Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 15:10:09
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
2
3
4
5
6
[
7
]
8
9
10
11
12
13
14
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5105693 alkalommal)
0 Felhasználó és 234 vendég van a témában
skorpio79
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #300 Dátum:
2009.12.14 hétfő, 21:52:41 »
Gázolajszűrő kicserélve. Fehér köd az van
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #301 Dátum:
2009.12.14 hétfő, 22:16:39 »
Idézetet írta: skorpio79 - 2009.12.14 hétfő, 21:52:41
Gázolajszűrő kicserélve. Fehér köd az van
Azért én csak méretnék egy kompressziót is....ha már nehezen indul hidegben, melegben meg semmi baja.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
skorpio79
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #302 Dátum:
2009.12.14 hétfő, 22:31:05 »
szia már csak az van hátra . _Ford szerviz? kompresszió mérése
Kb mennyi pénz!!!!!!!!
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #303 Dátum:
2009.12.14 hétfő, 22:59:29 »
Idézetet írta: skorpio79 - 2009.12.14 hétfő, 22:31:05
szia már csak az van hátra . _Ford szerviz? kompresszió mérése
Kb mennyi pénz!!!!!!!!
Kompressziót bármelyik autószerelőműhelyben tudnak mérni, csak azért nem vinném a legdrágább helyre...
A javítás, az más...ha mindenképpen szakszervízbe akarod vinni!?
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
skorpio79
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #304 Dátum:
2009.12.14 hétfő, 23:04:51 »
oké
Naplózva
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #305 Dátum:
2009.12.15 kedd, 11:26:33 »
érdemes megméretni de nem sanszos...a kolléga azt irta hogy egyik reggel nehezen indult...hirtelen kompreszióvesztést talán gyürütörés okozhat de annak azért lennének jelei megha a kompresszióval lenne a baj akk olajfogyasztás is drasztikus lenne szerintem...vagy viz vagy porlasztó(de ennek is lenne más jele) vagy adagoló(érdekes hogy nem dob hibakódot, számitottam vna egy előbefecskendezés kezdet, vagy IWZ hibára...)
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
skorpio79
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #306 Dátum:
2009.12.15 kedd, 20:45:55 »
Sziasztok!
reggel -3 második indítás jár a motor, este -2 , 10 indítás.
nem tudom elképzelni mi baja lehet?
Naplózva
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #307 Dátum:
2009.12.15 kedd, 23:32:36 »
egyetlen dolgot nem értek: inditózás közben minek dobja a fehér füstöt...
ha ez nem lenne és egyszer jól indul egyszer meg alig akkor azonnal rávágnám:adagóló forgási szögszenzor hiba:ez mechanikai kopás az adagoló központi tengelyén van egy kis szenzor csak tengelyestöl cserélhető vmi 40 környéke!(ezzez jön még a többi persze)
na ez okozza tipikusan ezt a hibát(heveromék DTi astrájának is ez volt a baja ugyeóanez a VP44 adagolós)
csak ez a fehér füst nem fér a képbe...
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #308 Dátum:
2009.12.16 szerda, 06:37:45 »
nagyvonalakban:
kék füst: motorolaj. ha csak az elején nyom ki egy kék füstöt akkor szelepekkel van gond....
kék-fekete: motor rotty,folyamatosan zabálja az olajat,rossz befecskendezés,stb....
fekete füst: túl sok elégetlen üzemanyag,rossz befecskendezés,stb....
fehér füst: hüttörendszer,hengerfej repedés,blokkrepedés,stb....
És van a fehéres gőzszerü párlat ami nem füst,hanem viz ami kicsapódik a kipufogóban a hidegben....
«
Utoljára szerkesztve: 2009.12.16 szerda, 08:09:27 írta Bunyek
»
Naplózva
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #309 Dátum:
2009.12.16 szerda, 16:34:58 »
Válasz
És van a fehéres gőzszerü párlat ami nem füst,hanem viz ami kicsapódik a kipufogóban a hidegben....
ezt azért csak megtudja külömböztetni a kedves kolléga hogy milyen az az echte fehér füst(nem gőz)
ha esetleg mégsem akkor ezzel jól félrevezetett minket
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Zsiri
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #310 Dátum:
2009.12.16 szerda, 17:15:53 »
Idézetet írta: henki - 2009.12.16 szerda, 16:34:58
ezt azért csak megtudja külömböztetni a kedves kolléga hogy milyen az az echte fehér füst(nem gőz)
ha esetleg mégsem akkor ezzel jól félrevezetett minket
A fehér füst nem csak vízgőz, de elégetlen gázolaj is lehet, csak bele kell szagolni! Ilyenkor dadogva, egyenetlenül jár a motor.
Naplózva
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #311 Dátum:
2009.12.16 szerda, 17:47:57 »
Így van, és ha elégetlen gázolaj akkor a legnagyobb valószinüséggel azis adagoló, vmi a befecskendezéskezdettel lehet
tavaly nyáron mikor a renaultban melóztam huztak be egy adagólós mastert "reggel nem indult be" szöveggel...na az volt olyan h. tekert tekert közben fehér füst dölt a kipuffból..csak féktisztitóval volt hajlandó beröffenni a szerencsétlen, átugrott a vezérlése...de nagy mákjuk volt mert helyre lett rakva és ment minden gond nélkül tovább...
itt ha nem vizesedés lesz akkor adagolóprobléma
persze igy látatlanba félszavakból qrvanehéz bármit is mondani...
de ez a néha jól indul néha alig hidegen dolog meg tipikus esete az adagoló elfordulásiszögszenzor hibájának
a legjobb ha megnézeted ezt a "fehér füst" dolgot hideginditásnál egy autószerelővel, egyböl tudnia kell ha elégetlen gázolaj, aztán irj hogy mit mondott mi az, utána biztosabbat tudunk mondani merre tovább
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #312 Dátum:
2009.12.16 szerda, 19:06:55 »
Idézetet írta: henki - 2009.12.16 szerda, 17:47:57
Így van, és ha elégetlen gázolaj akkor a legnagyobb valószinüséggel azis adagoló, vmi a befecskendezéskezdettel lehet
tavaly nyáron mikor a renaultban melóztam huztak be egy adagólós mastert "reggel nem indult be" szöveggel...na az volt olyan h. tekert tekert közben fehér füst dölt a kipuffból..csak féktisztitóval volt hajlandó beröffenni a szerencsétlen,
átugrott a vezérlése...
de nagy mákjuk volt mert helyre lett rakva és ment minden gond nélkül tovább...
itt ha nem vizesedés lesz akkor adagolóprobléma
persze igy látatlanba félszavakból qrvanehéz bármit is mondani...
de ez a néha jól indul néha alig hidegen dolog meg tipikus esete az adagoló elfordulásiszögszenzor hibájának
a legjobb ha megnézeted ezt a "fehér füst" dolgot hideginditásnál egy autószerelővel, egyböl tudnia kell ha elégetlen gázolaj, aztán irj hogy mit mondott mi az, utána biztosabbat tudunk mondani merre tovább
A fransziának szíjas nem?A lánc nem ugrál át.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #313 Dátum:
2009.12.16 szerda, 19:42:53 »
persze h szijas, ezzel nemarra céloztam hogy ittis átugrott a vezérlés az lehetetnen, bár láncos 1.3JTD ről már mintha hallottam vna, vmi 50 ezernél már szól benne a lánc dehát az nemford ugye
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #314 Dátum:
2009.12.16 szerda, 19:51:11 »
Idézetet írta: henki - 2009.12.16 szerda, 19:42:53
persze h szijas, ezzel nemarra céloztam hogy ittis átugrott a vezérlés az lehetetnen, bár láncos 1.3JTD ről már mintha hallottam vna, vmi 50 ezernél már szól benne a lánc dehát az nemford ugye
ammeg zolasz.
A mondi meg mondi!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #315 Dátum:
2009.12.16 szerda, 20:41:58 »
mert miért is nem tud átfordulni a lánc, és ezáltal szétverni az egész himbasort pl?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #316 Dátum:
2009.12.17 csütörtök, 09:10:44 »
Idézetet írta: Bunyek - 2009.12.16 szerda, 20:41:58
mert miért is nem tud átfordulni a lánc, és ezáltal szétverni az egész himbasort pl?
Biztos volt már ilyen is a történelemben
.....de hány láncosról hallottál ilyet?1-2?Én még 1sem.A corsám láncos volt,én cseréltem a láncot.Na az átugrani nem tudott volna,még ha szharrá nyúlik akkor sem.Hamarabb szakadt volna el.De ilyet sem hallottam még.Mondiról meg pláne.
A szíjról meg ódákat zengenek ,hogy átugrik,nem cseréled időben elszakad.60-80-100e km-enként -típusonként eltérő- lehet csereberélgetni a szíjat meg a többi cuccot kumma sok pízért(pl mazda6 120 csak a szíjgarnitúra+mkdíj).
Beláthatjuk,a láncos konstrukció tartósabb-megbízhatóbb megoldás hosszú távra,mondhatni amíg gurul addig igen .Hamarabb megy tönkre a moci(dugók,hajtókar,hengerfej,stb) mint a vezérlés széthullik.
Persze te országos szinten mozogsz,sokkal több mindenről hallhattál már ,mint bármelyikőnk....
És rendesen etávolodtunk az eredeti témától!A dízel mondi nem füstöl fehéren abból az okból kifolyólag,mert átugrik a vezérlés,mert nem tud!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #317 Dátum:
2009.12.17 csütörtök, 18:31:50 »
Természetesen nem kritizálni akartam a láncos hajtást és szerintem is a legjobb dolog félreértés ne essék....
De mint irtad is tudok olyan mondiról is amelyik átfordult,ez van....de ott már szerintem olcsóbb venni egy bontott motort....
De BMW-t is láttam BMW szervizben ami láncszakadásos volt pl....ez van.
Ezek ritka dolgok,de ritka szépek tudnak lenni....
Naplózva
Koronczai
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 46
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #318 Dátum:
2009.12.17 csütörtök, 19:44:53 »
Sziasztok!
A történetem a következő!
2001-es tddi kombi Mondeóm van.A vízhőfok mutatóm le fel vándorol.
Aránylag hamar eléri az üzemi hőfokot egy darabig meg is állapodik aztán ha jön egy kanyar vagy fékezés akkor visszamegy kb negyed állásba!
Elvittem a szerelőhöz azt mondta termosztát,így ki lett cserélve.
Viszont hamar kiderült hogy nem csak ez volt a ludas mert maradt minden úgy ,annyi különbséggel hogy talán előbb éri el
az üzemi hőmérsékletet.
Tény ami tény hogy amikor a termosztát is rossz volt addig nagyon rosszul fogyasztott az autó.
Hú nagyon fontos: A fűtés kiváló,forró levegőt nyom be!
Kérlek segítsetek mert nagyon idegesít mi lehet!
Köszi
Koronczai
Naplózva
Ford Mondeo Turner 2.0 tddi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #319 Dátum:
2009.12.17 csütörtök, 19:47:26 »
Idézetet írta: Koronczai - 2009.12.17 csütörtök, 19:44:53
Sziasztok!
A történetem a következő!
2001-es tddi kombi Mondeóm van.A vízhőfok mutatóm le fel vándorol.
Aránylag hamar eléri az üzemi hőfokot egy darabig meg is állapodik aztán ha jön egy kanyar vagy fékezés akkor visszamegy kb negyed állásba!
Elvittem a szerelőhöz azt mondta termosztát,így ki lett cserélve.
Viszont hamar kiderült hogy nem csak ez volt a ludas mert maradt minden úgy ,annyi különbséggel hogy talán előbb éri el
az üzemi hőmérsékletet.
Tény ami tény hogy amikor a termosztát is rossz volt addig nagyon rosszul fogyasztott az autó.
Hú nagyon fontos: A fűtés kiváló,forró levegőt nyom be!
Kérlek segítsetek mert nagyon idegesít mi lehet!
Köszi
Koronczai
Mindkét termót kicserélte?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Koronczai
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 46
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #320 Dátum:
2009.12.17 csütörtök, 19:49:36 »
Én ugy tudtam csak egy van!
Na gratula a szerelőnek hogy ezt nem tudta!
Naplózva
Ford Mondeo Turner 2.0 tddi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #321 Dátum:
2009.12.17 csütörtök, 19:58:53 »
Idézetet írta: Koronczai - 2009.12.17 csütörtök, 19:49:36
Én ugy tudtam csak egy van!
Na gratula a szerelőnek hogy ezt nem tudta!
http://mondeo.hu/index.php?topic=2.msg482055#msg482055
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Koronczai
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 46
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #322 Dátum:
2009.12.17 csütörtök, 20:12:26 »
Nem akarok okoskodni de a tddi motorokban is két termosztát van?
Mert az előbbi képek amiket kaptam az egy tdci motor képei!
Nem értek hozzá!
Naplózva
Ford Mondeo Turner 2.0 tddi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #323 Dátum:
2009.12.17 csütörtök, 20:15:00 »
Idézetet írta: Koronczai - 2009.12.17 csütörtök, 20:12:26
Nem akarok okoskodni de a tddi motorokban is két termosztát van?
Mert az előbbi képek amiket kaptam az egy tdci motor képei!
Nem értek hozzá!
igen,ebből a szempontból tök ugyan az!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #324 Dátum:
2009.12.17 csütörtök, 20:16:38 »
Idézetet írta: Koronczai - 2009.12.17 csütörtök, 20:12:26
Nem akarok okoskodni de a tddi motorokban is két termosztát van?
Mert az előbbi képek amiket kaptam az egy tdci motor képei!
Nem értek hozzá!
Igen a TDDi motorban is kettő van, a nagynyomásu csöveket le kell szedni hogy könnyen hozzáférj, ja meg a szívósort...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
iSO
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #325 Dátum:
2009.12.17 csütörtök, 22:25:07 »
Sziasztok!
Gostrada kérésére megosztom a történetem (
http://mondeo.hu/index.php?topic=2597.0
)
Kezdeném azzal, hogy még nem 100% hogy full döglött a turbóm. Vasárnap Stealt jön és megmérjük, de az előzetes autószerelős vizsgálgatások során ezt a megállapítást kaptam.
Az első jel az volt, hogy elkezdett finoman sípolni, 1800-1900 as fordulattól, (mikor nyit a turbó) De ekkor még tökéletesen gyorsult, nem füstölt.
Egyszer csak minden előzmény nélkül elmaradt a hang és cserébe megjött a tötymörgés és a füst.
Alacsony fordulaton semmi nyomaték nincs az autóban. Álló helyzetből indulva egy dombon, nem tudok másodikba kapcsolni, mert akkor teljesen eltűnik belőle az erő.
Gyorsítani nem bír. AZ előzés = öngyilkossági kísérlet. 2200 as fordulaton kap egy löketet, de köze sincs ahhoz, ami előtte volt tapasztalható.
~2500 feletti fordulaton végül is autózható, de akkora fekete füstfelhőt bocsát ki, hogy szó szerint nem látok magam mögé. A fogyasztásom óra szerint 8.3l !!! (100% VÁROSI HASZNÁLAT.)
Egyelőre ennyi. Vasárnap jön Stealt és akkor okosabbak leszünk!
Naplózva
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #326 Dátum:
2009.12.18 péntek, 10:31:51 »
hát igen ezalapján könnyedén lehet hogy viszlát turbó: a sipoló hang amit hallottál lehet akkor már beleértek a lapátok a házba, a fekete füst és az erőtlenség is erre utal tolja neki a gázolajat de levegő nincs hozzá ugye...de azért mérjétek meg azt a töltőnyomást az a biztos, de nagy valószinűséggel télleg turbó...
egyébként még mindig jobb hogy igy megy tönkre mint egy pl tengelytörés és a motor felkapja az olajat...
ha nem vagy észnél akkor abból még motorcsere is lehet igenkönnyen...
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #327 Dátum:
2009.12.18 péntek, 10:46:32 »
Idézetet írta: henki - 2009.12.18 péntek, 10:31:51
hát igen ezalapján könnyedén lehet hogy viszlát turbó: a sipoló hang amit hallottál lehet akkor már beleértek a lapátok a házba, a fekete füst és az erőtlenség is erre utal tolja neki a gázolajat de levegő nincs hozzá ugye...de azért mérjétek meg azt a töltőnyomást az a biztos, de nagy valószinűséggel télleg turbó...
egyébként még mindig jobb hogy igy megy tönkre mint egy pl tengelytörés és a motor felkapja az olajat...
ha nem vagy észnél akkor abból még motorcsere is lehet igenkönnyen...
Nekem mk3 tdci-n tengelytöréssel szállt el a turbó, se füst nem volt, se hibakód, se semmi, se erő... és nem kapta fel az olajat.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #328 Dátum:
2009.12.18 péntek, 11:33:30 »
Idézetet írta: iSO - 2009.12.17 csütörtök, 22:25:07
Sziasztok!
Gostrada kérésére megosztom a történetem (
http://mondeo.hu/index.php?topic=2597.0
)
Kezdeném azzal, hogy még nem 100% hogy full döglött a turbóm. Vasárnap Stealt jön és megmérjük, de az előzetes autószerelős vizsgálgatások során ezt a megállapítást kaptam.
Az első jel az volt, hogy elkezdett finoman sípolni, 1800-1900 as fordulattól, (mikor nyit a turbó) De ekkor még tökéletesen gyorsult, nem füstölt.
Egyszer csak minden előzmény nélkül elmaradt a hang és cserébe megjött a tötymörgés és a füst.
Alacsony fordulaton semmi nyomaték nincs az autóban. Álló helyzetből indulva egy dombon, nem tudok másodikba kapcsolni, mert akkor teljesen eltűnik belőle az erő.
Gyorsítani nem bír. AZ előzés = öngyilkossági kísérlet. 2200 as fordulaton kap egy löketet, de köze sincs ahhoz, ami előtte volt tapasztalható.
~2500 feletti fordulaton végül is autózható, de akkora fekete füstfelhőt bocsát ki, hogy szó szerint nem látok magam mögé. A fogyasztásom óra szerint 8.3l !!! (100% VÁROSI HASZNÁLAT.)
Egyelőre ennyi. Vasárnap jön Stealt és akkor okosabbak leszünk!
Lehet,hogy egy cső szállt el.Lekell húzni a szűrőről csatlakozó csövet,és megnézni,hogy forog-e a turbó.Ha nem akkor
!Ha igen,akkor meg kell keresni a lukas turbócsövet!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
vikesz
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #329 Dátum:
2009.12.18 péntek, 13:12:52 »
Üdv!
Az oldalon legtöbbször csak olvasgatni szoktam fórumba írkálnin nem. De most nagyon tanácstalan vagyok a 2002-es TDDi Mondeo-mat illetően. A történet egy műszaki vizsgával kezdődött... . A kocsi alap, hogy sikeresen vette a vizsgát, de ahogy kifordultam vele a kapun elkezdett szaggatni és le is fulladt. Bemenetm szóltam a "recepción" a kishölgynek hoyg kerítsen valakit, aki tudja hogy mi történhetett. Elő is került egy szerelő, aki azt mondta hogy sok minden lehet (ez természetesen érthető is), de a főszerelő -így mondta- szabin van majd jövőhéten tudnak csak ránézni. Kocsit ott hagytam fiamnak szóltam hogy vigyen haza. Következő héten megyek a kocsiért, kérdezem mi volt a baj? ,,A résolajcső volt eldugulva" vigyem az autót nem kell fizetnem sem...(érdekes...) . Az autót a hét folyamán szerencsére csak kisebb távokon használtam, ma ahogy indultam volna vele ismét szaggatott és leállt
.
Kezdek kicsit parázni, hogy valami gáz lehet, már először is furcsa volt hogy hogyan kerülhet piszok a résolajcsőbe. Gondoltam hogy levegős lehet?, de akkor miért nem jött ki hamarabb a hét folymán. "Adagoló", porlasztócsúcs? ennek lennének előjelei úyg gondolom, könnyen indult, nem füstölt eddig, csak amikor szaggatott, de akkor minden színűt... . Turbó?, mert 1800 után már igen erősen fulladozik ( majd leáll). Rossz minőségű gázolaj???
Nem tudom mi lehet, de az is nonszensz, hogy nekem kell kitalálni hogy mi baj aaz autómnak, mert az itteni szerelők nem képesek rá...
Esetleg valami típus hiba???MI LEHET A BAJ?
Kérnék tanácsot hogy hol tudnám megjavíttatni, de mivel fel van fagyva minden meszebbre csak trélerezni lehetne ezért ez most felejtős.
Viktor
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #330 Dátum:
2009.12.18 péntek, 13:26:26 »
Idézetet írta: vikesz - 2009.12.18 péntek, 13:12:52
Üdv!
Az oldalon legtöbbször csak olvasgatni szoktam fórumba írkálnin nem. De most nagyon tanácstalan vagyok a 2002-es TDDi Mondeo-mat illetően. A történet egy műszaki vizsgával kezdődött... . A kocsi alap, hogy sikeresen vette a vizsgát, de ahogy kifordultam vele a kapun elkezdett szaggatni és le is fulladt. Bemenetm szóltam a "recepción" a kishölgynek hoyg kerítsen valakit, aki tudja hogy mi történhetett. Elő is került egy szerelő, aki azt mondta hogy sok minden lehet (ez természetesen érthető is), de a főszerelő -így mondta- szabin van majd jövőhéten tudnak csak ránézni. Kocsit ott hagytam fiamnak szóltam hogy vigyen haza. Következő héten megyek a kocsiért, kérdezem mi volt a baj? ,,A résolajcső volt eldugulva" vigyem az autót nem kell fizetnem sem...(érdekes...) . Az autót a hét folyamán szerencsére csak kisebb távokon használtam, ma ahogy indultam volna vele ismét szaggatott és leállt
.
Kezdek kicsit parázni, hogy valami gáz lehet, már először is furcsa volt hogy hogyan kerülhet piszok a résolajcsőbe. Gondoltam hogy levegős lehet?, de akkor miért nem jött ki hamarabb a hét folymán. "Adagoló", porlasztócsúcs? ennek lennének előjelei úyg gondolom, könnyen indult, nem füstölt eddig, csak amikor szaggatott, de akkor minden színűt... . Turbó?, mert 1800 után már igen erősen fulladozik ( majd leáll). Rossz minőségű gázolaj???
Nem tudom mi lehet, de az is nonszensz, hogy nekem kell kitalálni hogy mi baj aaz autómnak, mert az itteni szerelők nem képesek rá...
Esetleg valami típus hiba???MI LEHET A BAJ?
Kérnék tanácsot hogy hol tudnám megjavíttatni, de mivel fel van fagyva minden meszebbre csak trélerezni lehetne ezért ez most felejtős.
Viktor
Első körben egy pár dolog amit magatok is megtudtok nézni-talán.
Gázolajszűrő csere!Dugulás,elfagyás,ilyesmi miatt.
Ha van szivárgás a go rendszerben azt meg kell szüntetni.Elszökhet az üza nyomás.
Ha ez rendben van,akkor még okozhat ilyet az ac pumpa eldugulása is.Le kell csatlakozni a csöveket és kifújatni a rendszert.
Rosszabb esetben nem szállít eleget az ac,akkor csere.De a cseréje előőt meg kell mérni mennyit nyom,mert annak 4bar-t kell tudnia.Ha kevesebb,talán csak dugulás van.
Remélelem segített!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
vikesz
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #331 Dátum:
2009.12.18 péntek, 15:00:01 »
Idézetet írta: alf - 2009.12.18 péntek, 13:26:26
Első körben egy pár dolog amit magatok is megtudtok nézni-talán.
Gázolajszűrő csere!Dugulás,elfagyás,ilyesmi miatt.
Ha van szivárgás a go rendszerben azt meg kell szüntetni.Elszökhet az üza nyomás.
Ha ez rendben van,akkor még okozhat ilyet az ac pumpa eldugulása is.Le kell csatlakozni a csöveket és kifújatni a rendszert.
Rosszabb esetben nem szállít eleget az ac,akkor csere.De a cseréje előőt meg kell mérni mennyit nyom,mert annak 4bar-t kell tudnia.Ha kevesebb,talán csak dugulás van.
Remélelem segített!
Köszönöm a gyors választ!
Jah igen... , bocsánat akartam is írni, hogy olajok, szűrők cserélve voltak kb.: 7e km-rel ezelőtt. Elfagyáson mit értessz?
Illetve kérdezek még egy hülyeséget
, hogy a fenébe kerülhet bele piszok??? próbálok mindig "jobb" minőségű gázolajat rakni bele nem noname kiskutakon tankolni, és azt is kizártnak tartom, hogy ma egy autó üzemanyagrendszerében legyenek olyan dolgok amiket a gázolaj és az idő old. Naív lennék?
Jah és még megjegyeznék egy lehet csak számomra érdekes jelenséget az autóval kapcsolatban: a számítógép szerint mindig, mindehol 8,4 a fogyasztása mindegy, hogy autópálya vagy város, van klíma vagy nincs. Egyik ismerősömnek is van egy TDDi Mondija és az érdekes mód csak 5,4(!)-7litert kajál, de viszonylag gyenge a turbó kapcsolásáig, az lehet hogy az enyém el van állítgatva és most azért jönnek elő a problémák?
«
Utoljára szerkesztve: 2009.12.18 péntek, 15:08:26 írta vikesz
»
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #332 Dátum:
2009.12.18 péntek, 15:08:26 »
Idézetet írta: vikesz - 2009.12.18 péntek, 15:00:01
Köszönöm a gyors választ!
Jah igen... , bocsánat akartam is írni, hogy olajok, szűrők cserélve voltak kb.: 7e km-rel ezelőtt. Elfagyáson mit értessz?
Illetve kérdezek még egy hülyeséget
, hogy a fenébe kerülhet bele piszok??? próbálok mindig "jobb" minőségű gázolajat rakni bele nem noname kiskutakon tankolni, és azt is kizártnak tartom, hogy ma egy autó üzemanyagrendszerében legyenek olyan dolgok amiket a gázolaj és az idő old.
Naív lennék?
Igen.
Gosztarda autója ugyan ezt produkálta.Egy viziszörnyet nyomott nyomott ki az ac pumpája.
Jófajta üza adalékokat kell használni!
Vagy azt kell csinálni amit Ervinék!Önteni kell bele E86-ot 1-2 litert és keverni kell bele 1-2dl szintetikus 2ütemű motorolajat!
A szűrőt meg csípőből kell ilyenkor cserélni.Meg egyébként a kondenzvíz is bele tud fagyni a szűrőbe!Azért van az alján a kis műanyag csavar,ott kell leengedni a vizet!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #333 Dátum:
2009.12.18 péntek, 15:10:35 »
Válasz
Nekem mk3 tdci-n tengelytöréssel szállt el a turbó, se füst nem volt, se hibakód, se semmi, se erő... és nem kapta fel az olajat.
örülj neki!
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
vikesz
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #334 Dátum:
2009.12.18 péntek, 15:14:05 »
Idézetet írta: alf - 2009.12.18 péntek, 15:08:26
Igen.
Gosztarda autója ugyan ezt produkálta.Egy viziszörnyet nyomott nyomott ki az ac pumpája.
Jófajta üza adalékokat kell használni!
Vagy azt kell csinálni amit Ervinék!Önteni kell bele E86-ot 1-2 litert és keverni kell bele 1-2dl szintetikus 2ütemű motorolajat!
A szűrőt meg csípőből kell ilyenkor cserélni.Meg egyébként a kondenzvíz is bele tud fagyni a szűrőbe!Azért van az alján a kis műanyag csavar,ott kell leengedni a vizet!
közben sikerült belesutáznom
még valamit abba a hsz.-be amire közben választ is kaptam ....
«
Utoljára szerkesztve: 2009.12.18 péntek, 15:26:43 írta vikesz
»
Naplózva
skorpio79
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #335 Dátum:
2009.12.18 péntek, 18:49:10 »
Sziasztok eladnám a 2001 es mondim hitlel átválalásal a valakit komolyan érdekel privátba irjon!
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #336 Dátum:
2009.12.18 péntek, 20:29:31 »
Idézetet írta: skorpio79 - 2009.12.18 péntek, 18:49:10
Sziasztok eladnám a 2001 es mondim hitlel átválalásal a valakit komolyan érdekel privátba irjon!
Ezek szerint mérettél kompressziót?!....
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
sanyikabacsi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #337 Dátum:
2009.12.20 vasárnap, 13:10:20 »
Idézetet írta: Ervin - 2009.12.13 vasárnap, 14:36:01
EGR szelepet dugózd le, a szívósort pedig takarítsd ki, mert az EGR már tele küldte, és nem kap elég levegőt a motor! Ezért ehet sokat!
Ha kékesen füstöl, az lehet kopástól is, ha már nem teljesen tökéletes a kompresszió, ebben az esetben a jó izzítógyertyák még segítenek eltüntetni a füstöt...ellenőrizd az ízzítógyertyákat.
Ha mostanában nem cseréltél gázolajszűrőt, akkor egy doboz protec üzemanyagrendszer(dízel)tisztító adalékot adj neki, majd ha kijártad azt a tankot, akkor cserélj szűrőt.
Ja és légszűrőt is cserélj, ott kezdődik a levegő vétel!
[/qu
köszi a választ/ válaszokat légszűrő csere az megvolt, most akkor próbálkozom a protect-tel, meg utána a go szűrő cserével, majd (s)írok ha nem nincs javulás sanyi
Naplózva
sanyikabacsi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #338 Dátum:
2009.12.20 vasárnap, 15:34:39 »
NA hello!
Szóval ha elviszem a sarki szerelőhöz a kocsit, hogy a szívósort ki kéne tisztítani meg az egr szelepet is, vagy azt akár ledugózni, vegyek hozzá tömítéseket szerintetek mert az egr-hez a "cső végén lévő tömítés" 1034ft az "egr szelep felőli tömítés" pedig 292ft, úgyis megyek a cromaxba go szűrőért... a szívósorhoz köll vennem valamiféle tömítést? sanyi
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #339 Dátum:
2009.12.20 vasárnap, 16:03:00 »
Idézetet írta: sanyikabacsi - 2009.12.20 vasárnap, 15:34:39
NA hello!
Szóval ha elviszem a sarki szerelőhöz a kocsit, hogy a szívósort ki kéne tisztítani meg az egr szelepet is, vagy azt akár ledugózni, vegyek hozzá tömítéseket szerintetek mert az egr-hez a "cső végén lévő tömítés" 1034ft az "egr szelep felőli tömítés" pedig 292ft, úgyis megyek a cromaxba go szűrőért... a szívósorhoz köll vennem valamiféle tömítést? sanyi
Az EGR szelepet dugóztasd le a sarki szerelővel, ne játszatok a takarítással, csak káros a motorra és a környezetre nézve egyaránt...ez korunk millió beteges dolga közül az egyik...amit a katalógus kukacokkal meg lehet etetni, de aki látott már ilyet az tudja miről beszélek(beszélünk itt sokan)....
Ehhez pakolást nem kell venni, mert úgy is tele lemezt kap.
Én 4,5 éve takarítás után összeraktam a régi tömítésekkel a szívósort, azóta is por száraz, de azt hiszem használtam valami olajálló tömítő csodaszert....ha biztosra akarsz menni, vegyél szívosor tömítést.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #340 Dátum:
2009.12.20 vasárnap, 16:14:35 »
Idézetet írta: sanyikabacsi - 2009.12.20 vasárnap, 13:10:20
köszi a választ/ válaszokat légszűrő csere az megvolt, most akkor próbálkozom a protect-tel, meg utána a go szűrő cserével, majd (s)írok ha nem nincs javulás sanyi
Koszos volt a légszűrő?
Ha a sarki szerelővel nekiálltok az előbb írt műveleteknek, azért nézesd meg a turbócsöveket is, hogy nincs e valamelyik kirepedve..6db biztos van belőle, de általában a nagyobb átmérőjűek repednek ki
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
skorpio79
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #341 Dátum:
2009.12.20 vasárnap, 17:34:06 »
Mi az egr szelep és milyen hibát okoz?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #342 Dátum:
2009.12.20 vasárnap, 18:04:24 »
Idézetet írta: skorpio79 - 2009.12.20 vasárnap, 17:34:06
Mi az egr szelep és milyen hibát okoz?
A kipuff gázt vezeti vissza a moci szívóoldalára.Célja a környezetkímélés.
Ha rossz,eu4 eseknél dadogás-motorleállás sárga lámpával-piszkosul füstölés.
Eu3 asoknál csípőből le kell zárni az egr szelepet.Keresőben iszonyt sok leírást találsz a műveletről!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #343 Dátum:
2009.12.20 vasárnap, 18:24:46 »
Idézetet írta: skorpio79 - 2009.12.20 vasárnap, 17:34:06
Mi az egr szelep és milyen hibát okoz?
Mivel összeköti a kipuff oldalt a szívó oldallal, ezért a kipuff gáz korom tartalma hozzátapad a szívóoldal enyhén olajos felületeihez(mindenhez) és eldugítja azt, ettől a motor nem kap megfelelő mennyiségü levegőt...és ez nagyon sok problémát generál még.....+ a kipuff gáz koromtartalma ledarál minden mozgó alkatrészt amit ér a szívóoldalon....tehát EGR-t dugózni!!! Én tovább mentem
ott pihen a komplett EGR+cső a garázsban egy szekrényben
...talán ott már nem csinál kárt..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #344 Dátum:
2009.12.20 vasárnap, 18:27:36 »
Idézetet írta: alf - 2009.12.20 vasárnap, 18:04:24
A kipuff gázt vezeti vissza a moci szívóoldalára.Célja a környezetkímélés.
Ha rossz,eu4 eseknél dadogás-motorleállás sárga lámpával-piszkosul füstölés.
Eu3 asoknál csípőből le kell zárni az egr szelepet.Keresőben iszonyt sok leírást találsz a műveletről!
Bocs az eu3-4 csak a tdcikre vonatkozik!A tddi-ket lehet dugózni!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
sanyikabacsi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #345 Dátum:
2009.12.20 vasárnap, 18:31:51 »
Idézetet írta: Ervin - 2009.12.20 vasárnap, 16:14:35
Koszos volt a légszűrő?
Ha a sarki szerelővel nekiálltok az előbb írt műveleteknek, azért nézesd meg a turbócsöveket is, hogy nincs e valamelyik kirepedve..6db biztos van belőle, de általában a nagyobb átmérőjűek repednek ki
annyira nem volt koszos a légszűrő, én nézegettem a turbó környékén a dolgokat, de nem találtam likas csövet, bár olaj meg van minden felé, bár lehet egy 8éves kocsinál ez már belefér, nem tudom majd a szerelő megmondja, hátha nem akar nagyon becsapni...
Naplózva
iSO
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #346 Dátum:
2009.12.20 vasárnap, 18:33:00 »
Most értem haza. Stealt megmérte az autót. Teljesen halott a turbo.
Szóval vennem kell egyet, vagy ezt kell felújíttatnom.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #347 Dátum:
2009.12.20 vasárnap, 18:36:27 »
Idézetet írta: iSO - 2009.12.20 vasárnap, 18:33:00
Most értem haza. Stealt megmérte az autót. Teljesen halott a turbo.
Szóval vennem kell egyet, vagy ezt kell felújíttatnom.
És a csövet nem vetted le a turbó szívóoldaláról?Nem is forog a tengelye?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #348 Dátum:
2009.12.20 vasárnap, 18:37:44 »
Idézetet írta: sanyikabacsi - 2009.12.20 vasárnap, 18:31:51
annyira nem volt koszos a légszűrő, én nézegettem a turbó környékén a dolgokat, de nem találtam likas csövet, bár olaj meg van minden felé, bár lehet egy 8éves kocsinál ez már belefér, nem tudom majd a szerelő megmondja, hátha nem akar nagyon becsapni...
Nem fér bele, ha nagyon olajos, annak meg kell nézni az okát, okozhatja a turbócső repedése is..stb, de majd a szerelőd megmondja, ha látja...ezzel nagyon nem tud lehúzni, mert a repedt turbócsövet, azért csak megmutatja, ha esetleg volna ilyen...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #349 Dátum:
2009.12.20 vasárnap, 18:42:51 »
Idézetet írta: iSO - 2009.12.20 vasárnap, 18:33:00
Most értem haza. Stealt megmérte az autót. Teljesen halott a turbo.
Szóval vennem kell egyet, vagy ezt kell felújíttatnom.
Nem biztos....szabályzókar mozog? Vákumtök membránja nem repedt, kap vákumot a tök? Tegyétek gépre és nézzétek meg..
bocs..tényleg mielőtt nagy költségbe vered magad ezeket nézzétek meg, és pár ezerben megállhat a javítás.
Amit Alf ír, hogy forog-e a tengely, azt megnéztétek?
«
Utoljára szerkesztve: 2009.12.20 vasárnap, 18:45:34 írta Ervin
»
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Oldalak:
1
2
3
4
5
6
[
7
]
8
9
10
11
12
13
14
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ