Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 15:22:47
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
12
13
14
15
16
17
18
[
19
]
20
21
22
23
24
25
26
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5107018 alkalommal)
0 Felhasználó és 233 vendég van a témában
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #900 Dátum:
2010.03.14 vasárnap, 18:07:41 »
Sziasztok!
Egy kérdéssel fordulnék hozzátok. Tudom, hogy volt már téma, próbáltam keresni is - de nem találtam meg. Biztosan lesz aki ezt kapásból megválaszolja nekem.
Főköri termosztátot szeretnék cserélni és tudom, hogy két különböző nyitási értékű létezik. TDDI-be melyik való?
Nekem itthon egy 88 C-os Motorcraft van (928M-8575-AE), amit ajándékba kaptam egy időközben a Mondiját (TDCI- 130LE) eladó kollégámtól. Ő már nem építette be. Megfelelő ez nekem, vagy másikra lesz szükségem.
Köszönöm a segítséget
: V.Tamás
Naplózva
nagytomi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1096
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #901 Dátum:
2010.03.14 vasárnap, 18:13:31 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.03.14 vasárnap, 17:55:34
másik TDDI-n az EGR-szelepet merre találom. nézegettem, és erre jutottam:
http://img6.tar.hu/hzsolt92/img/73370872.jpg#3
1 vagy 2-es, vagy esetleg más?
ha az 1-es, akkor ott a szigetelt fémcsövet kéne dugózni?(kékkel jelölve)
Nekem TDCi van, de így néz ki az EGR-em. Az 1-es és a kék jel.
Naplózva
2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #902 Dátum:
2010.03.14 vasárnap, 18:18:21 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2010.03.14 vasárnap, 18:07:41
Sziasztok!
Egy kérdéssel fordulnék hozzátok. Tudom, hogy volt már téma, próbáltam keresni is - de nem találtam meg. Biztosan lesz aki ezt kapásból megválaszolja nekem.
Főköri termosztátot szeretnék cserélni és tudom, hogy két különböző nyitási értékű létezik. TDDI-be melyik való?
Nekem itthon egy 88 C-os Motorcraft van (928M-8575-AE), amit ajándékba kaptam egy időközben a Mondiját (TDCI- 130LE) eladó kollégámtól. Ő már nem építette be. Megfelelő ez nekem, vagy másikra lesz szükségem.
Köszönöm a segítséget
: V.Tamás
Asszem 93fokos kell bele.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #903 Dátum:
2010.03.14 vasárnap, 18:21:16 »
V tamás!
köszi a választ énis a hangján veszem észre hideg motornál, ezekszerint jól gondolom, namajd ha bejön a jóidő kicserélem...
Adalék! Saját tapasztalat alapján: nagyon vigyázz vele! nekem az tette tönkre majdnem az adagolómat, és okozott nekem rengeteg fejtörést és nemkevés munkát!(igaz az is tette rendbe) ha visszaolvasol részletesen leirtam mi volt a gondom, ami mára már hálisten megoldódott! alapesetben egyébként valóban igen jó hatásai vannak bizonyos adalékoknak, énis folyamatosan adalékolok tehát abszolutt mellette vagyok, csak bizonyos esetekben okozhat bajt is, mint nálam!
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #904 Dátum:
2010.03.14 vasárnap, 19:29:33 »
Idézetet írta: Leni - 2010.03.14 vasárnap, 17:16:47
Ervinnel(ha jól emlékszem vele) beszéltük múltkor, hogy a porlasztóim körüli olajos foltok a kartergáz szivárgásanak köszönhető. A porlasztók körüli tömítő csere megoldaná a dolgot. Na most én a cromaxnál néztem, van egy O gyűrű és a porlastócsúcs köré egy gumibetét. Nemtudom melyik oldaná meg a dolgot? Valaki nekifutott már ennek a témának? A porlasztókiszedésnek mennyire állhatok neki?? Gondolok itt: meg van határozva mennyi erővel szabad meghúzni vagy ilyenek?
?
Szia!
Az a gumibetét kell neked, és nem kell kiszedni a cseréjükhöz a porlasztókat, csak a magasnyomású csöveket kell leszedni a porlasztók tetejéről, és a résolajcsőveket a porlasztókról. Az adagolón nem kell meglazítani a magasnyomásúakat..
«
Utoljára szerkesztve: 2010.03.14 vasárnap, 19:35:25 írta Ervin
»
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #905 Dátum:
2010.03.14 vasárnap, 19:39:58 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2010.03.14 vasárnap, 18:07:41
Sziasztok!
Egy kérdéssel fordulnék hozzátok. Tudom, hogy volt már téma, próbáltam keresni is - de nem találtam meg. Biztosan lesz aki ezt kapásból megválaszolja nekem.
Főköri termosztátot szeretnék cserélni és tudom, hogy két különböző nyitási értékű létezik. TDDI-be melyik való?
Nekem itthon egy 88 C-os Motorcraft van (928M-8575-AE), amit ajándékba kaptam egy időközben a Mondiját (TDCI- 130LE) eladó kollégámtól. Ő már nem építette be. Megfelelő ez nekem, vagy másikra lesz szükségem.
Köszönöm a segítséget
: V.Tamás
Szia!
A 88 fokos a gyári bele, még véletlenül se kísérletezz magasabb hőfokúval...!!!!!!
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Zsiri
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #906 Dátum:
2010.03.14 vasárnap, 19:41:42 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2010.03.13 szombat, 18:00:04
Sziasztok!
Megosztanám veletek az élményeimet.
Sok töprengés és többek tanácsa után (amit köszönök Zsiri-nek
Ervin-nek és Alf-nak is) átesett az autóm egy chip "tuning"/optimalizáláson. Nagy változás állt be
. A motor csendesebb lett, minden fordulaton sokkal jobban reagál a gázra, sokkal de sokkal jobban megy
- nagyon tetszik. A fogyasztásról még nincs tapasztalat, majd azt is megosztom veletek.
A motorvezérlő kapott egy új chippet, arra egy új programot, amelyen a tubónyomás 1,15-ről 1,3 barra, majd 1,4 barra lett állítva és ezzel együtt módosult a befecskendezés is. Nem valószínű, hogy padon kiméretem, de nagyon nagy a különbség, ha hagyatkozom a készítő tapasztalataira akkor a teljesítmény most 115 Le helyett 140 Le körül lehet.
(Talán Zsiri is meg tud erősíteni ebben a véleményemben, mert kipróbáltuk együtt az autót)
Javasolt egy adalékanyaggal történő üzemanyag rendszeri tisztítást is, mert tapasztalja időnként az adagoló működésében az előtöltés állító szelep bizonytalan működését is.
Nagyon korrekt, hozzáértő szaki - nekem tetszett a hozzáállás. A hosszabtávú tapasztalatokat is visszajelzem majd.
Köszönöm az itt fellelhető segítséget, sokak sok jó hozzászólását letöltöttem, lementettem már innét.
Üdv: V.Tamás
Örülök, hogy végre fülig ér a szád a változások után!
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #907 Dátum:
2010.03.14 vasárnap, 19:44:40 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.03.14 vasárnap, 10:28:36
én ugy tudom hogy turbónyomást nemis lehet állitani mondin szoftveresen.....ezért is kell most teherautó turbót keresnem...
De emelik szoftveresen...chiptuningosok nem nyúlnak a mechanikához..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Zsiri
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #908 Dátum:
2010.03.14 vasárnap, 19:44:54 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.03.14 vasárnap, 10:28:36
én ugy tudom hogy turbónyomást nemis lehet állitani mondin szoftveresen.....ezért is kell most teherautó turbót keresnem...
V.Tamás mázlista!
Neki változó geometriás turboja van, neki van MAF-ja is és lehet szoftveresen a turbónyomást állítani rajta.
Csak mi vagyunk ilyen szerencsétlenek, hogy fix. geos turbóval butították le az autónkat!
«
Utoljára szerkesztve: 2010.03.14 vasárnap, 20:37:33 írta Zsiri
»
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #909 Dátum:
2010.03.14 vasárnap, 19:50:08 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.03.14 vasárnap, 17:55:34
most, hogy kisütött a nap, kicsit belebujtam a motortérebe, kíváncsi voltam, milyen turbó van a 90LE-s TDDI-n.
(itt van nagy felbontásban:
http://img6.tar.hu/hzsolt92/img/73370991.jpg#3
)
kicsit homákyos a kép, de azért olvasható.
GARRETT 1870-6K682-AF MADE IN ENGLAND
708618-6 S/NFJ1121(A VÉGE NEM BIZTOS)
ha mindent jol értelmezek, akkor gt18-as turbo van rajta?
esetleg valaki alváz/motorszám szerint meg tudja nekem nézni?
másik TDDI-n az EGR-szelepet merre találom. nézegettem, és erre jutottam:
http://img6.tar.hu/hzsolt92/img/73370872.jpg#3
1 vagy 2-es, vagy esetleg más?
ha az 1-es, akkor ott a szigetelt fémcsövet kéne dugózni?(kékkel jelölve)
Miért volt megbontva a vezérlés oldali dekni? Olyan fura az a piros tömítőanyag, csak azért gondolom, hogy piszkálva volt
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
sanyikabacsi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #910 Dátum:
2010.03.14 vasárnap, 19:54:16 »
tehát az EGR szelep nem a kettes kép hanem az alatt a szigetelt cső végén van de amit fotóztál mondom alatta van, de van itt sok-sok kép , amúgy a tddi-n a turbó csiga alatt van légvonalban
«
Utoljára szerkesztve: 2010.03.14 vasárnap, 19:56:16 írta sanyikabacsi
»
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #911 Dátum:
2010.03.14 vasárnap, 20:06:18 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.03.14 vasárnap, 19:44:40
De emelik szoftveresen...chiptuningosok nem nyúlnak a mechanikához..
csak a változó geóson
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #912 Dátum:
2010.03.14 vasárnap, 20:06:50 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.03.14 vasárnap, 19:39:58
Szia!
A 88 fokos a gyári bele, még véletlenül se kísérletezz magasabb hőfokúval...!!!!!!
akkor nem jól emlékeztem
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #913 Dátum:
2010.03.14 vasárnap, 20:08:33 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.03.14 vasárnap, 19:53:34
tudtommal nem volt bontva. szerinted is jóra gondoltam egr ügyben. esetleg turbóról tudsz valamit.
Az 1-es az EGR szelep, a 2-es a főköri termosztát háza... a turbód egy fix geometriás garett,mely kis és alacsony-közép fordulatszámon nem tud olyan nyomást produkálni mint változós testvérei, de 2500-as fordulat felett már ugyanazt tudja...
Egyébként nekem 115-ös TDDi-m van, változós turbóval+ MAF, de teljesen máshol van az EGR-em.
Eddig még egy mondeon sem láttam piros tömítést gyárilag...főleg, hogy ennyi maradék anyag kinyomódott volna a tömítőfelület alól.....sötétszürkét használ gyárilag a Ford...csak ezért kérdeztem, hogy miért volt megbontva.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #914 Dátum:
2010.03.14 vasárnap, 20:18:19 »
Idézetet írta: alf - 2010.03.14 vasárnap, 20:06:50
akkor nem jól emlékeztem
Ezeknél a csökkentett illesztésű dízel motoroknál, már nagyon nem mindegy, milyet használ hosszú távon az ember, persze rövidtávon nem venni semmit észre..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
sanyikabacsi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #915 Dátum:
2010.03.14 vasárnap, 20:19:01 »
ja! az enyém is 115 lovas akkor úgy látszik máshol lenne az egr. Csakhát gondoltam nekem is kombi meg ,hogy sötétzöld metál hátha ugyanott van mint neki...
Naplózva
Leni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 600
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #916 Dátum:
2010.03.14 vasárnap, 20:24:21 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.03.14 vasárnap, 20:08:33
Az 1-es az EGR szelep, a 2-es a főköri termosztát háza... a turbód egy fix geometriás garett,mely kis és alacsony-közép fordulatszámon nem tud olyan nyomást produkálni mint változós testvérei, de 2500-as fordulat felett már ugyanazt tudja...
Egyébként nekem 115-ös TDDi-m van, változós turbóval+ MAF, de teljesen máshol van az EGR-em.
Eddig még egy mondeon sem láttam piros tömítést gyárilag...főleg, hogy ennyi maradék anyag kinyomódott volna a tömítőfelület alól.....sötétszürkét használ gyárilag a Ford...csak ezért kérdeztem, hogy miért volt megbontva.
Nincs is EGR-ed
Naplózva
volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács, Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
Leni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 600
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #917 Dátum:
2010.03.14 vasárnap, 20:24:56 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.03.14 vasárnap, 19:29:33
Szia!
Az a gumibetét kell neked, és nem kell kiszedni a cseréjükhöz a porlasztókat, csak a magasnyomású csöveket kell leszedni a porlasztók tetejéről, és a résolajcsőveket a porlasztókról. Az adagolón nem kell meglazítani a magasnyomásúakat..
köszi, jövőhéten neki esek
Naplózva
volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács, Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #918 Dátum:
2010.03.14 vasárnap, 20:30:46 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.03.14 vasárnap, 20:13:34
érdemes ezt megtartani? milyet ajánlanál. csak fix és garrett. ha turbót cserélek akkor mit kell hozzá még. mennyit bír max egy ilyen blokk
Én a helyedben nem cserélnék turbót nagyobbra, csak akkor, ha másik adagolód lenne...a 90 lovasnál neked nem a turbinyek a szűk keresztmetszet, hanem az adagoló...mert neked nem VP44-ed van...
A nyomást tudod emelni, ha rövidíted a szbályzókart....mondjuk 3-4 mm-el...azt már fogod érezni
1,5 bar-ig nyugodtan emelheted a nyomást..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #919 Dátum:
2010.03.14 vasárnap, 20:33:18 »
Idézetet írta: Leni - 2010.03.14 vasárnap, 20:24:21
Nincs is EGR-ed
Akkor jól írtam, hogy "teljesen máshol van"
, de tényleg meg is feledkeztem róla, hogy már a szekrényben figyel
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #920 Dátum:
2010.03.14 vasárnap, 20:37:33 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.03.14 vasárnap, 20:35:56
és akkor mi az 1-es??
A Tiéden az az EGR szelep...de én az enyémből már kiszereltem, nekem a motor másik oldalán volt
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #921 Dátum:
2010.03.14 vasárnap, 20:40:48 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.03.14 vasárnap, 20:38:59
szivattok itt
Nem, ez tök komoly
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #922 Dátum:
2010.03.14 vasárnap, 20:43:55 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.03.14 vasárnap, 20:39:45
ja és megy rá 3 drót. ha kiütöm nem fog hibakódot dobni
Ha a vákumcsövön kívül 3 vezeték is megy rá, akkor valószínűleg fog hibaüzenetet küldeni..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #923 Dátum:
2010.03.14 vasárnap, 20:51:54 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.03.14 vasárnap, 20:45:41
és azonkívül hogy lesz egy tárolt kód, lesz valami baja
Nem
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #924 Dátum:
2010.03.15 hétfő, 09:42:46 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.03.14 vasárnap, 19:39:58
Szia!
A 88 fokos a gyári bele, még véletlenül se kísérletezz magasabb hőfokúval...!!!!!!
Szia Ervin!
Kösz a visszajelzést, akkor amit kaptam 88 C fokost az megy bele.
Üdv: V.Tamás
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #925 Dátum:
2010.03.15 hétfő, 09:57:22 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.03.14 vasárnap, 22:19:03
és azt hogy dobott-e hibakódot azt diagnélkül honnan fogom tudni? esetleg műszer tesztnél dtc-ként kiírja, vagy világítani fog valamelyik pilács?
Chek Engine világít...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
BTomi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #926 Dátum:
2010.03.15 hétfő, 10:07:37 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.03.14 vasárnap, 22:19:03
és azt hogy dobott-e hibakódot azt diagnélkül honnan fogom tudni? esetleg műszer tesztnél dtc-ként kiírja, vagy világítani fog valamelyik pilács?
Tárolja mint dtc-t és mint ahogy Ervin írta világítani fog a MIL lámpa ( check engine, a kis motor ikon) a műszeregységen.
Ezen kívül minden működni fog rendesen.
Naplózva
nagytomi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1096
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #927 Dátum:
2010.03.15 hétfő, 18:33:03 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.03.14 vasárnap, 20:43:55
Ha a vákumcsövön kívül 3 vezeték is megy rá, akkor valószínűleg fog hibaüzenetet küldeni..
Nekem szerintem pont ilyen az EGR-em, azon is van 3 vezeték és semmit nem csinált azóta, hogy ledugóztam. Nincsen MAF szenzorom se. És TDCi.
Naplózva
2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #928 Dátum:
2010.03.15 hétfő, 20:08:19 »
ha az EGR elektromos vezetékeivel kezdesz játszani azonnal világitani fog a MIL lámpa, viszont ha dugózod, attól még elektronikai szempontból az EGR működik tovább és ha nincs a könykéken semmilyen érzékelő akk nem fog semmilyen hibát dobni! szoval a vezetékeket ne bántsd, hanem szépen vágsz egy lyuknélküli tömitést azaz ledugózod!
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
kispacskesz
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #929 Dátum:
2010.03.16 kedd, 16:27:47 »
Sziasztok Lenne egynéhány kérdésem hozzátok.
1, Műszerfalon mind a két hópihe állandóan világít és nem méri a külső hőmérsékletet?
2, Motortéri biztosítékdobozból 1db 60A-os biztit kihúztak mert ha benne van melegszik az akksi saru, mégpedíg izzítás jelnél volt a bizti?
3, Hidegindításnál nehéz indulás sokszor csk kb 2henger indulna be, alapjáraton hidegen füstöl majd abbamarad a füst?
Valamint kuplungot kell légteleníteni mert azt mondta egy szerelő hogy nem mert magát légteleníti. Amit én kétlek legfeljebb akkor ha enged a kuplung alsó. Nem?
Köszönöm a válaszokat előre is.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #930 Dátum:
2010.03.16 kedd, 16:43:18 »
Idézetet írta: kispacskesz - 2010.03.16 kedd, 16:27:47
Sziasztok Lenne egynéhány kérdésem hozzátok.
1, Műszerfalon mind a két hópihe állandóan világít és nem méri a külső hőmérsékletet?
2, Motortéri biztosítékdobozból 1db 60A-os biztit kihúztak mert ha benne van melegszik az akksi saru, mégpedíg izzítás jelnél volt a bizti?
3, Hidegindításnál nehéz indulás sokszor csk kb 2henger indulna be, alapjáraton hidegen füstöl majd abbamarad a füst?
Valamint kuplungot kell légteleníteni mert azt mondta egy szerelő hogy nem mert magát légteleníti. Amit én kétlek legfeljebb akkor ha enged a kuplung alsó. Nem?
Köszönöm a válaszokat előre is.
1.milyen autód van?Benyás-dizil?
2.mikori évjárat?
3.td-tddi-tdci?
4.ha mindezt beírtad volna az aláírásodba(profil-fórum profil információ),akkor nem kérdeztem volna őket.
5. a kuplungot lehet légteleníteni!
Valszeg nem érintkezik a külső szonda.az első löksiben van a jobb lámpa alatt.örve nem volt a gép?
Lehet,hogy gond van az izzítógyertyákkal,ill. esetleg összeégett az izzító relé.....miután kivettétek az izzítók biztijét,még okozhatja is a füstölve indulást az izzítás hiánya miatt.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #931 Dátum:
2010.03.16 kedd, 18:23:35 »
hát jó lenne némi infó még...dehamár tddi topic akkor talán az
1, valami apró érintkezési hiba valszeg a termisztornál bár nemtudom ez mondiba hogyan, ill hol van...
2, zárlat...relécsere!
3, első hallásra porlasztócsúcs de akár lehet levegős is a rendszer...a füst jólenne tudni milyen szinű milyen szagú mert elég sokmindentől lehet, pl: porlasztó(elégetlen gázolaj), turbó(olaj, minimális szinten még lehet normális is), előtöltés(mágnesszelep baxakszik, csere)
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
kispacskesz
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #932 Dátum:
2010.03.16 kedd, 21:08:52 »
Bocsi hogy nem írtam de tddi a gép.
Fejlemény hogy kiszedtem a 4-ből 3 izzítógyertyát és mind a három *** volt.
A negyediket nem eröltetem inkább mert jött kifelé kb 2 menetet de megált megszorul. Megpróbáltam megfújtam wd-40-el elkezdtem ki-be tekergetni próbálva egyre jobban kitekerni de inkább hagyom nehogy beleszakadjon. Ha azt a három gyertyát kicserélem már gondolom sokkal jobb lessz. A füst színe szürkés. Tehát én nem tökéletes égésre gondolok ami érthető lenne a sok rossz izzítógyertya miatt.
Még azt az egy gyertyát sajnálom hogy nem jön ki.
Valami ötlet a kiszedésére?
Köszönöm!
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #933 Dátum:
2010.03.16 kedd, 21:19:08 »
Idézetet írta: kispacskesz - 2010.03.16 kedd, 21:08:52
Bocsi hogy nem írtam de tddi a gép.
Fejlemény hogy kiszedtem a 4-ből 3 izzítógyertyát és mind a három *** volt.
A negyediket nem eröltetem inkább mert jött kifelé kb 2 menetet de megált megszorul. Megpróbáltam megfújtam wd-40-el elkezdtem ki-be tekergetni próbálva egyre jobban kitekerni de inkább hagyom nehogy beleszakadjon. Ha azt a három gyertyát kicserélem már gondolom sokkal jobb lessz. A füst színe szürkés. Tehát én nem tökéletes égésre gondolok ami érthető lenne a sok rossz izzítógyertya miatt.
Még azt az egy gyertyát sajnálom hogy nem jön ki.
Valami ötlet a kiszedésére?
Köszönöm!
Ha már megindult, akkor ki is jön...több türelem+több csavarlazító árán
A ki-be tekerős módszer az jó!
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #934 Dátum:
2010.03.17 szerda, 07:35:43 »
ha magmozdult valóban kifog már jönni! esetleg próbáld meg kajak meleg motornál, lehet jönnyebb lesz!
tutira jobb lesz ha kap 4 uj izzitót, viszont ne nyugodj bele mert valami nem ok, már többször irtam h ezeknek 0 db működő gyertyával is azonnal indulnia kell, szoval szedd már ki azokat porlasztókat is és méresd be! fogyid normális?
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
kispacskesz
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #935 Dátum:
2010.03.17 szerda, 08:49:19 »
Fogyasztás normális amennyire tudom mert édesanyám autója.
De még nem panaszkodott hogy többet enne.
Megpróbálom még meleg motornál kiszedni óvatosan, meg ma viszem vissza ecu hibakód olvasásra mert tegnap volt és azt kérték ne indítsam be hanem majd gépre kötve ő indítja be először. Áthúzom hátha többet olvas ki belőle.
Addígis köszönöm.
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #936 Dátum:
2010.03.17 szerda, 14:36:39 »
Sziasztok!
Amióta kimostam féktisztítóval a turbócsőben lévő szenzort (talán MAP-szenzor?), ami lent van a bölcső mögött, azóta még ****abbul megy az autó és a Bosch KTS műszer szerint a P0110, beszívott levegő hőmérséklet hibakód van benne, de a motorhibajelző nem világít.
Erre van tapasztalatotok?
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
oxforte
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #937 Dátum:
2010.03.17 szerda, 16:57:14 »
Hali !!
Egy kis segítség kellene. Van egy MK3 mondim és azt vettem észre, hogy az üzemanyagszint jelző szórakozik. Tehát jelez a tartalék mikor megállok, igaz nem sok van benne, de mikor ujraindulok tartalék nem világít. Mi lehet a gond ?? Lehet hogy megkellene mozgatni az uszot, hogy megszorulhat néha, már ha az van benne valami uszó. Hogy a tankot ne kelljen leszedni, hátso ülés alatt van egy fedél ha azt letekerem akkor hozzáférni esetleg
Köszi előre is
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #938 Dátum:
2010.03.17 szerda, 17:52:00 »
Idézetet írta: oxforte - 2010.03.17 szerda, 16:57:14
Hali !!
Egy kis segítség kellene. Van egy MK3 mondim és azt vettem észre, hogy az üzemanyagszint jelző szórakozik. Tehát jelez a tartalék mikor megállok, igaz nem sok van benne, de mikor ujraindulok tartalék nem világít. Mi lehet a gond ?? Lehet hogy megkellene mozgatni az uszot, hogy megszorulhat néha, már ha az van benne valami uszó. Hogy a tankot ne kelljen leszedni, hátso ülés alatt van egy fedél ha azt letekerem akkor hozzáférni esetleg
Köszi előre is
Üzemanyagrendszertisztító adalék?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
sanyikabacsi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #939 Dátum:
2010.03.17 szerda, 19:03:45 »
vagy nem az van hogyha bemelegszik a motor és leállok, majd újra indulok akkor több kilométert ad, mint ami leállásnál volt
Naplózva
oxforte
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #940 Dátum:
2010.03.17 szerda, 19:34:11 »
Nem, ilyen jelenség nincs, az óraállás az marad.
Én a tankban lévő szintjelzőre gyanakszom, hogy vagy kilyukadt és telement gázolajjal, és mikor a tankban kevesebb anyag van akkor abbol is kifolyik és feljebb tud emelkedni, tehát nem tartalékot jelez. Csakhogy a tankot ne kelljen leszednem, hozzáférni valahogy az ülés alatt, ott elég kicsi a hely???
Köszi
«
Utoljára szerkesztve: 2010.03.17 szerda, 20:19:42 írta oxforte
»
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #941 Dátum:
2010.03.17 szerda, 20:58:57 »
teletankolod belenyomsz egy flakon sárga protec-et és kb egy napig hagyod állni a kocsit....letolod a tankot és megnézed...
nekem is falsot mutatott, de egy ilyen móka óta teljesen jó....ne lepődj meg ha durván füstölni fog a verda mig lemegy az a tank....
Naplózva
oxforte
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #942 Dátum:
2010.03.18 csütörtök, 16:55:45 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.03.17 szerda, 20:58:57
teletankolod belenyomsz egy flakon sárga protec-et és kb egy napig hagyod állni a kocsit....letolod a tankot és megnézed...
nekem is falsot mutatott, de egy ilyen móka óta teljesen jó....ne lepődj meg ha durván füstölni fog a verda mig lemegy az a tank....
Köszi Bunyek, öntök bele, remélem jó lesz.
«
Utoljára szerkesztve: 2010.03.18 csütörtök, 17:03:31 írta oxforte
»
Naplózva
oxforte
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #943 Dátum:
2010.03.18 csütörtök, 17:02:54 »
Szeretnék feltenni az mk3 kombimra 2 oldalra kipuff csővet. Tud valaki segíteni ? Valaki megcsinálta már. Ha a katalizátort nem szedem ki, mert mondták ha kiveszem a motornak nem lesz fojtása ezért picit gyengébb lesz. Akarok rá tenni sport lököst is és majd ahhoz igazitani a csővégeket, csak abban kéne segítésg, hogy középső / hátsodob marad-e, és 2 oldalra a csővek hol ágazodnak el, hol találkoznak és közös e a dobjuk.
Köszi
«
Utoljára szerkesztve: 2010.03.18 csütörtök, 17:04:45 írta oxforte
»
Naplózva
Tomy21
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #944 Dátum:
2010.03.18 csütörtök, 22:42:40 »
Hello Mindenki! Van 1 2001-es 2.0-ás 90 LE-es Tddi Mondeo-m. A Problémája az,hogy elindulok vele,bemelegszik, megállítom....majd újra elindulnék....indítok, a töltésjelző nem alszik el,gázpedálra nem reagál és a motor leáll, ha 1helyben állok, ha elindulok. Úgy tudok elindulni, hogy beteszem 1-be, 2-be...óvatosan kuplung fel, majd 1be vissza és leugrok a kuplungról.onnantól ismét minden oké a köv. leállításig. Ha kihűl, a probléma nem jelentkezik. EGR tisztítás,motorvezérlőcsere, hengerfejhő-jeladó csere volt......Valakinek volt ilyen baja? Vagy vki tud értékes infót adni, mi lehet a baj?
? Köszi mindenkinek
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #945 Dátum:
2010.03.19 péntek, 05:07:26 »
Idézetet írta: Tomy21 - 2010.03.18 csütörtök, 22:42:40
Hello Mindenki! Van 1 2001-es 2.0-ás 90 LE-es Tddi Mondeo-m. A Problémája az,hogy elindulok vele,bemelegszik, megállítom....majd újra elindulnék....indítok, a töltésjelző nem alszik el,gázpedálra nem reagál és a motor leáll, ha 1helyben állok, ha elindulok. Úgy tudok elindulni, hogy beteszem 1-be, 2-be...óvatosan kuplung fel, majd 1be vissza és leugrok a kuplungról.onnantól ismét minden oké a köv. leállításig. Ha kihűl, a probléma nem jelentkezik. EGR tisztítás,motorvezérlőcsere, hengerfejhő-jeladó csere volt......Valakinek volt ilyen baja? Vagy vki tud értékes infót adni, mi lehet a baj?
? Köszi mindenkinek
én nem értem ezt az egészet
Nem a sárga izzítószál villog?
A kuplung halott.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #946 Dátum:
2010.03.19 péntek, 11:36:52 »
Válasz
Amióta kimostam féktisztítóval a turbócsőben lévő szenzort (talán MAP-szenzor?), ami lent van a bölcső mögött, azóta még ****abbul megy az autó és a Bosch KTS műszer szerint a P0110, beszívott levegő hőmérséklet hibakód van benne, de a motorhibajelző nem világít.
Erre van tapasztalatotok?
Maf szenzort nem mosogatni kell, cserélni, nem veszélyes tétel sztem bontottan,CSERE!!! erre a levegőhőmérséklet dologra nem tudok igazán mit mondani, esetleg légtömegmérő csere.
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #947 Dátum:
2010.03.19 péntek, 16:21:10 »
Most már én is tudom hogy nem szabad kimosni
Megrendeltem az újat, picit több mint a bontott, de erre legalább van garancia! És a gyári szivattyú is meglesz lassan, pontosabban a 0 580 464 096-os cikkszámú, ez váltócikkszáma (mert a gyári ....075 végű). Aztán folyt. köv....
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #948 Dátum:
2010.03.19 péntek, 16:51:05 »
Ja, és most már tudom, hogy ez 4 vezetékes MAP-szenzor, ebben van a beszívott levegő hőmérséklet érzékelő. A légtömegmérő is 4 vezetékes. Donorból tettek bele másik légtömegmérőt, arra nem reagált, de a MAP-szenzor csere után tudták törölni a hibakódot. Most visszakapta a saját MAP-ját, azonnal visszajött a P0110.
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Feco66
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 863
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #949 Dátum:
2010.03.19 péntek, 22:54:47 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.03.17 szerda, 20:58:57
teletankolod belenyomsz egy flakon sárga protec-et és kb egy napig hagyod állni a kocsit....letolod a tankot és megnézed...
nekem is falsot mutatott, de egy ilyen móka óta teljesen jó....ne lepődj meg ha durván füstölni fog a verda mig lemegy az a tank....
Ezt a protectz -et hol lehet kapni Budapesten?
Nézeggetem kutaknál de eddig nem leltem.
Naplózva
2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
Oldalak:
1
...
12
13
14
15
16
17
18
[
19
]
20
21
22
23
24
25
26
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ