Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 15:04:44
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
6
7
8
9
10
11
12
[
13
]
14
15
16
17
18
19
20
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5105119 alkalommal)
0 Felhasználó és 239 vendég van a témában
hcsabi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 141
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #600 Dátum:
2010.01.21 csütörtök, 10:27:18 »
Üdv vettem egy mondeót én is ill már a negyediket csak azok mk1-2 -ek ez most Tddi 2001.12 havi ami kérdésem lenne ,hogy nekem olyan furcsa büdös füstje van vagy is gőze mert talán nem füstől, melegen biztos nem, hidegen meg szerintem inkább gőzőlög de ki tudja ködösít rendesen,nekem olyan olaj szagnak tűnik ,hogy eszi e azt nem tudom mert még nem mentem vele csak 50 km -ert persze ezt csak otthon vettem észre mikor garázsba álltam a másik mondim 1.8 td annak nem ilyen szaga van hanem rendes diesel szaga ,azt kérdezném hogy ez normális büdös.
Naplózva
Mondeo 2.0 tddi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #601 Dátum:
2010.01.21 csütörtök, 10:29:22 »
Idézetet írta: hcsabi - 2010.01.21 csütörtök, 10:27:18
Üdv vettem egy mondeót én is ill már a negyediket csak azok mk1-2 -ek ez most Tddi 2001.12 havi ami kérdésem lenne ,hogy nekem olyan furcsa büdös füstje van vagy is gőze mert talán nem füstől, melegen biztos nem, hidegen meg szerintem inkább gőzőlög de ki tudja ködösít rendesen,nekem olyan olaj szagnak tűnik ,hogy eszi e azt nem tudom mert még nem mentem vele csak 50 km -ert persze ezt csak otthon vettem észre mikor garázsba álltam a másik mondim 1.8 td annak nem ilyen szaga van hanem rendes diesel szaga ,azt kérdezném hogy ez normális büdös.
Sajnos ennek megállapításához most Gyurcsókra lenne szükség...
Még menj vele, tapasztald ki az autót, és utána írd le mégegyszer a dolgokat...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
szbela
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
Henry-Ford
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #602 Dátum:
2010.01.21 csütörtök, 10:31:15 »
Szijasztok.
gyerekek nem tud valaki adni nekem 1 kodot vagy mit,az olajkori termosztatrol,mert ki kellene cserelyem,es nem tudjak beazonosittani,illetve mar az 5 dik lerakatnal,uzletnel probalok vasarolni,de nem talalyak,sot meg enm is halottak rola.Minya agylobbot kapok ettol az olah orszagtol
(((
Naplózva
MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #603 Dátum:
2010.01.21 csütörtök, 10:42:22 »
Idézetet írta: hcsabi - 2010.01.21 csütörtök, 10:27:18
Üdv vettem egy mondeót én is ill már a negyediket csak azok mk1-2 -ek ez most Tddi 2001.12 havi ami kérdésem lenne ,hogy nekem olyan furcsa büdös füstje van vagy is gőze mert talán nem füstől, melegen biztos nem, hidegen meg szerintem inkább gőzőlög de ki tudja ködösít rendesen,nekem olyan olaj szagnak tűnik ,hogy eszi e azt nem tudom mert még nem mentem vele csak 50 km -ert persze ezt csak otthon vettem észre mikor garázsba álltam a másik mondim 1.8 td annak nem ilyen szaga van hanem rendes diesel szaga ,azt kérdezném hogy ez normális büdös.
Szia!
Szerintem más szaga van a kipufnak, mint egy régebbi dieselnek - legalábbis én is ezt tapasztalom. 5. éve nyúzok egy TDDi-t, nem eszi az olajat és igen büdös kicsit szúrós szagú a kipufogógáz. Az előző autóm egy 1,9 TD Tipó volt teljesen más szaggal.
Szerintem nem kell megijedned egyből.
Üdv: V.Tamás
Naplózva
hcsabi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 141
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #604 Dátum:
2010.01.21 csütörtök, 10:45:15 »
Hú ez jó lenne mert tényleg tiszta ideg vok, köszi
Naplózva
Mondeo 2.0 tddi
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #605 Dátum:
2010.01.21 csütörtök, 10:47:23 »
Idézetet írta: hcsabi - 2010.01.21 csütörtök, 10:45:15
Hú ez jó lenne mert tényleg tiszta ideg vok, köszi
enyém is büdös néha....
Naplózva
hcsabi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 141
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #606 Dátum:
2010.01.21 csütörtök, 10:54:11 »
Hát örülnék neki ha nem egy motor bontással kéne kezdeni ,de néztem nem füstől eggyátalán ha lepadlózom akkor is csak kis fekete füst de nem kék ill fehér , egyébként a központizárat nem lehet ugy programozni ,hogy az anyósnál ne nyiljon meg csukjon ugye? mert nem reagáll semmire csak kézzel tudom bezárni ,
Naplózva
Mondeo 2.0 tddi
szbela
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
Henry-Ford
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #607 Dátum:
2010.01.21 csütörtök, 11:55:01 »
Idézetet írta: hcsabi - 2010.01.21 csütörtök, 10:45:15
Hú ez jó lenne mert tényleg tiszta ideg vok, köszi
Az enyemnek is szur a szaga hideg motornal,ugy h no para
Naplózva
MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44
szbela
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
Henry-Ford
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #608 Dátum:
2010.01.21 csütörtök, 11:56:35 »
Idézetet írta: hcsabi - 2010.01.21 csütörtök, 10:54:11
Hát örülnék neki ha nem egy motor bontással kéne kezdeni ,de néztem nem füstől eggyátalán ha lepadlózom akkor is csak kis fekete füst de nem kék ill fehér , egyébként a központizárat nem lehet ugy programozni ,hogy az anyósnál ne nyiljon meg csukjon ugye? mert nem reagáll semmire csak kézzel tudom bezárni ,
ujrakell az egesszet programozni.A fomenuben talalsz erre illo leirast.Szerinmtem ez megolgya problemadat.
Naplózva
MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44
hcsabi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 141
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #609 Dátum:
2010.01.21 csütörtök, 12:23:08 »
köszi de nagy idegességembe leszedtem a kárpitot és kontakt spray megoldotta a zár problémát .
Helyesbítek nem segitett a kontakt spray csak felmelegedett a job első köz p zár és működött , kihült a hidegben ujra rossz lett
Hajszárítóztam és megjavult,persze amíg meleg addig jó
«
Utoljára szerkesztve: 2010.01.22 péntek, 12:55:27 írta hcsabi
»
Naplózva
Mondeo 2.0 tddi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #610 Dátum:
2010.01.21 csütörtök, 14:18:04 »
Idézetet írta: szbela - 2010.01.21 csütörtök, 10:31:15
Szijasztok.
gyerekek nem tud valaki adni nekem 1 kodot vagy mit,az olajkori termosztatrol,mert ki kellene cserelyem,es nem tudjak beazonosittani,illetve mar az 5 dik lerakatnal,uzletnel probalok vasarolni,de nem talalyak,sot meg enm is halottak rola.Minya agylobbot kapok ettol az olah orszagtol
(((
Ez kell neked!
http://www.cromax.hu/index.php?keres_res=1&katid=36124224&termek_al_id=21696
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
bancsomate
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #611 Dátum:
2010.01.21 csütörtök, 15:47:06 »
Sziasztok!
Kérdésem lenne! Most vettem egy 2001-es TDDI motoros mondeot, de a fűtéstől akár meg is fagyhatnék. A hűtővíz hőmérséklet áll mint a cövek! Jól bemelegedik üzemi hőfokra, azzal nincs is baj! De valami miatt langyos levegő jön csak ki belőle. Néha hallom, hogy bekapcsol a hűtőventillátor is menet közben. (de minek télen?)
Van valami 5-let mi lehet a hibája? Vagy szervíz? Találkozott már valaki hasonló esettel? /amúgy digit klímás, ha ez jelent valamit!/
Előre is köszi!
Üdv!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #612 Dátum:
2010.01.21 csütörtök, 16:25:54 »
Idézetet írta: bancsomate - 2010.01.21 csütörtök, 15:47:06
Sziasztok!
Kérdésem lenne! Most vettem egy 2001-es TDDI motoros mondeot, de a fűtéstől akár meg is fagyhatnék. A hűtővíz hőmérséklet áll mint a cövek! Jól bemelegedik üzemi hőfokra, azzal nincs is baj! De valami miatt langyos levegő jön csak ki belőle. Néha hallom, hogy bekapcsol a hűtőventillátor is menet közben. (de minek télen?)
Van valami 5-let mi lehet a hibája? Vagy szervíz? Találkozott már valaki hasonló esettel? /amúgy digit klímás, ha ez jelent valamit!/
Előre is köszi!
Üdv!
Jobb térdnél van a belső hőmérsékletérzékelő a burkolat alatt,azt érdemes megtisztogatni.Első körben....aztán tudsz csinálni digitklíma tóesztet is!
http://mondeoclub.hu/wiki/index.php?title=Digitkl%C3%ADma_teszt_MK3
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
bancsomate
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #613 Dátum:
2010.01.21 csütörtök, 16:45:05 »
Idézetet írta: alf - 2010.01.21 csütörtök, 16:25:54
Jobb térdnél van a belső hőmérsékletérzékelő a burkolat alatt,azt érdemes megtisztogatni.Első körben....aztán tudsz csinálni digitklíma tóesztet is!
http://mondeoclub.hu/wiki/index.php?title=Digitkl%C3%ADma_teszt_MK3
Hali!
Ok! Megvizslatom! Kösz! Ha kiderült a hiba megírom!
Üdv.!
Naplózva
bancsomate
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #614 Dátum:
2010.01.21 csütörtök, 17:45:27 »
Még egy kis érdekesség! Az miért van, hogy a kiegyenlítő tartálya nem melegszik fel! És a sapka levételekor sem pesszenik! Elvileg ha a víz melegszik a nyomás megnő a rendszerben, de itt ilyen nincs! Simán belenyulok kézzel! (meleg motornál)
Ezeken kívül tip-top az autó, szép kívül belül, jó a motorhang, megy mint az állat, egy deka füstöt nem tol még a legkomolyabb dundizáskor sem! De ezen apropóktól viszont kiakadok!
Naplózva
szbela
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
Henry-Ford
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #615 Dátum:
2010.01.22 péntek, 10:33:57 »
Idézetet írta: alf - 2010.01.21 csütörtök, 14:18:04
Ez kell neked!
http://www.cromax.hu/index.php?keres_res=1&katid=36124224&termek_al_id=21696
Koszi alf mester.Ezt en is tudom,de itt Roman foldon,ezek az okos forgalmazok,ugy csinalnak ,mikor kerdem,mindha azt kerdeznem,h van e elet mas bolygon
(((
Azt mondtak,h adjak 1 finis kodot,vagy mi a szoszt,es akkor utanna erdeklodnek.Most nekem eleg bibis lenne kimennem 600km re h vegyek 1 termosztatot
Ezert kerdeztem,tolletek,h 1 ilyen vad,sultelen,helyzetet ,h lehet megol,dani.
Naplózva
MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #616 Dátum:
2010.01.22 péntek, 11:01:54 »
Idézetet írta: szbela - 2010.01.22 péntek, 10:33:57
Koszi alf mester.Ezt en is tudom,de itt Roman foldon,ezek az okos forgalmazok,ugy csinalnak ,mikor kerdem,mindha azt kerdeznem,h van e elet mas bolygon
(((
Azt mondtak,h adjak 1 finis kodot,vagy mi a szoszt,es akkor utanna erdeklodnek.Most nekem eleg bibis lenne kimennem 600km re h vegyek 1 termosztatot
Ezert kerdeztem,tolletek,h 1 ilyen vad,sultelen,helyzetet ,h lehet megol,dani.
cromax nem postáz? hivd fel őket...
Naplózva
szbela
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
Henry-Ford
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #617 Dátum:
2010.01.22 péntek, 12:18:39 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.01.22 péntek, 11:01:54
cromax nem postáz? hivd fel őket...
Romania kozepebe?Ketlem,ha meg igen akkor az meg iszonyu sok penzbe kerulne ismet.
NA de nem hiszem,h itt nem lehet kapni,ha meg tenyleg ugyvan akkor eladoma mondit,es veszek Daciat,oshonos roman,x@rt
,ez van :
Naplózva
MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #618 Dátum:
2010.01.22 péntek, 15:16:43 »
Idézetet írta: bancsomate - 2010.01.21 csütörtök, 17:45:27
Még egy kis érdekesség! Az miért van, hogy a kiegyenlítő tartálya nem melegszik fel! És a sapka levételekor sem pesszenik! Elvileg ha a víz melegszik a nyomás megnő a rendszerben, de itt ilyen nincs! Simán belenyulok kézzel! (meleg motornál)
Ezeken kívül tip-top az autó, szép kívül belül, jó a motorhang, megy mint az állat, egy deka füstöt nem tol még a legkomolyabb dundizáskor sem! De ezen apropóktól viszont kiakadok!
Lehet,hogy a vízpumpa megadta magát........
Ha meghajtod nem megy pirosba a mutató?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #619 Dátum:
2010.01.22 péntek, 15:17:20 »
Idézetet írta: szbela - 2010.01.22 péntek, 10:33:57
Koszi alf mester.Ezt en is tudom,de itt Roman foldon,ezek az okos forgalmazok,ugy csinalnak ,mikor kerdem,mindha azt kerdeznem,h van e elet mas bolygon
(((
Azt mondtak,h adjak 1 finis kodot,vagy mi a szoszt,es akkor utanna erdeklodnek.Most nekem eleg bibis lenne kimennem 600km re h vegyek 1 termosztatot
Ezert kerdeztem,tolletek,h 1 ilyen vad,sultelen,helyzetet ,h lehet megol,dani.
minnyá lövök neked 1 finist!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #620 Dátum:
2010.01.22 péntek, 15:24:06 »
Idézetet írta: szbela - 2010.01.22 péntek, 12:18:39
Romania kozepebe?Ketlem,ha meg igen akkor az meg iszonyu sok penzbe kerulne ismet.
NA de nem hiszem,h itt nem lehet kapni,ha meg tenyleg ugyvan akkor eladoma mondit,es veszek Daciat,oshonos roman,x@rt
,ez van :
Na meg is vannak az adatok!
Olajköri termosztát!
Ford azonosítószám: XS7Q 6L635 AE
Finis kód: 1128018
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
szbela
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
Henry-Ford
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #621 Dátum:
2010.01.22 péntek, 15:44:34 »
Idézetet írta: alf - 2010.01.22 péntek, 15:24:06
Na meg is vannak az adatok!
Olajköri termosztát!
Ford azonosítószám: XS7Q 6L635 AE
Finis kód: 1128018
Koszonom Alf mester,tudtam,h szamithatok rad,1 angyal vagy
Naplózva
MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #622 Dátum:
2010.01.22 péntek, 16:01:27 »
Idézetet írta: szbela - 2010.01.22 péntek, 15:44:34
Koszonom Alf mester,tudtam,h szamithatok rad,1
angyal
vagy
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
zsolt_z
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #623 Dátum:
2010.01.22 péntek, 16:44:24 »
Sziasztok.
Pontosan mire is szolgal az olajkori termosztat? Van koze a Futeshez? Koszi a segitseget.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #624 Dátum:
2010.01.22 péntek, 17:05:35 »
Idézetet írta: zsolt_z - 2010.01.22 péntek, 16:44:24
Sziasztok.
Pontosan mire is szolgal az olajkori termosztat? Van koze a Futeshez? Koszi a segitseget.
Természetesen.Az olajat hűtené,de addig nem szabad kinyitnia,míg a moci el nem éri az üzemi hőmérsékletet.Ha nem zár el,vagy folyamatosan nyitva van,akkor lényegesen lefogja a motor bemelegedését és a fűtést is.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
zsolt_z
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #625 Dátum:
2010.01.22 péntek, 18:59:58 »
Idézetet írta: alf - 2010.01.22 péntek, 17:05:35
Természetesen.Az olajat hűtené,de addig nem szabad kinyitnia,míg a moci el nem éri az üzemi hőmérsékletet.Ha nem zár el,vagy folyamatosan nyitva van,akkor lényegesen lefogja a motor bemelegedését és a fűtést is.
Köszi szépen. Akkor meg fogom nézetni. Mert nemrég olvastam hogy 2 termosztat van benne. A szerelo oszel csak az eggyiket cserelte ki. Szerintem o sem tudta hogy 2 van. Már holnap megyek is hozzá.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #626 Dátum:
2010.01.22 péntek, 19:09:43 »
Ma megint szétkaptam a kocsit II....
Megjött az uj műszeregységem(thx Motocraft) és beis pattintottam a verdába burkolat átépitéssel és fogyimérő mükszik gyönyörűen,szal az órának kell tudnia különben nem megy.....képek lesznek az oldalamon majd....
kilett pakolva a bicskakulcsos riasztós szemétláda egység és maradt a gyári(plusz sziréna bekötve motortérbe GEM-ről, úgy szól mint egy állat
)
De a rohadék riasztószett kinyirta a gyári riasztómat és ezért zárogatott be a kocsi menet közben ,és ezért zárt ki is....
Belett téve az uj aszem titanium GEM-je(fullos) és azzal megy a riasztó és nem zárogat be az ajtó sem....
Kulcs hozzálett tanitva....és plussz extrákkal bővült a verda....
pl: komfort-index, rinyál öv miatt ha nincs bekötve,máshogy megy az ablaktörlő,stb...tempomatot még felkell programozni az ujban....
plussz lábtérvilágitást még bekell húznom a vezető oldalra az elmaradt....anyósé megvan...hideg volt.
ennyi....
«
Utoljára szerkesztve: 2010.01.22 péntek, 19:20:12 írta Bunyek
»
Naplózva
bancsomate
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #627 Dátum:
2010.01.22 péntek, 19:44:51 »
Idézetet írta: alf - 2010.01.22 péntek, 15:16:43
Lehet,hogy a vízpumpa megadta magát........
Ha meghajtod nem megy pirosba a mutató?
Mikor vettem autópályán jöttem vele végig! 170 körülig is felnézegettem, de meg se makkant a mutató se jobbra se balra! Termosztátot cseréltem, valamelyest javult a dolog, de még mindig ne az igazi!
A klímavezérlés hibát nem mutatott!
Engem az zavar, hogy megy a ventilátor menet közben, alapjáraton meg meg se mozdul!! Alig akar melegedni...
Vízpumpára én is gyanakodva néztem, de akkor már megfőtt volna a motor!
Azt nem értem, hogy a kiegyenlítő miért hideg, és miért nincs benne nyomás???
5let?
Naplózva
gostrada
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1472
Tddi trendi traktor
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #628 Dátum:
2010.01.22 péntek, 20:46:00 »
Idézetet írta: bancsomate - 2010.01.22 péntek, 19:44:51
Mikor vettem autópályán jöttem vele végig! 170 körülig is felnézegettem, de meg se makkant a mutató se jobbra se balra! Termosztátot cseréltem, valamelyest javult a dolog, de még mindig ne az igazi!
A klímavezérlés hibát nem mutatott!
Engem az zavar, hogy megy a ventilátor menet közben, alapjáraton meg meg se mozdul!! Alig akar melegedni...
Vízpumpára én is gyanakodva néztem, de akkor már megfőtt volna a motor!
Azt nem értem, hogy a kiegyenlítő miért hideg, és miért nincs benne nyomás???
5let?
Elfelejtettem bele lógatni az ujjam a kiegyenlítő tartályba,hogy milyen a fürdő víz!
De szvsz normális dolog hogy mínuszokban,nem forró!Már régebben írták itt a fórumon,hogy a dizel eleve kevés felesleges hőt termel,ez a motor meg pláne!
Nekem városi körülmények között kb 5km vagy 10 perc alatt lesz üzem meleg.És akkor elég fincsi forró levegőt fúj be!
A hütő ventilátor,nekem is be szokott kapcsolni.Azt nem tudom hogy ez normális vagy nem.
Lehet hogy ez butaság,de a kiegyenlítő tartály kupakjában elvileg van egy szelep,ami túlnyomásra gondolom nyit.Lehet hogy az van bevízkövesedve,és elengedi a nyomást?
Naplózva
Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #629 Dátum:
2010.01.22 péntek, 21:09:01 »
Idézetet írta: bancsomate - 2010.01.22 péntek, 19:44:51
Mikor vettem autópályán jöttem vele végig! 170 körülig is felnézegettem, de meg se makkant a mutató se jobbra se balra! Termosztátot cseréltem, valamelyest javult a dolog, de még mindig ne az igazi!
A klímavezérlés hibát nem mutatott!
Engem az zavar, hogy megy a ventilátor menet közben, alapjáraton meg meg se mozdul!! Alig akar melegedni...
Vízpumpára én is gyanakodva néztem, de akkor már megfőtt volna a motor!
Azt nem értem, hogy a kiegyenlítő miért hideg, és miért nincs benne nyomás???
5let?
Diagolni kéne,hátha tárol valamilyen jeladóhibát!A venti miatt,hogy bekapcsol.
Nekem gyanús,hogy a vízpumpád nem teker......
A baj az,hogy azt le kell szedni,hogy az ember meggyőződjön róla.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
bancsomate
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #630 Dátum:
2010.01.22 péntek, 21:11:24 »
Idézetet írta: gostrada - 2010.01.22 péntek, 20:46:00
Elfelejtettem bele lógatni az ujjam a kiegyenlítő tartályba,hogy milyen a fürdő víz!
De szvsz normális dolog hogy mínuszokban,nem forró!Már régebben írták itt a fórumon,hogy a dizel eleve kevés felesleges hőt termel,ez a motor meg pláne!
Nekem városi körülmények között kb 5km vagy 10 perc alatt lesz üzem meleg.És akkor elég fincsi forró levegőt fúj be!
A hütő ventilátor,nekem is be szokott kapcsolni.Azt nem tudom hogy ez normális vagy nem.
Lehet hogy ez butaság,de a kiegyenlítő tartály kupakjában elvileg van egy szelep,ami túlnyomásra gondolom nyit.Lehet hogy az van bevízkövesedve,és elengedi a nyomást?
Nekem gyanús ez a kiegyenlítős dolog! 20km után nekem nem langyos, hanem hideg volt! És egyet nem pesszent! Arra is gondoltam, hogy valahol bedugulhatott a rendszer. Holnap még megtiprom neki, megnézem mit mutat az óra! Ha nem változott, akkor kicserélem a vízpumpát és a kiegyenlítő sapkáját!
Menet közben jár neked a ventilátor? Mondjuk úgy 40-nél? Mert van amikor nekem fullosan bekapcsol. Ha megállok vele, akkor meg kikapcsol járó motornál alapjáraton?
Naplózva
bancsomate
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #631 Dátum:
2010.01.22 péntek, 21:15:05 »
Idézetet írta: alf - 2010.01.22 péntek, 21:09:01
Diagolni kéne,hátha tárol valamilyen jeladóhibát!A venti miatt,hogy bekapcsol.
Nekem gyanús,hogy a vízpumpád nem teker......
A baj az,hogy azt le kell szedni,hogy az ember meggyőződjön róla.
Diagoltattam, volt ford szervízben egész nap! Ott sem jöttek rá! termosztát cserét azért csináltak! :-)
A diagnosztika nem mutatott hibát!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #632 Dátum:
2010.01.22 péntek, 21:16:43 »
Idézetet írta: bancsomate - 2010.01.22 péntek, 21:11:24
Nekem gyanús ez a kiegyenlítős dolog! 20km után nekem nem langyos, hanem hideg volt! És egyet nem pesszent! Arra is gondoltam, hogy valahol bedugulhatott a rendszer. Holnap még megtiprom neki, megnézem mit mutat az óra! Ha nem változott, akkor kicserélem a vízpumpát és a kiegyenlítő sapkáját!
Menet közben jár neked a ventilátor? Mondjuk úgy 40-nél? Mert van amikor nekem fullosan bekapcsol. Ha megállok vele, akkor meg kikapcsol járó motornál alapjáraton?
Egyre inkább megnézném a vízpumpát.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
bancsomate
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #633 Dátum:
2010.01.22 péntek, 21:19:16 »
Idézetet írta: alf - 2010.01.22 péntek, 21:16:43
Egyre inkább megnézném a vízpumpát.....
Mennyi idő alatt lehet kiszedni?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #634 Dátum:
2010.01.22 péntek, 21:23:02 »
Idézetet írta: bancsomate - 2010.01.22 péntek, 21:19:16
Mennyi idő alatt lehet kiszedni?
kb 2óra.
Itt megtalálsz mindent a témáról,még képeket is!
http://mondeo.hu/index.php?action=search2;params=YWR2YW5jZWR8J3wwfCJ8dG9waWN8J3w2fCJ8c2hvd19jb21wbGV0ZXwnfDF8InxicmR8J3wxfCJ8c3ViamVjdF9vbmx5fCd8fCJ8c29ydHwnfHJlbGV2YW5jZXwifHNvcnRfZGlyfCd8ZGVzY3wifHNlYXJjaHwnfHbDrXpwdW1wYQ==;start=30
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
bancsomate
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #635 Dátum:
2010.01.22 péntek, 21:26:42 »
Idézetet írta: alf - 2010.01.22 péntek, 21:23:02
kb 2óra.
Itt megtalálsz mindent a témáról,még képeket is!
http://mondeo.hu/index.php?action=search2;params=YWR2YW5jZWR8J3wwfCJ8dG9waWN8J3w2fCJ8c2hvd19jb21wbGV0ZXwnfDF8InxicmR8J3wxfCJ8c3ViamVjdF9vbmx5fCd8fCJ8c29ydHwnfHJlbGV2YW5jZXwifHNvcnRfZGlyfCd8ZGVzY3wifHNlYXJjaHwnfHbDrXpwdW1wYQ==;start=30
Kösz! Meglátom!
De szól azért a vízpumpa ellen is pár dolog! Budapest Győr folyamatos 150-160 mellett a vízhőfok semmit nem változott! Vagy az is meglehet hogy kezdeti stádium! :-)
Naplózva
bancsomate
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #636 Dátum:
2010.01.22 péntek, 21:47:37 »
Valahogy nem lehet megnézni, hogy nyom-e rendesen a vízpumpa??
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #637 Dátum:
2010.01.22 péntek, 21:49:16 »
Idézetet írta: bancsomate - 2010.01.22 péntek, 21:11:24
Nekem gyanús ez a kiegyenlítős dolog! 20km után nekem nem langyos, hanem hideg volt! És egyet nem pesszent! Arra is gondoltam, hogy valahol bedugulhatott a rendszer. Holnap még megtiprom neki, megnézem mit mutat az óra! Ha nem változott, akkor kicserélem a vízpumpát és a kiegyenlítő sapkáját!
Menet közben jár neked a ventilátor? Mondjuk úgy 40-nél? Mert van amikor nekem fullosan bekapcsol. Ha megállok vele, akkor meg kikapcsol járó motornál alapjáraton?
van egy csatlakozo a ventinél ha szemben állsz a kocsival jobb oldalt belül, huzd le a csatit és nézd meg ugy bekapcsol e a venti.....
Naplózva
bancsomate
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #638 Dátum:
2010.01.22 péntek, 21:56:05 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.01.22 péntek, 21:49:16
van egy csatlakozo a ventinél ha szemben állsz a kocsival jobb oldalt belül, huzd le a csatit és nézd meg ugy bekapcsol e a venti.....
Mert mi az összefüggés?
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #639 Dátum:
2010.01.22 péntek, 22:15:43 »
az hogy a ventilátor fordulatszámszabályzós és vezérelve van de mivel te azt irtad hogy fullosan megy és ki-be kapcsol,ez az ellenálás vezérli a ventilátorok fordulatszámát....ha rossz vagy szétégett a csatija akkor van ez....rohadék hiba,de letud szivatni....
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #640 Dátum:
2010.01.22 péntek, 22:23:05 »
bár lehet nem lessz jó,mert lehet csak a 2-es ventit szabályozza....már nem emlékszem...
Naplózva
bancsomate
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #641 Dátum:
2010.01.22 péntek, 22:35:55 »
Azt nem lehet valahogy megnézni, hogy a vízpumpa nyom-e eleget?
Nem értem a szervízt, ha nekem nem autószerelőnek is megfordul a fejemben a vízpumpa akkor nekik miért nem tud?
Naplózva
gostrada
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1472
Tddi trendi traktor
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #642 Dátum:
2010.01.22 péntek, 23:41:45 »
Idézetet írta: bancsomate - 2010.01.22 péntek, 22:35:55
Azt nem lehet valahogy megnézni, hogy a vízpumpa nyom-e eleget?
Nem értem a szervízt, ha nekem nem autószerelőnek is megfordul a fejemben a vízpumpa akkor nekik miért nem tud?
A hibák alapján szerintem is vízpumpa lesz.A hőjeladó a termosztát,és a ventilátor tökéletesen össze dolgozik,csak a folyadék lassabban kering mint kellene.Ezért besegít a ventilátor.
Ezzel csak az a coppantyú,hogy akkor szervó szivatyút is cserélni kell.
Ez nem szentírás,csak egy eszme futtatás.
«
Utoljára szerkesztve: 2010.01.23 szombat, 17:12:36 írta gostrada
»
Naplózva
Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #643 Dátum:
2010.01.23 szombat, 16:30:40 »
Idézetet írta: gostrada - 2010.01.22 péntek, 23:41:45
A hibák alapján szerintem is vízpumpa lesz.A hőjeladó a termosztát,és a ventilátor tökéletesen össze dolgozik,csak a folyadék lassabban kering mint kellene.Ezért besegít a ventilátor.
Ezzel csak az a ***pantyú,
hogy akkor szervó szivatyút is cserélni kell.
Ez nem szentírás,csak egy eszme futtatás.
....nem feltétlenül!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
gostrada
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1472
Tddi trendi traktor
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #644 Dátum:
2010.01.23 szombat, 17:20:14 »
Idézetet írta: alf - 2010.01.23 szombat, 16:30:40
....nem feltétlenül!
Megnéztem a kiegyenlítő nekem se sziszeg,a folyadékot ugyan nem értem el,de nem tűnik melegnek!Vizhőfok fixen középen!fűtés ok!
(a kiegyenlítőm a legnagyobb nyári melegben is csak egy picit szisszen emlékeim szerint)
Ha Dancsomate kicserézi a pumpedlit és megjavul akkor én is megejtek egy ilyet.
Naplózva
Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
bancsomate
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #645 Dátum:
2010.01.23 szombat, 19:36:51 »
Idézetet írta: gostrada - 2010.01.23 szombat, 17:20:14
Megnéztem a kiegyenlítő nekem se sziszeg,a folyadékot ugyan nem értem el,de nem tűnik melegnek!Vizhőfok fixen középen!fűtés ok!
(a kiegyenlítőm a legnagyobb nyári melegben is csak egy picit szisszen emlékeim szerint)
Ha Dancsomate kicserézi a pumpedlit és megjavul akkor én is megejtek egy ilyet.
MIvel már mindent átnézettem amit lehet, megrendeltem a szivattyút! Hétfőn szerelik, szét és majd annak függvényében, hogy mi látszik rossznak cserélik! Remélem ennyivel megúszom. Tesóm villamosságszerelő, mindent megnézett, de nem talált mást semmit rossznak, és a fordban sem mondtak rá semmit! Kicsit kedvemet szegte az autótól ez a mostani kis anyagi kiruccanás. Remélem a következő pár évben nem lesz hasonló kiruccanása, mert akkor megy másik gazdihoz! :-)
Miért nem vettem japánt?
Üdv.!
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #646 Dátum:
2010.01.23 szombat, 19:44:09 »
Idézetet írta: bancsomate - 2010.01.23 szombat, 19:36:51
Miért nem vettem japánt?
Üdv.!
Mert ahhoz most 2-szer ennyiért vennéd a vízpumpedlit, meg azért mert csúnyák...
(na jó ez alól kivételt képez a most futó accord sport változata...az brutál szép
)
«
Utoljára szerkesztve: 2010.01.23 szombat, 20:04:48 írta Ervin
»
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
gostrada
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1472
Tddi trendi traktor
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #647 Dátum:
2010.01.23 szombat, 19:47:12 »
Idézetet írta: bancsomate - 2010.01.23 szombat, 19:36:51
MIvel már mindent átnézettem amit lehet, megrendeltem a szivattyút! Hétfőn szerelik, szét és majd annak függvényében, hogy mi látszik rossznak cserélik! Remélem ennyivel megúszom. Tesóm villamosságszerelő, mindent megnézett, de nem talált mást semmit rossznak, és a fordban sem mondtak rá semmit! Kicsit kedvemet szegte az autótól ez a mostani kis anyagi kiruccanás. Remélem a következő pár évben nem lesz hasonló kiruccanása, mert akkor megy másik gazdihoz! :-)
Miért nem vettem japánt?
Üdv.!
Mi ez az elkedvetlenedés?
Nem hagyott ott az út szélén,túl kép nincs is hibája!Egy igénytelen autós ezt észre se vette volna!
nippon vs german.Mindkettőnek van előnye és hátránya egyaránt.
Hidd el hogy egy japo autó is le tudd xopatni rendesen.
Milyen autóból ültél át dizel mondeoba?
Naplózva
Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
bancsomate
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #648 Dátum:
2010.01.23 szombat, 20:59:40 »
Idézetet írta: gostrada - 2010.01.23 szombat, 19:47:12
Mi ez az elkedvetlenedés?
Nem hagyott ott az út szélén,túl kép nincs is hibája!Egy igénytelen autós ezt észre se vette volna!
nippon vs german.Mindkettőnek van előnye és hátránya egyaránt.
Hidd el hogy egy japo autó is le tudd xopatni rendesen.
Milyen autóból ültél át dizel mondeoba?
Ez ilyen első saját autó féleség. De már azért jó pár 10 ezer km-t levezettem, csak apám gépein. Mitsubishi Galant 2.0 GLSI (1989évj.), Chrysler Voyager 2.5 Tdi (tojás), de eddig ezekhez alig lett valami hozzányúlva! Tök igénytelen jószágok voltak. Éveken át húzták, és húzzák az igát minden komolyabb gond nélkül. Ezt meg megveszem mert megtetszik, aztán az első pillanatban azt veszem észre, hogy nincs fűtés, mert 150-ezernél egy szaros vízpumpa megadja magát. Azt tudom, hogy egy Audiban 250 ezerre terveznek egy motort (persze ebben az is benne van, hogy a normálisnál, nagyobb igénybevételnek kitéve (tehát kb400.)) De ennél azért pozitívabbat vártam volna el egy Fordtól, hogy 150-nél meghaljon egy vízpumpa.
Amúgy maga a belső felülmúlhatatlan a kategóriában. Nagy, kényelmes, tágas, és masszív hatást kelt. Jó motorhang, jó váltó, jó kuplung, és jó fék. Az úton úgy fekszik mint egy bálna. tehát még mindig tetszik, csak szarul esik, hogy a megvételtől pár nappal, azt veszem észre, hogy nem melegszik a vas.
Nah majd megírom, ha szét lesz burítva, mi találtunk rajt hibát! MI volt a gond!
Üdv
Naplózva
Leni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 600
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #649 Dátum:
2010.01.23 szombat, 21:48:49 »
Idézetet írta: bancsomate - 2010.01.23 szombat, 19:36:51
Miért nem vettem japánt?
Üdv.!
Na meg a mondeonak van a legtutibb fóruma.......
Nyugi, kezdeti nehézségek szerintem minden használt kocsinál vannak. lévén hogy tddi, kb 9 éves lehet a verda, egy kis odafigyeléssel olyan kocsid lesz amit irigyelni fog 1-2 újabb autó tulajdonos. Én lengés-csillapító cserével kezdtem 2 éve, aztán fék, majd eltörött az első rugóm, majd mivel törött rugóval használtam(muszáj volt) ujabb lengéscsill. csere. Csütörtökön eltörött a másik első rugóm is
de összességében szeretem. Elvitt Olaszba, Csehbe, napi használatban van, két év alatt kb 70.000 km. Nyugodtan indulok el akárhová vele.
Naplózva
volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács, Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
Oldalak:
1
...
6
7
8
9
10
11
12
[
13
]
14
15
16
17
18
19
20
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ