Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:08:06
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
11
12
13
14
15
16
17
[
18
]
19
20
21
22
23
24
25
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5113547 alkalommal)
0 Felhasználó és 61 vendég van a témában
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #850 Dátum:
2010.03.05 péntek, 21:15:13 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2010.03.05 péntek, 21:04:45
Szia Ervin!
A chippelést hol csináltattad? Erősen gondolkodom a dolgon én is.
Üdv: V.Tamás
Szia!
Szombathelyen, de nem tudom él-e még a száma a srácnak, mert már 4 éve a dolognak....persze semmi hibája nem volt a motornak és az üzemanyag rendszernek azóta sem...
Priviben átküldöm a számot....
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #851 Dátum:
2010.03.05 péntek, 21:16:23 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.03.05 péntek, 21:15:13
Szia!
Szombathelyen, de nem tudom él-e még a száma a srácnak, mert már 4 éve a dolognak....persze semmi hibája nem volt a motornak és az üzemanyag rendszernek azóta sem...
Priviben átküldöm a számot....
Köszi.
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #852 Dátum:
2010.03.05 péntek, 21:20:05 »
Idézetet írta: hcsabi - 2010.03.05 péntek, 21:13:52
Hát ez elkeserítő na nem az hogy nektek ennyit fogyaszt hanem hogy nekem ,egyébként 100km -es szakaszok voltak és amennyire lehetett 100-al mentem tempomattal direkt fogyasztásra mentem mondjuk az asszony pár ovijáratot tett bele 2 km oda 2 vissza .Egyébként lehet nézni valamit pl légszűrő ami miatt többet fogyizhat?
???amúgy köszi a válaszokat
Ha fogyasztásra mész a tempomatot felejtsd el, legalább fél literrel többet eszik úgy..
De az eltömődött légszűrő, meg szívósor, + lapos gumik+ még egy csomó dolog növelheti a fogyit.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #853 Dátum:
2010.03.05 péntek, 21:25:04 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.03.05 péntek, 21:16:45
http://www.autokorbel.hu/fooldal.php?ID=1&type=fooldal
az eddigi legjobb értékeket náluk találtam, és mérnek is.
pl ez 90le tddi-re az eddigi legjobb.
http://www.autokorbel.hu/ford.php?type=tipus&ID=7796
Szia!
Megnézem ezt az oldalt is. De pontosításként én nem 90 Le-s vagyok, hanem 115 Le és változó geos turbós. A 80+Áfa pedig nem a legversenyképesebb ajánlat. Ezen felül nagyon fontos a személyes tapasztalat. Csak olyat fogok választani, akinek már van itt "referenciája"!
Köszönöm a fáradozásodat.
Naplózva
gyurgyalag
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #854 Dátum:
2010.03.06 szombat, 10:48:54 »
Szervusztok! Teljesen új vagyok a témában (Mind Mondeo mind diesel)! Nemrég vettem egy kombi Mondeo-t tddi-s motorral. Megnézetem hétfőn a fékeket, olajcsere+légszűrőcsere+szervóban is kicseréltetem az olajat.
Tudtok-e tanácsot adni, hogy mit érdemes még megnézetnem ill. cseréltetnem?
Előre is köszi!
Naplózva
Zsiri
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #855 Dátum:
2010.03.06 szombat, 13:18:50 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2010.03.05 péntek, 21:25:04
Szia!
Megnézem ezt az oldalt is. De pontosításként én nem 90 Le-s vagyok, hanem 115 Le és változó geos turbós. A 80+Áfa pedig nem a legversenyképesebb ajánlat. Ezen felül nagyon fontos a személyes tapasztalat. Csak olyat fogok választani, akinek már van itt "referenciája"!
Köszönöm a fáradozásodat.
Változó geometriás turbód van?
Arra másik program kell, mert az enyém fix. geometriás.
Naplózva
sanyikabacsi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #856 Dátum:
2010.03.06 szombat, 14:13:35 »
Idézetet írta: gyurgyalag - 2010.03.06 szombat, 10:48:54
Szervusztok! Teljesen új vagyok a témában (Mind Mondeo mind diesel)! Nemrég vettem egy kombi Mondeo-t tddi-s motorral. Megnézetem hétfőn a fékeket, olajcsere+légszűrőcsere+szervóban is kicseréltetem az olajat.
Tudtok-e tanácsot adni, hogy mit érdemes még megnézetnem ill. cseréltetnem?
Előre is köszi!
gázolajszűrő csere, ékszíjakat meglehet nézni nem-é rojtosak? alvázvédővel lekenni az alját, meg ilyesmi, szerintem... üdv a sanyi
Naplózva
tomi3118
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #857 Dátum:
2010.03.06 szombat, 16:27:18 »
Idézetet írta: gyurgyalag - 2010.03.06 szombat, 10:48:54
Szervusztok! Teljesen új vagyok a témában (Mind Mondeo mind diesel)! Nemrég vettem egy kombi Mondeo-t tddi-s motorral. Megnézetem hétfőn a fékeket, olajcsere+légszűrőcsere+szervóban is kicseréltetem az olajat.
Tudtok-e tanácsot adni, hogy mit érdemes még megnézetnem ill. cseréltetnem?
Előre is köszi!
Pollenszűrő csere, gázolajszűrő csere, mindkét ékszíjat ellenőriztetni. Onnantól tudod, hogy milyen állpapotban vannak. A régi gázolajszűrő sok bajt okozhat.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #858 Dátum:
2010.03.06 szombat, 18:01:26 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2010.03.05 péntek, 21:25:04
Szia!
Megnézem ezt az oldalt is. De pontosításként én nem 90 Le-s vagyok, hanem 115 Le és változó geos turbós. A 80+Áfa pedig nem a legversenyképesebb ajánlat. Ezen felül nagyon fontos a személyes tapasztalat. Csak olyat fogok választani, akinek már van itt "referenciája"!
Köszönöm a fáradozásodat.
Szia!
Itt van Jupiter72!Ő csipptuningal foglalkozik!
http://mondeo.hu/index.php?action=profile;u=5141
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #859 Dátum:
2010.03.06 szombat, 18:06:24 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.03.06 szombat, 18:05:01
nem tudod, ő merre található az országban?
Há' dehonnem!
Kecskemét!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #860 Dátum:
2010.03.07 vasárnap, 09:11:58 »
Idézetet írta: Zsiri - 2010.03.06 szombat, 13:18:50
Változó geometriás turbód van?
Arra másik program kell, mert az enyém fix. geometriás.
Kösz Zsiri!
Ez fontos infó volt!
Üdv: V.Tamás
Naplózva
gyurgyalag
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #861 Dátum:
2010.03.07 vasárnap, 12:27:38 »
Szervusztok!
Köszönöm a válaszokat, megnézetem ezeket is!
Naplózva
tomi3118
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #862 Dátum:
2010.03.07 vasárnap, 18:13:22 »
Idézetet írta: gyurgyalag - 2010.03.07 vasárnap, 12:27:38
Szervusztok!
Köszönöm a válaszokat, megnézetem ezeket is!
Ja, gázolajszűrőből a 2 mikronos gyárit vedd meg, az utángyártott szutykokkal nem érdemes kísérletezni.
Naplózva
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #863 Dátum:
2010.03.07 vasárnap, 19:05:28 »
Ervin!
milyen chipped van? ECU-t irták át vagy kaptál egy szépkis fekete dobozt amit az adagoló elé kötsz be?
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #864 Dátum:
2010.03.07 vasárnap, 19:42:05 »
Idézetet írta: henki - 2010.03.07 vasárnap, 19:05:28
Ervin!
milyen chipped van? ECU-t irták át vagy kaptál egy szépkis fekete dobozt amit az adagoló elé kötsz be?
Olyan dobozt még nem gyártottak (és nem is fognak) amit én beraknék autóba....Írott van!!
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bogyo
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #865 Dátum:
2010.03.08 hétfő, 13:29:31 »
Sziasztok!Van egy 2001 TDDI is mondeom és szeretném az egr szelepet ledugozni de nem igazán találom
A tdci hez találtam képet is meg leirást de megnéztem az enyémben és nem találom!Kérlek segitsetek!
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #866 Dátum:
2010.03.08 hétfő, 14:34:33 »
Idézetet írta: Bogyo - 2010.03.08 hétfő, 13:29:31
Sziasztok!Van egy 2001 TDDI is mondeom és szeretném az egr szelepet ledugozni de nem igazán találom
A tdci hez találtam képet is meg leirást de megnéztem az enyémben és nem találom!Kérlek segitsetek!
turbó alatt van ha szemben állsz a kocsival jobb oldalt, egy fémcső megy rá, védőhálóval.....
Naplózva
Bogyo
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #867 Dátum:
2010.03.08 hétfő, 14:38:52 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.03.08 hétfő, 14:34:33
turbó alatt van ha szemben állsz a kocsival jobb oldalt, egy fémcső megy rá, védőhálóval.....
Köszönöm a segitséget!
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #868 Dátum:
2010.03.08 hétfő, 17:41:04 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.03.08 hétfő, 17:24:38
valaki meg tudja mondani milyen adagoló és vezérlés(edc_valahanyas?,gyártó) van a 90le-s mondikon?
VP30 EEC5-2 EDC aszem...
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #869 Dátum:
2010.03.08 hétfő, 20:14:50 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.03.08 hétfő, 19:34:20
tutira kéne chip miatt
ahhoz minek kell?
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #870 Dátum:
2010.03.08 hétfő, 20:25:52 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.03.08 hétfő, 20:16:59
nem tom. a vezérlő típusát kérdezték a szakik
melyik cég ez?
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #871 Dátum:
2010.03.08 hétfő, 21:52:59 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.03.08 hétfő, 20:28:57
http://www.vida-autoelektronika.hu/?#keres
hú az nagyon messze van....mennyiért csinálják?
Naplózva
virus-5
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 77
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #872 Dátum:
2010.03.08 hétfő, 22:34:07 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.03.08 hétfő, 22:07:42
nekem 20km és 60e-t mondtak, de még elég képlékeny a dolog
Szia.
Majd a végét, meg a véleményed is dobd már fel, mert engem is érdekelne és hozzám sincsen túl messze Debrecen
Simi.
Naplózva
2003, Mondeo kombi 2.0 TDDI 115LE
gyurgyalag
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #873 Dátum:
2010.03.09 kedd, 10:38:52 »
Hali!
Átnézettem az autót. Olajcsere, olajszűrő, gázolajszűrő, szervóolaj csere, légszűrő. Fékeket átnézték kb. 10ezret bír még.
Mindezt 36 ezerért. Szerintetek korrekt?
Naplózva
Leni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 600
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #874 Dátum:
2010.03.09 kedd, 10:43:14 »
Idézetet írta: gyurgyalag - 2010.03.09 kedd, 10:38:52
Hali!
Átnézettem az autót. Olajcsere, olajszűrő, gázolajszűrő, szervóolaj csere, légszűrő. Fékeket átnézték kb. 10ezret bír még.
Mindezt 36 ezerért. Szerintetek korrekt?
olaj, olajszűrő, gázolajszűrő, levegőszűrő csere saját erőből( ha van kedved, érzéked,és helyszíned) 20 ezerből megvan. Nemtudom a szervó-olaj mennyibe kerülhet. De szerintem kb 10 ezret kifizettél munkadíjnak. az meg sok.......
Naplózva
volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács, Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
gyurgyalag
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #875 Dátum:
2010.03.09 kedd, 10:53:30 »
Idézetet írta: Leni - 2010.03.09 kedd, 10:43:14
olaj, olajszűrő, gázolajszűrő, levegőszűrő csere saját erőből( ha van kedved, érzéked,és helyszíned) 20 ezerből megvan. Nemtudom a szervó-olaj mennyibe kerülhet. De szerintem kb 10 ezret kifizettél munkadíjnak. az meg sok.......
Sajnos nincs megfelelő helyszínem. Affinitásom még csak-csak volna, de az időm is sajnos kevés. Meg aztán szerettem volna, ha szerelő látja az autót, mivel még új vagyok a témában. A kezdő pénzt meg kell fizetni!
Köszi a választ!
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #876 Dátum:
2010.03.10 szerda, 17:54:34 »
Sziasztok!
Elvittem a gépet diagra, Fehérváron van a FORD-ban. Turbonyomás 1.1 re megy fel maximum terhelésen, de a turbocsövek nincsenek kiszakadva (ezt már én is néztem, és nem láttam szemmel hasadást). Azt mondja a haverom hogy adagolóra nem gyanakszik, de egyelőre lövése sincs hogy mi lehet, ilyennel még nem találkoztak...... Holnap még leveszik a katalizátort, de kipu végénél "normálisan" jön a gáz, ezt (is) néztem már korábban.
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #877 Dátum:
2010.03.10 szerda, 18:22:58 »
most keresem, itt olvastam valahol korábban, asszem 1,25-öt talán kellene tudnia
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #878 Dátum:
2010.03.10 szerda, 18:50:16 »
nem találom, de már kifolyik a szemem
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #879 Dátum:
2010.03.11 csütörtök, 10:20:23 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2010.03.10 szerda, 17:54:34
Sziasztok!
Elvittem a gépet diagra, Fehérváron van a FORD-ban. Turbonyomás 1.1 re megy fel maximum terhelésen, de a turbocsövek nincsenek kiszakadva (ezt már én is néztem, és nem láttam szemmel hasadást). Azt mondja a haverom hogy adagolóra nem gyanakszik, de egyelőre lövése sincs hogy mi lehet, ilyennel még nem találkoztak...... Holnap még leveszik a katalizátort, de kipu végénél "normálisan" jön a gáz, ezt (is) néztem már korábban.
fenn a helyén nem is biztos hogy megtalálod a rést a pajzson
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #880 Dátum:
2010.03.11 csütörtök, 11:42:09 »
Megnézem még1szer a csöveket, Apám most hozta el a FORDból, mert a haverom aki nézte, lebetegedett..... Folyt köv jövőhéten, meg a hétvégén. Csak az a baj hogy nagyon nem tudom letenni az autót.....
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #881 Dátum:
2010.03.11 csütörtök, 20:19:54 »
nade gyári AC-t tettél rá azóta? mert irtad ugye h vmi 0,6bar az üzinyomás ami kevéske...ugye irtad h az a problémád h nem megy a gépsas! MAF szenzor esetleg???(nem mondeom van szoval ne kövezzetek meg ha hülyeséget irok de a focusomban van)
1,1 bar nyomás az teljesen jó nem ott lesz a baj...esetleg még az adagolóban a mennyiségi szelepre gyanakodnék...de az elsődleges tippem a Maf szenzor(márha van benne)
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #882 Dátum:
2010.03.12 péntek, 12:37:35 »
Nem tettem még bele gyári AC-t. Viszont amikor a Diesel-szervizben felteszik az adagolot próbapadra, úgy tudom hogy 0,3baros +/-0,05 tápnyomást kap. És ebből csinál 2000ford/perc-nél 20bar-os háznyomást..... Akkor miért kell a 4bar az autóban?
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #883 Dátum:
2010.03.12 péntek, 13:04:44 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2010.03.12 péntek, 12:37:35
Nem tettem még bele gyári AC-t. Viszont amikor a Diesel-szervizben felteszik az adagolot próbapadra, úgy tudom hogy 0,3baros +/-0,05 tápnyomást kap. És ebből csinál 2000ford/perc-nél 20bar-os háznyomást..... Akkor miért kell a 4bar az autóban?
A szűrő miatt,2mikron... és majd 4m-t kell elnyomni egy 80as csövön.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #884 Dátum:
2010.03.12 péntek, 15:03:02 »
ennyi. szoval semmiképp nem elég a 0.6...tegyél csak bele szépen egy gyári AC-t aztán lehet továbbmenni...
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #885 Dátum:
2010.03.12 péntek, 15:20:52 »
Adagoló előtt, szűrő után mértem a 0,6-ot. De lehet hogy rábeszéltek egy szivattyúra a végén.......
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #886 Dátum:
2010.03.12 péntek, 15:40:55 »
maf szenzorral mi a helyzet amit irtam már?
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #887 Dátum:
2010.03.12 péntek, 15:44:59 »
van benne, de nem írt hibakódot rá, a szerviz műszere szerint
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #888 Dátum:
2010.03.12 péntek, 15:48:02 »
az szerintem még nem jelent semmit...sztem nem tétel, dobj bele egy bontottat! kérdezd meg őket, kell legyen nekik: fordbonto.gportal.hu, esetleg egy AC-t is szerválhatsz tőlük...a tied tutira javithatatlan?
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #889 Dátum:
2010.03.12 péntek, 15:58:18 »
tuti, mert a házat hülye fejemmel szétvágtam :-)
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #890 Dátum:
2010.03.13 szombat, 18:00:04 »
Sziasztok!
Megosztanám veletek az élményeimet.
Sok töprengés és többek tanácsa után (amit köszönök Zsiri-nek
Ervin-nek és Alf-nak is) átesett az autóm egy chip "tuning"/optimalizáláson. Nagy változás állt be
. A motor csendesebb lett, minden fordulaton sokkal jobban reagál a gázra, sokkal de sokkal jobban megy
- nagyon tetszik. A fogyasztásról még nincs tapasztalat, majd azt is megosztom veletek.
A motorvezérlő kapott egy új chippet, arra egy új programot, amelyen a tubónyomás 1,15-ről 1,3 barra, majd 1,4 barra lett állítva és ezzel együtt módosult a befecskendezés is. Nem valószínű, hogy padon kiméretem, de nagyon nagy a különbség, ha hagyatkozom a készítő tapasztalataira akkor a teljesítmény most 115 Le helyett 140 Le körül lehet.
(Talán Zsiri is meg tud erősíteni ebben a véleményemben, mert kipróbáltuk együtt az autót)
Kapott az autó 4 új izzítót is, mert a napokban volt egy-két darabos reggeli éledezés - 3 izzitó már halott volt!!! Csak a reggeli hidegindításnál lehetett a hiányát tapasztalni, egyébként nem.
Kaptam tanácsot a hütőventillátorom gyakori indulására is (ezt már panaszoltam a fórumon is, kb 2 éve fennáll a jelenség), amit nem is kérdeztem, de a mester kiszúrta és mondta, hogy ez nem normális. Első körben főköri termosztát cserét javasol, látva azt is, hogy lassabban melegszik be az autóm más mondikhoz képest.
Javasolt egy adalékanyaggal történő üzemanyag rendszeri tisztítást is, mert tapasztalja időnként az adagoló működésében az előtöltés állító szelep bizonytalan működését is.
Nagyon korrekt, hozzáértő szaki - nekem tetszett a hozzáállás. A hosszabtávú tapasztalatokat is visszajelzem majd.
Köszönöm az itt fellelhető segítséget, sokak sok jó hozzászólását letöltöttem, lementettem már innét.
Üdv: V.Tamás
Naplózva
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #891 Dátum:
2010.03.13 szombat, 18:44:43 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.03.13 szombat, 18:18:03
hol csináltattad és mennyiért?
Szia!
Hozzájárult, hogy megadjam az elérhetőségét.
Balatonfüreden a Jantó Bosh szervízben készült aki készítette: Jantó Gergő itt eléred: 70 382 2379
Az vállalási árajánlat nekem 65 ezer volt, de ezt vele kell egyeztetned.
Szívesen áll rendelkezésére de nem csak a mondeósoknak készít chip optimalizálást.
Üdv: V.Tamás
Naplózva
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #892 Dátum:
2010.03.13 szombat, 19:46:05 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.03.13 szombat, 19:08:26
ez nekem eléggé messze van
milyen adalékanyagot ajánlott?
Szia!
Wepp Diesel rendszertisztító adalékot, amelyet a teli tankhoz kell tölteni.
Üdv: V.Tamás
Naplózva
Feco66
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 863
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #893 Dátum:
2010.03.13 szombat, 20:50:29 »
Jó estét Fórumtársak!
Rengetek hírdetés áttanulmányozása után sikerült megvenni a mondit.
Bár voltak pillanatok amikor hagytam volna az egészet.
De végül sikerült megtalálni a remélhetően az igazit. 2001 es tddi kombi a kicsike.
Naplózva
2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #894 Dátum:
2010.03.13 szombat, 21:45:54 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2010.03.13 szombat, 18:00:04
Sziasztok!
Megosztanám veletek az élményeimet.
Sok töprengés és többek tanácsa után (amit köszönök Zsiri-nek
Ervin-nek és Alf-nak is) átesett az autóm egy chip "tuning"/optimalizáláson. Nagy változás állt be
. A motor csendesebb lett, minden fordulaton sokkal jobban reagál a gázra, sokkal de sokkal jobban megy
- nagyon tetszik. A fogyasztásról még nincs tapasztalat, majd azt is megosztom veletek.
A motorvezérlő kapott egy új chippet, arra egy új programot, amelyen a tubónyomás 1,15-ről 1,3 barra, majd 1,4 barra lett állítva és ezzel együtt módosult a befecskendezés is. Nem valószínű, hogy padon kiméretem, de nagyon nagy a különbség, ha hagyatkozom a készítő tapasztalataira akkor a teljesítmény most 115 Le helyett 140 Le körül lehet.
(Talán Zsiri is meg tud erősíteni ebben a véleményemben, mert kipróbáltuk együtt az autót)
Kapott az autó 4 új izzítót is, mert a napokban volt egy-két darabos reggeli éledezés - 3 izzitó már halott volt!!! Csak a reggeli hidegindításnál lehetett a hiányát tapasztalni, egyébként nem.
Kaptam tanácsot a hütőventillátorom gyakori indulására is (ezt már panaszoltam a fórumon is, kb 2 éve fennáll a jelenség), amit nem is kérdeztem, de a mester kiszúrta és mondta, hogy ez nem normális. Első körben főköri termosztát cserét javasol, látva azt is, hogy lassabban melegszik be az autóm más mondikhoz képest.
Javasolt egy adalékanyaggal történő üzemanyag rendszeri tisztítást is, mert tapasztalja időnként az adagoló működésében az előtöltés állító szelep bizonytalan működését is.
Nagyon korrekt, hozzáértő szaki - nekem tetszett a hozzáállás. A hosszabtávú tapasztalatokat is visszajelzem majd.
Köszönöm az itt fellelhető segítséget, sokak sok jó hozzászólását letöltöttem, lementettem már innét.
Üdv: V.Tamás
Szia!
Grat a chiphez
, ha elkezded úgy használni mint régen chiptuning előtt, akkor a fogyid is kevesebb lesz....nekem picit csökkent.
Teljesítményt én sem mérettem, de a héten is próbáltam egy 2,2-es TDCi-t (5 héten belül a 4.) ezek erősebbek de nem sokkal érződik gyengébbnek az autóm. Például az 1,9-es 150 lovas CDTi vectra és a chip nélküli 2,0-ás TDCi lényegesen gyengébbnek érződik...főleg rugalmasságban
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #895 Dátum:
2010.03.14 vasárnap, 10:28:36 »
én ugy tudom hogy turbónyomást nemis lehet állitani mondin szoftveresen.....ezért is kell most teherautó turbót keresnem...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #896 Dátum:
2010.03.14 vasárnap, 10:48:11 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.03.14 vasárnap, 10:28:36
én ugy tudom hogy turbónyomást nemis lehet állitani mondin szoftveresen.....ezért is kell most teherautó turbót keresnem...
A turbónyomás tiltási határát emelik szoftveresen.persze magát a nyomás amennyit lehet,mechanikusan.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #897 Dátum:
2010.03.14 vasárnap, 12:04:05 »
V Tamás!
lenne egy kérdésem: az adagoló előtöltésállitó mágnesszelep zavaros működése nálad hogyan jelentkezett??? ez engem nagyon érdekelne mert nekem is szeritem van ilyen gondom(van itthon egy másik adagoló csakmég nemvolt időm-meg jóidő-kicserélni benne)
jah és a reggeli akadozós hideginditás nem függ össze az izzitógyertyákkal, valszeg a vmeik porlasztód pisil...nyilván egy működő gyertyasorral jobb a helyzet, de ezek a -15 ben is azonnal indulnak izzitás nélkül is!(közvetlen befecskendezés áldásos hatása
) nálam -8 volt a legtöbb mikor inditottam ugyanugy pöccröff, egyébként sosem izzítok,de valszeg egy gyertyám sem jó már igy 215 ezer km körül(cserélve még nem voltak)
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #898 Dátum:
2010.03.14 vasárnap, 16:21:22 »
Idézetet írta: henki - 2010.03.14 vasárnap, 12:04:05
V Tamás!
lenne egy kérdésem: az adagoló előtöltésállitó mágnesszelep zavaros működése nálad hogyan jelentkezett??? ez engem nagyon érdekelne mert nekem is szeritem van ilyen gondom(van itthon egy másik adagoló csakmég nemvolt időm-meg jóidő-kicserélni benne)
jah és a reggeli akadozós hideginditás nem függ össze az izzitógyertyákkal, valszeg a vmeik porlasztód pisil...nyilván egy működő gyertyasorral jobb a helyzet, de ezek a -15 ben is azonnal indulnak izzitás nélkül is!(közvetlen befecskendezés áldásos hatása
) nálam -8 volt a legtöbb mikor inditottam ugyanugy pöccröff, egyébként sosem izzítok,de valszeg egy gyertyám sem jó már igy 215 ezer km körül(cserélve még nem voltak)
Szia!
az adagoló előtöltésállitó mágnesszelep zavaros működése nálad hogyan jelentkezett???
Az előtöltést állító szelep bizonytalan működését hang alapján diagnosztizálta, meglátása szerint
időnként
a gáz elvételekor nem olyan a hangja mint kellene. Az adagolóban lévő esetleges kismértékű lerakódás eltávolítása segíthet a jelenség teljes megszüntetésében. Én még sosem használtam semmilyen tisztító adalékot, gondolom 9 év és közel 200 ezer km után ez nem árthat meg az üzemanyag rendszernek.
jah és a reggeli akadozós hideginditás nem függ össze az izzitógyertyákkal, valszeg a vmeik porlasztód pisil...nyilván egy működő gyertyasorral jobb a helyzet,
Természetesen a porlasztókat nem látom és az idő, használat miatt már nem gyáriak, de izzítók biztosan segítik a hidegindítást. A cserét követően pik-pak rendben indul a gép.
Biztosan lehet észrevételt találni a hozzászólásomban, nem vagyok szaki csak egy lelkes amatőr, némi gépészeti ismerettel (ezért hagyatkozom azok véleményére akik egy adott területen járatosabbak nálam).
Az élményeimet szerettem volna leírni (bocs ha esetleg pontatlan) hátha hordoz használható infót mások számára
Ehhez kapcsolódóan a turbónyomás állítást sem tudom szakmailag korrekt módon leírni, de gondolom van lehetőség egy változó geós turbó működését, akár a lefúvatás értékének módosításával változtatni.
Mindenesetre érezhetően több erő van a gépben, csendesebb lett a motor működése és jobban reagál a gázra - sokat változott, aminek én nagyon örülök
.
Üdv: V.Tamás
Naplózva
Leni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 600
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #899 Dátum:
2010.03.14 vasárnap, 17:16:47 »
Ervinnel(ha jól emlékszem vele) beszéltük múltkor, hogy a porlasztóim körüli olajos foltok a kartergáz szivárgásanak köszönhető. A porlasztók körüli tömítő csere megoldaná a dolgot. Na most én a cromaxnál néztem, van egy O gyűrű és a porlastócsúcs köré egy gumibetét. Nemtudom melyik oldaná meg a dolgot? Valaki nekifutott már ennek a témának? A porlasztókiszedésnek mennyire állhatok neki?? Gondolok itt: meg van határozva mennyi erővel szabad meghúzni vagy ilyenek?
?
Naplózva
volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács, Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
Oldalak:
1
...
11
12
13
14
15
16
17
[
18
]
19
20
21
22
23
24
25
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ