Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 14:19:30
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
299
300
301
302
303
304
305
[
306
]
307
308
309
310
311
312
313
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5103256 alkalommal)
0 Felhasználó és 7 vendég van a témában
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15250 Dátum:
2017.05.30 kedd, 21:09:35 »
Idézetet írta: geri93 - 2017.05.30 kedd, 18:22:08
Nem tűnik rossznak, de egy fél mm-t belemart a fémbe is a lánc a fényképezett vezetőnél. Holnap dobok fel videót a többiről. A lánc a lánckerekeken nem mocorog semerre. Nem is tűnnek kopottnak a lánckerekek. A feszítőt én úgy látom hogy már majdnem teljesen kint van. A többi veető sem kopott. A lánc lehet már megnyúlva?
Ha teljesen kint volt a feszítő, akkor meg van nyúlva a lánc. Én speciel mindent cserélnék (feszítő, vezetők, lánc), de majd a hozzáértők megmondják szükséges e mindet, vagy elég e az 1 vezető +feszítő. Máshol nem vert bele a lánc? A fedélbe valahol?
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
geri93
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 299
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15251 Dátum:
2017.05.30 kedd, 21:41:06 »
Idézetet írta: Bleky - 2017.05.30 kedd, 21:09:35
Ha teljesen kint volt a feszítő, akkor meg van nyúlva a lánc. Én speciel mindent cserélnék (feszítő, vezetők, lánc), de majd a hozzáértők megmondják szükséges e mindet, vagy elég e az 1 vezető +feszítő. Máshol nem vert bele a lánc? A fedélbe valahol?
Én is a komplett cserén gondolkodom. Unix, bárdi csak egy fajta szettet találtam ami 80e körül lenne de a márkák nekem nem mondanak semmit FAI, BGA. Cromax-nál nem találtam szettben, meg úgy egyáltalán vezetőt sem, csak benzineshez. Csak ezen a vezetőn látszik kopás, máshol semmi nyoma, de holnap rakok fel videót, arról majd látszik.
Naplózva
2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA
EGR
Tommy80
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 21
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15252 Dátum:
2017.05.30 kedd, 21:57:37 »
Idézetet írta: geri93 - 2017.05.30 kedd, 21:41:06
Én is a komplett cserén gondolkodom. Unix, bárdi csak egy fajta szettet találtam ami 80e körül lenne de a márkák nekem nem mondanak semmit FAI, BGA. Cromax-nál nem találtam szettben, meg úgy egyáltalán vezetőt sem, csak benzineshez. Csak ezen a vezetőn látszik kopás, máshol semmi nyoma, de holnap rakok fel videót, arról majd látszik.
Ha gondolod nézd meg kauffer.hu-n azt hiszem ott több féle is van talán febi is.
Az enyémben 262000 van, ezèrt aggódtam a hang miatt a generátor felől.
Naplózva
2001, 2,0 TDDI Ghia Kombi, BWY, D6BA, EGR OFF,
geri93
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 299
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15253 Dátum:
2017.05.30 kedd, 22:01:47 »
Idézetet írta: Tommy80 - 2017.05.30 kedd, 21:57:37
Ha gondolod nézd meg kauffer.hu-n azt hiszem ott több féle is van talán febi is.
Az enyémben 262000 van, ezèrt aggódtam a hang miatt a generátor felől.
Ott is ugyan ez a kettő. Alszom rá egyet aztán majd holnap meglátjuk. Köszönöm a tippet.
Naplózva
2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA
EGR
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15254 Dátum:
2017.05.30 kedd, 22:46:48 »
Idézetet írta: geri93 - 2017.05.30 kedd, 22:01:47
Ott is ugyan ez a kettő. Alszom rá egyet aztán majd holnap meglátjuk. Köszönöm a tippet.
Ez az az alkatrész, amiből csak gyárit vennék.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
geri93
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 299
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15255 Dátum:
2017.05.31 szerda, 09:09:37 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2017.05.30 kedd, 22:46:48
Ez az az alkatrész, amiből csak gyárit vennék.
Én is abban gondolkodom, de hol lehet kapni?
Naplózva
2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA
EGR
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15256 Dátum:
2017.05.31 szerda, 09:33:19 »
Idézetet írta: geri93 - 2017.05.31 szerda, 09:09:37
Én is abban gondolkodom, de hol lehet kapni?
Cromax-nál, össze kell szedegetni. Nincs szettben.
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15257 Dátum:
2017.05.31 szerda, 09:40:05 »
Idézetet írta: geri93 - 2017.05.31 szerda, 09:09:37
Én is abban gondolkodom, de hol lehet kapni?
Kérdezz rá a Nagyautónál. Gyári alkatrészben jók az áraik. A cromax webshopos kedvezményes törzsvásárlós árait ők is tudják.
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
geri93
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 299
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15258 Dátum:
2017.05.31 szerda, 09:58:10 »
Idézetet írta: Bleky - 2017.05.31 szerda, 09:33:19
Cromax-nál, össze kell szedegetni. Nincs szettben.
Próbáltam, viszont csak benzineshez van náluk vezető ahogy néztem.
Naplózva
2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA
EGR
geri93
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 299
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15259 Dátum:
2017.05.31 szerda, 15:34:47 »
Idézetet írta: geri93 - 2017.05.30 kedd, 21:41:06
Én is a komplett cserén gondolkodom. Unix, bárdi csak egy fajta szettet találtam ami 80e körül lenne de a márkák nekem nem mondanak semmit FAI, BGA. Cromax-nál nem találtam szettben, meg úgy egyáltalán vezetőt sem, csak benzineshez. Csak ezen a vezetőn látszik kopás, máshol semmi nyoma, de holnap rakok fel videót, arról majd látszik.
Tehát a videó, próbáltam mozgatni a láncot amennyire lehetett, illetve a fogaskerekek kopását is prezentálni. Sajna csak mobillal tudtam videózni, így esélyes hogy túl sok minden nem látszik.
https://youtu.be/CmekFOAAIhw
Naplózva
2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA
EGR
geri93
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 299
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15260 Dátum:
2017.05.31 szerda, 18:06:46 »
Idézetet írta: Ferqo - 2017.05.31 szerda, 09:40:05
Kérdezz rá a Nagyautónál. Gyári alkatrészben jók az áraik. A cromax webshopos kedvezményes törzsvásárlós árait ők is tudják.
Kihordtam egy infarktust lábon, 220ezer mindenestül. Egy kanna benzin lehet olcsóbb lesz, mostanában kicsit sok törődést igébyel az autó.
Naplózva
2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA
EGR
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15261 Dátum:
2017.05.31 szerda, 20:41:40 »
Idézetet írta: geri93 - 2017.05.31 szerda, 18:06:46
Kihordtam egy infarktust lábon, 220ezer mindenestül. Egy kanna benzin lehet olcsóbb lesz, mostanában kicsit sok törődést igébyel az autó.
Esetleg nézz ennek utána:
Kompatibilis e az autóddal az SKF VKML 84111-es vezérműlánc készlete. Ránézésre ugyanaz.
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15262 Dátum:
2017.05.31 szerda, 22:03:02 »
Idézetet írta: geri93 - 2017.05.30 kedd, 21:41:06
Én is a komplett cserén gondolkodom. Unix, bárdi csak egy fajta szettet találtam ami 80e körül lenne de a márkák nekem nem mondanak semmit FAI, BGA. Cromax-nál nem találtam szettben, meg úgy egyáltalán vezetőt sem, csak benzineshez. Csak ezen a vezetőn látszik kopás, máshol semmi nyoma, de holnap rakok fel videót, arról majd látszik.
bga angol jóminőség, megvehető
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15263 Dátum:
2017.05.31 szerda, 22:04:32 »
Idézetet írta: Bleky - 2017.05.31 szerda, 20:41:40
Esetleg nézz ennek utána:
Kompatibilis e az autóddal az SKF VKML 84111-es vezérműlánc készlete. Ránézésre ugyanaz.
75unixból ez a cikkszám, ezzel a képpel. 2.4tdci transithoz hozza
«
Utoljára szerkesztve: 2017.05.31 szerda, 22:06:14 írta HZsolt92
»
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
geri93
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 299
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15264 Dátum:
2017.05.31 szerda, 22:13:02 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.05.31 szerda, 22:04:32
75unixból ez a cikkszám, ezzel a képpel. 2.4tdci transithoz hozza
Kössz, hogy utánanéztél! És persze Bleky-nek is a tippekért és a segítséégrt.
Én is már a transit készleteket néztem, csak nem voltam biztos hogy ugyan az e. Ha igen akkor mért olcsóbb, mint ugyan ez mondihoz?
Fejed teszed rá, hogy 2évet még kibír ezzel a szettel az autó?
Utána már biztos nyugdíjazva lesz, legalább is én elköszönök tőle.
Ez az ár már jobban tetszene a komplett szettért mint a 220e.
Naplózva
2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA
EGR
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15265 Dátum:
2017.05.31 szerda, 22:14:38 »
Idézetet írta: geri93 - 2017.05.30 kedd, 21:41:06
Én is a komplett cserén gondolkodom. Unix, bárdi csak egy fajta szettet találtam ami 80e körül lenne de a márkák nekem nem mondanak semmit FAI, BGA. Cromax-nál nem találtam szettben, meg úgy egyáltalán vezetőt sem, csak benzineshez. Csak ezen a vezetőn látszik kopás, máshol semmi nyoma, de holnap rakok fel videót, arról majd látszik.
van csak ez a vezető polcon unixnál 1334536 számon, 37eft gyári ford. miért akarod az egészet cserélni? volt már hangja?
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15266 Dátum:
2017.05.31 szerda, 22:15:51 »
Idézetet írta: geri93 - 2017.05.31 szerda, 22:13:02
Kössz, hogy utánanéztél! És persze Bleky-nek is a tippekért és a segítséégrt.
Én is már a transit készleteket néztem, csak nem voltam biztos hogy ugyan az e. Ha igen akkor mért olcsóbb, mint ugyan ez mondihoz?
Fejed teszed rá, hogy 2évet még kibír ezzel a szettel az autó?
Utána már biztos nyugdíjazva lesz, legalább is én elköszönök tőle.
Ez az ár már jobban tetszene a komplett szettért mint a 220e.
sose lehet tudni, tudok 650ekmes tddi-ről gyári vezérléssel
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
geri93
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 299
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15267 Dátum:
2017.05.31 szerda, 22:17:12 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.05.31 szerda, 22:14:38
van csak ez a vezető polcon unixnál 1334536 számon, 37eft gyári ford. miért akarod az egészet cserélni? volt már hangja?
Nem volt semmi hangja, ha az olajteknőben nem találom meg a vezető műanyagjának darabjait rá sem nézek. Fentebb van egy videó amiből talán látni az állapotokat.
Naplózva
2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA
EGR
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15268 Dátum:
2017.05.31 szerda, 22:17:21 »
Idézetet írta: geri93 - 2017.05.31 szerda, 22:13:02
Kössz, hogy utánanéztél! És persze Bleky-nek is a tippekért és a segítséégrt.
Én is már a transit készleteket néztem, csak nem voltam biztos hogy ugyan az e. Ha igen akkor mért olcsóbb, mint ugyan ez mondihoz?
Fejed teszed rá, hogy 2évet még kibír ezzel a szettel az autó?
Utána már biztos nyugdíjazva lesz, legalább is én elköszönök tőle.
Ez az ár már jobban tetszene a komplett szettért mint a 220e.
ja és utángyártott általában láncban gyengébb minőségű mint a gyári. szóval nem biztos, hogy a most felrakott új fai lánc pl kibír 2 évet
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15269 Dátum:
2017.05.31 szerda, 22:17:45 »
Idézetet írta: geri93 - 2017.05.31 szerda, 22:17:12
Nem volt semmi hangja, ha az olajteknőben nem találom meg a vezető műanyagjának darabjait rá sem nézek. Fentebb van egy videó amiből talán látni az állapotokat.
azt láttam, ott semmi extrém nem látszik szerintem
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
geri93
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 299
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15270 Dátum:
2017.05.31 szerda, 22:18:57 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.05.31 szerda, 22:17:45
azt láttam, ott semmi extrém nem látszik szerintem
Nekem a feszítő mintha már nagyon kint lenne. Mitől kophatott el a vezető ennyire?
Naplózva
2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA
EGR
geri93
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 299
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15271 Dátum:
2017.05.31 szerda, 22:21:34 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.05.31 szerda, 22:17:21
ja és utángyártott általában láncban gyengébb minőségű mint a gyári. szóval nem biztos, hogy a most felrakott új fai lánc pl kibír 2 évet
Most az utolsó gondolatom az volt, hogy veszek gyári vezetőt ami elkopott, plusz új láncot és feszítőt, bár a feszítő sem tűnik rossznak, azon mi romolhat el?
Mármint szépen rúgózik, nem lötyög kopást sem látok rajta. Elég lenne új lánc és vezető?
Naplózva
2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA
EGR
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15272 Dátum:
2017.05.31 szerda, 22:24:38 »
Idézetet írta: geri93 - 2017.05.31 szerda, 22:18:57
Nekem a feszítő mintha már nagyon kint lenne. Mitől kophatott el a vezető ennyire?
valszeg anyaghiba, volt is cikkszámváltás a vezetőben
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15273 Dátum:
2017.05.31 szerda, 22:27:16 »
Idézetet írta: geri93 - 2017.05.31 szerda, 22:18:57
Nekem a feszítő mintha már nagyon kint lenne. Mitől kophatott el a vezető ennyire?
feszítőből is mintha 2fajta rémlene nekem, az újabbat már elvileg nem lehet vissza benyomni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
geri93
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 299
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15274 Dátum:
2017.05.31 szerda, 22:31:18 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.05.31 szerda, 22:27:16
feszítőből is mintha 2fajta rémlene nekem, az újabbat már elvileg nem lehet vissza benyomni
Ezt még vissza lehet kis ügyeskedéssel. Mármint egy kisebb csavarhúzóval visszanyomom ami megakasztja így visszatolható, majd egy kis szeget a megfelelő helyre betéve visszarakható teljesen összenyomva.
Naplózva
2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA
EGR
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15275 Dátum:
2017.05.31 szerda, 22:33:31 »
Idézetet írta: geri93 - 2017.05.31 szerda, 22:31:18
Ezt még vissza lehet kis ügyeskedéssel. Mármint egy kisebb csavarhúzóval visszanyomom ami megakasztja így visszatolható, majd egy kis szeget a megfelelő helyre betéve visszarakható teljesen összenyomva.
én ha az enyém lenne tennék bele egy bontott jó vezetőt és mehetne tovább
biztos nem csereberélném ha nem volt előtte hangja
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
geri93
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 299
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15276 Dátum:
2017.05.31 szerda, 22:35:15 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.05.31 szerda, 22:33:31
én ha az enyém lenne tennék bele egy bontott jó vezetőt és mehetne tovább
biztos nem csereberélném ha nem volt előtte hangja
Megfontolandó, de szerinted még oké a lánc akkor? Egy kicsit belekapott a vezető fém részébe is.
Naplózva
2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA
EGR
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15277 Dátum:
2017.05.31 szerda, 22:48:00 »
Idézetet írta: geri93 - 2017.05.31 szerda, 22:35:15
Megfontolandó, de szerinted még oké a lánc akkor? Egy kicsit belekapott a vezető fém részébe is.
erre egy videóról nem sokat lehet mondani. így videon nem néz ki nagyon gáznak
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
geri93
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 299
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15278 Dátum:
2017.05.31 szerda, 22:55:50 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.05.31 szerda, 22:48:00
erre egy videóról nem sokat lehet mondani. így videon nem néz ki nagyon gáznak
Rendben, köszönöm a segítséget.
Naplózva
2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA
EGR
geri93
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 299
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15279 Dátum:
2017.06.01 csütörtök, 09:54:56 »
Le tudná írni valaki hogy milyen nyomatékkal kell meghúzni a vezérlés burkolatának csavarjait és a feszítő csavarjait?
Naplózva
2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA
EGR
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15280 Dátum:
2017.06.01 csütörtök, 09:58:06 »
Idézetet írta: geri93 - 2017.06.01 csütörtök, 09:54:56
Le tudná írni valaki hogy milyen nyomatékkal kell meghúzni a vezérlés burkolatának csavarjait és a feszítő csavarjait?
Én csak délután, ha hazaértem, de emlékeim szerint 7.5 vagy 10Nm.
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
geri93
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 299
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15281 Dátum:
2017.06.01 csütörtök, 10:00:44 »
Idézetet írta: Bleky - 2017.06.01 csütörtök, 09:58:06
Én csak délután, ha hazaértem, de emlékeim szerint 7.5 vagy 10Nm.
Nem sürgős, holnap délután tudom csak csinálni.
Naplózva
2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA
EGR
Fici02
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15282 Dátum:
2017.06.01 csütörtök, 10:05:11 »
Sziasztok. Egy kis segítségre lenne szükségem. Mk3 mondeo tddi 115 le motoros. Reggel a geometriás labda hátánál a geometria állito karon a rögzítőanya elmászott a gyári hellyéről. Most össze visdza tölt a turbó és sztem nagyobbat is tölt mint kellene. Csak honap végére kaptam időpontot hogy beállitsák ujra. Addig hogy tudjak vele járni nem lehetne e valahogy a közeli értékre az anyát visszatekerni hogy ne károsodjon se a motor se a turbo? Esetleg valaki nem.tudná lenérni azt a távolságot. Tudom nrm lehet igy pontosan megcsinálni de talán sokka jobb lenne addig mint most. Előre is köszönöm.
Naplózva
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15283 Dátum:
2017.06.01 csütörtök, 10:10:33 »
Idézetet írta: geri93 - 2017.06.01 csütörtök, 10:00:44
Nem sürgős, holnap délután tudom csak csinálni.
Akkor megadom egészen pontosan 4 körül
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15284 Dátum:
2017.06.01 csütörtök, 15:44:00 »
Idézetet írta: geri93 - 2017.06.01 csütörtök, 09:54:56
Le tudná írni valaki hogy milyen nyomatékkal kell meghúzni a vezérlés burkolatának csavarjait és a feszítő csavarjait?
Feszítő: 15Nm
Burkolat: Inkább képet rakok fel, remélem látszik. 10 és 14 Nm.
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
geri93
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 299
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15285 Dátum:
2017.06.01 csütörtök, 20:11:37 »
Idézetet írta: Bleky - 2017.06.01 csütörtök, 15:44:00
Feszítő: 15Nm
Burkolat: Inkább képet rakok fel, remélem látszik. 10 és 14 Nm.
Köszönöm, sokat segítettél!
Naplózva
2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA
EGR
Szabi 026
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 59
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15286 Dátum:
2017.06.06 kedd, 21:41:18 »
Sziasztok fel fedeztem egy dolgot! Az lenne a kérdésem hogy 4 ik 5 ikben hirtelen gázadásnál csattogó hangot hallok a motortérből! Mi lehet ez? Kettőstömegű? Vagy csak szimplán a nagy nyomaték végett van? 2.0 tddi köszönömm
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15287 Dátum:
2017.06.07 szerda, 21:25:13 »
Idézetet írta: Szabi 026 - 2017.06.06 kedd, 21:41:18
Sziasztok fel fedeztem egy dolgot! Az lenne a kérdésem hogy 4 ik 5 ikben hirtelen gázadásnál csattogó hangot hallok a motortérből! Mi lehet ez? Kettőstömegű? Vagy csak szimplán a nagy nyomaték végett van? 2.0 tddi köszönömm
a lendkerék.de mind ilyen.még újonnan is.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
atadzso
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 208
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15288 Dátum:
2017.06.07 szerda, 22:35:16 »
Sziasztok!
Egy kis segìtség kellene.
Reggeli első indìtàskor ingadozik,bedadog az alapjàrat és közben füstöl.Ez csak a reggeli első indìtàskor van egy rövid ideig.Utàna semmi gondja nincs.Megy szépen a fogyi is rendben.Cserélve lett a generàtor,a vezérlés,porlasztók,gàzolajszürő,map szenzor is.
Hallottam hogy lehet motor olaj kerül a hengerbe reggelig amit nem tudok de az első porlasztó csucs olajosnak tünt a cserekor.Lehet ez?Az olajat nem eszi.Hogy kerülhet oda?Valakinek valami ötlet mitől lehet ez?
Köszönöm
2001-es Tddi 115 le D6BA
«
Utoljára szerkesztve: 2017.06.07 szerda, 23:08:55 írta atadzso
»
Naplózva
2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15289 Dátum:
2017.06.08 csütörtök, 06:43:13 »
Idézetet írta: atadzso - 2017.06.07 szerda, 22:35:16
Sziasztok!
Egy kis segìtség kellene.
Reggeli első indìtàskor ingadozik,bedadog az alapjàrat és közben füstöl.Ez csak a reggeli első indìtàskor van egy rövid ideig.Utàna semmi gondja nincs.Megy szépen a fogyi is rendben.Cserélve lett a generàtor,a vezérlés,porlasztók,gàzolajszürő,map szenzor is.
Hallottam hogy lehet motor olaj kerül a hengerbe reggelig amit nem tudok de az első porlasztó csucs olajosnak tünt a cserekor.Lehet ez?Az olajat nem eszi.Hogy kerülhet oda?Valakinek valami ötlet mitől lehet ez?
Köszönöm
2001-es Tddi 115 le D6BA
Valamelyik izzítógyertyád a rossz, cseréld ki és nem lesz gond
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15290 Dátum:
2017.06.08 csütörtök, 11:06:05 »
Idézetet írta: atadzso - 2017.06.07 szerda, 22:35:16
Sziasztok!
Egy kis segìtség kellene.
Reggeli első indìtàskor ingadozik,bedadog az alapjàrat és közben füstöl.Ez csak a reggeli első indìtàskor van egy rövid ideig.Utàna semmi gondja nincs.Megy szépen a fogyi is rendben.Cserélve lett a generàtor,a vezérlés,porlasztók,gàzolajszürő,map szenzor is.
Hallottam hogy lehet motor olaj kerül a hengerbe reggelig amit nem tudok de az első porlasztó csucs olajosnak tünt a cserekor.Lehet ez?Az olajat nem eszi.Hogy kerülhet oda?Valakinek valami ötlet mitől lehet ez?
Köszönöm
2001-es Tddi 115 le D6BA
Ha visszalevegősödik, akkor is produkálhat ilyen tüneteket. Mivel volt bontva azon a részen, nem zárnám ki a levegősödést. Ez csak tipp!
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Szabi 026
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 59
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15291 Dátum:
2017.06.08 csütörtök, 17:41:41 »
Idézetet írta: atadzso - 2017.06.07 szerda, 22:35:16
Sziasztok!
Egy kis segìtség kellene.
Reggeli első indìtàskor ingadozik,bedadog az alapjàrat és közben füstöl.Ez csak a reggeli első indìtàskor van egy rövid ideig.Utàna semmi gondja nincs.Megy szépen a fogyi is rendben.Cserélve lett a generàtor,a vezérlés,porlasztók,gàzolajszürő,map szenzor is.
Hallottam hogy lehet motor olaj kerül a hengerbe reggelig amit nem tudok de az első porlasztó csucs olajosnak tünt a cserekor.Lehet ez?Az olajat nem eszi.Hogy kerülhet oda?Valakinek valami ötlet mitől lehet ez?
Köszönöm
2001-es Tddi 115 le D6BA
sziaa a porlasztó a bűnös! Nekemis dadogott füstölt kéket mint a hülye! Visszább kell venni a porlasztód! Zsír ujat vettem bele 230 báron kezdett porlasztani! A régi 170 en! Visszacseréltük a régiekre semmi gondjaa hálistennek! Legelsőnek azt nézd meg! Szét ne hagyd szedni a motorod hogy szelepszár szimering vagy olaj kerül bele! Jó tanács!
Naplózva
Szabi 026
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 59
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15292 Dátum:
2017.06.08 csütörtök, 17:42:27 »
Idézetet írta: alf® - 2017.06.07 szerda, 21:25:13
a lendkerék.de mind ilyen.még újonnan is.
köszönömm
Naplózva
Trendwalker2010
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 73
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15293 Dátum:
2017.06.08 csütörtök, 21:06:33 »
üdv.
olyan kérdésem lenne, nem megy a klímám.
kompesszor kapcsol , hűtő ventillátor kapcsol , gáz feltöltve. Hol keressem a hibát .
Naplózva
2001 . 2.0 TDDI 115Le Kombi
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15294 Dátum:
2017.06.08 csütörtök, 21:12:44 »
Idézetet írta: Trendwalker2010 - 2017.06.08 csütörtök, 21:06:33
üdv.
olyan kérdésem lenne, nem megy a klímám.
kompesszor kapcsol , hűtő ventillátor kapcsol , gáz feltöltve. Hol keressem a hibát .
Ha a kompresszor kapcsol, akkor hogyhogy nem megy a klíma? Hiszen attól megy....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Trendwalker2010
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 73
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15295 Dátum:
2017.06.08 csütörtök, 21:15:31 »
Idézetet írta: GSR™ - 2017.06.08 csütörtök, 21:12:44
Ha a kompresszor kapcsol, akkor hogyhogy nem megy a klíma? Hiszen attól megy....
lehetséges hogy a belső hőmérséklet jeladó a rossz?
Naplózva
2001 . 2.0 TDDI 115Le Kombi
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15296 Dátum:
2017.06.08 csütörtök, 21:17:22 »
Idézetet írta: Trendwalker2010 - 2017.06.08 csütörtök, 21:15:31
lehetséges hogy a belső hőmérséklet jeladó a rossz?
Bármi lehet, de ez nincs hatással a klíma elindulására.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Préti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 617
emelkedőn, terhelésre kormolás
«
Új hozzászólás #15297 Dátum:
2017.06.12 hétfő, 15:38:16 »
Sziasztok,
azt figyeltem meg, hogy emelkedőn, hirtelen gázadásra vagy folytonos tövig nyomott gázpedálnál, 5-ik és 6-ik fokozatban kormol a kocsi.
Ha nen nyomom tövig vagy síkon megyek, akkor nincs ilyen jelenség. Turbó megy, max nyomatékon van; az autó gyorsul, nincs semmi hibajelenség, csak kormol.
Ez üzemszerű?
Köszi,
PZs
Naplózva
02'11
Mondeo Kombi
2.0 TDDI, Ghia+
Múlt:
96'03
Mondeo kombi
1.6, CLX
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: emelkedőn, terhelésre kormolás
«
Új hozzászólás #15298 Dátum:
2017.06.12 hétfő, 15:44:19 »
Idézetet írta: Préti - 2017.06.12 hétfő, 15:38:16
Sziasztok,
azt figyeltem meg, hogy emelkedőn, hirtelen gázadásra vagy folytonos tövig nyomott gázpedálnál, 5-ik és 6-ik fokozatban kormol a kocsi.
Ha nen nyomom tövig vagy síkon megyek, akkor nincs ilyen jelenség. Turbó megy, max nyomatékon van; az autó gyorsul, nincs semmi hibajelenség, csak kormol.
Ez üzemszerű?
Köszi,
PZs
SZFH dízel.....
(zacci után szabadon)
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: emelkedőn, terhelésre kormolás
«
Új hozzászólás #15299 Dátum:
2017.06.12 hétfő, 15:44:49 »
Idézetet írta: Préti - 2017.06.12 hétfő, 15:38:16
Sziasztok,
azt figyeltem meg, hogy emelkedőn, hirtelen gázadásra vagy folytonos tövig nyomott gázpedálnál, 5-ik és 6-ik fokozatban kormol a kocsi.
Ha nen nyomom tövig vagy síkon megyek, akkor nincs ilyen jelenség. Turbó megy, max nyomatékon van; az autó gyorsul, nincs semmi hibajelenség, csak kormol.
Ez üzemszerű?
Köszi,
PZs
Én megmondom: dízel az autód.
UI: Bakker, Tibi megelőzött....
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Oldalak:
1
...
299
300
301
302
303
304
305
[
306
]
307
308
309
310
311
312
313
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ