem a levegö szüröt is. falbav
Naplózva
obszerver
Vendég
« Új hozzászólás #2037 Dátum: 2011.08.05 péntek, 16:50:32 »

Sziasztok,

2003-as 1.8-as benzines mondeom van, nemreg lepte at a 150e kmt. Es azt vettem eszre, hogy bizonyos fordulaton neha elkezd csorompolni a gep... Ha valtoztatok a gazpedal nyomasan, azonnal elmulik, de ha egyszer beindul a csorompoles es tartom a gazpedalt, akkor csorompol megallas nelkul... Ez a 150e km miatt is meg amugyis kisertetiesen hasonlit a korabban itt targyalt szivosor problemahoz. Ezert kerdeznem, hogy mennyibe kerul egy ilyen szivosor csere? Ennek a szivosornak a cserejet a normal, nagyon korrekt es nagyon becsuletes (eddig mindent megoldott mindenfele kocsimon), de nem szakszervizes mesteremberem is meg tudja oldani?

Koszi!

Valószínűleg az lesz az, de van egy másik lehetőség is, ha esetleg mégis azt mondja a szerelő hogy az rendben van. Nekem a generátor szabadonfutója adta meg magát, és csörömpölt gyorsításkor. Ha levettem a lábam a gázról, abbahagyta, és csak bizonyos fordulaton csinálta.
Tehát ha a lapátok jók, akkor nézzetek rá arra is. (természetesen csak ha a tiédben is van generátor szabadonfutó:) )
Naplózva
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #2038 Dátum: 2011.08.05 péntek, 17:36:58 »

Egy pötit gatyábaráztam a vasat, kellett rá költeni egy kicsit, de megérte  vigyor3


« Utoljára szerkesztve: 2011.08.05 péntek, 17:38:55 írta sendrew » Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #2039 Dátum: 2011.08.05 péntek, 17:40:53 »

Sziasztok, van egy 2001 es 1.8 as 92 kw os mondeom.Az lenne a gondom vele hogy kicsit furcsálom mert az 1999 es 2 es mondeom jobban vette a gyorsulást alapjáratból mint a mostani 3 as mondeóm.Pedig a régebbi mondeón már 200 000 felett is volt a km.Ki tudná megmondani mi lehet a gond a gyertyákat nemrég cseréltem a levegö szüröt is. falbav

A bizonyos fordulat, az alacsonyan van? Tuti nem a gyújtás csörög?
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
Kali 74
Vendég
« Új hozzászólás #2040 Dátum: 2011.08.05 péntek, 23:22:27 »

a gyujtással lenne a probléma? Néha ha meleg motorral leállok, valamikor két vagy háromszori inditás után indul be a motor.
Naplózva
sNatch
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 580



« Új hozzászólás #2041 Dátum: 2011.08.06 szombat, 08:44:57 »

A bizonyos fordulat, az alacsonyan van? Tuti nem a gyújtás csörög?

Nem értek a lovakhoz: a gyújtás hogy csörög? Mi hallatszik? hol? Mi ilyenkor a hibás alkotórész? Köszi
Naplózva

MKIII 2005 1.8 SCI 130 LE Ghia Hatchback
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #2042 Dátum: 2011.08.06 szombat, 14:43:51 »

Nem értek a lovakhoz: a gyújtás hogy csörög? Mi hallatszik? hol? Mi ilyenkor a hibás alkotórész? Köszi

Ilyenkor érdemes ellenőrizni az előgyújtás beállított értékének megfelelőségét, illetve egy emissziós mérésen a levegő-üzemanyag keveréket. Túl nagy előgyújtás és/vagy szegény keverék okozhat ilyen becsörgést.
« Utoljára szerkesztve: 2011.08.06 szombat, 14:46:33 írta sendrew » Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
sNatch
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 580



« Új hozzászólás #2043 Dátum: 2011.08.06 szombat, 22:11:50 »

Ilyenkor érdemes ellenőrizni az előgyújtás beállított értékének megfelelőségét, illetve egy emissziós mérésen a levegő-üzemanyag keveréket. Túl nagy előgyújtás és/vagy szegény keverék okozhat ilyen becsörgést.

ilyen elektromos, agyonelektromosított motoron hogy nézik az előgyújtást? Diagnosztika megmondja?
Naplózva

MKIII 2005 1.8 SCI 130 LE Ghia Hatchback
Inter05
Vendég
« Új hozzászólás #2044 Dátum: 2011.08.09 kedd, 07:30:01 »

Sziasztok!!
2004es...1.8 as mondeóm van.
Nekem is hasonló problémám van......gázadáskor csörög a motor....de alapjáraton is van vmi hangja...mintha vmi görgő  v.csapágy zörögne.....voltam már szerelőnél azt mo kicsit menjek még vele mert nem nagyon lehet kideríteni mi okozza...sok dolog lehet.....de most pl 1-2napja azt tapasztaltam hogy máshol tankoltam és nem zörög annyira......!!Lehet szerintetek vmi összefüggés?Huh?
Naplózva
Sofi
Vendég
« Új hozzászólás #2045 Dátum: 2011.08.10 szerda, 08:21:03 »

Sziasztok!

Egy 2001-es 2 literes Ghia 4 ajtós Mondeom van. A következő hiba jelenséggel kapcsolatban szeretném kérni a véleményeteket. Télen ha nagyon kihűlt motor, ez kb. 6 óra állást jelentett, akkor elég érdekesen indult a kocsi. Amikor indítottam, akkor a fordulat számmérő 1500 és úgy kb. 500 között bejárta a távot úgy háromszor, miközben rángatott a kaszni elég rendesen, aztán minden úgy ment ahogy kell. Amire odajutottam, hogy elvigyem szervizbe, már megjavult, talán mert jó idő lett. Aztán kb. 3 hete ismét előfordul a dolog minden reggel az első indításnál. Tegnap és ma le is állt a motor a rángatás után, azaz az indítás után kb. 2 mp-el. A második indításnál mintha semmi baja sem lenne, akkor már a mutató sem táncol.

Mit gondoltok? Köszönöm előre is a hozzászólásaitokat!

Üdv.: Sofi
Naplózva
sNatch
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 580



« Új hozzászólás #2046 Dátum: 2011.08.10 szerda, 08:50:24 »

Sziasztok!

Egy 2001-es 2 literes Ghia 4 ajtós Mondeo (.....)
Üdv.: Sofi

Milyen olaj van a motorban? Az is lehet a problem, ha nem megfelelő.
Naplózva

MKIII 2005 1.8 SCI 130 LE Ghia Hatchback
Tomi20
Vendég
« Új hozzászólás #2047 Dátum: 2011.08.10 szerda, 09:23:27 »

Sziasztok!

Egy 2001-es 2 literes Ghia 4 ajtós Mondeom van. A következő hiba jelenséggel kapcsolatban szeretném kérni a véleményeteket. Télen ha nagyon kihűlt motor, ez kb. 6 óra állást jelentett, akkor elég érdekesen indult a kocsi. Amikor indítottam, akkor a fordulat számmérő 1500 és úgy kb. 500 között bejárta a távot úgy háromszor, miközben rángatott a kaszni elég rendesen, aztán minden úgy ment ahogy kell. Amire odajutottam, hogy elvigyem szervizbe, már megjavult, talán mert jó idő lett. Aztán kb. 3 hete ismét előfordul a dolog minden reggel az első indításnál. Tegnap és ma le is állt a motor a rángatás után, azaz az indítás után kb. 2 mp-el. A második indításnál mintha semmi baja sem lenne, akkor már a mutató sem táncol.

Mit gondoltok? Köszönöm előre is a hozzászólásaitokat!

Üdv.: Sofi
Ez nálam már megoldódott.
Minden üzemanyag mennyiségnél produkálja a hibát indításnál vagy csak akkor,ha fél tanknál kevesebb van benne? Lehet AC pumpa hiba,mert elkoszolódott a szűrője és első indításkor lassan áll fel a nyomás. Szerelőm mondta,hogy a pumpa nyomása állandó csak nem mindegy milyen hamar áll fel a nyomás. (Ha jól emlékszem 3bár környéke). Nálam is ezt csinálta, amikor nem kapta rendesen és folyamatosan az üzemanyagot. Én cseréltem AC pumpát és az AC-n lévő kis szűrőt, így utólag saját hibámból tanulva lehet elég lett volna csak azt a kis szűrőt cserélni. Vigyázz,mert nem minden hol adják külön és itt a durva rész... találtam boltot ahol azt mondták csak egyben kapható a cucc 65eFt. Én külön vettem máshol új AC pumpát (18eFt) és AC szűröt (2500Ft), hát van különbség az árban. A lényeg, hogy lehet külön kapni és nem összetévesztendő a benzinszűrővel. Az egyik tankon kívűl a másik belül van. Első körben azt javaslom cserélj benzinszűröt (4eFt), ez kívül van.

Ha menet közbeni alapjárati gondod van, azt nálam a szívosor tömítésének cseréje oldotta meg, farsot kapott a motor.

Remélem érthető,ha nem akkor kérdezz bátran!
(Ha mégis le kell kapnod a tankot és cserélni abban is a cuccot,meg fogsz lepődni mennyi retek van a kis szűrőben.)
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #2048 Dátum: 2011.08.10 szerda, 09:52:45 »

Sziasztok!

Egy 2001-es 2 literes Ghia 4 ajtós Mondeom van. A következő hiba jelenséggel kapcsolatban szeretném kérni a véleményeteket. Télen ha nagyon kihűlt motor, ez kb. 6 óra állást jelentett, akkor elég érdekesen indult a kocsi. Amikor indítottam, akkor a fordulat számmérő 1500 és úgy kb. 500 között bejárta a távot úgy háromszor, miközben rángatott a kaszni elég rendesen, aztán minden úgy ment ahogy kell. Amire odajutottam, hogy elvigyem szervizbe, már megjavult, talán mert jó idő lett. Aztán kb. 3 hete ismét előfordul a dolog minden reggel az első indításnál. Tegnap és ma le is állt a motor a rángatás után, azaz az indítás után kb. 2 mp-el. A második indításnál mintha semmi baja sem lenne, akkor már a mutató sem táncol.

Mit gondoltok? Köszönöm előre is a hozzászólásaitokat!

Üdv.: Sofi

haveromnak hasonló volt és az alapjárati motor és pillangószelep tisztítása megoldotta ezt a jelenséget.
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #2049 Dátum: 2011.08.10 szerda, 10:13:41 »

Sziasztok!!
2004es...1.8 as mondeóm van.
Nekem is hasonló problémám van......gázadáskor csörög a motor....de alapjáraton is van vmi hangja...mintha vmi görgő  v.csapágy zörögne.....voltam már szerelőnél azt mo kicsit menjek még vele mert nem nagyon lehet kideríteni mi okozza...sok dolog lehet.....de most pl 1-2napja azt tapasztaltam hogy máshol tankoltam és nem zörög annyira......!!Lehet szerintetek vmi összefüggés?Huh?

Gondolom, ha szemben állsz a kocsival, akkor jobb oldalról hallot a zörgést? Azt mondják, hogy a nyelestengyel csapágy okozza, illetve azt is, hogy típusbetegség... A javításhoz, le kell venni a váltót, ami nem kis meló, viszont az alkatrész nem nagy összeg.
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
Oldalak: 1 ... 34 35 36 37 38 39 40 [41] 42 43 44 45 46 47 48 ... 284   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.071 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.