Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.10 vasárnap, 22:43:42
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
15
16
17
18
19
20
21
[
22
]
23
24
25
26
27
28
29
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5086668 alkalommal)
0 Felhasználó és 35 vendég van a témában
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1050 Dátum:
2010.04.06 kedd, 14:18:08 »
Idézetet írta: gostrada - 2010.04.03 szombat, 17:54:26
Ma kicseréltem az ac-t.
A végeredmény az lett,hogy lebeszéltek a benzines szivatyúról!
És rábeszélt egy felújitottra 18+cseredarabért.
A szaki azt mondta hogy az ilyen méretű szivatyúk,ugyan mindegyik 3bart nyom,de a dizelekbe,más ötvözetű rézből van a forgó rész érintkező lapjai.
Számomra ez érthetettlen,mert szerintem a benzin agreszívabb anyag mint a go,de állítólag még is megmarja a kén.
A felújitás itt is mint egy generátornál a forgó rész és a szénkeféket tartalmazó rész cseréjéből áll.
Állitása szerint eddig akár hány ilyen ac-val találkozott,mindegyiken csak a forgorész érintkezői koptak el!
Az utángyártott pumpákra fél év garit ad,de erre a tipusra felújitva 1 évet!
Ezt is megmértem légnyomás mérővel szárazon,2,1bart nyom!(a rossz ac-m 1 bárt nyomott)
Még mindig arra lennék kiváncsi hogy mennyire lehet hiteles ez a fajta mérési mód,illetve hogy másnak milyen mérési eredmény jött ki!Valamint az hogy házi körülmények között hogy tudok hitelesebben mérni?
Én ma este megmérem megint az ü.a. nyomást, szerzek mérőórát, amit T-elággal be tudok kötni az adagoló elé. Most már gyári AC van fennt, de még mindíg gyengécske a gép. Ha gondolod én mérek Neked is ü.a. nyomást valamikor... Egyeztessünk.....
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1051 Dátum:
2010.04.06 kedd, 14:18:57 »
Én ma este megmérem megint az ü.a. nyomást, szerzek mérőórát, amit T-elággal be tudok kötni az adagoló elé. Most már gyári AC van fennt, de még mindíg gyengécske a gép. Ha gondolod én mérek Neked is ü.a. nyomást valamikor... Egyeztessünk.....
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Feco66
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 863
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1052 Dátum:
2010.04.06 kedd, 14:59:23 »
Sikerült beszerezni a sárga protec -et.
Bár lehet, hogy balga kérdés, de mi a a legjobb keverési arány?
Féltankhoz öntsem bele a teljes mennyiséget vagy egész tankhoz?
Illetve ha van valamilyen bavált módszer megosztanátok egy "zöldfülü" kollégával
Naplózva
2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1053 Dátum:
2010.04.06 kedd, 15:04:50 »
Idézetet írta: Feco66 - 2010.04.06 kedd, 14:59:23
Sikerült beszerezni a sárga protec -et.
Bár lehet, hogy balga kérdés, de mi a a legjobb keverési arány?
Féltankhoz öntsem bele a teljes mennyiséget vagy egész tankhoz?
Illetve ha van valamilyen bavált módszer megosztanátok egy "zöldfülü" kollégával
Papírforma szerint 1 tankhoz kell hozzáönteni.
Én úgy használom a dízelinjektortisztítókat,hogy 10-15l üzához öntöm,egy dízeles szaki javasolta.4 éve így használom őket.De kinek a pap,kinek a neje.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1054 Dátum:
2010.04.06 kedd, 16:04:06 »
Idézetet írta: alf - 2010.04.06 kedd, 15:04:50
Papírforma szerint 1 tankhoz kell hozzáönteni.
Én úgy használom a dízelinjektortisztítókat,hogy 10-15l üzához öntöm,egy dízeles szaki javasolta.4 éve így használom őket.De kinek a pap,kinek a neje.....
Milyen gyakran teszel bele? Ahogy esik úgy lesz vizes alapon?
Feco: Én mellesleg spurit használok ami szintén takarítja a rendszert abból is a pirosat. Minden tankoláshoz 100ml ami plusz 460Ft. Nem olcsó, de eddig nekünk bevált. Üdv, T.
«
Utoljára szerkesztve: 2010.04.06 kedd, 16:06:07 írta Trekxc
»
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1055 Dátum:
2010.04.06 kedd, 16:05:30 »
Idézetet írta: Trekxc - 2010.04.06 kedd, 16:04:06
Milyen gyakran teszel bele? Ahogy esik úgy lesz vizes alapon?
Feco: Én mellesleg spurit használok ami szintén takartíja a rendszert abból is a pirosat. Minden tankoláshoz 100ml ami plusz 460Ft. Nem olcsó, de eddig nekünk bevált. Üdv, T.
minden 3ik tank utolsó 10-15literébe.Majnem 3000e kmenként....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26674
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1056 Dátum:
2010.04.06 kedd, 16:06:54 »
Idézetet írta: alf - 2010.04.06 kedd, 16:05:30
minden 3ik tank utolsó 10-15literébe.Majnem 3000e kmenként....
majdnem, tehát pontosan 2500 km-enként...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1057 Dátum:
2010.04.06 kedd, 16:07:07 »
Idézetet írta: alf - 2010.04.06 kedd, 16:05:30
minden 3ik tank utolsó 10-15literébe.Majnem 3000e kmenként....
Az elég rendszeres és gyakori. Köszi
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1058 Dátum:
2010.04.06 kedd, 16:17:07 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2010.04.06 kedd, 16:06:54
majdnem, tehát pontosan 2500 km-enként...
egészen pontosan 2800km után...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1059 Dátum:
2010.04.06 kedd, 16:19:10 »
Idézetet írta: Feco66 - 2010.04.06 kedd, 14:59:23
Sikerült beszerezni a sárga protec -et.
Bár lehet, hogy balga kérdés, de mi a a legjobb keverési arány?
Féltankhoz öntsem bele a teljes mennyiséget vagy egész tankhoz?
Illetve ha van valamilyen bavált módszer megosztanátok egy "zöldfülü" kollégával
van rajta egy magyarnyelvű használati utasitás.....de egy tankhoz egy flakon.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1060 Dátum:
2010.04.06 kedd, 16:21:03 »
Meghót az akksim rohadjon meg,bár ki tudja mennyi idős volt,meg kapott pofont rendesen mostanában....BOSCH S3-at vettem 21-ért...pöccre indult is.
Naplózva
Feco66
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 863
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1061 Dátum:
2010.04.06 kedd, 16:52:23 »
Kösz mindenkinek
Naplózva
2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1062 Dátum:
2010.04.07 szerda, 22:11:52 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2010.04.06 kedd, 14:18:57
Én ma este megmérem megint az ü.a. nyomást, szerzek mérőórát, amit T-elággal be tudok kötni az adagoló elé. Most már gyári AC van fennt, de még mindíg gyengécske a gép. Ha gondolod én mérek Neked is ü.a. nyomást valamikor... Egyeztessünk.....
Sziasztok!
Ma megmértem megint az ü.a. nyomást, és az ÚJ!!! gyári szivattyúval is 0.6 bart tud a gép, az adagoló előtt mérve. De a szivattyú tudja akár a 5 bart is, ha kell. Ezzel tuti nincs baj, de az autó még mindig erőtlen.
Már csak arra tudok gondolni, hogy a turbonál a geometria van lekokszosodva. Vagy még arra gondolok, hogy a váltó előtt van egy "egység", amibe belemegy az összes vákuumcső, van benne kettő szelep, mindegyikre egy-egy elektromos csatlakozó megy. Azzal az "egységgel" nem volt még gondotok? Mert szerintem ez szabályozza a turbonyomást, a terhelés függvényében. Erre megy egy vákuumcső a szívócsőről is. És ez is szivathat engem talán.
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1063 Dátum:
2010.04.07 szerda, 22:30:14 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2010.04.07 szerda, 22:11:52
Sziasztok!
Ma megmértem megint az ü.a. nyomást, és az ÚJ!!! gyári szivattyúval is 0.6 bart tud a gép, az adagoló előtt mérve. De a szivattyú tudja akár a 5 bart is, ha kell. Ezzel tuti nincs baj, de az autó még mindig erőtlen.
Már csak arra tudok gondolni, hogy a turbonál a geometria van lekokszosodva. Vagy még arra gondolok, hogy a váltó előtt van egy "egység", amibe belemegy az összes vákuumcső, van benne kettő szelep, mindegyikre egy-egy elektromos csatlakozó megy. Azzal az "egységgel" nem volt még gondotok? Mert szerintem ez szabályozza a turbonyomást, a terhelés függvényében. Erre megy egy vákuumcső a szívócsőről is. És ez is szivathat engem talán.
Turbónyomást mértél már?
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1064 Dátum:
2010.04.08 csütörtök, 08:49:00 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.04.07 szerda, 22:30:14
Turbónyomást mértél már?
Nem tudtam még közdarabot csinálni/szerezni, én még nem mértem. De amikor Fehérváron volt az Ivanicsnál, akkor gyári műszerrel mérék. Én nem láttam a mérést, de 1,1-ig felment állítólag terhelésen.
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1065 Dátum:
2010.04.08 csütörtök, 11:09:39 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2010.04.07 szerda, 22:11:52
Sziasztok!
Ma megmértem megint az ü.a. nyomást, és az ÚJ!!! gyári szivattyúval is 0.6 bart tud a gép, az adagoló előtt mérve.
Ha nincs meg a 2-3 bar, akkor márpedig kevés a go. Ha beindítod az AC-t, lehúzott csővel (adagoló előtt) kb 15 másodperc alatt tele kell hogy nyomja az 1,5 literes flakont.
A tankban van egy szűrő, az is koszos tud lenni. Menj lépésenként. Rakd az AC-t valami nagyobb edénybe, ami tele van go-val, és akkor méress nyomást. Ha ott is rossz, akkor menj tovább. Valahol biztosan dugulás lesz. A go szűrőt mikor cserélted? Megvan a 12v a szippancsnál terhelés alatt is?
Amíg az adagoló előtt nincs rendes nyomás, ne járj az autóval, mert adagolócsere lehet a vége.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1066 Dátum:
2010.04.08 csütörtök, 16:54:24 »
Idézetet írta: Angel - 2010.04.08 csütörtök, 11:09:39
Ha nincs meg a 2-3 bar, akkor márpedig kevés a go. Ha beindítod az AC-t, lehúzott csővel (adagoló előtt) kb 15 másodperc alatt tele kell hogy nyomja az 1,5 literes flakont.
A tankban van egy szűrő, az is koszos tud lenni. Menj lépésenként. Rakd az AC-t valami nagyobb edénybe, ami tele van go-val, és akkor méress nyomást. Ha ott is rossz, akkor menj tovább. Valahol biztosan dugulás lesz. A go szűrőt mikor cserélted? Megvan a 12v a szippancsnál terhelés alatt is?
Amíg az adagoló előtt nincs rendes nyomás, ne járj az autóval, mert adagolócsere lehet a vége.
Már kb 8000km-t mentem vele így, g.o. szűrő új, feszkó megvan hátul a szivatyúnál... Megpróbálom a másik szivattyúval, külső tartályról, hogy a tankot kiiktassam....
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1067 Dátum:
2010.04.08 csütörtök, 17:27:22 »
Sziasztok.
Nekem olyan szívósorom vagy csonkom van ami két részből van összecsavarozva és közötte van egy tömítés /nem a 4 talp tömítésre gondolok/.
Nahát nekem elkezdett szivárogni az olaj vagy mi, a két összecsavarozott rész közül.
Persze nem lehet olyan tömítést kapni csak komplett szívósort./Ez állítólag típushiba/
Ajánlották,hogy vegyek spéci olajálló szilót a tömítés helyett és ragasszam meg azzal.
Ezt precízen letakarítva stb... meg is csináltam és csodák-csodájára jó lett.
Egészen addig amíg nem mentem vele egyszer 180-at./Gondolom itt valami nyomás lehet/
Na azóta megint szivárog, egyre jobban az a valami a két rész közül.
Ez mit okozhat azon kívűl,hogy koszolja a motort?Esetleg erőt veszt evvel a turbónyomás?
Valami megoldás ha valakinek volt már ilyen?
[/b
]
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1068 Dátum:
2010.04.08 csütörtök, 17:47:53 »
Idézetet írta: soho001 - 2010.04.08 csütörtök, 17:27:22
Sziasztok.
Nekem olyan szívósorom vagy csonkom van ami két részből van összecsavarozva és közötte van egy tömítés /nem a 4 talp tömítésre gondolok/.
Nahát nekem elkezdett szivárogni az olaj vagy mi, a két összecsavarozott rész közül.
Persze nem lehet olyan tömítést kapni csak komplett szívósort./Ez állítólag típushiba/
Ajánlották,hogy vegyek spéci olajálló szilót a tömítés helyett és ragasszam meg azzal.
Ezt precízen letakarítva stb... meg is csináltam és csodák-csodájára jó lett.
Egészen addig amíg nem mentem vele egyszer 180-at./Gondolom itt valami nyomás lehet/
Na azóta megint szivárog, egyre jobban az a valami a két rész közül.
Ez mit okozhat azon kívűl,hogy koszolja a motort?Esetleg erőt veszt evvel a turbónyomás?
Valami megoldás ha valakinek volt már ilyen?
[/b
]
elszökik a turbónyomás.én a két részt összeragasztanám műgyantával,örökre......
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1069 Dátum:
2010.04.08 csütörtök, 17:50:27 »
http://filmarchivum.fordalkatresz.com/katalogus/images/kepek/full/P0260280.JPG
Szívócsonk Diesel Mo00-02
Származás
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1070 Dátum:
2010.04.08 csütörtök, 17:56:03 »
Idézetet írta: alf - 2010.04.08 csütörtök, 17:47:53
elszökik a turbónyomás.én a két részt összeragasztanám műgyantával,örökre......
Azt hol vagy hogy tudom megejteni mert jól hangzik.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1071 Dátum:
2010.04.08 csütörtök, 20:02:45 »
Idézetet írta: soho001 - 2010.04.08 csütörtök, 17:56:03
Azt hol vagy hogy tudom megejteni mert jól hangzik.
Veszel a barkácsbolban 2 komponensű műgyantát,és azzal összegyógyítod.Tehetsz még közé üvegszövetet,hogy erős legyen a műtét helye.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1072 Dátum:
2010.04.08 csütörtök, 20:07:58 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.04.08 csütörtök, 20:04:02
előtte az olajat\koszt nem árt letakarítani róla
nyilván!Annélkül nem kezdünk ragasztgatásba!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1073 Dátum:
2010.04.09 péntek, 18:55:37 »
na ma volt egy szerviz a kocsin olaj,szürők cseréje és jóval halkabb lett...
Naplózva
hcsabi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 141
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1074 Dátum:
2010.04.09 péntek, 20:08:38 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.04.09 péntek, 18:55:37
na ma volt egy szerviz a kocsin olaj,szürők cseréje és jóval halkabb lett...
Miért már hangos volt a szűrőd azért cserélted le?
Naplózva
Mondeo 2.0 tddi
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1075 Dátum:
2010.04.09 péntek, 21:27:14 »
Idézetet írta: hcsabi - 2010.04.09 péntek, 20:08:38
Miért már hangos volt a szűrőd azért cserélted le?
eddig TAKTAKTAK volt most BRRRRRRRRRRRR....
Naplózva
Feca76
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1076 Dátum:
2010.04.10 szombat, 16:39:54 »
Sziasztok. III. Mondeo olajszükséglete? Köszi előre is. Feca76
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1077 Dátum:
2010.04.10 szombat, 17:24:10 »
Idézetet írta: Feca76 - 2010.04.10 szombat, 16:39:54
Sziasztok. III. Mondeo olajszükséglete? Köszi előre is. Feca76
6 liter, ha dízel...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1078 Dátum:
2010.04.10 szombat, 22:04:54 »
üdv!
több mint 7000 km teljesen problémamentes közlekedés után ma megint előjött a rángatás problémám
aki sürün olvasgatja a topicot annak beugrik miről van szó. lényeg hogy adnék neki egy pro-tec kúrát(persze megint megnézem azt azt a tanktól jövő fém üzemanyagcsövet ami anno szerintem az egész galibát okozta, meg kap egy uj go szürőt is elötte) szoval ezt ti hogy szoktátok alkalmazni, hogy a leghatásosabb(egy tankhoz, két tankhoz stb.) jah és a legfontosabb hogy hol tudok rövid időn belül olcsón hozzájutni ill. pontosan melyik fajtát alkalmazzátok??? anno ez volt ami segitett a bajomon, de ugy nézem van többféle is:
http://www.pro-tec.hu/content.php?s=putart&f=proputart1&id=k2d4bkd365vl52xy&submenu=a9nll9zmiwp37th9
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1079 Dátum:
2010.04.11 vasárnap, 20:07:48 »
Sziasztok.
Mennyi időnként szoktak izzítógyertyát cserélni?
Hogyan lehet kimérni hogy jók e?
Hol van?
Bocs a hülye kérdésekért./Ha az/
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1080 Dátum:
2010.04.11 vasárnap, 20:23:21 »
Idézetet írta: soho001 - 2010.04.11 vasárnap, 20:07:48
Sziasztok.
Mennyi időnként szoktak izzítógyertyát cserélni?
Hogyan lehet kimérni hogy jók e?
Hol van?
Bocs a hülye kérdésekért./Ha az/
120e km enként.
Ellenállást vagy áramot kell rajtuk mérni.
A szívósor felett van a hengerfej oldalában,egy piros vezetékkel összevan kötve az összes a végüknél.
Csak óvatosan,mert ha beleszakad -fújhatod.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1081 Dátum:
2010.04.11 vasárnap, 20:52:03 »
Idézetet írta: soho001 - 2010.04.11 vasárnap, 20:07:48
Sziasztok.
Mennyi időnként szoktak izzítógyertyát cserélni?
Hogyan lehet kimérni hogy jók e?
Hol van?
Bocs a hülye kérdésekért./Ha az/
Szia!
Itt egy kép róla:
http://kepfeltoltes.hu/100411/336697903TDDi_izzitok_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Üdv: V:Tamás
Naplózva
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1082 Dátum:
2010.04.11 vasárnap, 21:04:22 »
Köszönöm a válaszokat.
Esetleg ha valaki pontosan le tudná írni,hogy hogyan mérjem ki. /Ha lehet lépésről lépésre/
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
szbela
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
Henry-Ford
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1083 Dátum:
2010.04.13 kedd, 08:35:25 »
Idézetet írta: soho001 - 2010.04.11 vasárnap, 21:04:22
Köszönöm a válaszokat.
Esetleg ha valaki pontosan le tudná írni,hogy hogyan mérjem ki. /Ha lehet lépésről lépésre/
Szia.
En a kovetkezo keppen mertem ki!!
Kiszedtem az oszes izittot.aztan vettem szerre oket.Visszacsavaroztam az aramkabelt a vegere,ahonnet kicsavarozas elott levettem (ez a +).a testere korbe rakotottem 1 masik vezeteket,aminek a masik veget odacsavaroztam,vagy kotottem a motornak 1 nagyobb FEM darabjahoz (ez a test).Elhelyeztem ugy ,h ha megis mukodik az izitto,akkor ne egessen meg semmit korulotte.Aztan raadtam a gyujtast (de nem inditottam be az autot!!!).
Rogton kezdett izzani a vege,es jol lathatoan voross lett.Az okosabbak szerint ,2 jelenseg mutathatgya h nem jo az izitto:
1:ha abszolut nem vorosodik be a vege
2: ha bevorosodik,de nem csak a vege ,hanem egesszen addig ahol kezdodik a vastagabb torzs resze.
ez egyszeru muvelet.Persze a kiszedes a legkritikusabb resze,ott vigyazni kell.Elotte fujd be jol,csavar lazitto spreyel.
Figyelem:
Miutan kiprobaltad,es mukodik,ne nyulyal hozza,mert lehet ugyjarsz mind en :MEGEGETED MAGAD
Naplózva
MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44
szbela
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
Henry-Ford
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1084 Dátum:
2010.04.13 kedd, 08:47:53 »
Udvozollek kedves kollegak.
Az 1 ik ismerosom szerint,aki az orvosin tanul, a diakok nagyresze,atesik,illetve megbetegszik azokkal a betegsegek,nagyreszevel ,amiket eppen akkor tanulnak.Alittolag pszihesen ha nagyon bele eleik magukat,es kenyes a gyomruk,es az idegzetuk akkor hajlamosak,azokat a szindromakat produkalni.
Na ugy nez ki h en is vagy orvos leszek ,ha meg nagyobb leszek,vagy csak diak,vagy csak simman tenyleg minden betegseg utol eri az automat,amirol eppen itt olvasik,Vagy van meg 1 variacio,vagy csak 1 szeruen itt az ideje h boncolgassam az automat,es meggyogyitcsam
)
-Az a szitu,h nagyvaloszinuseggel porlasztocsucsokat kell cserelyek,mert erost erdekesen gyul be,foleg meleg motornal...
-4 napja benyomott kuplungnal,1re eorsebben kezd cserregne a kuplungom.A pedal enyhen luktet,de csak alig erezhetoen.
-a vezerloszij,gorgoim mar regota sikittanak,most 1 re jobban.
-vagy a klima csapagyam zug,csorog,vagy a fotengely,tarcsamnal vana bibi,de atajekan is valami erost csinalya az eszet.
Uj erzem lassan ,h eljott az ideje,1 nagyobb kiadasnak.
Most a kerdesem,h mivel en Erdelybe elek,lakom ,tehat romaniaban tudok kuttani,alkatreszek utan,ami 1 dragabb is,2 nagyvaloszinuseggel rendelek 1 bizonyos minosegu alkatreszet,es helyebe 1 irtozatosan rosszminoseget fogok kapni.igy ki tudna es ki lenne hajlando segiteni,ezeket az azalkatreszeket megvasarolni,nekem.
En ugy szamolom,h nem keves penzrol lessz most szo,igy megbizhatoemberre lenne szuksegem.
Mar vannak tipjeim ,h kik lehetnek azok a szemelyek....,de megvarom a jelenkezesuket...
))
Privatban megbeszelyuk majd a reszleteket,ha kerul valki,aki hajlando segiteni nekem,rajtam..
)
koszonom elore is:)
Naplózva
MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44
sanyikabacsi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1085 Dátum:
2010.04.13 kedd, 18:01:22 »
nem mintha reklámozni akarnám a cromaxot, de Debrecenbe is van cromax szóval lehet,hogy hozzád nincs is olyan messze pár óra kocsival...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1086 Dátum:
2010.04.13 kedd, 19:09:58 »
Idézetet írta: szbela - 2010.04.13 kedd, 08:47:53
Udvozollek kedves kollegak.
Az 1 ik ismerosom szerint,aki az orvosin tanul, a diakok nagyresze,atesik,illetve megbetegszik azokkal a betegsegek,nagyreszevel ,amiket eppen akkor tanulnak.Alittolag pszihesen ha nagyon bele eleik magukat,es kenyes a gyomruk,es az idegzetuk akkor hajlamosak,azokat a szindromakat produkalni.
Na ugy nez ki h en is vagy orvos leszek ,ha meg nagyobb leszek,vagy csak diak,vagy csak simman tenyleg minden betegseg utol eri az automat,amirol eppen itt olvasik,Vagy van meg 1 variacio,vagy csak 1 szeruen itt az ideje h boncolgassam az automat,es meggyogyitcsam
)
-Az a szitu,h nagyvaloszinu***el porlasztocsucsokat kell cserelyek,mert erost erdekesen gyul be,foleg meleg motornal...
-4 napja benyomott kuplungnal,1re eorsebben kezd cserregne a kuplungom.A pedal enyhen luktet,de csak alig erezhetoen.
-a vezerloszij,gorgoim mar regota sikittanak,most 1 re jobban.
-vagy a klima csapagyam zug,csorog,vagy a fotengely,tarcsamnal vana bibi,de atajekan is valami erost csinalya az eszet.
Uj erzem lassan ,h eljott az ideje,1 nagyobb kiadasnak.
Most a kerdesem,h mivel en Erdelybe elek,lakom ,tehat romaniaban tudok kuttani,alkatreszek utan,ami 1 dragabb is,2 nagyvaloszinu***el rendelek 1 bizonyos minosegu alkatreszet,es helyebe 1 irtozatosan rosszminoseget fogok kapni.igy ki tudna es ki lenne hajlando segiteni,ezeket az azalkatreszeket megvasarolni,nekem.
En ugy szamolom,h nem keves penzrol lessz most szo,igy megbizhatoemberre lenne szuksegem.
Mar vannak tipjeim ,h kik lehetnek azok a szemelyek....,de megvarom a jelenkezesuket...
))
Privatban megbeszelyuk majd a reszleteket,ha kerul valki,aki hajlando segiteni nekem,rajtam..
)
koszonom elore is:)
nagyauto nem postázza ki? utánvéttel vagy futárral vagy előreutalás után kiküldik nem? legalábbis egy kérdést megér a topicukban
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
szbela
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
Henry-Ford
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1087 Dátum:
2010.04.13 kedd, 19:12:47 »
Idézetet írta: sanyikabacsi - 2010.04.13 kedd, 18:01:22
nem mintha reklámozni akarnám a cromaxot, de Debrecenbe is van cromax szóval lehet,hogy hozzád nincs is olyan messze pár óra kocsival...
csak 1 par ora?
((
Hat, nekem csak a hatar 460 km,rre van.Es nem is ez a gond hanem,az h aki jart mar nalunk az tudja,h ez a tav,megtetele,az itteni forgalomba,majdnem 8 ora....minimum 7,ha nagyon batran kezdem taposni.Na meg ott van a vissza ut is.
Na de meg varok hanem megoldom en mashogy.
CSak nalam az aranyszabaly az az h megkerdezem,mert ugye bar kerdo utjat nem veszti:)))
De maugy jo ez az info is mert lehet h meg a vegen azt megtudom oldani
Naplózva
MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44
szbela
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
Henry-Ford
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1088 Dátum:
2010.04.13 kedd, 19:18:25 »
Na ma megtortent 1 upgrade az automon.
Sikerult eletrekelteni az automban,a fedelzeti szamittogepet.
))
Mutat mindent amit kell mutatni
))
Ma talalkoztam Kolozsvaron,az itteni forum 1 ik alapittojaval,jol elbeszelgettunk.
Az o alittasa szerint,(en legalabb is ugy ertettem),mindeggyik tddi be belehet kapcsolni a fedcompot.
A srac 10 perc alatt meguberalta,es meg hozza illo kapcsolot is adott.
Kiszerelte a muszerfalat.racinezett 2 drotot azr racsatlakoztatta valahova,aztan a muszerfalat racsatlakoztatta a szamittogepire,valamit alitott,es kesz is volt.
Mi a velemenyetek,szetszedjem es csinalyak fenykepet,h mit hovakotott???
Es szerintetek lehetcseges az h mindegyik tddi be eletrelehet kelteni azt az opciot???Ha jol emlekszem errol is volt vita miszerint nem....:!!
Naplózva
MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1089 Dátum:
2010.04.13 kedd, 19:23:36 »
Idézetet írta: szbela - 2010.04.13 kedd, 19:18:25
Na ma megtortent 1 upgrade az automon.
Sikerult eletrekelteni az automban,a fedelzeti szamittogepet.
))
Mutat mindent amit kell mutatni
))
Ma talalkoztam Kolozsvaron,az itteni forum 1 ik alapittojaval,jol elbeszelgettunk.
Az o alittasa szerint,(en legalabb is ugy ertettem),mindeggyik tddi be belehet kapcsolni a fedcompot.
A srac 10 perc alatt meguberalta,es meg hozza illo kapcsolot is adott.
Kiszerelte a muszerfalat.racinezett 2 drotot azr racsatlakoztatta valahova,aztan a muszerfalat racsatlakoztatta a szamittogepire,valamit alitott,es kesz is volt.
Mi a velemenyetek,szetszedjem es csinalyak fenykepet,h mit hovakotott???
Es szerintetek lehetcseges az h mindegyik tddi be eletrelehet kelteni azt az opciot???Ha jol emlekszem errol is volt vita miszerint nem....:!!
na ez érdekesen hangzik. esetleg meginterjúvolhatnád róla hogy tényleg akármelyikben be lehet e kapcsolni, vagy csinálna-e róla valami féle leírást ha nem akkor marad a fotózás
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
szbela
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
Henry-Ford
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1090 Dátum:
2010.04.13 kedd, 19:25:28 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.04.13 kedd, 19:23:36
na ez érdekesen hangzik. esetleg meginterjúvolhatnád róla hogy tényleg akármelyikben be lehet e kapcsolni, vagy csinálna-e róla valami féle leírást ha nem akkor marad a fotózás
Mindent megteszek,h megszerezzem az infokat...
)
Pedig az enyem elsogeneracios mondi,2000 es evjaratu,a tempomathoz,meg kabelezes sincs:((<de mongyuk nem is kell az,mert nalunk ugysem lehetne hasznalni..
))
Naplózva
MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1091 Dátum:
2010.04.13 kedd, 19:28:32 »
Idézetet írta: szbela - 2010.04.13 kedd, 19:25:28
Mindent megteszek,h megszerezzem az infokat...
)
Pedig az enyem elsogeneracios mondi,2000 es evjaratu,a tempomathoz,meg kabelezes sincs:((<de mongyuk nem is kell az,mert nalunk ugysem lehetne hasznalni..
))
azért itt debrecen környékén se német minőségűek az utak
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
oxforte
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1092 Dátum:
2010.04.13 kedd, 19:30:32 »
Idézetet írta: szbela - 2010.04.13 kedd, 19:25:28
Mindent megteszek,h megszerezzem az infokat...
)
Pedig az enyem elsogeneracios mondi,2000 es evjaratu,a tempomathoz,meg kabelezes sincs:((<de mongyuk nem is kell az,mert nalunk ugysem lehetne hasznalni..
))
Engem is érdekelne, képet ha tudnál feltenni, én is megakarom csinálni a fedcompot.
Köszi
Naplózva
szbela
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
Henry-Ford
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1093 Dátum:
2010.04.14 szerda, 09:36:24 »
Szep jo reggelt.
Az itteni kollega ,hazilag meg ezt is megtudta oldani...
))
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
Hja plussz:Most kicserelte a cd lejatcot,dvd re,amihez meg tolato kamerat is rakotot...
es a kozep kopnzolon levo orat kicserelte 1 edes kis gps re
Most ezekrol akarok infokat szerezni,mert ugy latom ,nem 1 buta srac,ez az uriember
«
Utoljára szerkesztve: 2010.04.14 szerda, 09:39:39 írta szbela
»
Naplózva
MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37282
www.mondeo.hu
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1094 Dátum:
2010.04.14 szerda, 10:07:03 »
Idézetet írta: szbela - 2010.04.14 szerda, 09:36:24
es a kozep kopnzolon levo orat kicserelte 1 edes kis gps re
Erről egy képet mutathatnál.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
szbela
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
Henry-Ford
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1095 Dátum:
2010.04.15 csütörtök, 05:34:16 »
Csinaltattam az automnak 1 tesztet,es 1 hibat dobott ki:
Test Status : Pump Timing Test - Fail
Azt ajnlottak,h a szivatyunal,szeggyem ki az elektromagneses szelepet,es takaritcsam ki.Szerintuk megvan telve piszokkal,es azert van a hidegen indittas utani alapjarati,ingadozas,es a melegmotornal a nehezkes indulas.
Az utasittasok szerint errol van szo:
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
Naplózva
MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1096 Dátum:
2010.04.15 csütörtök, 10:57:58 »
az az előtöltésállitó mágneszelep amit bekarikáztál: elvileg ez a része ugyanaz mint a VP 30 asomnak, ez igazábol elektromos jelre elmozdul ezzel növelve ill csökkentve a háznyomást aminek a hatására az előtöltésállitó dugattyú elmozdul igy állitja az előtöltésedet(ez az adagoló elejében alul van egy fedél alatt egy nagy rugó nyomja vissza, de ezt nem lehet sajna a helyén kivenni) az elektromásneses szelepet ha kiveszed találsz rajt egy kis szűrőt azt távolitsd el róla volt akit megsz*patott már. viszont ha az előtöltésállitó dugattyud van berágódva akkor hiába az egész művelet. amugymeg nemtenném rá a nyakamat h ez okozza a nehézkes meleginditást, az alpjáratingadozásra megoldás lehet, szal egy próbát mindenképpen megér, számolj be róla milett, mert nálam is van ennél s szelepnél valszeg egykis probléma. nekem hideg motornál (inditás utáni első 10 percben kb) ha kicsit leterhelem a motort, mondjuk első szélvédőfűtés bekapcs, akkor bekopog nagyon, olyasmi mintha háromhengerezne, nyomok rá kis gázt akkor kisimul szépen. szal elba*ssza az előtöltést.amugy hidegen melegen pöccröff, fogyi 5,5 vegyesben...van ithon egy mások adagolóm abból már kihalásztam a szelepepet de azsem volt egyszerű nagyon vigyázz a hülye torx csavarokkal mert izmoskodnak!!! ha bejön a jóidő énis ki akarom cserélni csak a fél autót szétkell hozzá bontani(focus)
itt egykét kép a szelepről elvileg ilyen a tiedben is:
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1097 Dátum:
2010.04.15 csütörtök, 14:21:24 »
Idézetet írta: szbela - 2010.04.15 csütörtök, 05:34:16
Csinaltattam az automnak 1 tesztet,es 1 hibat dobott ki:
Test Status : Pump Timing Test - Fail
Azt ajnlottak,h a szivatyunal,szeggyem ki az elektromagneses szelepet,es takaritcsam ki.Szerintuk megvan telve piszokkal,es azert van a hidegen indittas utani alapjarati,ingadozas,es a melegmotornal a nehezkes indulas.
Az utasittasok szerint errol van szo:
Bomba?? Vigyázz fel ne robbanjon....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1098 Dátum:
2010.04.16 péntek, 18:46:48 »
az a csövön ami a légszűrőháztól a turbóig megy van egy elágazás és az vissza megy a motorra. az mirevaló? mert nekem ott köpi visszafele az olajat
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1099 Dátum:
2010.04.16 péntek, 19:48:08 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.04.16 péntek, 18:46:48
az a csövön ami a légszűrőháztól a turbóig megy van egy elágazás és az vissza megy a motorra. az mirevaló? mert nekem ott köpi visszafele az olajat
Szia!
Olajgőzök távoznak a szelepfedél alól a szívócső irányába. Nálam is olajos.
Naplózva
Oldalak:
1
...
15
16
17
18
19
20
21
[
22
]
23
24
25
26
27
28
29
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ