Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:04:18 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25 26 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 5113464 alkalommal)
0 Felhasználó és 36 vendég van a témában
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #900 Dátum: 2010.03.14 vasárnap, 18:07:41 »

Sziasztok!  integet2

Egy kérdéssel fordulnék hozzátok. Tudom, hogy volt már téma, próbáltam keresni is - de nem találtam meg. Biztosan lesz aki ezt kapásból megválaszolja nekem.
Főköri termosztátot szeretnék cserélni és tudom, hogy két különböző nyitási értékű létezik. TDDI-be melyik való?
Nekem itthon egy 88 C-os Motorcraft van (928M-8575-AE), amit ajándékba kaptam egy időközben a Mondiját (TDCI- 130LE) eladó kollégámtól. Ő már nem építette be. Megfelelő ez nekem, vagy másikra lesz szükségem.

Köszönöm a segítséget  worship : V.Tamás
Naplózva
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #901 Dátum: 2010.03.14 vasárnap, 18:13:31 »

integet2

másik TDDI-n az EGR-szelepet merre találom. nézegettem, és erre jutottam:
http://img6.tar.hu/hzsolt92/img/73370872.jpg#3
1 vagy 2-es, vagy esetleg más?
 
ha az 1-es, akkor ott a szigetelt fémcsövet kéne dugózni?(kékkel jelölve)

Nekem TDCi van, de így néz ki az EGR-em. Az 1-es és a kék jel.
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #902 Dátum: 2010.03.14 vasárnap, 18:18:21 »

Sziasztok!  integet2

Egy kérdéssel fordulnék hozzátok. Tudom, hogy volt már téma, próbáltam keresni is - de nem találtam meg. Biztosan lesz aki ezt kapásból megválaszolja nekem.
Főköri termosztátot szeretnék cserélni és tudom, hogy két különböző nyitási értékű létezik. TDDI-be melyik való?
Nekem itthon egy 88 C-os Motorcraft van (928M-8575-AE), amit ajándékba kaptam egy időközben a Mondiját (TDCI- 130LE) eladó kollégámtól. Ő már nem építette be. Megfelelő ez nekem, vagy másikra lesz szükségem.

Köszönöm a segítséget  worship : V.Tamás
Asszem 93fokos kell bele.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #903 Dátum: 2010.03.14 vasárnap, 18:21:16 »

V tamás!
köszi a választ énis a hangján veszem észre hideg motornál, ezekszerint jól gondolom, namajd ha bejön a jóidő kicserélem...
Adalék! Saját tapasztalat alapján: nagyon vigyázz vele! nekem az tette tönkre majdnem az adagolómat, és okozott nekem rengeteg fejtörést és nemkevés munkát!(igaz az is tette rendbe) ha visszaolvasol részletesen leirtam mi volt a gondom, ami mára már hálisten megoldódott! alapesetben egyébként valóban igen jó hatásai vannak bizonyos adalékoknak, énis folyamatosan adalékolok tehát abszolutt mellette vagyok, csak bizonyos esetekben okozhat bajt is, mint nálam!
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #904 Dátum: 2010.03.14 vasárnap, 19:29:33 »

Ervinnel(ha jól emlékszem vele) beszéltük múltkor, hogy a porlasztóim körüli olajos foltok a kartergáz szivárgásanak köszönhető. A porlasztók körüli tömítő csere megoldaná a dolgot. Na most én a cromaxnál néztem, van egy O gyűrű és a porlastócsúcs köré egy gumibetét. Nemtudom melyik oldaná meg a dolgot? Valaki nekifutott már ennek a témának? A porlasztókiszedésnek mennyire állhatok neki?? Gondolok itt: meg van határozva mennyi erővel szabad meghúzni vagy ilyenek?Huh??
Szia!
Az a gumibetét kell neked, és nem kell kiszedni a cseréjükhöz a porlasztókat, csak a magasnyomású csöveket kell leszedni a porlasztók tetejéről, és a résolajcsőveket a porlasztókról. Az adagolón nem kell meglazítani a magasnyomásúakat.. wave
« Utoljára szerkesztve: 2010.03.14 vasárnap, 19:35:25 írta Ervin » Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #905 Dátum: 2010.03.14 vasárnap, 19:39:58 »

Sziasztok!  integet2

Egy kérdéssel fordulnék hozzátok. Tudom, hogy volt már téma, próbáltam keresni is - de nem találtam meg. Biztosan lesz aki ezt kapásból megválaszolja nekem.
Főköri termosztátot szeretnék cserélni és tudom, hogy két különböző nyitási értékű létezik. TDDI-be melyik való?
Nekem itthon egy 88 C-os Motorcraft van (928M-8575-AE), amit ajándékba kaptam egy időközben a Mondiját (TDCI- 130LE) eladó kollégámtól. Ő már nem építette be. Megfelelő ez nekem, vagy másikra lesz szükségem.

Köszönöm a segítséget  worship : V.Tamás
Szia!
A 88 fokos a gyári bele, még véletlenül se kísérletezz magasabb hőfokúval...!!!!!!
 wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #906 Dátum: 2010.03.14 vasárnap, 19:41:42 »

Sziasztok!  integet2

Megosztanám veletek az élményeimet.
Sok töprengés és többek tanácsa után (amit köszönök Zsiri-nek worship Ervin-nek és Alf-nak is) átesett az autóm egy chip "tuning"/optimalizáláson. Nagy változás állt be  Wink. A motor csendesebb lett, minden fordulaton sokkal jobban reagál a gázra, sokkal de sokkal jobban megy  wow1 - nagyon tetszik. A fogyasztásról még nincs tapasztalat, majd azt is megosztom veletek.
A motorvezérlő kapott egy új chippet, arra egy új programot, amelyen a tubónyomás 1,15-ről 1,3 barra, majd 1,4 barra lett állítva és ezzel együtt módosult a befecskendezés is. Nem valószínű, hogy padon kiméretem, de nagyon nagy a különbség, ha hagyatkozom a készítő tapasztalataira akkor a teljesítmény most 115 Le helyett 140 Le körül lehet. (Talán Zsiri is meg tud erősíteni ebben a véleményemben, mert kipróbáltuk együtt az autót)

Javasolt egy adalékanyaggal történő üzemanyag rendszeri tisztítást is, mert tapasztalja időnként az adagoló működésében az előtöltés állító szelep bizonytalan működését is.

Nagyon korrekt, hozzáértő szaki - nekem tetszett a hozzáállás. A hosszabtávú tapasztalatokat is visszajelzem majd.

Köszönöm az itt fellelhető segítséget, sokak sok jó hozzászólását letöltöttem, lementettem már innét.

Üdv: V.Tamás
Örülök, hogy végre fülig ér a szád a változások után! integet2
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #907 Dátum: 2010.03.14 vasárnap, 19:44:40 »

én ugy tudom hogy turbónyomást nemis lehet állitani mondin szoftveresen.....ezért is kell most teherautó turbót keresnem... eplus2
De emelik szoftveresen...chiptuningosok nem nyúlnak a mechanikához..
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #908 Dátum: 2010.03.14 vasárnap, 19:44:54 »

én ugy tudom hogy turbónyomást nemis lehet állitani mondin szoftveresen.....ezért is kell most teherautó turbót keresnem... eplus2
V.Tamás mázlista!  Wink Neki változó geometriás turboja van, neki van MAF-ja is és lehet szoftveresen a turbónyomást állítani rajta.  wow1 Csak mi vagyunk ilyen szerencsétlenek, hogy fix. geos turbóval butították le az autónkat!  rinya
« Utoljára szerkesztve: 2010.03.14 vasárnap, 20:37:33 írta Zsiri » Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #909 Dátum: 2010.03.14 vasárnap, 19:50:08 »

integet2
most, hogy kisütött a nap, kicsit belebujtam a motortérebe, kíváncsi voltam, milyen turbó van a 90LE-s TDDI-n.
(itt van nagy felbontásban: http://img6.tar.hu/hzsolt92/img/73370991.jpg#3 )
kicsit homákyos a kép, de azért olvasható.
GARRETT 1870-6K682-AF MADE IN ENGLAND
708618-6 S/NFJ1121(A VÉGE NEM BIZTOS)
ha mindent jol értelmezek, akkor gt18-as turbo van rajta?
esetleg valaki alváz/motorszám szerint meg tudja nekem nézni?
másik TDDI-n az EGR-szelepet merre találom. nézegettem, és erre jutottam:
http://img6.tar.hu/hzsolt92/img/73370872.jpg#3
1 vagy 2-es, vagy esetleg más?
ha az 1-es, akkor ott a szigetelt fémcsövet kéne dugózni?(kékkel jelölve)

Miért volt megbontva a vezérlés oldali dekni?  Olyan fura az a piros tömítőanyag, csak azért gondolom, hogy piszkálva volt  Roll Eyes
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
sanyikabacsi
Vendég
« Új hozzászólás #910 Dátum: 2010.03.14 vasárnap, 19:54:16 »

tehát az EGR szelep nem a kettes kép hanem az alatt  a szigetelt cső végén van de amit fotóztál mondom alatta van, de van itt sok-sok kép , amúgy a tddi-n a turbó csiga alatt van légvonalban
« Utoljára szerkesztve: 2010.03.14 vasárnap, 19:56:16 írta sanyikabacsi » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #911 Dátum: 2010.03.14 vasárnap, 20:06:18 »

De emelik szoftveresen...chiptuningosok nem nyúlnak a mechanikához..
csak a változó geóson
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #912 Dátum: 2010.03.14 vasárnap, 20:06:50 »

Szia!
A 88 fokos a gyári bele, még véletlenül se kísérletezz magasabb hőfokúval...!!!!!!
 wave
akkor nem jól emlékeztem  Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #913 Dátum: 2010.03.14 vasárnap, 20:08:33 »

tudtommal nem volt bontva. szerinted is jóra gondoltam egr ügyben. esetleg turbóról tudsz valamit.
Az 1-es az EGR szelep, a 2-es a főköri termosztát háza... a turbód egy fix geometriás garett,mely kis és alacsony-közép fordulatszámon nem tud olyan nyomást produkálni mint változós testvérei, de 2500-as fordulat felett már ugyanazt tudja...
Egyébként nekem 115-ös TDDi-m van, változós turbóval+ MAF, de teljesen máshol van az EGR-em.
Eddig még egy mondeon sem láttam piros tömítést gyárilag...főleg, hogy ennyi maradék anyag kinyomódott volna a tömítőfelület alól.....sötétszürkét használ gyárilag a Ford...csak ezért kérdeztem, hogy miért volt megbontva. Wink
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #914 Dátum: 2010.03.14 vasárnap, 20:18:19 »

akkor nem jól emlékeztem  Wink
smile Wink
Ezeknél a csökkentett illesztésű dízel motoroknál, már nagyon nem mindegy, milyet használ hosszú távon az ember, persze rövidtávon nem venni semmit észre.. wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
sanyikabacsi
Vendég
« Új hozzászólás #915 Dátum: 2010.03.14 vasárnap, 20:19:01 »

ja! az enyém is 115 lovas akkor úgy látszik máshol lenne az egr. Csakhát gondoltam nekem is kombi meg ,hogy sötétzöld metál hátha ugyanott van mint neki...
Naplózva
Leni
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



WWW E-mail
« Új hozzászólás #916 Dátum: 2010.03.14 vasárnap, 20:24:21 »

Az 1-es az EGR szelep, a 2-es a főköri termosztát háza... a turbód egy fix geometriás garett,mely kis és alacsony-közép fordulatszámon nem tud olyan nyomást produkálni mint változós testvérei, de 2500-as fordulat felett már ugyanazt tudja...
Egyébként nekem 115-ös TDDi-m van, változós turbóval+ MAF, de teljesen máshol van az EGR-em.
Eddig még egy mondeon sem láttam piros tömítést gyárilag...főleg, hogy ennyi maradék anyag kinyomódott volna a tömítőfelület alól.....sötétszürkét használ gyárilag a Ford...csak ezért kérdeztem, hogy miért volt megbontva. Wink

Nincs is EGR-ed beka3 beka3 beka3
Naplózva

volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács,  Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
Leni
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



WWW E-mail
« Új hozzászólás #917 Dátum: 2010.03.14 vasárnap, 20:24:56 »

Szia!
Az a gumibetét kell neked, és nem kell kiszedni a cseréjükhöz a porlasztókat, csak a magasnyomású csöveket kell leszedni a porlasztók tetejéről, és a résolajcsőveket a porlasztókról. Az adagolón nem kell meglazítani a magasnyomásúakat.. wave

köszi, jövőhéten neki esek
Naplózva

volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács,  Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #918 Dátum: 2010.03.14 vasárnap, 20:30:46 »

érdemes ezt megtartani? milyet ajánlanál. csak fix és garrett. ha turbót cserélek akkor mit kell hozzá még. mennyit bír max egy ilyen blokk
Én a helyedben nem cserélnék turbót nagyobbra, csak akkor, ha másik adagolód lenne...a 90 lovasnál neked nem a turbinyek a szűk keresztmetszet, hanem az adagoló...mert neked nem VP44-ed van...
A nyomást tudod emelni, ha rövidíted a szbályzókart....mondjuk 3-4 mm-el...azt már fogod érezni eplus2
1,5 bar-ig nyugodtan emelheted a nyomást..
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #919 Dátum: 2010.03.14 vasárnap, 20:33:18 »

Nincs is EGR-ed beka3 beka3 beka3
Akkor jól írtam, hogy "teljesen máshol van" eplus2, de tényleg meg is feledkeztem róla, hogy már a szekrényben figyel Shocked hehe hehe hehe
 wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #920 Dátum: 2010.03.14 vasárnap, 20:37:33 »

és akkor mi az 1-es??
A Tiéden az az EGR szelep...de én az enyémből már kiszereltem, nekem a motor másik oldalán volt
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #921 Dátum: 2010.03.14 vasárnap, 20:40:48 »

szivattok itt eplus2
Nem, ez tök komoly Angry     smile
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #922 Dátum: 2010.03.14 vasárnap, 20:43:55 »

ja és megy rá 3 drót. ha kiütöm nem fog hibakódot dobni
Ha a vákumcsövön kívül 3 vezeték is megy rá, akkor valószínűleg fog hibaüzenetet küldeni..
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #923 Dátum: 2010.03.14 vasárnap, 20:51:54 »

és azonkívül hogy lesz egy tárolt kód, lesz valami baja
Nem
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #924 Dátum: 2010.03.15 hétfő, 09:42:46 »

Szia!
A 88 fokos a gyári bele, még véletlenül se kísérletezz magasabb hőfokúval...!!!!!!
 wave

Szia Ervin!

Kösz a visszajelzést, akkor amit kaptam 88 C fokost az megy bele.  worship

Üdv: V.Tamás  integet2
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #925 Dátum: 2010.03.15 hétfő, 09:57:22 »


és azt hogy dobott-e hibakódot azt diagnélkül honnan fogom tudni? esetleg műszer tesztnél dtc-ként kiírja, vagy világítani fog valamelyik pilács?
Chek Engine világít...
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
BTomi
Vendég
« Új hozzászólás #926 Dátum: 2010.03.15 hétfő, 10:07:37 »


és azt hogy dobott-e hibakódot azt diagnélkül honnan fogom tudni? esetleg műszer tesztnél dtc-ként kiírja, vagy világítani fog valamelyik pilács?

Tárolja mint dtc-t és mint ahogy Ervin írta világítani fog a MIL lámpa ( check engine, a kis motor ikon) a műszeregységen.
Ezen kívül minden működni fog rendesen.
Naplózva
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #927 Dátum: 2010.03.15 hétfő, 18:33:03 »

Ha a vákumcsövön kívül 3 vezeték is megy rá, akkor valószínűleg fog hibaüzenetet küldeni..
Nekem szerintem pont ilyen az EGR-em, azon is van 3 vezeték és semmit nem csinált azóta, hogy ledugóztam. Nincsen MAF szenzorom se. És TDCi.
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #928 Dátum: 2010.03.15 hétfő, 20:08:19 »

ha az EGR elektromos vezetékeivel kezdesz játszani azonnal világitani fog a MIL lámpa, viszont ha dugózod, attól még elektronikai szempontból az EGR működik tovább és ha nincs a könykéken semmilyen érzékelő akk nem fog semmilyen hibát dobni! szoval a vezetékeket ne bántsd, hanem szépen vágsz egy lyuknélküli tömitést azaz ledugózod!
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
kispacskesz
Vendég
« Új hozzászólás #929 Dátum: 2010.03.16 kedd, 16:27:47 »

Sziasztok Lenne egynéhány kérdésem hozzátok.
1, Műszerfalon mind a két hópihe állandóan világít és nem méri a külső hőmérsékletet?
2, Motortéri biztosítékdobozból 1db 60A-os biztit kihúztak mert ha benne van melegszik az akksi saru, mégpedíg izzítás jelnél volt a bizti?
3, Hidegindításnál nehéz indulás sokszor csk kb 2henger indulna be, alapjáraton hidegen füstöl majd abbamarad a füst?
Valamint kuplungot kell légteleníteni mert azt mondta egy szerelő hogy nem mert magát légteleníti. Amit én kétlek legfeljebb akkor ha enged a kuplung alsó. Nem?
Köszönöm a válaszokat előre is.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #930 Dátum: 2010.03.16 kedd, 16:43:18 »

Sziasztok Lenne egynéhány kérdésem hozzátok.
1, Műszerfalon mind a két hópihe állandóan világít és nem méri a külső hőmérsékletet?
2, Motortéri biztosítékdobozból 1db 60A-os biztit kihúztak mert ha benne van melegszik az akksi saru, mégpedíg izzítás jelnél volt a bizti?
3, Hidegindításnál nehéz indulás sokszor csk kb 2henger indulna be, alapjáraton hidegen füstöl majd abbamarad a füst?
Valamint kuplungot kell légteleníteni mert azt mondta egy szerelő hogy nem mert magát légteleníti. Amit én kétlek legfeljebb akkor ha enged a kuplung alsó. Nem?
Köszönöm a válaszokat előre is.
1.milyen autód van?Benyás-dizil?
2.mikori évjárat?
3.td-tddi-tdci?
4.ha mindezt beírtad volna az aláírásodba(profil-fórum profil információ),akkor nem kérdeztem volna őket. vigyor3
5. a kuplungot lehet légteleníteni!


Valszeg nem érintkezik a külső szonda.az első löksiben van a jobb lámpa alatt.örve nem volt a gép? Roll Eyes
Lehet,hogy gond van az izzítógyertyákkal,ill. esetleg összeégett az izzító relé.....miután kivettétek az izzítók biztijét,még okozhatja is a füstölve indulást az izzítás hiánya miatt. Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #931 Dátum: 2010.03.16 kedd, 18:23:35 »

hát jó lenne némi infó még...dehamár tddi topic akkor talán az
1, valami apró érintkezési hiba valszeg a termisztornál bár nemtudom ez mondiba hogyan, ill hol van...
2, zárlat...relécsere!
3, első hallásra porlasztócsúcs de akár lehet levegős is a rendszer...a füst jólenne tudni milyen szinű milyen szagú mert elég sokmindentől lehet, pl: porlasztó(elégetlen gázolaj), turbó(olaj, minimális szinten még lehet normális is), előtöltés(mágnesszelep baxakszik, csere)
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
kispacskesz
Vendég
« Új hozzászólás #932 Dátum: 2010.03.16 kedd, 21:08:52 »

Bocsi hogy nem írtam de tddi a gép.
Fejlemény hogy kiszedtem a 4-ből 3 izzítógyertyát és mind a három *** volt.
A negyediket nem eröltetem inkább mert jött kifelé kb 2 menetet de megált megszorul. Megpróbáltam megfújtam wd-40-el elkezdtem ki-be tekergetni próbálva egyre jobban kitekerni de inkább hagyom nehogy beleszakadjon. Ha azt a három gyertyát kicserélem már gondolom sokkal jobb lessz. A füst színe szürkés. Tehát én nem tökéletes égésre gondolok ami érthető lenne a sok rossz izzítógyertya miatt.
 Még azt az egy gyertyát sajnálom hogy nem jön ki.
                                Valami ötlet a kiszedésére?
                                                         Köszönöm!
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #933 Dátum: 2010.03.16 kedd, 21:19:08 »

Bocsi hogy nem írtam de tddi a gép.
Fejlemény hogy kiszedtem a 4-ből 3 izzítógyertyát és mind a három *** volt.
A negyediket nem eröltetem inkább mert jött kifelé kb 2 menetet de megált megszorul. Megpróbáltam megfújtam wd-40-el elkezdtem ki-be tekergetni próbálva egyre jobban kitekerni de inkább hagyom nehogy beleszakadjon. Ha azt a három gyertyát kicserélem már gondolom sokkal jobb lessz. A füst színe szürkés. Tehát én nem tökéletes égésre gondolok ami érthető lenne a sok rossz izzítógyertya miatt.
 Még azt az egy gyertyát sajnálom hogy nem jön ki.
                                Valami ötlet a kiszedésére?
                                                         Köszönöm!
Ha már megindult, akkor ki is jön...több türelem+több csavarlazító árán  smile
A ki-be tekerős módszer az jó! wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #934 Dátum: 2010.03.17 szerda, 07:35:43 »

ha magmozdult valóban kifog már jönni! esetleg próbáld meg kajak meleg motornál, lehet jönnyebb lesz!
tutira jobb lesz ha kap 4 uj izzitót, viszont ne nyugodj bele mert valami nem ok, már többször irtam h ezeknek 0 db működő gyertyával is azonnal indulnia kell, szoval szedd már ki azokat porlasztókat is és méresd be! fogyid normális?
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
kispacskesz
Vendég
« Új hozzászólás #935 Dátum: 2010.03.17 szerda, 08:49:19 »

Fogyasztás normális amennyire tudom mert édesanyám autója.
De még nem panaszkodott hogy többet enne.
Megpróbálom még meleg motornál kiszedni óvatosan, meg ma viszem vissza ecu hibakód olvasásra mert tegnap volt és azt kérték ne indítsam be hanem majd gépre kötve ő indítja be először. Áthúzom hátha többet olvas ki belőle.
Addígis köszönöm.
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #936 Dátum: 2010.03.17 szerda, 14:36:39 »

Sziasztok!

Amióta kimostam féktisztítóval a turbócsőben lévő szenzort (talán MAP-szenzor?), ami lent van a bölcső mögött, azóta még ****abbul megy az autó és a Bosch KTS műszer szerint a P0110, beszívott levegő hőmérséklet hibakód van benne, de a motorhibajelző nem világít.
Erre van tapasztalatotok?
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
oxforte
Vendég
« Új hozzászólás #937 Dátum: 2010.03.17 szerda, 16:57:14 »


 Hali !!
Egy kis segítség kellene. Van egy MK3 mondim és azt vettem észre, hogy az üzemanyagszint jelző szórakozik. Tehát jelez a tartalék mikor megállok, igaz nem sok van benne, de mikor ujraindulok tartalék nem világít. Mi lehet a gond ?? Lehet hogy megkellene mozgatni az uszot, hogy megszorulhat néha, már ha az van benne valami uszó. Hogy a tankot ne kelljen leszedni, hátso ülés alatt van egy fedél ha azt letekerem akkor hozzáférni esetleg Huh?
                             Köszi előre is   

Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #938 Dátum: 2010.03.17 szerda, 17:52:00 »

Hali !!
Egy kis segítség kellene. Van egy MK3 mondim és azt vettem észre, hogy az üzemanyagszint jelző szórakozik. Tehát jelez a tartalék mikor megállok, igaz nem sok van benne, de mikor ujraindulok tartalék nem világít. Mi lehet a gond ?? Lehet hogy megkellene mozgatni az uszot, hogy megszorulhat néha, már ha az van benne valami uszó. Hogy a tankot ne kelljen leszedni, hátso ülés alatt van egy fedél ha azt letekerem akkor hozzáférni esetleg Huh?
                             Köszi előre is   


Üzemanyagrendszertisztító adalék? vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
sanyikabacsi
Vendég
« Új hozzászólás #939 Dátum: 2010.03.17 szerda, 19:03:45 »

vagy nem az van hogyha bemelegszik a motor és leállok, majd újra indulok akkor több kilométert ad, mint ami leállásnál volt
Naplózva
oxforte
Vendég
« Új hozzászólás #940 Dátum: 2010.03.17 szerda, 19:34:11 »

Nem, ilyen jelenség nincs, az óraállás az marad.
 Én a tankban lévő szintjelzőre gyanakszom, hogy vagy kilyukadt és telement gázolajjal, és mikor a tankban kevesebb anyag van akkor abbol is kifolyik és feljebb tud emelkedni, tehát nem tartalékot jelez. Csakhogy a tankot ne kelljen leszednem, hozzáférni valahogy az ülés alatt, ott elég kicsi a hely???
                 Köszi
« Utoljára szerkesztve: 2010.03.17 szerda, 20:19:42 írta oxforte » Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #941 Dátum: 2010.03.17 szerda, 20:58:57 »

teletankolod belenyomsz egy flakon sárga protec-et és kb egy napig hagyod állni a kocsit....letolod a tankot és megnézed...
nekem is falsot mutatott, de egy ilyen móka óta teljesen jó....ne lepődj meg ha durván füstölni fog a verda mig lemegy az a tank.... eplus2
Naplózva
oxforte
Vendég
« Új hozzászólás #942 Dátum: 2010.03.18 csütörtök, 16:55:45 »

teletankolod belenyomsz egy flakon sárga protec-et és kb egy napig hagyod állni a kocsit....letolod a tankot és megnézed...
nekem is falsot mutatott, de egy ilyen móka óta teljesen jó....ne lepődj meg ha durván füstölni fog a verda mig lemegy az a tank.... eplus2

 Köszi Bunyek, öntök bele, remélem jó lesz.
« Utoljára szerkesztve: 2010.03.18 csütörtök, 17:03:31 írta oxforte » Naplózva
oxforte
Vendég
« Új hozzászólás #943 Dátum: 2010.03.18 csütörtök, 17:02:54 »

 Szeretnék feltenni az mk3 kombimra 2 oldalra kipuff csővet. Tud valaki segíteni ? Valaki megcsinálta már. Ha a katalizátort nem szedem ki, mert mondták ha kiveszem a motornak nem lesz fojtása ezért picit gyengébb lesz. Akarok rá tenni sport lököst is és majd ahhoz igazitani a csővégeket, csak abban kéne segítésg, hogy középső / hátsodob marad-e, és 2 oldalra a csővek hol ágazodnak el, hol találkoznak  és közös e a dobjuk.
                      Köszi 
« Utoljára szerkesztve: 2010.03.18 csütörtök, 17:04:45 írta oxforte » Naplózva
Tomy21
Vendég
« Új hozzászólás #944 Dátum: 2010.03.18 csütörtök, 22:42:40 »



Hello Mindenki! Van 1 2001-es 2.0-ás 90 LE-es Tddi Mondeo-m. A Problémája az,hogy elindulok vele,bemelegszik, megállítom....majd újra elindulnék....indítok, a töltésjelző nem alszik el,gázpedálra nem reagál és a motor leáll, ha 1helyben állok, ha elindulok. Úgy tudok elindulni, hogy beteszem 1-be, 2-be...óvatosan kuplung fel, majd 1be vissza és leugrok a kuplungról.onnantól ismét minden oké a köv. leállításig. Ha kihűl, a probléma nem jelentkezik. EGR tisztítás,motorvezérlőcsere, hengerfejhő-jeladó csere volt......Valakinek volt ilyen baja? Vagy vki tud értékes infót adni, mi lehet a baj?Huh?? Köszi mindenkinek
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #945 Dátum: 2010.03.19 péntek, 05:07:26 »



Hello Mindenki! Van 1 2001-es 2.0-ás 90 LE-es Tddi Mondeo-m. A Problémája az,hogy elindulok vele,bemelegszik, megállítom....majd újra elindulnék....indítok, a töltésjelző nem alszik el,gázpedálra nem reagál és a motor leáll, ha 1helyben állok, ha elindulok. Úgy tudok elindulni, hogy beteszem 1-be, 2-be...óvatosan kuplung fel, majd 1be vissza és leugrok a kuplungról.onnantól ismét minden oké a köv. leállításig. Ha kihűl, a probléma nem jelentkezik. EGR tisztítás,motorvezérlőcsere, hengerfejhő-jeladó csere volt......Valakinek volt ilyen baja? Vagy vki tud értékes infót adni, mi lehet a baj?Huh?? Köszi mindenkinek
én nem értem ezt az egészet    fejvakaras nemtudom
Nem a sárga izzítószál villog?
A kuplung halott.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #946 Dátum: 2010.03.19 péntek, 11:36:52 »

Válasz
Amióta kimostam féktisztítóval a turbócsőben lévő szenzort (talán MAP-szenzor?), ami lent van a bölcső mögött, azóta még ****abbul megy az autó és a Bosch KTS műszer szerint a P0110, beszívott levegő hőmérséklet hibakód van benne, de a motorhibajelző nem világít.
Erre van tapasztalatotok?

Maf szenzort nem mosogatni kell, cserélni, nem veszélyes tétel sztem bontottan,CSERE!!! erre a levegőhőmérséklet dologra nem tudok igazán mit mondani, esetleg légtömegmérő csere.
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #947 Dátum: 2010.03.19 péntek, 16:21:10 »

Most már én is tudom  hogy nem szabad kimosni taps Megrendeltem az újat, picit több mint a bontott, de erre legalább van garancia! És a gyári szivattyú is meglesz lassan, pontosabban a 0 580 464 096-os cikkszámú, ez váltócikkszáma (mert a gyári ....075 végű). Aztán folyt. köv....
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #948 Dátum: 2010.03.19 péntek, 16:51:05 »

Ja, és most már tudom, hogy ez 4 vezetékes MAP-szenzor, ebben van a beszívott levegő hőmérséklet érzékelő. A légtömegmérő is 4 vezetékes. Donorból tettek bele másik légtömegmérőt, arra nem reagált, de a MAP-szenzor csere után tudták törölni a hibakódot. Most visszakapta a saját MAP-ját, azonnal visszajött a P0110.
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Feco66
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 863


feco66@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #949 Dátum: 2010.03.19 péntek, 22:54:47 »

teletankolod belenyomsz egy flakon sárga protec-et és kb egy napig hagyod állni a kocsit....letolod a tankot és megnézed...
nekem is falsot mutatott, de egy ilyen móka óta teljesen jó....ne lepődj meg ha durván füstölni fog a verda mig lemegy az a tank.... eplus2

Ezt a protectz -et hol lehet kapni Budapesten?
Nézeggetem kutaknál de eddig nem leltem.
Naplózva

2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
Oldalak: 1 ... 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25 26 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.037 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.