Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:27:31
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
9
10
11
12
13
14
15
[
16
]
17
18
19
20
21
22
23
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5102681 alkalommal)
0 Felhasználó és 108 vendég van a témában
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #750 Dátum:
2010.02.10 szerda, 22:19:14 »
Idézetet írta: szbela - 2010.02.10 szerda, 22:07:34
Kicsereltem ujra,mert nalam ,nem indult el kopogtatasra sem,es ha elindult volna sem mertem volna,vele jarni,mert elegg kellemetlen ,ha epp 300 km re jon ismet ra a hujeseg ''a vizpompaval megjartam''.Szerintem az iulyen fontos,es nem is annyira draga alkatreszekbol erdemes ujat venni.
Na de miutan szetszedtem ,es megpucoltam a sok szenkefe portol ami ravolt rakodva ,elindult es megy mint az allat,dce az osszerakastol felek,mert a pereme preselve van,es nem tudom h milyen lenne a tomitte.De holnap meglatjatok :d ''remelm'',na jo na ,holnap tuti felrakom
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
bancsomate
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #751 Dátum:
2010.02.10 szerda, 23:34:50 »
Idézetet írta: gostrada - 2010.02.10 szerda, 18:10:45
Melyik radiátor?És mivel volt eltömődve?
Fűtőradiátor!
Naplózva
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #752 Dátum:
2010.02.11 csütörtök, 09:40:54 »
najolvan a lényeg h nem volt nagy a baj, sejtettem h valami apróság lesz...mondtam h kerüld a szakszervizeket, legtöbb esetben értelmetlen pénzkidobás...én ha a focusomat szervizbe vittem volna ezzel a rángatás-néha leállás problémával kapásbol ugy 350 et csengethettem vna egy adagolófelujitásért, ment volna ugy 5 ezer km-ert és megint *** lett van...megcsináltam házilag, igaz betartott 3 hónapig amire konkrétan rájöttem mi volt a hiba oka, sok telefonálgatás szerelgetés idegeskedés meg egyebet ha mindent hozzáveszek megvolt nagoynmax 10ezerből, meg közbe aztis megtudtuk h a VP is simán javitható házilag nem kell a legtöbb esetben 2K kat kifizetgetni felujitásért...
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
sanyikabacsi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #753 Dátum:
2010.02.12 péntek, 19:59:45 »
hát ott a kommentbe azt írják, hogy "looks like an ECU error" szóval akkor lehet ,hogy az amúgy nem tom
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #754 Dátum:
2010.02.12 péntek, 21:03:45 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.02.12 péntek, 19:43:28
ezt találtam:
http://www.youtube.com/watch?v=aDQHjyLW5rA&feature=related
ez mi lenne???
Talán valamelyik érzékelő adja meg magát,cmp-ckp........
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #755 Dátum:
2010.02.12 péntek, 21:11:31 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.02.12 péntek, 21:06:30
nem tudom, azért a motorleállítás menetközben érdekesebb lehet
Az egy sima cmp meghibásodásakor elő is fordul!!!!! Lásd pl Domi-t,és még nagyon sokan másokat....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Zsiri
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #756 Dátum:
2010.02.13 szombat, 11:42:23 »
Idézetet írta: alf - 2010.02.12 péntek, 21:11:31
Az egy sima cmp meghibásodásakor elő is fordul!!!!! Lásd pl Domi-t,és még nagyon sokan másokat....
Nálam a cmp csinált ilyeneket. Persze nem padlógázzal üresben, hogy a motorleállás után a turbó hadd pörögje szét magát olaj nélkül!
http://www.youtube.com/watch?v=aDQHjyLW5rA&feature=related
Nekem már rutinból ment, menet közben, gyujtás le, azonnal vissza és gyerünk tovább.
Naplózva
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #757 Dátum:
2010.02.13 szombat, 12:09:15 »
rengeteg minden lehet nálam az ilyeneket az adagoló csinálta sokáig mig rá nem jöttem mi a baja, ilyen esetben az ECU FIP működés hibát, motorleállást ir ki, de simán lehet a főtengelyhelyzetérzékelő ill nálatok a vezérműtengelyhelyzetérzékelő hibájától is!(focusomban ilyen nincs) tény h rohadt egészséges, mész ugy 120 szal aztán villogó izzitásviszajelző kiséretében szépen azt veszed észre h hiába nyomod a gázt nem megy az autó meee leállt a motor...turbóra nézve meg pláne élettartam garancia
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #758 Dátum:
2010.02.13 szombat, 12:30:19 »
Idézetet írta: Zsiri - 2010.02.13 szombat, 11:42:23
Nálam a cmp csinált ilyeneket. Persze nem padlógázzal üresben, hogy a motorleállás után a turbó hadd pörögje szét magát olaj nélkül!
http://www.youtube.com/watch?v=aDQHjyLW5rA&feature=related
Nekem már rutinból ment, menet közben, gyujtás le, azonnal vissza és gyerünk tovább.
Nem inkább a ckp......nekünk nincs cmp-nk.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Zsiri
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #759 Dátum:
2010.02.13 szombat, 13:21:12 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.02.13 szombat, 12:30:19
Nem inkább a ckp......nekünk nincs cmp-nk.
Igazad van!
Kerestem a cmp-t, de nekünk tényleg nicsen.
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #760 Dátum:
2010.02.13 szombat, 15:44:03 »
Idézetet írta: Zsiri - 2010.02.13 szombat, 13:21:12
Igazad van!
Kerestem a cmp-t, de nekünk tényleg nicsen.
Mivel a vezmű. lánc összeköti a fő és vezérmű tengelyeket ezért azok egymáshoz képest mindíg ugyanott vannak....tehát elég a ckp
Nem kell az önmegsemmisítő szenzor
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
klinge75
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #761 Dátum:
2010.02.14 vasárnap, 13:19:02 »
Sziasztok. Tddi 2002-es következő a probl: A bal hátso ajtot nem zárja a centrál, egyszer megjavult 1 nap erejéig de most sajnos megint nem müködik! A másik probléma: levettem az aksisarut igy meg kell tanulja ujra az el ablakemelő a komfortot, 3 meg is tanulta , de a bal első az istennek sem akarja! Várom az ötleteket, előre is köszönöm.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #762 Dátum:
2010.02.14 vasárnap, 15:29:22 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.02.13 szombat, 15:44:03
Mivel a vezmű. lánc összeköti a fő és vezérmű tengelyeket ezért azok egymáshoz képest mindíg ugyanott vannak....tehát elég a ckp
Nem kell az önmegsemmisítő szenzor
Miért a tdcinél nem ugyan így van a lánc?
A cmp jelét a motorvezérlésben-befecskendezéshez használja, többször befecskendez egy ütem alatt.
Ezért nincs a tddiben....mert az nem.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #763 Dátum:
2010.02.14 vasárnap, 16:16:08 »
Idézetet írta: alf - 2010.02.14 vasárnap, 15:29:22
Miért a tdcinél nem ugyan így van a lánc?
A cmp jelét a motorvezérlésben-befecskendezéshez használja, többször befecskendez egy ütem alatt.
Ezért nincs a tddiben....mert az nem.
CMP(felsőholtponti jeladó),azért kell mert szerencsétlem TDCI nem tudja mikor hol van az 1-es henger.....
a többszöri befecskendezést pedig a porlasztó csinálja(delhi aszem 2 elő,1fő,és 2 pilot-ot),igaz az ECU vezérli....
legalábbis én igy tudom...de lehet tévedek.
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #764 Dátum:
2010.02.14 vasárnap, 21:29:56 »
Idézetet írta: alf - 2010.02.14 vasárnap, 15:29:22
Miért a tdcinél nem ugyan így van a lánc?
De, ugyanígy van, éppen ezért kellene tudni neki a ckp jele alapján is, hogy hol jár a vezmű tengely...
Gondolom pontosítják egymást...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #765 Dátum:
2010.02.15 hétfő, 08:41:04 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.02.14 vasárnap, 16:16:08
CMP(felsőholtponti jeladó),azért kell mert szerencsétlem TDCI nem tudja mikor hol van az 1-es henger.....
a többszöri befecskendezést pedig a porlasztó csinálja(delhi aszem 2 elő,1fő,és 2 pilot-ot),igaz az ECU vezérli....
legalábbis én igy tudom...de lehet tévedek.
Tudja az,de az elő és utóbefecskendezés miatt kell a cmp is!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #766 Dátum:
2010.02.15 hétfő, 08:41:29 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.02.14 vasárnap, 21:29:56
De, ugyanígy van, éppen ezért kellene tudni neki a ckp jele alapján is, hogy hol jár a vezmű tengely...
Gondolom pontosítják egymást...
Így is lehet mondani
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
klinge75
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #767 Dátum:
2010.02.15 hétfő, 11:59:04 »
tddi nagy szíjat cserélnék, általában melyk görgöket kell cserélni?
Naplózva
2.0tddi ghia
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #768 Dátum:
2010.02.15 hétfő, 12:54:10 »
Hello.
Az ajtózárad valszínű megragadt.nekem is ez volt.ski kell szedni,szétszedni.de van egy része ami úgy van összeöntve.mi azt szétvágtuk.ott be kellett contact spray al fújkodni,valmaint a mozgó alaktrészeket finoman bezsíroztuk.azóta 3éve.jó.az ablakemelőddel meg kell jegyeztetni megint a automata fel le húzós beállítást.
Idézetet írta: klinge75 - 2010.02.14 vasárnap, 13:19:02
Sziasztok. Tddi 2002-es következő a probl: A bal hátso ajtot nem zárja a centrál, egyszer megjavult 1 nap erejéig de most sajnos megint nem müködik! A másik probléma: levettem az aksisarut igy meg kell tanulja ujra az el ablakemelő a komfortot, 3 meg is tanulta , de a bal első az istennek sem akarja! Várom az ötleteket, előre is köszönöm.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #769 Dátum:
2010.02.15 hétfő, 13:13:47 »
Idézetet írta: klinge75 - 2010.02.15 hétfő, 11:59:04
tddi nagy szíjat cserélnék, általában melyk görgöket kell cserélni?
2vezető görgőt,1 szíjfeszítőt és a kéttömegő szíjtárcsát.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #770 Dátum:
2010.02.15 hétfő, 18:08:17 »
Idézetet írta: alf - 2010.02.15 hétfő, 08:41:04
Tudja az,de az elő és utóbefecskendezés miatt kell a cmp is!
hát a cmp egy elő vagy utóbefecskendezést lesem tud reagálni mert pontosan 0.2ms alatt zajlik le.
max a teljes befecskendezést,de aztsem hiszem mert az is 2ms alatt megy végbe mondjuk egy 5 ütemes porlasztónál, mint a mondié...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #771 Dátum:
2010.02.16 kedd, 09:55:28 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.02.15 hétfő, 18:08:17
hát a cmp egy elő vagy utóbefecskendezést lesem tud reagálni mert pontosan 0.2ms alatt zajlik le.
max a teljes befecskendezést,de aztsem hiszem mert az is 2ms alatt megy végbe mondjuk egy 5 ütemes porlasztónál, mint a mondié...
Nyilván nem az kapcsolja!Csak szükség van annak a jelére a befecskendezéshez!Ennyi!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
szbela
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
Henry-Ford
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #772 Dátum:
2010.02.16 kedd, 15:51:57 »
Na sziasztok.Itt az oj reg megigert uzemanyagszivatyurol,az anyag.Varom majd a velemenyeket ,ami ennek a sikeres javittasi lehetoseget illeti ..
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
A képehttp://www.kepfeltoltes.hu/view/100216/IMG_0101_www.kepfeltoltes.hu_.jpgt a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
Es a video a mukodeserol..
http://www.youtube.com/watch?v=JdZS0O50eDw
«
Utoljára szerkesztve: 2010.02.16 kedd, 16:00:28 írta szbela
»
Naplózva
MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44
hosek
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #773 Dátum:
2010.02.16 kedd, 17:06:26 »
szia szbéla nagyon tanulságossak a képek. mult héten egerszalokon voltam a családdal és ott megállt nekem is a szivatyu.kalapácsal megagyabugyáltam és elindult,mi a xvii.ker. lakunk.egész uton azon rimánkodtam nehogy leálljon végleg.a képekre visszatérve,az üzemanyag,hogy jut át a tuloldalra! mert a szénkefék azért egy kicsit szikráznak! nemde! várjál pontositok!!kérdés: befolyik a forgorészhez az üzemanyag?mert ha nem akkor szétszedem én is!köszi a képeket
Naplózva
szbela
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
Henry-Ford
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #774 Dátum:
2010.02.16 kedd, 20:28:16 »
Idézetet írta: hosek - 2010.02.16 kedd, 17:06:26
szia szbéla nagyon tanulságossak a képek. mult héten egerszalokon voltam a családdal és ott megállt nekem is a szivatyu.kalapácsal megagyabugyáltam és elindult,mi a xvii.ker. lakunk.egész uton azon rimánkodtam nehogy leálljon végleg.a képekre visszatérve,az üzemanyag,hogy jut át a tuloldalra! mert a szénkefék azért egy kicsit szikráznak! nemde! várjál pontositok!!kérdés: befolyik a forgorészhez az üzemanyag?mert ha nem akkor szétszedem én is!köszi a képeket
Szioka
Hat akkor mar 2 en vagyunk akik ,ugyan azon kerdesre szeretnenek valaszt kapni..
En mar tobszor szetszedtem,es kerdeztem emberkekt de igazabol senki nem tudott valaszt adni,mert egyszeruen nem ertti senki,h mikent jut at az uzemanyak,anelkul h benegyuladgyon,igaz volt 1 olyan magyarazat is,amiben az alt,h ahoz ,h tuz legyen ahoz oxigen is kell,hat nem tudom.
Naplózva
MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44
szbela
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
Henry-Ford
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #775 Dátum:
2010.02.16 kedd, 20:45:39 »
Ja meg a amsig dolog,meg azt nem tudom,h menyire lehetcseges,ujbol ugy osszerakni,h tokeletesen zarjanak az illesztesek
( (foleg ha azzal a modszerrel szeded szet ,amivel en,es anyiszor ahanyszor en)
Nalam ez a hol megy holnemegy dolog,az a szenkefe portol volt amivel tele volt az egessz tekercs,es szerintem az zart rovidre,mert miutan kipucoltom,elmeletileg tokeletesen megy
Naplózva
MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44
szbela
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
Henry-Ford
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #776 Dátum:
2010.02.16 kedd, 20:54:47 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.02.16 kedd, 20:47:34
az oxigenes igaz. tömlőből vízzel meg tod nézni szerintem és az tuti nem gyullad meg
fbs ragasztó (nem tömítő!!!) simán megfogja, akváriumokat is szoktak ezzel ragasztani(akár 300literest is) vagy szélvédő ragasztó
Na jo de hat akkor sem halottam meg olyanrol h 1 motor nedxes korulmenyek koztt,illetve folyadekkal telitve mukodjon,nem h arra gondolva,h uzemanyaggal
Es mi van akkor ha mongyuk kifogy az uzemanyag es mar levegostol kezd szivni a szivatyu?Akkor berobban es elszalsz,mint mate peter...??
habar mas magyarazatot en sem tudok adni,pedig a kezembe fogtam es neztem,de .....passszzzzz
Naplózva
MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #777 Dátum:
2010.02.17 szerda, 11:31:44 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.02.16 kedd, 20:47:34
az oxigenes igaz. tömlőből vízzel meg tod nézni szerintem és az tuti nem gyullad meg
fbs ragasztó (nem tömítő!!!) simán megfogja, akváriumokat is szoktak ezzel ragasztani(akár 300literest is) vagy szélvédő ragasztó
Csak vízzel ne!Az zárlatot okoz,mert vezet!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #778 Dátum:
2010.02.17 szerda, 11:35:53 »
Idézetet írta: szbela - 2010.02.16 kedd, 20:54:47
Na jo de hat akkor sem halottam meg olyanrol h 1 motor nedxes korulmenyek koztt,illetve folyadekkal telitve mukodjon,nem h arra gondolva,h uzemanyaggal
Es mi van akkor ha mongyuk kifogy az uzemanyag es mar levegostol kezd szivni a szivatyu?Akkor berobban es elszalsz,mint mate peter...??
habar mas magyarazatot en sem tudok adni,pedig a kezembe fogtam es neztem,de .....passszzzzz
Nagyon jók a képek!
Az a go ban forog!Nem kap oxigént,és az olaj egyébként is oltja a szénkeféken keletkező apró ívet.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #779 Dátum:
2010.02.17 szerda, 16:00:05 »
nézem innen-nézem onnan, mást nem tudok énsem elképzeni, gázolajban forog az egész ugy ahogy van...marha egy szerkezet(még jó hogy az enyémben nincs)...egyébként igen a szénkefék szikráznak, de dobj egy égő gyufát egy go val teli pohárba! hát elalszik ugy ahogy van...
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
hosek
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #780 Dátum:
2010.02.17 szerda, 18:26:59 »
szia szbela! amikor szétszedted akkor a grafitpor gázolajos volt?mert akkor üzemanyagban forog az egész! ez számomra x-akták!!!!!egyébként nekem amikor leállt,levettem az üzemanyagszüröröl a csövet amit allig birtam lehuzni olyan vákumot csinált az adagolo!!!!!!tehát szivna az a szerencsétlen,akkor minek a szivatyú???
Naplózva
szbela
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
Henry-Ford
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #781 Dátum:
2010.02.17 szerda, 20:48:31 »
Idézetet írta: hosek - 2010.02.17 szerda, 18:26:59
szia szbela! amikor szétszedted akkor a grafitpor gázolajos volt?mert akkor üzemanyagban forog az egész! ez számomra x-akták!!!!!egyébként nekem amikor leállt,levettem az üzemanyagszüröröl a csövet amit allig birtam lehuzni olyan vákumot csinált az adagolo!!!!!!tehát szivna az a szerencsétlen,akkor minek a szivatyú???
Szia.
Az a szitu,h amire szetszedtem,es fokepp amire kitapogattam,h mit h kellne aztan neki fogtam,es ismet tapogatozas,igy mire szetszedtem,arra minden tiszta gazolaj volt.Ezert nem tudtam eldonteni,h nem e az en szetszedesi modtszeremtol kerult bele gazolaj,vagy eggyaltalan kelle ott lennie gazolajnak.De a tapasztaltak szerint igen.Most az kovetkezik,h osszerakom,le zarom hermetikusan,illtve ugy h ne folyon aztan proba gazolajba,elesben,persze kolcson kerek az Alittolag csapattol,nemi biztonsagi eszkozoket..es jo tavol viszem az automtol,sosem lehet tudni,h ki teved,es hol..
))
Naplózva
MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44
amaszek
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #782 Dátum:
2010.02.18 csütörtök, 07:47:55 »
Sziasztok! Van egy 2001-es TDDI és érdeklődnék, hogy tudom a müszerfalon a kinti hőmérséklet helyett megjelenittetni a fogyasztást vagy bármi mást. Egyszerűen, nem tudom még használni ill. kezelni a kijelzöket. Lehet, hogy nem ide tartozik a motor ügyekhez de meg kérem aki tud segíteni az írja meg. Megemlítem, hogy nincs a kormányomon ez a set + - . Előre is köszönöm.
Naplózva
tommymondeo
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #783 Dátum:
2010.02.18 csütörtök, 19:27:18 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.02.18 csütörtök, 17:19:23
tudna nekem valaki írni néhány okos mondatot arról, hogy miért is jó, ha dugózom az egr-t??
Az EGR ugye, a kipuffogógáz visszavezető szelep. Ennek az a lényege, hogy a kipufogóból visszavezeti és azt a levegőt mégegyszer felhasználja, ezzel csökkentve a károsanyag-kibocsájtást. Viszont az idősebb, ''sok'' km-t futott autóknál már a kormos levegőt juttatja vissza, ami pl. a szelepek beégését okozhatja.
Naplózva
tommymondeo
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #784 Dátum:
2010.02.18 csütörtök, 19:50:07 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.02.18 csütörtök, 19:43:24
és egy jó állapotú motornál (óra szerint 130k, a kocsi állapota alapján nem is lehet sokkal több) milyen hátrányai és előnyei lehetnek??
tddi-knél dob hibakódot??
Hátránya (szerintem legalábbis) nincs. Maximum, hogy ha géppel kimérik, akkor kiírja, hogy az egr szelep le van dugózva vagy el van dugulva, de semmi más. Az emissziós normákat attól teljesíti.
2.0 benzinesen tudom, hogy hozza a hibakódot, mert azt néztük a miénken.
Előnye, talán egy picit jobban megy, mert ugye nem szív ''elhasznált'' levegőt is a kipuffogóból.
Naplózva
horgasz999
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #785 Dátum:
2010.02.18 csütörtök, 20:20:20 »
Idézetet írta: szbela - 2010.02.17 szerda, 20:48:31
Szia.
Az a szitu,h amire szetszedtem,es fokepp amire kitapogattam,h mit h kellne aztan neki fogtam,es ismet tapogatozas,igy mire szetszedtem,arra minden tiszta gazolaj volt.Ezert nem tudtam eldonteni,h nem e az en szetszedesi modtszeremtol kerult bele gazolaj,vagy eggyaltalan kelle ott lennie gazolajnak.De a tapasztaltak szerint igen.Most az kovetkezik,h osszerakom,le zarom hermetikusan,illtve ugy h ne folyon aztan proba gazolajba,elesben,persze kolcson kerek az Alittolag csapattol,nemi biztonsagi eszkozoket..es jo tavol viszem az automtol,sosem lehet tudni,h ki teved,es hol..
))
«
Utoljára szerkesztve: 2010.02.18 csütörtök, 20:49:45 írta horgasz999
»
Naplózva
2006 tdci
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #786 Dátum:
2010.02.18 csütörtök, 20:23:51 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.02.18 csütörtök, 19:52:55
kösz az infókat, esetleg akinek van még vele tapasztalata az leírhatná. főleg az érdekelne, hogy dob-e hibakódot ezeken a motorokon
Szia!
Nem dob hibakódot, jobban megy, kevesebbet eszik, nő a motor élettartama!!
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
horgasz999
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14
üzemanyag szivattyú
«
Új hozzászólás #787 Dátum:
2010.02.18 csütörtök, 21:10:24 »
Szia, az üz.anyag nem ériintkezik az elektromos résszel. a képeket ha visszafelé nézed az 5-iken a két ujad között látható aszivattyú, a forgórész bemeneténél tömitve van gumigyűrűvel vagy szimeringel. aszivattyúház külsö részénél pedig 1 nagyobb gumigyűrű biztositja hogy az üz.a ne érintkezzen az elektromos résszel
Naplózva
2006 tdci
szbela
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
Henry-Ford
Válasz: üzemanyag szivattyú
«
Új hozzászólás #788 Dátum:
2010.02.18 csütörtök, 21:31:22 »
Idézetet írta: horgasz999 - 2010.02.18 csütörtök, 21:10:24
Szia, az üz.anyag nem ériintkezik az elektromos résszel. a képeket ha visszafelé nézed az 5-iken a két ujad között látható aszivattyú, a forgórész bemeneténél tömitve van gumigyűrűvel vagy szimeringel. aszivattyúház külsö részénél pedig 1 nagyobb gumigyűrű biztositja hogy az üz.a ne érintkezzen az elektromos résszel
Szioka.
En ezt mind ertem de akkor hol megy at az uzemanyag az egyik vegebol a masikba,Mert ha szimering van akkor eleve nem engedi at a kulso burok,es a magnes klulso lemeze kozt.Amugy is erossen passzol ahogy dugom ossze a 2 ot.En idaig meg tnyleg nem kaptam megyozo valaszt
)
Naplózva
MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44
gostrada
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1472
Tddi trendi traktor
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #789 Dátum:
2010.02.19 péntek, 00:34:01 »
Idézetet írta: szbela - 2010.02.17 szerda, 20:48:31
Szia.
Az a szitu,h amire szetszedtem,es fokepp amire kitapogattam,h mit h kellne aztan neki fogtam,es ismet tapogatozas,igy mire szetszedtem,arra minden tiszta gazolaj volt.Ezert nem tudtam eldonteni,h nem e az en szetszedesi modtszeremtol kerult bele gazolaj,vagy eggyaltalan kelle ott lennie gazolajnak.De a tapasztaltak szerint igen.Most az kovetkezik,h osszerakom,le zarom hermetikusan,illtve ugy h ne folyon aztan proba gazolajba,elesben,persze kolcson kerek az Alittolag csapattol,nemi biztonsagi eszkozoket..es jo tavol viszem az automtol,sosem lehet tudni,h ki teved,es hol..
))
Valahogy úgy működik,hogy van benne egy görgő cellás szivattyú abban valami golyóknak kell lenni amik a centrifogális erőtől a ház falának préselődnek.A motor bizony gázolajban úszik!A szívó oldalon a szelep akkor nyit ha pl dugulás(alsó szűrő) miatt nem jön az üzemanyag.Ellenkező esetben megállna és leégne a motor.A szívó oldalon meg van egy vissza csapó szelep,hogy a motor leállítás után is megmaradjon a nyomás a rendszerben.
Szvsz ez a szerkezett,főleg hogy még egyfolytában kenés alatt is van,1000+1 évet bír!
Ahogy a képeiden néztem,sem a forgó rész sem a szén kefe nem volt elhasználódva.
A probléma az hogy az ac az üzemanyag rendszer legalsó pontja.
A szmötyi és a víz is nehezebb a go-nál,így itt gyűlik össze.
Ha az első szelep marad nyitva,nem épül fel a nyomás.ha a vissza csapó szelep fagy be azt meg nem biztos hogy 3bar
kilöki!
Összerakásnál ha az alsó gumi nem zár rendesen elvileg nem indul el a pumpa.Ne kérdezd miért,nem vágom ezeket a görgőket,hogy mit csináznak.
Naplózva
Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
Leni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 600
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #790 Dátum:
2010.02.19 péntek, 15:46:12 »
200.000-es olaj csere előtt állok. Érdeklődnék, hogy milyen olajat vegyek? Maradjak az 5w30-asnál vagy áttérjek a 15w40-re?? Aztmondják ennyi kmhez már 15w40 az ajánlott.
üdv.
Leni
Naplózva
volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács, Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
gostrada
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1472
Tddi trendi traktor
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #791 Dátum:
2010.02.19 péntek, 16:29:06 »
Idézetet írta: Leni - 2010.02.19 péntek, 15:46:12
200.000-es olaj csere előtt állok. Érdeklődnék, hogy milyen olajat vegyek? Maradjak az 5w30-asnál vagy áttérjek a 15w40-re?? Aztmondják ennyi kmhez már 15w40 az ajánlott.
üdv.
Leni
Szvsz ha 20000km alatt még a nívópálca min jelzése felett van a szint,akkor tökéletes a motorod.Ergó maradnék az 5 30 olajnál!
Naplózva
Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
Leni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 600
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #792 Dátum:
2010.02.19 péntek, 16:39:29 »
Idézetet írta: gostrada - 2010.02.19 péntek, 16:29:06
Szvsz ha 20000km alatt még a nívópálca min jelzése felett van a szint,akkor tökéletes a motorod.Ergó maradnék az 5 30 olajnál!
Hmmm....
nemhogy a min jelzés felett van, de változatlan a szint két olajcsere közt. (20.000 km) Akkor maradok az 5w 30 nál. Köszi
Naplózva
volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács, Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
gtuby
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 393
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #793 Dátum:
2010.02.19 péntek, 19:55:31 »
Idézetet írta: szbela - 2010.02.17 szerda, 20:48:31
Szia.
Az a szitu,h amire szetszedtem,es fokepp amire kitapogattam,h mit h kellne aztan neki fogtam,es ismet tapogatozas,igy mire szetszedtem,arra minden tiszta gazolaj volt.Ezert nem tudtam eldonteni,h nem e az en szetszedesi modtszeremtol kerult bele gazolaj,vagy eggyaltalan kelle ott lennie gazolajnak.De a tapasztaltak szerint igen.Most az kovetkezik,h osszerakom,le zarom hermetikusan,illtve ugy h ne folyon aztan proba gazolajba,elesben,persze kolcson kerek az Alittolag csapattol,nemi biztonsagi eszkozoket..es jo tavol viszem az automtol,sosem lehet tudni,h ki teved,es hol..
))
Nyugodtan kipróbálhatod vízzel is ha ennyire félsz, 12V-on még sós vizzel is nehéz akkora vezetést produkálni ami érdemi zárlatot okozna.
De ha nem akarsz utánna a víztelenítéssel bajlódni akkor nyugodtan kipróbálhatod Go-val azzal sem fog meggyulladni.
Naplózva
2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #794 Dátum:
2010.02.20 szombat, 00:13:28 »
Idézetet írta: Leni - 2010.02.19 péntek, 15:46:12
200.000-es olaj csere előtt állok. Érdeklődnék, hogy milyen olajat vegyek? Maradjak az 5w30-asnál vagy áttérjek a 15w40-re?? Aztmondják ennyi kmhez már 15w40 az ajánlott.
üdv.
Leni
A 15W-40-es olajok a leggyengébb minőségű ásványi olajokból készülnek, és a viszkozitásuk miatt sem alkalmasak a mondeonkba.....csak 5W-30!
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Leni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 600
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #795 Dátum:
2010.02.20 szombat, 21:48:59 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.02.20 szombat, 00:13:28
A 15W-40-es olajok a leggyengébb minőségű ásványi olajokból készülnek, és a viszkozitásuk miatt sem alkalmasak a mondeonkba.....csak 5W-30!
Készen van a bőr-belsőd?? dobhatnál képet, ha ráérsz, hogy milyen lett!!
Naplózva
volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács, Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #796 Dátum:
2010.02.21 vasárnap, 09:17:35 »
Idézetet írta: Leni - 2010.02.20 szombat, 21:48:59
Készen van a bőr-belsőd?? dobhatnál képet, ha ráérsz, hogy milyen lett!!
Szia!
Készen!
http://imagerz.com/QENDWUtvAwIDA15IFwVR
http://imagerz.com/QENDWUtvAwIDA15IGQVR
http://imagerz.com/QENDWUtvAwIDA15IGAVR
http://imagerz.com/QENDWUtvAwIDA15KGAVR
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
hcsabi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 141
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #797 Dátum:
2010.02.21 vasárnap, 09:24:48 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.02.21 vasárnap, 09:17:35
Szia!
Készen!
http://imagerz.com/QENDWUtvAwIDA15IFwVR
http://imagerz.com/QENDWUtvAwIDA15IGQVR
http://imagerz.com/QENDWUtvAwIDA15IGAVR
http://imagerz.com/QENDWUtvAwIDA15KGAVR
Finom bőr illat van a kocsidba?amúgy jól néz ki hol csináltattad?
«
Utoljára szerkesztve: 2010.02.21 vasárnap, 09:29:51 írta hcsabi
»
Naplózva
Mondeo 2.0 tddi
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #798 Dátum:
2010.02.21 vasárnap, 09:42:15 »
Idézetet írta: hcsabi - 2010.02.21 vasárnap, 09:24:48
Finom bőr illat van a kocsidba?amúgy jól néz ki hol csináltattad?
Szia!
Inkább bőrápoló illat
, de legalább finom
Nem csináltattam sehol...vettem gyári alcantra üléseket kárpittal, és beszereltem magam..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Leni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 600
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #799 Dátum:
2010.02.21 vasárnap, 16:07:10 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.02.21 vasárnap, 09:17:35
Szia!
Készen!
Szép lett!!!!
Naplózva
volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács, Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
Oldalak:
1
...
9
10
11
12
13
14
15
[
16
]
17
18
19
20
21
22
23
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ