Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.27 szombat, 08:12:00 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 296 297 298 299 300 301 302 [303] 304 305 306 307 308 309 310 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 4694368 alkalommal)
0 Felhasználó és 6 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #15100 Dátum: 2017.04.24 hétfő, 21:30:08 »

Ha lenne pótkulcsom kipróbálnám! 5 éve nem tiltott le  csak most?

az olyan,hogy 1xcsak nem látja a kulcsot.hogy pont mikor?mindig rosszkor.ezért lenne jó egy diag.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #15101 Dátum: 2017.04.24 hétfő, 21:31:52 »

Hát igen lehet többet tudnánk meg!

elég késő van,de talán holnap tudna neked segíteni....ha gondolod átdobom a számát.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #15102 Dátum: 2017.04.24 hétfő, 21:32:54 »

az olyan,hogy 1xcsak nem látja a kulcsot.hogy pont mikor?mindig rosszkor.ezért lenne jó egy diag.
Aksit leakasztottam egy rövid időre de nem javúlt a helyzet.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #15103 Dátum: 2017.04.24 hétfő, 21:34:38 »

elég késő van,de talán holnap tudna neked segíteni....ha gondolod átdobom a számát.
Ma már lement a nap de megköszönöm ha megadod hátha!
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #15104 Dátum: 2017.04.24 hétfő, 22:02:05 »

Ma már lement a nap de megköszönöm ha megadod hátha!
ok.átdobom priviben.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #15105 Dátum: 2017.04.24 hétfő, 22:31:23 »

ok.átdobom priviben.
Köszi! felírtam! Ezek szerint ő ki tudná olvasni az agyát?
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #15106 Dátum: 2017.04.24 hétfő, 23:38:20 »

az olyan,hogy 1xcsak nem látja a kulcsot.hogy pont mikor?mindig rosszkor.ezért lenne jó egy diag.
akkor villogna az immo led és nem tekerne egy mm-t sem
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #15107 Dátum: 2017.04.24 hétfő, 23:40:48 »

Sziasztok! Ma lefulladtam araszolás közben és azóta nem indul csak tekergeti a motort amíg le nem merül.  Lelazítottam a  porlaszlókon a csöveket mindenütt nyomja. Az ac-ból jövő csövön is dől a nafta. Vajon mi lehet addig mint a doxa. A vezérlés át tud ugrani ilyen fulladásnál? A kocsi Pestlőrincen van valaki tud segíteni szerelő szervíz stb..
izzítás jelző nem villog? így elsőre főtengely jeladóra tippelnék, adagoló halálnál egy csepp se szokott jönni a hollandernél, illetve arra dob vagy 2-3 hibát
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #15108 Dátum: 2017.04.24 hétfő, 23:47:34 »

izzítás jelző nem villog? így elsőre főtengely jeladóra tippelnék, adagoló halálnál egy csepp se szokott jönni a hollandernél, illetve arra dob vagy 2-3 hibát
Nem villog semmi. A hollandernél nyomja rendesen. Akkor lehet nem adagoló?
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #15109 Dátum: 2017.04.24 hétfő, 23:53:40 »

Nem villog semmi. A hollandernél nyomja rendesen. Akkor lehet nem adagoló?

kell legalább egy forscan és a hibakódok, biztosat csak abból tudok mondani. psghalállal amikkel találkoztam eddig(4-5), azok nem tekertek semmit se. 6odikán leszek pesten, ha addig nem oldódna meg...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #15110 Dátum: 2017.04.25 kedd, 00:04:09 »

kell legalább egy forscan és a hibakódok, biztosat csak abból tudok mondani. psghalállal amikkel találkoztam eddig(4-5), azok nem tekertek semmit se. 6odikán leszek pesten, ha addig nem oldódna meg...
Az a baj, hogy mindennapos használatban lenne sos. 5 évig semmi nagy gond nem volt vele csak a kopó alkatrészek. Most állt le de hogy én fullasztottam vagy magától az nem tiszta számomra sem. Főrelé okozhat ilyent?
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #15111 Dátum: 2017.04.25 kedd, 20:43:37 »

Az a baj, hogy mindennapos használatban lenne sos. 5 évig semmi nagy gond nem volt vele csak a kopó alkatrészek. Most állt le de hogy én fullasztottam vagy magától az nem tiszta számomra sem. Főrelé okozhat ilyent?

Na mi lett az autóddal? Kiderült már a hiba?

Sztem ha főrelé, adagoló, főtengely jeladó hiba lenne, akkor nem jönne go a csövekből.
Kérdés valóban jön-e go a hollander alól, vagy csak a csőben lévő szivárog ki (ha egyáltalán van ilyen).

A főrelét egyébként egyszerűen ki tudod zárni, ha van kieg fűtés az autódban, ugyanis annak ugyanilyen reléje van. A kieg fűtés relék a vezető oldalon, a torony mögött a tűzfalon vannak. Innen kiveszel egyet, és kicseréled az akku tálca alatt lévő foglalatban lévővel.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #15112 Dátum: 2017.04.25 kedd, 20:59:51 »

Na mi lett az autóddal? Kiderült már a hiba?

Sztem ha főrelé, adagoló, főtengely jeladó hiba lenne, akkor nem jönne go a csövekből.
Kérdés valóban jön-e go a hollander alól, vagy csak a csőben lévő szivárog ki (ha egyáltalán van ilyen).

A főrelét egyébként egyszerűen ki tudod zárni, ha van kieg fűtés az autódban, ugyanis annak ugyanilyen reléje van. A kieg fűtés relék a vezető oldalon, a torony mögött a tűzfalon vannak. Innen kiveszel egyet, és kicseréled az akku tálca alatt lévő foglalatban lévővel.
Még nem holnap megy szervízbe. Gyanus adagolóhalál.
Eléggé lemerült az aksi de ezeket nyertem ki belőle:
06.006] Adapter: ELM327 v1.5
(OK) [10:53:07.526] Connection to vehicle has been established
(OK) [10:53:08.685] Ford Mondeo DURATORQ_DI 2.0L 2001 ( 2001 MY ), VIN: WF0*********00456
(OK) [10:53:20.178] PCM - Powertrain Control Module
(WARN) [10:53:22.640] DTCs in PCM: P1664, P1564, P1631
(OK) [10:53:24.196] FIP - Fuel Injection Pump
(OK) [10:53:28.024] EATC - Electronic Automatic Temperature Control
(WARN) [10:53:31.289] DTCs in EATC: B1676, B1262, B2266
(OK) [10:53:35.344] IC - Instrument Cluster
(WARN) [10:53:39.173] DTCs in IC: B1318
(OK) [10:53:41.045] RCM - Restraint Control Module
(WARN) [10:53:43.931] DTCs in RCM: B2290
(OK) [10:53:44.841] GEM - Generic Electronic Module
(OK) [10:53:51.109] ABS - Antilock braking system
(OK) [10:59:18.538] Disconnected
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #15113 Dátum: 2017.04.25 kedd, 21:19:48 »

Még nem holnap megy szervízbe. Gyanus adagolóhalál.
Eléggé lemerült az aksi de ezeket nyertem ki belőle:
06.006] Adapter: ELM327 v1.5
(OK) [10:53:07.526] Connection to vehicle has been established
(OK) [10:53:08.685] Ford Mondeo DURATORQ_DI 2.0L 2001 ( 2001 MY ), VIN: WF0*********00456
(OK) [10:53:20.178] PCM - Powertrain Control Module
(WARN) [10:53:22.640] DTCs in PCM: P1664, P1564, P1631
(OK) [10:53:24.196] FIP - Fuel Injection Pump
(OK) [10:53:28.024] EATC - Electronic Automatic Temperature Control
(WARN) [10:53:31.289] DTCs in EATC: B1676, B1262, B2266
(OK) [10:53:35.344] IC - Instrument Cluster
(WARN) [10:53:39.173] DTCs in IC: B1318
(OK) [10:53:41.045] RCM - Restraint Control Module
(WARN) [10:53:43.931] DTCs in RCM: B2290
(OK) [10:53:44.841] GEM - Generic Electronic Module
(OK) [10:53:51.109] ABS - Antilock braking system
(OK) [10:59:18.538] Disconnected
P1664 Injection Pump Control Module Malfunction
P1262 Cylinder #2 High To Low Side Short



P1631 Main Relay (power hold)
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #15114 Dátum: 2017.04.25 kedd, 21:20:07 »

Na mi lett az autóddal? Kiderült már a hiba?

Sztem ha főrelé, adagoló, főtengely jeladó hiba lenne, akkor nem jönne go a csövekből.
Kérdés valóban jön-e go a hollander alól, vagy csak a csőben lévő szivárog ki (ha egyáltalán van ilyen).

A főrelét egyébként egyszerűen ki tudod zárni, ha van kieg fűtés az autódban, ugyanis annak ugyanilyen reléje van. A kieg fűtés relék a vezető oldalon, a torony mögött a tűzfalon vannak. Innen kiveszel egyet, és kicseréled az akku tálca alatt lévő foglalatban lévővel.
jól gondolod a kijövő nyomás nem mindegy, hogy az képes-e a porlasztót is munkára fogni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #15115 Dátum: 2017.04.25 kedd, 21:20:34 »

Még nem holnap megy szervízbe. Gyanus adagolóhalál.
Eléggé lemerült az aksi de ezeket nyertem ki belőle:
06.006] Adapter: ELM327 v1.5
(OK) [10:53:07.526] Connection to vehicle has been established
(OK) [10:53:08.685] Ford Mondeo DURATORQ_DI 2.0L 2001 ( 2001 MY ), VIN: WF0*********00456
(OK) [10:53:20.178] PCM - Powertrain Control Module
(WARN) [10:53:22.640] DTCs in PCM: P1664, P1564, P1631
(OK) [10:53:24.196] FIP - Fuel Injection Pump
(OK) [10:53:28.024] EATC - Electronic Automatic Temperature Control
(WARN) [10:53:31.289] DTCs in EATC: B1676, B1262, B2266
(OK) [10:53:35.344] IC - Instrument Cluster
(WARN) [10:53:39.173] DTCs in IC: B1318
(OK) [10:53:41.045] RCM - Restraint Control Module
(WARN) [10:53:43.931] DTCs in RCM: B2290
(OK) [10:53:44.841] GEM - Generic Electronic Module
(OK) [10:53:51.109] ABS - Antilock braking system
(OK) [10:59:18.538] Disconnected
mi az ami törlés után visszajön?
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #15116 Dátum: 2017.04.25 kedd, 21:21:31 »

P1664 Injection Pump Control Module Malfunction
P1262 Cylinder #2 High To Low Side Short



P1631 Main Relay (power hold)
ez szép és jó csak nem tudjuk, hogy mi az ami régebben betárolt és miaz ami létező hiba.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #15117 Dátum: 2017.04.25 kedd, 21:22:54 »

ez szép és jó csak nem tudjuk, hogy mi az ami régebben betárolt és miaz ami létező hiba.
mk3 mindent töröl a hibatárolóból ami a következő gyujtásráadásakor nem áll fenn.ergo szerintem ezek mind élő hibák.... Roll Eyes
nem?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #15118 Dátum: 2017.04.25 kedd, 21:25:48 »

mk3 mindent töröl a hibatárolóból ami a következő gyujtásráadásakor nem áll fenn.ergo szerintem ezek mind élő hibák.... Roll Eyes
nem?
nagyon nem
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #15119 Dátum: 2017.04.25 kedd, 21:28:03 »

nagyon nem
miért?
Sokszor az izzítójel villogása sincs eltárolva,és csak akkor tudod elcsípni,amikor éppen villog.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #15120 Dátum: 2017.04.25 kedd, 21:30:30 »

miért?
Sokszor az izzítójel villogása sincs eltárolva,és csak akkor tudod elcsípni,amikor éppen villog.
ne menjünk bele. te hiszel valamit én meg tapasztalatból beszélek. sokadik esetben...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #15121 Dátum: 2017.04.25 kedd, 21:36:19 »

ne menjünk bele. te hiszel valamit én meg tapasztalatból beszélek. sokadik esetben...
már miért ne menjünk bele.te,mint sokadik esetben,valamit gondolsz másról,és valamit mindig állítasz magadról.Megérni néha nem csak ködösítve belekötni a másikba,hanem megmagyarázni azt,hogy te mit tudsz a Hatalmas tapasztalatoddal(25évesen) mást,mint bárki más.

Szóval eddig csak blablabla van.Továbbra is állítom hit nélkül,hogy az mk3 hibatárolója törli a következő gyujtásráadásakor nem fennálló hibákat.
Más kérdés, ha az adagolóból mit olvas ki egy célgép.
A főrelé hibája azonban nincs ebben a kategóriában.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Tompeter
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78


E-mail
« Új hozzászólás #15122 Dátum: 2017.04.25 kedd, 21:48:57 »

Ne harapjátok le azért egymás fejét  Smiley
Én is meg tudom erősíteni, hogy nem törli ki a hibakódot. Pár hónapja nekem is addig bennemaradt, amíg forscannel ki nem töröltem belole. Ez idő alatt eltelt pár nap, a hiba javítva lett, és többször is mentem vele. wave
« Utoljára szerkesztve: 2017.04.25 kedd, 21:52:10 írta Tompeter » Naplózva

Mondeo MK4 2011 2.0 TDCi EU5 TYBA
Korábban: Mondeo MK3 B5Y 2006 2.0 TDCi N7BA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #15123 Dátum: 2017.04.25 kedd, 21:52:13 »

Ne harapjátok le azért egymás fejét  Smiley
Én is meg tudom erősíteni, hogy nem törli ki a hibakódot. Pár hónapja nekem is addig bennemaradt, amíg forscannel ki nem töröltem belole. Ez idő alatt eltelt pár nap, és többször is mentem vele.  wave
mint ahogy az ellenkezője is számtalanszor fenn áll,hogy a vészüzemet sok esetben csak az "aktív" pillanatban lehet elcsípni.sok esetben gyári ids sem olvas semmit ki a hibatárolóból.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #15124 Dátum: 2017.04.25 kedd, 21:54:35 »

már miért ne menjünk bele.te,mint sokadik esetben,valamit gondolsz másról,és valamit mindig állítasz magadról.Megérni néha nem csak ködösítve belekötni a másikba,hanem megmagyarázni azt,hogy te mit tudsz a Hatalmas tapasztalatoddal(25évesen) mást,mint bárki más.

Szóval eddig csak blablabla van.Továbbra is állítom hit nélkül,hogy az mk3 hibatárolója törli a következő gyujtásráadásakor nem fennálló hibákat.
Más kérdés, ha az adagolóból mit olvas ki egy célgép.
A főrelé hibája azonban nincs ebben a kategóriában.
akkor azt hiszel amit akarsz és bújj megint az életkorom mögé, attól mindig jól alszol. nem véletlen hívnak naponta 2-3x tanácsot kérve. el kéne fogadni, hogy nem feltétlen az életkorral arányos a tudás és tapasztalat...az elmúlt 5 évben napi szinten ezzel foglalkozok, hidd el több mindennel találkoztam már mint amivel te fogsz, hiába vagyok fele annyi idős. nem egy valaki megállapított már csodálkozva, amikor találkoztunk élőben, hogy a gyereke velem egyidős vagy idősebb, mégis bejön az amit mondok autóval kapcsolatban

Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Tompeter
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78


E-mail
« Új hozzászólás #15125 Dátum: 2017.04.25 kedd, 21:55:07 »

mint ahogy az ellenkezője is számtalanszor fenn áll,hogy a vészüzemet sok esetben csak az "aktív" pillanatban lehet elcsípni.sok esetben gyári ids sem olvas semmit ki a hibatárolóból.

Lehet, én csak megerősítettem, hogy nekem is hasonló volt a tapasztalat, mint Zsoltnak Smiley
Naplózva

Mondeo MK4 2011 2.0 TDCi EU5 TYBA
Korábban: Mondeo MK3 B5Y 2006 2.0 TDCi N7BA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #15126 Dátum: 2017.04.25 kedd, 21:56:06 »

mint ahogy az ellenkezője is számtalanszor fenn áll,hogy a vészüzemet sok esetben csak az "aktív" pillanatban lehet elcsípni.sok esetben gyári ids sem olvas semmit ki a hibatárolóból.
igen, tdci-nél. ott valóban van olyan hiba, ami ha következő indításkor nem áll fenn, akkor elfelejti. van olyan amit csak x hibátlan indítás után felejt el. ezért működik a letiltáskor az újraindítás.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #15127 Dátum: 2017.04.25 kedd, 22:00:01 »

igen, tdci-nél. ott valóban van olyan hiba, ami ha következő indításkor nem áll fenn, akkor elfelejti. van olyan amit csak x hibátlan indítás után felejt el. ezért működik a letiltáskor az újraindítás.
tddi map hibával ugyan ezt csinalja.és nem tarolja csak kesőbb veszuzemre dobja a verdat.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #15128 Dátum: 2017.04.25 kedd, 22:01:08 »

tddi map hibával ugyan ezt csinalja.és nem tarolja csak kesőbb veszuzemre dobja a verdat.
üzemanyagrendszerről van szó. légzsák hibát is elfelejti, ha vissza van csinálva minden, attól üzemanyagrendszerben marad még bent régi hibakód
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #15129 Dátum: 2017.04.25 kedd, 22:02:42 »

Lehet, én csak megerősítettem, hogy nekem is hasonló volt a tapasztalat, mint Zsoltnak Smiley
rendben.okés Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #15130 Dátum: 2017.04.25 kedd, 22:05:22 »

üzemanyagrendszerről van szó. légzsák hibát is elfelejti, ha vissza van csinálva minden, attól üzemanyagrendszerben marad még bent régi hibakód
a map is pcm által tárolt hiba.mégsem marad benn.

Na csak remélem hogy Lacimanonak sikerül életre kelteni.nem tudom Styleair tudott e segiteni neki.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #15131 Dátum: 2017.04.25 kedd, 22:07:23 »

mk3 mindent töröl a hibatárolóból ami a következő gyujtásráadásakor nem áll fenn.ergo szerintem ezek mind élő hibák.... Roll Eyes
nem?

Ha pl törlöm a 2.2-esen az EGR hibakódot, akkor X ezer km-ig nem dobja be. Majd egyszer gondol egyet, bedobja a hibát és az ott marad az idők végezetéig, amíg nem törlöm újra. Kétlem, hogy ezalatt végig fennállna a hibajelenség, ha amúgy törlés után több száz/ezer km-t elmegy hibakód nélkül.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #15132 Dátum: 2017.04.25 kedd, 22:10:17 »

Ha pl törlöm a 2.2-esen az EGR hibakódot, akkor X ezer km-ig nem dobja be. Majd egyszer gondol egyet, bedobja a hibát és az ott marad az idők végezetéig, amíg nem törlöm újra. Kétlem, hogy ezalatt végig fennállna a hibajelenség, ha amúgy törlés után több száz/ezer km-t elmegy hibakód nélkül.
igen. A 2.2 az külön utakon jár.plane. az egr el. Eu4 et veszuzemre is tudja tenni.
De ott a mintavetelezes is mashogy van az sw ben.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #15133 Dátum: 2017.04.25 kedd, 22:11:36 »

a map is pcm által tárolt hiba.mégsem marad benn.

Na csak remélem hogy Lacimanonak sikerül életre kelteni.nem tudom Styleair tudott e segiteni neki.
nem azt mondtam, hogy minden hiba bent marad, amit egyszer észrevesz, hanem, hogy van olyan ami egy újraindítással nem tűnik el. tddi üzemanyagrandszerben tipikusan vannak ilyenek. tekerheted jobbra meg balra, de megint ott vagyunk ahonnan elindultunk
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #15134 Dátum: 2017.04.25 kedd, 22:12:09 »

igen. A 2.2 az külön utakon jár.plane. az egr el. Eu4 et veszuzemre is tudja tenni.
De ott a mintavetelezes is mashogy van az sw ben.
2.0 eu4 tdci ugyan ez, abból is van amit vészre tud rakni, ha full elektromos az egr-e
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #15135 Dátum: 2017.04.25 kedd, 22:24:30 »

nem azt mondtam, hogy minden hiba bent marad, amit egyszer észrevesz, hanem, hogy van olyan ami egy újraindítással nem tűnik el. tddi üzemanyagrandszerben tipikusan vannak ilyenek. tekerheted jobbra meg balra, de megint ott vagyunk ahonnan elindultunk
nem.eszebmejutott a megoldás.

Minden hobakodhoz ment km állást.az egyértelművé teszi, hogy melyik hiba elő, és melyik a múlt.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #15136 Dátum: 2017.04.25 kedd, 22:35:10 »

nem.eszebmejutott a megoldás.

Minden hobakodhoz ment km állást.az egyértelművé teszi, hogy melyik hiba elő, és melyik a múlt.
igen, mk4nél. mk3 nem ment semmilyen km állást, külső hőmérsékletet, stb adatot hozzá
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #15137 Dátum: 2017.04.26 szerda, 12:11:18 »

igen, mk4nél. mk3 nem ment semmilyen km állást, külső hőmérsékletet, stb adatot hozzá
igazad van.
bár úgy rémlik,hogy vészüzemnél tárol pillanatnyi adatokat,de lehet, hogy rosszul emlékszem.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #15138 Dátum: 2017.04.26 szerda, 14:20:48 »

igazad van.
bár úgy rémlik,hogy vészüzemnél tárol pillanatnyi adatokat,de lehet, hogy rosszul emlékszem.
semmi ilyet nem tárol. mk3akban szögegyszerű buta vezérlők vannak
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #15139 Dátum: 2017.04.26 szerda, 15:45:13 »

mi az ami törlés után visszajön?
Feltöltött aksival már csak ezekkel a hibakódokkal kellene kezdeni valamit .
A PCM modul által tárolt hibakódok:
P1665 - FIP kommunikáció a PCM-el
P0216 - Befecskendezési idő vezérlőáramkör
P1659 - FIP hálózati áramkör
P1631 - PCM főrelé

Hol van a pcm főrelé lehet-e ez a gond vagy agyhalott a adagolóelektonika ??
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #15140 Dátum: 2017.04.26 szerda, 16:56:25 »

Feltöltött aksival már csak ezekkel a hibakódokkal kellene kezdeni valamit .
A PCM modul által tárolt hibakódok:
P1665 - FIP kommunikáció a PCM-el
P0216 - Befecskendezési idő vezérlőáramkör
P1659 - FIP hálózati áramkör
P1631 - PCM főrelé

Hol van a pcm főrelé lehet-e ez a gond vagy agyhalott a adagolóelektonika ??

a főrelé az akku tartó alatt van.pont olyan mint a kiegfűtés reléje,akár ki is tudod cserélni tesztre.ha van.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #15141 Dátum: 2017.04.26 szerda, 17:03:37 »

akkor azt hiszel amit akarsz és bújj megint az életkorom mögé, attól mindig jól alszol. nem véletlen hívnak naponta 2-3x tanácsot kérve. el kéne fogadni, hogy nem feltétlen az életkorral arányos a tudás és tapasztalat...az elmúlt 5 évben napi szinten ezzel foglalkozok, hidd el több mindennel találkoztam már mint amivel te fogsz, hiába vagyok fele annyi idős. nem egy valaki megállapított már csodálkozva, amikor találkoztunk élőben, hogy a gyereke velem egyidős vagy idősebb, mégis bejön az amit mondok autóval kapcsolatban


ezt most olvastam.ezzel azért nem lehet versenybeszállni.5 durva év. nyes eljen wave
Valóban jól aludtam.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #15142 Dátum: 2017.04.26 szerda, 17:51:51 »

a főrelé az akku tartó alatt van.pont olyan mint a kiegfűtés reléje,akár ki is tudod cserélni tesztre.ha van.
A PCM relé meg az adagoló relé biztos, hogy ugyanazt jelenti?
Szerk:  Tis szerint van külön PCM relé, ami a motortéri táblán van
A K163 az
« Utoljára szerkesztve: 2017.04.26 szerda, 18:08:58 írta Ferqo » Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #15143 Dátum: 2017.04.26 szerda, 18:19:51 »

A PCM relé meg az adagoló relé biztos, hogy ugyanazt jelenti?
Szerk:  Tis szerint van külön PCM relé, ami a motortéri táblán van
A K163 az
[img width=744 height=600]http://www.***/images/hdd1/2017/04/26/751motort_ri.jpg
a hibakód eredeti értelmezése egyértelmű: 
P1631 Main Relay (power hold)
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #15144 Dátum: 2017.04.26 szerda, 18:23:02 »

a hibakód eredeti értelmezése egyértelmű:  
P1631 Main Relay (power hold)
Talkfordon leltem egy írást, azon is ehhez a kódhoz a K163 relét emlegeti. Persze ők is tévedhetnek.
Íme: http://www.talkford.com/community/topic/201317-p1631-code-coming-up/

de miután az angolom csekély, így lehet, hogy vmit félreértek

Szerk: P1631 kódhoz a K163 relé..., véletlen egybeesés a számok egyezősége? Tényleg érdekel, lehet ilyen rendszer a kódolásban?
« Utoljára szerkesztve: 2017.04.26 szerda, 18:26:36 írta Ferqo » Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #15145 Dátum: 2017.04.26 szerda, 18:33:35 »

Talkfordon leltem egy írást, azon is ehhez a kódhoz a K163 relét emlegeti. Persze ők is tévedhetnek.
Íme: http://www.talkford.com/community/topic/201317-p1631-code-coming-up/

de miután az angolom csekély, így lehet, hogy vmit félreértek

Szerk: P1631 kódhoz a K163 relé..., véletlen egybeesés a számok egyezősége? Tényleg érdekel, lehet ilyen rendszer a kódolásban?
valóban azt írják,de az nem a Main Relay.... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #15146 Dátum: 2017.04.26 szerda, 20:00:13 »

valóban azt írják,de az nem a Main Relay.... Roll Eyes
Akkor most melyik?
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #15147 Dátum: 2017.04.26 szerda, 20:31:55 »

Akkor most melyik?
Én a helyedben az akkutálca alattival kezdenék, főleg ha van kieg fűtésed, mert mint azt korábban írtam, annak ugyanolyan a reléje, így különösebb költség nélkül ki tudod próbálni. Ha nem oldja meg akkor meg próbáld meg az általam linkeltet, ha ahhoz kell relé, akkor bontóstól tudsz keríteni, de lehet nekem is van, tudok adni egyet.

Amikor nekem főrelé bajom volt, akkor hol indult hol nem, kontakt hibás volt a relé, kb 2-3-4 hét xopatás után adott hibakódot, addig semmit. De sajnos nem emlékszem a kódszámra. Amikor nem indult, akkor se füst/se semmi. De én a porlasztókat nem oldottam le, hogy jön-e go.
Bár nem emlékszem pontosan, de ennyi hibakód nem volt.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #15148 Dátum: 2017.04.26 szerda, 20:40:02 »

Feltöltött aksival már csak ezekkel a hibakódokkal kellene kezdeni valamit .
A PCM modul által tárolt hibakódok:
P1665 - FIP kommunikáció a PCM-el
P0216 - Befecskendezési idő vezérlőáramkör
P1659 - FIP hálózati áramkör
P1631 - PCM főrelé

Hol van a pcm főrelé lehet-e ez a gond vagy agyhalott a adagolóelektonika ??

2 relét próbáld meg amit írnak, de ezek alapján van esély a rosszabbik forgatókönyvre
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #15149 Dátum: 2017.04.26 szerda, 21:41:42 »

2 relét próbáld meg amit írnak, de ezek alapján van esély a rosszabbik forgatókönyvre
Adagoló?
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Oldalak: 1 ... 296 297 298 299 300 301 302 [303] 304 305 306 307 308 309 310 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.067 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.