Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 15:19:14 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 5106648 alkalommal)
0 Felhasználó és 246 vendég van a témában
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #850 Dátum: 2010.03.05 péntek, 21:15:13 »

Szia Ervin!

A chippelést hol csináltattad? Erősen gondolkodom a dolgon én is.

Üdv: V.Tamás
Szia!
Szombathelyen, de nem tudom él-e még a száma a srácnak, mert már 4 éve a dolognak....persze semmi hibája nem volt a motornak és az üzemanyag rendszernek azóta sem... Wink
Priviben átküldöm a számot.... wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #851 Dátum: 2010.03.05 péntek, 21:16:23 »

Szia!
Szombathelyen, de nem tudom él-e még a száma a srácnak, mert már 4 éve a dolognak....persze semmi hibája nem volt a motornak és az üzemanyag rendszernek azóta sem... Wink
Priviben átküldöm a számot.... wave

Köszi.
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #852 Dátum: 2010.03.05 péntek, 21:20:05 »

Hát ez elkeserítő na nem az hogy nektek ennyit fogyaszt hanem hogy nekem ,egyébként 100km -es szakaszok voltak és amennyire lehetett 100-al mentem tempomattal direkt fogyasztásra mentem mondjuk az asszony pár ovijáratot tett bele 2 km oda 2 vissza   .Egyébként lehet nézni valamit pl légszűrő ami miatt többet fogyizhat?Huh?Huh?Huh????amúgy köszi a válaszokat  rinya
Ha fogyasztásra mész a tempomatot felejtsd el, legalább fél literrel többet eszik úgy.. Wink
De az eltömődött légszűrő, meg szívósor, + lapos gumik+ még egy csomó dolog növelheti a fogyit. smile
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #853 Dátum: 2010.03.05 péntek, 21:25:04 »

http://www.autokorbel.hu/fooldal.php?ID=1&type=fooldal
az eddigi legjobb értékeket náluk találtam, és mérnek is.
pl ez 90le tddi-re az eddigi legjobb. http://www.autokorbel.hu/ford.php?type=tipus&ID=7796

Szia!

Megnézem ezt az oldalt is. De pontosításként én nem 90 Le-s vagyok, hanem 115 Le és változó geos turbós. A 80+Áfa pedig nem a legversenyképesebb ajánlat. Ezen felül nagyon fontos a személyes tapasztalat. Csak olyat fogok választani, akinek már van itt "referenciája"!

Köszönöm a fáradozásodat.  worship

Naplózva
gyurgyalag
Vendég
« Új hozzászólás #854 Dátum: 2010.03.06 szombat, 10:48:54 »

Szervusztok! Teljesen új vagyok a témában (Mind Mondeo mind diesel)! Nemrég vettem egy kombi Mondeo-t tddi-s motorral. Megnézetem hétfőn a fékeket, olajcsere+légszűrőcsere+szervóban is kicseréltetem az olajat.
Tudtok-e tanácsot adni, hogy mit érdemes még megnézetnem ill. cseréltetnem?
Előre is köszi!
Naplózva
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #855 Dátum: 2010.03.06 szombat, 13:18:50 »

Szia!

Megnézem ezt az oldalt is. De pontosításként én nem 90 Le-s vagyok, hanem 115 Le és változó geos turbós. A 80+Áfa pedig nem a legversenyképesebb ajánlat. Ezen felül nagyon fontos a személyes tapasztalat. Csak olyat fogok választani, akinek már van itt "referenciája"!

Köszönöm a fáradozásodat.  worship


Változó geometriás turbód van?  eljen
Arra másik program kell, mert az enyém fix. geometriás.
Naplózva
sanyikabacsi
Vendég
« Új hozzászólás #856 Dátum: 2010.03.06 szombat, 14:13:35 »

Szervusztok! Teljesen új vagyok a témában (Mind Mondeo mind diesel)! Nemrég vettem egy kombi Mondeo-t tddi-s motorral. Megnézetem hétfőn a fékeket, olajcsere+légszűrőcsere+szervóban is kicseréltetem az olajat.
Tudtok-e tanácsot adni, hogy mit érdemes még megnézetnem ill. cseréltetnem?
Előre is köszi!

gázolajszűrő csere, ékszíjakat meglehet nézni nem-é rojtosak? alvázvédővel lekenni az alját, meg ilyesmi, szerintem... üdv a sanyi coolsmiley
Naplózva
tomi3118
Vendég
« Új hozzászólás #857 Dátum: 2010.03.06 szombat, 16:27:18 »

Szervusztok! Teljesen új vagyok a témában (Mind Mondeo mind diesel)! Nemrég vettem egy kombi Mondeo-t tddi-s motorral. Megnézetem hétfőn a fékeket, olajcsere+légszűrőcsere+szervóban is kicseréltetem az olajat.
Tudtok-e tanácsot adni, hogy mit érdemes még megnézetnem ill. cseréltetnem?
Előre is köszi!


Pollenszűrő csere, gázolajszűrő csere, mindkét ékszíjat ellenőriztetni. Onnantól tudod, hogy milyen állpapotban vannak. A régi gázolajszűrő sok bajt okozhat.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #858 Dátum: 2010.03.06 szombat, 18:01:26 »

Szia!

Megnézem ezt az oldalt is. De pontosításként én nem 90 Le-s vagyok, hanem 115 Le és változó geos turbós. A 80+Áfa pedig nem a legversenyképesebb ajánlat. Ezen felül nagyon fontos a személyes tapasztalat. Csak olyat fogok választani, akinek már van itt "referenciája"!

Köszönöm a fáradozásodat.  worship


Szia!
Itt van Jupiter72!Ő csipptuningal foglalkozik! vigyor3
http://mondeo.hu/index.php?action=profile;u=5141
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #859 Dátum: 2010.03.06 szombat, 18:06:24 »

nem tudod, ő merre található az országban?
Há' dehonnem!
Kecskemét! vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #860 Dátum: 2010.03.07 vasárnap, 09:11:58 »

Változó geometriás turbód van?  eljen
Arra másik program kell, mert az enyém fix. geometriás.

Kösz Zsiri!

Ez fontos infó volt!

Üdv: V.Tamás  integet2
Naplózva
gyurgyalag
Vendég
« Új hozzászólás #861 Dátum: 2010.03.07 vasárnap, 12:27:38 »

 Szervusztok!
Köszönöm a válaszokat, megnézetem ezeket is!
Naplózva
tomi3118
Vendég
« Új hozzászólás #862 Dátum: 2010.03.07 vasárnap, 18:13:22 »

Szervusztok!
Köszönöm a válaszokat, megnézetem ezeket is!

Ja, gázolajszűrőből a 2 mikronos gyárit vedd meg, az utángyártott szutykokkal nem érdemes kísérletezni.
Naplózva
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #863 Dátum: 2010.03.07 vasárnap, 19:05:28 »

Ervin!
milyen chipped van? ECU-t irták át vagy kaptál egy szépkis fekete dobozt amit az adagoló elé kötsz be?
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #864 Dátum: 2010.03.07 vasárnap, 19:42:05 »

Ervin!
milyen chipped van? ECU-t irták át vagy kaptál egy szépkis fekete dobozt amit az adagoló elé kötsz be?
Olyan dobozt még nem gyártottak (és nem is fognak) amit én beraknék autóba....Írott van!!
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bogyo
Vendég
« Új hozzászólás #865 Dátum: 2010.03.08 hétfő, 13:29:31 »

Sziasztok!Van egy 2001 TDDI is mondeom és szeretném az egr szelepet ledugozni de nem igazán találom Undecided
A tdci hez találtam képet is meg leirást de megnéztem az enyémben és nem találom!Kérlek segitsetek!  worship
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #866 Dátum: 2010.03.08 hétfő, 14:34:33 »

Sziasztok!Van egy 2001 TDDI is mondeom és szeretném az egr szelepet ledugozni de nem igazán találom Undecided
A tdci hez találtam képet is meg leirást de megnéztem az enyémben és nem találom!Kérlek segitsetek!  worship

turbó alatt van ha szemben állsz a kocsival jobb oldalt, egy fémcső megy rá, védőhálóval.....
Naplózva
Bogyo
Vendég
« Új hozzászólás #867 Dátum: 2010.03.08 hétfő, 14:38:52 »

turbó alatt van ha szemben állsz a kocsival jobb oldalt, egy fémcső megy rá, védőhálóval.....

Köszönöm a segitséget! worship vigyor3
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #868 Dátum: 2010.03.08 hétfő, 17:41:04 »

valaki meg tudja mondani milyen adagoló és vezérlés(edc_valahanyas?,gyártó) van a 90le-s mondikon?

VP30   EEC5-2 EDC  aszem...
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #869 Dátum: 2010.03.08 hétfő, 20:14:50 »

tutira kéne chip miatt

ahhoz minek kell?
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #870 Dátum: 2010.03.08 hétfő, 20:25:52 »

nem tom. a vezérlő típusát kérdezték a szakik

melyik cég ez?
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #871 Dátum: 2010.03.08 hétfő, 21:52:59 »


hú az nagyon messze van....mennyiért csinálják?
Naplózva
virus-5
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77


virus-5@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #872 Dátum: 2010.03.08 hétfő, 22:34:07 »

nekem 20km és 60e-t mondtak, de még elég képlékeny a dolog

Szia.

Majd a végét, meg a véleményed is dobd már fel, mert engem is érdekelne és hozzám sincsen túl messze Debrecen  wave

Simi.
Naplózva

2003, Mondeo kombi 2.0 TDDI 115LE
gyurgyalag
Vendég
« Új hozzászólás #873 Dátum: 2010.03.09 kedd, 10:38:52 »

Hali!
Átnézettem az autót. Olajcsere, olajszűrő, gázolajszűrő, szervóolaj csere, légszűrő. Fékeket átnézték kb. 10ezret bír még.
Mindezt 36 ezerért. Szerintetek korrekt?
Naplózva
Leni
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



WWW E-mail
« Új hozzászólás #874 Dátum: 2010.03.09 kedd, 10:43:14 »

Hali!
Átnézettem az autót. Olajcsere, olajszűrő, gázolajszűrő, szervóolaj csere, légszűrő. Fékeket átnézték kb. 10ezret bír még.
Mindezt 36 ezerért. Szerintetek korrekt?

olaj, olajszűrő, gázolajszűrő, levegőszűrő csere saját erőből( ha van kedved, érzéked,és helyszíned) 20 ezerből megvan. Nemtudom a szervó-olaj mennyibe kerülhet. De szerintem kb 10 ezret kifizettél munkadíjnak. az meg sok.......
Naplózva

volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács,  Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
gyurgyalag
Vendég
« Új hozzászólás #875 Dátum: 2010.03.09 kedd, 10:53:30 »

olaj, olajszűrő, gázolajszűrő, levegőszűrő csere saját erőből( ha van kedved, érzéked,és helyszíned) 20 ezerből megvan. Nemtudom a szervó-olaj mennyibe kerülhet. De szerintem kb 10 ezret kifizettél munkadíjnak. az meg sok.......
Sajnos nincs megfelelő helyszínem. Affinitásom még csak-csak volna, de az időm is sajnos kevés. Meg aztán szerettem volna, ha szerelő látja az autót, mivel még új vagyok a témában. A kezdő pénzt meg kell fizetni! Wink
Köszi a választ!
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #876 Dátum: 2010.03.10 szerda, 17:54:34 »

Sziasztok!

Elvittem a gépet diagra, Fehérváron van a FORD-ban. Turbonyomás 1.1 re megy fel maximum terhelésen, de a turbocsövek nincsenek kiszakadva (ezt már én is néztem, és nem láttam szemmel hasadást). Azt mondja a haverom hogy adagolóra nem gyanakszik, de egyelőre lövése sincs hogy mi lehet, ilyennel még nem találkoztak...... Holnap még leveszik a katalizátort, de kipu végénél "normálisan" jön a gáz, ezt  (is) néztem már korábban.
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #877 Dátum: 2010.03.10 szerda, 18:22:58 »

most keresem, itt olvastam valahol korábban, asszem 1,25-öt talán kellene tudnia
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #878 Dátum: 2010.03.10 szerda, 18:50:16 »

nem találom, de már kifolyik a szemem
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #879 Dátum: 2010.03.11 csütörtök, 10:20:23 »

Sziasztok!

Elvittem a gépet diagra, Fehérváron van a FORD-ban. Turbonyomás 1.1 re megy fel maximum terhelésen, de a turbocsövek nincsenek kiszakadva (ezt már én is néztem, és nem láttam szemmel hasadást). Azt mondja a haverom hogy adagolóra nem gyanakszik, de egyelőre lövése sincs hogy mi lehet, ilyennel még nem találkoztak...... Holnap még leveszik a katalizátort, de kipu végénél "normálisan" jön a gáz, ezt  (is) néztem már korábban.
fenn a helyén nem is biztos hogy megtalálod a rést a pajzson  vigyor3 Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #880 Dátum: 2010.03.11 csütörtök, 11:42:09 »

Megnézem még1szer a csöveket, Apám most hozta el a FORDból, mert a haverom aki nézte, lebetegedett..... Folyt köv jövőhéten, meg a hétvégén. Csak az a baj hogy nagyon nem tudom letenni az autót.....
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #881 Dátum: 2010.03.11 csütörtök, 20:19:54 »

nade gyári AC-t tettél rá azóta? mert irtad ugye h vmi 0,6bar az üzinyomás ami kevéske...ugye irtad h az a problémád h nem megy a gépsas! MAF szenzor esetleg???(nem mondeom van szoval ne kövezzetek meg ha hülyeséget irok de a focusomban van)
1,1 bar nyomás az teljesen jó nem ott lesz a baj...esetleg még az adagolóban a mennyiségi szelepre gyanakodnék...de az elsődleges tippem a Maf szenzor(márha van benne)
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #882 Dátum: 2010.03.12 péntek, 12:37:35 »

Nem tettem még bele gyári AC-t. Viszont amikor a Diesel-szervizben felteszik az adagolot próbapadra, úgy tudom hogy 0,3baros +/-0,05 tápnyomást kap. És ebből csinál 2000ford/perc-nél 20bar-os háznyomást..... Akkor miért kell a 4bar az autóban?Huh?Huh?
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #883 Dátum: 2010.03.12 péntek, 13:04:44 »

Nem tettem még bele gyári AC-t. Viszont amikor a Diesel-szervizben felteszik az adagolot próbapadra, úgy tudom hogy 0,3baros +/-0,05 tápnyomást kap. És ebből csinál 2000ford/perc-nél 20bar-os háznyomást..... Akkor miért kell a 4bar az autóban?Huh?Huh?
A szűrő miatt,2mikron... és majd 4m-t kell elnyomni egy 80as csövön.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #884 Dátum: 2010.03.12 péntek, 15:03:02 »

ennyi. szoval semmiképp nem elég a 0.6...tegyél csak bele szépen egy gyári AC-t aztán lehet továbbmenni...
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #885 Dátum: 2010.03.12 péntek, 15:20:52 »

Adagoló előtt, szűrő után mértem a 0,6-ot. De lehet hogy rábeszéltek egy szivattyúra a végén.......
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #886 Dátum: 2010.03.12 péntek, 15:40:55 »

maf szenzorral mi a helyzet amit irtam már?
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #887 Dátum: 2010.03.12 péntek, 15:44:59 »

van benne, de nem írt hibakódot rá, a szerviz műszere szerint
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #888 Dátum: 2010.03.12 péntek, 15:48:02 »

az szerintem még nem jelent semmit...sztem nem tétel, dobj bele egy bontottat! kérdezd meg őket, kell legyen nekik: fordbonto.gportal.hu, esetleg egy AC-t is szerválhatsz tőlük...a tied tutira javithatatlan?
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #889 Dátum: 2010.03.12 péntek, 15:58:18 »

tuti, mert a házat hülye fejemmel szétvágtam :-)
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #890 Dátum: 2010.03.13 szombat, 18:00:04 »

Sziasztok!  integet2

Megosztanám veletek az élményeimet.
Sok töprengés és többek tanácsa után (amit köszönök Zsiri-nek worship Ervin-nek és Alf-nak is) átesett az autóm egy chip "tuning"/optimalizáláson. Nagy változás állt be  Wink. A motor csendesebb lett, minden fordulaton sokkal jobban reagál a gázra, sokkal de sokkal jobban megy  wow1 - nagyon tetszik. A fogyasztásról még nincs tapasztalat, majd azt is megosztom veletek.
A motorvezérlő kapott egy új chippet, arra egy új programot, amelyen a tubónyomás 1,15-ről 1,3 barra, majd 1,4 barra lett állítva és ezzel együtt módosult a befecskendezés is. Nem valószínű, hogy padon kiméretem, de nagyon nagy a különbség, ha hagyatkozom a készítő tapasztalataira akkor a teljesítmény most 115 Le helyett 140 Le körül lehet. (Talán Zsiri is meg tud erősíteni ebben a véleményemben, mert kipróbáltuk együtt az autót)

Kapott az autó 4 új izzítót is, mert a napokban volt egy-két darabos reggeli éledezés - 3 izzitó már halott volt!!! Csak a reggeli hidegindításnál lehetett a hiányát tapasztalni, egyébként nem.

Kaptam tanácsot a hütőventillátorom gyakori indulására is (ezt már panaszoltam a fórumon is, kb 2 éve fennáll a jelenség), amit nem is kérdeztem, de a mester kiszúrta és mondta, hogy ez nem normális. Első körben főköri termosztát cserét javasol, látva azt is, hogy lassabban melegszik be az autóm más mondikhoz képest.

Javasolt egy adalékanyaggal történő üzemanyag rendszeri tisztítást is, mert tapasztalja időnként az adagoló működésében az előtöltés állító szelep bizonytalan működését is.

Nagyon korrekt, hozzáértő szaki - nekem tetszett a hozzáállás. A hosszabtávú tapasztalatokat is visszajelzem majd.

Köszönöm az itt fellelhető segítséget, sokak sok jó hozzászólását letöltöttem, lementettem már innét.

Üdv: V.Tamás
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #891 Dátum: 2010.03.13 szombat, 18:44:43 »

hol csináltattad és mennyiért?

Szia!

Hozzájárult, hogy megadjam az elérhetőségét.

Balatonfüreden a Jantó Bosh szervízben készült aki készítette: Jantó Gergő itt eléred: 70 382 2379
Az vállalási árajánlat nekem 65 ezer volt, de ezt vele kell egyeztetned.

Szívesen áll rendelkezésére de nem csak a mondeósoknak készít chip optimalizálást.

Üdv: V.Tamás  integet2
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #892 Dátum: 2010.03.13 szombat, 19:46:05 »

ez nekem eléggé messze van rinya
milyen adalékanyagot ajánlott?

Szia!

Wepp Diesel rendszertisztító adalékot, amelyet a teli tankhoz kell tölteni.

Üdv: V.Tamás  integet2
Naplózva
Feco66
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 863


feco66@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #893 Dátum: 2010.03.13 szombat, 20:50:29 »

Jó estét Fórumtársak!
Rengetek hírdetés áttanulmányozása után sikerült megvenni a mondit.
Bár voltak pillanatok amikor hagytam volna az egészet.
De végül sikerült megtalálni a remélhetően az igazit. 2001 es tddi kombi a kicsike.



Naplózva

2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #894 Dátum: 2010.03.13 szombat, 21:45:54 »

Sziasztok!  integet2

Megosztanám veletek az élményeimet.
Sok töprengés és többek tanácsa után (amit köszönök Zsiri-nek worship Ervin-nek és Alf-nak is) átesett az autóm egy chip "tuning"/optimalizáláson. Nagy változás állt be  Wink. A motor csendesebb lett, minden fordulaton sokkal jobban reagál a gázra, sokkal de sokkal jobban megy  wow1 - nagyon tetszik. A fogyasztásról még nincs tapasztalat, majd azt is megosztom veletek.
A motorvezérlő kapott egy új chippet, arra egy új programot, amelyen a tubónyomás 1,15-ről 1,3 barra, majd 1,4 barra lett állítva és ezzel együtt módosult a befecskendezés is. Nem valószínű, hogy padon kiméretem, de nagyon nagy a különbség, ha hagyatkozom a készítő tapasztalataira akkor a teljesítmény most 115 Le helyett 140 Le körül lehet. (Talán Zsiri is meg tud erősíteni ebben a véleményemben, mert kipróbáltuk együtt az autót)

Kapott az autó 4 új izzítót is, mert a napokban volt egy-két darabos reggeli éledezés - 3 izzitó már halott volt!!! Csak a reggeli hidegindításnál lehetett a hiányát tapasztalni, egyébként nem.

Kaptam tanácsot a hütőventillátorom gyakori indulására is (ezt már panaszoltam a fórumon is, kb 2 éve fennáll a jelenség), amit nem is kérdeztem, de a mester kiszúrta és mondta, hogy ez nem normális. Első körben főköri termosztát cserét javasol, látva azt is, hogy lassabban melegszik be az autóm más mondikhoz képest.

Javasolt egy adalékanyaggal történő üzemanyag rendszeri tisztítást is, mert tapasztalja időnként az adagoló működésében az előtöltés állító szelep bizonytalan működését is.

Nagyon korrekt, hozzáértő szaki - nekem tetszett a hozzáállás. A hosszabtávú tapasztalatokat is visszajelzem majd.

Köszönöm az itt fellelhető segítséget, sokak sok jó hozzászólását letöltöttem, lementettem már innét.

Üdv: V.Tamás

Szia!
Grat a chiphez  eljen, ha elkezded úgy használni mint régen chiptuning előtt, akkor a fogyid is kevesebb lesz....nekem picit csökkent.
Teljesítményt én sem mérettem, de a héten is próbáltam egy 2,2-es TDCi-t (5 héten belül a 4.) ezek erősebbek de  nem sokkal érződik gyengébbnek az autóm.  Például az 1,9-es 150 lovas CDTi vectra és a chip nélküli 2,0-ás TDCi lényegesen gyengébbnek érződik...főleg rugalmasságban
 wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #895 Dátum: 2010.03.14 vasárnap, 10:28:36 »

én ugy tudom hogy turbónyomást nemis lehet állitani mondin szoftveresen.....ezért is kell most teherautó turbót keresnem... eplus2
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #896 Dátum: 2010.03.14 vasárnap, 10:48:11 »

én ugy tudom hogy turbónyomást nemis lehet állitani mondin szoftveresen.....ezért is kell most teherautó turbót keresnem... eplus2
A turbónyomás tiltási határát emelik szoftveresen.persze magát a nyomás amennyit lehet,mechanikusan.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #897 Dátum: 2010.03.14 vasárnap, 12:04:05 »

V Tamás!
lenne egy kérdésem: az adagoló előtöltésállitó mágnesszelep zavaros működése nálad hogyan jelentkezett??? ez engem nagyon érdekelne mert nekem is szeritem van ilyen gondom(van itthon egy másik adagoló csakmég nemvolt időm-meg jóidő-kicserélni benne)
jah és a reggeli akadozós hideginditás nem függ össze az izzitógyertyákkal, valszeg a vmeik porlasztód pisil...nyilván egy működő gyertyasorral jobb a helyzet, de ezek a -15 ben is azonnal indulnak izzitás nélkül is!(közvetlen befecskendezés áldásos hatása worship) nálam -8 volt a legtöbb mikor inditottam ugyanugy pöccröff, egyébként sosem izzítok,de valszeg egy gyertyám sem jó már igy 215 ezer km körül(cserélve még nem voltak)
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #898 Dátum: 2010.03.14 vasárnap, 16:21:22 »

V Tamás!
lenne egy kérdésem: az adagoló előtöltésállitó mágnesszelep zavaros működése nálad hogyan jelentkezett??? ez engem nagyon érdekelne mert nekem is szeritem van ilyen gondom(van itthon egy másik adagoló csakmég nemvolt időm-meg jóidő-kicserélni benne)
jah és a reggeli akadozós hideginditás nem függ össze az izzitógyertyákkal, valszeg a vmeik porlasztód pisil...nyilván egy működő gyertyasorral jobb a helyzet, de ezek a -15 ben is azonnal indulnak izzitás nélkül is!(közvetlen befecskendezés áldásos hatása worship) nálam -8 volt a legtöbb mikor inditottam ugyanugy pöccröff, egyébként sosem izzítok,de valszeg egy gyertyám sem jó már igy 215 ezer km körül(cserélve még nem voltak)

Szia!  integet2

az adagoló előtöltésállitó mágnesszelep zavaros működése nálad hogyan jelentkezett???
Az előtöltést állító szelep bizonytalan működését hang alapján diagnosztizálta, meglátása szerint időnként a gáz elvételekor nem olyan a hangja mint kellene. Az adagolóban lévő esetleges kismértékű lerakódás eltávolítása segíthet a jelenség teljes megszüntetésében. Én még sosem használtam semmilyen tisztító adalékot, gondolom 9 év és közel 200 ezer km után ez nem árthat meg az üzemanyag rendszernek.

jah és a reggeli akadozós hideginditás nem függ össze az izzitógyertyákkal, valszeg a vmeik porlasztód pisil...nyilván egy működő gyertyasorral jobb a helyzet,
Természetesen a porlasztókat nem látom és az idő, használat miatt már nem gyáriak, de izzítók biztosan segítik a hidegindítást. A cserét követően pik-pak rendben indul a gép.

Biztosan lehet észrevételt találni a hozzászólásomban, nem vagyok szaki csak egy lelkes amatőr, némi gépészeti ismerettel (ezért hagyatkozom azok véleményére akik egy adott területen járatosabbak nálam).
Az élményeimet szerettem volna leírni (bocs ha esetleg pontatlan) hátha hordoz használható infót mások számára

Ehhez kapcsolódóan a turbónyomás állítást sem tudom szakmailag korrekt módon leírni, de gondolom van lehetőség egy változó geós turbó működését, akár a lefúvatás értékének módosításával változtatni.
Mindenesetre érezhetően több erő van a gépben, csendesebb lett a motor működése és jobban reagál a gázra - sokat változott, aminek én nagyon örülök  smile.

Üdv: V.Tamás
Naplózva
Leni
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



WWW E-mail
« Új hozzászólás #899 Dátum: 2010.03.14 vasárnap, 17:16:47 »

Ervinnel(ha jól emlékszem vele) beszéltük múltkor, hogy a porlasztóim körüli olajos foltok a kartergáz szivárgásanak köszönhető. A porlasztók körüli tömítő csere megoldaná a dolgot. Na most én a cromaxnál néztem, van egy O gyűrű és a porlastócsúcs köré egy gumibetét. Nemtudom melyik oldaná meg a dolgot? Valaki nekifutott már ennek a témának? A porlasztókiszedésnek mennyire állhatok neki?? Gondolok itt: meg van határozva mennyi erővel szabad meghúzni vagy ilyenek?Huh??
Naplózva

volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács,  Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
Oldalak: 1 ... 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.077 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.