Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:23:15
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
281
282
283
284
285
286
287
[
288
]
289
290
291
292
293
294
295
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5102629 alkalommal)
0 Felhasználó és 117 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14350 Dátum:
2016.01.13 szerda, 20:44:58 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.01.13 szerda, 20:41:32
mazohista?
nálunk volt hogy 3 mk3 volt itthon.
turbo ugyan az
pfff....fertő.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
makrobi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 110
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14351 Dátum:
2016.01.13 szerda, 20:55:08 »
>még egy mondeó?mazohista vagy?
Csak nem tán, bár nem Te vagy az első, aki ezt kérdezi
A mostani van a "családikocsi" szerepben anyácska jár vele dolgozni, meg viszi az utódok nagyobbik részét suliba. Én meg az offtopik kicsikocsival járok a másik irányba. Most jött el az idő, hogy lecseréljem az enyémet is, aztán akárhogy is nézem nem nagyon van, ami ár/érték arányban jobb lenne. Ezt ismerem, a homogén flottának is megvan az előnye. Meg tetszik is na.
Az biztos, hogy a swiftre (jajj, kimondtam
) költött pénz sokszorosát fogom erre fordítani, mert arra 4 évig egy büdös fillért sem kellett költeni, 5. évben is csak egy kis aprót
köszi!
m
Naplózva
Mondeo 2001 MKIII 2.0 Ghia LPG
Mondeo 2003 MKIII TDCI Ghia
makrobi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 110
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14352 Dátum:
2016.01.13 szerda, 21:03:44 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.01.13 szerda, 20:40:23
nálunk az egyik mk3 menni fog. vagy a kombi, vagy az 5ajtós. lehet választani, mind2 rendben van
A kombi érdekelhet, ha eladó, küldj privátban adatot, képet, árat, stb...
köszi
m
Naplózva
Mondeo 2001 MKIII 2.0 Ghia LPG
Mondeo 2003 MKIII TDCI Ghia
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14353 Dátum:
2016.01.13 szerda, 22:11:03 »
Idézetet írta: makrobi - 2016.01.13 szerda, 20:55:08
>még egy mondeó?mazohista vagy?
Csak nem tán, bár nem Te vagy az első, aki ezt kérdezi
A mostani van a "családikocsi" szerepben anyácska jár vele dolgozni, meg viszi az utódok nagyobbik részét suliba. Én meg az offtopik kicsikocsival járok a másik irányba. Most jött el az idő, hogy lecseréljem az enyémet is, aztán akárhogy is nézem nem nagyon van, ami ár/érték arányban jobb lenne. Ezt ismerem, a homogén flottának is megvan az előnye. Meg tetszik is na.
Az biztos, hogy a swiftre (jajj, kimondtam
) költött pénz sokszorosát fogom erre fordítani, mert arra 4 évig egy büdös fillért sem kellett költeni, 5. évben is csak egy kis aprót
köszi!
m
Azért a Tddi sem fenékig tejfel. Ha beleszaladsz egy adagoló felújítós körbe szaladnak a százezrek. Bontott nincs ill ugyanolyan xar mint ami benne van. Az adagoló diagnosztizálása csak padon, 40-50e Ft -os kategória, és akkor még csak azt tudod, hogy mennyibe fog kerülni a felújítás. De ha már szét van szedve, akkor már megcsináltatod, egyirányú út. A csúcsok viszont olcsóbbak mint a ci-nél. A többi meg ugyanaz, turbó, csőlukadás, termosztát körök (főleg télen), Smoke & Transit sound :-).
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14354 Dátum:
2016.01.13 szerda, 22:49:27 »
Idézetet írta: makrobi - 2016.01.13 szerda, 20:18:29
Sziasztok!
Keresgélek, mert vennék egy másik (mk3) mondeót az aláírásban szereplő mellé. Benzinest kerestem, a TDCI-t kizártam, mert félek, ha belenyúlok, akkor egy vagyon a felújítás. A dízellel nincs bajom, nekem is volt 1.8D escortom, szerettem is, ment jól és takarékosan. Aztán tegnap rádöbbenttettek, hogy vam mk3-ból adagolós is. Kérdésem, - felkészülve minden eshetőségre - hogy ha megkotlik alattam egy TDDI, azt ólcsóbb lábra állítani, mint egy TDCI-t? Motorgenerál gondolom hasonló összeg, csapágy, dugó, gyűrű kell ebbe is-abba is. Kettőstömegű szintúgy. Turbó ügyben már nincs 5letem, és az adagoló vs. nagynyomású szivattyú is homály...
m
Kuplung pont ugyanannyi, turbó is, meg úgy kb minden az üzemanyagrendszert kivéve. De ha beleszaladsz, akkor adagoló felújítás 260-280 (nettó) körül kezdődik, plusz le-felszerelés. Tapasztalat
Szóval nem vagy sokkal előrébb a DI-vel sem ilyen téren. Talán annyi, hogy CI-nél nagyobb az esély, hogy be fog következni a krach. Viszont a CI-nek meg alacsonyabb a fogyasztása és talán olcsóbban tudsz venni fiatalabbat.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14355 Dátum:
2016.01.14 csütörtök, 08:28:07 »
Idézetet írta: makrobi - 2016.01.13 szerda, 20:18:29
Sziasztok!
Keresgélek, mert vennék egy másik (mk3) mondeót az aláírásban szereplő mellé. Benzinest kerestem, a TDCI-t kizártam, mert félek, ha belenyúlok, akkor egy vagyon a felújítás. A dízellel nincs bajom, nekem is volt 1.8D escortom, szerettem is, ment jól és takarékosan. Aztán tegnap rádöbbenttettek, hogy vam mk3-ból adagolós is. Kérdésem, - felkészülve minden eshetőségre - hogy ha megkotlik alattam egy TDDI, azt ólcsóbb lábra állítani, mint egy TDCI-t? Motorgenerál gondolom hasonló összeg, csapágy, dugó, gyűrű kell ebbe is-abba is. Kettőstömegű szintúgy. Turbó ügyben már nincs 5letem, és az adagoló vs. nagynyomású szivattyú is homály...
m
2.0 TDDI 115Le / fix turbósat vegyél...10.000-ként szervizeled kimegy a világból...beleraksz egy fix szettet mint én 7 éve és ennyi...tankolni kell.
lassan enyém is eladó lessz, családbővülés miatt...de meghallgatok mindent...
Nem áradozok róla ugyse érdekel senkit...patika az autó ennyi...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14356 Dátum:
2016.01.14 csütörtök, 15:18:43 »
Idézetet írta: makrobi - 2016.01.13 szerda, 21:03:44
A kombi érdekelhet, ha eladó, küldj privátban adatot, képet, árat, stb...
köszi
m
dobok pu t telszammal csorogj meg, sokkal egyszerubb. Elado a kocsi.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Palermo
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 90
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14357 Dátum:
2016.01.22 péntek, 10:25:33 »
Sziasztok , Tegnap írtam hogy baj van az autóval, nem jött még rá válasz, hoztam nektek egy videót az autóról így hát ha könnyebb lesz, megtudjátok mondani mi baja lehet? feleslegesen nem huzatnám oda a szerelőig.
https://youtu.be/C2LKnptXkl8
kettős tömegű illetve magasnyomású pumpa cserélve lett motor olajat is eszi valami.
Naplózva
2001.12 2.0 TDDI 116 Le
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14358 Dátum:
2016.01.22 péntek, 10:29:36 »
Idézetet írta: Palermo - 2016.01.22 péntek, 10:25:33
Sziasztok , Tegnap írtam hogy baj van az autóval, nem jött még rá válasz, hoztam nektek egy videót az autóról így hát ha könnyebb lesz, megtudjátok mondani mi baja lehet? feleslegesen nem huzatnám oda a szerelőig.
https://youtu.be/C2LKnptXkl8
kettős tömegű illetve magasnyomású pumpa cserélve lett motor olajat is eszi valami.
Magasnyomású pumpa? Nem Di?
AC-t és levegősödést kellene ellenőrizni.....
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Palermo
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 90
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14359 Dátum:
2016.01.22 péntek, 10:32:50 »
elnézést, rosszul írtam AC lett cserélve még a nyáron. köszönöm a válaszodat.
Naplózva
2001.12 2.0 TDDI 116 Le
netcore
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1107
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14360 Dátum:
2016.01.22 péntek, 10:50:46 »
Levegősödik valahol, nézd át a csövezést, esetleg cseréld le a go szűrőt tdci szűrőre és sima cső+bilincs kombóra,a di szűrő csatlakozása szerintem katasztrófa
Naplózva
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
Palermo
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 90
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14361 Dátum:
2016.01.22 péntek, 10:56:21 »
köszönöm, és ennek oka lehet az olaj fogyás?
Naplózva
2001.12 2.0 TDDI 116 Le
netcore
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1107
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14362 Dátum:
2016.01.22 péntek, 11:03:39 »
Idézetet írta: Palermo - 2016.01.22 péntek, 10:56:21
köszönöm, és ennek oka lehet az olaj fogyás?
gázolaj fogyás vagy motorolaj fogyás?
Nekem anno volt adagoló gond és ott nem fogyott hanem nőtt a motorolaj mert tudott keveredni a go-al, adagolócsere lett.
Naplózva
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
Palermo
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 90
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14363 Dátum:
2016.01.22 péntek, 11:06:19 »
Idézetet írta: netcore - 2016.01.22 péntek, 11:03:39
gázolaj fogyás vagy motorolaj fogyás?
Nekem anno volt adagoló gond és ott nem fogyott hanem nőtt a motorolaj mert tudott keveredni a go-al, adagolócsere lett.
motorolaj
Naplózva
2001.12 2.0 TDDI 116 Le
netcore
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1107
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14364 Dátum:
2016.01.22 péntek, 11:10:32 »
Idézetet írta: Palermo - 2016.01.22 péntek, 11:06:19
motorolaj
Annak kb ezer oka lehet
Én ezeket nézném meg :
-kopott motor(kompressziómérés után kiderülhet)
-esetleg gyűrűsor törés(ezért is indulhat nehezen)
-rossz turbó(rendesen tölt-e ,nem lóg a tengely)
-rossz adagoló(ez drága móka adagoló le és go bevizsgálás)
-hibás tömítések
-repedt olajszűrőház
de nem vagyok autószerelő, érdemes elvinni és megnézetni mielőbb nagyobb gond lesz.
Naplózva
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
atadzso
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 208
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14365 Dátum:
2016.01.23 szombat, 16:01:04 »
Sziasztok!
Keresek olyan hozzá értő szakembert aki változó geos turbó tisztításában segédkezne
Budapest és környékén.
Köszönöm
Naplózva
2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14366 Dátum:
2016.01.23 szombat, 16:05:09 »
Idézetet írta: atadzso - 2016.01.23 szombat, 16:01:04
Sziasztok!
Keresek olyan hozzá értő szakembert aki változó geos turbó tisztításában segédkezne
Budapest és környékén.
Köszönöm
Segítséget keresel magad mellé vagy olyat, aki megcsinálná?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
atadzso
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 208
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14367 Dátum:
2016.01.23 szombat, 16:10:07 »
Idézetet írta: GSR - 2016.01.23 szombat, 16:05:09
Segítséget keresel magad mellé vagy olyat, aki megcsinálná?
Igazából én nem vagyok szerelő nem értek hozzá.
Igy ha tudok segítek de ha nem horror az összeg szívesen átadom a feladatot hozzá értőnek.
Naplózva
2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14368 Dátum:
2016.01.23 szombat, 16:14:39 »
Idézetet írta: atadzso - 2016.01.23 szombat, 16:10:07
Igazából én nem vagyok szerelő nem értek hozzá.
Igy ha tudok segítek de ha nem horror az összeg szívesen átadom a feladatot hozzá értőnek.
Keresd Ervin-t.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
atadzso
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 208
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14369 Dátum:
2016.01.23 szombat, 16:16:41 »
Idézetet írta: GSR - 2016.01.23 szombat, 16:14:39
Keresd Ervin-t.
Köszönöm.Irtam neki.
«
Utoljára szerkesztve: 2016.01.23 szombat, 17:15:32 írta atadzso
»
Naplózva
2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
Ricsmond
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14370 Dátum:
2016.01.24 vasárnap, 07:54:48 »
Sziasztok! Olyan problémám lenne, hogy inditáskor kicsit füstöl a motor, és ha padlogázt adók olyan süvitő hang jön mintha kb maxra felkapcsolnám a fütést és alig megy 100 km/h után az autó, alig birom vele elérni a 130-at vagy ha jön egy kis emelkedő akkor nem is gyorsul, erőtlen a motor. A probléma azután jelentkezett hogy elhoztam a szerelötől a kocsit mert Ac pumpa, légtömegmérő, főtengely jeladó, és gyergyák + a relé cserélve lettek. Valakinek van tippje?
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14371 Dátum:
2016.01.24 vasárnap, 08:34:17 »
Idézetet írta: Ricsmond - 2016.01.24 vasárnap, 07:54:48
Sziasztok! Olyan problémám lenne, hogy inditáskor kicsit füstöl a motor, és ha padlogázt adók olyan süvitő hang jön mintha kb maxra felkapcsolnám a fütést és alig megy 100 km/h után az autó, alig birom vele elérni a 130-at vagy ha jön egy kis emelkedő akkor nem is gyorsul, erőtlen a motor. A probléma azután jelentkezett hogy elhoztam a szerelötől a kocsit mert Ac pumpa, légtömegmérő, főtengely jeladó, és gyergyák + a relé cserélve lettek. Valakinek van tippje?
Valamelyik levegőcső nincs a helyén, vagy likas!
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Fari
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 115
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14372 Dátum:
2016.01.25 hétfő, 10:57:25 »
Sziasztok
Nem Mondeo hanem Focus de hátha valaki tud segíteni. 1.8 tddi milyen turboval van szerelve? Lehet ezt szétszedni és takarítani?
Koszi
Naplózva
MKIII 2001 TDDI
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14373 Dátum:
2016.01.25 hétfő, 11:19:06 »
Idézetet írta: Fari - 2016.01.25 hétfő, 10:57:25
Sziasztok
Nem Mondeo hanem Focus de hátha valaki tud segíteni. 1.8 tddi milyen turboval van szerelve? Lehet ezt szétszedni és takarítani?
Koszi
Garrett
Persze.
https://www.turbo.hu/ford/focus/706499-0001
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
veterancar
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14374 Dátum:
2016.01.25 hétfő, 16:50:59 »
Üdv mindenkinek! Segítségre lenne szükségem! Tavaly decemberben karácsony előtt kuplung miatt letettem az autót motorikusan teljesen üzem képes állapotban./ Mk3 mondeo ami 2002 évjáratú,2000 Tddi/. Januárban kettős tömegű komplett kuplung csere,első kerékagy csapágy csere/ABS-s/.Majd be űltem az autóba,kulcs fordít,nem indul! Az autóban jelenleg új go szűrő van nulla km,rendszer takarítva,kifújva,szivárgás nincs stb! Izzítás működik,hiba kód nincs. Kulcs fordít,ízzit,indít,fél másodpercíg mintha be indulna,és utána csak pörgeti.Hideg indítóra egyet röffen és semmi? Mi lehet a baj?
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14375 Dátum:
2016.01.25 hétfő, 16:56:23 »
Idézetet írta: veterancar - 2016.01.25 hétfő, 16:50:59
Üdv mindenkinek! Segítségre lenne szükségem! Tavaly decemberben karácsony előtt kuplung miatt letettem az autót motorikusan teljesen üzem képes állapotban./ Mk3 mondeo ami 2002 évjáratú,2000 Tddi/. Januárban kettős tömegű komplett kuplung csere,első kerékagy csapágy csere/ABS-s/.Majd be űltem az autóba,kulcs fordít,nem indul! Az autóban jelenleg új go szűrő van nulla km,rendszer takarítva,kifújva,szivárgás nincs stb! Izzítás működik,hiba kód nincs. Kulcs fordít,ízzit,indít,fél másodpercíg mintha be indulna,és utána csak pörgeti.Hideg indítóra egyet röffen és semmi? Mi lehet a baj?
Üdv a klubban.
Nem lehet levegős az üzemanyagrendszered? Az új go szűrőt feltöltötted,mielőtt beraktad.
Profilodban az aláírás rovatba írd be a vasad adatait,így nem kell beírnod minden alkalommal,hogy mihez kérsz segítséget.
«
Utoljára szerkesztve: 2016.01.25 hétfő, 16:58:58 írta Vagyokabajnok
»
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14376 Dátum:
2016.01.25 hétfő, 17:03:19 »
Idézetet írta: veterancar - 2016.01.25 hétfő, 16:50:59
Üdv mindenkinek! Segítségre lenne szükségem! Tavaly decemberben karácsony előtt kuplung miatt letettem az autót motorikusan teljesen üzem képes állapotban./ Mk3 mondeo ami 2002 évjáratú,2000 Tddi/. Januárban kettős tömegű komplett kuplung csere,első kerékagy csapágy csere/ABS-s/.Majd be űltem az autóba,kulcs fordít,nem indul! Az autóban jelenleg új go szűrő van nulla km,rendszer takarítva,kifújva,szivárgás nincs stb! Izzítás működik,hiba kód nincs. Kulcs fordít,ízzit,indít,fél másodpercíg mintha be indulna,és utána csak pörgeti.Hideg indítóra egyet röffen és semmi? Mi lehet a baj?
AC működik?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
veterancar
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14377 Dátum:
2016.01.25 hétfő, 17:10:04 »
Go szűrő feltöltve,ac működik.Bár van egy olyan jelenség amit nem tettem hozzá hogy,mikor leveszem a gyújtást utána még mintha menne az ac pár másod percig.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14378 Dátum:
2016.01.25 hétfő, 17:13:27 »
Idézetet írta: veterancar - 2016.01.25 hétfő, 17:10:04
Go szűrő feltöltve,ac működik.Bár van egy olyan jelenség amit nem tettem hozzá hogy,mikor leveszem a gyújtást utána még mintha menne az ac pár másod percig.
indítózás előtt lazítsátok fel a porlasztókon a hollandit,hogy jön-e ott a gázolaj.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
veterancar
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14379 Dátum:
2016.01.25 hétfő, 17:20:17 »
Jön a gázolaj a porlasztóknál.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14380 Dátum:
2016.01.25 hétfő, 17:28:39 »
Idézetet írta: veterancar - 2016.01.25 hétfő, 17:20:17
Jön a gázolaj a porlasztóknál.
A válaszhoz,használd jobb oldalon a válasz gombot,és írd a megjelenített szöveg után a válaszodat.
levegős lehet az üzarendszer.Indítsátok ejtőtartályosan kannából.
itt megtudod nézni,hogyan:
https://www.youtube.com/watch?v=7UUlOU-VAQw
és biztosan minden visszakerült a kulungcsere alkalmával?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
veterancar
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14381 Dátum:
2016.01.25 hétfő, 17:37:36 »
Azzal kapcsolatban mire gondoltál hogy,minden vissza került e a kuplung csere alkalmával? Szerintem igen mert,nem maradt vissza egy csavar sem,csövek,vezetékek a helyükön.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14382 Dátum:
2016.01.25 hétfő, 17:43:39 »
Idézetet írta: veterancar - 2016.01.25 hétfő, 17:37:36
Azzal kapcsolatban mire gondoltál hogy,minden vissza került e a kuplung csere alkalmával? Szerintem igen mert,nem maradt vissza egy csavar sem,csövek,vezetékek a helyükön.
azokra,amik lelettek bontva a szétszedéskor.
Amikor nekem akarsz válaszolni(vagy másnak)annak a hozzászólásnak a jobb oldalon lévő válasz gomját használd!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
pere
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 156
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14383 Dátum:
2016.01.25 hétfő, 18:57:23 »
Üdv mindenkek!!
A hètvègèn törtènt egy olyan gond,amire nem tudtam mèg ràjönni,hogy mi lehetett.
A problèmàm a következő: út közben a kocsimból elment az erő ha jól èresztem leàlt a turbó.
Kis pihenő utàn (kb 5-10 perc) ismèt útra keltem,ès ismèt volt erő a kocsiban,de kb 20-30km útàn ismèt csak araszolgattam.
Az a kèrdèsem,hogy mi lehet a baj??Kaptam màr olyan vàlaszt,hogy lehet valamelyik turbócsö kilikadt.Erről,csak annyi a gondolatom,hogy ha likas lenne valamelyik cső a kkor nem lenne az,hogy egyszer jó egyszer meg nem. :-)
Vàrom vàlaszotok!!
Üdv.: Istvàn
Naplózva
2000 \ 4ajtós \ Ford Mondeo 2.0 Tddi
2002 / 4ajtós / Ford Mondeo 2.0 Benzines
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14384 Dátum:
2016.01.25 hétfő, 19:03:14 »
Idézetet írta: pere - 2016.01.25 hétfő, 18:57:23
Üdv mindenkek!!
A hètvègèn törtènt egy olyan gond,amire nem tudtam mèg ràjönni,hogy mi lehetett.
A problèmàm a következő: út közben a kocsimból elment az erő ha jól èresztem leàlt a turbó.
Kis pihenő utàn (kb 5-10 perc) ismèt útra keltem,ès ismèt volt erő a kocsiban,de kb 20-30km útàn ismèt csak araszolgattam.
Az a kèrdèsem,hogy mi lehet a baj??Kaptam màr olyan vàlaszt,hogy lehet valamelyik turbócsö kilikadt.Erről,csak annyi a gondolatom,hogy ha likas lenne valamelyik cső a kkor nem lenne az,hogy egyszer jó egyszer meg nem. :-)
Vàrom vàlaszotok!!
Üdv.: Istvàn
vagy kilukadt a turbócsöved,vagy (ha fix)nem zár le a Westgate szelep.vagy annak a működtetésében van hiba.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
pere
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 156
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14385 Dátum:
2016.01.25 hétfő, 19:14:33 »
Idézetet írta: alf - 2016.01.25 hétfő, 19:03:14
vagy kilukadt a turbócsöved,vagy (ha fix)nem zár le a Westgate szelep.vagy annak a működtetésében van hiba.
Köszönöm a vàlaszt,majd utànna nèzek.
Naplózva
2000 \ 4ajtós \ Ford Mondeo 2.0 Tddi
2002 / 4ajtós / Ford Mondeo 2.0 Benzines
Fari
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 115
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14386 Dátum:
2016.01.26 kedd, 08:55:10 »
Idézetet írta: alf - 2016.01.25 hétfő, 11:19:06
Garrett
Persze.
https://www.turbo.hu/ford/focus/706499-0001
[/quot
Köszönöm szépen!
Üdv
Naplózva
MKIII 2001 TDDI
veterancar
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14387 Dátum:
2016.01.26 kedd, 16:49:52 »
Idézetet írta: alf - 2016.01.25 hétfő, 17:28:39
A válaszhoz,használd jobb oldalon a válasz gombot,és írd a megjelenített szöveg után a válaszodat.
levegős lehet az üzarendszer.Indítsátok ejtőtartályosan kannából.
itt megtudod nézni,hogyan:
https://www.youtube.com/watch?v=7UUlOU-VAQw
és biztosan minden visszakerült a kulungcsere alkalmával?
meg próbáltuk az ejtőtartályos megoldást is és,nem vezetett eredményre,ugyan az az állapot,pörgeti,egy pillanatra elkapja és pörget üresen.Ami eszembe jutott,nem lehet főtengely holtpont jeladó,ami a lendkerék fölött van? Esetleg szerelés közben sérülhetett?
Naplózva
pere
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 156
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14388 Dátum:
2016.01.26 kedd, 18:12:14 »
Idézetet írta: alf - 2016.01.25 hétfő, 19:03:14
vagy kilukadt a turbócsöved,vagy (ha fix)nem zár le a Westgate szelep.vagy annak a működtetésében van hiba.
Üdv mindenkinek!!
Új törtènèsek vannak a turbómmal kapcsolatban.Ma intenzívebb turbóhasznàlat közben fura zörej halladszott a motor felől,majd gàzadàs közben a turbó vèkony sikító hangot adott.
Erő nem ment el a kocsiból,csak a turbónak volt visító hangja.
Miutàn visszàbb lasítottam minden helyreàlt a normàlis àllapotba.
A fent említett turbócsöveket mèg nem nèztem meg,de megfogm.
Erre a rejtèly megfejtèsère keresem a vàlaszt.
Vàrom vàlaszotok.
Üdv.: Istvàn
Naplózva
2000 \ 4ajtós \ Ford Mondeo 2.0 Tddi
2002 / 4ajtós / Ford Mondeo 2.0 Benzines
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14389 Dátum:
2016.01.26 kedd, 19:20:28 »
Idézetet írta: veterancar - 2016.01.26 kedd, 16:49:52
meg próbáltuk az ejtőtartályos megoldást is és,nem vezetett eredményre,ugyan az az állapot,pörgeti,egy pillanatra elkapja és pörget üresen.Ami eszembe jutott,nem lehet főtengely holtpont jeladó,ami a lendkerék fölött van? Esetleg szerelés közben sérülhetett?
Jó helyen keresed a hibát, jeladó lesz az, vagy rossz fajta lendkerék került bele...van a ritka fogazású és a sűrű fogazású, teljesen passzol egyik a másik helyére, csak felszerelés után pontosan az a jelenség amit Te leírtál, ha mégsem a megfelelő lett beszerelve.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
veterancar
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14390 Dátum:
2016.01.26 kedd, 19:54:03 »
Idézetet írta: Ervin - 2016.01.26 kedd, 19:20:28
Jó helyen keresed a hibát, jeladó lesz az, vagy rossz fajta lendkerék került bele...van a ritka fogazású és a sűrű fogazású, teljesen passzol egyik a másik helyére, csak felszerelés után pontosan az a jelenség amit Te leírtál, ha mégsem a megfelelő lett beszerelve.
A lendkerék fogazása azonos azzal ami benne volt.Ezért gondoltam arra hogy,jeladó híba! Már meg vettem a másikat,holnap szerelem be! Minden esetre nagyon köszönök minden segítséget!!
Naplózva
veterancar
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14391 Dátum:
2016.01.26 kedd, 20:40:08 »
Idézetet írta: veterancar - 2016.01.26 kedd, 19:54:03
A lendkerék fogazása azonos azzal ami benne volt.Ezért gondoltam arra hogy,jeladó híba! Már meg vettem a másikat,holnap szerelem be! Minden esetre nagyon köszönök minden segítséget!!
Gondolom nem a fogaskoszorú fogazása a lényeg hanem a lendkerék hátulján lévő 4zet alakúak a lényeg mert az fölött van a jeladó. A Cromaxban kétszer is ellenőrízték,alváz,motorszám stb alapján.Hát nagy szívás ha lendkerék lessz és nem jeladó!
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14392 Dátum:
2016.01.26 kedd, 20:49:37 »
Idézetet írta: veterancar - 2016.01.26 kedd, 20:40:08
Gondolom nem a fogaskoszorú fogazása a lényeg hanem a lendkerék hátulján lévő 4zet alakúak a lényeg mert az fölött van a jeladó. A Cromaxban kétszer is ellenőrízték,alváz,motorszám stb alapján.Hát nagy szívás ha lendkerék lessz és nem jeladó!
Ahogy írod, nem a fogaskoszorú számít.
Hát igen, nem mindegy, hogy egyszer kuplungoz az ember vagy kétszer..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
veterancar
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14393 Dátum:
2016.01.27 szerda, 16:11:12 »
Idézetet írta: Ervin - 2016.01.26 kedd, 20:49:37
Ahogy írod, nem a fogaskoszorú számít.
Hát igen, nem mindegy, hogy egyszer kuplungoz az ember vagy kétszer..
Ma voltam a Cromaxnál,el meséltem tréfás kuplung historiámat és meg nyugtattak hogy jó kuplung szettet adtak! Holnap ismét váltó le és meg látjuk mi a helyzet. Végül is nem egy vészes feladat
.Jeladó meg van,mehet a melódia!
Naplózva
Tadzsik
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 120
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14394 Dátum:
2016.02.02 kedd, 07:11:07 »
Sziasztok!
Segítséget kérnék a 2002.10. havi TDDI Mondeom indítási gondjainak kiderítése okán.
Ősz óta gondok voltak az indítással. Először az önindító belső fogaskerekek csapágyazásának a széthullása miatt gyakorlatilag leégett az indító kábel réz csatlakozója a főkábelról. Ezt megoldottam egy önindító cserével, persze bontottal, illetve legyártottam egy réz csatlakozót, amit ráerősítettem a főkábelre.
Ezzel átmenetileg megoldódott az indítás problémája, de a párás ködös idő megjelenésével újra előjöttek. Vettem új akksit, kinyíródott, vettem még egy akksit, azt is majdnem sikerült kinyírni. Kiszedtem ismét az önindítót, a külső része nagyon ndvesnek tünt, szétszedtem, és a belseje is vizes volt.
Gyakorlatilag szét volt égve a belső része, a bejutó víz miatt zárlatos volt.
A két rossz önindítóból csináltam egy jót, tömítő pasztával leszigeteltem az önindítót, ledugóztam az önindító oldalán lévő nyílást, hogy a csepegő víz ne juthasson be.
Három napig úgy működött mitha új lenne, és basszus tegnap este (visszajött a párás, ködös idő) rápróbáltam és ismét csak nyögve, kínkeservesen tekert az önindító.
A generátort akksit multiméterrel kiméregettem, mindkettő jónak tűnk.
Mit nézzek meg még, mi lehet a hiba oka, merre keresgéljek?
Várnám a tippeket!
Előre is köszi!
Tadzsik
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDDI kombi 2002.10.havi, D6BA motorkód
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14395 Dátum:
2016.02.02 kedd, 07:46:43 »
Idézetet írta: Tadzsik - 2016.02.02 kedd, 07:11:07
Sziasztok!
Segítséget kérnék a 2002.10. havi TDDI Mondeom indítási gondjainak kiderítése okán.
Ősz óta gondok voltak az indítással. Először az önindító belső fogaskerekek csapágyazásának a széthullása miatt gyakorlatilag leégett az indító kábel réz csatlakozója a főkábelról. Ezt megoldottam egy önindító cserével, persze bontottal, illetve legyártottam egy réz csatlakozót, amit ráerősítettem a főkábelre.
Ezzel átmenetileg megoldódott az indítás problémája, de a párás ködös idő megjelenésével újra előjöttek. Vettem új akksit, kinyíródott, vettem még egy akksit, azt is majdnem sikerült kinyírni. Kiszedtem ismét az önindítót, a külső része nagyon ndvesnek tünt, szétszedtem, és a belseje is vizes volt.
Gyakorlatilag szét volt égve a belső része, a bejutó víz miatt zárlatos volt.
A két rossz önindítóból csináltam egy jót, tömítő pasztával leszigeteltem az önindítót, ledugóztam az önindító oldalán lévő nyílást, hogy a csepegő víz ne juthasson be.
Három napig úgy működött mitha új lenne, és basszus tegnap este (visszajött a párás, ködös idő) rápróbáltam és ismét csak nyögve, kínkeservesen tekert az önindító.
A generátort akksit multiméterrel kiméregettem, mindkettő jónak tűnk.
Mit nézzek meg még, mi lehet a hiba oka, merre keresgéljek?
Várnám a tippeket!
Előre is köszi!
Tadzsik
cseréld ki a vízpumpádat.Ott nem lehet víz,csak ha folyat a vízpumpa!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Laci 78
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14396 Dátum:
2016.02.02 kedd, 19:50:04 »
Sziasztok!
Van egy 2001-es évjáratú 2.0 TDDI motoros Mondeóm.
Abban kérném a segítségeteket, hogy tud valaki Budapest és környékén olyan adagolójavítót, akihez érdemes lenne elvinnem az autómat?
Szerelő szerint elektronikai hibája van (nem megfelelő az előtöltése) , hideg motornál dadog és ingadozik az alapjárata a kocsinak, de ha már bemelegszik, akkor tökéletesen működik az autó.
Zala megyében találtam egy elektronikai javítót, de le kellene küldenem postán az elektronikát. Nem szívesen tenném meg, de ha nincs más megoldás, akkor ez marad.
Előre is köszönöm mindenkinek.
Laci
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14397 Dátum:
2016.02.02 kedd, 20:17:59 »
Idézetet írta: Laci 78 - 2016.02.02 kedd, 19:50:04
Sziasztok!
Van egy 2001-es évjáratú 2.0 TDDI motoros Mondeóm.
Abban kérném a segítségeteket, hogy tud valaki Budapest és környékén olyan adagolójavítót, akihez érdemes lenne elvinnem az autómat?
Szerelő szerint elektronikai hibája van (nem megfelelő az előtöltése) , hideg motornál dadog és ingadozik az alapjárata a kocsinak, de ha már bemelegszik, akkor tökéletesen működik az autó.
Zala megyében találtam egy elektronikai javítót, de le kellene küldenem postán az elektronikát. Nem szívesen tenném meg, de ha nincs más megoldás, akkor ez marad.
Előre is köszönöm mindenkinek.
Laci
www.filepdiesel.hu
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Tadzsik
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 120
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14398 Dátum:
2016.02.02 kedd, 21:58:09 »
Idézetet írta: alf - 2016.02.02 kedd, 07:46:43
cseréld ki a vízpumpádat.Ott nem lehet víz,csak ha folyat a vízpumpa!
Köszi a választ!
Kicsit valóban nedves a vízpumpa környéke.
Akkor ez is csere.
A szervóm is rossz egyébként, elég hangos. Lehet, hogy így párban mondták fel a szolgálatot?
Olajos vizet láttam a kocsi alatt, lehet, hogy összefolyt a két anyag? (Már ha összefolyhat, mert még nem szedtem szét, így nem tudom hogy néz ki a bele.)
Üdv!
Tadzsik
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDDI kombi 2002.10.havi, D6BA motorkód
Tadzsik
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 120
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14399 Dátum:
2016.02.02 kedd, 22:06:26 »
Idézetet írta: alf - 2016.02.02 kedd, 07:46:43
cseréld ki a vízpumpádat.Ott nem lehet víz,csak ha folyat a vízpumpa!
Még egy kérdésem lenne.
Lehet bontott alkatrészt berakni új tömítésekkel, vagy szigorúan újat kell vásárolni?
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDDI kombi 2002.10.havi, D6BA motorkód
Oldalak:
1
...
281
282
283
284
285
286
287
[
288
]
289
290
291
292
293
294
295
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ