Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.19 péntek, 15:14:40 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 304 305 306 307 308 309 310 [311] 312 313 314 315 316 317 318 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 4682205 alkalommal)
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #15500 Dátum: 2017.11.19 vasárnap, 18:53:32 »

Nem villog semmi. Ez 90 lovas ebben nincs kulon ac, azt mondjak az adagolo szivja egybol a GO-at. Ezert neztem meg hogy sziv e de nem csinal semmit.

Sajnos traileren tud majd csak szervizbe menni.
Kis csövön egy egényből kellene megtáplálni gázolajjal hogy úgy indul-e
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #15501 Dátum: 2017.11.19 vasárnap, 19:55:04 »

Koszi sracok ! Valoban nincs kulon ac benne. Megneztem ma, valoban egybol az adagolo szivja az uzemanyagot.
Biztositekok,relek ellenorizve.

Annyit neztem meg hogy inditozasnal az adagolo uzemanyagcsove befele nem sziv semmit.
Az auto minden elojel nelkul allt meg.
Lehet az adagolo elektronikaja adta meg magat ?

Mindegy hogy nezem ez draga mulatsag lesz nekem.
Relé: az adagolónak van egy főreléje, legalábbis a 115Le-s verzióban, gondolom itt is. Ez az akkumulátor alatt lakik, egy  fekete dobozka, engem az xopatott meg. Azt néztétek?
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
bence1885
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 68


E-mail
« Új hozzászólás #15502 Dátum: 2017.11.19 vasárnap, 20:13:46 »

Megprobaljam edenybol kozvetlen az adagolohoz, kikerulve a szurot ?

Igen aksi alatt a forelet ellenoriztem, 12V-ra kapcsol es muszerrel kimertem mukodik.
Naplózva
Guffi025
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7


E-mail
« Új hozzászólás #15503 Dátum: 2017.11.23 csütörtök, 20:25:48 »

Sziasztok! A mai nap történt hogy beinditottam reggel hidegben az autót, és ahogy melegítettem a motort, elkezdett ugrálni az alapjárat, dadogott, mentem vele egy félmétert és elmúlt teljesen, mi lehet az oka? rossz diesel minőséget tankoltam bele vagy esetleg más probléma?
Naplózva
bendelasz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


E-mail
« Új hozzászólás #15504 Dátum: 2017.11.23 csütörtök, 21:10:08 »

Sziasztok kedves klubtársak!
Segítséget szeretnék kérni problémámra.2003évj TDCI motorral szerelt Ford Mondeo-m sajnos nem javult meg miután több mint 200e ft-ot költöttem a javítására.
Amikor megvettem beinditás után füstölt és úgy járt a motor mintha nem menne minden henger,aztán egy idő után kb 10-20 másodperc elteltével beindult és járt rendesen.Ezzel a problémával vittem szerelőhöz aki a porlasztókat felújítatta lévén hogy ez a baj.Sajnos ezek után sem szűnt meg a hiba.Állítólag megvan a gyári nyomás indításkor mégis úgy jár a motor mintha ki akarna esni.Érdekes hogy minél hidegebb van annál hamarabb beindul,van hogy egyböl jár rendesen.Meleg motornál szintén 3-4mperc után jár rendesen.
Előre is köszönöm a segítő szándékot.
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #15505 Dátum: 2017.11.23 csütörtök, 21:32:13 »

Sziasztok kedves klubtársak!
Segítséget szeretnék kérni problémámra.2003évj TDCI motorral szerelt Ford Mondeo-m sajnos nem javult meg miután több mint 200e ft-ot költöttem a javítására.
Amikor megvettem beinditás után füstölt és úgy járt a motor mintha nem menne minden henger,aztán egy idő után kb 10-20 másodperc elteltével beindult és járt rendesen.Ezzel a problémával vittem szerelőhöz aki a porlasztókat felújítatta lévén hogy ez a baj.Sajnos ezek után sem szűnt meg a hiba.Állítólag megvan a gyári nyomás indításkor mégis úgy jár a motor mintha ki akarna esni.Érdekes hogy minél hidegebb van annál hamarabb beindul,van hogy egyböl jár rendesen.Meleg motornál szintén 3-4mperc után jár rendesen.
Előre is köszönöm a segítő szándékot.
Mondjuk ezTddi topik de azért a fordulat jeladót megnézném.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #15506 Dátum: 2017.11.23 csütörtök, 21:34:19 »

Sziasztok! A mai nap történt hogy beinditottam reggel hidegben az autót, és ahogy melegítettem a motort, elkezdett ugrálni az alapjárat, dadogott, mentem vele egy félmétert és elmúlt teljesen, mi lehet az oka? rossz diesel minőséget tankoltam bele vagy esetleg más probléma?
Bármi levegősösödés AC pumpa üza szűrő stb.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
geri93
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 299


« Új hozzászólás #15507 Dátum: 2017.11.23 csütörtök, 22:07:55 »

Sziasztok!

Informálni tudna valaki, hogy a kipufogó leömlő csavarjait milyen nyomatékkal kell meghúzni? (2db réz anya és 6db M10 csavar)
Naplózva

2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA EGR
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #15508 Dátum: 2017.11.24 péntek, 14:39:31 »

Sziasztok!

Informálni tudna valaki, hogy a kipufogó leömlő csavarjait milyen nyomatékkal kell meghúzni? (2db réz anya és 6db M10 csavar)
40nm, de ez inkább csak gyári új tömítéssel értendő, amit úgyse fogsz megvenni, ha meglátod az árát  vigyor3 én a gyári használtat szoktam alatta hagyni és ésszel meghúzva a csavarokat nem szokott kifújni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
bence1885
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 68


E-mail
« Új hozzászólás #15509 Dátum: 2017.11.24 péntek, 15:53:32 »

Kis csövön egy egényből kellene megtáplálni gázolajjal hogy úgy indul-e

Heten elvegeztem ezt is, kannabol cso az adagolora, semmi meg csak meg sem indult. Sad

Ezek utan mar tenyleg csak szerelo csak, az a baj baromi koran megyek el es keson is erek haza nincs idom vele foglalkozni.
Van olyan szerelo aki hazhoz jon megnezni mi a baj ?
Naplózva
geri93
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 299


« Új hozzászólás #15510 Dátum: 2017.11.24 péntek, 18:34:34 »

40nm, de ez inkább csak gyári új tömítéssel értendő, amit úgyse fogsz megvenni, ha meglátod az árát  vigyor3 én a gyári használtat szoktam alatta hagyni és ésszel meghúzva a csavarokat nem szokott kifújni

Elring készletet vettem csavarokkal mindennel. Akkor a kapott új helyett a gyárival rakjam össze?
« Utoljára szerkesztve: 2017.11.24 péntek, 18:37:26 írta geri93 » Naplózva

2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA EGR
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #15511 Dátum: 2017.11.24 péntek, 22:40:24 »

Elring készletet vettem csavarokkal mindennel. Akkor a kapott új helyett a gyárival rakjam össze?
nem tudom milyet adnak a készletben, de ha nem olyan mint a gyári, akkor az alu hővédőt nem tudod felrakni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
geri93
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 299


« Új hozzászólás #15512 Dátum: 2017.11.25 szombat, 08:15:51 »

nem tudom milyet adnak a készletben, de ha nem olyan mint a gyári, akkor az alu hővédőt nem tudod felrakni

Ugyan olyan, én legalább is nem találtam különbséget.
Naplózva

2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA EGR
geri93
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 299


« Új hozzászólás #15513 Dátum: 2017.11.26 vasárnap, 10:41:09 »

nem tudom milyet adnak a készletben, de ha nem olyan mint a gyári, akkor az alu hővédőt nem tudod felrakni

Tegnap sikerült összerakni mindent. Végül az új tömítést használtam, mentem már egy 100 km-es kört az autóval eddig hibátlan. Köszönöm a segítséged!  worship
Naplózva

2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA EGR
Steel
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


E-mail
« Új hozzászólás #15514 Dátum: 2017.12.03 vasárnap, 13:14:53 »

Sziasztok!
talán tudtok segíteni..
van egy 2001 es évjáratú ford mondeom 2.0 Tddi motorral.
Pár napja előjött egy olyan jelenség hogy gyorsításkor kicsit megtorpan egy pillanatra majd tovább gyorsul...és ez a jelenség van de teljesen rendszertelenül..alapjárat jó,nem áll le semmi mád jelenség csak gyorsításkor ezek a pillanatnyi megtorpanások..
Valaki találkozott már ilyennel?
Köszi
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #15515 Dátum: 2017.12.04 hétfő, 09:05:37 »

Sziasztok!
talán tudtok segíteni..
van egy 2001 es évjáratú ford mondeom 2.0 Tddi motorral.
Pár napja előjött egy olyan jelenség hogy gyorsításkor kicsit megtorpan egy pillanatra majd tovább gyorsul...és ez a jelenség van de teljesen rendszertelenül..alapjárat jó,nem áll le semmi mád jelenség csak gyorsításkor ezek a pillanatnyi megtorpanások..
Valaki találkozott már ilyennel?
Köszi
Amióta (6 éve ) megvan nekem is kicsit torpan de nem mindig 1600és 1800 fordulat között. jön megy minden ok csak ez, de hogy mi lehet az ok arra nem jöttem rá.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
UrbanCowboy
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


E-mail
« Új hozzászólás #15516 Dátum: 2017.12.04 hétfő, 09:59:35 »

Sziasztok!

2001-es 115LE-s TDDI-m van, és nagyon lassúnak találom a bemelegedést ebben az időben. 
A probléma a következő, minden reggel harminc km-t megyek munkába. Ami úgy nézz ki, hogy 3 km a falunkban, majd fel az autópályára lehetőség szerint 130-al. Kb. a 13-ik kilométeren éri el a teszt szerint a hűtővíz 75 fokot, mindezt kikapcsolt fűtéssel. Majd kb. még 5-7 km mire eléri a 80-at. Amikor beérek Pest cityre, dugó van a Nagykőrösin, és araszolás közben visszahűl néha akár 67 fokra is (itt már megy a fűtés). Ha megindul a sor vagy kikapcsolom a fűtést akkor szépen visszamelegszik.
Mindkét termosztátot kicseréltem gyárira 2-3 hete, mert tíz fok alatt is ezt csinálta, 2-3 km után már jön meleg levegő, csak ha nem kapcsolom ki akkor még nehezebben melegszik. Már végig olvastam mindent a témában, de nem tudom eldönteni, hogy ez még belefér-e az üzemszerű működésbe vagy valamelyik új termosztát nem jó?
Márciusban vettem az autót, ez az első telem vele ezért nincs viszonyítási alapom.

Köszi a segítséget!

Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #15517 Dátum: 2017.12.04 hétfő, 10:44:52 »

Sziasztok!

2001-es 115LE-s TDDI-m van, és nagyon lassúnak találom a bemelegedést ebben az időben. 
A probléma a következő, minden reggel harminc km-t megyek munkába. Ami úgy nézz ki, hogy 3 km a falunkban, majd fel az autópályára lehetőség szerint 130-al. Kb. a 13-ik kilométeren éri el a teszt szerint a hűtővíz 75 fokot, mindezt kikapcsolt fűtéssel. Majd kb. még 5-7 km mire eléri a 80-at. Amikor beérek Pest cityre, dugó van a Nagykőrösin, és araszolás közben visszahűl néha akár 67 fokra is (itt már megy a fűtés). Ha megindul a sor vagy kikapcsolom a fűtést akkor szépen visszamelegszik.
Mindkét termosztátot kicseréltem gyárira 2-3 hete, mert tíz fok alatt is ezt csinálta, 2-3 km után már jön meleg levegő, csak ha nem kapcsolom ki akkor még nehezebben melegszik. Már végig olvastam mindent a témában, de nem tudom eldönteni, hogy ez még belefér-e az üzemszerű működésbe vagy valamelyik új termosztát nem jó?
Márciusban vettem az autót, ez az első telem vele ezért nincs viszonyítási alapom.

Köszi a segítséget!



Ha visszahűl, akkor még nem tuti valamelyik termosztát. Sajnos többen jártak már úgy, hogy a gyári új sem zárt rendesen. Az olajköri szokott inkább a bajosabb lenni.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #15518 Dátum: 2017.12.04 hétfő, 17:32:51 »

Sziasztok!

2001-es 115LE-s TDDI-m van, és nagyon lassúnak találom a bemelegedést ebben az időben. 
A probléma a következő, minden reggel harminc km-t megyek munkába. Ami úgy nézz ki, hogy 3 km a falunkban, majd fel az autópályára lehetőség szerint 130-al. Kb. a 13-ik kilométeren éri el a teszt szerint a hűtővíz 75 fokot, mindezt kikapcsolt fűtéssel. Majd kb. még 5-7 km mire eléri a 80-at. Amikor beérek Pest cityre, dugó van a Nagykőrösin, és araszolás közben visszahűl néha akár 67 fokra is (itt már megy a fűtés). Ha megindul a sor vagy kikapcsolom a fűtést akkor szépen visszamelegszik.
Mindkét termosztátot kicseréltem gyárira 2-3 hete, mert tíz fok alatt is ezt csinálta, 2-3 km után már jön meleg levegő, csak ha nem kapcsolom ki akkor még nehezebben melegszik. Már végig olvastam mindent a témában, de nem tudom eldönteni, hogy ez még belefér-e az üzemszerű működésbe vagy valamelyik új termosztát nem jó?
Márciusban vettem az autót, ez az első telem vele ezért nincs viszonyítási alapom.

Köszi a segítséget!


valamelyik nem jó.
50 fok körül megkell tapogatni a csöveket,amik a termok után vannak.Ha teljes keresztmetszetben meleg a cső,az a termó nem zár-ergo kuka.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
specnaze
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 61



« Új hozzászólás #15519 Dátum: 2017.12.05 kedd, 18:16:14 »

Sziasztok! érdeklődni szeretnék ! Gázolajszűrőt szeretnék cserélni!   2001 mondeo  2.0  tddi! Neten megrendelném!  de tudtok nekem pontos adatokkal szolgálni milyen márka és gyári szám? Ami most bent van annak az oldalán nincs márka jelzés csak nagy betükkel egy szám::   GS 9452  wow1  köszi előre is!!! worship
« Utoljára szerkesztve: 2017.12.05 kedd, 18:18:30 írta specnaze » Naplózva

2001   2.0 tddi
geri93
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 299


« Új hozzászólás #15520 Dátum: 2017.12.05 kedd, 19:00:47 »

Sziasztok! érdeklődni szeretnék ! Gázolajszűrőt szeretnék cserélni!   2001 mondeo  2.0  tddi! Neten megrendelném!  de tudtok nekem pontos adatokkal szolgálni milyen márka és gyári szám? Ami most bent van annak az oldalán nincs márka jelzés csak nagy betükkel egy szám::   GS 9452  wow1  köszi előre is!!! worship

Szia!
Ez való bele és Gyári vagy Bosch(0450906376 cikkszám) az ajánlott!
https://alkatreszek.hu/0450906376_sz?manufacturers=Bosch+Sz%C5%B1r%C5%91k&stock_info=1&order=4&number_of_page=10&posted_filters=1
Naplózva

2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA EGR
specnaze
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 61



« Új hozzászólás #15521 Dátum: 2017.12.05 kedd, 19:07:21 »




Köszike!!!  wave
Naplózva

2001   2.0 tddi
Guffi025
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7


E-mail
« Új hozzászólás #15522 Dátum: 2017.12.06 szerda, 17:36:49 »

Sziasztok, még a múltkori eset kapcsán tankoltam felvidéken 60as cetánszámú dízelt, és azóta megszűntek a indítás utáni fordulatingadozási gondok  Smiley Smiley
Naplózva
Helikon65
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 29



E-mail
« Új hozzászólás #15523 Dátum: 2017.12.13 szerda, 21:17:24 »

sziasztok Smiley egy olyan kérdésem lenne hogy a tddi motoron lévő westgates turbót ha lecserélem a változógeos mondi turbójára esetleg a 2006 utáni elektromos szabályozásu változógeós turbójára akkor azt tudja e kezelni az ecu hogy rendesen működjön nyitja zárja a geót? Smiley egyik havernak a 2001 es tddi -je gyárilag változógeós turbóval jött ki és bizony nagyobbat megy mint az enyém pedig motor adagoló minden ugyan az csak a turbó más...sajnos fordék 2002 ben visszaléptek és az enyémre westgates turbót raktak !!!  falbav
Naplózva

ford mondeo 2002 2.0 tddi 116 le
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #15524 Dátum: 2017.12.13 szerda, 21:18:48 »

sziasztok Smiley egy olyan kérdésem lenne hogy a tddi motoron lévő westgates turbót ha lecserélem a változógeos mondi turbójára esetleg a 2006 utáni elektromos szabályozásu változógeós turbójára akkor azt tudja e kezelni az ecu hogy rendesen működjön nyitja zárja a geót? Smiley egyik havernak a 2001 es tddi -je gyárilag változógeós turbóval jött ki és bizony nagyobbat megy mint az enyém pedig motor adagoló minden ugyan az csak a turbó más...sajnos fordék 2002 ben visszaléptek és az enyémre westgates turbót raktak !!!  falbav
nem tudja
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Helikon65
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 29



E-mail
« Új hozzászólás #15525 Dátum: 2017.12.13 szerda, 21:55:30 »

nem tudja

és a 2001 esben hogy vezérlik a vgeos turbót?
Naplózva

ford mondeo 2002 2.0 tddi 116 le
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #15526 Dátum: 2017.12.13 szerda, 23:03:42 »

és a 2001 esben hogy vezérlik a vgeos turbót?

vákuummal.

felteszel rá egy vgt-t, lecseréled rajta a vákkumos labdát nyomással vezérelt labdára, a nyomást meg leveszed a szívósorról, vagy ott,ahol nyomás van (pl fémkönyök). ennyi...
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Helikon65
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 29



E-mail
« Új hozzászólás #15527 Dátum: 2017.12.14 csütörtök, 09:24:25 »

vákuummal.

felteszel rá egy vgt-t, lecseréled rajta a vákkumos labdát nyomással vezérelt labdára, a nyomást meg leveszed a szívósorról, vagy ott,ahol nyomás van (pl fémkönyök). ennyi...


Tehát ha jól értem akkor csak simán felrakom a vgeos turbot es pl a cooler előtti fém részre beszerelek egy kis pucat amire a vgturbo nyomasos labdáját kotom és a turbó nyomása fogja szabályozni ? És így minden fordulatszamtartomanyban pont úgy nyitja majd a geot ahogy kell? Smiley
Naplózva

ford mondeo 2002 2.0 tddi 116 le
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #15528 Dátum: 2017.12.14 csütörtök, 09:45:14 »


Tehát ha jól értem akkor csak simán felrakom a vgeos turbot es pl a cooler előtti fém részre beszerelek egy kis pucat amire a vgturbo nyomasos labdáját kotom és a turbó nyomása fogja szabályozni ? És így minden fordulatszamtartomanyban pont úgy nyitja majd a geot ahogy kell? Smiley

Az a pár lóerő tényleg megér annyit, hogy széjjel vágd a gyári állapotot?
Ha mindenáron le kell győzni a havert piros lámpától piros lámpáig, akkor vegyél egy 2.2 TDCI-t.
(Vagy hordós ST220-at, by Alf  vigyor3)
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Helikon65
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 29



E-mail
« Új hozzászólás #15529 Dátum: 2017.12.14 csütörtök, 10:03:56 »

Az a pár lóerő tényleg megér annyit, hogy széjjel vágd a gyári állapotot?
Ha mindenáron le kell győzni a havert piros lámpától piros lámpáig, akkor vegyél egy 2.2 TDCI-t.
(Vagy hordós ST220-at, by Alf  vigyor3)


Nem csak arról a pár loerorol van szó ) rugalmasabb is lesz tőle az autó ..  és a nyitott 60 ás rendszerben szebben fütyül a vgturbo Cheesy chippel mindennel együtt nem akarok többet 150-160 lonal mert sajna ez a motor nem a legjobb tuning alap :/ chipp pufo megvan és ezutan akarok még egy vgturbo nagyobb coolert és megint chippel egy optimalizalast Smiley
Naplózva

ford mondeo 2002 2.0 tddi 116 le
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #15530 Dátum: 2017.12.14 csütörtök, 10:39:50 »


Tehát ha jól értem akkor csak simán felrakom a vgeos turbot es pl a cooler előtti fém részre beszerelek egy kis pucat amire a vgturbo nyomasos labdáját kotom és a turbó nyomása fogja szabályozni ? És így minden fordulatszamtartomanyban pont úgy nyitja majd a geot ahogy kell? Smiley
igen, jól érted. nyes

http://mondeo.hu/index.php?topic=7755.msg691236#msg691236
« Utoljára szerkesztve: 2017.12.14 csütörtök, 10:45:48 írta Cs12 » Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #15531 Dátum: 2017.12.14 csütörtök, 11:39:42 »


Nem csak arról a pár loerorol van szó ) rugalmasabb is lesz tőle az autó ..  és a nyitott 60 ás rendszerben szebben fütyül a vgturbo Cheesy chippel mindennel együtt nem akarok többet 150-160 lonal mert sajna ez a motor nem a legjobb tuning alap :/ chipp pufo megvan és ezutan akarok még egy vgturbo nagyobb coolert és megint chippel egy optimalizalast Smiley

Azt a 150-160 lovat pont megkapnád a gyári 2.2TDCI-től Cheesy
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Helikon65
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 29



E-mail
« Új hozzászólás #15532 Dátum: 2017.12.14 csütörtök, 12:49:38 »

Azt a 150-160 lovat pont megkapnád a gyári 2.2TDCI-től Cheesy


Az lehet hogy megkapnam de mivel  most ontottem bele 1 zsák pénzt az autóba így már nem éri meg eladni Cheesy futomufelujitas , generátor csere, féltengely csere , fotengelyszimering csere persze mind2 hogy izgibb legyen ,kettős tömegű kinyomocsapagyal tarcsaval mindennel kompletten,hoszbordasszij, kapott egy felújított adagolot , új AC pumpat és persze a kopó alkatrészek olaj szűrők stb rendszeresen Cheesy tehát inkább ebből hoznam ki azt a kis pluszt és csinositanam magamra ezek után Cheesy
Ja és ha bárki tud ultetorugot 40/40 est vagy 50/50 est eladót az kérem szóljon Smiley
Naplózva

ford mondeo 2002 2.0 tddi 116 le
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #15533 Dátum: 2017.12.14 csütörtök, 13:27:40 »

Az a pár lóerő tényleg megér annyit, hogy széjjel vágd a gyári állapotot?
Ha mindenáron le kell győzni a havert piros lámpától piros lámpáig, akkor vegyél egy 2.2 TDCI-t.
(Vagy hordós ST220-at, by Alf  vigyor3)
vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Helikon65
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 29



E-mail
« Új hozzászólás #15534 Dátum: 2017.12.14 csütörtök, 13:39:41 »



Itt te is a westgatest cserelted vg-re? Melyik évjárat vgturbojat raktad rá ? Smiley
Naplózva

ford mondeo 2002 2.0 tddi 116 le
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #15535 Dátum: 2017.12.14 csütörtök, 14:13:43 »


Az lehet hogy megkapnam de mivel  most ontottem bele 1 zsák pénzt az autóba így már nem éri meg eladni Cheesy futomufelujitas , generátor csere, féltengely csere , fotengelyszimering csere persze mind2 hogy izgibb legyen ,kettős tömegű kinyomocsapagyal tarcsaval mindennel kompletten,hoszbordasszij, kapott egy felújított adagolot , új AC pumpat és persze a kopó alkatrészek olaj szűrők stb rendszeresen Cheesy tehát inkább ebből hoznam ki azt a kis pluszt és csinositanam magamra ezek után Cheesy
Ja és ha bárki tud ultetorugot 40/40 est vagy 50/50 est eladót az kérem szóljon Smiley

Nem írtam sehol, hogy add el a mostanit Wink
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #15536 Dátum: 2017.12.14 csütörtök, 15:31:39 »


Itt te is a westgatest cserelted vg-re? Melyik évjárat vgturbojat raktad rá ? Smiley

az elektronika nélkülit, ami még vákuumlabdás. 2004ig.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Helikon65
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 29



E-mail
« Új hozzászólás #15537 Dátum: 2017.12.14 csütörtök, 20:37:49 »

Nem írtam sehol, hogy add el a mostanit Wink


Ez igaz Cheesy
Naplózva

ford mondeo 2002 2.0 tddi 116 le
Helikon65
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 29



E-mail
« Új hozzászólás #15538 Dátum: 2017.12.14 csütörtök, 20:39:46 »

az elektronika nélkülit, ami még vákuumlabdás. 2004ig.


Na szuper Smiley és faszan vezérli magát a turbó ? Mennyivel változott a menetteljesitmeny ? Smiley
Naplózva

ford mondeo 2002 2.0 tddi 116 le
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #15539 Dátum: 2017.12.14 csütörtök, 22:05:16 »


Na szuper Smiley és faszan vezérli magát a turbó ? Mennyivel változott a menetteljesitmeny ? Smiley

kicsit dinamikusabb lett, ennyi.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Helikon65
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 29



E-mail
« Új hozzászólás #15540 Dátum: 2017.12.15 péntek, 12:55:05 »

kicsit dinamikusabb lett, ennyi.


Az pont elég Smiley ahogy látom az adatlapodon az Mk3 asod 150 lovas volt ...ezt milyen konfiggal hoztad ki ? A turbocseret már tudom Smiley
Naplózva

ford mondeo 2002 2.0 tddi 116 le
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #15541 Dátum: 2017.12.15 péntek, 13:01:15 »


Az pont elég Smiley ahogy látom az adatlapodon az Mk3 asod 150 lovas volt ...ezt milyen konfiggal hoztad ki ? A turbocseret már tudom Smiley

egr ledugózva, katalizátor kih*rélve, + egy jó chip Bunyek közvetítésével.
5,4-6,2 között evett, és ment mint a meszes. eplus2
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Helikon65
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 29



E-mail
« Új hozzászólás #15542 Dátum: 2017.12.15 péntek, 13:32:48 »

egr ledugózva, katalizátor kih*rélve, + egy jó chip Bunyek közvetítésével.
5,4-6,2 között evett, és ment mint a meszes. eplus2


Az fasza nekem új adagoloval is 6-6,5 liter Kati off EGR off de sztem a chippet elbasztak Sad neked a chip mennyibe volt és hol csinálták ? Smiley
Naplózva

ford mondeo 2002 2.0 tddi 116 le
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #15543 Dátum: 2017.12.15 péntek, 17:12:29 »


Az fasza nekem új adagoloval is 6-6,5 liter Kati off EGR off de sztem a chippet elbasztak Sad neked a chip mennyibe volt és hol csinálták ? Smiley
sásdon a Szabó Robi.vagyunk egy páran. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #15544 Dátum: 2017.12.15 péntek, 20:23:59 »

sásdon a Szabó Robi.vagyunk egy páran. vigyor3
eljen  taps
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Helikon65
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 29



E-mail
« Új hozzászólás #15545 Dátum: 2017.12.16 szombat, 07:42:55 »

sásdon a Szabó Robi.vagyunk egy páran. vigyor3


Köszi Smiley és ha esetleg van vkinek eladó ultetorugoja kérem jelezze Smiley
Naplózva

ford mondeo 2002 2.0 tddi 116 le
specnaze
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 61



« Új hozzászólás #15546 Dátum: 2017.12.18 hétfő, 16:36:38 »

Sziasztok! Volna egy kis problémám! Egy fél órája beinditottam a kocsit elmentem a gyerekért ovodába ott hagytam járva a kocsit hogy melegedjen amire ki jöttem a kocsi nem járt! rá akarok inditani semmi! meg se nyikkan ! Műszerfal kijelez elforditom a kulcsot mindha az aksi le lenne merülve nem indit! De járt a kocsi! nem értem, csinálhat ilyet ha kinyeklett az aksi?? vagy a generátor nem tölt vagy mi??? Ki készülök! köszi a hozzászólásokat előre is! ja ha ráinditok vagy is akarok utánna a műszerfalon akilométer számlálo stb egyenes kis vonalkákat mutat! wow1
Naplózva

2001   2.0 tddi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #15547 Dátum: 2017.12.18 hétfő, 16:42:44 »

Sziasztok! Volna egy kis problémám! Egy fél órája beinditottam a kocsit elmentem a gyerekért ovodába ott hagytam járva a kocsit hogy melegedjen amire ki jöttem a kocsi nem járt! rá akarok inditani semmi! meg se nyikkan ! Műszerfal kijelez elforditom a kulcsot mindha az aksi le lenne merülve nem indit! De járt a kocsi! nem értem, csinálhat ilyet ha kinyeklett az aksi?? vagy a generátor nem tölt vagy mi??? Ki készülök! köszi a hozzászólásokat előre is! ja ha ráinditok vagy is akarok utánna a műszerfalon akilométer számlálo stb egyenes kis vonalkákat mutat! wow1
akksi vagy testkábel hiba.Ha tökre lemerült, akkor nézesd meg a töltést és az akkut is.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
specnaze
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 61



« Új hozzászólás #15548 Dátum: 2017.12.18 hétfő, 16:44:43 »

akksi vagy testkábel hiba.Ha tökre lemerült, akkor nézesd meg a töltést és az akkut is.

Nem merült le csak nem enged ráinditani!!! meg mondom járt a motor!! Amikor kijöttem már nem !!
Naplózva

2001   2.0 tddi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #15549 Dátum: 2017.12.18 hétfő, 16:46:54 »

Nem merült le csak nem enged ráinditani!!! meg mondom járt a motor!!
mi nem enged ráindítani?
Mekkora az akkufesz? Teker az önindító? Vagy csak kattog a behúzó mágnes? Mert ha az sem, akár a gyújtás kapcsoló is elromolhatott.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 304 305 306 307 308 309 310 [311] 312 313 314 315 316 317 318 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.069 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.