Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:05:07
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
315
316
317
318
319
320
321
[
322
]
323
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5102412 alkalommal)
0 Felhasználó és 22 vendég van a témában
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #16050 Dátum:
2020.07.24 péntek, 20:44:30 »
Idézetet írta: villammagnes - 2020.07.23 csütörtök, 22:19:44
sziasztok.
főtengely szíjtárcsa elhalálozásának mik a jelei?
Egyre hangosabb nyiszorog zörög vagy nem adja át a hajtást végstádium!
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #16051 Dátum:
2020.07.24 péntek, 21:15:52 »
Idézetet írta: villammagnes - 2020.07.23 csütörtök, 22:19:44
sziasztok.
főtengely szíjtárcsa elhalálozásának mik a jelei?
van egy maradékom, ami félrediagnosztizálás miatt kerüt ki, ha kell szivesen odaadom, Óbudán átvehető.
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
villammagnes
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 91
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #16052 Dátum:
2020.07.25 szombat, 22:28:57 »
Idézetet írta: Ferqo - 2020.07.24 péntek, 21:15:52
van egy maradékom, ami félrediagnosztizálás miatt kerüt ki, ha kell szivesen odaadom, Óbudán átvehető.
szia. milyen allapotu? mennyire gondoltál árban?
Naplózva
Mk III TDDI KOMBI
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #16053 Dátum:
2020.07.26 vasárnap, 11:43:03 »
Idézetet írta: villammagnes - 2020.07.25 szombat, 22:28:57
szia. milyen allapotu? mennyire gondoltál árban?
Szerintem még használható, de igazából fogalmam sincs.
Szétesve nincs.
Nem kérek érte pénzt, sajnàlnám kidobni, ha tudod hasznàld fel.
Ha érdekel püben keress meg.
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
kovatsricsi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 1
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #16054 Dátum:
2020.08.25 kedd, 20:34:08 »
Sziasztok.
Van egy 2002 tddi kombim.
Na most az a baj, hogy p0148 hibakódot dobja ki.
Elvileg az autóban nincs üzemanyag pumpa
Adagoló vezérlés lett cserélve, tanítás megvolt utánna.
Nem találtam szakadt csovet ami eresztene.
Üzemanyag szűrő cserélve van.
Valakinek valami ötlete van?
Ezeken a kodokon kívül van még
Nem tudom közé van e ehez a kódhoz.
P0404 egr nyitva
P1631 teljesítmény relé probléma
Életemben nem halottam meg ilyen rellerol.
B1262 elektromos hőmérséklet szabályozó
B1263 az akkumulátor hatarerteken kívül van.
Akkumulátor teljesen feltoltve teszem hozzá.
Akinek van ötlete ne tartsa magában.
Köszi.
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #16055 Dátum:
2020.08.30 vasárnap, 09:22:30 »
Idézetet írta: kovatsricsi - 2020.08.25 kedd, 20:34:08
Sziasztok.
Van egy 2002 tddi kombim.
Na most az a baj, hogy p0148 hibakódot dobja ki.
Elvileg az autóban nincs üzemanyag pumpa
Adagoló vezérlés lett cserélve, tanítás megvolt utánna.
Nem találtam szakadt csovet ami eresztene.
Üzemanyag szűrő cserélve van.
Valakinek valami ötlete van?
Ezeken a kodokon kívül van még
Nem tudom közé van e ehez a kódhoz.
P0404 egr nyitva
P1631 teljesítmény relé probléma
Életemben nem halottam meg ilyen rellerol.
B1262 elektromos hőmérséklet szabályozó
B1263 az akkumulátor hatarerteken kívül van.
Akkumulátor teljesen feltoltve teszem hozzá.
Akinek van ötlete ne tartsa magában.
Köszi.
A 115 Lovasban van AC pumpa a jobb hátsó kerék elött a hátsó űlés alatt alul. Kellene hibakódot törölni mert lehet az inditózástól lemerült aksi miatt van beírva sok hiba. Relé meg az aksi alatt lakik, és az is el tud pusztulni. TDDI nél vákumos az EGR nincs visszajelzés, passz.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
villammagnes
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 91
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #16056 Dátum:
2020.09.10 csütörtök, 22:10:04 »
sziasztok!
2.0 tddi 116lovasnal....a katalizátor kiiktatasa után mik a tapasztalatok? nyomaték? fogyasztás? esetleg erőbeli külömbség van?
köszi előre is!
üdv!
Naplózva
Mk III TDDI KOMBI
ywerd
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 222
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #16057 Dátum:
2020.09.10 csütörtök, 22:18:07 »
Idézetet írta: villammagnes - 2020.09.10 csütörtök, 22:10:04
sziasztok!
2.0 tddi 116lovasnal....a katalizátor kiiktatasa után mik a tapasztalatok? nyomaték? fogyasztás? esetleg erőbeli külömbség van?
köszi előre is!
üdv!
"katalizátor kiiktatasa után mik a tapasztalatok?"...drágább műszaki,nagyobb szennyezés,ha elkapnak lehet menni szigorított vizsgára(több hónap várakozás)...szóval csupa móka és kacagás.
Naplózva
Ex:mk3 mondeo 2.0 benzin,yaris hybrid,c-zero,tesla model 3
Most:Tesla model Y long range
villammagnes
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 91
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #16058 Dátum:
2020.09.16 szerda, 18:10:29 »
sziasztok.
rövid oldali féltengely szimering csere előtt állok.
lengőkar a csonkálványbol ki, csavar lazit oke a csonkálványbol féltengely ki... no de a valtobol hogy jön ki a féltengely?
Naplózva
Mk III TDDI KOMBI
villammagnes
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 91
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #16059 Dátum:
2020.09.28 hétfő, 22:08:21 »
Idézetet írta: villammagnes - 2020.09.16 szerda, 18:10:29
sziasztok.
rövid oldali féltengely szimering csere előtt állok.
lengőkar a csonkálványbol ki, csavar lazit oke a csonkálványbol féltengely ki... no de a valtobol hogy jön ki a féltengely?
nos a csere megvolt... igaz h a hosszabbik oldal csepegett de hiba kiiktatva, kifelé szarrá baszodik a rossz szimering de annak aztan olynindegy.... visszafelé kissé szenvedés.... de negoldva. váltóolaj visszatoltve szintig... s lőn világosság nem csepeg, folyik semmi
Naplózva
Mk III TDDI KOMBI
villammagnes
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 91
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #16060 Dátum:
2020.09.28 hétfő, 22:10:20 »
tddi.... egr ledugózásrol valakinek tapasztalat?
tudom tudom ez olyan mint a katalizátor kiiktatos kérdésem...
Naplózva
Mk III TDDI KOMBI
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #16061 Dátum:
2020.09.29 kedd, 05:50:51 »
Idézetet írta: villammagnes - 2020.09.28 hétfő, 22:10:20
tddi.... egr ledugózásrol valakinek tapasztalat?
tudom tudom ez olyan mint a katalizátor kiiktatos kérdésem...
Sokan csinálták ezt is.
Sokkal kevésbé kormolódik, koszolódik a szivósor.
A Tddi nem is gyújt rá hibalámpát.
Azért lássuk be ez egy 20 éves autó, euro3 as motorral.
Kormol ez így is úgy is. Ennél sokkal nagyobb bajokkal mennek autók az utakon.
Szerintem nyugodtan dugózd le.
Ha ezzel együtt a szívósort kitakarítod, jobban mehet az autó is.
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
villammagnes
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 91
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #16062 Dátum:
2020.10.09 péntek, 15:46:05 »
Idézetet írta: villammagnes - 2020.09.28 hétfő, 22:10:20
tddi.... egr ledugózásrol valakinek tapasztalat?
tudom tudom ez olyan mint a katalizátor kiiktatos kérdésem...
ahogy néztem nekem az egr én van stekker... marad minden a helyén csak kap egy kis lemezlapot és ennyi?
Naplózva
Mk III TDDI KOMBI
villammagnes
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 91
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #16063 Dátum:
2020.11.15 vasárnap, 17:51:16 »
sziasztok.
tddi.... csata"CSIP" tuning gál ki hogyan áll, állt?
mit lehet belőle kihozni?
Naplózva
Mk III TDDI KOMBI
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #16064 Dátum:
2020.11.16 hétfő, 21:37:28 »
Idézetet írta: villammagnes - 2020.11.15 vasárnap, 17:51:16
sziasztok.
tddi.... csata"CSIP" tuning gál ki hogyan áll, állt?
mit lehet belőle kihozni?
? Kicssit bővebben mit szeretnél?
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
villammagnes
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 91
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #16065 Dátum:
2020.11.18 szerda, 17:02:14 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2020.11.16 hétfő, 21:37:28
? Kicssit bővebben mit szeretnél?
szia. igazából valami "csíp" tuningot.. . mit lehet, mit szabad.... optimalizálni.... kicsi plusz erot. egyáltalán érdemes e?!
Naplózva
Mk III TDDI KOMBI
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #16066 Dátum:
2020.11.20 péntek, 13:18:35 »
Idézetet írta: villammagnes - 2020.11.18 szerda, 17:02:14
Idézetet írta: Lacimanó - 2020.11.16 hétfő, 21:37:28
? Kicssit bővebben mit szeretnél?
szia. igazából valami "csíp" tuningot.. . mit lehet, mit szabad.... optimalizálni.... kicsi plusz erot. egyáltalán érdemes e?!
Lehet optomalizálni kicsit átírják a szoftverét nekem is így működik már 6 éve alul rugalmasabb és kevésbé érződik a túrbólyuk, gyorsul is ha kell
. fogyasztás kb 1 lit kevesebb lett addig 7,5 8 l jártam a várost most 6-7 között. Hosszútávon 5,5-6 lit.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
villammagnes
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 91
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #16067 Dátum:
2020.11.20 péntek, 17:15:28 »
Idézetet írta: villammagnes - 2020.11.18 szerda, 17:02:14
Idézetet írta: Lacimanó - 2020.11.16 hétfő, 21:37:28
? Kicssit bővebben mit szeretnél?
szia. igazából valami "csíp" tuningot.. . mit lehet, mit szabad.... optimalizálni.... kicsi plusz erot. egyáltalán érdemes e?!
Mit kóstál pénzben egy ilyen beavatkozás?
Naplózva
Mk III TDDI KOMBI
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #16068 Dátum:
2020.11.25 szerda, 13:02:22 »
Idézetet írta: villammagnes - 2020.11.20 péntek, 17:15:28
Mit kóstál pénzben egy ilyen beavatkozás?
Mai árakat nem tudom nekem 12 ben 45e volt szerinem ma olyan 70-80e körül lehet.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Préti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 617
TDDi nem indul
«
Új hozzászólás #16069 Dátum:
2020.12.11 péntek, 18:57:44 »
Sziasztok,
a probléma, hogy a kocsi nem indul. Kulcs elfordít, izzít, majd indítom, de csak teker, mintha üzemanyag vagy szikra hiánya lenne. Azt hittem akku, kivettem, feltöltöttem, és utána is ezt produkálja, csak teker. Tank 1/4-ig van.
Délelőtt 9kor kiparkoltam a garázsból, indult, mint minden hideg reggelen. Majd ide oda parkoltam 20 percen keresztül, De közben leállítottam a motort. Majd végül leparkoltam. És 2 óra múlva már nem indult. Nem értem.
Hibakódot nem dob,nincs.
Tegnap reggel elég darabosan indult, de utána pályáztam 200km-t és minden rendben volt. Rendszeresen használom, heti 2-3x pályázok, alkalmanként 200km-t.
Mi mehetett tönkre benne?
Köszi,
PZs
Naplózva
02'11
Mondeo Kombi
2.0 TDDI, Ghia+
Múlt:
96'03
Mondeo kombi
1.6, CLX
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi nem indul
«
Új hozzászólás #16070 Dátum:
2020.12.11 péntek, 20:25:30 »
Idézetet írta: Préti - 2020.12.11 péntek, 18:57:44
Sziasztok,
a probléma, hogy a kocsi nem indul. Kulcs elfordít, izzít, majd indítom, de csak teker, mintha üzemanyag vagy szikra hiánya lenne. Azt hittem akku, kivettem, feltöltöttem, és utána is ezt produkálja, csak teker. Tank 1/4-ig van.
Délelőtt 9kor kiparkoltam a garázsból, indult, mint minden hideg reggelen. Majd ide oda parkoltam 20 percen keresztül, De közben leállítottam a motort. Majd végül leparkoltam. És 2 óra múlva már nem indult. Nem értem.
Hibakódot nem dob,nincs.
Tegnap reggel elég darabosan indult, de utána pályáztam 200km-t és minden rendben volt. Rendszeresen használom, heti 2-3x pályázok, alkalmanként 200km-t.
Mi mehetett tönkre benne?
Köszi,
PZs
Ac pumpa jobb hátsó kérék elött egy picivel alul?
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDDi nem indul
«
Új hozzászólás #16071 Dátum:
2020.12.11 péntek, 21:29:20 »
Idézetet írta: Préti - 2020.12.11 péntek, 18:57:44
Sziasztok,
a probléma, hogy a kocsi nem indul. Kulcs elfordít, izzít, majd indítom, de csak teker, mintha üzemanyag vagy szikra hiánya lenne. Azt hittem akku, kivettem, feltöltöttem, és utána is ezt produkálja, csak teker. Tank 1/4-ig van.
Délelőtt 9kor kiparkoltam a garázsból, indult, mint minden hideg reggelen. Majd ide oda parkoltam 20 percen keresztül, De közben leállítottam a motort. Majd végül leparkoltam. És 2 óra múlva már nem indult. Nem értem.
Hibakódot nem dob,nincs.
Tegnap reggel elég darabosan indult, de utána pályáztam 200km-t és minden rendben volt. Rendszeresen használom, heti 2-3x pályázok, alkalmanként 200km-t.
Mi mehetett tönkre benne?
Köszi,
PZs
Húzd le az adagolóra menő üzemanyag csövet, ha indítózva jön rajta a go, akkor az AC működik
Amikor nekem meghalt az AC, akkor olyan vákumot csinált az adagoló, hogy ali lehetett lehúzni a csövet, amikor sikerült pukkant egyett, mint amikor a kihúzod a dugót a palackból
Valamint hasonló tünetet az adagoló főrelé okozott (igen ez az én vesszőparipám), ezt meg az akkutálca alatt találod, de ez addig addig szrakodott, míg végül nem indult abszolút, de akkor be is dobta a hibakódot.
Ha az AC is jó, meg a relé is, akkor az adagoló elektronikája halhatott meg
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Préti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 617
Válasz: TDDi nem indul
«
Új hozzászólás #16072 Dátum:
2021.01.05 kedd, 11:21:32 »
Sziasztok,
elkezdtem a hallottak alapján diagnosztizálni és üzemanyagszűrő csere után, féktisztító adagolással egyből beindult és azóta is megy, indul teszi a dolgát. Sajnos elmaradt, hogy üzemanyagszűrő csere után egyből beindítsam, megvártam míg lesz segítő -aki már indított ilyen autót féktisztítóval- és beindult. Ezt a szűrőt minden 2-ik olajcserekor szoktam cseréltetni, ami 30-35eKm-es csereciklus. De ezentúl minden olajcserekor.
Köszi a segítségeket!
PZs
Idézetet írta: Ferqo - 2020.12.11 péntek, 21:29:20
Húzd le az adagolóra menő üzemanyag csövet, ha indítózva jön rajta a go, akkor az AC működik
Amikor nekem meghalt az AC, akkor olyan vákumot csinált az adagoló, hogy ali lehetett lehúzni a csövet, amikor sikerült pukkant egyett, mint amikor a kihúzod a dugót a palackból
Valamint hasonló tünetet az adagoló főrelé okozott (igen ez az én vesszőparipám), ezt meg az akkutálca alatt találod, de ez addig addig szrakodott, míg végül nem indult abszolút, de akkor be is dobta a hibakódot.
Ha az AC is jó, meg a relé is, akkor az adagoló elektronikája halhatott meg
Naplózva
02'11
Mondeo Kombi
2.0 TDDI, Ghia+
Múlt:
96'03
Mondeo kombi
1.6, CLX
Préti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 617
Turbócső ?
«
Új hozzászólás #16073 Dátum:
2021.01.05 kedd, 11:26:21 »
Sziasztok,
csak gyorsításkor fújó hang szól az ablak felől, mintha a fűtésben vihar kerekedne és az fújna ki. De csak gyorsításkor, amikor a turbó is dolgozik (van nyomásmérő óra és amikor az elmozdul, jön a hang is).
A nyomásmérő óra csövét már lekötöttem és jön a hang.
Fűtést kikapcsoltam és jön a hang.
Van tippetek, hogy mi adhat ilyen fújó hangot? Van a motortérben a tűzfalhoz közel, kb középen vmi turbócső, ami befújhat vagy olyan közel van, hogy a hang olyannak tűnik, mintha befújna?
Köszi,
PZs
Naplózva
02'11
Mondeo Kombi
2.0 TDDI, Ghia+
Múlt:
96'03
Mondeo kombi
1.6, CLX
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Turbócső ?
«
Új hozzászólás #16074 Dátum:
2021.01.05 kedd, 14:59:30 »
Idézetet írta: Préti - 2021.01.05 kedd, 11:26:21
Sziasztok,
csak gyorsításkor fújó hang szól az ablak felől, mintha a fűtésben vihar kerekedne és az fújna ki. De csak gyorsításkor, amikor a turbó is dolgozik (van nyomásmérő óra és amikor az elmozdul, jön a hang is).
A nyomásmérő óra csövét már lekötöttem és jön a hang.
Fűtést kikapcsoltam és jön a hang.
Van tippetek, hogy mi adhat ilyen fújó hangot? Van a motortérben a tűzfalhoz közel, kb középen vmi turbócső, ami befújhat vagy olyan közel van, hogy a hang olyannak tűnik, mintha befújna?
Köszi,
PZs
közvetlenül a turbó van ott.adhatja az a hangot,illetve akár az első gumicső repedése is...vagy bármelyik másiké.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Préti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 617
Válasz: Turbócső ?
«
Új hozzászólás #16075 Dátum:
2021.01.05 kedd, 16:13:59 »
Köszi,
közben rájöttem, hogy ott a turbó és akkor cső is lesz ott. Biztos lesz repedés, mert 1 csepp olajfoltlett a kocsi alatt, kicsit gyengébb, viszont sokkal megnőtt a fogyasztása.
PZs
Idézetet írta: alf® - 2021.01.05 kedd, 14:59:30
közvetlenül a turbó van ott.adhatja az a hangot,illetve akár az első gumicső repedése is...vagy bármelyik másiké.
Naplózva
02'11
Mondeo Kombi
2.0 TDDI, Ghia+
Múlt:
96'03
Mondeo kombi
1.6, CLX
Préti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 617
Válasz: Turbócső ?
«
Új hozzászólás #16076 Dátum:
2021.01.10 vasárnap, 11:48:34 »
Sziasztok,
megtaláltam a repedt csövet. Az a cső, ami közvetlen a turbóra van kötve, kb 8-10cm hosszú és ~32-35mm a belső átmérője.
A probléma, hogy nem találok webes oldalakon ilyen csövet.
Esetleg vkinek van ehhez cikkszáma, vagy vmilyen azonosító száma, amivel kereshetném?
Köszi,
PZs
Idézetet írta: Préti - 2021.01.05 kedd, 16:13:59
Köszi,
közben rájöttem, hogy ott a turbó és akkor cső is lesz ott. Biztos lesz repedés, mert 1 csepp olajfoltlett a kocsi alatt, kicsit gyengébb, viszont sokkal megnőtt a fogyasztása.
PZs
Naplózva
02'11
Mondeo Kombi
2.0 TDDI, Ghia+
Múlt:
96'03
Mondeo kombi
1.6, CLX
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Turbócső ?
«
Új hozzászólás #16077 Dátum:
2021.01.10 vasárnap, 11:54:55 »
Idézetet írta: Préti - 2021.01.10 vasárnap, 11:48:34
Sziasztok,
megtaláltam a repedt csövet. Az a cső, ami közvetlen a turbóra van kötve, kb 8-10cm hosszú és ~32-35mm a belső átmérője.
A probléma, hogy nem találok webes oldalakon ilyen csövet.
Esetleg vkinek van ehhez cikkszáma, vagy vmilyen azonosító száma, amivel kereshetném?
Köszi,
PZs
https://ford.7zap.com/hu/car/99/6.5294/0/2307/18310/80206/#10
A 10es lesz.Menj be egy ford szervízbe.Vagy bontó.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Préti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 617
Válasz: Turbócső ?
«
Új hozzászólás #16078 Dátum:
2021.01.11 hétfő, 14:24:37 »
Nagyon köszi!
Így sokkal könnyebb lesz.
PZs
Idézetet írta: alf® - 2021.01.10 vasárnap, 11:54:55
https://ford.7zap.com/hu/car/99/6.5294/0/2307/18310/80206/#10
A 10es lesz.Menj be egy ford szervízbe.Vagy bontó.
Naplózva
02'11
Mondeo Kombi
2.0 TDDI, Ghia+
Múlt:
96'03
Mondeo kombi
1.6, CLX
villammagnes
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 91
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #16079 Dátum:
2021.01.17 vasárnap, 16:49:51 »
Sziasztok.
Az auto levizsgazott... De a vizsgáról kifele tolni kellett
Naplózva
Mk III TDDI KOMBI
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #16080 Dátum:
2021.01.17 vasárnap, 17:15:49 »
Idézetet írta: villammagnes - 2021.01.17 vasárnap, 16:49:51
Sziasztok.
Az auto levizsgazott... De a vizsgáról kifele tolni kellett
mitörtént?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
villammagnes
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 91
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #16081 Dátum:
2021.01.17 vasárnap, 17:25:53 »
Idézetet írta: alf® - 2021.01.17 vasárnap, 17:15:49
mitörtént?
P1664 adagolo elektronika megadta magat.... A fele uzenet nem ment el.
Jott ujabb hiba. Balrol jobbra az isszes muszer leteszteli magat egy sipszo utan es mint ha az akksi gyengelkedne.... Ez akksi problema?
Naplózva
Mk III TDDI KOMBI
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #16082 Dátum:
2021.01.17 vasárnap, 17:26:48 »
Idézetet írta: villammagnes - 2021.01.17 vasárnap, 17:25:53
P1664 adagolo elektronika megadta magat.... A fele uzenet nem ment el.
Jott ujabb hiba. Balrol jobbra az isszes muszer leteszteli magat egy sipszo utan es mint ha az akksi gyengelkedne.... Ez akksi problema?
akksi vagy testbábel hiba.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
villammagnes
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 91
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #16083 Dátum:
2021.01.17 vasárnap, 17:59:03 »
Idézetet írta: alf® - 2021.01.17 vasárnap, 17:26:48
akksi vagy testbábel hiba.
Koszonom!
Vizsgarol kitoltak, azt mondtak h valszeg cellazarlatos az akksi.... Vittem egy masikat, csak tekert, ki lett olvasva es kiirta h mi a problema... Adagolo elektronika elszallt, Erdekes... No mindegy renelem akksicsere helyrehozza
Naplózva
Mk III TDDI KOMBI
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #16084 Dátum:
2021.01.19 kedd, 08:35:41 »
Idézetet írta: villammagnes - 2021.01.17 vasárnap, 17:59:03
Koszonom!
Vizsgarol kitoltak, azt mondtak h valszeg cellazarlatos az akksi.... Vittem egy masikat, csak tekert, ki lett olvasva es kiirta h mi a problema... Adagolo elektronika elszallt, Erdekes... No mindegy renelem akksicsere helyrehozza
Aksi csere még soa nem oldott meg adagoló problémát! Adagoló elektronika javítás és a két mágnes szelep amit vezérel vezetékeinek cseréje kell és megy tovább! Elvileg!
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
villammagnes
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 91
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #16085 Dátum:
2021.01.20 szerda, 20:34:24 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2021.01.19 kedd, 08:35:41
Aksi csere még soa nem oldott meg adagoló problémát! Adagoló elektronika javítás és a két mágnes szelep amit vezérel vezetékeinek cseréje kell és megy tovább! Elvileg!
Persze h nem oldott még meg adagolo hibat akksi csere. Csak a vizsgárol kitolva ok ezt allitottak h akksi.... No. Sebaj
Elébe lejet menni egy ilyen adagolo elromlásnak...? Vagy ez csak jön-javittatja az ember azt megy tovább?
Naplózva
Mk III TDDI KOMBI
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #16086 Dátum:
2021.01.23 szombat, 12:55:01 »
Idézetet írta: villammagnes - 2021.01.20 szerda, 20:34:24
Persze h nem oldott még meg adagolo hibat akksi csere. Csak a vizsgárol kitolva ok ezt allitottak h akksi.... No. Sebaj
Elébe lejet menni egy ilyen adagolo elromlásnak...? Vagy ez csak jön-javittatja az ember azt megy tovább?
Általában az elektronikából kijövő két pár vezeték ami megy az adagoló kéz mágnesszelepére szokták ledobni idővel a szigetelést és összezáródik a drót. Időben cserélve elvileg ez a hiba elkerülhető. A mechanikai kopás ellen meg felújítás!
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
villammagnes
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 91
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #16087 Dátum:
2021.02.01 hétfő, 21:23:34 »
Sziasztok.
Váltáskor kb 2500as fordulaton kuplung benyom, vált 3ba visszaenged a kuplung es csat csat.... Ez kettostomegű? Leállitáskor cicergő hangja van, üresben semmi hang kuplung nyomas - felengedésre sem. Hol s merre induljak el a hibát feltárni?
Naplózva
Mk III TDDI KOMBI
villammagnes
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 91
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #16088 Dátum:
2021.02.02 kedd, 12:40:09 »
Idézetet írta: villammagnes - 2021.02.01 hétfő, 21:23:34
Sziasztok.
Váltáskor kb 2500as fordulaton kuplung benyom, vált 3ba visszaenged a kuplung es csat csat.... Ez kettostomegű? Leállitáskor cicergő hangja van, üresben semmi hang kuplung nyomas - felengedésre sem. Hol s merre induljak el a hibát feltárni?
Szerintem megvan a galád! Billenésgátló lesz a ludasmatyi!
Naplózva
Mk III TDDI KOMBI
Préti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 617
Reggeli, hideg indítás után leállás
«
Új hozzászólás #16089 Dátum:
2021.03.01 hétfő, 10:25:03 »
Sziasztok,
az utolsó pár alkalommal a reggeli első indítás után a motor beindul, majd lefullad. Így néz ki most az indítás reggelente:
beszállok, izzítás, majd indítás, amit simán elkap beröffen, majd megy 2-3 sec-et (normál, megszokott reggeli fordulaton) és lefullad, mintha elvágták volna. Utána újra izzít, indít és csak teker kb 5-8 sec-et közben nyomkodom a gázpedált és akkor elindul, köhögve-erőlködve, hatalmas füsttel kísérve ez tart kb 10sec-ig és utána kisimul az alapjárat és onnantól kezdve teszi a dolgát.
Csak reggel csinálja ezt; reggeli indítás utána autópályázok 90km-t, utána egy mélygarázsban pihen a kocsi 6 órát és a 6 óra állás után simán indul. Majd megy 5km-t Bp-en, utána kültéren áll 2 órát és utána is simán indul. Majd megint 90km pályázás és garázsba parkolás, ahol áll kb 12 órát. Próbáltam arra fogni, hogy biztos a hideg, de reggel a garázsban melegebb vagy közel azonos a hőmérséklet, mint délután az utcán.
Ezt mi okozhatja?
Olyan, mintha vhol elszökne az üzemanyag? De mi az a távolság ennél a rendszernél, ahol 2 sec távolságra van? Üzemanyagszűrő? Elektronika?
Köszi,
PZs
Naplózva
02'11
Mondeo Kombi
2.0 TDDI, Ghia+
Múlt:
96'03
Mondeo kombi
1.6, CLX
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: Reggeli, hideg indítás után leállás
«
Új hozzászólás #16090 Dátum:
2021.03.01 hétfő, 19:22:47 »
Idézetet írta: Préti - 2021.03.01 hétfő, 10:25:03
Sziasztok,
az utolsó pár alkalommal a reggeli első indítás után a motor beindul, majd lefullad. Így néz ki most az indítás reggelente:
beszállok, izzítás, majd indítás, amit simán elkap beröffen, majd megy 2-3 sec-et (normál, megszokott reggeli fordulaton) és lefullad, mintha elvágták volna. Utána újra izzít, indít és csak teker kb 5-8 sec-et közben nyomkodom a gázpedált és akkor elindul, köhögve-erőlködve, hatalmas füsttel kísérve ez tart kb 10sec-ig és utána kisimul az alapjárat és onnantól kezdve teszi a dolgát.
Csak reggel csinálja ezt; reggeli indítás utána autópályázok 90km-t, utána egy mélygarázsban pihen a kocsi 6 órát és a 6 óra állás után simán indul. Majd megy 5km-t Bp-en, utána kültéren áll 2 órát és utána is simán indul. Majd megint 90km pályázás és garázsba parkolás, ahol áll kb 12 órát. Próbáltam arra fogni, hogy biztos a hideg, de reggel a garázsban melegebb vagy közel azonos a hőmérséklet, mint délután az utcán.
Ezt mi okozhatja?
Olyan, mintha vhol elszökne az üzemanyag? De mi az a távolság ennél a rendszernél, ahol 2 sec távolságra van? Üzemanyagszűrő? Elektronika?
Köszi,
PZs
Valószínű üzemanyag ellátás gond. Vagy levegős a rendszer vagy az ac pumpa nem megy csak amit az adagoló szív!
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Préti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 617
Válasz: Reggeli, hideg indítás után leállás
«
Új hozzászólás #16091 Dátum:
2021.03.11 csütörtök, 10:29:20 »
Sziasztok,
valószínű adagoló hiba lesz.
Tudtok ajánlani megbízható adagoló javító, szerelő műhelyt Gyöngyös-Budapest vonzáskörzetében? Ha olyan, aki az adagolót is kiszereli, az még jobb lenne? De ha ezért Miskolc, Debrecen, Szolnokra kell levinni az adagolót vagy az autót, nekem most az is belefér!
Köszönettel,
PZs
Idézetet írta: Lacimanó - 2021.03.01 hétfő, 19:22:47
Valószínű üzemanyag ellátás gond. Vagy levegős a rendszer vagy az ac pumpa nem megy csak amit az adagoló szív!
Naplózva
02'11
Mondeo Kombi
2.0 TDDI, Ghia+
Múlt:
96'03
Mondeo kombi
1.6, CLX
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: Reggeli, hideg indítás után leállás
«
Új hozzászólás #16092 Dátum:
2021.03.11 csütörtök, 20:04:47 »
Idézetet írta: Préti - 2021.03.11 csütörtök, 10:29:20
Sziasztok,
valószínű adagoló hiba lesz.
Tudtok ajánlani megbízható adagoló javító, szerelő műhelyt Gyöngyös-Budapest vonzáskörzetében? Ha olyan, aki az adagolót is kiszereli, az még jobb lenne? De ha ezért Miskolc, Debrecen, Szolnokra kell levinni az adagolót vagy az autót, nekem most az is belefér!
Köszönettel,
PZs
Én itt csináltattam!
https://mkissmuhely2000bt.business.site/
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
specnaze
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 61
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #16093 Dátum:
2021.05.13 csütörtök, 13:51:47 »
Sziasztok! Kérdés! Stimmelhet az én autómba ez a turbó? Turbó száma:752233-5007s utána tud nézni valaki? Enyém változó geos 115lovas de erre a turbó számra nekem 2.2 dob ki
Naplózva
2001 2.0 tddi
villammagnes
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 91
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #16094 Dátum:
2021.05.16 vasárnap, 08:23:43 »
Sziasztok
Inditáskor kb 500rol epiti fel magát alapjáratra az auto kozben érdekes nyekkenő hangokat ad ki... (gondolom a főtengely szíjtárcsa kezdi megadni magát)
Normális ez az alacsonyrol valo felepites? Utána kisimul a járása... Mitől lehet ez? Hibakód nincs
Előre is köszönöm.
Naplózva
Mk III TDDI KOMBI
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #16095 Dátum:
2021.05.17 hétfő, 07:58:07 »
Idézetet írta: villammagnes - 2021.05.16 vasárnap, 08:23:43
Sziasztok
Inditáskor kb 500rol epiti fel magát alapjáratra az auto kozben érdekes nyekkenő hangokat ad ki... (gondolom a főtengely szíjtárcsa kezdi megadni magát)
Normális ez az alacsonyrol valo felepites? Utána kisimul a járása... Mitől lehet ez? Hibakód nincs
Előre is köszönöm.
Nekem akkor volt hasonló jelenség mikor az önindító ugyan tekert de nem kellő fordulatszámmal. A nyekegés lehet a szíjhajtás!
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Barny007
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 146
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #16096 Dátum:
2021.05.24 hétfő, 18:19:26 »
Sziasztok,
Motortartó bakot cserélnék, ilyen van benne (csatolt linkek). Ennek három pontos a felfogatása, olyat nem találok újat. Bele tehetem a két csavaros felfogatásút?
Ilyen van benne:
https://ibb.co/rMVhpXg
https://ibb.co/K9Zqy7z
Ilyet lehet kapni:
https://cromax.hu/motor/motorblokk_es_alkatreszei/motortarto_bak/motortarto_gumibak_ford_mondeo_2000-2007_diesel_17705
Köszi a segítséget
«
Utoljára szerkesztve: 2021.05.24 hétfő, 18:29:40 írta Barny007
»
Naplózva
Gyártás dátuma: 18.06.2001
Gépkocsi típus: Mondeo 2001-2007
Karosszéria kialakítás: 4 ajtós limuzin
Motor: 2.0L Duratorq DI (115PS)
Váltó: 5 fok kézi MTX75
Légkondicionáló: automatik
• Genkben készült
• EGR Off
villammagnes
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 91
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #16097 Dátum:
2021.07.06 kedd, 15:40:06 »
Sziasztok!
Tddi - n leállításkor, illetve inditáskor néha becicereg valami.... Illetve kis időn belül 2db főtengely szíjtárcsát evett meg....
A kérdés hogy ezek szabadunfutós generátorral vannak szerelve?illetve hogy okozhatja e a generátor ezt a hanghatást... Avagy a kettőstömegű lendkerék kezd rosszalkodni? (benyomott kuplunggal leállításkor is van ha gjelenség)
Naplózva
Mk III TDDI KOMBI
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #16098 Dátum:
2021.07.06 kedd, 18:20:25 »
Idézetet írta: villammagnes - 2021.07.06 kedd, 15:40:06
Sziasztok!
Tddi - n leállításkor, illetve inditáskor néha becicereg valami.... Illetve kis időn belül 2db főtengely szíjtárcsát evett meg....
A kérdés hogy ezek szabadunfutós generátorral vannak szerelve?illetve hogy okozhatja e a generátor ezt a hanghatást... Avagy a kettőstömegű lendkerék kezd rosszalkodni? (benyomott kuplunggal leállításkor is van ha gjelenség)
gyárilag nem szabadonfutós.
A generátor szíjfeszítő haldoklik,illetve a szíjrendszerben bármi.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
villammagnes
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 91
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #16099 Dátum:
2021.07.08 csütörtök, 17:49:34 »
Minden napra jut valami jó szinte
Hazaérve a nagy városba.... Dugozva persze.... Beállok parkoloba klimát kinyomom.... Erre elkezd villogni, halványan pislákolni az olajnyomás jelző kis olajlámpás.
Mi anhiba oka? Olajgomba, vagy valami kis elektromos marhaság?
Vagy kinakar jönni belőle a dzsin?
?
Naplózva
Mk III TDDI KOMBI
Oldalak:
1
...
315
316
317
318
319
320
321
[
322
]
323
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ