Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 08:59:55 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 315 316 317 318 319 320 321 [322] 323 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 5102390 alkalommal)
0 Felhasználó és 23 vendég van a témában
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #16050 Dátum: 2020.07.24 péntek, 20:44:30 »

sziasztok.
főtengely szíjtárcsa elhalálozásának mik a jelei?

Egyre hangosabb nyiszorog zörög vagy nem adja át a hajtást végstádium!
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #16051 Dátum: 2020.07.24 péntek, 21:15:52 »

sziasztok.
főtengely szíjtárcsa elhalálozásának mik a jelei?

van egy maradékom, ami félrediagnosztizálás miatt kerüt ki, ha kell szivesen odaadom, Óbudán átvehető.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
villammagnes
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 91



E-mail
« Új hozzászólás #16052 Dátum: 2020.07.25 szombat, 22:28:57 »

van egy maradékom, ami félrediagnosztizálás miatt kerüt ki, ha kell szivesen odaadom, Óbudán átvehető.
szia. milyen allapotu? mennyire gondoltál árban?
Naplózva

Mk III TDDI KOMBI
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #16053 Dátum: 2020.07.26 vasárnap, 11:43:03 »

szia. milyen allapotu? mennyire gondoltál árban?
Szerintem még használható, de igazából fogalmam sincs.
Szétesve nincs.
Nem kérek érte pénzt, sajnàlnám kidobni, ha tudod hasznàld fel.
Ha érdekel püben keress meg.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
kovatsricsi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1


E-mail
« Új hozzászólás #16054 Dátum: 2020.08.25 kedd, 20:34:08 »

Sziasztok.
Van egy 2002 tddi kombim.
Na most az a baj, hogy p0148 hibakódot dobja ki.
Elvileg az autóban nincs üzemanyag pumpa
Adagoló vezérlés lett cserélve, tanítás megvolt utánna.
Nem találtam szakadt csovet ami eresztene.
Üzemanyag szűrő cserélve van.
Valakinek valami ötlete van?
Ezeken a kodokon kívül van még
Nem tudom közé van e ehez a kódhoz.
P0404 egr nyitva
P1631 teljesítmény relé probléma
Életemben nem halottam meg ilyen rellerol.
B1262 elektromos hőmérséklet szabályozó
B1263 az akkumulátor hatarerteken kívül van.
Akkumulátor teljesen feltoltve teszem hozzá.
Akinek van ötlete ne tartsa magában.
Köszi. Smiley
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #16055 Dátum: 2020.08.30 vasárnap, 09:22:30 »

Sziasztok.
Van egy 2002 tddi kombim.
Na most az a baj, hogy p0148 hibakódot dobja ki.
Elvileg az autóban nincs üzemanyag pumpa
Adagoló vezérlés lett cserélve, tanítás megvolt utánna.
Nem találtam szakadt csovet ami eresztene.
Üzemanyag szűrő cserélve van.
Valakinek valami ötlete van?
Ezeken a kodokon kívül van még
Nem tudom közé van e ehez a kódhoz.
P0404 egr nyitva
P1631 teljesítmény relé probléma
Életemben nem halottam meg ilyen rellerol.
B1262 elektromos hőmérséklet szabályozó
B1263 az akkumulátor hatarerteken kívül van.
Akkumulátor teljesen feltoltve teszem hozzá.
Akinek van ötlete ne tartsa magában.
Köszi. Smiley
A 115 Lovasban van AC pumpa a jobb hátsó kerék elött a hátsó űlés alatt alul. Kellene hibakódot törölni mert lehet az inditózástól lemerült aksi miatt van beírva sok hiba. Relé meg az aksi alatt lakik, és az is el tud pusztulni. TDDI nél vákumos az EGR nincs visszajelzés, passz.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
villammagnes
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 91



E-mail
« Új hozzászólás #16056 Dátum: 2020.09.10 csütörtök, 22:10:04 »

sziasztok!
2.0 tddi 116lovasnal....a katalizátor kiiktatasa után mik a tapasztalatok? nyomaték? fogyasztás? esetleg erőbeli külömbség van?
köszi előre is!
üdv!
Naplózva

Mk III TDDI KOMBI
ywerd
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222



« Új hozzászólás #16057 Dátum: 2020.09.10 csütörtök, 22:18:07 »

sziasztok!
2.0 tddi 116lovasnal....a katalizátor kiiktatasa után mik a tapasztalatok? nyomaték? fogyasztás? esetleg erőbeli külömbség van?
köszi előre is!
üdv!
"katalizátor kiiktatasa után mik a tapasztalatok?"...drágább műszaki,nagyobb szennyezés,ha elkapnak lehet menni szigorított vizsgára(több hónap várakozás)...szóval csupa móka és kacagás. police
Naplózva

Ex:mk3 mondeo 2.0 benzin,yaris hybrid,c-zero,tesla model 3

Most:Tesla model Y long range
villammagnes
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 91



E-mail
« Új hozzászólás #16058 Dátum: 2020.09.16 szerda, 18:10:29 »

sziasztok.
rövid oldali féltengely szimering csere előtt állok.
lengőkar a csonkálványbol ki, csavar lazit oke a csonkálványbol féltengely ki... no de a valtobol hogy jön ki a féltengely?
Naplózva

Mk III TDDI KOMBI
villammagnes
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 91



E-mail
« Új hozzászólás #16059 Dátum: 2020.09.28 hétfő, 22:08:21 »

sziasztok.
rövid oldali féltengely szimering csere előtt állok.
lengőkar a csonkálványbol ki, csavar lazit oke a csonkálványbol féltengely ki... no de a valtobol hogy jön ki a féltengely?
nos a csere megvolt... igaz h a hosszabbik oldal csepegett de hiba kiiktatva, kifelé szarrá baszodik a rossz szimering de annak aztan olynindegy.... visszafelé kissé szenvedés.... de negoldva. váltóolaj visszatoltve szintig... s lőn világosság nem csepeg, folyik semmi
Naplózva

Mk III TDDI KOMBI
villammagnes
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 91



E-mail
« Új hozzászólás #16060 Dátum: 2020.09.28 hétfő, 22:10:20 »

tddi.... egr ledugózásrol valakinek tapasztalat?
tudom tudom ez olyan mint a katalizátor kiiktatos kérdésem...
Naplózva

Mk III TDDI KOMBI
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #16061 Dátum: 2020.09.29 kedd, 05:50:51 »

tddi.... egr ledugózásrol valakinek tapasztalat?
tudom tudom ez olyan mint a katalizátor kiiktatos kérdésem...
Sokan csinálták ezt is.
Sokkal kevésbé kormolódik, koszolódik a szivósor.
A Tddi nem is gyújt rá hibalámpát.
Azért lássuk be ez egy 20 éves autó, euro3 as motorral.
Kormol ez így is úgy is. Ennél sokkal nagyobb bajokkal mennek autók az utakon.
Szerintem nyugodtan dugózd le.
Ha ezzel együtt a szívósort kitakarítod, jobban mehet az autó is.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
villammagnes
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 91



E-mail
« Új hozzászólás #16062 Dátum: 2020.10.09 péntek, 15:46:05 »

tddi.... egr ledugózásrol valakinek tapasztalat?
tudom tudom ez olyan mint a katalizátor kiiktatos kérdésem...
ahogy néztem nekem az egr én van stekker... marad minden a helyén csak kap egy kis lemezlapot és ennyi?
Naplózva

Mk III TDDI KOMBI
villammagnes
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 91



E-mail
« Új hozzászólás #16063 Dátum: 2020.11.15 vasárnap, 17:51:16 »

sziasztok.
tddi.... csata"CSIP" tuning gál ki hogyan áll, állt?
mit lehet belőle kihozni?
Naplózva

Mk III TDDI KOMBI
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #16064 Dátum: 2020.11.16 hétfő, 21:37:28 »

sziasztok.
tddi.... csata"CSIP" tuning gál ki hogyan áll, állt?
mit lehet belőle kihozni?
? Kicssit bővebben mit szeretnél?
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
villammagnes
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 91



E-mail
« Új hozzászólás #16065 Dátum: 2020.11.18 szerda, 17:02:14 »

? Kicssit bővebben mit szeretnél?

szia. igazából valami "csíp" tuningot.. . mit lehet, mit szabad.... optimalizálni.... kicsi plusz erot. egyáltalán érdemes e?!
Naplózva

Mk III TDDI KOMBI
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #16066 Dátum: 2020.11.20 péntek, 13:18:35 »

? Kicssit bővebben mit szeretnél?

szia. igazából valami "csíp" tuningot.. . mit lehet, mit szabad.... optimalizálni.... kicsi plusz erot. egyáltalán érdemes e?!
Lehet optomalizálni kicsit átírják a szoftverét nekem is így működik már 6 éve alul rugalmasabb és kevésbé érződik a túrbólyuk, gyorsul is ha kell
. fogyasztás kb 1 lit kevesebb lett addig 7,5 8 l jártam a várost most 6-7 között. Hosszútávon 5,5-6 lit.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
villammagnes
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 91



E-mail
« Új hozzászólás #16067 Dátum: 2020.11.20 péntek, 17:15:28 »

? Kicssit bővebben mit szeretnél?

szia. igazából valami "csíp" tuningot.. . mit lehet, mit szabad.... optimalizálni.... kicsi plusz erot. egyáltalán érdemes e?!

Mit kóstál pénzben egy ilyen beavatkozás?
Naplózva

Mk III TDDI KOMBI
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #16068 Dátum: 2020.11.25 szerda, 13:02:22 »

Mit kóstál pénzben egy ilyen beavatkozás?
Mai árakat nem tudom nekem 12 ben 45e volt szerinem ma olyan 70-80e körül lehet.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Préti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 617



« Új hozzászólás #16069 Dátum: 2020.12.11 péntek, 18:57:44 »

Sziasztok,
a probléma, hogy a kocsi nem indul. Kulcs elfordít, izzít, majd indítom, de csak teker, mintha üzemanyag vagy szikra hiánya lenne. Azt hittem akku, kivettem, feltöltöttem, és utána is ezt produkálja, csak teker. Tank 1/4-ig van.
Délelőtt 9kor kiparkoltam a garázsból, indult, mint minden hideg reggelen. Majd ide oda parkoltam 20 percen keresztül, De közben leállítottam a motort. Majd végül leparkoltam. És 2 óra múlva már nem indult. Nem értem.
Hibakódot nem dob,nincs.
Tegnap reggel elég darabosan indult, de utána pályáztam 200km-t és minden rendben volt. Rendszeresen használom, heti 2-3x pályázok, alkalmanként 200km-t.
Mi mehetett tönkre benne?
Köszi,
PZs  rinya
Naplózva

02'11 Mondeo Kombi 2.0 TDDI, Ghia+  nyes
Múlt:
96'03 Mondeo kombi 1.6, CLX  rinya
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #16070 Dátum: 2020.12.11 péntek, 20:25:30 »

Sziasztok,
a probléma, hogy a kocsi nem indul. Kulcs elfordít, izzít, majd indítom, de csak teker, mintha üzemanyag vagy szikra hiánya lenne. Azt hittem akku, kivettem, feltöltöttem, és utána is ezt produkálja, csak teker. Tank 1/4-ig van.
Délelőtt 9kor kiparkoltam a garázsból, indult, mint minden hideg reggelen. Majd ide oda parkoltam 20 percen keresztül, De közben leállítottam a motort. Majd végül leparkoltam. És 2 óra múlva már nem indult. Nem értem.
Hibakódot nem dob,nincs.
Tegnap reggel elég darabosan indult, de utána pályáztam 200km-t és minden rendben volt. Rendszeresen használom, heti 2-3x pályázok, alkalmanként 200km-t.
Mi mehetett tönkre benne?
Köszi,
PZs  rinya
Ac pumpa jobb hátsó kérék elött egy picivel alul?
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #16071 Dátum: 2020.12.11 péntek, 21:29:20 »

Sziasztok,
a probléma, hogy a kocsi nem indul. Kulcs elfordít, izzít, majd indítom, de csak teker, mintha üzemanyag vagy szikra hiánya lenne. Azt hittem akku, kivettem, feltöltöttem, és utána is ezt produkálja, csak teker. Tank 1/4-ig van.
Délelőtt 9kor kiparkoltam a garázsból, indult, mint minden hideg reggelen. Majd ide oda parkoltam 20 percen keresztül, De közben leállítottam a motort. Majd végül leparkoltam. És 2 óra múlva már nem indult. Nem értem.
Hibakódot nem dob,nincs.
Tegnap reggel elég darabosan indult, de utána pályáztam 200km-t és minden rendben volt. Rendszeresen használom, heti 2-3x pályázok, alkalmanként 200km-t.
Mi mehetett tönkre benne?
Köszi,
PZs  rinya

Húzd le az adagolóra menő üzemanyag csövet, ha indítózva jön rajta a go, akkor az AC  működik
Amikor nekem meghalt az AC, akkor olyan vákumot csinált az adagoló, hogy ali lehetett lehúzni a csövet, amikor sikerült pukkant egyett, mint amikor a kihúzod a dugót a palackból

Valamint hasonló tünetet az adagoló főrelé okozott (igen ez az én vesszőparipám), ezt meg az akkutálca alatt találod, de ez addig addig szrakodott, míg végül nem indult abszolút, de akkor be is dobta a hibakódot.

Ha az AC is jó, meg a relé is, akkor az adagoló elektronikája halhatott meg
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Préti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 617



« Új hozzászólás #16072 Dátum: 2021.01.05 kedd, 11:21:32 »

Sziasztok,
elkezdtem a hallottak alapján diagnosztizálni és üzemanyagszűrő csere után, féktisztító adagolással egyből beindult és azóta is megy, indul teszi a dolgát. Sajnos elmaradt, hogy üzemanyagszűrő csere után egyből beindítsam, megvártam míg lesz segítő -aki már indított ilyen autót féktisztítóval- és beindult. Ezt a szűrőt minden 2-ik olajcserekor szoktam cseréltetni, ami 30-35eKm-es csereciklus. De ezentúl minden olajcserekor.
Köszi a segítségeket!
PZs



Húzd le az adagolóra menő üzemanyag csövet, ha indítózva jön rajta a go, akkor az AC  működik
Amikor nekem meghalt az AC, akkor olyan vákumot csinált az adagoló, hogy ali lehetett lehúzni a csövet, amikor sikerült pukkant egyett, mint amikor a kihúzod a dugót a palackból

Valamint hasonló tünetet az adagoló főrelé okozott (igen ez az én vesszőparipám), ezt meg az akkutálca alatt találod, de ez addig addig szrakodott, míg végül nem indult abszolút, de akkor be is dobta a hibakódot.

Ha az AC is jó, meg a relé is, akkor az adagoló elektronikája halhatott meg

Naplózva

02'11 Mondeo Kombi 2.0 TDDI, Ghia+  nyes
Múlt:
96'03 Mondeo kombi 1.6, CLX  rinya
Préti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 617



« Új hozzászólás #16073 Dátum: 2021.01.05 kedd, 11:26:21 »

Sziasztok,
csak gyorsításkor fújó hang szól az ablak felől, mintha a fűtésben vihar kerekedne és az fújna ki. De csak gyorsításkor, amikor a turbó is dolgozik (van nyomásmérő óra és amikor az elmozdul, jön a hang is).
A nyomásmérő óra csövét már lekötöttem és jön a hang.
Fűtést kikapcsoltam és jön a hang.

Van tippetek, hogy mi adhat ilyen fújó hangot? Van a motortérben a tűzfalhoz közel, kb középen vmi turbócső, ami befújhat vagy olyan közel van, hogy a hang olyannak tűnik, mintha befújna?

Köszi,
PZs
Naplózva

02'11 Mondeo Kombi 2.0 TDDI, Ghia+  nyes
Múlt:
96'03 Mondeo kombi 1.6, CLX  rinya
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #16074 Dátum: 2021.01.05 kedd, 14:59:30 »

Sziasztok,
csak gyorsításkor fújó hang szól az ablak felől, mintha a fűtésben vihar kerekedne és az fújna ki. De csak gyorsításkor, amikor a turbó is dolgozik (van nyomásmérő óra és amikor az elmozdul, jön a hang is).
A nyomásmérő óra csövét már lekötöttem és jön a hang.
Fűtést kikapcsoltam és jön a hang.

Van tippetek, hogy mi adhat ilyen fújó hangot? Van a motortérben a tűzfalhoz közel, kb középen vmi turbócső, ami befújhat vagy olyan közel van, hogy a hang olyannak tűnik, mintha befújna?

Köszi,
PZs
közvetlenül a turbó van ott.adhatja az a hangot,illetve akár az első gumicső repedése is...vagy bármelyik másiké.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Préti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 617



« Új hozzászólás #16075 Dátum: 2021.01.05 kedd, 16:13:59 »

Köszi,
közben rájöttem, hogy ott a turbó és akkor cső is lesz ott. Biztos lesz repedés, mert 1 csepp olajfoltlett a kocsi alatt, kicsit gyengébb, viszont sokkal megnőtt a fogyasztása.
PZs
közvetlenül a turbó van ott.adhatja az a hangot,illetve akár az első gumicső repedése is...vagy bármelyik másiké.
Naplózva

02'11 Mondeo Kombi 2.0 TDDI, Ghia+  nyes
Múlt:
96'03 Mondeo kombi 1.6, CLX  rinya
Préti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 617



« Új hozzászólás #16076 Dátum: 2021.01.10 vasárnap, 11:48:34 »

Sziasztok,
megtaláltam a repedt csövet. Az a cső, ami közvetlen a turbóra van kötve, kb 8-10cm hosszú és ~32-35mm a belső átmérője.
A probléma, hogy nem találok webes oldalakon ilyen csövet.
Esetleg vkinek van ehhez cikkszáma, vagy vmilyen azonosító száma, amivel kereshetném?
Köszi,
PZs


Köszi,
közben rájöttem, hogy ott a turbó és akkor cső is lesz ott. Biztos lesz repedés, mert 1 csepp olajfoltlett a kocsi alatt, kicsit gyengébb, viszont sokkal megnőtt a fogyasztása.
PZs
Naplózva

02'11 Mondeo Kombi 2.0 TDDI, Ghia+  nyes
Múlt:
96'03 Mondeo kombi 1.6, CLX  rinya
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #16077 Dátum: 2021.01.10 vasárnap, 11:54:55 »

Sziasztok,
megtaláltam a repedt csövet. Az a cső, ami közvetlen a turbóra van kötve, kb 8-10cm hosszú és ~32-35mm a belső átmérője.
A probléma, hogy nem találok webes oldalakon ilyen csövet.
Esetleg vkinek van ehhez cikkszáma, vagy vmilyen azonosító száma, amivel kereshetném?
Köszi,
PZs


https://ford.7zap.com/hu/car/99/6.5294/0/2307/18310/80206/#10

A 10es lesz.Menj be egy ford szervízbe.Vagy bontó.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Préti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 617



« Új hozzászólás #16078 Dátum: 2021.01.11 hétfő, 14:24:37 »

Nagyon köszi!
Így sokkal könnyebb lesz.
PZs
https://ford.7zap.com/hu/car/99/6.5294/0/2307/18310/80206/#10

A 10es lesz.Menj be egy ford szervízbe.Vagy bontó.
Naplózva

02'11 Mondeo Kombi 2.0 TDDI, Ghia+  nyes
Múlt:
96'03 Mondeo kombi 1.6, CLX  rinya
villammagnes
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 91



E-mail
« Új hozzászólás #16079 Dátum: 2021.01.17 vasárnap, 16:49:51 »

Sziasztok.
Az auto levizsgazott... De a vizsgáról kifele tolni kellett
Naplózva

Mk III TDDI KOMBI
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #16080 Dátum: 2021.01.17 vasárnap, 17:15:49 »

Sziasztok.
Az auto levizsgazott... De a vizsgáról kifele tolni kellett
mitörtént?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
villammagnes
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 91



E-mail
« Új hozzászólás #16081 Dátum: 2021.01.17 vasárnap, 17:25:53 »

mitörtént?
P1664 adagolo elektronika megadta magat.... A fele uzenet nem ment el.
Jott ujabb hiba. Balrol jobbra az isszes muszer leteszteli magat egy sipszo utan es mint ha az akksi gyengelkedne.... Ez akksi problema?
Naplózva

Mk III TDDI KOMBI
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #16082 Dátum: 2021.01.17 vasárnap, 17:26:48 »

P1664 adagolo elektronika megadta magat.... A fele uzenet nem ment el.
Jott ujabb hiba. Balrol jobbra az isszes muszer leteszteli magat egy sipszo utan es mint ha az akksi gyengelkedne.... Ez akksi problema?
akksi vagy testbábel hiba.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
villammagnes
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 91



E-mail
« Új hozzászólás #16083 Dátum: 2021.01.17 vasárnap, 17:59:03 »

akksi vagy testbábel hiba.
Koszonom!
Vizsgarol kitoltak, azt mondtak h valszeg cellazarlatos az akksi.... Vittem egy masikat, csak tekert, ki lett olvasva es kiirta h mi a problema... Adagolo elektronika elszallt, Erdekes... No mindegy renelem akksicsere helyrehozza Cheesy
Naplózva

Mk III TDDI KOMBI
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #16084 Dátum: 2021.01.19 kedd, 08:35:41 »

Koszonom!
Vizsgarol kitoltak, azt mondtak h valszeg cellazarlatos az akksi.... Vittem egy masikat, csak tekert, ki lett olvasva es kiirta h mi a problema... Adagolo elektronika elszallt, Erdekes... No mindegy renelem akksicsere helyrehozza Cheesy
Aksi csere még soa nem oldott meg adagoló problémát! Adagoló elektronika javítás és a két mágnes szelep amit vezérel vezetékeinek cseréje kell és megy tovább! Elvileg!
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
villammagnes
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 91



E-mail
« Új hozzászólás #16085 Dátum: 2021.01.20 szerda, 20:34:24 »

Aksi csere még soa nem oldott meg adagoló problémát! Adagoló elektronika javítás és a két mágnes szelep amit vezérel vezetékeinek cseréje kell és megy tovább! Elvileg!
Persze h nem oldott még meg adagolo hibat akksi csere. Csak a vizsgárol kitolva ok ezt allitottak h akksi.... No. Sebaj

Elébe lejet menni egy ilyen adagolo elromlásnak...? Vagy ez csak jön-javittatja az ember azt megy tovább?
Naplózva

Mk III TDDI KOMBI
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #16086 Dátum: 2021.01.23 szombat, 12:55:01 »

Persze h nem oldott még meg adagolo hibat akksi csere. Csak a vizsgárol kitolva ok ezt allitottak h akksi.... No. Sebaj

Elébe lejet menni egy ilyen adagolo elromlásnak...? Vagy ez csak jön-javittatja az ember azt megy tovább?
Általában az elektronikából kijövő két pár vezeték ami megy az adagoló kéz mágnesszelepére szokták ledobni idővel a szigetelést és összezáródik a drót. Időben cserélve elvileg ez a hiba elkerülhető. A mechanikai kopás ellen meg felújítás!

Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
villammagnes
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 91



E-mail
« Új hozzászólás #16087 Dátum: 2021.02.01 hétfő, 21:23:34 »

Sziasztok.
Váltáskor kb 2500as fordulaton kuplung benyom, vált 3ba visszaenged a kuplung es csat csat.... Ez kettostomegű? Leállitáskor cicergő hangja van, üresben semmi hang kuplung nyomas - felengedésre sem. Hol s merre induljak el a hibát feltárni?
Naplózva

Mk III TDDI KOMBI
villammagnes
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 91



E-mail
« Új hozzászólás #16088 Dátum: 2021.02.02 kedd, 12:40:09 »

Sziasztok.
Váltáskor kb 2500as fordulaton kuplung benyom, vált 3ba visszaenged a kuplung es csat csat.... Ez kettostomegű? Leállitáskor cicergő hangja van, üresben semmi hang kuplung nyomas - felengedésre sem. Hol s merre induljak el a hibát feltárni?
Szerintem megvan a galád! Billenésgátló lesz a ludasmatyi!
Naplózva

Mk III TDDI KOMBI
Préti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 617



« Új hozzászólás #16089 Dátum: 2021.03.01 hétfő, 10:25:03 »

Sziasztok,
az utolsó pár alkalommal a reggeli első indítás után a motor beindul, majd lefullad. Így néz ki most az indítás reggelente:
beszállok, izzítás, majd indítás, amit simán elkap beröffen, majd megy 2-3 sec-et (normál, megszokott reggeli fordulaton) és lefullad, mintha elvágták volna. Utána újra izzít, indít és csak teker kb 5-8 sec-et közben nyomkodom a gázpedált és akkor elindul, köhögve-erőlködve, hatalmas füsttel kísérve ez tart kb 10sec-ig és utána kisimul az alapjárat és onnantól kezdve teszi a dolgát.
Csak reggel csinálja ezt; reggeli indítás utána autópályázok 90km-t, utána egy mélygarázsban pihen a kocsi 6 órát és a 6 óra állás után simán indul. Majd megy 5km-t Bp-en, utána kültéren áll 2 órát és utána is simán indul. Majd megint 90km pályázás és garázsba parkolás, ahol áll kb 12 órát. Próbáltam arra fogni, hogy biztos a hideg, de reggel a garázsban melegebb vagy közel azonos a hőmérséklet, mint délután az utcán.
Ezt mi okozhatja?
Olyan, mintha vhol elszökne az üzemanyag? De mi az a távolság ennél a rendszernél, ahol 2 sec távolságra van? Üzemanyagszűrő? Elektronika?
 Köszi,
PZs worship
Naplózva

02'11 Mondeo Kombi 2.0 TDDI, Ghia+  nyes
Múlt:
96'03 Mondeo kombi 1.6, CLX  rinya
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #16090 Dátum: 2021.03.01 hétfő, 19:22:47 »

Sziasztok,
az utolsó pár alkalommal a reggeli első indítás után a motor beindul, majd lefullad. Így néz ki most az indítás reggelente:
beszállok, izzítás, majd indítás, amit simán elkap beröffen, majd megy 2-3 sec-et (normál, megszokott reggeli fordulaton) és lefullad, mintha elvágták volna. Utána újra izzít, indít és csak teker kb 5-8 sec-et közben nyomkodom a gázpedált és akkor elindul, köhögve-erőlködve, hatalmas füsttel kísérve ez tart kb 10sec-ig és utána kisimul az alapjárat és onnantól kezdve teszi a dolgát.
Csak reggel csinálja ezt; reggeli indítás utána autópályázok 90km-t, utána egy mélygarázsban pihen a kocsi 6 órát és a 6 óra állás után simán indul. Majd megy 5km-t Bp-en, utána kültéren áll 2 órát és utána is simán indul. Majd megint 90km pályázás és garázsba parkolás, ahol áll kb 12 órát. Próbáltam arra fogni, hogy biztos a hideg, de reggel a garázsban melegebb vagy közel azonos a hőmérséklet, mint délután az utcán.
Ezt mi okozhatja?
Olyan, mintha vhol elszökne az üzemanyag? De mi az a távolság ennél a rendszernél, ahol 2 sec távolságra van? Üzemanyagszűrő? Elektronika?
 Köszi,
PZs worship
Valószínű üzemanyag ellátás gond. Vagy levegős a rendszer vagy az ac pumpa nem megy csak amit az adagoló szív!
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Préti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 617



« Új hozzászólás #16091 Dátum: 2021.03.11 csütörtök, 10:29:20 »

Sziasztok,
valószínű adagoló hiba lesz.
Tudtok ajánlani megbízható adagoló javító, szerelő műhelyt Gyöngyös-Budapest vonzáskörzetében? Ha olyan, aki az adagolót is kiszereli, az még jobb lenne? De ha ezért Miskolc, Debrecen, Szolnokra kell levinni az adagolót vagy az autót, nekem most az is belefér!
Köszönettel,
PZs



Valószínű üzemanyag ellátás gond. Vagy levegős a rendszer vagy az ac pumpa nem megy csak amit az adagoló szív!

Naplózva

02'11 Mondeo Kombi 2.0 TDDI, Ghia+  nyes
Múlt:
96'03 Mondeo kombi 1.6, CLX  rinya
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #16092 Dátum: 2021.03.11 csütörtök, 20:04:47 »

Sziasztok,
valószínű adagoló hiba lesz.
Tudtok ajánlani megbízható adagoló javító, szerelő műhelyt Gyöngyös-Budapest vonzáskörzetében? Ha olyan, aki az adagolót is kiszereli, az még jobb lenne? De ha ezért Miskolc, Debrecen, Szolnokra kell levinni az adagolót vagy az autót, nekem most az is belefér!
Köszönettel,
PZs



Én itt csináltattam!  https://mkissmuhely2000bt.business.site/
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
specnaze
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 61



« Új hozzászólás #16093 Dátum: 2021.05.13 csütörtök, 13:51:47 »

Sziasztok!  Kérdés! Stimmelhet az én autómba ez a turbó? Turbó száma:752233-5007s utána tud nézni valaki? Enyém változó geos 115lovas de erre a turbó számra nekem 2.2 dob ki
Naplózva

2001   2.0 tddi
villammagnes
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 91



E-mail
« Új hozzászólás #16094 Dátum: 2021.05.16 vasárnap, 08:23:43 »

Sziasztok
Inditáskor kb 500rol epiti fel magát alapjáratra az auto kozben érdekes nyekkenő hangokat ad ki... (gondolom a főtengely szíjtárcsa kezdi megadni magát)
Normális ez az alacsonyrol valo felepites? Utána kisimul a járása... Mitől lehet ez?  Hibakód nincs
Előre is köszönöm.
Naplózva

Mk III TDDI KOMBI
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #16095 Dátum: 2021.05.17 hétfő, 07:58:07 »

Sziasztok
Inditáskor kb 500rol epiti fel magát alapjáratra az auto kozben érdekes nyekkenő hangokat ad ki... (gondolom a főtengely szíjtárcsa kezdi megadni magát)
Normális ez az alacsonyrol valo felepites? Utána kisimul a járása... Mitől lehet ez?  Hibakód nincs
Előre is köszönöm.
Nekem akkor volt hasonló jelenség mikor az önindító ugyan tekert de nem kellő fordulatszámmal. A nyekegés lehet a szíjhajtás!

Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Barny007
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 146



« Új hozzászólás #16096 Dátum: 2021.05.24 hétfő, 18:19:26 »

Sziasztok,

Motortartó bakot cserélnék, ilyen van benne (csatolt linkek). Ennek három pontos a felfogatása, olyat nem találok újat. Bele tehetem a két csavaros felfogatásút?

Ilyen van benne:
https://ibb.co/rMVhpXg
https://ibb.co/K9Zqy7z

Ilyet lehet kapni:
https://cromax.hu/motor/motorblokk_es_alkatreszei/motortarto_bak/motortarto_gumibak_ford_mondeo_2000-2007_diesel_17705

Köszi a segítséget
« Utoljára szerkesztve: 2021.05.24 hétfő, 18:29:40 írta Barny007 » Naplózva

Gyártás dátuma:   18.06.2001
Gépkocsi típus:   Mondeo 2001-2007
Karosszéria kialakítás:   4 ajtós limuzin
Motor:   2.0L Duratorq DI (115PS)
Váltó:   5 fok kézi MTX75
Légkondicionáló:   automatik
• Genkben készült
• EGR Off
villammagnes
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 91



E-mail
« Új hozzászólás #16097 Dátum: 2021.07.06 kedd, 15:40:06 »

Sziasztok!
Tddi - n leállításkor, illetve inditáskor néha becicereg valami.... Illetve kis időn belül 2db főtengely szíjtárcsát evett meg....
A kérdés hogy ezek szabadunfutós generátorral vannak szerelve?illetve hogy okozhatja e a generátor ezt a hanghatást... Avagy a kettőstömegű lendkerék kezd rosszalkodni? (benyomott kuplunggal leállításkor is van ha gjelenség)
Naplózva

Mk III TDDI KOMBI
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #16098 Dátum: 2021.07.06 kedd, 18:20:25 »

Sziasztok!
Tddi - n leállításkor, illetve inditáskor néha becicereg valami.... Illetve kis időn belül 2db főtengely szíjtárcsát evett meg....
A kérdés hogy ezek szabadunfutós generátorral vannak szerelve?illetve hogy okozhatja e a generátor ezt a hanghatást... Avagy a kettőstömegű lendkerék kezd rosszalkodni? (benyomott kuplunggal leállításkor is van ha gjelenség)

gyárilag nem szabadonfutós.
A generátor szíjfeszítő haldoklik,illetve a szíjrendszerben bármi.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
villammagnes
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 91



E-mail
« Új hozzászólás #16099 Dátum: 2021.07.08 csütörtök, 17:49:34 »

Minden napra jut valami jó szinte Cheesy
Hazaérve a nagy városba.... Dugozva persze.... Beállok parkoloba klimát kinyomom.... Erre elkezd villogni, halványan pislákolni az olajnyomás jelző kis olajlámpás.
Mi anhiba oka?  Olajgomba, vagy valami kis elektromos marhaság?
Vagy kinakar jönni belőle a dzsin?Huh??
Naplózva

Mk III TDDI KOMBI
Oldalak: 1 ... 315 316 317 318 319 320 321 [322] 323 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.08 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.