Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:13:12 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 22 23 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 5102515 alkalommal)
0 Felhasználó és 68 vendég van a témában
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #750 Dátum: 2010.02.10 szerda, 22:19:14 »

Kicsereltem ujra,mert nalam ,nem indult el kopogtatasra sem,es ha elindult volna sem mertem volna,vele jarni,mert elegg kellemetlen ,ha epp 300 km re jon ismet ra a hujeseg ''a vizpompaval megjartam''.Szerintem az iulyen fontos,es nem is annyira draga alkatreszekbol erdemes ujat venni.
Na de miutan szetszedtem ,es megpucoltam a sok szenkefe portol ami ravolt rakodva ,elindult es megy mint az allat,dce az osszerakastol felek,mert a pereme preselve van,es nem tudom h milyen lenne a tomitte.De holnap meglatjatok :d ''remelm'',na jo na ,holnap tuti felrakom  nyes
worship eljen
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
bancsomate
Vendég
« Új hozzászólás #751 Dátum: 2010.02.10 szerda, 23:34:50 »

Melyik radiátor?És mivel volt eltömődve?
Fűtőradiátor!  worship
Naplózva
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #752 Dátum: 2010.02.11 csütörtök, 09:40:54 »

najolvan a lényeg h nem volt nagy a baj, sejtettem h valami apróság lesz...mondtam h kerüld a szakszervizeket, legtöbb esetben értelmetlen pénzkidobás...én ha a focusomat szervizbe vittem volna ezzel a rángatás-néha leállás problémával kapásbol ugy 350 et csengethettem vna egy adagolófelujitásért, ment volna ugy 5 ezer km-ert és megint *** lett van...megcsináltam házilag, igaz betartott 3 hónapig amire konkrétan rájöttem mi volt a hiba oka, sok telefonálgatás szerelgetés idegeskedés meg egyebet ha mindent hozzáveszek megvolt nagoynmax 10ezerből, meg közbe aztis megtudtuk h a VP is simán javitható házilag nem kell a legtöbb esetben 2K kat kifizetgetni felujitásért...
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
sanyikabacsi
Vendég
« Új hozzászólás #753 Dátum: 2010.02.12 péntek, 19:59:45 »

hát ott a kommentbe azt írják, hogy "looks like an ECU error" szóval akkor lehet ,hogy az amúgy nem tom
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #754 Dátum: 2010.02.12 péntek, 21:03:45 »

Talán valamelyik érzékelő adja meg magát,cmp-ckp........
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #755 Dátum: 2010.02.12 péntek, 21:11:31 »

nem tudom, azért a motorleállítás menetközben érdekesebb lehet eplus2
Az egy sima cmp meghibásodásakor elő is fordul!!!!! Lásd pl Domi-t,és még nagyon sokan másokat.... Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #756 Dátum: 2010.02.13 szombat, 11:42:23 »

Az egy sima cmp meghibásodásakor elő is fordul!!!!! Lásd pl Domi-t,és még nagyon sokan másokat.... Wink
Nálam a cmp csinált ilyeneket. Persze nem padlógázzal üresben, hogy a motorleállás után a turbó hadd pörögje szét magát olaj nélkül!  duhos2 http://www.youtube.com/watch?v=aDQHjyLW5rA&feature=related
Nekem már rutinból ment, menet közben, gyujtás le, azonnal vissza és gyerünk tovább.
Naplózva
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #757 Dátum: 2010.02.13 szombat, 12:09:15 »

rengeteg minden lehet nálam az ilyeneket az adagoló csinálta sokáig mig rá nem jöttem mi a baja, ilyen esetben az ECU FIP működés hibát, motorleállást ir ki, de simán lehet a főtengelyhelyzetérzékelő ill nálatok a vezérműtengelyhelyzetérzékelő hibájától is!(focusomban ilyen nincs) tény h rohadt egészséges, mész ugy 120 szal aztán villogó izzitásviszajelző kiséretében szépen azt veszed észre h hiába nyomod a gázt nem megy az autó meee leállt a motor...turbóra nézve meg pláne élettartam garancia
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #758 Dátum: 2010.02.13 szombat, 12:30:19 »

Nálam a cmp csinált ilyeneket. Persze nem padlógázzal üresben, hogy a motorleállás után a turbó hadd pörögje szét magát olaj nélkül!  duhos2 http://www.youtube.com/watch?v=aDQHjyLW5rA&feature=related
Nekem már rutinból ment, menet közben, gyujtás le, azonnal vissza és gyerünk tovább.
Nem inkább a ckp......nekünk nincs cmp-nk. Wink
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #759 Dátum: 2010.02.13 szombat, 13:21:12 »

Nem inkább a ckp......nekünk nincs cmp-nk. Wink
Igazad van!  eljen Kerestem a cmp-t, de nekünk tényleg nicsen.
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #760 Dátum: 2010.02.13 szombat, 15:44:03 »

Igazad van!  eljen Kerestem a cmp-t, de nekünk tényleg nicsen.
Mivel a vezmű. lánc összeköti a fő és vezérmű tengelyeket ezért azok egymáshoz képest mindíg ugyanott vannak....tehát elég a ckp Wink  Nem kell az önmegsemmisítő szenzor hehe Wink
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
klinge75
Vendég
« Új hozzászólás #761 Dátum: 2010.02.14 vasárnap, 13:19:02 »

Sziasztok. Tddi 2002-es következő a probl: A bal hátso ajtot nem zárja a centrál, egyszer megjavult 1 nap erejéig de most sajnos megint nem müködik! A másik probléma: levettem az aksisarut igy meg kell tanulja ujra az el ablakemelő a komfortot, 3 meg is tanulta , de a bal első az istennek sem akarja! Várom az ötleteket, előre is köszönöm.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #762 Dátum: 2010.02.14 vasárnap, 15:29:22 »

Mivel a vezmű. lánc összeköti a fő és vezérmű tengelyeket ezért azok egymáshoz képest mindíg ugyanott vannak....tehát elég a ckp Wink  Nem kell az önmegsemmisítő szenzor hehe Wink
Miért a tdcinél nem ugyan így van a lánc? Roll Eyes smile
A cmp jelét a motorvezérlésben-befecskendezéshez használja, többször befecskendez egy ütem alatt.
Ezért nincs a tddiben....mert az nem.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #763 Dátum: 2010.02.14 vasárnap, 16:16:08 »

Miért a tdcinél nem ugyan így van a lánc? Roll Eyes smile
A cmp jelét a motorvezérlésben-befecskendezéshez használja, többször befecskendez egy ütem alatt.
Ezért nincs a tddiben....mert az nem.

CMP(felsőholtponti jeladó),azért kell mert szerencsétlem TDCI nem tudja mikor hol van az 1-es henger..... szomoru1
a többszöri befecskendezést pedig a porlasztó csinálja(delhi aszem 2 elő,1fő,és 2 pilot-ot),igaz az ECU vezérli.... wow1
legalábbis én igy tudom...de lehet tévedek. integet2
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #764 Dátum: 2010.02.14 vasárnap, 21:29:56 »

Miért a tdcinél nem ugyan így van a lánc? Roll Eyes smile
De, ugyanígy van, éppen ezért kellene tudni neki a ckp jele alapján is, hogy hol jár a vezmű tengely...
Gondolom pontosítják egymást... vigyor3 wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #765 Dátum: 2010.02.15 hétfő, 08:41:04 »

CMP(felsőholtponti jeladó),azért kell mert szerencsétlem TDCI nem tudja mikor hol van az 1-es henger..... szomoru1
a többszöri befecskendezést pedig a porlasztó csinálja(delhi aszem 2 elő,1fő,és 2 pilot-ot),igaz az ECU vezérli.... wow1
legalábbis én igy tudom...de lehet tévedek. integet2
Tudja az,de az elő és utóbefecskendezés miatt kell a cmp is! vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #766 Dátum: 2010.02.15 hétfő, 08:41:29 »

De, ugyanígy van, éppen ezért kellene tudni neki a ckp jele alapján is, hogy hol jár a vezmű tengely...
Gondolom pontosítják egymást... vigyor3 wave
Így is lehet mondani
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
klinge75
Vendég
« Új hozzászólás #767 Dátum: 2010.02.15 hétfő, 11:59:04 »

tddi nagy szíjat cserélnék, általában melyk görgöket kell cserélni?
Naplózva
2.0tddi ghia
Vendég
« Új hozzászólás #768 Dátum: 2010.02.15 hétfő, 12:54:10 »

Hello.
Az ajtózárad valszínű megragadt.nekem is ez volt.ski kell szedni,szétszedni.de van egy része ami úgy van összeöntve.mi azt szétvágtuk.ott be kellett contact spray al fújkodni,valmaint   a mozgó alaktrészeket finoman bezsíroztuk.azóta 3éve.jó.az ablakemelőddel meg kell jegyeztetni megint a automata fel le húzós beállítást.

Sziasztok. Tddi 2002-es következő a probl: A bal hátso ajtot nem zárja a centrál, egyszer megjavult 1 nap erejéig de most sajnos megint nem müködik! A másik probléma: levettem az aksisarut igy meg kell tanulja ujra az el ablakemelő a komfortot, 3 meg is tanulta , de a bal első az istennek sem akarja! Várom az ötleteket, előre is köszönöm.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #769 Dátum: 2010.02.15 hétfő, 13:13:47 »

tddi nagy szíjat cserélnék, általában melyk görgöket kell cserélni?
2vezető görgőt,1 szíjfeszítőt és a kéttömegő szíjtárcsát.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #770 Dátum: 2010.02.15 hétfő, 18:08:17 »

Tudja az,de az elő és utóbefecskendezés miatt kell a cmp is! vigyor3

hát a cmp egy elő vagy utóbefecskendezést lesem tud reagálni mert pontosan 0.2ms alatt zajlik le.
max a teljes befecskendezést,de aztsem hiszem mert az is 2ms alatt megy végbe mondjuk egy 5 ütemes porlasztónál, mint a mondié... integet2
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #771 Dátum: 2010.02.16 kedd, 09:55:28 »

hát a cmp egy elő vagy utóbefecskendezést lesem tud reagálni mert pontosan 0.2ms alatt zajlik le.
max a teljes befecskendezést,de aztsem hiszem mert az is 2ms alatt megy végbe mondjuk egy 5 ütemes porlasztónál, mint a mondié... integet2
Nyilván nem az kapcsolja!Csak szükség van annak a jelére a befecskendezéshez!Ennyi! poigneemain
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
szbela
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395

Henry-Ford


E-mail
« Új hozzászólás #772 Dátum: 2010.02.16 kedd, 15:51:57 »

Na sziasztok.Itt az oj reg megigert uzemanyagszivatyurol,az anyag.Varom majd a velemenyeket ,ami ennek a sikeres javittasi lehetoseget illeti ..


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu


A képehttp://www.kepfeltoltes.hu/view/100216/IMG_0101_www.kepfeltoltes.hu_.jpgt a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu



Es a video a mukodeserol..

http://www.youtube.com/watch?v=JdZS0O50eDw
« Utoljára szerkesztve: 2010.02.16 kedd, 16:00:28 írta szbela » Naplózva

MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44 Sad
hosek
Vendég
« Új hozzászólás #773 Dátum: 2010.02.16 kedd, 17:06:26 »

szia szbéla nagyon tanulságossak a képek. mult héten egerszalokon voltam a családdal és ott megállt nekem is a szivatyu.kalapácsal megagyabugyáltam és elindult,mi a xvii.ker. lakunk.egész uton azon rimánkodtam nehogy leálljon végleg.a képekre visszatérve,az üzemanyag,hogy jut át a tuloldalra! mert a szénkefék azért egy kicsit szikráznak! nemde! várjál pontositok!!kérdés: befolyik a forgorészhez az üzemanyag?mert ha nem akkor szétszedem én is!köszi a képeket worship
Naplózva
szbela
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395

Henry-Ford


E-mail
« Új hozzászólás #774 Dátum: 2010.02.16 kedd, 20:28:16 »

szia szbéla nagyon tanulságossak a képek. mult héten egerszalokon voltam a családdal és ott megállt nekem is a szivatyu.kalapácsal megagyabugyáltam és elindult,mi a xvii.ker. lakunk.egész uton azon rimánkodtam nehogy leálljon végleg.a képekre visszatérve,az üzemanyag,hogy jut át a tuloldalra! mert a szénkefék azért egy kicsit szikráznak! nemde! várjál pontositok!!kérdés: befolyik a forgorészhez az üzemanyag?mert ha nem akkor szétszedem én is!köszi a képeket worship
Szioka  wave
Hat akkor mar 2 en vagyunk akik ,ugyan azon kerdesre szeretnenek valaszt kapni..Cheesy
En mar tobszor szetszedtem,es kerdeztem emberkekt de igazabol senki nem tudott valaszt adni,mert egyszeruen nem ertti senki,h mikent jut at az uzemanyak,anelkul h benegyuladgyon,igaz volt 1 olyan magyarazat is,amiben az alt,h ahoz ,h tuz legyen ahoz oxigen is kell,hat nem tudom. falbav
Naplózva

MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44 Sad
szbela
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395

Henry-Ford


E-mail
« Új hozzászólás #775 Dátum: 2010.02.16 kedd, 20:45:39 »

Ja meg a amsig dolog,meg azt nem tudom,h menyire lehetcseges,ujbol ugy osszerakni,h tokeletesen zarjanak az illesztesek Sad( (foleg ha azzal a modszerrel szeded szet ,amivel en,es anyiszor ahanyszor en)
Nalam ez a hol megy holnemegy dolog,az a szenkefe portol volt amivel tele volt az egessz tekercs,es szerintem az zart rovidre,mert miutan kipucoltom,elmeletileg tokeletesen megy Cheesy
Naplózva

MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44 Sad
szbela
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395

Henry-Ford


E-mail
« Új hozzászólás #776 Dátum: 2010.02.16 kedd, 20:54:47 »

az oxigenes igaz. tömlőből vízzel meg tod nézni szerintem és az tuti nem gyullad meg eplus2
fbs ragasztó (nem tömítő!!!) simán megfogja, akváriumokat is szoktak ezzel ragasztani(akár 300literest is) vagy szélvédő ragasztó

Na jo de hat akkor sem halottam meg olyanrol h 1 motor nedxes korulmenyek koztt,illetve folyadekkal telitve mukodjon,nem h arra gondolva,h uzemanyaggal  falbav falbav
Es mi van akkor ha mongyuk kifogy az uzemanyag es mar levegostol kezd szivni a szivatyu?Akkor berobban es elszalsz,mint mate peter...?? falbav
habar mas magyarazatot en sem tudok adni,pedig a kezembe fogtam es neztem,de .....passszzzzz
Naplózva

MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44 Sad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #777 Dátum: 2010.02.17 szerda, 11:31:44 »

az oxigenes igaz. tömlőből vízzel meg tod nézni szerintem és az tuti nem gyullad meg eplus2
fbs ragasztó (nem tömítő!!!) simán megfogja, akváriumokat is szoktak ezzel ragasztani(akár 300literest is) vagy szélvédő ragasztó
Csak vízzel ne!Az zárlatot okoz,mert vezet! Tongue
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #778 Dátum: 2010.02.17 szerda, 11:35:53 »

Na jo de hat akkor sem halottam meg olyanrol h 1 motor nedxes korulmenyek koztt,illetve folyadekkal telitve mukodjon,nem h arra gondolva,h uzemanyaggal  falbav falbav
Es mi van akkor ha mongyuk kifogy az uzemanyag es mar levegostol kezd szivni a szivatyu?Akkor berobban es elszalsz,mint mate peter...?? falbav
habar mas magyarazatot en sem tudok adni,pedig a kezembe fogtam es neztem,de .....passszzzzz
Nagyon jók a képek! eljen
Az a go ban forog!Nem kap oxigént,és az olaj egyébként is oltja a szénkeféken keletkező apró ívet.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #779 Dátum: 2010.02.17 szerda, 16:00:05 »

nézem innen-nézem onnan, mást nem tudok énsem elképzeni, gázolajban forog az egész ugy ahogy van...marha egy szerkezet(még jó hogy az enyémben nincs)...egyébként igen a szénkefék szikráznak, de dobj egy égő gyufát egy go val teli pohárba! hát elalszik ugy ahogy van... wave
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
hosek
Vendég
« Új hozzászólás #780 Dátum: 2010.02.17 szerda, 18:26:59 »

szia szbela! amikor szétszedted akkor a grafitpor gázolajos volt?mert akkor üzemanyagban forog az egész! ez számomra x-akták!!!!!egyébként nekem amikor leállt,levettem az üzemanyagszüröröl a csövet amit allig birtam lehuzni olyan vákumot csinált az adagolo!!!!!!tehát szivna az a szerencsétlen,akkor minek a szivatyú???
Naplózva
szbela
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395

Henry-Ford


E-mail
« Új hozzászólás #781 Dátum: 2010.02.17 szerda, 20:48:31 »

szia szbela! amikor szétszedted akkor a grafitpor gázolajos volt?mert akkor üzemanyagban forog az egész! ez számomra x-akták!!!!!egyébként nekem amikor leállt,levettem az üzemanyagszüröröl a csövet amit allig birtam lehuzni olyan vákumot csinált az adagolo!!!!!!tehát szivna az a szerencsétlen,akkor minek a szivatyú???
Szia.
Az a szitu,h amire szetszedtem,es fokepp amire kitapogattam,h mit h kellne aztan neki fogtam,es ismet tapogatozas,igy mire szetszedtem,arra minden tiszta gazolaj volt.Ezert nem tudtam eldonteni,h nem e az en szetszedesi modtszeremtol kerult bele gazolaj,vagy eggyaltalan kelle ott lennie gazolajnak.De a tapasztaltak szerint igen.Most az kovetkezik,h osszerakom,le zarom hermetikusan,illtve ugy h ne folyon aztan proba gazolajba,elesben,persze kolcson kerek az Alittolag csapattol,nemi biztonsagi eszkozoket..es jo tavol viszem az automtol,sosem lehet tudni,h ki teved,es hol..Smiley))
Naplózva

MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44 Sad
amaszek
Vendég
« Új hozzászólás #782 Dátum: 2010.02.18 csütörtök, 07:47:55 »

Sziasztok! Van egy 2001-es TDDI és érdeklődnék, hogy tudom a müszerfalon a kinti hőmérséklet helyett megjelenittetni a fogyasztást vagy bármi mást. Egyszerűen, nem tudom még használni ill. kezelni a kijelzöket. Lehet, hogy nem ide tartozik a motor ügyekhez de meg kérem aki tud segíteni az írja meg. Megemlítem, hogy nincs a kormányomon ez a set + - . Előre is köszönöm.
Naplózva
tommymondeo
Vendég
« Új hozzászólás #783 Dátum: 2010.02.18 csütörtök, 19:27:18 »

tudna nekem valaki írni néhány okos mondatot arról, hogy miért is jó, ha dugózom az egr-t??  worship

Az EGR ugye, a kipuffogógáz visszavezető szelep. Ennek az a lényege, hogy a kipufogóból visszavezeti és azt a levegőt mégegyszer felhasználja, ezzel csökkentve  a károsanyag-kibocsájtást. Viszont az idősebb, ''sok'' km-t futott autóknál már a kormos levegőt juttatja vissza, ami pl. a szelepek beégését okozhatja.
Naplózva
tommymondeo
Vendég
« Új hozzászólás #784 Dátum: 2010.02.18 csütörtök, 19:50:07 »

és egy jó állapotú motornál (óra szerint 130k, a kocsi állapota alapján nem is lehet sokkal több) milyen hátrányai és előnyei lehetnek??
tddi-knél dob hibakódot??

Hátránya (szerintem legalábbis) nincs. Maximum, hogy ha géppel kimérik, akkor kiírja, hogy az egr szelep le van dugózva vagy el van dugulva, de semmi más. Az emissziós normákat attól teljesíti.
2.0 benzinesen tudom, hogy hozza a hibakódot, mert azt néztük a miénken.
Előnye, talán egy picit jobban megy, mert ugye nem szív ''elhasznált'' levegőt is a kipuffogóból. wave
Naplózva
horgasz999
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14


E-mail
« Új hozzászólás #785 Dátum: 2010.02.18 csütörtök, 20:20:20 »

Szia.
Az a szitu,h amire szetszedtem,es fokepp amire kitapogattam,h mit h kellne aztan neki fogtam,es ismet tapogatozas,igy mire szetszedtem,arra minden tiszta gazolaj volt.Ezert nem tudtam eldonteni,h nem e az en szetszedesi modtszeremtol kerult bele gazolaj,vagy eggyaltalan kelle ott lennie gazolajnak.De a tapasztaltak szerint igen.Most az kovetkezik,h osszerakom,le zarom hermetikusan,illtve ugy h ne folyon aztan proba gazolajba,elesben,persze kolcson kerek az Alittolag csapattol,nemi biztonsagi eszkozoket..es jo tavol viszem az automtol,sosem lehet tudni,h ki teved,es hol..Smiley))
« Utoljára szerkesztve: 2010.02.18 csütörtök, 20:49:45 írta horgasz999 » Naplózva

2006  tdci
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #786 Dátum: 2010.02.18 csütörtök, 20:23:51 »

kösz az infókat, esetleg akinek van még vele tapasztalata az leírhatná. főleg az érdekelne, hogy dob-e hibakódot ezeken a motorokon
Szia!
Nem dob hibakódot, jobban megy, kevesebbet eszik, nő a motor élettartama!! wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
horgasz999
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14


E-mail
« Új hozzászólás #787 Dátum: 2010.02.18 csütörtök, 21:10:24 »

Szia, az üz.anyag nem ériintkezik az elektromos résszel. a képeket ha visszafelé nézed az 5-iken a két ujad között látható aszivattyú,  a forgórész bemeneténél tömitve van gumigyűrűvel vagy  szimeringel. aszivattyúház külsö részénél pedig 1 nagyobb gumigyűrű   biztositja hogy az üz.a  ne érintkezzen az elektromos résszel
Naplózva

2006  tdci
szbela
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395

Henry-Ford


E-mail
« Új hozzászólás #788 Dátum: 2010.02.18 csütörtök, 21:31:22 »

Szia, az üz.anyag nem ériintkezik az elektromos résszel. a képeket ha visszafelé nézed az 5-iken a két ujad között látható aszivattyú,  a forgórész bemeneténél tömitve van gumigyűrűvel vagy  szimeringel. aszivattyúház külsö részénél pedig 1 nagyobb gumigyűrű   biztositja hogy az üz.a  ne érintkezzen az elektromos résszel
Szioka.
En ezt mind ertem de akkor hol megy at az uzemanyag az egyik vegebol a masikba,Mert ha szimering van akkor eleve nem engedi at a kulso burok,es a magnes klulso lemeze kozt.Amugy is erossen passzol ahogy dugom ossze a 2 ot.En idaig meg tnyleg nem kaptam megyozo valaszt Smiley)
Naplózva

MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44 Sad
gostrada
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1472

Tddi trendi traktor


E-mail
« Új hozzászólás #789 Dátum: 2010.02.19 péntek, 00:34:01 »

Szia.
Az a szitu,h amire szetszedtem,es fokepp amire kitapogattam,h mit h kellne aztan neki fogtam,es ismet tapogatozas,igy mire szetszedtem,arra minden tiszta gazolaj volt.Ezert nem tudtam eldonteni,h nem e az en szetszedesi modtszeremtol kerult bele gazolaj,vagy eggyaltalan kelle ott lennie gazolajnak.De a tapasztaltak szerint igen.Most az kovetkezik,h osszerakom,le zarom hermetikusan,illtve ugy h ne folyon aztan proba gazolajba,elesben,persze kolcson kerek az Alittolag csapattol,nemi biztonsagi eszkozoket..es jo tavol viszem az automtol,sosem lehet tudni,h ki teved,es hol..Smiley))
Valahogy úgy működik,hogy van benne egy görgő cellás szivattyú abban valami golyóknak kell lenni amik a centrifogális erőtől a ház falának préselődnek.A motor bizony gázolajban úszik!A szívó oldalon a szelep akkor nyit ha pl dugulás(alsó szűrő) miatt nem jön az üzemanyag.Ellenkező esetben megállna és leégne a motor.A szívó oldalon meg van egy vissza csapó szelep,hogy a motor leállítás után is megmaradjon a nyomás a rendszerben.
Szvsz ez a szerkezett,főleg hogy még egyfolytában kenés alatt is van,1000+1 évet bír!
Ahogy a képeiden néztem,sem a forgó rész sem a szén kefe nem volt elhasználódva.
A probléma az hogy az ac az üzemanyag rendszer legalsó pontja.
A szmötyi és a víz is nehezebb  a go-nál,így itt gyűlik össze.
Ha az első szelep marad nyitva,nem épül fel a nyomás.ha a vissza csapó szelep fagy be azt meg nem biztos hogy 3bar
kilöki!
Összerakásnál ha az alsó gumi nem zár rendesen elvileg nem indul el a pumpa.Ne kérdezd miért,nem vágom ezeket a görgőket,hogy mit csináznak. wave


Naplózva

Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
Leni
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



WWW E-mail
« Új hozzászólás #790 Dátum: 2010.02.19 péntek, 15:46:12 »

200.000-es olaj csere előtt állok. Érdeklődnék, hogy milyen olajat vegyek? Maradjak az 5w30-asnál vagy áttérjek a 15w40-re?? Aztmondják ennyi kmhez már 15w40 az ajánlott.

üdv.

Leni
Naplózva

volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács,  Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
gostrada
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1472

Tddi trendi traktor


E-mail
« Új hozzászólás #791 Dátum: 2010.02.19 péntek, 16:29:06 »

200.000-es olaj csere előtt állok. Érdeklődnék, hogy milyen olajat vegyek? Maradjak az 5w30-asnál vagy áttérjek a 15w40-re?? Aztmondják ennyi kmhez már 15w40 az ajánlott.

üdv.

Leni
Szvsz ha 20000km alatt még a nívópálca min jelzése felett van a szint,akkor tökéletes a motorod.Ergó maradnék az 5 30 olajnál!
Naplózva

Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
Leni
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



WWW E-mail
« Új hozzászólás #792 Dátum: 2010.02.19 péntek, 16:39:29 »

Szvsz ha 20000km alatt még a nívópálca min jelzése felett van a szint,akkor tökéletes a motorod.Ergó maradnék az 5 30 olajnál!

Hmmm....   Wink nemhogy a min jelzés felett van, de változatlan a szint két olajcsere közt. (20.000 km) Akkor maradok az 5w 30 nál. Köszi  worship
Naplózva

volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács,  Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
gtuby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 393


E-mail
« Új hozzászólás #793 Dátum: 2010.02.19 péntek, 19:55:31 »

Szia.
Az a szitu,h amire szetszedtem,es fokepp amire kitapogattam,h mit h kellne aztan neki fogtam,es ismet tapogatozas,igy mire szetszedtem,arra minden tiszta gazolaj volt.Ezert nem tudtam eldonteni,h nem e az en szetszedesi modtszeremtol kerult bele gazolaj,vagy eggyaltalan kelle ott lennie gazolajnak.De a tapasztaltak szerint igen.Most az kovetkezik,h osszerakom,le zarom hermetikusan,illtve ugy h ne folyon aztan proba gazolajba,elesben,persze kolcson kerek az Alittolag csapattol,nemi biztonsagi eszkozoket..es jo tavol viszem az automtol,sosem lehet tudni,h ki teved,es hol..Smiley))

Nyugodtan kipróbálhatod vízzel is ha ennyire félsz, 12V-on még sós vizzel is nehéz akkora vezetést produkálni ami érdemi zárlatot okozna.
De ha nem akarsz utánna a víztelenítéssel bajlódni akkor nyugodtan kipróbálhatod Go-val azzal sem fog meggyulladni.
Naplózva

2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #794 Dátum: 2010.02.20 szombat, 00:13:28 »

200.000-es olaj csere előtt állok. Érdeklődnék, hogy milyen olajat vegyek? Maradjak az 5w30-asnál vagy áttérjek a 15w40-re?? Aztmondják ennyi kmhez már 15w40 az ajánlott.

üdv.

Leni
A 15W-40-es olajok a leggyengébb minőségű ásványi olajokból készülnek, és a viszkozitásuk miatt sem alkalmasak a mondeonkba.....csak 5W-30! wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Leni
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



WWW E-mail
« Új hozzászólás #795 Dátum: 2010.02.20 szombat, 21:48:59 »

A 15W-40-es olajok a leggyengébb minőségű ásványi olajokból készülnek, és a viszkozitásuk miatt sem alkalmasak a mondeonkba.....csak 5W-30! wave


worship worship

Készen van a bőr-belsőd?? dobhatnál képet, ha ráérsz, hogy milyen lett!! wave wave
Naplózva

volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács,  Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #796 Dátum: 2010.02.21 vasárnap, 09:17:35 »



worship worship

Készen van a bőr-belsőd?? dobhatnál képet, ha ráérsz, hogy milyen lett!! wave wave
Szia!
Készen! eplus2
http://imagerz.com/QENDWUtvAwIDA15IFwVR
http://imagerz.com/QENDWUtvAwIDA15IGQVR
http://imagerz.com/QENDWUtvAwIDA15IGAVR
http://imagerz.com/QENDWUtvAwIDA15KGAVR

 wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
hcsabi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 141



« Új hozzászólás #797 Dátum: 2010.02.21 vasárnap, 09:24:48 »

Finom bőr illat van a kocsidba?amúgy jól néz ki hol csináltattad?
« Utoljára szerkesztve: 2010.02.21 vasárnap, 09:29:51 írta hcsabi » Naplózva

Mondeo 2.0 tddi
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #798 Dátum: 2010.02.21 vasárnap, 09:42:15 »

Finom bőr illat van a kocsidba?amúgy jól néz ki hol csináltattad?
Szia!
Inkább bőrápoló illat  Wink, de legalább finom smile
Nem csináltattam sehol...vettem gyári alcantra üléseket kárpittal, és beszereltem magam.. Wink
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Leni
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



WWW E-mail
« Új hozzászólás #799 Dátum: 2010.02.21 vasárnap, 16:07:10 »

Szia!
Készen! eplus2

Szép lett!!!!  wave wave
Naplózva

volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács,  Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
Oldalak: 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 22 23 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.043 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.