Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 12:59:45 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 287 288 289 290 291 292 293 [294] 295 296 297 298 299 300 301 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 5113421 alkalommal)
0 Felhasználó és 23 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14650 Dátum: 2016.09.12 hétfő, 09:00:48 »

Köszönöm!

Szívó oldali csövet még megnézem.
Ha a turbó tengellyel volna a baj akkor fogyna az olaj nem? Azt pedig nem tapasztalom 10000-ként cserélem kb. 1 -1,5 dl hiányzik belőle.
nem.az már a végső stádium.onnan nem fogy csak ha már mm-t lóg.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tranyowrc
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 96



E-mail
« Új hozzászólás #14651 Dátum: 2016.09.12 hétfő, 13:24:35 »

googlebe beírod és kidobja
köszi megvan kérdeztem 200at mondtak rá beszéltem másikkal aztmindja ő nemgondolná ezekből a tünetekből hogy adagoló lenne
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #14652 Dátum: 2016.09.12 hétfő, 17:29:56 »

Köszönöm!

Szívó oldali csövet még megnézem.
Ha a turbó tengellyel volna a baj akkor fogyna az olaj nem? Azt pedig nem tapasztalom 10000-ként cserélem kb. 1 -1,5 dl hiányzik belőle.
Inkább a vákummal lesz gond, ami vezérli a turbót. Túlságosan leesik a vákum, és a geometria terelő lapátjait nagyon fordítja.
Nekem a felújított turbóm csinál ilyet, azon meg nem lóghat a tengely.( az előző lógó tengelyű nem csinált ilyet)
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14653 Dátum: 2016.09.12 hétfő, 17:51:07 »

Inkább a vákummal lesz gond, ami vezérli a turbót. Túlságosan leesik a vákum, és a geometria terelő lapátjait nagyon fordítja.
Nekem a felújított turbóm csinál ilyet, azon meg nem lóghat a tengely.( az előző lógó tengelyű nem csinált ilyet)

találtam itthon gyári turbóról nem eltekergetett labdát, ha jársz megint felém
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #14654 Dátum: 2016.09.12 hétfő, 17:54:31 »

találtam itthon gyári turbóról nem eltekergetett labdát, ha jársz megint felém
Szia!
Köszönöm, bár sztem nem az lesz a baja. Próbaképpen rátettem a korábbi labdát, és mivel az nincs "plombálva" elkezdtem tekergetni, de nem történt semmi változás.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
sepike90
Vendég
« Új hozzászólás #14655 Dátum: 2016.09.13 kedd, 14:45:13 »

Sziasztok!
Sajnos elérkezett az adagoló hiba,
Első kérdésem az lenne, hogy a 021-es bosch adagoló jó-e a 024-es helyére?
Mondeo 3 tddi 115 le (d6ba)?
És ha valaki ismer egy hozzáértőt akkor megadhatná az elérhetőségét.
Előre is köszönöm
Naplózva
shelbygt500
Vendég
« Új hozzászólás #14656 Dátum: 2016.09.18 vasárnap, 18:43:00 »

hello mindenki!

Olyan gondom van h 2e fordulattól elkezd kerregni vmi..... nagyobb fordulaton jobban.... Mi lehet az? vkinek tipp?

Köszi előre is
Naplózva
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #14657 Dátum: 2016.09.18 vasárnap, 18:50:16 »

hello mindenki!

Olyan gondom van h 2e fordulattól elkezd kerregni vmi..... nagyobb fordulaton jobban.... Mi lehet az? vkinek tipp?

Köszi előre is
Ne aggódj,a TDDi-nek ilyen a hangja. Ott állít előtöltést.  Wink
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #14658 Dátum: 2016.09.18 vasárnap, 21:37:00 »

hello mindenki!

Olyan gondom van h 2e fordulattól elkezd kerregni vmi..... nagyobb fordulaton jobban.... Mi lehet az? vkinek tipp?

Köszi előre is

1950es ford körül ránt egyet és kerreg egyet? Mert ez normál, ahogy Ati is írta.

Viszont te az írod, hogy nagyobb fordulaton jobban. Szóval nem csak egy pillanatra csinálja? Folyamatosan nagyobb fordulaton is? Mert akkor az nem előtöltés állítás az adagolónál, hanem vmi más gebasz.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Sipike
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 70


E-mail
« Új hozzászólás #14659 Dátum: 2016.09.19 hétfő, 10:23:11 »

Az ac két éve lett cserélve, bosch, kb 10km-t ment azóta de leteszteljük azért. Valakinek egyéb ötlet esetleg? Köszi.

holtponti jeladó csere megszüntette a leállásokat.
Naplózva

MK1 2.0i 97kw kombi
sipi8
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48



E-mail
« Új hozzászólás #14660 Dátum: 2016.09.20 kedd, 10:20:41 »

Sziasztok!

Olyan problemaval allok szemben h masnapra valo inditas nehezkes!
Önindító csak teker teker vagy 10szer gyujtas le aztan megint es nehezen beindul.
Nagy füst aztan szepen jar....
Ha inditom 3ora eltelteve meg akkor is szepen indul.
Viszont masnpra megint igyan ez a hiba jelenseg.

Ez mitől lehet? Adagoló AC?
Köszi előre is!
Naplózva

-Kombi D6BA 2001 -EGR off - MAP senzor nem is volt-
-westgate-  Cheesy
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #14661 Dátum: 2016.09.20 kedd, 10:43:31 »

Sziasztok!

Olyan problemaval allok szemben h masnapra valo inditas nehezkes!
Önindító csak teker teker vagy 10szer gyujtas le aztan megint es nehezen beindul.
Nagy füst aztan szepen jar....
Ha inditom 3ora eltelteve meg akkor is szepen indul.
Viszont masnpra megint igyan ez a hiba jelenseg.

Ez mitől lehet? Adagoló AC?
Köszi előre is!
AC, adagoló, izzítógyertya, levegő az üza rendszerben, porlasztócsúcsok, kopott motor, stb...
 
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
sipi8
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48



E-mail
« Új hozzászólás #14662 Dátum: 2016.09.20 kedd, 12:36:59 »

Hogy lehet szűkiteni?
Naplózva

-Kombi D6BA 2001 -EGR off - MAP senzor nem is volt-
-westgate-  Cheesy
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #14663 Dátum: 2016.09.20 kedd, 12:52:48 »

Hogy lehet szűkiteni?
Ha kannából indítod, akkor az ac problémát ki tudod szűrni. Az adagolónak van saját szivattyúja, fel tudja szívni kannából a go-t.
A motor oldalán szét tudod húzni az adagolóra menő csöveket. Számíts arra, hogy indítózásnál az ac felől jövő csövön is jön a go, szóval húzz arra is csövet, azt meg vezesd a kannába. vagy az ac csatlakozóját húzd le.
Az izzító gyertyát ki kell mérni vmi multiméterrel, lehetőleg egyenként, azaz a rámenő vezetékeket le kell kötögetni.
Az adagoló hibát nem tudod mérni, vagy van hibakód vagy nincs, obd sokat nem fog elárulni.
Hibakódod van?
szerk: engem az adagoló főrelé szívatott meg, bizonytalan be nem indulásokkal, főleg hegynek fölfelé állva. Az akkudoboz alatt van, egy fekete relé. Ha van kieg.fűtésed (vez. oldal, torony mögött, 2db fekete relé), akkor annak a reléjével tudsz cserebere próbát csinálni, hátha az a baj
« Utoljára szerkesztve: 2016.09.20 kedd, 12:55:03 írta Ferqo » Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #14664 Dátum: 2016.09.20 kedd, 12:55:46 »

Hogy lehet szűkiteni?

Szülés után a varrással...  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
sipi8
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48



E-mail
« Új hozzászólás #14665 Dátum: 2016.09.20 kedd, 13:02:49 »

Szülés után a varrással...  hehe

Nééémmá még szülészek is vannak itt?  nyes

Hibakod nincs!
Olyan mintha leejtene a gazolajat masnapra.....vagy az adagolo is szokott ilyen hibat produkalni ha hibas?
Naplózva

-Kombi D6BA 2001 -EGR off - MAP senzor nem is volt-
-westgate-  Cheesy
sipi8
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48



E-mail
« Új hozzászólás #14666 Dátum: 2016.09.20 kedd, 13:04:06 »

Mert ha beindult es leallitom utana mar indul.
Hideg motornal is!
Naplózva

-Kombi D6BA 2001 -EGR off - MAP senzor nem is volt-
-westgate-  Cheesy
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #14667 Dátum: 2016.09.20 kedd, 15:40:47 »

Mert ha beindult es leallitom utana mar indul.
Hideg motornal is!
Levegőgyanús  inkább
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
sipi8
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48



E-mail
« Új hozzászólás #14668 Dátum: 2016.09.20 kedd, 16:27:55 »

Levegőgyanús  inkább

Es az mitől lehet?
Mit kellene legteleniteni?
Naplózva

-Kombi D6BA 2001 -EGR off - MAP senzor nem is volt-
-westgate-  Cheesy
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #14669 Dátum: 2016.09.20 kedd, 18:24:48 »

Es az mitől lehet?
Mit kellene legteleniteni?
Valahol levegő jut be az üza rendszerbe azért kell sokáig tekerni mire kihajtja a levegőt majd jó nagy füstölgéssel röcögve beindul. Csatlakozók olajszűrő ac pumpa stb..
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #14670 Dátum: 2016.09.20 kedd, 20:27:19 »

Mert ha beindult es leallitom utana mar indul.
Hideg motornal is!

Gázolajszűrő környékén szokták valamelyik "O-gyűrűt" elcsípni, én azok ellenőrzésével kezdeném. Azon kívül az összes csőcsatlakozásnál lehet tömítetlenség. Sokáig ne használd így, mert az adagoló sem szereti szárazon  Wink
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
sipi8
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48



E-mail
« Új hozzászólás #14671 Dátum: 2016.09.20 kedd, 21:57:41 »

Ugy nez ki az AC nal lesz vmi.
Mert gazolajos.... worship
De most meg a csomagter ajtom nem nyilik  falbav
Csak a tavirányítóről Undecided
Se belülről se a hatso ajto mikrokapcsolóról.
Naplózva

-Kombi D6BA 2001 -EGR off - MAP senzor nem is volt-
-westgate-  Cheesy
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #14672 Dátum: 2016.09.20 kedd, 22:12:44 »

Ugy nez ki az AC nal lesz vmi.
Mert gazolajos.... worship
De most meg a csomagter ajtom nem nyilik  falbav
Csak a tavirányítóről Undecided
Se belülről se a hatso ajto mikrokapcsolóról.
Az meg a bal első zár lesz!
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
sipi8
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48



E-mail
« Új hozzászólás #14673 Dátum: 2016.09.20 kedd, 22:13:48 »

Nem a mikrokapcsoló?
Naplózva

-Kombi D6BA 2001 -EGR off - MAP senzor nem is volt-
-westgate-  Cheesy
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #14674 Dátum: 2016.09.20 kedd, 22:30:52 »

Nem a mikrokapcsoló?

nem. első körben bal első vízlehúzó (gondolom tiszta narancsos, hólyagos), aztán csere fl2 zárra.
Annyit még megpróbálhatsz, h fegyverolajjal vagy wd40nel befújsz elég rendes adagot a zárba. Ezt pontosan úgy teheted meg, h az ajtó élében van 3db 30as torx csavar, ami a zárat hivatott tartani. Ha jól emlékszem, a legalsó vagy a középsőt kell kicsavarni, is ott tudsz befújni.
HA mákod van, helyre jön.
Vízlehúzót mindenképp cserélj, mert ott megy be a víz a zárhoz.
Felújítást asszem netcore fórumtársunk csinált a zárhoz.
http://mondeo.hu/index.php?topic=8607.msg784044#msg784044
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14675 Dátum: 2016.09.21 szerda, 07:56:24 »

Nem a mikrokapcsoló?
is-lehet.
de a kábelköteg is lehet szakadt az ajtóátvezetőben.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #14676 Dátum: 2016.09.21 szerda, 21:34:01 »


de a kábelköteg is lehet szakadt az ajtóátvezetőben.

 eljen
igen, ezt elfelejtettem. bár, ha távirányítóval nyílik, akkor szerintem nem vezetékelés.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #14677 Dátum: 2016.09.21 szerda, 22:30:56 »

eljen
igen, ezt elfelejtettem. bár, ha távirányítóval nyílik, akkor szerintem nem vezetékelés.
A bal első ajtóra gondolt.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
shelbygt500
Vendég
« Új hozzászólás #14678 Dátum: 2016.09.22 csütörtök, 07:37:25 »

Ne aggódj,a TDDi-nek ilyen a hangja. Ott állít előtöltést.  Wink

mióta beírtam jobban figyeltem rá és kisebb fordulaton is kerreg csak ott még olyan halk h nem "zavaró" 1800-2000-től hangos és feljebb erőteljesebb, fordulatra növexik, nem a hajtás részben van, mert ha üresbe teszem elkussol Smiley Kinek mi lehet a tippje?

köszi
Naplózva
mk3tempomat
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


« Új hozzászólás #14679 Dátum: 2016.09.22 csütörtök, 17:04:13 »

MK3 2.0 traktor motor van a jarmuben, és szegenyke az also tartományban nagyon halott. 2e fordulatig gyakorlatilag rosszabb mint egy szivo, 1900-2200 korul jol megy, csak idegesito, hogy városban 3 sebesseges az auto.
Hibajelzes nincs semmi, diagnosztika szerint minden parametereken belul. Ettol fuggetlen szerintem ez nem igy kellene viselkedjen. Indul jol, nem kormol kulonosebben, neha kis lanc csattogas van de csak inditas utan egy ideig, olaj nem kulonosen fogy, gyakorlatilag perioduson belul nem is igenyel semmit.

En varok tole tul sokat ?
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #14680 Dátum: 2016.09.22 csütörtök, 17:06:58 »

A bal első ajtóra gondolt.


nem hiszem, mert a csomiajtó kábele szokta megadni magát.
de majd Tomi megmonnya. nyes
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #14681 Dátum: 2016.09.22 csütörtök, 17:11:17 »

MK3 2.0 traktor motor van a jarmuben, és szegenyke az also tartományban nagyon halott. 2e fordulatig gyakorlatilag rosszabb mint egy szivo, 1900-2200 korul jol megy, csak idegesito, hogy városban 3 sebesseges az auto.
Hibajelzes nincs semmi, diagnosztika szerint minden parametereken belul. Ettol fuggetlen szerintem ez nem igy kellene viselkedjen. Indul jol, nem kormol kulonosebben, neha kis lanc csattogas van de csak inditas utan egy ideig, olaj nem kulonosen fogy, gyakorlatilag perioduson belul nem is igenyel semmit.

En varok tole tul sokat ?

ha fix turbós, az kb 1.800ford/percnél kezd el tölteni. Alatta nagyon ne várj semmit, főleg, ha még a klíma is megy.
a változós az kb 1.500nél kezd el tölteni.
Így látatlanban nem lehet megmondani, h hogyan megy az autód.
Nézd át a turbócsöveket. Bár ha 1900-2200 körül jól megy, akkor nem hiszem, hogy gond lenne a csövezéssel.
Egr dugózás, szívósor tisztítás. Esetleg katalizátor kiütése és a végére egy chip megoldja a problémád, ha hibamentes az autód.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14682 Dátum: 2016.09.22 csütörtök, 17:42:38 »

nem hiszem, mert a csomiajtó kábele szokta megadni magát.
de majd Tomi megmonnya. nyes
nekem mind1. eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #14683 Dátum: 2016.09.22 csütörtök, 20:24:24 »

nekem mind1. eplus2

nekem is. nyes
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
faustlod
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


E-mail
« Új hozzászólás #14684 Dátum: 2016.09.25 vasárnap, 16:52:20 »

Sziasztok!

Azt szeretném megkérdezni, hogy amikor ráteszem gyújtásra az autót, hátul a tank mellett lévő üzemanyagszivattyúnak búgnia kellene, vagy csak amikor elindítom a motort? (2001.10 TDDi 115LE)

Az autó megy mint a meszes, bár néha hátul hallok egy kis sivító hangot, kezdjek keresgélni újat? Smiley

Köszi a válaszokat!
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #14685 Dátum: 2016.09.25 vasárnap, 19:50:55 »

Sziasztok!

Azt szeretném megkérdezni, hogy amikor ráteszem gyújtásra az autót, hátul a tank mellett lévő üzemanyagszivattyúnak búgnia kellene, vagy csak amikor elindítom a motort? (2001.10 TDDi 115LE)

Az autó megy mint a meszes, bár néha hátul hallok egy kis sivító hangot, kezdjek keresgélni újat? Smiley

Köszi a válaszokat!

Indítózással indul a szivattyú.
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
faustlod
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


E-mail
« Új hozzászólás #14686 Dátum: 2016.09.25 vasárnap, 22:26:38 »

Indítózással indul a szivattyú.

Köszönöm!

A búgó hang az normális? Sajnos nem volt még lehetőségem másik mondit próbálni, így nincs összehasonlítási alapom.
Naplózva
energyboy
Vendég
« Új hozzászólás #14687 Dátum: 2016.09.26 hétfő, 19:53:25 »

Sziasztok! Elért engem is az adagoló folyás  gun délpesten lenne szükségem egy ügyes Adagolós kolegára. Vp 29/30 remélhetőleg "csak" tőmítéscsere ügyében. Koszönöm
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14688 Dátum: 2016.09.26 hétfő, 20:26:16 »

Sziasztok! Elért engem is az adagoló folyás  gun délpesten lenne szükségem egy ügyes Adagolós kolegára. Vp 29/30 remélhetőleg "csak" tőmítéscsere ügyében. Koszönöm

http://euroelectric.hu
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
winebass
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


E-mail
« Új hozzászólás #14689 Dátum: 2016.09.28 szerda, 10:40:07 »

MK3 2.0 traktor motor van a jarmuben, és szegenyke az also tartományban nagyon halott. 2e fordulatig gyakorlatilag rosszabb mint egy szivo, 1900-2200 korul jol megy, csak idegesito, hogy városban 3 sebesseges az auto.
Hibajelzes nincs semmi, diagnosztika szerint minden parametereken belul. Ettol fuggetlen szerintem ez nem igy kellene viselkedjen. Indul jol, nem kormol kulonosebben, neha kis lanc csattogas van de csak inditas utan egy ideig, olaj nem kulonosen fogy, gyakorlatilag perioduson belul nem is igenyel semmit.

En varok tole tul sokat ?

Szia!

Nekem 115Le tddi-m van változó geometriás turbóval. Nekem csinálta már ezt párszor, mikor a vákuum nem mozgatta a geometriát. 1x a vákuumcsövem volt elrepedve, 1x a vákuumvezérlő csatijából kitört a vezeték és 1x a nyomásérzékelő jeladó volt elpiszkolódva. Ha változó geometriás a turbód (a 115le változós), akkor a vákuum környékén keresgélnék.
Naplózva

MK3 2.0 TDDi 115 Le Turnier
energyboy
Vendég
« Új hozzászólás #14690 Dátum: 2016.09.28 szerda, 19:11:42 »

koszönöm
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14691 Dátum: 2016.09.28 szerda, 21:22:23 »

Szia!

Nekem 115Le tddi-m van változó geometriás turbóval. Nekem csinálta már ezt párszor, mikor a vákuum nem mozgatta a geometriát. 1x a vákuumcsövem volt elrepedve, 1x a vákuumvezérlő csatijából kitört a vezeték és 1x a nyomásérzékelő jeladó volt elpiszkolódva. Ha változó geometriás a turbód (a 115le változós), akkor a vákuum környékén keresgélnék.
nem minden esetben, változós a 115le tddi, sőt az a ritkábbik
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
sipi8
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48



E-mail
« Új hozzászólás #14692 Dátum: 2016.10.06 csütörtök, 09:35:45 »

Újabb hiba!
NEM MEGY FEL A VIZEM falbav

Jelenség.
50perc városban 18km, dugó....az első 20 percben az első vonalig kúszik fel a mutató.
Aztán nagyon lassan a fölé de még mindig nincs középen, amint 3000-es fordulatig húzatom a mutató megy vissza lefelé ez már 30 perc varosban dugóban kocsikázás után.

Termosztát Új......olajkörihez nem nyúltam de nem hinném h ettől 50 perc alatt nem melegedne be a rendszer.

Hűtő meleg, nem levegős.



Naplózva

-Kombi D6BA 2001 -EGR off - MAP senzor nem is volt-
-westgate-  Cheesy
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #14693 Dátum: 2016.10.06 csütörtök, 09:52:32 »

Újabb hiba!
NEM MEGY FEL A VIZEM falbav

Jelenség.
50perc városban 18km, dugó....az első 20 percben az első vonalig kúszik fel a mutató.
Aztán nagyon lassan a fölé de még mindig nincs középen, amint 3000-es fordulatig húzatom a mutató megy vissza lefelé ez már 30 perc varosban dugóban kocsikázás után.

Termosztát Új......olajkörihez nem nyúltam de nem hinném h ettől 50 perc alatt nem melegedne be a rendszer.

Hűtő meleg, nem levegős.




Szia.
Gondolom ezt olvastad. vigyor3 http://mondeo.hu/index.php?topic=5064.0
itt :
Dízel Mk3 mondeónk 2 termosztáttal
rendelkezik, egy főkörivel és egy
olajkörivel. Az esetek nagy többségében
csak a mindenható tudja, melyik nem áll a
helyzet magaslatán, ha mindkettőt
cseréljük, egy kis munkát és némi
idegeskedést spórolunk.
Azért várd meg a füsti kollégák véleményét is. eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2016.10.06 csütörtök, 09:55:27 írta Vagyokabajnok » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
sipi8
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48



E-mail
« Új hozzászólás #14694 Dátum: 2016.10.06 csütörtök, 10:07:51 »

Igen olvastam, de itt írtam is: "Termosztát Új......olajkörihez nem nyúltam de nem hinném h ettől 50 perc alatt nem melegedne be a rendszer."
Naplózva

-Kombi D6BA 2001 -EGR off - MAP senzor nem is volt-
-westgate-  Cheesy
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14695 Dátum: 2016.10.06 csütörtök, 15:31:49 »

Igen olvastam, de itt írtam is: "Termosztát Új......olajkörihez nem nyúltam de nem hinném h ettől 50 perc alatt nem melegedne be a rendszer."
hinni a templomban kell. ha rossz az olajköri, akkor egy 90-ről 60ra motorfékkel lassulástól is le tud esni üzemiről minre a hőfok
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14696 Dátum: 2016.10.06 csütörtök, 17:18:45 »

Igen olvastam, de itt írtam is: "Termosztát Új......olajkörihez nem nyúltam de nem hinném h ettől 50 perc alatt nem melegedne be a rendszer."
sajnos a hited nem elég erős egy rossz olajkörivel szemben! nyes Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #14697 Dátum: 2016.10.07 péntek, 21:32:39 »

Igen olvastam, de itt írtam is: "Termosztát Új......olajkörihez nem nyúltam de nem hinném h ettől 50 perc alatt nem melegedne be a rendszer."

2008 óta van MK3-am, és csak az olajköri termosztát csere oldotta meg a lassú bemelegedés problémát..... Ha az jó, nekem 5 km után üzemmeleg, és nem esik vissza a motorhőfok. Hidegben a rossz olajköri termosztáttal több 100 km után, egy hosszabb lejtőn képes visszahülni a motor. Cseréld ki az olajkörit is!
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #14698 Dátum: 2016.10.07 péntek, 21:38:20 »

Felmerült pár kérdés:

Adagoló csere előtt áll a DI, D6BA motorkód, változó geós turbós, légtömegmérővel. Lenne egy jó vétel, adagoló, ECU, immó egy fix geós turbósró, amiben nincs MAF. Turbót is kell cseréljek, vagy nyomásos labdát tegyek rá? Vagy ne is erőltessem a dolgot, keressek hozzá való adagolót?

Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14699 Dátum: 2016.10.07 péntek, 21:53:38 »

Felmerült pár kérdés:

Adagoló csere előtt áll a DI, D6BA motorkód, változó geós turbós, légtömegmérővel. Lenne egy jó vétel, adagoló, ECU, immó egy fix geós turbósró, amiben nincs MAF. Turbót is kell cseréljek, vagy nyomásos labdát tegyek rá? Vagy ne is erőltessem a dolgot, keressek hozzá való adagolót?


van hozzávaló jó állapotú turbóm 20ért
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak: 1 ... 287 288 289 290 291 292 293 [294] 295 296 297 298 299 300 301 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.037 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.