Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:10:41
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
2
3
4
5
6
7
8
[
9
]
10
11
12
13
14
15
16
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5102481 alkalommal)
0 Felhasználó és 49 vendég van a témában
robin2005
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 76
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #400 Dátum:
2009.12.27 vasárnap, 12:13:45 »
Idézetet írta: alf - 2009.12.27 vasárnap, 10:15:32
Nem is a mennyiséggel lehet gond,hanem a
nyomásssal és a hozzá tartozó mennyiséggel
!De minden valószínűség szerint műkszik,mert úgy értelmeztem,hogy benne van az autóban,tehát jó!
Én azért utánanéztem volna,mert az adagoló javítás nem ócsó mulaccság!Bár az is lehet,hogy így vette!
[/quo
Köszi
igen, eddig működik igaz átkellett építeni a csatlakozást de gyorsan kellet és olcson bontott van benne.
(meg eddig a/c baja volt és a szerelő kitalálta hogy adagolo és fellett ujitva Kecelen).
Naplózva
Ford Mondeo Tournier Ambiente 2.0 TDDI 2001 115 Le
Ford Mondeo Tournier Ghia 2.0 TDCI 2004 130 Le (Euro 4)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #401 Dátum:
2009.12.27 vasárnap, 12:34:55 »
Idézetet írta: robin2005 - 2009.12.27 vasárnap, 12:13:45
Köszi
igen, eddig működik igaz átkellett építeni a csatlakozást de gyorsan kellet és olcson bontott van benne.
(meg eddig a/c baja volt és a szerelő kitalálta hogy adagolo és fellett ujitva Kecelen).
A szerelővel ezt még megbeszélném.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
sanyikabacsi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #402 Dátum:
2009.12.27 vasárnap, 13:58:27 »
na hali!
Levettem az egr-ről a vastag csövet, most csak úgy a szabadba pöfékel, az úgy jó megoldás?
Meg amelyik légszállító gumicső ami a turbó csigára megy, az szanaszét volt repedve azért úszott ott minden a fekában, vajon ez mit ártott a turbónak? köszi sanyi
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #403 Dátum:
2009.12.27 vasárnap, 14:37:55 »
Idézetet írta: sanyikabacsi - 2009.12.27 vasárnap, 13:58:27
na hali!
Levettem az egr-ről a vastag csövet, most csak úgy a szabadba pöfékel, az úgy jó megoldás?
Meg amelyik légszállító gumicső ami a turbó csigára megy, az szanaszét volt repedve azért úszott ott minden a fekában, vajon ez mit ártott a turbónak? köszi sanyi
Hát az még nem megoldás.Nyomod a motortérbe a kipuffgázt!Meg így nem a turbólevegőt vetted el a motortól?Az úgy nem lesz jó.
Ez a cikk a tdcikhez íródott,de azért tanulmányozd,a tddinél is hasonló,csak a másik oldalon van és az egr is kicsit másképpen néz ki,de az elve ugyan ez!
http://mondeo.hu/index.php?page=92
Az elmenő cső,ami a turbóról a cooler felé megy?Mert akkor nem volt meg a turbónyomásod.Gondolom erről van szó,mert csak ott szállít olajat a levegőrendszer.
Ha a szűrő utáni cső volt szétmenve,akkor az nem tett jót a turbicseknek,mert akkor ott szippantott szűretlen levegőt is.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #404 Dátum:
2009.12.27 vasárnap, 14:59:34 »
Idézetet írta: robin2005 - 2009.12.27 vasárnap, 12:13:45
Köszi
igen, eddig működik igaz átkellett építeni a csatlakozást de gyorsan kellet és olcson bontott van benne.
(meg eddig a/c baja volt és a szerelő kitalálta hogy adagolo és fellett ujitva Kecelen).
Igen volt már itt olyan, aki ha legelőször cserél egy AC-t akkor nem 300 lett volna a vége...de utólag már kár okosnak lenni...
«
Utoljára szerkesztve: 2009.12.27 vasárnap, 15:14:16 írta Ervin
»
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #405 Dátum:
2009.12.27 vasárnap, 15:26:25 »
Idézetet írta: Ervin - 2009.12.27 vasárnap, 14:59:34
Igen volt már itt olyan, aki ha legelőször cserél egy AC-t akkor nem 300 lett volna a vége
...de utólag már kár okosnak lenni...
Csak nem 1re gondolunk?!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #406 Dátum:
2009.12.27 vasárnap, 15:30:44 »
Idézetet írta: sanyikabacsi - 2009.12.27 vasárnap, 13:58:27
na hali!
Levettem az egr-ről a vastag csövet, most csak úgy a szabadba pöfékel, az úgy jó megoldás?
Meg amelyik légszállító gumicső ami a turbó csigára megy, az szanaszét volt repedve azért úszott ott minden a fekában, vajon ez mit ártott a turbónak? köszi sanyi
Talán még nincs túl nagy gyakorlatod..
..tegyél vissza mindent úgy ahogy volt és ahhoz a csatlakozáshoz amit a képen látsz, egy tele(nem lyukas) pakolást tegyél. A méreteket le tudod venni a kivett "lyukas" tömítésről.
Remélem be tudod azonosítani a helyet a képen...a vákumszivattyú és a légszűrőháztól a turbóhoz vezető cső alatt találod ezt a csatlakozást, íme:
http://imagerz.com/QENCW0tvAwIDUA1ORwVR
Úgy ne hagyd ahogy írtad, mert az úgy nem Ok.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Feco66
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 863
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #407 Dátum:
2009.12.27 vasárnap, 15:33:16 »
Sziasztok!
Eljött életemben a nagy nap.
Megveszem az első mondeómat. Eddig a családét használtam. MkI 1.8 TD.
Az új év jó lenne ha az új géppel kezdődne.
Végig olvastam jó pár hozzászólást és leírást a disel gépekről. Ennek alapján választottam a TDDi motorral felszerelt kombi változatot.
Remelem sikerül majd találni megfelelő állapotú gépet a piacon.
Üdv
Naplózva
2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #408 Dátum:
2009.12.27 vasárnap, 15:34:03 »
Idézetet írta: Feco66 - 2009.12.27 vasárnap, 15:33:16
Sziasztok!
Eljött életemben a nagy nap.
Megveszem az első mondeómat. Eddig a családét használtam. MkI 1.8 TD.
Az új év jó lenne ha az új géppel kezdődne.
Végig olvastam jó pár hozzászólást és leírást a disel gépekről. Ennek alapján választottam a TDDi motorral felszerelt kombi változatot.
Remelem sikerül majd találni megfelelő állapotú gépet a piacon.
Üdv
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #409 Dátum:
2009.12.27 vasárnap, 15:35:45 »
Idézetet írta: alf - 2009.12.27 vasárnap, 15:26:25
Csak nem 1re gondolunk?!
Miért volt más is?
...de viccet félretéve, sokunknak jó tanulság volt az eset...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
tomi3118
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #410 Dátum:
2009.12.27 vasárnap, 16:30:19 »
Idézetet írta: sanyikabacsi - 2009.12.27 vasárnap, 13:58:27
na hali!
Levettem az egr-ről a vastag csövet, most csak úgy a szabadba pöfékel, az úgy jó megoldás?
Meg amelyik légszállító gumicső ami a turbó csigára megy, az szanaszét volt repedve azért úszott ott minden a fekában, vajon ez mit ártott a turbónak? köszi sanyi
Az a szanaszéjjel repedt cső a levegőcső lehetett - a levegő ott megy be, és mivel ez a légszűrő után van, ez azt jelentette, hogy szűretlen levegőt szívott a turbó és a motor is. Ez persze nem valami jó, de nem szükségszerűen végzetes, ha nem mész így vele sok km-t a sivatagban. Gondolom kicserélted.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #411 Dátum:
2009.12.27 vasárnap, 17:32:17 »
Idézetet írta: Feco66 - 2009.12.27 vasárnap, 15:33:16
Sziasztok!
Eljött életemben a nagy nap.
Megveszem az első mondeómat. Eddig a családét használtam. MkI 1.8 TD.
Az új év jó lenne ha az új géppel kezdődne.
Végig olvastam jó pár hozzászólást és leírást a disel gépekről. Ennek alapján választottam a TDDi motorral felszerelt kombi változatot.
Remelem sikerül majd találni megfelelő állapotú gépet a piacon.
Üdv
Jó választás volt.....
ha betartod a játékszabályokat és csak gyári dolgokat teszel bele,sok boldog szép napot fogtok együtt tölteni....
de ahogy Murphy monda: Ami elromolhat,az elis romlik!!!!!
Naplózva
Feco66
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 863
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #412 Dátum:
2009.12.27 vasárnap, 17:44:51 »
Idézetet írta: Bunyek - 2009.12.27 vasárnap, 17:32:17
Jó választás volt.....
ha betartod a játékszabályokat és csak gyári dolgokat teszel bele,sok boldog szép napot fogtok együtt tölteni....
de ahogy Murphy monda: Ami elromolhat,az elis romlik!!!!!
Murphy még csak rendben is volna (bár nem kedvelem)
Csak nem szeretnék a több lehetőséget adni neki, mint ami már így is van
Naplózva
2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
sanyikabacsi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #413 Dátum:
2009.12.27 vasárnap, 18:22:00 »
Na!
akkor most vixa csináltam mindent, akkor az lex a megoldás, hogy a vastag cső és az egr közzé beiktatok 1 fém lapot, és kész?
A turbónál azért lehetett minden gányos mert ahogy jön a cső a légszűrő felől a turbo előtt kb 10 centivel a motor felől is van egy kis becsatlakozó ág, gondolom onnan jön a sok korom, vagy olaj vagy mind 2
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #414 Dátum:
2009.12.27 vasárnap, 19:36:52 »
Idézetet írta: sanyikabacsi - 2009.12.27 vasárnap, 18:22:00
Na!
akkor most vixa csináltam mindent, akkor az lex a megoldás, hogy a vastag cső és az egr közzé beiktatok 1 fém lapot, és kész?
A turbónál azért lehetett minden gányos mert ahogy jön a cső a légszűrő felől a turbo előtt kb 10 centivel a motor felől is van egy kis becsatlakozó ág, gondolom onnan jön a sok korom, vagy olaj vagy mind 2
Igen oda tegyél egy tele lemezt és ok.
Ha ez kész, kitakaríthatod a szívóágat a szívóoldali becsatlakozástól a hengerfejig.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Zsiri
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #415 Dátum:
2009.12.27 vasárnap, 19:50:14 »
Idézetet írta: Ervin - 2009.12.26 szombat, 20:53:30
Bunyeknek, és Zsirinek friss tapasztalatai vannak ezügyben.....
Mivel itt kérdeztétek, nem a tuning rovatban válaszolok.
Az eredeti szoftverrel alacsony fordulaton alig tudtam használni a gépet. Most 1300 körül már szépen autózható, a turbó lökése megmaradt viszont 1800-1900-as fordulaton, ezért előzésnél figyelni kell most is, hogy legalább ekörül forogjon a motor.
Nekem letöltötték az utsó gyári szoftvert és azt igazították a kérésemre. (Alul legyen nyomatékosabb és 3500 felett se fogyjon el az ereje, a pirostartományig folyamatossan húzzon)
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #416 Dátum:
2009.12.27 vasárnap, 20:02:21 »
Idézetet írta: sanyikabacsi - 2009.12.27 vasárnap, 18:22:00
Na!
akkor most vixa csináltam mindent, akkor az lex a megoldás, hogy a vastag cső és az egr közzé beiktatok 1 fém lapot, és kész?
A turbónál azért lehetett minden gányos mert ahogy jön a cső a légszűrő felől a turbo előtt kb 10 centivel a motor felől is van egy kis becsatlakozó ág, gondolom onnan jön a sok korom, vagy olaj vagy mind 2
az nem olyan nagy gáz ha a szelepfedéldekninél picit olajos a levegőcső,gyengén tömit a gumi....nekem is olajos ott picit,de ezért tuti nem veszek uj levegő csövet....
az uj turbómhoz ugyis saválló acélra fogom lecserélni az egész levegőrendszert+szilikoncsövek amennyi kell.
Naplózva
Zsiri
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #417 Dátum:
2009.12.27 vasárnap, 20:05:44 »
A sok városi és rövidtávú autózás után autópályára érve erősebb kormolást veszek észre. Ilyenkor a katalizátorból és a kipuffból nyomja ki a kormot, tisztul a kupuffom?
Írtátok többen is, hogy kiszedtétek a katalizátort. Anélkül jobban kormol, vagy nem jelent semmit füstölésben? A turbó nyomás növekedését is írták többen +0,2-0,3 bar, ezt észrevenni?
A hátsódobot HD full saválló dupla csövesre cseréltettem, már 1 éve. Annak semmilyen hatását nem érzem, sem hangban, sem teljesítmény növekedésben.
A chippelésnél a turbó túlpörgését szabályzó gumit leszűkítették, állítólag pár másodpercig nagyobb túltöltést enged ezzel. ( utána elrepedt az egyik hattyúnyak
)
A katalizátor kiiktatásával szeretnék még egy kis plusszt!
«
Utoljára szerkesztve: 2009.12.27 vasárnap, 20:07:22 írta Zsiri
»
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #418 Dátum:
2009.12.27 vasárnap, 20:21:21 »
Idézetet írta: Zsiri - 2009.12.27 vasárnap, 20:05:44
A sok városi és rövidtávú autózás után autópályára érve erősebb kormolást veszek észre. Ilyenkor a katalizátorból és a kipuffból nyomja ki a kormot, tisztul a kupuffom?
Írtátok többen is, hogy kiszedtétek a katalizátort. Anélkül jobban kormol, vagy nem jelent semmit füstölésben? A turbó nyomás növekedését is írták többen +0,2-0,3 bar, ezt észrevenni?
A hátsódobot HD full saválló dupla csövesre cseréltettem, már 1 éve. Annak semmilyen hatását nem érzem, sem hangban, sem teljesítmény növekedésben.
A chippelésnél a turbó túlpörgését szabályzó gumit leszűkítették, állítólag pár másodpercig nagyobb túltöltést enged ezzel. ( utána elrepedt az egyik hattyúnyak
)
A katalizátor kiiktatásával szeretnék még egy kis plusszt!
Turbónyomás emelkedésre ne számíts, azt a nyomásszabályzó állítja, ha leveszed az egész kipufogót katalizátorostól, mindenestől a turbónyomásod akkor is hajszálra ugyanaz lesz, amire a szabályzó állít. Ettől ne várj plusszt, ha csak nincs eldugulva a kat. akkor nem lesz semmi változás.
Ha nyomást akarsz növelni, rövidíts a szabályzókaron(ha hátulról kapja a tök a nyomást...a Tied fix turbós, ha jól emlékszem), ez a legegyszerűbb...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #419 Dátum:
2009.12.27 vasárnap, 20:36:39 »
Idézetet írta: Zsiri - 2009.12.27 vasárnap, 20:05:44
A sok városi és rövidtávú autózás után autópályára érve erősebb kormolást veszek észre. Ilyenkor a katalizátorból és a kipuffból nyomja ki a kormot, tisztul a kupuffom?
Írtátok többen is, hogy kiszedtétek a katalizátort. Anélkül jobban kormol, vagy nem jelent semmit füstölésben? A turbó nyomás növekedését is írták többen +0,2-0,3 bar, ezt észrevenni?
A hátsódobot HD full saválló dupla csövesre cseréltettem, már 1 éve. Annak semmilyen hatását nem érzem, sem hangban, sem teljesítmény növekedésben.
A chippelésnél a turbó túlpörgését szabályzó gumit leszűkítették, állítólag pár másodpercig nagyobb túltöltést enged ezzel. ( utána elrepedt az egyik hattyúnyak
)
A katalizátor kiiktatásával szeretnék még egy kis plusszt!
Nemkéne hogy kormoljon szerintem,legalábbis az enyém semennyire nem kormol ha kitaposom a belét sem....
múlt héten voltam műszakin és mértünk emissziót, olyan szinten nem füstöl az enyém hogy kamillázott mindenki velem együtt. 2,5K lehetne a max füstölése és 0,05K volt...
mikor megvettem 2K volt a füst,de azóta csinálva lett pár dolog rajta...
visszatérve,katalizátor egy szükséges rossz az autónak!!!! szükséges az emisszió miatt,de nem igazán jó a motornak,főleg ha elvan dugulva,mert akkor folytás....ha kiszeded pár kilóméterig(mondjuk 100km), lehet hogy jobban füstöl mig kinem ég,de utánna nem szabad,vagy van valami más bibi is...
Hogy érzed e ha kiütöd belőle a katalizátort? mindenképpen,főleg ha koszos,eldugul mint az enyém is volt, érezhető a különbség!!!
turbónövekedést mondeón nagyon ne várj semmitől,max turbócserével...de a helyedben én nem tekergetném a rúdat,főleg ha nincs mérőórád és nem tudod a gyári értékeit sem,mert érhetnek kellemetlen meglepetések....
turbócsöveket nézd át,meg tuti jól megirták a chippet? nem kap sok naftát?
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #420 Dátum:
2009.12.27 vasárnap, 20:42:14 »
Idézetet írta: Bunyek - 2009.12.27 vasárnap, 20:36:39
Nemkéne hogy kormoljon szerintem,legalábbis az enyém semennyire nem kormol ha kitaposom a belét sem....
múlt héten voltam műszakin és mértünk emissziót, olyan szinten nem füstöl az enyém hogy kamillázott mindenki velem együtt. 2,5K lehetne a max füstölése és 0,05K volt...
mikor megvettem 2K volt a füst,de azóta csinálva lett pár dolog rajta...
visszatérve,katalizátor egy szükséges rossz az autónak!!!! szükséges az emisszió miatt,de nem igazán jó a motornak,főleg ha elvan dugulva,mert akkor folytás....ha kiszeded pár kilóméterig(mondjuk 100km), lehet hogy jobban füstöl mig kinem ég,de utánna nem szabad,vagy van valami más bibi is...
Hogy érzed e ha kiütöd belőle a katalizátort? mindenképpen,főleg ha koszos,eldugul mint az enyém is volt, érezhető a különbség!!!
turbónövekedést mondeón nagyon ne várj semmitől,max turbócserével...de a helyedben én nem tekergetném a rúdat,főleg ha nincs mérőórád és nem tudod a gyári értékeit sem,mert érhetnek kellemetlen meglepetések....
turbócsöveket nézd át,meg tuti jól megirták a chippet? nem kap sok naftát?
Igen először érdemes megmérni az eredeti állapotot, és ha nem tetszik simán visszatenni eredeti helyzetbe.
Érdekes módon senki sem akarja visszaállítani..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Zsiri
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #421 Dátum:
2009.12.27 vasárnap, 20:47:42 »
Idézetet írta: Ervin - 2009.12.27 vasárnap, 20:21:21
Turbónyomás emelkedésre ne számíts, azt a nyomásszabályzó állítja, ha leveszed az egész kipufogót katalizátorostól, mindenestől a turbónyomásod akkor is hajszálra ugyanaz lesz, amire a szabályzó állít. Ettől ne várj plusszt, ha csak nincs eldugulva a kat. akkor nem lesz semmi változás.
Ha nyomást akarsz növelni, rövidíts a szabályzókaron(ha hátulról kapja a tök a nyomást...a Tied fix turbós, ha jól emlékszem), ez a legegyszerűbb...
A szabályzókart írtad már nekem! Köszi!
Ha jól emlékszem Stealt említette, hogy a katalizátor nélkülieknél nagyobb turbónyomást mért.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #422 Dátum:
2009.12.27 vasárnap, 20:59:33 »
Idézetet írta: Zsiri - 2009.12.27 vasárnap, 20:47:42
A szabályzókart írtad már nekem! Köszi!
Ha jól emlékszem Stealt említette, hogy a katalizátor nélkülieknél nagyobb turbónyomást mért.
kb az annyi nyomásnövekedés lehet ,hogy semmit nem ér....
Naplózva
Zsiri
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #423 Dátum:
2009.12.27 vasárnap, 21:01:47 »
Idézetet írta: Bunyek - 2009.12.27 vasárnap, 20:36:39
Nemkéne hogy kormoljon szerintem,legalábbis az enyém semennyire nem kormol ha kitaposom a belét sem....
múlt héten voltam műszakin és mértünk emissziót, olyan szinten nem füstöl az enyém hogy kamillázott mindenki velem együtt. 2,5K lehetne a max füstölése és 0,05K volt...
mikor megvettem 2K volt a füst,de azóta csinálva lett pár dolog rajta...
visszatérve,katalizátor egy szükséges rossz az autónak!!!! szükséges az emisszió miatt,de nem igazán jó a motornak,főleg ha elvan dugulva,mert akkor folytás....ha kiszeded pár kilóméterig(mondjuk 100km), lehet hogy jobban füstöl mig kinem ég,de utánna nem szabad,vagy van valami más bibi is...
Hogy érzed e ha kiütöd belőle a katalizátort? mindenképpen,főleg ha koszos,eldugul mint az enyém is volt, érezhető a különbség!!!
turbónövekedést mondeón nagyon ne várj semmitől,max turbócserével...de a helyedben én nem tekergetném a rúdat,főleg ha nincs mérőórád és nem tudod a gyári értékeit sem,mert érhetnek kellemetlen meglepetések....
turbócsöveket nézd át,meg tuti jól megirták a chippet? nem kap sok naftát?
Ez a kormolás csak az autópálya elején jön ki, kb. 20-30km után elmúlik.
Ezért gondoltam, hogy a sok városi, meg rövidtávú használat eltömítheti a katalizátort, teljesítményt csökkenthet.
A chippelés elég jól sikerült, volt max. üzemanyagra is állítva, akkor padlógázon mindig kormolt és gyengébben ment, most nem kormol.
A turbónyomás növekedését katalizátor nélküli mondeóknál pedig írta valaki korábban. 0,2-0,3 bart. Annyit meg lehet, hogy nem venni észre.
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #424 Dátum:
2009.12.27 vasárnap, 21:07:44 »
Idézetet írta: Zsiri - 2009.12.27 vasárnap, 21:01:47
A turbónyomás növekedését katalizátor nélküli mondeóknál pedig írta valaki korábban. 0,2-0,3 bart. Annyit meg lehet, hogy nem venni észre.
Azt már észre lehet venni, nem is kicsit
...csak egy a baj vele, hogy mese
A max nyomás semmit sem változhat a katalizátor kiütése miatt, ha csak a szabályzóval nem csinálsz valamit, mert a szabályzó ma is ott fog leszabályozni ahol tegnap...csinálhatsz a kipufogó oldallal bármit....
«
Utoljára szerkesztve: 2009.12.27 vasárnap, 21:09:57 írta Ervin
»
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Zsiri
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #425 Dátum:
2009.12.27 vasárnap, 21:11:44 »
Idézetet írta: Ervin - 2009.12.27 vasárnap, 21:07:44
A max nyomás semmit sem változhat a katalizátor kiütése miatt, ha csak a szabályzóval nem csinálsz valamit, mert a szabályzó ma is ott fog leszabályozni ahol tegnap...csinálhatsz a kipufogó oldallal bármit....
Ez meggyőzött!
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #426 Dátum:
2009.12.27 vasárnap, 21:11:51 »
Idézetet írta: Bunyek - 2009.12.27 vasárnap, 20:59:33
kb az annyi nyomásnövekedés lehet ,hogy semmit nem ér....
Ez így van, tehát semmi!
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #427 Dátum:
2009.12.27 vasárnap, 21:16:11 »
Idézetet írta: Zsiri - 2009.12.27 vasárnap, 21:11:44
Ez meggyőzött!
De neem?
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Zsiri
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #428 Dátum:
2009.12.27 vasárnap, 21:17:58 »
Idézetet írta: Ervin - 2009.12.27 vasárnap, 21:16:11
De neem?
Hát dee!
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #429 Dátum:
2009.12.27 vasárnap, 21:22:37 »
Idézetet írta: Zsiri - 2009.12.27 vasárnap, 21:17:58
Hát dee!
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Zsiri
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #430 Dátum:
2009.12.27 vasárnap, 21:26:16 »
Idézetet írta: Ervin - 2009.12.27 vasárnap, 21:22:37
Naplózva
iSO
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #431 Dátum:
2009.12.28 hétfő, 08:47:45 »
Idézetet írta: Zsiri - 2009.12.27 vasárnap, 19:50:14
Mivel itt kérdeztétek, nem a tuning rovatban válaszolok.
Az eredeti szoftverrel alacsony fordulaton alig tudtam használni a gépet. Most 1300 körül már szépen autózható, a turbó lökése megmaradt viszont 1800-1900-as fordulaton, ezért előzésnél figyelni kell most is, hogy legalább ekörül forogjon a motor.
Nekem letöltötték az utsó gyári szoftvert és azt igazították a kérésemre. (Alul legyen nyomatékosabb és 3500 felett se fogyjon el az ereje, a pirostartományig folyamatossan húzzon)
ÁÁÁ... Ugyan erre lenne szükségem nekem is! Borzasztó, hogy mit művel alacsony tartományban.
Hol és mennyiért csinálták ??
Köszi:
iSO
Naplózva
Feco66
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 863
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #432 Dátum:
2009.12.28 hétfő, 14:39:30 »
Nos ma végigjártam 10 használtautó kereskedést.
Eléggé elszomorított a látottak és hallottak.
17 autót néztem meg.
Ebböl egyiknek sem volt szervizkönyve
Kérdezem létezik ilyen? Vagy csak nagyon rossz helyeken jártam.
Valamint mindegyikük 180ekm alatt futottak.
Az nekem egy kicsit irreálisan kevésnek tünik. De amikor megnéztem a kárpitot, kormányt azok viseletesebbnek látszottak.
Mi lehet egy valós futásteljesítmény egy 2001 -es autónál?
Itt egy közelitö értékre gondolnék.
Illetve az egyik kiszemeltnél azt vettem észre.
Inditásnál beált a motor az alapjáratra. Majd hirtelen felpörgött a motor majd visszaesett majd ismét felpörgött.
Ezt csinálta fél percig utána minden rendbe jött. Ujrainditásnál ismét. TDDi volt.
Van esetleg valami ötlet miért lehetett?
Illetve ha esetleg valaki tud eladó mondit kérem jelezze pü -be.
A héten még megyek pár helyre autó miatt.
Ha van rá érdeklődés szívesen leírom a tapasztaltakat.
Naplózva
2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
Zsiri
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #433 Dátum:
2009.12.28 hétfő, 17:38:23 »
Idézetet írta: iSO - 2009.12.28 hétfő, 08:47:45
ÁÁÁ... Ugyan erre lenne szükségem nekem is! Borzasztó, hogy mit művel alacsony tartományban.
Hol és mennyiért csinálták ??
Köszi:
iSO
Mint látom, neked ez pötyet messzi lenne!
Balatonfüreden írták, Jantó Bosh szervízben, 40 e régi Magyar Forintért.
Naplózva
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #434 Dátum:
2009.12.28 hétfő, 18:18:21 »
az hoyg egy 2001 es autónál főleg diesel mondinál mi lehet egy közelitő futásteljesitmény? kettőt könnyebbet...pl az én fókám 2000.04.havi valós 210 ezerrel, aztán anno kérdeztem a neten egy szervizkönyves TDDI mondit 2003 as 260 ezer, a minep volt nálam egy ipse focus 1.6 TDCI 2 éves azaz 2007 es 197.000 km szoval még megsaccolni is nehézkes..multkor a renaultban 4 éves céges Megane DCi 410.000km(épp motorgenerálozták) TDDI nek izzitás nélkül is 2-3 főtengelyfordulatra indulnia kell kis ideig egyenletes emelt alapjáraton jár kb 900-950 majd 750 környéke a normális...ha TDDI-t választasz mindenképpen érdeklődj az előző tulajnál(ha tudsz) hogy hol mikor volt felujitva az adagolója(normál esetben 300 körül simán elkell mennie) most az hogy a belsején mi látszik...neaggódj ha ugy van én hallotam olyat h ujrakárpitozták...a pedálgumik meg hegyekben állnak neki de erre sem lehet adni, haver focusában 130 ezernél már a fém látszott a kuplungpedálon, a kormány bal oldalán meg nem volt már bőr(ujonnan vette) az enyém most 210 nél épphogy körbe lesimulvan pedálgumik még jobban néznek ki mint haveréban amuyg a belén egy karc sincs sehol..ki mennyire vigyáz rá van olyan aki nem tud ugy oda nyulni egy kapcsolóhoz hogy tönkre ne tegye...kivülről legyen szép lehetőleg sérülésmentes motorikusan induljonn pöccre járjon egyenletesen kéken és tulzottan feketén ne füstöljön(bár erre sem lehet igazán adni enyémet amikor megvettem rosszab volt mint egy IFA mostmeg nem birok belőle füstöt kicsalogatni) kartergáz ne legyen, hűtőfolyadék legyen gyönyörű tiszta, rendszerben normális nyomás légyen fékeket látod telókat megynomkodod többi futóműzajt hallod...nemtudom mástmondani keresgél ne add fel akkorse amikor már a kedved is elment az egésztől...
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
iSO
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #435 Dátum:
2009.12.28 hétfő, 23:51:42 »
Idézetet írta: Zsiri - 2009.12.28 hétfő, 17:38:23
Mint látom, neked ez pötyet messzi lenne!
Balatonfüreden írták, Jantó Bosh szervízben, 40 e régi Magyar Forintért.
Jóidőben egy pancsolással össze lehet kötni. Asszonyt, gyereket beteszem a vízbe, míg én vigéckedek
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #436 Dátum:
2009.12.29 kedd, 07:05:40 »
Idézetet írta: iSO - 2009.12.28 hétfő, 23:51:42
Jóidőben egy pancsolással össze lehet kötni. Asszonyt, gyereket beteszem a vízbe, míg én vigéckedek
Turbód meggyógyult?... vagy cserés?
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
iSO
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #437 Dátum:
2009.12.29 kedd, 11:22:55 »
Idézetet írta: Ervin - 2009.12.29 kedd, 07:05:40
Turbód meggyógyult?... vagy cserés?
Annyi munkám van (hál' Istennek) hogy annyi időm sem volt, hogy lefényképezzem a turbót.
Naplózva
gostrada
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1472
Tddi trendi traktor
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #438 Dátum:
2009.12.29 kedd, 20:34:58 »
Tegnap ismét leált a DI-m
Előzmény:Pár napja tankoltam 2 lityi benyát majd rá 60lityi dizelt.
Tegnap első inditásra pöcre indult,majd másodikra és harmadikra már kellett kb 3 tekerni az inditónak.
Mivel össze vagyunk nőve az autóval egyből tudtam hogy valami nem stimmel.
Úgy is volt!Alapjáraton még szépen,de magasabb fordulaton illetve terhelve elkezdett bedadogni.Majd gondolom ahogy a go szűrőben fogyott az anyag illetve vákum alakult ki le is állt.
Természetessen ahogy az ilyenkor illik,a gázolajszűrő cserével kezdtem.De mint ahogy tavaly télen most se jött az anyag hátulról előre,se szívással se fújással,se öninditóval.
Akkor hajrá következik az ac!Adtam neki egy közvetlen + és egy -t de nem zümmögött a drága.
Na mondom faxa akkor kapjuk le mert ennek csere lessz a vége.
Le kaptam,letörölgettem,mintha az is számitana valamit,majd elöre sétáltam az akkuhoz ott kapott megint +-t körbe koccogtattam kalapáccsal,és elindult,majd leállt és igy tovább!
Járattam vagy fél órát ráztam üttögettem befogtam a szívó a nyomó oldalt!szóval megkinoztam,kifujattam,csatikat wd40-tem stb.Most jó!De a változatosság kedvéért megint nem tudom hogy:érintkezési hibás volt?vagy a tankból feloldott motyó állitotta meg?Esetleg a csőben volt valami ami a csatik szétbontásánál a földre folyt?
Lényeg hogy a beszerelés után ujra teljes erővel nyomta a motyót előre,össze szereltem és most jó!
«
Utoljára szerkesztve: 2009.12.29 kedd, 20:37:23 írta gostrada
»
Naplózva
Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
Tádé
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #439 Dátum:
2009.12.29 kedd, 20:40:39 »
Idézetet írta: gostrada - 2009.12.29 kedd, 20:34:58
Tegnap ismét leált a DI-m
Előzmény:Pár napja tankoltam 2 lityi benyát majd rá 60lityi dizelt.
Tegnap első inditásra pöcre indult,majd másodikra és harmadikra már kellett kb 3 tekerni az inditónak.
Mivel össze vagyunk nőve az autóval egyből tudtam hogy valami nem stimmel.
Úgy is volt!Alapjáraton még szépen,de magasabb fordulaton illetve terhelve elkezdett bedadogni.Majd gondolom ahogy a go szűrőben fogyott az anyag illetve vákum alakult ki le is állt.
Természetessen ahogy az ilyenkor illik,a gázolajszűrő cserével kezdtem.De mint ahogy tavaly télen most se jött az anyag hátulról előre,se szívással se fújással,se öninditóval.
Akkor hajrá következik az ac!Adtam neki egy közvetlen + és egy -t de nem zümmögött a drága.
Na mondom faxa akkor kapjuk le mert ennek csere lessz a vége.
Le kaptam,letörölgettem,mintha az is számitana valamit,majd elöre sétáltam az akkuhoz ott kapott megint +-t körbe koccogtattam kalapáccsal,és elindult,majd leállt és igy tovább!
Járattam vagy fél órát ráztam üttögettem befogtam a szívó a nyomó oldalt!szóval megkinoztam,kifujattam,csatikat wd40-tem stb.Most jó!De a változatosság kedvéért megint nem tudom hogy:érintkezési hibás volt?vagy a tankból feloldott motyó állitotta meg?Esetleg a csőben volt valami ami a csatik szétbontásánál a földre folyt?
Lényeg hogy a beszerelés után ujra teljes erővel nyomta a motyót előre,össze szereltem és most jó!
Edus kűzdött ilyesmivel sokáig, valami reléje volt elanyátlanodva az adagoló környékén...
Naplózva
gostrada
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1472
Tddi trendi traktor
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #440 Dátum:
2009.12.29 kedd, 20:53:53 »
Hmmm?Tddi-nél?Mert ott nem láttam relét az adagolónál.Esetleg a bizti táblánál!
Az ok hogy jó lett,de azért kíváncsi lennék az ac-k lelki világára,hogy mégis mire számítsak tőle!Na meg arra hogy honnan jön rá a +-,mert vészhelyzetben jobb lenne egy könnyebben megközelíthető csatlakozón keresztül folyamatos táppal ellátni az ac-t,és nem az önindítóval meg a csont száraz adagolóval együtt forgatni az egész hóbelebancott.
Naplózva
Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #441 Dátum:
2009.12.29 kedd, 20:57:09 »
Idézetet írta: gostrada - 2009.12.29 kedd, 20:53:53
Hmmm?Tddi-nél?Mert ott nem láttam relét az adagolónál.Esetleg a bizti táblánál!
Az ok hogy jó lett,de azért kíváncsi lennék az ac-k lelki világára,hogy mégis mire számítsak tőle!Na meg arra hogy honnan jön rá a +-,mert vészhelyzetben jobb lenne egy könnyebben megközelíthető csatlakozón keresztül folyamatos táppal ellátni az ac-t,és nem az önindítóval meg a csont száraz adagolóval együtt forgatni az egész hóbelebancott.
Itt írta valaki,hogy a tddi mondiba az escort(benyás) ac-je lett beszerelve és tutin szuperál a gép!Sokkal olcsóbb mint a mondié......
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #442 Dátum:
2009.12.29 kedd, 21:03:56 »
Idézetet írta: gostrada - 2009.12.29 kedd, 20:53:53
Hmmm?Tddi-nél?Mert ott nem láttam relét az adagolónál.Esetleg a bizti táblánál!
Az ok hogy jó lett,de azért kíváncsi lennék az ac-k lelki világára,hogy mégis mire számítsak tőle!Na meg arra hogy honnan jön rá a +-,mert vészhelyzetben jobb lenne egy könnyebben megközelíthető csatlakozón keresztül folyamatos táppal ellátni az ac-t,és nem az önindítóval meg a csont száraz adagolóval együtt forgatni az egész hóbelebancott.
azt egy kapcsolási rajz alapján meglehet nézni honnan kap szikrát....autodatában is bennevan elvileg szerintem....megnézhetem cégesen, mert fordos progijaim elveszetek a vinyón mélyén valahol....
Naplózva
gostrada
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1472
Tddi trendi traktor
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #443 Dátum:
2009.12.29 kedd, 21:09:55 »
Idézetet írta: alf - 2009.12.29 kedd, 20:57:09
Itt írta valaki,hogy a tddi mondiba az escort(benyás) ac-je lett beszerelve és tutin szuperál a gép!Sokkal olcsóbb mint a mondié......
Én is olvastam!
De azért még várnék egy pár ezer km hogy kiderüljön mennyire tutin szuperál,az a benyás ac.
Egyenlőre leirtam az ac-m található számokat,és a segitségetekkel biztos találunk valami jó tipus azonos behelyetesitést.
Naplózva
Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
gostrada
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1472
Tddi trendi traktor
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #444 Dátum:
2009.12.29 kedd, 21:15:53 »
Idézetet írta: Bunyek - 2009.12.29 kedd, 21:03:56
azt egy kapcsolási rajz alapján meglehet nézni honnan kap szikrát....autodatában is bennevan elvileg szerintem....megnézhetem cégesen, mert fordos progijaim elveszetek a vinyón mélyén valahol....
Probáld ki a vinyodon is a közvettlen tápot.
Az ac-mon segitett,lehet hogy a vinyod is kiköpi a megfelelő adatokat.
Viccet félre,kösszi bárkinek ha sikerül megnézni!Én csak annyit láttam hogy eltünt a vezeték a tank felett,de nyakig go-san nem akkartam mindent össze tapicskolni hogy megkeressem.Ha jól emléxem akkor egy fekete,és egy zöld barna csíkkal vezeték ment rá!
Naplózva
Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
skorpio79
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #445 Dátum:
2009.12.31 csütörtök, 08:19:32 »
sziasztok valaki tudna ajánlani valami olyan szert amivel szivárgást lehet ellenőrizni( gázolaj, levegő)
KÖszi
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #446 Dátum:
2009.12.31 csütörtök, 10:26:06 »
Idézetet írta: skorpio79 - 2009.12.31 csütörtök, 08:19:32
sziasztok valaki tudna ajánlani valami olyan szert amivel szivárgást lehet ellenőrizni( gázolaj, levegő)
KÖszi
Szivárgás jelző spay-okat lehet kapni gázra.A go elég észrevehető,ha szivárog valahol.Ha a levegő szivárog,arra a legjobb a szappanosvíz!Szép buborékokat nyom bele!
Egyébként nem teljesen értem,mire vonatjozik a kérdésed?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
skorpio79
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #447 Dátum:
2009.12.31 csütörtök, 11:12:24 »
Szia a mondim olyan hibát produkál mint amikor a gázolaj szűrő ki van cserélve és utána egy kicsit nehezen indul el.
Hát azért gondolom, hogy levegős és azt szeretném megtalálni
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #448 Dátum:
2009.12.31 csütörtök, 11:46:14 »
Idézetet írta: skorpio79 - 2009.12.31 csütörtök, 11:12:24
Szia a mondim olyan hibát produkál mint amikor a gázolaj szűrő ki van cserélve és utána egy kicsit nehezen indul el.
Hát azért gondolom, hogy levegős és azt szeretném megtalálni
Az ac 4bar-ral kell nyomja a tankerból az anyegint!Ott levegősödének nem sok esélye van.Inkább az ac szállításával lehet gond.....dugulás,víziszörny,esetleg nem indul az ac mint Gostrada-nak.Olvass bele Gostrada hsz-eibe!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #449 Dátum:
2009.12.31 csütörtök, 11:48:35 »
Idézetet írta: skorpio79 - 2009.12.31 csütörtök, 11:12:24
Szia a mondim olyan hibát produkál mint amikor a gázolaj szűrő ki van cserélve és utána egy kicsit nehezen indul el.
Hát azért gondolom, hogy levegős és azt szeretném megtalálni
A Di-ben van AC az nem levegősödik fel mint a Ci ha valahol tömítetlenség van, az inkább folyat...
Egy perc járás után gázolajszűrő csere után már nem lehet sehol levegő a Di-nél.
Nézd meg nyom-e előre a szűrőhöz az AC.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Oldalak:
1
2
3
4
5
6
7
8
[
9
]
10
11
12
13
14
15
16
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ