Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 15:27:59
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
2
3
4
5
[
6
]
7
8
9
10
11
12
13
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5107540 alkalommal)
0 Felhasználó és 221 vendég van a témában
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #250 Dátum:
2009.12.12 szombat, 15:52:13 »
miért lenne elképzelhetetlen? EGR off pl rengeteget számit meg a 10 ezres olajcsere ugy tisztántartja a motorod belét hogy ihaj...escort TD-ben 10 ezer után nekem sem volt fekete a motorolaj inkább csak barna(már ugy értem a harmadik olajcsere után) de semmiképpen sem fekete(10 erzenként cseréltem magnatec 10W40 jameg ugye EGR off) amig nem volt kiiktatva az EGR akkor 500 km után már fekete volt. a negyedik olajcsere után 6000 volt benne mikor eladtam demég sárgásbarnás volt az olaj...
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #251 Dátum:
2009.12.12 szombat, 16:12:57 »
Idézetet írta: henki - 2009.12.11 péntek, 22:38:49
na ha már igy...ti mivel szüritek? én festékszürőt használok ugye az 190 mikronos de kéne valami erősebb,rengeteget mrgfog de van olyan kosz ami ezen simán átmegy ha ötször szüröm akkor is és szürkés szinü töle az anyag nemis akar leülni a kanna aljára sem...
A gyári üza szűrő 2-azaz KETTŐ mikronos.Ez alapján a 190 mikronos tésztaszűrő vakker!
Amíg hordóztam én is '96-'03 ig,mig 21es vadászgép üza szűrőjével és szivattyújával tankoltam az anyagot hordóból,és az is csak 5mikronos volt.
Persze ehhez a dunai repülőgépgyárban kellett melózni.
És 10% kerozin ment minden tankhoz.Persze adagolós dízeleim voltak.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #252 Dátum:
2009.12.12 szombat, 17:52:22 »
Idézetet írta: stealt - 2009.12.12 szombat, 14:44:48
Szép tiszta színű fáradt olaj ? Nehéz elképzelni.
egy TDCI-nél elhiszem....
mondjuk 10.000 alatt nemigen tud elfáradni se azis igaz....
«
Utoljára szerkesztve: 2009.12.12 szombat, 17:54:32 írta Bunyek
»
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #253 Dátum:
2009.12.12 szombat, 17:56:53 »
Idézetet írta: Bunyek - 2009.12.12 szombat, 17:52:22
egy TDCI-nél elhiszem....
Ezt te tudod hogy miért írtad? Hogy jön ide a TDCi ?
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #254 Dátum:
2009.12.12 szombat, 18:19:38 »
Idézetet írta: stealt - 2009.12.12 szombat, 17:56:53
Ezt te tudod hogy miért írtad? Hogy jön ide a TDCi ?
persze hogy tudom miért irtam.....
Naplózva
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #255 Dátum:
2009.12.12 szombat, 19:50:05 »
kettő mikron? bakker azdedurva..mondjuk én az escrton az előirt 60 ezer kilométer helyet 30 nál cseréltem a szűrőt(persze mann filter) de egyáltalán nem volt retkes...asszem akkor nekem is fejlettebb szűrésre kell váltanom nem elég a 190 mikron meg az ülepités....bár azis qrvaélet hogy a kuton több dzsuva megy bele mint a festékszürős kúra után...
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
stealt
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #256 Dátum:
2009.12.12 szombat, 21:21:39 »
Idézetet írta: Bunyek - 2009.12.12 szombat, 18:19:38
persze hogy tudom miért irtam.....
Akkor legyél szíves ezt megosztani mással is. Előre is köszi.
Naplózva
sanyikabacsi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #257 Dátum:
2009.12.13 vasárnap, 13:30:35 »
Idézetet írta: Scratch - 2009.08.30 vasárnap, 17:58:34
TDDi motor
Sziasztok!
2001es 2.0 kombi tddi-m van eddig 6,2 volt az átlagfogyasztás, de már 7,0 és félek, hogy nem áll itt meg, ( mikor megvettem nulláztam az órát eddig 22 ezret raktam bele) nem ütöm vágom nagyon óvatosan megyek, a klímát soha 1 percre se használtam (hisz a zsiguliban is elvoltam nélküle) szerintem erőtlen a kocsi, és reggelente az 1. indításkor ömlik belőle a kék füst utána már nem, az olajat nem eszi. 17000km-nél Olajat, légszűrőt lecseréltem (castrol 5w 30) de így is növekedett a fogyasztás. Mi a franc lehet vele? köszi sanyi
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #258 Dátum:
2009.12.13 vasárnap, 14:36:01 »
Idézetet írta: sanyikabacsi - 2009.12.13 vasárnap, 13:30:35
Sziasztok!
2001es 2.0 kombi tddi-m van eddig 6,2 volt az átlagfogyasztás, de már 7,0 és félek, hogy nem áll itt meg, ( mikor megvettem nulláztam az órát eddig 22 ezret raktam bele) nem ütöm vágom nagyon óvatosan megyek, a klímát soha 1 percre se használtam (hisz a zsiguliban is elvoltam nélküle) szerintem erőtlen a kocsi, és reggelente az 1. indításkor ömlik belőle a kék füst utána már nem, az olajat nem eszi. 17000km-nél Olajat, légszűrőt lecseréltem (castrol 5w 30) de így is növekedett a fogyasztás. Mi a franc lehet vele? köszi sanyi
EGR szelepet dugózd le, a szívósort pedig takarítsd ki, mert az EGR már tele küldte, és nem kap elég levegőt a motor! Ezért ehet sokat!
Ha kékesen füstöl, az lehet kopástól is, ha már nem teljesen tökéletes a kompresszió, ebben az esetben a jó izzítógyertyák még segítenek eltüntetni a füstöt...ellenőrizd az ízzítógyertyákat.
Ha mostanában nem cseréltél gázolajszűrőt, akkor egy doboz protec üzemanyagrendszer(dízel)tisztító adalékot adj neki, majd ha kijártad azt a tankot, akkor cserélj szűrőt.
Ja és légszűrőt is cserélj, ott kezdődik a levegő vétel!
«
Utoljára szerkesztve: 2009.12.13 vasárnap, 16:41:33 írta Ervin
»
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #259 Dátum:
2009.12.13 vasárnap, 15:29:11 »
reggeli inditásnál kék füst inkább turbógyengélkedésre utal mint kompresszióhiányra, ez minimális szinten normálisnak mondható főleg egy geós turbó esetében...viszont a sok kék füst az télleg gáz, bár nemigazán értem hogy akkor mérnem fogy az olaj...az első lépéseket Ervin kolléga leirta: EGR dugó, szivócsonk takaritás, második lépésben javaslom a kipufogórendszer kibelezését könnyen lehet h elvan tömődve a katalizátorod, magyarázná a magas fogyasztást és a erőtlenséget...ha odateszed a kezed a kipuffhoz jön belőle levegő erőteljesen???
bár azt nemtudom hogy a mondi TDDI nem e rinyál a katalizátor kiszedése miatt TDDI focusomnak tökmindegy abba már se katalizátor se EGR, azóta se füstölés, meg 6 liter...
na ha ezekkel megvagy utána jöhet a protech szerintem..eltömődött katalizátoron azsem segít...
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #260 Dátum:
2009.12.13 vasárnap, 16:00:51 »
Idézetet írta: henki - 2009.12.13 vasárnap, 15:29:11
reggeli inditásnál kék füst inkább turbógyengélkedésre utal mint kompresszióhiányra, ez minimális szinten normálisnak mondható főleg egy geós turbó esetében...viszont a sok kék füst az télleg gáz, bár nemigazán értem hogy akkor mérnem fogy az olaj...az első lépéseket Ervin kolléga leirta: EGR dugó, szivócsonk takaritás, második lépésben javaslom a kipufogórendszer kibelezését könnyen lehet h elvan tömődve a katalizátorod, magyarázná a magas fogyasztást és a erőtlenséget...ha odateszed a kezed a kipuffhoz jön belőle levegő erőteljesen???
bár azt nemtudom hogy a mondi TDDI nem e rinyál a katalizátor kiszedése miatt TDDI focusomnak tökmindegy abba már se katalizátor se EGR, azóta se füstölés, meg 6 liter...
na ha ezekkel megvagy utána jöhet a protech szerintem..eltömődött katalizátoron azsem segít...
Ha turbó gyengélkedés lenne, akkor melegen is füstölne, mert az olaj akkor még vékonyabb, sokkal könnyebben enné a turbónál...
Kicsi előtöltés, kevés kompresszió, rossz porlasztás, kopott olajlehúzók, ezek miatt füstöl kéken..
«
Utoljára szerkesztve: 2009.12.13 vasárnap, 16:07:24 írta Ervin
»
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #261 Dátum:
2009.12.13 vasárnap, 16:13:18 »
ne haragudj de nem értek egyet ezzel! érdemes megnézni akár egy vadonatúj turbófeltöltőt mekkorát lóg a tengelye, pont a hőtégulás miatt üzemmeleg motornál ez a lógás eltünik, megszünik a kék füst...érdemes megnézni a Pdtdi-t meg hasonlókat, az összes kéket füstöl hidegen...
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #262 Dátum:
2009.12.13 vasárnap, 16:13:31 »
Idézetet írta: henki - 2009.12.13 vasárnap, 15:29:11
reggeli inditásnál kék füst inkább turbógyengélkedésre utal mint kompresszióhiányra, ez minimális szinten normálisnak mondható főleg egy geós turbó esetében...viszont a sok kék füst az télleg gáz, bár nemigazán értem hogy akkor mérnem fogy az olaj...az első lépéseket Ervin kolléga leirta: EGR dugó, szivócsonk takaritás, második lépésben javaslom a kipufogórendszer kibelezését könnyen lehet h elvan tömődve a katalizátorod, magyarázná a magas fogyasztást és a erőtlenséget...ha odateszed a kezed a kipuffhoz jön belőle levegő erőteljesen???
bár azt nemtudom hogy a mondi TDDI nem e rinyál a katalizátor kiszedése miatt TDDI focusomnak tökmindegy abba már se katalizátor se EGR, azóta se füstölés, meg 6 liter...
na ha ezekkel megvagy utána jöhet a protech szerintem..eltömődött katalizátoron azsem segít...
Kíváncsiságból már szétvágtunk 300-400 ezret futott dízel katalizátorokat....az erdmény: semmi értelme kiütni, nem voltak eldugulva...ellenben volt már olyan szívócsonk a kezemben amin az eredeti kb 50mm átmérőjű furatba a kisujjamat nem tudtam volna beletenni annyira elkoszolta az EGR...na az már nem kapott levegőt...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #263 Dátum:
2009.12.13 vasárnap, 16:19:45 »
Idézetet írta: henki - 2009.12.13 vasárnap, 16:13:18
ne haragudj de nem értek egyet ezzel! érdemes megnézni akár egy vadonatúj turbófeltöltőt mekkorát lóg a tengelye, pont a hőtégulás miatt üzemmeleg motornál ez a lógás eltünik, megszünik a kék füst...érdemes megnézni a Pdtdi-t meg hasonlókat, az összes kéket füstöl hidegen...
Ok!
De gondold át alapjáraton azon a 2 méteres részen mire a hengerfejhez ér a levegő, úgy hogy nyomás sincs (alapjárat), megvan egy szűrő(nem légszűrő), meg van egy intercooler meg egy csomó könyök, meg függőleges!!!!! cső...hogyan jutna el az az olaj a hengerfejhez nyomás nélkül...(persze ha van nyomás akkor már áttolja ezeken mint a huzat)
Persze elfogadom a véleményed
«
Utoljára szerkesztve: 2009.12.13 vasárnap, 16:22:47 írta Ervin
»
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #264 Dátum:
2009.12.13 vasárnap, 16:25:21 »
persze ezis igaz de alapjáraton is forog az a feltöltő bár minimális ilyenkor a szállitási nyomás DE:
kapd csak le az intercoolereded és inditsd el a motort ,tedd oda a kezed mit szív az a dieselmotor! ALAPJÁRATON IS! megfogsz lepődni
katalizátor:
tavaly nyáron dolgoztam renault szervizbe egy AUTÓSZERELŐ hozott be egy benzines 1,4 e thaliát nem birt vele egyszerüen felpörögni sem akart a szerencsétlen és mitadisten katalizátorcsere lett belőle, a kipufogóból éppenhogy lehelt valamit egyből rájöttünk mi a baj...km nemtudom mennyi volt benne e nemis az a lényeg aki sokat trüttyög az autóval főleg rövidtávon annak simán megeseik az ilyesmi FÖLEG DIESELNÉL...szoval én nemzárnám ezt ki, sokmindent megmagyarázna...
de énis elfogadom a véleményedet ezért fórum a fórum hogy megvitassuk és esetleg tanuljunk egymástól....
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #265 Dátum:
2009.12.13 vasárnap, 16:28:55 »
Idézetet írta: henki - 2009.12.13 vasárnap, 16:25:21
persze ezis igaz de alapjáraton is forog az a feltöltő bár minimális ilyenkor a szállitási nyomás DE:
kapd csak le az intercoolereded és inditsd el a motort ,tedd oda a kezed mit szív az a dieselmotor! ALAPJÁRATON IS! megfogsz lepődni
katalizátor:
tavaly nyáron dolgoztam renault szervizbe egy AUTÓSZERELŐ hozott be egy benzines 1,4 e thaliát nem birt vele egyszerüen felpörögni sem akart a szerencsétlen és mitadisten katalizátorcsere lett belőle, a kipufogóból éppenhogy lehelt valamit egyből rájöttünk mi a baj...km nemtudom mennyi volt benne e nemis az a lényeg aki sokat trüttyög az autóval főleg rövidtávon annak simán megeseik az ilyesmi FÖLEG DIESELNÉL...szoval én nemzárnám ezt ki, sokmindent megmagyarázna...
de énis elfogadom a véleményedet ezért fórum a fórum hogy megvitassuk és esetleg tanuljunk egymástól....
jamegugye egy katalizátor nemcsak eltömődhet hanem ösze is törhat(mint a focusomban 200000km) a darabjai meg szépen ottragadnak a kipufogórendszerben eltömitve a füst utját...nekünk is egy napos munka volt megcsinálni a hátsó dobot is szét kellett vágni mert belül a kanyarban is volt egy darabka...
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #266 Dátum:
2009.12.13 vasárnap, 16:38:11 »
Idézetet írta: henki - 2009.12.13 vasárnap, 16:25:21
persze ezis igaz de alapjáraton is forog az a feltöltő bár minimális ilyenkor a szállitási nyomás DE:
kapd csak le az intercoolereded és inditsd el a motort ,tedd oda a kezed mit szív az a dieselmotor! ALAPJÁRATON IS! megfogsz lepődni
katalizátor:
tavaly nyáron dolgoztam renault szervizbe egy AUTÓSZERELŐ hozott be egy benzines 1,4 e thaliát nem birt vele egyszerüen felpörögni sem akart a szerencsétlen és mitadisten katalizátorcsere lett belőle, a kipufogóból éppenhogy lehelt valamit egyből rájöttünk mi a baj...km nemtudom mennyi volt benne e nemis az a lényeg aki sokat trüttyög az autóval főleg rövidtávon annak simán megeseik az ilyesmi FÖLEG DIESELNÉL...szoval én nemzárnám ezt ki, sokmindent megmagyarázna...
de énis elfogadom a véleményedet ezért fórum a fórum hogy megvitassuk és esetleg tanuljunk egymástól....
Amit tapasztaltam kopott turbó esetén az az, hogy hosszas alapjárat után gázt adsz, és akkor kék füst, majd utána megint semmi....alapjárati füstöt nem szokott befolyásolni...de lehet lesz még ilyen is
A katalizátor törés viszont lehet valós probléma, az tényleg tud dugulást csinálni, mondjuk ha nem ütötte meg valamivel, én azt nézném meg utoljára, először "egyszerűbb" dolgoknál keresném a hibát.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #267 Dátum:
2009.12.13 vasárnap, 16:43:04 »
Idézetet írta: henki - 2009.12.13 vasárnap, 15:29:11
reggeli inditásnál kék füst inkább turbógyengélkedésre utal mint kompresszióhiányra, ez minimális szinten normálisnak mondható főleg egy geós turbó esetében...viszont a sok kék füst az télleg gáz, bár nemigazán értem hogy akkor mérnem fogy az olaj...az első lépéseket Ervin kolléga leirta: EGR dugó, szivócsonk takaritás, második lépésben javaslom a kipufogórendszer kibelezését könnyen lehet h elvan tömődve a katalizátorod, magyarázná a magas fogyasztást és a erőtlenséget...ha odateszed a kezed a kipuffhoz jön belőle levegő erőteljesen???
bár azt nemtudom hogy a mondi TDDI nem e rinyál a katalizátor kiszedése miatt TDDI focusomnak tökmindegy abba már se katalizátor se EGR, azóta se füstölés, meg 6 liter...
na ha ezekkel megvagy utána jöhet a protech szerintem..eltömődött katalizátoron azsem segít...
A focuson egyébként vettél észre változást katalizátor kiütés után?
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #268 Dátum:
2009.12.13 vasárnap, 16:53:19 »
annyi hogy odateszed a kezed a kipuf végéhez alapjáraton is elég jól kell nyomnia,fél perc alatt lelehet ellenőrizni...annyitmeg megér...
ezek persze csak feltételezések azis lehet h simán csak elkopott a motor bár ezek a jelen nemfeltétlenül utalnak ilyesmire...ha hidegen izzitás nélkül is 3-4 főtengelyfordulatra indul akkor nincs ilyen gond szerintem..
jah előtöltés: ha tul sok akkor a régi TD alapján a motor kopog és gázadásra kékeset füstöl(természetesen hideg motornál)és persez fogyinövekedés...ha ez a baj akkor viszont adagolóprobléma ezt már nem igazán lehet tekergetéssel kompenzálni
focus:tulajdonképpen ez enyém eldugulva nem volt, jól nyomta a levegőt én csak a hangjábol következtettem a dologra(szüszögött pröszkült a kipuf ha lehajoltam a végéhez) minimálisan talán erősebb lett illetve talán nemis erősebb inkább hirtelenebb a gázreakció! De most ugy ahogy a nagykönyvben megvan írva fütyül a kipufogó vége még alapjáraton is
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
tomi3118
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #269 Dátum:
2009.12.13 vasárnap, 16:57:36 »
Idézetet írta: sanyikabacsi - 2009.12.13 vasárnap, 13:30:35
Sziasztok!
2001es 2.0 kombi tddi-m van eddig 6,2 volt az átlagfogyasztás, de már 7,0 és félek, hogy nem áll itt meg, ( mikor megvettem nulláztam az órát eddig 22 ezret raktam bele) nem ütöm vágom nagyon óvatosan megyek, a klímát soha 1 percre se használtam (hisz a zsiguliban is elvoltam nélküle) szerintem erőtlen a kocsi, és reggelente az 1. indításkor ömlik belőle a kék füst utána már nem, az olajat nem eszi. 17000km-nél Olajat, légszűrőt lecseréltem (castrol 5w 30) de így is növekedett a fogyasztás. Mi a franc lehet vele? köszi sanyi
Egy hibakód olvasásra vidd el egy márkaszervizbe, aztán geyere vissza ide a fórumra. Az elgyengült motor, megnövekedett fogyasztás turbócső repedésre is utalhat. Nekem pl. egyáltalán nem füstölt, pedig 10 centis repedés volt rajta. Azt érdemes leellenőrizni, hogy a turbóból a szívócsonkig menő csöveken nincs-e repedés vagy nem olajos-e valahol a környékén, mert ott a repedés.
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #270 Dátum:
2009.12.13 vasárnap, 17:13:32 »
Idézetet írta: henki - 2009.12.13 vasárnap, 16:53:19
annyi hogy odateszed a kezed a kipuf végéhez alapjáraton is elég jól kell nyomnia,fél perc alatt lelehet ellenőrizni...annyitmeg megér...
ezek persze csak feltételezések azis lehet h simán csak elkopott a motor bár ezek a jelen nemfeltétlenül utalnak ilyesmire...ha hidegen izzitás nélkül is 3-4 főtengelyfordulatra indul akkor nincs ilyen gond szerintem..
jah előtöltés: ha tul sok akkor a régi TD alapján a motor kopog és gázadásra kékeset füstöl(természetesen hideg motornál)és persez fogyinövekedés...ha ez a baj akkor viszont adagolóprobléma ezt már nem igazán lehet tekergetéssel kompenzálni
focus:tulajdonképpen ez enyém eldugulva nem volt, jól nyomta a levegőt én csak a hangjábol következtettem a dologra(szüszögött pröszkült a kipuf ha lehajoltam a végéhez) minimálisan talán erősebb lett illetve talán nemis erősebb inkább hirtelenebb a gázreakció! De most ugy ahogy a nagykönyvben megvan írva fütyül a kipufogó vége még alapjáraton is
Sajátomon utoljára az octavia TDI-men ütöttem ki, de az határozottan gyengébb lett utána, vagy nem is gyengébb, mert fent ment ugyanúgy, inkább a nyomatékából vesztett kis és közepes fordulaton, magyarul ott ahol legtöbbet használja az ember..aztán a chip rendbe tette
Neked az utastérben nem lett hangosabb?
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #271 Dátum:
2009.12.13 vasárnap, 17:36:20 »
ha nyelezem, akkor ahogy nő a furdulat egyre inkább olyan "csőhangja" van, ez az utastérbe is hallható, normál közlekedésnél nem vettem észre változást, hangsúlyozom nekem már csak ugye a darabkái voltak benne a rendszerben...
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #272 Dátum:
2009.12.13 vasárnap, 17:54:54 »
Idézetet írta: henki - 2009.12.13 vasárnap, 15:29:11
reggeli inditásnál kék füst inkább turbógyengélkedésre utal mint kompresszióhiányra, ez minimális szinten normálisnak mondható főleg egy geós turbó esetében...viszont a sok kék füst az télleg gáz, bár nemigazán értem hogy akkor mérnem fogy az olaj...az első lépéseket Ervin kolléga leirta: EGR dugó, szivócsonk takaritás, második lépésben javaslom a kipufogórendszer kibelezését könnyen lehet h elvan tömődve a katalizátorod, magyarázná a magas fogyasztást és a erőtlenséget...ha odateszed a kezed a kipuffhoz jön belőle levegő erőteljesen???
bár azt nemtudom hogy a mondi TDDI nem e rinyál a katalizátor kiszedése miatt TDDI focusomnak tökmindegy abba már se katalizátor se EGR, azóta se füstölés, meg 6 liter...
na ha ezekkel megvagy utána jöhet a protech szerintem..eltömődött katalizátoron azsem segít...
Semmit nem rinyál és semmi baj nem lessz...énis kikurtam belőle ahogy köll....
Naplózva
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #273 Dátum:
2009.12.13 vasárnap, 17:55:56 »
HELYES
ja hameg hibakódkiolvasásra viszed akk inkább dieselszervizbe és olvastasd ki az adagolót is! fordszerviz csak ECU-t tud kiolvasni és a psg messzenem az öszes infót küldi át az ecu-nak...
adagolóhibakódokhoz kis segitség:
http://autotechnika.hu/cikkek/7220,mirol-mesel-bosch-vp-30-44-agya-.html
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #274 Dátum:
2009.12.13 vasárnap, 17:58:34 »
Idézetet írta: Ervin - 2009.12.13 vasárnap, 16:13:31
Kíváncsiságból már szétvágtunk 300-400 ezret futott dízel katalizátorokat....az erdmény: semmi értelme kiütni, nem voltak eldugulva...ellenben volt már olyan szívócsonk a kezemben amin az eredeti kb 50mm átmérőjű furatba a kisujjamat nem tudtam volna beletenni annyira elkoszolta az EGR...na az már nem kapott levegőt...
Hát ebbe szerintem tévedsz, mert elég rendesen eltud dugulni és az bizony folytás a motornak,és erőlködik...
nézd meg az enyémről a képeket,és az enyémben akkor volt 150.000km.....kiütés után érezni lehet azért hogy nincs bennt...
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #275 Dátum:
2009.12.13 vasárnap, 18:13:05 »
Idézetet írta: Bunyek - 2009.12.13 vasárnap, 17:58:34
Hát ebbe szerintem tévedsz, mert elég rendesen eltud dugulni és az bizony folytás a motornak,és erőlködik...
nézd meg az enyémről a képeket,és az enyémben akkor volt 150.000km.....kiütés után érezni lehet azért hogy nincs bennt...
A motorok öblítése folyttással van tervezve....érdekes, hogy Te éreztél változást (pozitív)
Én pl próbáltam úgy hogy csak kipuff csonk és semmi más....
írgalmatlan hangzavar, meg fütyül a turbó mint állat..DE vagy 20% teljesítmény vesztést érezni!(persze chippel minden korrigálható, én ezt tudom
)
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #276 Dátum:
2009.12.13 vasárnap, 18:18:12 »
azért az nemegészen ugynaz ha leveszed a kipuffot megha kiütöd a katalizátort, az a hosszú cső rengeteget fog kat. nélkül is, mert a kipufogógázrészecskék áramlása igencsak nemmindegy, de valóban, a motorok öblitése folytással van tervezve
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #277 Dátum:
2009.12.13 vasárnap, 18:23:48 »
Idézetet írta: Ervin - 2009.12.13 vasárnap, 18:13:05
A motorok öblítése folyttással van tervezve....érdekes, hogy Te éreztél változást (pozitív)
Én pl próbáltam úgy hogy csak kipuff csonk és semmi más....
írgalmatlan hangzavar, meg fütyül a turbó mint állat..DE vagy 20% teljesítmény vesztést érezni!(persze chippel minden korrigálható, én ezt tudom
)
Ahogy Henki is irja,a kipu levétel azért nem ugyanaz.....fojtás kell azért hogy legyen valamilyen szinten a mortornak.
Énis levettem és előbujt a V8 hang...
, de ment vissza a kipu a helyére
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #278 Dátum:
2009.12.13 vasárnap, 18:52:58 »
Idézetet írta: Bunyek - 2009.12.13 vasárnap, 18:23:48
Ahogy Henki is irja,a kipu levétel azért nem ugyanaz.....fojtás kell azért hogy legyen valamilyen szinten a mortornak.
Énis levettem és előbujt a V8 hang...
, de ment vissza a kipu a helyére
Nekem egyenlőre marad a kat. amíg 5.-ben kipörög 4200-ig(220 óra szerint) nagy dugulás nem lehet
, pedig 90%-ban 130 alatt járok vele. Vigyázok rá, kár lenne érte:
http://imagerz.com/QENFXUtvAwIDVl1OFgVR
Már elmúlt 8 éves!
«
Utoljára szerkesztve: 2009.12.13 vasárnap, 19:00:10 írta Ervin
»
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #279 Dátum:
2009.12.13 vasárnap, 18:55:51 »
Idézetet írta: Ervin - 2009.12.13 vasárnap, 18:52:58
Nekem egyenlőre marad a kat. amíg 5.-ben kipörög 4200-ig(220 óra szerint) nagy dugulás nem lehet
, pedig 90%-ban 130 alatt járok vele. Vigyázok rá, kár lenne érte
http://imagerz.com/QENFXUtvAwIDVl1OFgVR
Már elmúl 8 éves!
Nincs is ezzel semmi probléma,van aki bevállal dolgokat és van aki nem.....
Szép az autód láttam már,énis pont ilyen lökösre vadászok most,akár a vadi uj ST lökösöm cseréjében is benne vagyok ráfizetéssel ha érdekel valakit.
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #280 Dátum:
2009.12.13 vasárnap, 19:08:40 »
Idézetet írta: Bunyek - 2009.12.13 vasárnap, 18:55:51
Nincs is ezzel semmi probléma,van aki bevállal dolgokat és van aki nem.....
Szép az autód láttam már,énis pont ilyen lökösre vadászok most,akár a vadi uj ST lökösöm cseréjében is benne vagyok ráfizetéssel ha érdekel valakit.
A hátulját meg csináld meg ilyenre:
http://imagerz.com/QENFXUtvAwIDVl1KEAVR
Ezek így szépek!
Tudom ez itt már off...bocs.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #281 Dátum:
2009.12.13 vasárnap, 20:28:31 »
Idézetet írta: Ervin - 2009.12.13 vasárnap, 19:08:40
A hátulját meg csináld meg ilyenre:
http://imagerz.com/QENFXUtvAwIDVl1KEAVR
Ezek így szépek!
Tudom ez itt már off...bocs.
Ehhez csak a hátsó lökös alján lévő fekete (ami nálad színrefújt) részt kell csak cserélni,vagy az egész hátsó lököst?
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #282 Dátum:
2009.12.13 vasárnap, 20:33:30 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2009.12.13 vasárnap, 20:28:31
Ehhez csak a hátsó lökös alján lévő fekete (ami nálad színrefújt) részt kell csak cserélni,vagy az egész hátsó lököst?
Csak az alját.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #283 Dátum:
2009.12.13 vasárnap, 20:36:03 »
Idézetet írta: Ervin - 2009.12.13 vasárnap, 20:33:30
Csak az alját.
És kb. mennyibe fáj egy ilyen mutatvány? Csak mert nekem is ilyen színű a szekerem, és hát ez így ebben a formában nagyon ottvan.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #284 Dátum:
2009.12.13 vasárnap, 20:43:30 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2009.12.13 vasárnap, 20:36:03
És kb. mennyibe fáj egy ilyen mutatvány? Csak mert nekem is ilyen színű a szekerem, és hát ez így ebben a formában nagyon ottvan.
Hú, ez nálam már 2-3 éves történet, nem nagyon emlékszem árakra, de itt már párszor leírtam, lehet ha rákeresel megtalálod, vagy lehet a régi fórumon írtam???
De 15 körül volt az alja, meg 5 volt darabja a prizmáknak, a lámpákra már nem emlékszem...
A festést meg egyben csináltam az elejével, így külön nem tudom mennyi lenne, de nem lehet katasztrofális..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #285 Dátum:
2009.12.13 vasárnap, 20:47:08 »
Idézetet írta: Ervin - 2009.12.13 vasárnap, 20:43:30
Hú, ez nálam már 2-3 éves történet, nem nagyon emlékszem árakra, de itt már párszor leírtam, lehet ha rákeresel megtalálod, vagy lehet a régi fórumon írtam???
De 15 körül volt az alja, meg 5 volt darabja a prizmáknak, a lámpákra már nem emlékszem...
A festést meg egyben csináltam az elejével, így külön nem tudom mennyi lenne, de nem lehet katasztrofális..
Na nem offolok, egy a lényeg, nagyon szép
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #286 Dátum:
2009.12.13 vasárnap, 20:54:01 »
hát miután leirtam hogy érdekelne a csere,leütötték vaterán a lököst...
hátsó lámpáim már króm csikosak, és ilyen alsó diszlécesre akarom énis mint a tied.....aszem 10-ért néztem valahol tök ujjat...
most inkább egy komolyabb gps-es érintőképernyős hifit akarok belepakolni,régi vágyam, és a fejegységemnek is megvan az uj fórumos gazdája elvileg,csak időm nincs semmire....
Naplózva
jancsoj
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 389
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #287 Dátum:
2009.12.13 vasárnap, 21:24:46 »
Idézetet írta: Ervin - 2009.12.13 vasárnap, 18:52:58
Nekem egyenlőre marad a kat. amíg 5.-ben kipörög 4200-ig(220 óra szerint) nagy dugulás nem lehet
, pedig 90%-ban 130 alatt járok vele. Vigyázok rá, kár lenne érte:
http://imagerz.com/QENFXUtvAwIDVl1OFgVR
Már elmúlt 8 éves!
Sziasztok.
A rács alá a króm csíkot kűlön is lehet kapni?
Naplózva
2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #288 Dátum:
2009.12.13 vasárnap, 21:28:37 »
Idézetet írta: jancsoj - 2009.12.13 vasárnap, 21:24:46
Sziasztok.
A rács alá a króm csíkot kűlön is lehet kapni?
Igen!
Nem olcsó.....
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #289 Dátum:
2009.12.13 vasárnap, 21:32:03 »
Idézetet írta: jancsoj - 2009.12.13 vasárnap, 21:24:46
Sziasztok.
A rács alá a króm csíkot kűlön is lehet kapni?
Még a Ghiáról is lespórolták a disznók.....
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
jancsoj
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 389
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #290 Dátum:
2009.12.13 vasárnap, 21:39:54 »
Idézetet írta: Ervin - 2009.12.13 vasárnap, 21:28:37
Igen!
Nem olcsó.....
Ragasztós vagy pattintós? Esetleg beszerzési forrás?
Naplózva
2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #291 Dátum:
2009.12.13 vasárnap, 21:42:47 »
Idézetet írta: jancsoj - 2009.12.13 vasárnap, 21:39:54
Ragasztós vagy pattintós? Esetleg beszerzési forrás?
Ragasztós....Cromax?
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
jancsoj
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 389
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #292 Dátum:
2009.12.13 vasárnap, 21:43:51 »
Idézetet írta: Ervin - 2009.12.13 vasárnap, 21:42:47
Ragasztós....Cromax?
Köszi a segítséget.
Naplózva
2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
skorpio79
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #293 Dátum:
2009.12.14 hétfő, 20:48:32 »
Sziasztok!
Reggel nehezen indul a tddi mondeom , voltam a Ford szervizbe nincs hibakód.
Ma voltam disel szervizbe az adagolót megvizsgálták nincs hiba kód.
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #294 Dátum:
2009.12.14 hétfő, 21:23:20 »
Idézetet írta: skorpio79 - 2009.12.14 hétfő, 20:48:32
Sziasztok!
Reggel nehezen indul a tddi mondeom , voltam a Ford szervizbe nincs hibakód.
Ma voltam disel szervizbe az adagolót megvizsgálták nincs hiba kód.
Reggel már elég hideg volt. Akkumulátorod állapota?
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #295 Dátum:
2009.12.14 hétfő, 21:28:02 »
Idézetet írta: skorpio79 - 2009.12.14 hétfő, 20:48:32
Sziasztok!
Reggel nehezen indul a tddi mondeom , voltam a Ford szervizbe nincs hibakód.
Ma voltam disel szervizbe az adagolót megvizsgálták nincs hiba kód.
Gázolajszűrő ha koszosabb, a sűrűbb gázolaj már nehezebben megy át rajt ebben a hidegben, ha rég volt cserélve, szerintem itt az ideje!
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #296 Dátum:
2009.12.14 hétfő, 21:28:29 »
a lényeget felejtette e leirni a kolléga miszerint reggeli inditásnál fehér ködöt csinál...szerintem wasser
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #297 Dátum:
2009.12.14 hétfő, 21:36:41 »
Idézetet írta: henki - 2009.12.14 hétfő, 21:28:29
a lényeget felejtette e leirni a kolléga miszerint reggeli inditásnál fehér ködöt csinál...szerintem wasser
Bioetanolt neki...4l-t egy tele tankhoz 40-es keveréknek bekeverve szintetikus 2T olajjal....az összeszedi a vizet
....és jó dermedésgátló is!
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #298 Dátum:
2009.12.14 hétfő, 21:49:44 »
ejha...ilyet még nem hallottam..nem ellik meg tőle a drága VP44?
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #299 Dátum:
2009.12.14 hétfő, 21:51:55 »
Idézetet írta: henki - 2009.12.14 hétfő, 21:49:44
ejha...ilyet még nem hallottam..nem ellik meg tőle a drága VP44?
Akkor az enyémnek már 3 éve meg kellett volna ellenie
.....most is van benn, persze szigorúan minőségi felső kenővel keverve......de nekem tiszta is a tankom
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Oldalak:
1
2
3
4
5
[
6
]
7
8
9
10
11
12
13
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ