Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 17:09:52
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
19
20
21
22
23
24
25
[
26
]
27
28
29
30
31
32
33
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5113846 alkalommal)
0 Felhasználó és 7 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1250 Dátum:
2010.05.22 szombat, 18:40:32 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.05.22 szombat, 18:11:07
ránézéssel?
aha.
vákumcsőnek hova kéne mennie
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1251 Dátum:
2010.05.22 szombat, 23:20:05 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.05.22 szombat, 18:40:32
aha.
vákumcsőnek hova kéne mennie
oldalt van a dob akkor fix,ha fölül akkor változós....
ha van MAF akkor Változós,ha nincs akkor fix......
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1252 Dátum:
2010.05.22 szombat, 23:31:01 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.05.22 szombat, 23:20:05
oldalt van a dob akkor fix,ha fölül akkor változós....
ha van MAF akkor Változós,ha nincs akkor fix......
http://img6.tar.hu/hzsolt92/img/74408923.jpg#3
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1253 Dátum:
2010.05.23 vasárnap, 08:53:05 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.05.22 szombat, 23:20:05
oldalt van a dob akkor fix,ha fölül akkor változós....
ha van MAF akkor Változós,ha nincs akkor fix......
ez csak részben....maf nélkül is tettek változóst...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
skorpio79
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1254 Dátum:
2010.05.23 vasárnap, 12:25:13 »
Sziasztok valaki tudna segíteni?
Szerintem a turbónál folyik az olaj
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1255 Dátum:
2010.05.23 vasárnap, 14:31:13 »
Idézetet írta: skorpio79 - 2010.05.23 vasárnap, 12:25:13
Sziasztok valaki tudna segíteni?
Szerintem a turbónál folyik az olaj
Kényszerolajzás nyomja az olajat a turbó tengelyére.Ha kívül jelent meg olaj,lehet hogy fellazult a hollandi a csövön.ha a rendszerben van olaj ,az normális.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1256 Dátum:
2010.05.23 vasárnap, 14:31:50 »
Idézetet írta: alf - 2010.05.23 vasárnap, 08:53:05
ez csak részben....maf nélkül is tettek változóst...
én még nem láttam olyat...de lehet.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1257 Dátum:
2010.05.23 vasárnap, 14:32:18 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.05.22 szombat, 23:31:01
http://img6.tar.hu/hzsolt92/img/74408923.jpg#3
ez fix..
GT2049S
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1258 Dátum:
2010.05.23 vasárnap, 14:32:31 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.05.23 vasárnap, 14:31:50
én még nem láttam olyat...de lehet.
ezért mondtam,hogy microcat....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1259 Dátum:
2010.05.23 vasárnap, 16:33:11 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.05.23 vasárnap, 14:32:18
ez fix..
GT2049S
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1260 Dátum:
2010.05.23 vasárnap, 16:46:55 »
Idézetet írta: alf - 2010.05.23 vasárnap, 14:32:31
ezért mondtam,hogy microcat....
ott se láttam olyat....
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1261 Dátum:
2010.05.23 vasárnap, 16:51:10 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.05.23 vasárnap, 16:33:11
tegyél már meg nekem egy dolgot lécci...
Csinálnál egy képet nekem a szivócső egr felőli részéről és az intercooler lentről jövő csöve közötti részről....
az érdekelne hogy/hol jön föl a cső...
köszi.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1262 Dátum:
2010.05.23 vasárnap, 17:51:38 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.05.23 vasárnap, 16:46:55
ott se láttam olyat....
pedig de.ugyan azzal kiegészíteném,hogy valszeg te csak a tddi-re gondoltál.de a nincs maf-fix turbó a tdci-re nem frankó,mert a 115le-sben volt maf nélkül geos turbinyek,és vica verza.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1263 Dátum:
2010.05.23 vasárnap, 18:03:11 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.05.23 vasárnap, 16:51:10
tegyél már meg nekem egy dolgot lécci...
Csinálnál egy képet nekem a szivócső egr felőli részéről és az intercooler lentről jövő csöve közötti részről....
az érdekelne hogy/hol jön föl a cső...
köszi.
ok ha hazakeveredik a kocsi akkor nyomok egyet róla
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1264 Dátum:
2010.05.23 vasárnap, 20:44:49 »
Idézetet írta: alf - 2010.05.23 vasárnap, 17:51:38
pedig de.ugyan azzal kiegészíteném,hogy valszeg te csak a tddi-re gondoltál.de a nincs maf-fix turbó a tdci-re nem frankó,mert a 115le-sben volt maf nélkül geos turbinyek,és vica verza.
nekem bizonyiték kell...
Én ugy tudom a változós turbó miatt van MAF, fix-hez tök fölös...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1265 Dátum:
2010.05.25 kedd, 06:07:37 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.05.23 vasárnap, 16:51:10
tegyél már meg nekem egy dolgot lécci...
Csinálnál egy képet nekem a szivócső egr felőli részéről és az intercooler lentről jövő csöve közötti részről....
az érdekelne hogy/hol jön föl a cső...
köszi.
na tegnap sikerült megnéznem, az a gond, hogy a vízhűtőtől semmit sem lehet látni az érkező csövekbő
. de úgy emléxem, hogy volt már itt a fórumon robantott ábra a motorról, de most nem találom
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1266 Dátum:
2010.05.25 kedd, 09:06:39 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.05.25 kedd, 06:07:37
na tegnap sikerült megnéznem, az a gond, hogy a vízhűtőtől semmit sem lehet látni az érkező csövekbő
. de úgy emléxem, hogy volt már itt a fórumon robantott ábra a motorról, de most nem találom
ezek vannak!
http://invitelweb.hu/tamas.simon/lev.doc
http://invitelweb.hu/tamas.simon/lev2.doc
http://invitelweb.hu/tamas.simon/lev3.doc
ez már a tdci-é
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1267 Dátum:
2010.05.25 kedd, 15:13:36 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.05.25 kedd, 06:07:37
na tegnap sikerült megnéznem, az a gond, hogy a vízhűtőtől semmit sem lehet látni az érkező csövekbő
. de úgy emléxem, hogy volt már itt a fórumon robantott ábra a motorról, de most nem találom
rajzok vannak nekem is,de engem pont az érdekel hogy hol jön föl a cső a homlokfal mögött....
Naplózva
oxforte
Vendég
tempomat
«
Új hozzászólás #1268 Dátum:
2010.05.30 vasárnap, 18:57:19 »
Hali !!
Ki az, aki ért az utólagos tempomat beszereléséhez mk3-ba
Köszi előre is
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: tempomat
«
Új hozzászólás #1269 Dátum:
2010.05.30 vasárnap, 19:06:26 »
Idézetet írta: oxforte - 2010.05.30 vasárnap, 18:57:19
Hali !!
Ki az, aki ért az utólagos tempomat beszereléséhez mk3-ba
Köszi előre is
Keresd Relhistet, a Keres-kínál topikban külön foglalkozik ezzel.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: tempomat
«
Új hozzászólás #1270 Dátum:
2010.05.30 vasárnap, 19:29:57 »
Idézetet írta: oxforte - 2010.05.30 vasárnap, 18:57:19
Hali !!
Ki az, aki ért az utólagos tempomat beszereléséhez mk3-ba
Köszi előre is
Vik
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1271 Dátum:
2010.05.30 vasárnap, 19:45:44 »
Sziasztok.
Melyik a jobb? A fix vagy a Változós turbó.
FIX VS VÁLTOZÓ.
Ha lenne kedves hozzáértő megválaszolni.
Előre is köszönöm. TDDI.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1272 Dátum:
2010.05.31 hétfő, 08:09:06 »
Idézetet írta: soho001 - 2010.05.30 vasárnap, 19:45:44
Sziasztok.
Melyik a jobb? A fix vagy a Változós turbó.
FIX VS VÁLTOZÓ.
Ha lenne kedves hozzáértő megválaszolni.
Előre is köszönöm. TDDI.
Melyik a finomabb, az alma vagy a körte?
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1273 Dátum:
2010.05.31 hétfő, 08:48:45 »
Idézetet írta: soho001 - 2010.05.30 vasárnap, 19:45:44
Sziasztok.
Melyik a jobb? A fix vagy a Változós turbó.
FIX VS VÁLTOZÓ.
Ha lenne kedves hozzáértő megválaszolni.
Előre is köszönöm. TDDI.
A kérdés önmagában megválaszolhatatlan.Mindkettő végzi a dolgát.És nem cserélhető fel,mert nemtudja az ecu vezérelni a másikat.Csak saját sw-vel múkodnak az adott turbóval szerelt mocik.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Feco66
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 863
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1274 Dátum:
2010.05.31 hétfő, 13:32:31 »
Sziasztok!
Szivosor illetve EGR takaritashoz, dugozashoz keresnek segitseget.
Van valakinek valamilyen irott dokumentuma ezzel kapcsolatban?
Szivesen megcsinalom otthon, de egy irasos kepekkel illusztralt segitseget szivesen vennek.
Naplózva
2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1275 Dátum:
2010.05.31 hétfő, 15:31:13 »
Idézetet írta: Feco66 - 2010.05.31 hétfő, 13:32:31
Sziasztok!
Szivosor illetve EGR takaritashoz, dugozashoz keresnek segitseget.
Van valakinek valamilyen irott dokumentuma ezzel kapcsolatban?
Szivesen megcsinalom otthon, de egy irasos kepekkel illusztralt segitseget szivesen vennek.
a szívósort tartja 9 db csavar. asszem 10-es krova kell hozzá. lebontasz egy bilincset a végéről és a kezedben is van
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
b.gergo
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1276 Dátum:
2010.06.01 kedd, 23:11:21 »
Sziasztok! olyan problémám van hogy hidegen pöc-röff, melegen peding nehezen indul. valakinek valami ötlet???
Naplózva
doptee
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1277 Dátum:
2010.06.01 kedd, 23:44:11 »
Sziasztok,
Nem ertek hozza nagyon, ugyhogy nem rohogni!
2.2es mondeom van 2005os. Alapjaraton fura hangja lett, illetve nem mindig csak neha, es az sem allando. Mintha a sima traktorhang valtana nem sima traktorhangga es vissza (valtakozik). Egyebkent az alapjarati fordulattal nincs baj, tokeletesen egyneletes, nem ott a bibi, sot az auto nem szenved semmilyen mas problemaban tudtommal, nem erezni semmi bajt. Esetleg ha tudtok jo fulu mondeo specialistat... megkoszonnem az infot.
Udv szep napot mindenkinek
upsz elszurtam, nem ide kellett volna, bocsika, nembaj hatha a TDDI sek is tudnak segiteni
«
Utoljára szerkesztve: 2010.06.01 kedd, 23:46:54 írta doptee
»
Naplózva
sanyikabacsi
Vendég
Válasz: tempomat
«
Új hozzászólás #1278 Dátum:
2010.06.02 szerda, 07:43:42 »
Idézetet írta: oxforte - 2010.05.30 vasárnap, 18:57:19
Hali !!
Ki az, aki ért az utólagos tempomat beszereléséhez mk3-ba
Köszi előre is
Vik
Naplózva
Leni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 600
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1279 Dátum:
2010.06.02 szerda, 13:52:59 »
Idézetet írta: b.gergo - 2010.06.01 kedd, 23:11:21
Sziasztok! olyan problémám van hogy hidegen pöc-röff, melegen peding nehezen indul. valakinek valami ötlet???
adagoló kopás gyanús
próbáld meg, hogy miután bemelegedett és nehezen indul, önts az adagolóra kis langyos vizet(
ne jéghideget
ez fontos és ne is meleget) Ha úgy jól indul akkor adagoló.....
Naplózva
volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács, Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
rizsa83
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1280 Dátum:
2010.06.02 szerda, 19:49:19 »
Szevasztok
szerintezek mi leheta baj,hogy minden hidegindításnál füstől a mondim mint állat,össze-vissza ugrál az al.járat,elég huzamosabb ideig.Po.csúcsokat cseréltem,semmi változás.Van aki aztmondta,hogy adagológond,kopás,vagy.....?Van itt egy adagolóspecialista a környéken,lehet elviszem hozzá,mire figyeljek?Nehogy átqjanak,meg különben is mi az ami elromolhat egy adagolóba?S hogyért van egy felujítás?
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1281 Dátum:
2010.06.02 szerda, 20:31:33 »
Idézetet írta: rizsa83 - 2010.06.02 szerda, 19:49:19
Szevasztok
szerintezek mi leheta baj,hogy minden hidegindításnál füstől a mondim mint állat,össze-vissza ugrál az al.járat,elég huzamosabb ideig.Po.csúcsokat cseréltem,semmi változás.Van aki aztmondta,hogy adagológond,kopás,vagy.....?Van itt egy adagolóspecialista a környéken,lehet elviszem hozzá,mire figyeljek?Nehogy átqjanak,meg különben is mi az ami elromolhat egy adagolóba?S hogyért van egy felujítás?
Szia!
Méress kompressziót...
Ha már picit melegebb és utána jó, akkor nem valószínű, hogy adagoló.
Ha kevésbé kopott a motor, az izzítógyertya csere még segít, persze ha ki van égve..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1282 Dátum:
2010.06.02 szerda, 21:03:00 »
miért eszik most(kb mióta benne van az egr dugó) 8-9-10 litert városban normál használat mellett.
ennyiket télen sem evett
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
teo
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1283 Dátum:
2010.06.02 szerda, 21:15:13 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.06.02 szerda, 21:03:00
miért eszik most(kb mióta benne van az egr dugó) 8-9-10 litert városban normál használat mellett.
ennyiket télen sem evett
Eleszi az enyém elől!
Nekem kevesebbet fal mostanában a meleggel.
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1284 Dátum:
2010.06.05 szombat, 20:43:41 »
Sziasztok!
Uj vagyok meg itt a forumon, eddig csak olvasgattam, de most kerdeznek is:
Az automban (2001 2.0 Tddi 116LE) doglodik a tapszivattyu, es azt hallottam egy szerelotol, hogy sima csovel helyettesitette es azota is megy az az auto.
Mi a velemenyetek?
Esetleg valaki tud occson ilyen tapszivattyut?
Koszi!
Naplózva
BTomi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1285 Dátum:
2010.06.06 vasárnap, 08:15:20 »
Idézetet írta: Mad-V - 2010.06.05 szombat, 20:43:41
Az automban (2001 2.0 Tddi 116LE) doglodik a tapszivattyu, es azt hallottam egy szerelotol, hogy sima csovel helyettesitette es azota is megy az az auto.
Lehet, hogy most egy nagyon nagy h_ülyeséget kérdezek, de laikusként az jutott rögtön az eszembe, hogyha kiveszed a tápszivattyút és egy sima csövet raksz a helyére, akkor mitől is fog működni?
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1286 Dátum:
2010.06.06 vasárnap, 21:00:05 »
Idézetet írta: BTomi - 2010.06.06 vasárnap, 08:15:20
Lehet, hogy most egy nagyon nagy h_ülyeséget kérdezek, de laikusként az jutott rögtön az eszembe, hogyha kiveszed a tápszivattyút és egy sima csövet raksz a helyére, akkor mitől is fog működni?
Allitolag fog, de nem nagyon tehet jot neki, mivel a hutes igy nem megoldott stb... szoval maradok a gyari megoldasnal
Ha jol tudom, (de majd valaki kijavit) ez csak egy seged szivattyu, eljut a nyal anelkul is az adagoloba.
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1287 Dátum:
2010.06.06 vasárnap, 22:42:38 »
EGR-t és szívósort mivel illik takarítani?
Ha leveszem őket akkor új tömítés kell, igaz?
Másra kell figyelni?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1288 Dátum:
2010.06.06 vasárnap, 22:47:45 »
Idézetet írta: Mad-V - 2010.06.06 vasárnap, 22:42:38
EGR-t és szívósort mivel illik takarítani?
Ha leveszem őket akkor új tömítés kell, igaz?
Másra kell figyelni?
tömítést én nem cseréltem, csak megtakarítottam azt is meg a blokk felszínét is.
benzint használtam és féktisztítót.
ja és keríts jónéhány pár gumikesztyűt
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1289 Dátum:
2010.06.07 hétfő, 10:37:57 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.06.06 vasárnap, 22:47:45
tömítést én nem cseréltem, csak megtakarítottam azt is meg a blokk felszínét is.
benzint használtam és féktisztítót.
ja és keríts jónéhány pár gumikesztyűt
Jaja, az mindig van nálam :-) Köszi!
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1290 Dátum:
2010.06.07 hétfő, 22:05:23 »
Idézetet írta: BTomi - 2010.06.06 vasárnap, 08:15:20
Lehet, hogy most egy nagyon nagy h_ülyeséget kérdezek, de laikusként az jutott rögtön az eszembe, hogyha kiveszed a tápszivattyút és egy sima csövet raksz a helyére, akkor mitől is fog működni?
Van az adagolóban is egy szivattyú, ami a magas nyomást állítja elő. Ez is szív a tankból, de az elektromos szivattyú rásegít.
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1291 Dátum:
2010.06.07 hétfő, 23:55:28 »
Sziasztok!
Ilyen kell a kocsimba?
http://cgi.ebay.co.uk/FORD-MONDEO-MK3-DIESEL-FUEL-LIFT-PUMP-ELECTRIC-2L-2001-/120431889186?cmd=ViewItem&pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item1c0a4ccb22
Nekem 2.0 TDDI-m van, 2001-es, 115lovas. Itt nem annyira azt írja, hogy jó lenne, pedig nekem is kulso szivattyum van..
Köszi előre is!
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1292 Dátum:
2010.06.08 kedd, 12:30:18 »
Idézetet írta: Mad-V - 2010.06.07 hétfő, 23:55:28
Sziasztok!
Ilyen kell a kocsimba?
http://cgi.ebay.co.uk/FORD-MONDEO-MK3-DIESEL-FUEL-LIFT-PUMP-ELECTRIC-2L-2001-/120431889186?cmd=ViewItem&pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item1c0a4ccb22
Nekem 2.0 TDDI-m van, 2001-es, 115lovas. Itt nem annyira azt írja, hogy jó lenne, pedig nekem is kulso szivattyum van..
Köszi előre is!
ez az!
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
mferkó
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1293 Dátum:
2010.06.12 szombat, 18:02:26 »
Sziasztok!
Volt már két benzines I-es Mondeom, elégedett voltam velük. Most egy 3-as TDDI-t akarok venni (2001-es, 115 LE), ki is néztem egyet, szép, Mo-i, 150 E km-rel. Ami zavar: minden reggel az első indításkor néhány s-ig (10-20) az alapjárat egyenetlen és füstöl (sztem elégetlen üa). Utána kisimul és gyönyörűen ketyeg, nem füstöl. A tulaj szerint évek óta ilyen, őt nem zavarta. Ford szervízben hibakódot nem dobott...
Véleményetek? mi lehet a gondja? Vegyem vagy ne vegyem a gépsárkányt?
Köszi....
Naplózva
sanyikabacsi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1294 Dátum:
2010.06.12 szombat, 21:23:14 »
Idézetet írta: mferkó - 2010.06.12 szombat, 18:02:26
Sziasztok!
Volt már két benzines I-es Mondeom, elégedett voltam velük. Most egy 3-as TDDI-t akarok venni (2001-es, 115 LE), ki is néztem egyet, szép, Mo-i, 150 E km-rel. Ami zavar: minden reggel az első indításkor néhány s-ig (10-20) az alapjárat egyenetlen és füstöl (sztem elégetlen üa). Utána kisimul és gyönyörűen ketyeg, nem füstöl. A tulaj szerint évek óta ilyen, őt nem zavarta. Ford szervízben hibakódot nem dobott...
Véleményetek? mi lehet a gondja? Vegyem vagy ne vegyem a gépsárkányt?
Köszi....
az enyém is ezt csinálja ezt is látta szakember, de azt mondta ne parázzak mert az öxes ilyen, szóval akkor (elvileg) nincs mitől tartanod
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1295 Dátum:
2010.06.12 szombat, 21:26:04 »
Idézetet írta: sanyikabacsi - 2010.06.12 szombat, 21:23:14
az enyém is ezt csinálja ezt is látta szakember, de azt mondta ne parázzak mert az öxes ilyen, szóval akkor (elvileg) nincs mitől tartanod
A enyém nem ilyen, és sose csinált ilyet...
Naplózva
rizsa83
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1296 Dátum:
2010.06.12 szombat, 21:26:15 »
Idézetet írta: mferkó - 2010.06.12 szombat, 18:02:26
Sziasztok!
Volt már két benzines I-es Mondeom, elégedett voltam velük. Most egy 3-as TDDI-t akarok venni (2001-es, 115 LE), ki is néztem egyet, szép, Mo-i, 150 E km-rel. Ami zavar: minden reggel az első indításkor néhány s-ig (10-20) az alapjárat egyenetlen és füstöl (sztem elégetlen üa). Utána kisimul és gyönyörűen ketyeg, nem füstöl. A tulaj szerint évek óta ilyen, őt nem zavarta. Ford szervízben hibakódot nem dobott...
Véleményetek? mi lehet a gondja? Vegyem vagy ne vegyem a gépsárkányt?
Köszi....
hali az én a mondim is ezt csinálja.mióta megvettem,hidegen ugrál az al.járat,füstől mint állat
-van hogy félpercig is,azóta pó-csúcs csere,változatlan,egr-dugó,változatlan,s még mindíg csinálja,hogy miért
-foggalmam sincs,de ha valamit megtudsz tedd közzé.Ja és szerintem nézesd meg egy igazi szakival,mielőtt megbótolod,a disel-aranyat ér ha jó,de a gatyád is rámehet,ha valami széthajtott,visszatekert vackot veszel,főleg a nepperektől óvakodj,ja és olvasgasd a fórumot,ez a mondeók RÉVAY-lexikonja
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1297 Dátum:
2010.06.13 vasárnap, 09:53:23 »
MAF szenzort kipucolni(ha van), egt-t ledugózni(mindenképpen),összes szűrőt gyárira cserélni(tökmindegy milyen és mikor lett belerakva)....ha igy is csinálja,akkor megfordulsz és otthagyod.
rengeteg ember azonnali káoszelméleteket kezd gyártani ha inditásnál dob egy füstöt, de álltalában normális ha pár másodperc múlva elmúlik.
«
Utoljára szerkesztve: 2010.06.13 vasárnap, 09:55:15 írta Bunyek
»
Naplózva
rizsa83
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1298 Dátum:
2010.06.13 vasárnap, 11:15:23 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.06.13 vasárnap, 09:53:23
MAF szenzort kipucolni(ha van), egt-t ledugózni(mindenképpen),összes szűrőt gyárira cserélni(tökmindegy milyen és mikor lett belerakva)....ha igy is csinálja,akkor megfordulsz és otthagyod.
rengeteg ember azonnali káoszelméleteket kezd gyártani ha inditásnál dob egy füstöt, de álltalában normális ha pár másodperc múlva elmúlik.
Egyébként mi az a maf-szenzor,és, hol van ha van benne?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1299 Dátum:
2010.06.13 vasárnap, 11:47:18 »
Idézetet írta: rizsa83 - 2010.06.13 vasárnap, 11:15:23
Egyébként mi az a maf-szenzor,és, hol van ha van benne?
légtömegmérő,a légszűrő utáni csőszakaszban lakik.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
...
19
20
21
22
23
24
25
[
26
]
27
28
29
30
31
32
33
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ