Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:33:31
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
287
288
289
290
291
292
293
[
294
]
295
296
297
298
299
300
301
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5102742 alkalommal)
0 Felhasználó és 108 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14650 Dátum:
2016.09.12 hétfő, 09:00:48 »
Idézetet írta: Tibitronic - 2016.09.12 hétfő, 08:40:10
Köszönöm!
Szívó oldali csövet még megnézem.
Ha a turbó tengellyel volna a baj akkor fogyna az olaj nem? Azt pedig nem tapasztalom 10000-ként cserélem kb. 1 -1,5 dl hiányzik belőle.
nem.az már a végső stádium.onnan nem fogy csak ha már mm-t lóg.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
tranyowrc
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 96
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14651 Dátum:
2016.09.12 hétfő, 13:24:35 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.09.11 vasárnap, 20:12:38
googlebe beírod és kidobja
köszi megvan kérdeztem 200at mondtak rá beszéltem másikkal aztmindja ő nemgondolná ezekből a tünetekből hogy adagoló lenne
Naplózva
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14652 Dátum:
2016.09.12 hétfő, 17:29:56 »
Idézetet írta: Tibitronic - 2016.09.12 hétfő, 08:40:10
Köszönöm!
Szívó oldali csövet még megnézem.
Ha a turbó tengellyel volna a baj akkor fogyna az olaj nem? Azt pedig nem tapasztalom 10000-ként cserélem kb. 1 -1,5 dl hiányzik belőle.
Inkább a vákummal lesz gond, ami vezérli a turbót. Túlságosan leesik a vákum, és a geometria terelő lapátjait nagyon fordítja.
Nekem a felújított turbóm csinál ilyet, azon meg nem lóghat a tengely.( az előző lógó tengelyű nem csinált ilyet)
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14653 Dátum:
2016.09.12 hétfő, 17:51:07 »
Idézetet írta: Ferqo - 2016.09.12 hétfő, 17:29:56
Inkább a vákummal lesz gond, ami vezérli a turbót. Túlságosan leesik a vákum, és a geometria terelő lapátjait nagyon fordítja.
Nekem a felújított turbóm csinál ilyet, azon meg nem lóghat a tengely.( az előző lógó tengelyű nem csinált ilyet)
találtam itthon gyári turbóról nem eltekergetett labdát, ha jársz megint felém
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14654 Dátum:
2016.09.12 hétfő, 17:54:31 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.09.12 hétfő, 17:51:07
találtam itthon gyári turbóról nem eltekergetett labdát, ha jársz megint felém
Szia!
Köszönöm, bár sztem nem az lesz a baja. Próbaképpen rátettem a korábbi labdát, és mivel az nincs "plombálva" elkezdtem tekergetni, de nem történt semmi változás.
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
sepike90
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14655 Dátum:
2016.09.13 kedd, 14:45:13 »
Sziasztok!
Sajnos elérkezett az adagoló hiba,
Első kérdésem az lenne, hogy a 021-es bosch adagoló jó-e a 024-es helyére?
Mondeo 3 tddi 115 le (d6ba)?
És ha valaki ismer egy hozzáértőt akkor megadhatná az elérhetőségét.
Előre is köszönöm
Naplózva
shelbygt500
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14656 Dátum:
2016.09.18 vasárnap, 18:43:00 »
hello mindenki!
Olyan gondom van h 2e fordulattól elkezd kerregni vmi..... nagyobb fordulaton jobban.... Mi lehet az? vkinek tipp?
Köszi előre is
Naplózva
attila82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 661
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14657 Dátum:
2016.09.18 vasárnap, 18:50:16 »
Idézetet írta: shelbygt500 - 2016.09.18 vasárnap, 18:43:00
hello mindenki!
Olyan gondom van h 2e fordulattól elkezd kerregni vmi..... nagyobb fordulaton jobban.... Mi lehet az? vkinek tipp?
Köszi előre is
Ne aggódj,a TDDi-nek ilyen a hangja. Ott állít előtöltést.
Naplózva
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14658 Dátum:
2016.09.18 vasárnap, 21:37:00 »
Idézetet írta: shelbygt500 - 2016.09.18 vasárnap, 18:43:00
hello mindenki!
Olyan gondom van h 2e fordulattól elkezd kerregni vmi..... nagyobb fordulaton jobban.... Mi lehet az? vkinek tipp?
Köszi előre is
1950es ford körül ránt egyet és kerreg egyet? Mert ez normál, ahogy Ati is írta.
Viszont te az írod, hogy nagyobb fordulaton jobban. Szóval nem csak egy pillanatra csinálja? Folyamatosan nagyobb fordulaton is? Mert akkor az nem előtöltés állítás az adagolónál, hanem vmi más gebasz.
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Sipike
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 70
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14659 Dátum:
2016.09.19 hétfő, 10:23:11 »
Idézetet írta: Sipike - 2016.08.04 csütörtök, 18:16:14
Az ac két éve lett cserélve, bosch, kb 10km-t ment azóta de leteszteljük azért. Valakinek egyéb ötlet esetleg? Köszi.
holtponti jeladó csere megszüntette a leállásokat.
Naplózva
MK1 2.0i 97kw kombi
sipi8
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14660 Dátum:
2016.09.20 kedd, 10:20:41 »
Sziasztok!
Olyan problemaval allok szemben h masnapra valo inditas nehezkes!
Önindító csak teker teker vagy 10szer gyujtas le aztan megint es nehezen beindul.
Nagy füst aztan szepen jar....
Ha inditom 3ora eltelteve meg akkor is szepen indul.
Viszont masnpra megint igyan ez a hiba jelenseg.
Ez mitől lehet? Adagoló AC?
Köszi előre is!
Naplózva
-Kombi D6BA 2001 -EGR off - MAP senzor nem is volt-
-westgate-
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14661 Dátum:
2016.09.20 kedd, 10:43:31 »
Idézetet írta: sipi8 - 2016.09.20 kedd, 10:20:41
Sziasztok!
Olyan problemaval allok szemben h masnapra valo inditas nehezkes!
Önindító csak teker teker vagy 10szer gyujtas le aztan megint es nehezen beindul.
Nagy füst aztan szepen jar....
Ha inditom 3ora eltelteve meg akkor is szepen indul.
Viszont masnpra megint igyan ez a hiba jelenseg.
Ez mitől lehet? Adagoló AC?
Köszi előre is!
AC, adagoló, izzítógyertya, levegő az üza rendszerben, porlasztócsúcsok, kopott motor, stb...
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
sipi8
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14662 Dátum:
2016.09.20 kedd, 12:36:59 »
Hogy lehet szűkiteni?
Naplózva
-Kombi D6BA 2001 -EGR off - MAP senzor nem is volt-
-westgate-
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14663 Dátum:
2016.09.20 kedd, 12:52:48 »
Idézetet írta: sipi8 - 2016.09.20 kedd, 12:36:59
Hogy lehet szűkiteni?
Ha kannából indítod, akkor az ac problémát ki tudod szűrni. Az adagolónak van saját szivattyúja, fel tudja szívni kannából a go-t.
A motor oldalán szét tudod húzni az adagolóra menő csöveket. Számíts arra, hogy indítózásnál az ac felől jövő csövön is jön a go, szóval húzz arra is csövet, azt meg vezesd a kannába. vagy az ac csatlakozóját húzd le.
Az izzító gyertyát ki kell mérni vmi multiméterrel, lehetőleg egyenként, azaz a rámenő vezetékeket le kell kötögetni.
Az adagoló hibát nem tudod mérni, vagy van hibakód vagy nincs, obd sokat nem fog elárulni.
Hibakódod van?
szerk: engem az adagoló főrelé szívatott meg, bizonytalan be nem indulásokkal, főleg hegynek fölfelé állva. Az akkudoboz alatt van, egy fekete relé. Ha van kieg.fűtésed (vez. oldal, torony mögött, 2db fekete relé), akkor annak a reléjével tudsz cserebere próbát csinálni, hátha az a baj
«
Utoljára szerkesztve: 2016.09.20 kedd, 12:55:03 írta Ferqo
»
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14664 Dátum:
2016.09.20 kedd, 12:55:46 »
Idézetet írta: sipi8 - 2016.09.20 kedd, 12:36:59
Hogy lehet szűkiteni?
Szülés után a varrással...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
sipi8
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14665 Dátum:
2016.09.20 kedd, 13:02:49 »
Idézetet írta: Magas Bolhát - 2016.09.20 kedd, 12:55:46
Szülés után a varrással...
Nééémmá még szülészek is vannak itt?
Hibakod nincs!
Olyan mintha leejtene a gazolajat masnapra.....vagy az adagolo is szokott ilyen hibat produkalni ha hibas?
Naplózva
-Kombi D6BA 2001 -EGR off - MAP senzor nem is volt-
-westgate-
sipi8
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14666 Dátum:
2016.09.20 kedd, 13:04:06 »
Mert ha beindult es leallitom utana mar indul.
Hideg motornal is!
Naplózva
-Kombi D6BA 2001 -EGR off - MAP senzor nem is volt-
-westgate-
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14667 Dátum:
2016.09.20 kedd, 15:40:47 »
Idézetet írta: sipi8 - 2016.09.20 kedd, 13:04:06
Mert ha beindult es leallitom utana mar indul.
Hideg motornal is!
Levegőgyanús inkább
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
sipi8
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14668 Dátum:
2016.09.20 kedd, 16:27:55 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2016.09.20 kedd, 15:40:47
Levegőgyanús inkább
Es az mitől lehet?
Mit kellene legteleniteni?
Naplózva
-Kombi D6BA 2001 -EGR off - MAP senzor nem is volt-
-westgate-
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14669 Dátum:
2016.09.20 kedd, 18:24:48 »
Idézetet írta: sipi8 - 2016.09.20 kedd, 16:27:55
Es az mitől lehet?
Mit kellene legteleniteni?
Valahol levegő jut be az üza rendszerbe azért kell sokáig tekerni mire kihajtja a levegőt majd jó nagy füstölgéssel röcögve beindul. Csatlakozók olajszűrő ac pumpa stb..
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14670 Dátum:
2016.09.20 kedd, 20:27:19 »
Idézetet írta: sipi8 - 2016.09.20 kedd, 13:04:06
Mert ha beindult es leallitom utana mar indul.
Hideg motornal is!
Gázolajszűrő környékén szokták valamelyik "O-gyűrűt" elcsípni, én azok ellenőrzésével kezdeném. Azon kívül az összes csőcsatlakozásnál lehet tömítetlenség. Sokáig ne használd így, mert az adagoló sem szereti szárazon
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
sipi8
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14671 Dátum:
2016.09.20 kedd, 21:57:41 »
Ugy nez ki az AC nal lesz vmi.
Mert gazolajos....
De most meg a csomagter ajtom nem nyilik
Csak a tavirányítóről
Se belülről se a hatso ajto mikrokapcsolóról.
Naplózva
-Kombi D6BA 2001 -EGR off - MAP senzor nem is volt-
-westgate-
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14672 Dátum:
2016.09.20 kedd, 22:12:44 »
Idézetet írta: sipi8 - 2016.09.20 kedd, 21:57:41
Ugy nez ki az AC nal lesz vmi.
Mert gazolajos....
De most meg a csomagter ajtom nem nyilik
Csak a tavirányítóről
Se belülről se a hatso ajto mikrokapcsolóról.
Az meg a bal első zár lesz!
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
sipi8
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14673 Dátum:
2016.09.20 kedd, 22:13:48 »
Nem a mikrokapcsoló?
Naplózva
-Kombi D6BA 2001 -EGR off - MAP senzor nem is volt-
-westgate-
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14674 Dátum:
2016.09.20 kedd, 22:30:52 »
Idézetet írta: sipi8 - 2016.09.20 kedd, 22:13:48
Nem a mikrokapcsoló?
nem. első körben bal első vízlehúzó (gondolom tiszta narancsos, hólyagos), aztán csere fl2 zárra.
Annyit még megpróbálhatsz, h fegyverolajjal vagy wd40nel befújsz elég rendes adagot a zárba. Ezt pontosan úgy teheted meg, h az ajtó élében van 3db 30as torx csavar, ami a zárat hivatott tartani. Ha jól emlékszem, a legalsó vagy a középsőt kell kicsavarni, is ott tudsz befújni.
HA mákod van, helyre jön.
Vízlehúzót mindenképp cserélj, mert ott megy be a víz a zárhoz.
Felújítást asszem netcore fórumtársunk csinált a zárhoz.
http://mondeo.hu/index.php?topic=8607.msg784044#msg784044
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14675 Dátum:
2016.09.21 szerda, 07:56:24 »
Idézetet írta: sipi8 - 2016.09.20 kedd, 22:13:48
Nem a mikrokapcsoló?
is-lehet.
de a kábelköteg is lehet szakadt az ajtóátvezetőben.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14676 Dátum:
2016.09.21 szerda, 21:34:01 »
Idézetet írta: alf - 2016.09.21 szerda, 07:56:24
de a kábelköteg is lehet szakadt az ajtóátvezetőben.
igen, ezt elfelejtettem. bár, ha távirányítóval nyílik, akkor szerintem nem vezetékelés.
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14677 Dátum:
2016.09.21 szerda, 22:30:56 »
Idézetet írta: Cs12 - 2016.09.21 szerda, 21:34:01
igen, ezt elfelejtettem. bár, ha távirányítóval nyílik, akkor szerintem nem vezetékelés.
A bal első ajtóra gondolt.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
shelbygt500
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14678 Dátum:
2016.09.22 csütörtök, 07:37:25 »
Idézetet írta: attila82 - 2016.09.18 vasárnap, 18:50:16
Ne aggódj,a TDDi-nek ilyen a hangja. Ott állít előtöltést.
mióta beírtam jobban figyeltem rá és kisebb fordulaton is kerreg csak ott még olyan halk h nem "zavaró" 1800-2000-től hangos és feljebb erőteljesebb, fordulatra növexik, nem a hajtás részben van, mert ha üresbe teszem elkussol
Kinek mi lehet a tippje?
köszi
Naplózva
mk3tempomat
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14679 Dátum:
2016.09.22 csütörtök, 17:04:13 »
MK3 2.0 traktor motor van a jarmuben, és szegenyke az also tartományban nagyon halott. 2e fordulatig gyakorlatilag rosszabb mint egy szivo, 1900-2200 korul jol megy, csak idegesito, hogy városban 3 sebesseges az auto.
Hibajelzes nincs semmi, diagnosztika szerint minden parametereken belul. Ettol fuggetlen szerintem ez nem igy kellene viselkedjen. Indul jol, nem kormol kulonosebben, neha kis lanc csattogas van de csak inditas utan egy ideig, olaj nem kulonosen fogy, gyakorlatilag perioduson belul nem is igenyel semmit.
En varok tole tul sokat ?
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14680 Dátum:
2016.09.22 csütörtök, 17:06:58 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2016.09.21 szerda, 22:30:56
A bal első ajtóra gondolt.
nem hiszem, mert a csomiajtó kábele szokta megadni magát.
de majd Tomi megmonnya.
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14681 Dátum:
2016.09.22 csütörtök, 17:11:17 »
Idézetet írta: mk3tempomat - 2016.09.22 csütörtök, 17:04:13
MK3 2.0 traktor motor van a jarmuben, és szegenyke az also tartományban nagyon halott. 2e fordulatig gyakorlatilag rosszabb mint egy szivo, 1900-2200 korul jol megy, csak idegesito, hogy városban 3 sebesseges az auto.
Hibajelzes nincs semmi, diagnosztika szerint minden parametereken belul. Ettol fuggetlen szerintem ez nem igy kellene viselkedjen. Indul jol, nem kormol kulonosebben, neha kis lanc csattogas van de csak inditas utan egy ideig, olaj nem kulonosen fogy, gyakorlatilag perioduson belul nem is igenyel semmit.
En varok tole tul sokat ?
ha fix turbós, az kb 1.800ford/percnél kezd el tölteni. Alatta nagyon ne várj semmit, főleg, ha még a klíma is megy.
a változós az kb 1.500nél kezd el tölteni.
Így látatlanban nem lehet megmondani, h hogyan megy az autód.
Nézd át a turbócsöveket. Bár ha 1900-2200 körül jól megy, akkor nem hiszem, hogy gond lenne a csövezéssel.
Egr dugózás, szívósor tisztítás. Esetleg katalizátor kiütése és a végére egy chip megoldja a problémád, ha hibamentes az autód.
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14682 Dátum:
2016.09.22 csütörtök, 17:42:38 »
Idézetet írta: Cs12 - 2016.09.22 csütörtök, 17:06:58
nem hiszem, mert a csomiajtó kábele szokta megadni magát.
de majd Tomi megmonnya.
nekem mind1.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14683 Dátum:
2016.09.22 csütörtök, 20:24:24 »
Idézetet írta: alf - 2016.09.22 csütörtök, 17:42:38
nekem mind1.
nekem is.
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
faustlod
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 3
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14684 Dátum:
2016.09.25 vasárnap, 16:52:20 »
Sziasztok!
Azt szeretném megkérdezni, hogy amikor ráteszem gyújtásra az autót, hátul a tank mellett lévő üzemanyagszivattyúnak búgnia kellene, vagy csak amikor elindítom a motort? (2001.10 TDDi 115LE)
Az autó megy mint a meszes, bár néha hátul hallok egy kis sivító hangot, kezdjek keresgélni újat?
Köszi a válaszokat!
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14685 Dátum:
2016.09.25 vasárnap, 19:50:55 »
Idézetet írta: faustlod - 2016.09.25 vasárnap, 16:52:20
Sziasztok!
Azt szeretném megkérdezni, hogy amikor ráteszem gyújtásra az autót, hátul a tank mellett lévő üzemanyagszivattyúnak búgnia kellene, vagy csak amikor elindítom a motort? (2001.10 TDDi 115LE)
Az autó megy mint a meszes, bár néha hátul hallok egy kis sivító hangot, kezdjek keresgélni újat?
Köszi a válaszokat!
Indítózással indul a szivattyú.
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
faustlod
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 3
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14686 Dátum:
2016.09.25 vasárnap, 22:26:38 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2016.09.25 vasárnap, 19:50:55
Indítózással indul a szivattyú.
Köszönöm!
A búgó hang az normális? Sajnos nem volt még lehetőségem másik mondit próbálni, így nincs összehasonlítási alapom.
Naplózva
energyboy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14687 Dátum:
2016.09.26 hétfő, 19:53:25 »
Sziasztok! Elért engem is az adagoló folyás
délpesten lenne szükségem egy ügyes Adagolós kolegára. Vp 29/30 remélhetőleg "csak" tőmítéscsere ügyében. Koszönöm
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14688 Dátum:
2016.09.26 hétfő, 20:26:16 »
Idézetet írta: energyboy - 2016.09.26 hétfő, 19:53:25
Sziasztok! Elért engem is az adagoló folyás
délpesten lenne szükségem egy ügyes Adagolós kolegára. Vp 29/30 remélhetőleg "csak" tőmítéscsere ügyében. Koszönöm
http://euroelectric.hu
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
winebass
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14689 Dátum:
2016.09.28 szerda, 10:40:07 »
Idézetet írta: mk3tempomat - 2016.09.22 csütörtök, 17:04:13
MK3 2.0 traktor motor van a jarmuben, és szegenyke az also tartományban nagyon halott. 2e fordulatig gyakorlatilag rosszabb mint egy szivo, 1900-2200 korul jol megy, csak idegesito, hogy városban 3 sebesseges az auto.
Hibajelzes nincs semmi, diagnosztika szerint minden parametereken belul. Ettol fuggetlen szerintem ez nem igy kellene viselkedjen. Indul jol, nem kormol kulonosebben, neha kis lanc csattogas van de csak inditas utan egy ideig, olaj nem kulonosen fogy, gyakorlatilag perioduson belul nem is igenyel semmit.
En varok tole tul sokat ?
Szia!
Nekem 115Le tddi-m van változó geometriás turbóval. Nekem csinálta már ezt párszor, mikor a vákuum nem mozgatta a geometriát. 1x a vákuumcsövem volt elrepedve, 1x a vákuumvezérlő csatijából kitört a vezeték és 1x a nyomásérzékelő jeladó volt elpiszkolódva. Ha változó geometriás a turbód (a 115le változós), akkor a vákuum környékén keresgélnék.
Naplózva
MK3 2.0 TDDi 115 Le Turnier
energyboy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14690 Dátum:
2016.09.28 szerda, 19:11:42 »
Idézetet írta: alf - 2016.09.26 hétfő, 20:26:16
http://euroelectric.hu
koszönöm
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14691 Dátum:
2016.09.28 szerda, 21:22:23 »
Idézetet írta: winebass - 2016.09.28 szerda, 10:40:07
Szia!
Nekem 115Le tddi-m van változó geometriás turbóval. Nekem csinálta már ezt párszor, mikor a vákuum nem mozgatta a geometriát. 1x a vákuumcsövem volt elrepedve, 1x a vákuumvezérlő csatijából kitört a vezeték és 1x a nyomásérzékelő jeladó volt elpiszkolódva. Ha változó geometriás a turbód (a 115le változós), akkor a vákuum környékén keresgélnék.
nem minden esetben, változós a 115le tddi, sőt az a ritkábbik
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
sipi8
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14692 Dátum:
2016.10.06 csütörtök, 09:35:45 »
Újabb hiba!
NEM MEGY FEL A VIZEM
Jelenség.
50perc városban 18km, dugó....az első 20 percben az első vonalig kúszik fel a mutató.
Aztán nagyon lassan a fölé de még mindig nincs középen, amint 3000-es fordulatig húzatom a mutató megy vissza lefelé ez már 30 perc varosban dugóban kocsikázás után.
Termosztát Új......olajkörihez nem nyúltam de nem hinném h ettől 50 perc alatt nem melegedne be a rendszer.
Hűtő meleg, nem levegős.
Naplózva
-Kombi D6BA 2001 -EGR off - MAP senzor nem is volt-
-westgate-
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14693 Dátum:
2016.10.06 csütörtök, 09:52:32 »
Idézetet írta: sipi8 - 2016.10.06 csütörtök, 09:35:45
Újabb hiba!
NEM MEGY FEL A VIZEM
Jelenség.
50perc városban 18km, dugó....az első 20 percben az első vonalig kúszik fel a mutató.
Aztán nagyon lassan a fölé de még mindig nincs középen, amint 3000-es fordulatig húzatom a mutató megy vissza lefelé ez már 30 perc varosban dugóban kocsikázás után.
Termosztát Új......olajkörihez nem nyúltam de nem hinném h ettől 50 perc alatt nem melegedne be a rendszer.
Hűtő meleg, nem levegős.
Szia.
Gondolom ezt olvastad.
http://mondeo.hu/index.php?topic=5064.0
itt :
Dízel Mk3 mondeónk 2 termosztáttal
rendelkezik, egy főkörivel és egy
olajkörivel. Az esetek nagy többségében
csak a mindenható tudja, melyik nem áll a
helyzet magaslatán, ha mindkettőt
cseréljük, egy kis munkát és némi
idegeskedést spórolunk.
Azért várd meg a füsti kollégák véleményét is.
«
Utoljára szerkesztve: 2016.10.06 csütörtök, 09:55:27 írta Vagyokabajnok
»
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
sipi8
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14694 Dátum:
2016.10.06 csütörtök, 10:07:51 »
Igen olvastam, de itt írtam is: "Termosztát Új......olajkörihez nem nyúltam de nem hinném h ettől 50 perc alatt nem melegedne be a rendszer."
Naplózva
-Kombi D6BA 2001 -EGR off - MAP senzor nem is volt-
-westgate-
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14695 Dátum:
2016.10.06 csütörtök, 15:31:49 »
Idézetet írta: sipi8 - 2016.10.06 csütörtök, 10:07:51
Igen olvastam, de itt írtam is: "Termosztát Új......olajkörihez nem nyúltam de nem hinném h ettől 50 perc alatt nem melegedne be a rendszer."
hinni a templomban kell. ha rossz az olajköri, akkor egy 90-ről 60ra motorfékkel lassulástól is le tud esni üzemiről minre a hőfok
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14696 Dátum:
2016.10.06 csütörtök, 17:18:45 »
Idézetet írta: sipi8 - 2016.10.06 csütörtök, 10:07:51
Igen olvastam, de itt írtam is: "Termosztát Új......olajkörihez nem nyúltam de nem hinném h ettől 50 perc alatt nem melegedne be a rendszer."
sajnos a hited nem elég erős egy rossz olajkörivel szemben!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14697 Dátum:
2016.10.07 péntek, 21:32:39 »
Idézetet írta: sipi8 - 2016.10.06 csütörtök, 10:07:51
Igen olvastam, de itt írtam is: "Termosztát Új......olajkörihez nem nyúltam de nem hinném h ettől 50 perc alatt nem melegedne be a rendszer."
2008 óta van MK3-am, és csak az olajköri termosztát csere oldotta meg a lassú bemelegedés problémát..... Ha az jó, nekem 5 km után üzemmeleg, és nem esik vissza a motorhőfok. Hidegben a rossz olajköri termosztáttal több 100 km után, egy hosszabb lejtőn képes visszahülni a motor. Cseréld ki az olajkörit is!
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14698 Dátum:
2016.10.07 péntek, 21:38:20 »
Felmerült pár kérdés:
Adagoló csere előtt áll a DI, D6BA motorkód, változó geós turbós, légtömegmérővel. Lenne egy jó vétel, adagoló, ECU, immó egy fix geós turbósró, amiben nincs MAF. Turbót is kell cseréljek, vagy nyomásos labdát tegyek rá? Vagy ne is erőltessem a dolgot, keressek hozzá való adagolót?
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14699 Dátum:
2016.10.07 péntek, 21:53:38 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2016.10.07 péntek, 21:38:20
Felmerült pár kérdés:
Adagoló csere előtt áll a DI, D6BA motorkód, változó geós turbós, légtömegmérővel. Lenne egy jó vétel, adagoló, ECU, immó egy fix geós turbósró, amiben nincs MAF. Turbót is kell cseréljek, vagy nyomásos labdát tegyek rá? Vagy ne is erőltessem a dolgot, keressek hozzá való adagolót?
van hozzávaló jó állapotú turbóm 20ért
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak:
1
...
287
288
289
290
291
292
293
[
294
]
295
296
297
298
299
300
301
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ