Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 15:15:56 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 127 128 129 130 131 132 133 [134] 135 136 137 138 139 140 141 ... 284   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0)  (Megtekintve 4656215 alkalommal)
0 Felhasználó és 247 vendég van a témában
szili00
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 323


E-mail
« Új hozzászólás #6650 Dátum: 2014.04.27 vasárnap, 15:40:15 »

Bocsi, én nem arra kértelek téged, titeket, hogy teóriákat gyártsatok,
hanem arra lettem volna kíváncsi, hogy ezzel kapcsolatban vannak e tapasztalatok vélemények és gondoloatok.
Naplózva

EX : 2002-es MKIII 2.0 benzines; Ghia
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6651 Dátum: 2014.04.27 vasárnap, 15:45:48 »

Bocsi, én nem arra kértelek téged, titeket, hogy teóriákat gyártsatok,
hanem arra lettem volna kíváncsi, hogy ezzel kapcsolatban vannak e tapasztalatok vélemények és gondoloatok.

Én nem szoktam szagolgatni a nívópálcát.
Egyébként -szerintem- mindegyiknek van benzin szaga, ha benzines a motor.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
szili00
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 323


E-mail
« Új hozzászólás #6652 Dátum: 2014.04.27 vasárnap, 16:12:56 »

Én nem szoktam szagolgatni a nívópálcát.
Egyébként -szerintem- mindegyiknek van benzin szaga, ha benzines a motor.

ok renben, akkor megnyugodtam:D csak nekem erről kapásból az jutott eszembe, hogy keveredik valahol:D
Naplózva

EX : 2002-es MKIII 2.0 benzines; Ghia
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6653 Dátum: 2014.04.27 vasárnap, 16:23:08 »

ok renben, akkor megnyugodtam:D csak nekem erről kapásból az jutott eszembe, hogy keveredik valahol:D

Ha kerül benzin az olajba, úgyis kipárolog belőle.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
vstryker
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 122



E-mail
« Új hozzászólás #6654 Dátum: 2014.04.27 vasárnap, 16:24:44 »

ok renben, akkor megnyugodtam:D csak nekem erről kapásból az jutott eszembe, hogy keveredik valahol:D

Ha ez megnyugtat, akkor néha én is érzem az enyémnél. Bár novemberben volt olajcsere és azóta csak pár ezer km-t mentem és mostanában csak rövideket, tankolni is már vagy két hete voltam, de pl. tegnap vagy ma is éreztem egy kicsit mikor kiszálltam a kocsiból. No para szerintem.
Naplózva

Mondeo Kombi Trend 1.8 benzin (125LE) - 2001
bzozoo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 414


« Új hozzászólás #6655 Dátum: 2014.04.27 vasárnap, 16:33:18 »

Az előbb is írtam, hogy ki kell venni a tengelyt is, mert minek hagynád benne.....!  Olvastad?
Ha kiveszed a tengelyt, akkor a mozgató kar hogyan fog ott megállni? Sehogy.

Ha ennyire bonyolult, akkor csináld úgy ahogy akarod.  wave


Ne idegeskedj, csak kérdeztem, nem pedig a válaszodat kritizáltam  wave
Naplózva

MK3 1.8 125LE 5 ajtó... Lavjaman!
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6656 Dátum: 2014.04.27 vasárnap, 16:36:04 »

Ne idegeskedj, csak kérdeztem, nem pedig a válaszodat kritizáltam  wave

Ééééén idegeskedni?  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mjz
Vendég
« Új hozzászólás #6657 Dátum: 2014.04.28 hétfő, 19:08:04 »

Tud esetleg valaki  1.8as benzines motort jo minőségüt?
sürgős lenne
Naplózva
Gepetto
Vendég
« Új hozzászólás #6658 Dátum: 2014.04.29 kedd, 12:31:45 »

Tud esetleg valaki  1.8as benzines motort jo minőségüt?
sürgős lenne


Két választásod is van Smiley

 Szakmai fórum > Keres – kínál (csak árral!) > Mondeóhoz kínálok  > Mondeo III. alkatrészek   

 Szakmai fórum > Keres – kínál (csak árral!) > Mondeóhoz kínálok  > Autóbontások

 worship
Naplózva
Gepetto
Vendég
« Új hozzászólás #6659 Dátum: 2014.04.29 kedd, 12:33:51 »

Tud esetleg valaki  1.8as benzines motort jo minőségüt?
sürgős lenne

Vagy a harmadik választásod: Felhívod Mk2 fórumtársat, bontással foglalkozik. A raktára Angyalföldön van.
Olyan nincs hogy neki nincs.
A számát megtalálod a profiljánál. Ne írj neki mert nem nézi a fórumot mostanában.
Üdv
Naplózva
droford
Vendég
« Új hozzászólás #6660 Dátum: 2014.04.29 kedd, 20:50:01 »

Gyanakodtam én is a szívó pillangó szelepekre hogy ott valami ne jól működik, nézem a korább írásotokat.
Ma megnéztem, a tengely egyszer sem mozdult meg. Így kívülről a tengely jónak tűnik (de lehet tévedek) a rudazatot mozgató is szintén jónak tűnik.
De lehet hogy találtam egy bibit a vákum vezérlő szelepet látom gyanúsnak.
Áramot kap rendben, de az 1-es ágon ami a szívó torok középső részéhez csatlakozik az mint ha el lenne dugulva vagy nem nyit (nem működik).
A 2-es ág ami rudazat membránjához megy abban megy a levegő (ki a 3-as ponton)
Hogyan működik ez a szelep??? 1s7g-9j559-ba
Lehet dugulás?
Merjem szétszedni?
Alapjáratom jó csak kb. 1400-as fordulaton van torpanás rángatás, meg utána is lassan gyorsul.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6661 Dátum: 2014.04.29 kedd, 21:03:49 »

Gyanakodtam én is a szívó pillangó szelepekre hogy ott valami ne jól működik, nézem a korább írásotokat.
Ma megnéztem, a tengely egyszer sem mozdult meg. Így kívülről a tengely jónak tűnik (de lehet tévedek) a rudazatot mozgató is szintén jónak tűnik.
De lehet hogy találtam egy bibit a vákum vezérlő szelepet látom gyanúsnak.
Áramot kap rendben, de az 1-es ágon ami a szívó torok középső részéhez csatlakozik az mint ha el lenne dugulva vagy nem nyit (nem működik).
A 2-es ág ami rudazat membránjához megy abban megy a levegő (ki a 3-as ponton)
Hogyan működik ez a szelep??? 1s7g-9j559-ba
Lehet dugulás?
Merjem szétszedni?
Alapjáratom jó csak kb. 1400-as fordulaton van torpanás rángatás, meg utána is lassan gyorsul.


Hogyan ellenőrizted, hogy működik-e?
Kint ültél a motortérben mikor mentél vele?
Álló helyzetben nem fog működni.......terhelés kell.
A motorvezérlő működteti a szolenoid szelepet, amikor kell.

A torpanás, rángatás mástól lehet. Mi a a lassan gyorsul? Ebből semmit nem lehet következtetni, hogy leírod te minek érzed.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
droford
Vendég
« Új hozzászólás #6662 Dátum: 2014.04.29 kedd, 21:13:14 »

Hogyan ellenőrizted, hogy működik-e?
Kint ültél a motortérben mikor mentél vele?
Álló helyzetben nem fog működni.......terhelés kell.
A motorvezérlő működteti a szolenoid szelepet, amikor kell.

A torpanás, rángatás mástól lehet. Mi a a lassan gyorsul? Ebből semmit nem lehet következtetni, hogy leírod te minek érzed.

1. álló autóval próbáltam, nem menet közeben.
2. erre most nem válaszolok (jobban izgat a dolog, mert sürgős lenne)
3, 4 ok
5 akkor mit írjak le azt tudom hogy mit tapasztalok, látok, érzékelek

Hát eddig benned bíztam.... mert úgy láttam érted a dolgot....

De azért köszönöm!!!! Kipróbálom majd menet közben.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6663 Dátum: 2014.04.29 kedd, 21:21:10 »

Hogyan ellenőrizted, hogy működik-e?
Kint ültél a motortérben mikor mentél vele?
Álló helyzetben nem fog működni.......terhelés kell.
A motorvezérlő működteti a szolenoid szelepet, amikor kell.

A torpanás, rángatás mástól lehet. Mi a a lassan gyorsul? Ebből semmit nem lehet következtetni, hogy leírod te minek érzed.
1. álló autóval próbáltam, nem menet közeben.
2. erre most nem válaszolok (jobban izgat a dolog, mert sürgős lenne)
3, 4 ok
5 akkor mit írjak le azt tudom hogy mit tapasztalok, látok, érzékelek

Hát eddig benned bíztam.... mert úgy láttam érted a dolgot....

De azért köszönöm!!!! Kipróbálom majd menet közben.

Menet közben hogyan akarod megnézni a pillangószelep mozgató tengelyt, hogy mozog-e?
Egyénként én meg direkt kikötöttem a vákuumot a vezérlésről. Mert alapból teljesen nyitva van és a membrán meg a karon lévő rugó feszíti ebben az állásban.
Nem feltétlen kell annak működnie.

Tudod-e mikor volt (volt?) gyertya, kábel, trafó cserélve...... egyáltalán?
« Utoljára szerkesztve: 2014.04.29 kedd, 21:23:00 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
droford
Vendég
« Új hozzászólás #6664 Dátum: 2014.04.29 kedd, 21:27:49 »

Menet közben hogyan akarod megnézni a pillangószelep mozgató tengelyt, hogy mozog-e?
Egyénként én meg direkt kikötöttem a vákuumot a vezérlésről. Mert alapból teljesen nyitva van és a membrán meg a karon lévő rugó feszíti ebben az állásban.
Nem feltétlen kell annak működnie.

Tudod-e mikor volt (volt?) gyertya, kábel, trafó cserélve...... egyáltalán?

Gyertya kb 20ezerrel ezelőtt, kábel  kb 4ezerrel ezelőtt, trafó kb 500km -vel ezelőtt.
Ezt a részét úgy érzem végig jártam.
Azt hittem járó motornál is mozog (nem menet közben) ezért kérdezek mert nem tudom.... segítséget kérek....
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6665 Dátum: 2014.04.29 kedd, 21:33:20 »

Gyertya kb 20ezerrel ezelőtt, kábel  kb 4ezerrel ezelőtt, trafó kb 500km -vel ezelőtt.
Ezt a részét úgy érzem végig jártam.
Azt hittem járó motornál is mozog (nem menet közben) ezért kérdezek mert nem tudom.... segítséget kérek....


Ahogy írtam terhelésen van nyitva. Azaz olyan állásban, mint még a motor beindítása előtt.
Ezt nézd meg hogy hogyan áll. Majd indítsd be az autót. Ekkor be kell húznia a vákuum membránnak és a kart lehúzza (lefordul), ekkor lefordul zárt állásba.
Ha ezt nem teszi meg, akkor sincs semmi. Ha lefordítja, viszont terhelésre nem engedi nyitni az nem jó.
Húzd le a vákuumcsövet (a csonkon dugózd le) ekkor a kár teljesen nyitott állásba kell kerüljön. Próbáld ki, ha nem rángat, akkor lehet nálad zárva marad.
Mondjuk 2500 felet nyit ki és nagy terhelésen, alapjárathoz és az 1400-hoz nem sok köze van még akkor sem, ha zárva marad.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
droford
Vendég
« Új hozzászólás #6666 Dátum: 2014.04.29 kedd, 21:40:45 »

Ahogy írtam terhelésen van nyitva. Azaz olyan állásban, mint még a motor beindítása előtt.
Ezt nézd meg hogy hogyan áll. Majd indítsd be az autót. Ekkor be kell húznia a vákuum membránnak és a kart lehúzza (lefordul), ekkor lefordul zárt állásba.
Ha ezt nem teszi meg, akkor sincs semmi. Ha lefordítja, viszont terhelésre nem engedi nyitni az nem jó.
Húzd le a vákuumcsövet (a csonkon dugózd le) ekkor a kár teljesen nyitott állásba kell kerüljön. Próbáld ki, ha nem rángat, akkor lehet nálad zárva marad.
Mondjuk 2500 felet nyit ki és nagy terhelésen, alapjárathoz és az 1400-hoz nem sok köze van még akkor sem, ha zárva marad.
Ugyan olyan állásban van indítás előtt és indítás után is. (kézzel mozgatható) A csukló (rudazat) fent van állandóan!
Lehúzott csővel sem reagált semmire sem (igaz nem volt ledugózva).
Köszönöm, majd még átnézem de sajna így kell mennem most 2000km-t.....
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6667 Dátum: 2014.04.29 kedd, 21:42:42 »

Ugyan olyan állásban van indítás előtt és indítás után is. (kézzel mozgatható) A csukló (rudazat) fent van állandóan!
Lehúzott csővel sem reagált semmire sem (igaz nem volt ledugózva).
Köszönöm, majd még átnézem de sajna így kell mennem most 2000km-t.....

Ha tudnád, hogy én mióta teljesen nyitott állással járok......
Semmi bajod nem lesz, sőt!

A rángatás biztosan nem kapcsolódik ehhez.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #6668 Dátum: 2014.04.29 kedd, 21:49:27 »

Ugyan olyan állásban van indítás előtt és indítás után is. (kézzel mozgatható) A csukló (rudazat) fent van állandóan!
Lehúzott csővel sem reagált semmire sem (igaz nem volt ledugózva).
Köszönöm, majd még átnézem de sajna így kell mennem most 2000km-t.....



Az a mágnesszelep ami a vákumot szabályozza valószinűleg halott és ezért nem mozdul a kar semerre.
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6669 Dátum: 2014.04.29 kedd, 21:55:39 »



Az a mágnesszelep ami a vákumot szabályozza valószinűleg halott és ezért nem mozdul a kar semerre.
Alap esetben nyitva van. (indítás után húzza be, zárja a lapátokat)
Ha halott lenne, talán alap állapotában halt volna meg és nyitva van. Ez gond lenne, mert mindig zárna a lapát.
Persze meghalhat zárva is, de ennek kicsi az esélye.......
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #6670 Dátum: 2014.04.29 kedd, 22:08:26 »

Alap esetben nyitva van. (indítás után húzza be, zárja a lapátokat)
Ha halott lenne, talán alap állapotában halt volna meg és nyitva van. Ez gond lenne, mert mindig zárna a lapát.
Persze meghalhat zárva is, de ennek kicsi az esélye.......


A pontos működését nem ismerem a szelepnek, de viszonylag gyakran hibás volt amikkel találkoztam és az örvénylapátok nyitva maradtak.
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6671 Dátum: 2014.04.29 kedd, 22:11:08 »


A pontos működését nem ismerem a szelepnek, de viszonylag gyakran hibás volt amikkel találkoztam és az örvénylapátok nyitva maradtak.

Ennek csak örülni lehet. Írtam, hogy én direkt így csináltam!  vigyor3

Alap esetben nyitva van, vákuum zárja a szelepet. Motorvezérlő szabályoz, szelep zár, vákuum leereszt, lapátok nyitnak.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #6672 Dátum: 2014.04.29 kedd, 22:18:03 »

Ennek csak örülni lehet. Írtam, hogy én direkt így csináltam!  vigyor3

Alap esetben nyitva van, vákuum zárja a szelepet. Motorvezérlő szabályoz, szelep zár, vákuum leereszt, lapátok nyitnak.



Ahogy leírtam én a gyári állapotot állitottam vissza örvénylapát ügyben mindig, de ha valaki olvasgat itt talán hasznos neki a válasz.Ha elektromosan "leállítja" a mágnesszelepet akkor az elég vagy a gumicső dugózás a jobb szerinted?
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6673 Dátum: 2014.04.29 kedd, 22:22:15 »


Ahogy leírtam én a gyári állapotot állitottam vissza örvénylapát ügyben mindig, de ha valaki olvasgat itt talán hasznos neki a válasz.Ha elektromosan "leállítja" a mágnesszelepet akkor az elég vagy a gumicső dugózás a jobb szerinted?

Ha elektromosan le akarom állítani a szelepet, akkor 100%-os kivezérlést kell neki adni. Azaz teljes akkufeszültséggel megtáplálni a szolenoidot.
Minek?
1. Fogyaszt
2. Melegszik
3. Felesleges.

Nem engedem rá a vákuumot, ennyi.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #6674 Dátum: 2014.04.29 kedd, 22:26:29 »

Ha elektromosan le akarom állítani a szelepet, akkor 100%-os kivezérlést kell neki adni. Azaz teljes akkufeszültséggel megtáplálni a szolenoidot.
Minek?
1. Fogyaszt
2. Melegszik
3. Felesleges.

Nem engedem rá a vákuumot, ennyi.

 eljen
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #6675 Dátum: 2014.05.01 csütörtök, 17:16:09 »

Nemrég rakták a generárort és a hozzá tartozó dolgokat rendbe.
Ma az autópályán dugó volt és felmelegedett a motor nagyon, de a hűtő ventillátor nem kapcsolt be, pedig már majdnem a pirosban volt a mutató. Szerencsére véget ért a dugó, így megindultunk és nagyon hamar visszament a mutató középállásba.
Okozhatja ezt valami módon a generátor szerelés, hiba v. teljesen más, pl termosztát v. egészen más rossz.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6676 Dátum: 2014.05.01 csütörtök, 17:21:12 »

Nemrég rakták a generárort és a hozzá tartozó dolgokat rendbe.
Ma az autópályán dugó volt és felmelegedett a motor nagyon, de a hűtő ventillátor nem kapcsolt be, pedig már majdnem a pirosban volt a mutató. Szerencsére véget ért a dugó, így megindultunk és nagyon hamar visszament a mutató középállásba.
Okozhatja ezt valami módon a generátor szerelés, hiba v. teljesen más, pl termosztát v. egészen más rossz.


Ejha...... Majdnem a piros?
Hát pedig még 105-106°C-nál is középen áll a mutató. Mennyi lehetett a majdnem piros........

Max fűtést kellett volna alkalmazni max ventilátoron.......leengedett ablakokkal, az visszahűti!  Nem pedig várni a csodát, hogy lehűljön.

Mielőtt elindítod az autót állítsd a műszert hűtőfolyadék hőmérséklet mutatására, menj vele így és látod, hogy miként alakul a dolog.
A ventilátor lehet a hiba. Vagy kiment annak a biztosítéka vagy valamit nem dugtak össze, bár a generátor szereléséhez nincs a közelében.
Nézd meg a motortéri elektromos dobozban az F10 (40A) biztosítékot, hogy jó-e és ha igen, akkor a reléket összezárni és kipróbálni, hogy elindul-e a ventilátor egyáltalán.
« Utoljára szerkesztve: 2014.05.01 csütörtök, 17:25:46 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #6677 Dátum: 2014.05.01 csütörtök, 18:56:16 »

Ejha...... Majdnem a piros?
Hát pedig még 105-106°C-nál is középen áll a mutató. Mennyi lehetett a majdnem piros........

Max fűtést kellett volna alkalmazni max ventilátoron.......leengedett ablakokkal, az visszahűti!  Nem pedig várni a csodát, hogy lehűljön.

Mielőtt elindítod az autót állítsd a műszert hűtőfolyadék hőmérséklet mutatására, menj vele így és látod, hogy miként alakul a dolog.
A ventilátor lehet a hiba. Vagy kiment annak a biztosítéka vagy valamit nem dugtak össze, bár a generátor szereléséhez nincs a közelében.
Nézd meg a motortéri elektromos dobozban az F10 (40A) biztosítékot, hogy jó-e és ha igen, akkor a reléket összezárni és kipróbálni, hogy elindul-e a ventilátor egyáltalán.


Nagyon köszönöm a gyors segítséget! Hasznos volt!

A biztosíték ment ki. Néztem én, de nem vettem észre, hogy nem csak dióda van, hanem biztosíték is. A dióda meg rendben volt, nem is kerestem tovább, elkönyveltem, hogy más a hiba.

Szerzek biztosítékot és remélem, jó lesz.

Nagyon hamar visszament amúgy a mutató (néhány másodperc alatt), nem károsodott a motor szerintem.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Art
Vendég
« Új hozzászólás #6678 Dátum: 2014.05.04 vasárnap, 12:57:06 »

Helló!

Olyan problémával fordulok hozzátok, hogy a mondeom 30-40 km megtétele után megtorpan mintha nem kapna üzemanyagot, leesik a fordulat és megáll a motor, de utána hiba nélkül elindul és csak megint egy bizonyos kilométer megtétele után áll meg! Hibakódot nem ír ki!
Ha valaki találkozott már ilyen jelenséggel akkor kérem,hogy írjon!
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6679 Dátum: 2014.05.04 vasárnap, 13:08:02 »

Helló!

Olyan problémával fordulok hozzátok, hogy a mondeom 30-40 km megtétele után megtorpan mintha nem kapna üzemanyagot, leesik a fordulat és megáll a motor, de utána hiba nélkül elindul és csak megint egy bizonyos kilométer megtétele után áll meg! Hibakódot nem ír ki!
Ha valaki találkozott már ilyen jelenséggel akkor kérem,hogy írjon!

Azt sem tudjuk milyen autód van.

El van dugulva az üzemanyag rendszerben valami. (tankban a szivattyú kosárnál.....benzinszűrő.....) Így elsőre.
Benzin nyomása mennyi?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
paszty
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298


Mr.


E-mail
« Új hozzászólás #6680 Dátum: 2014.05.04 vasárnap, 13:25:31 »

Sziasztok!

A véleményeteket szeretném kérdezni ezzel a termékkel kapcsolatban:
http://www.deviltuning.hu/?oldal=2&kat=70&termek=42207
Érdemes-e ezt betenni a gyári helyett?
Lesz-e valami érezhető változás az autón, esetleg van-e valakinek ilyenje, vagy ehhez hasonló?
Megtisztelő válaszotokat előre is nagyon köszönöm!
Naplózva

2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi  300.000 km
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6681 Dátum: 2014.05.04 vasárnap, 13:47:50 »

Sziasztok!

A véleményeteket szeretném kérdezni ezzel a termékkel kapcsolatban:
http://www.deviltuning.hu/?oldal=2&kat=70&termek=42207
Érdemes-e ezt betenni a gyári helyett?
Lesz-e valami érezhető változás az autón, esetleg van-e valakinek ilyenje, vagy ehhez hasonló?
Megtisztelő válaszotokat előre is nagyon köszönöm!

Az én véleményem:
1. Drága, nagyon.
2. Felesleges, eléggé.......
3. Ennek az árából 10 db levegőszűrőt veszek (ez nálam 100e km, 10e-s periódusokban.én cserélek mindig mindent...csak benzinszűrőt nem)
4. Mégcsak bele sem látsz, hogy mikor szűnt meg az amúgy is kérdőjeles elegendő szűrőhatás....és utána szívja a motor a szűretlen levegőt = kopás, olajfogyasztás.
5. Ami "sport" megnevezéssel van ellátva az egyik sem hosszútávra, tartós üzemre készült. Sport céloknál nem lényeg a hosszú élettartam.

Összefoglalva: Nem érdemes.

Szerintem.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Conor
Vendég
« Új hozzászólás #6682 Dátum: 2014.05.04 vasárnap, 14:20:20 »

Sziasztok!

A véleményeteket szeretném kérdezni ezzel a termékkel kapcsolatban:
http://www.deviltuning.hu/?oldal=2&kat=70&termek=42207
Érdemes-e ezt betenni a gyári helyett?
Lesz-e valami érezhető változás az autón, esetleg van-e valakinek ilyenje, vagy ehhez hasonló?
Megtisztelő válaszotokat előre is nagyon köszönöm!
Mikor a haverokkal beszélgettek, hogy kinek milyen autója van, mi van benne, jól hangzik mondani, kül. egy sima utcai autóba tök felesleges, a mondeo amúgy sem egy verseny/sportautó  wave
Naplózva
Art
Vendég
« Új hozzászólás #6683 Dátum: 2014.05.04 vasárnap, 15:15:18 »

Azt sem tudjuk milyen autód van.

El van dugulva az üzemanyag rendszerben valami. (tankban a szivattyú kosárnál.....benzinszűrő.....) Így elsőre.
Benzin nyomása mennyi?

2003-as mondeo mk3 2.0 benzin!
Köszi a segítséget mérek egy nyomást, de mennyi kell legyen?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6684 Dátum: 2014.05.04 vasárnap, 15:18:23 »

2003-as mondeo mk3 2.0 benzin!
Köszi a segítséget mérek egy nyomást, de mennyi kell legyen?


Min 3.5 bar és ezt tartani is kell neki, nem csak alapjáraton.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Art
Vendég
« Új hozzászólás #6685 Dátum: 2014.05.04 vasárnap, 21:10:34 »

Min 3.5 bar és ezt tartani is kell neki, nem csak alapjáraton.

Hali
Megmértem 4 bar folyamatosan! És rángatózik is meg egy alkalommal nem pörgött 3000 fölé!
Naplózva
paszty
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298


Mr.


E-mail
« Új hozzászólás #6686 Dátum: 2014.05.04 vasárnap, 21:16:33 »

Az én véleményem:
1. Drága, nagyon.
2. Felesleges, eléggé.......
3. Ennek az árából 10 db levegőszűrőt veszek (ez nálam 100e km, 10e-s periódusokban.én cserélek mindig mindent...csak benzinszűrőt nem)
4. Mégcsak bele sem látsz, hogy mikor szűnt meg az amúgy is kérdőjeles elegendő szűrőhatás....és utána szívja a motor a szűretlen levegőt = kopás, olajfogyasztás.
5. Ami "sport" megnevezéssel van ellátva az egyik sem hosszútávra, tartós üzemre készült. Sport céloknál nem lényeg a hosszú élettartam.

Összefoglalva: Nem érdemes.


Köszi a választ, akkor maradok a gyárinál!

Szerintem.
Naplózva

2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi  300.000 km
paszty
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298


Mr.


E-mail
« Új hozzászólás #6687 Dátum: 2014.05.04 vasárnap, 21:20:32 »

Mikor a haverokkal beszélgettek, hogy kinek milyen autója van, mi van benne, jól hangzik mondani, kül. egy sima utcai autóba tök felesleges, a mondeo amúgy sem egy verseny/sportautó  wave

Az biztos, hogy nem egy sportverda, nem is erre vettem, hanem a családnak, mivel 5en vagyunk.
Csak azt gondoltam, hogy ez segíthet abban, hogy egy kicsit dinamikusabban tudjak vele indulni, ha le van terhelve (család,millió csomag,gyerekcuccok,stb...)
Azért köszönöm a választ!
Naplózva

2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi  300.000 km
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #6688 Dátum: 2014.05.05 hétfő, 11:30:50 »

Korábban írtam, hogy nem ment a hűtő ventilátorom.
GSR tanácsára megnéztem a biztosítékot, az ment ki. Vettem egy villamossági szerelőtől egyet, valszeg felújított cucc. Megbízható egy ilyen biztosíték v. érdemesebb újat venni?

Kérdés még, hogy megy-e a ventilátor. Nem volt olyan meleg, hogy bekapcsolt volna, így nem tudom, hogy működik-e, illetve mennyire könnyen forog. Hogy tudom ezt megnézni?
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Gepetto
Vendég
« Új hozzászólás #6689 Dátum: 2014.05.05 hétfő, 11:43:50 »

Az biztos, hogy nem egy sportverda, nem is erre vettem, hanem a családnak, mivel 5en vagyunk.
Csak azt gondoltam, hogy ez segíthet abban, hogy egy kicsit dinamikusabban tudjak vele indulni, ha le van terhelve (család,millió csomag,gyerekcuccok,stb...)
Azért köszönöm a választ!
Nem segít!
Ezt sajnos a kínai tucat tuning ócskaságokat áruló cégek hitetik el az emberekkel  szomoru1
Az ég világon semmi sem fog változni ha megveszed. Igaza van GSR-nek, ebből a pénzből 100ezer km-re elég gyárit veszel.
Ez olyan mint az autó oldalán lévő matricák (én úgy hívom hogy kívánság lista  eplus2 )
sparco matrica + 5 lóerő, de NOS matricával együtt már +15
Kis ráfordítással nem lehet dinamikusabb motort elérni
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6690 Dátum: 2014.05.05 hétfő, 12:15:54 »

Korábban írtam, hogy nem ment a hűtő ventilátorom.
GSR tanácsára megnéztem a biztosítékot, az ment ki. Vettem egy villamossági szerelőtől egyet, valszeg felújított cucc. Megbízható egy ilyen biztosíték v. érdemesebb újat venni?

Kérdés még, hogy megy-e a ventilátor. Nem volt olyan meleg, hogy bekapcsolt volna, így nem tudom, hogy működik-e, illetve mennyire könnyen forog. Hogy tudom ezt megnézni?

A könnyen forgást kézzel megforgatva tudod ellenőrizni. Lehetőleg ne akkor amikor jár a motor és meleg, mert elindulhat és fájdalmat okozhat. Nem a kezed a ventilátornak.... vigyor3
Felújított biztosíték?  Az ilyennel kapcsolatban nekem kétségeim vannak. Honnan tudja, hogyan kalibrálta be a kiolvadó részt a kívánt áramerősségre?
Nézd műszerteszten a hűtőfolyadék hőfokot, akár alapjáraton. 98-99-nél kell indulnia az alacsony fokozatnak. 102-nél a magas fokozatnak.
Ha megy az alacsony, elvileg nem szabad eljutnia a magasig.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #6691 Dátum: 2014.05.05 hétfő, 13:11:09 »

A könnyen forgást kézzel megforgatva tudod ellenőrizni. Lehetőleg ne akkor amikor jár a motor és meleg, mert elindulhat és fájdalmat okozhat. Nem a kezed a ventilátornak.... vigyor3
Felújított biztosíték?  Az ilyennel kapcsolatban nekem kétségeim vannak. Honnan tudja, hogyan kalibrálta be a kiolvadó részt a kívánt áramerősségre?
Nézd műszerteszten a hűtőfolyadék hőfokot, akár alapjáraton. 98-99-nél kell indulnia az alacsony fokozatnak. 102-nél a magas fokozatnak.
Ha megy az alacsony, elvileg nem szabad eljutnia a magasig.

Ok, köszi, kipróbálom, megnézem.
Természetesen nem járó motornál nézem majd  vigyor3.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #6692 Dátum: 2014.05.05 hétfő, 19:12:28 »

A könnyen forgást kézzel megforgatva tudod ellenőrizni. Lehetőleg ne akkor amikor jár a motor és meleg, mert elindulhat és fájdalmat okozhat. Nem a kezed a ventilátornak.... vigyor3
Felújított biztosíték?  Az ilyennel kapcsolatban nekem kétségeim vannak. Honnan tudja, hogyan kalibrálta be a kiolvadó részt a kívánt áramerősségre?
Nézd műszerteszten a hűtőfolyadék hőfokot, akár alapjáraton. 98-99-nél kell indulnia az alacsony fokozatnak. 102-nél a magas fokozatnak.
Ha megy az alacsony, elvileg nem szabad eljutnia a magasig.

Megnéztem.
Nem kapcsol be sehol. 104 fokot írt ki a diagnosztika, de akkor se ment a venti.
Kézzel forgatva könnyen mozog szerintem, bár nincs összehasonlítási alapon, de forog, az biztos.

Termosztát hiba ez vagy mi a csoda?
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6693 Dátum: 2014.05.05 hétfő, 19:48:54 »

Megnéztem.
Nem kapcsol be sehol. 104 fokot írt ki a diagnosztika, de akkor se ment a venti.
Kézzel forgatva könnyen mozog szerintem, bár nincs összehasonlítási alapon, de forog, az biztos.

Termosztát hiba ez vagy mi a csoda?

A termosztátnak semmi köze nincs a ventilátorhoz.
Ha a biztosíték jó és nem olvadt ki újra, akkor a ventilátor motor vagy csatlakozói éghetnek még össze.
A relét kiváltva ellenőrizni kellene, hogy eljut-e a feszültség a ventilátor motorig és a test is.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #6694 Dátum: 2014.05.05 hétfő, 20:17:03 »

A termosztátnak semmi köze nincs a ventilátorhoz.
Ha a biztosíték jó és nem olvadt ki újra, akkor a ventilátor motor vagy csatlakozói éghetnek még össze.
A relét kiváltva ellenőrizni kellene, hogy eljut-e a feszültség a ventilátor motorig és a test is.

Ok, akkor a termosztátot kizártam.

A biztosíték jó, azt megnéztem. A többit én megcsinálni nem tudom.

Az értékek, amiket korábban írtál, azok jók?

Csinálok még egy tesztet, mert egyszer menet közben néztem és akkor nem is hallottam volna, ha ment volna a venti, de ment lentebb a vízhőfok piros lámpánál állva is. Azt gondoltam, hogy na akkor jó a venti, de miután hazaértem és kinyitottam a motorháztetőt, már nem kapcsolt be 100 fok fölött se.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
ezso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 232



E-mail
« Új hozzászólás #6695 Dátum: 2014.05.05 hétfő, 20:38:02 »

Ok, akkor a termosztátot kizártam.

A biztosíték jó, azt megnéztem. A többit én megcsinálni nem tudom.

Az értékek, amiket korábban írtál, azok jók?

Csinálok még egy tesztet, mert egyszer menet közben néztem és akkor nem is hallottam volna, ha ment volna a venti, de ment lentebb a vízhőfok piros lámpánál állva is. Azt gondoltam, hogy na akkor jó a venti, de miután hazaértem és kinyitottam a motorháztetőt, már nem kapcsolt be 100 fok fölött se.

Ha esetleg bekapcsolod a légkondit, akkor sem megy?
Nálam, ha indítom a klímát, azonnal bekapcsol a hűtő ventilátor.
Naplózva

Ford Mondeo Ghia, 2003.07, 2.0 16V, 145LE
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #6696 Dátum: 2014.05.05 hétfő, 20:41:52 »

Ha esetleg bekapcsolod a légkondit, akkor sem megy?
Nálam, ha indítom a klímát, azonnal bekapcsol a hűtő ventilátor.

Kipróbálom ezt is.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6697 Dátum: 2014.05.05 hétfő, 20:51:09 »

Ha esetleg bekapcsolod a légkondit, akkor sem megy?
Nálam, ha indítom a klímát, azonnal bekapcsol a hűtő ventilátor.

Ugyanaz a folyamat.
A ventilátort a motorvezérlő kapcsolja (és lehet kapcsolja is) ha meleg a hűtőfolyadék ha a klíma van bekapcsolva.
A hűtőfolyadék meleg, ezt tudjuk. A mutató jól mér, ezt is tudjuk. Nagyon valószínű, hogy kapcsol is a motorvezérlő mivel 2 relé is van és olyan nincs, hogy mindkettő egyszerre rossz. A biztosíték jó.

Marad az a mit utoljára írtam.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
ezso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 232



E-mail
« Új hozzászólás #6698 Dátum: 2014.05.05 hétfő, 20:54:35 »

Kipróbálom ezt is.

Ártani nem fog és egy hibát kizártál + a motort sem főzöd meg.
Ha így sem megy, kezd el megnézni a csatlakozót, ahogy feljebb is javasolták.
A ventinek van rendesen áramfelvétele és ha KH van, simán összeéghet.
Naplózva

Ford Mondeo Ghia, 2003.07, 2.0 16V, 145LE
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #6699 Dátum: 2014.05.05 hétfő, 22:25:29 »

Ártani nem fog és egy hibát kizártál + a motort sem főzöd meg.
Ha így sem megy, kezd el megnézni a csatlakozót, ahogy feljebb is javasolták.
A ventinek van rendesen áramfelvétele és ha KH van, simán összeéghet.

Na teszteltem.
A venti jó, de csak akkor kapcsol be, ha megy a légkondi.
Ha nem megy, akkor nem kapcsol be.

Bekapcsolt légkondival valóban 97-98-99, legtöbbször 98 foknál kapcsol be és szépen pörög, megállni is lassulva áll le, nem szorul meg hirtelen.
101, talán egyszer 102-ig engedte csak fel valóban a vezérlő, ennél magasabb fok nem volt és 94-re is visszahűtötte. Eléggé pörgött a venti, de hogy ez az 1. v. 2. fokozat volt-e, nem tudom.
Mindez alapjáraton, néha kis gázzal járatva.

És többször is kattant valami, mint egy relé, de nem mindig a kattanás után kapcsolt a venti.

Miután kikapcsoltam a légkondit, már nem kapcsolt be a ventilátor. 108-ig engedtem fel alapjáraton pötyögve, utána leállítottam.

Mi lehet ez?
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Oldalak: 1 ... 127 128 129 130 131 132 133 [134] 135 136 137 138 139 140 141 ... 284   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.089 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.