Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:10:57 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 20 21 22 23 24 25 26 [27] 28 29 30 31 32 33 34 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 5102484 alkalommal)
0 Felhasználó és 53 vendég van a témában
rizsa83
Vendég
« Új hozzászólás #1300 Dátum: 2010.06.13 vasárnap, 15:19:55 »

légtömegmérő,a légszűrő utáni csőszakaszban lakik. Wink wave
Köszi wave
annak a meghibásodása mivel jár,és azt hogy kell pucolni,simán tisztítóspray-vel fújni oszt ok?
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #1301 Dátum: 2010.06.13 vasárnap, 17:19:04 »

Köszi wave
annak a meghibásodása mivel jár,és azt hogy kell pucolni,simán tisztítóspray-vel fújni oszt ok?

Sziasztok! Nekem az volt a hibajelenség, hogy torpant gázadásra, és nem annyira ment. Isopropyl-os fülpiszkával kipucoltam a MAF-ot, új légszűrőt tettem bele és megjavult. Húz mint a pajtás gilette és nincs torpanás. Olajat meg olajszűrőt és pollenszűrőt is cseréltem előtte egy héttel, szóval most minden OK.
Nem hittem volna, de segített. EGR nincs még ledugózva, de gondolkodtam rajta. Nem fog utána füstölni?
Amúgy nekem is csinálja indításnál ezt a furi hangot, de csak 2mp-ig, és nem is mindig.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #1302 Dátum: 2010.06.13 vasárnap, 18:55:45 »

Sziasztok! Nekem az volt a hibajelenség, hogy torpant gázadásra, és nem annyira ment. Isopropyl-os fülpiszkával kipucoltam a MAF-ot, új légszűrőt tettem bele és megjavult. Húz mint a pajtás gilette és nincs torpanás. Olajat meg olajszűrőt és pollenszűrőt is cseréltem előtte egy héttel, szóval most minden OK.
Nem hittem volna, de segített. EGR nincs még ledugózva, de gondolkodtam rajta. Nem fog utána füstölni?
Amúgy nekem is csinálja indításnál ezt a furi hangot, de csak 2mp-ig, és nem is mindig.
Ha ledugózod az EGR-t tökéletesebb lesz az égés mert nem tudja utána keveri az égéslevegőhöz  a kipufogó gázt, ezzel alacsonyabb égést elérve (alacsonyabb égéshőmérséklet , kevesebb NOX). Dugozott EGR-nél nem hogy jobban,  hanem pont kevésbé fog füstölni. Az NOX az picit több lesz de az nem látszik és nem is mérik.
Naplózva
mferkó
Vendég
« Új hozzászólás #1303 Dátum: 2010.06.13 vasárnap, 20:25:22 »


Kösz a választ Mindenkinek, kézbe veszem a kicsikét és meglátjuk...Ez lesz a hatodik diesel autóm, amelyből többet szintén használtan vettem (Focus TDDI, Peugeot HDI) eddig még nem hagytak cserben a megérzéseim... Remélem most sem fognak.

Tudtok Vas megyében Fordhoz értő mesterembert???

Üdv:

M. F.
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #1304 Dátum: 2010.06.13 vasárnap, 20:30:26 »

Ha ledugózod az EGR-t tökéletesebb lesz az égés mert nem tudja utána keveri az égéslevegőhöz  a kipufogó gázt, ezzel alacsonyabb égést elérve (alacsonyabb égéshőmérséklet , kevesebb NOX). Dugozott EGR-nél nem hogy jobban,  hanem pont kevésbé fog füstölni. Az NOX az picit több lesz de az nem látszik és nem is mérik.

thx!
Naplózva
feltaláló
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 55


« Új hozzászólás #1305 Dátum: 2010.06.13 vasárnap, 20:55:30 »

Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni tőletek,hátha találkoztatok már ilyen problémával.A motor kb 100-as sebességnél 1-2 másodpercre leállt és az izzítás jelző világított.
Az autó öt éve van nálam de még semmilyen baja nem volt,ezért is idegesít ez a dolog!
Köszi
Naplózva

2002, 115le TDDI Ghia,fekete bőr, EGR off
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1306 Dátum: 2010.06.13 vasárnap, 20:57:22 »

Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni tőletek,hátha találkoztatok már ilyen problémával.A motor kb 100-as sebességnél 1-2 másodpercre leállt és az izzítás jelző világított.
Az autó öt éve van nálam de még semmilyen baja nem volt,ezért is idegesít ez a dolog!
Köszi
hibakódot kellene olvastatni.... wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
feltaláló
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 55


« Új hozzászólás #1307 Dátum: 2010.06.13 vasárnap, 21:20:25 »

Holnap megpróbálom
Naplózva

2002, 115le TDDI Ghia,fekete bőr, EGR off
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #1308 Dátum: 2010.06.14 hétfő, 12:48:35 »

Sziasztok. integet2

A következő jelenségre szeretnék tanácsokat kérni. 2001-es 2.0TDDI 115LE. Változó geometriás turbó.

Ha járó motornál lehúzom a turbó tetejéről a vékony vákuumcsövet és befogom az ujjammal akkor nem folyamatos szívást hanem pulzálást érzek./Állítólag ez nem jó/.
Ez normális jelenség?
Nagyon megköszönném ha valaki kipróbálná a sajátján és megírná nekem. banplz


Autóm ugyanez! Nekem az EGR-ről ha lehúzom a vákuumvezetéket, akkor van ilyen jelenség (de hiába mert EGR dugózva nyes). A turboé tökéletesen egyenletes vákuum. Lent a váltó előtti részen van valami vákuumszabályozó, 2 szeleppel, meg valami vákuumdobbal, ebbe megy bele mindkét vákuumcső (turbo+EGR), és még egy szívócsó vákuum is.. Arra viszont semmi leírásom, és egyelőre fogalmam sincs hogy pontosan mi alapján szbályoz.

Egyébként valami "kísérő" jelenséget észerveszel az autón? Teljesítményvesztés? .........
« Utoljára szerkesztve: 2010.06.14 hétfő, 12:50:18 írta hirdetesj2 » Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #1309 Dátum: 2010.06.14 hétfő, 16:32:35 »

Sziasztok!

Csak erdekesseg keppen...

Csinaltam egy fotot a regi tapszivattyumrol, ma csereltuk ki.

Teljesen szetrohadt a haza az illesztesnel, es folyatta a gazolajat.

http://kepfeltoltes.hu/view/100614/DSC_0091_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1310 Dátum: 2010.06.14 hétfő, 18:47:43 »

Autóm ugyanez! Nekem az EGR-ről ha lehúzom a vákuumvezetéket, akkor van ilyen jelenség (de hiába mert EGR dugózva nyes). A turboé tökéletesen egyenletes vákuum. Lent a váltó előtti részen van valami vákuumszabályozó, 2 szeleppel, meg valami vákuumdobbal, ebbe megy bele mindkét vákuumcső (turbo+EGR), és még egy szívócsó vákuum is.. Arra viszont semmi leírásom, és egyelőre fogalmam sincs hogy pontosan mi alapján szbályoz.

Egyébként valami "kísérő" jelenséget észerveszel az autón? Teljesítményvesztés? .........

Igen teljesítmény vesztés van mert ki-be kapcsolgatja a vákuumot.Nem tud teljes hatásfokkal működni.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1311 Dátum: 2010.06.14 hétfő, 18:50:52 »

Autóm ugyanez! Nekem az EGR-ről ha lehúzom a vákuumvezetéket, akkor van ilyen jelenség (de hiába mert EGR dugózva nyes). A turboé tökéletesen egyenletes vákuum. Lent a váltó előtti részen van valami vákuumszabályozó, 2 szeleppel, meg valami vákuumdobbal, ebbe megy bele mindkét vákuumcső (turbo+EGR), és még egy szívócsó vákuum is.. Arra viszont semmi leírásom, és egyelőre fogalmam sincs hogy pontosan mi alapján szbályoz.

Egyébként valami "kísérő" jelenséget észerveszel az autón? Teljesítményvesztés? .........


Arra gondoltam amit te is írtál, a váltó előtt van valami szelep.De nem tudom,hogy mi a neve és lehet
e kapni ilyet külön.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
BTomi
Vendég
« Új hozzászólás #1312 Dátum: 2010.06.14 hétfő, 19:10:38 »

Sziasztok!

Csak erdekesseg keppen...

Csinaltam egy fotot a regi tapszivattyumrol, ma csereltuk ki.

Teljesen szetrohadt a haza az illesztesnel, es folyatta a gazolajat.

http://kepfeltoltes.hu/view/100614/DSC_0091_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Akkor nem működött a "sima csövet a helyére" fejlesztés? Smiley
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #1313 Dátum: 2010.06.14 hétfő, 19:38:12 »

Akkor nem működött a "sima csövet a helyére" fejlesztés? Smiley

Meg sem próbáltam végül. vigyor3 Krampács isten oltárán csak akkor áldozok, ha nagyon muszáj!  nyes
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #1314 Dátum: 2010.06.15 kedd, 12:57:59 »

Arra gondoltam amit te is írtál, a váltó előtt van valami szelep.De nem tudom,hogy mi a neve és lehet
e kapni ilyet külön.


Cromaxon elvileg 6-7000ft körül van, vákuumszelep turbohoz, vagy valami hasonló megnevezéssel. De én nem vagyok benne biztos, hogy az okozza a problémámat, ezért nem merem megvenni potyára. Akartam újítani, hogy megcserélem az EGR-ét és a turboét, mert ránézésre ugyanaz(EGR ugysem kell). De megsz*vtam, mert a csati nem megy rá :-(

Nekem az a jelenségem - még mindíg, kb 14000km óta!!!- hogy városban nem is észrevehetően,csak 80-100km/h körül iszonyatosan hiányzik a nyomatékosság az autóból. 120 felett megint jónak tűnik, de 80-ról öngyilkossági kísérlet vele előzni, ha klíma megy arról nem is beszélek. Turbocsövek, ü.a. szivattyú csere, szűrők, MAP-szenzor....átnézve/cserélve. Hibakód nincs! Bosch szervizek, Ford szerviz, és én is elvéreztem már rajta.
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1315 Dátum: 2010.06.15 kedd, 13:13:22 »

7,2-7,5 literes átlag jónak mondható, ha az útvonal
- 110km autópálya óraszerint 140-150, gps szerint ~135km\h
- 80km városon kívül 90-110km\h(110 volt megengedett a felén beka3)
- 10-15 km város 50km\h
kocsiban 5-en ültünk, csomagtartó az égig pakolva nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1316 Dátum: 2010.06.15 kedd, 21:53:59 »

Cromaxon elvileg 6-7000ft körül van, vákuumszelep turbohoz, vagy valami hasonló megnevezéssel. De én nem vagyok benne biztos, hogy az okozza a problémámat, ezért nem merem megvenni potyára. Akartam újítani, hogy megcserélem az EGR-ét és a turboét, mert ránézésre ugyanaz(EGR ugysem kell). De megsz*vtam, mert a csati nem megy rá :-(

Nekem az a jelenségem - még mindíg, kb 14000km óta!!!- hogy városban nem is észrevehetően,csak 80-100km/h körül iszonyatosan hiányzik a nyomatékosság az autóból. 120 felett megint jónak tűnik, de 80-ról öngyilkossági kísérlet vele előzni, ha klíma megy arról nem is beszélek. Turbocsövek, ü.a. szivattyú csere, szűrők, MAP-szenzor....átnézve/cserélve. Hibakód nincs! Bosch szervizek, Ford szerviz, és én is elvéreztem már rajta.

Nehéz hozzáférni és kicserélni azt a szelepet?
Mind a kettőt cserélni kell szerinted?
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1317 Dátum: 2010.06.15 kedd, 22:01:39 »

Nehéz hozzáférni és kicserélni azt a szelepet?
Mind a kettőt cserélni kell szerinted?
3db csavar fogja a váltó oldalához 13-as crovával, vagy csillaggal le tudod venni.. wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #1318 Dátum: 2010.06.16 szerda, 09:36:35 »

Nehéz hozzáférni és kicserélni azt a szelepet?
Mind a kettőt cserélni kell szerinted?

Nem vész cserélni, nekem 1óra alatt 2x sikerült le-felszerelnem az egészet, és rá sem álltam az aknára  vigyor3
Valóban, motor alsó burkolat le, ott már csak 3db 8-as csavar fogja, a legfelső csavarhoz csillag-villással könnyebb hozzáférni, másik 2 megy crovával. Vákuumcsöveket, meg a két csatit lehúzod, és a kezedben is van az egész. Onnan már 7-es kiscrovával le tudod szedni a szelepeket.

Nem merem azt mondani Neked hogy cseréld, mert nem vagyok benne biztos az okozhatja a problémádat (ezért nem cserélem egyelőre én sem a sajátomon)! De ha én cserélném a sajátomon, akkor az EGR-ét hagynám benne első körben....
Elvileg jövőhétre lesz valaki, aki laptoppal tud TDDI-t diagolni Tatabányán, én várok pár napot még, belefér az időbe. Február eleje óta kűzdök Huh?
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Leni
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1319 Dátum: 2010.06.16 szerda, 16:21:11 »

Nem vész cserélni, nekem 1óra alatt 2x sikerült le-felszerelnem az egészet, és rá sem álltam az aknára  vigyor3
Valóban, motor alsó burkolat le, ott már csak 3db 8-as csavar fogja, a legfelső csavarhoz csillag-villással könnyebb hozzáférni, másik 2 megy crovával. Vákuumcsöveket, meg a két csatit lehúzod, és a kezedben is van az egész. Onnan már 7-es kiscrovával le tudod szedni a szelepeket.

Nem merem azt mondani Neked hogy cseréld, mert nem vagyok benne biztos az okozhatja a problémádat (ezért nem cserélem egyelőre én sem a sajátomon)! De ha én cserélném a sajátomon, akkor az EGR-ét hagynám benne első körben....
Elvileg jövőhétre lesz valaki, aki laptoppal tud TDDI-t diagolni Tatabányán, én várok pár napot még, belefér az időbe. Február eleje óta kűzdök Huh?

A Tbányai tddi diag engem érdekelne......  wow1
Naplózva

volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács,  Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1320 Dátum: 2010.06.16 szerda, 16:49:51 »

Nem vész cserélni, nekem 1óra alatt 2x sikerült le-felszerelnem az egészet, és rá sem álltam az aknára  vigyor3
Valóban, motor alsó burkolat le, ott már csak 3db 8-as csavar fogja, a legfelső csavarhoz csillag-villással könnyebb hozzáférni, másik 2 megy crovával. Vákuumcsöveket, meg a két csatit lehúzod, és a kezedben is van az egész. Onnan már 7-es kiscrovával le tudod szedni a szelepeket.

Nem merem azt mondani Neked hogy cseréld, mert nem vagyok benne biztos az okozhatja a problémádat (ezért nem cserélem egyelőre én sem a sajátomon)! De ha én cserélném a sajátomon, akkor az EGR-ét hagynám benne első körben....
Elvileg jövőhétre lesz valaki, aki laptoppal tud TDDI-t diagolni Tatabányán, én várok pár napot még, belefér az időbe. Február eleje óta kűzdök Huh?


Nekem szombaton chiptuningolták, és ott vették észre ezt a hibát.Voltam ma a cromaxnál de csak EGR szelepjük van, az 6000ft.Van ezen kívül még 2db mágnesszelep arra felé azok 24000 be kerülnek, de csak rendelésre hoznak.Viszont fingjuk sincs,hogy melyik a turbóhoz való.Azt mondják vigyem be az alkatrészt vagy olvassam be a számokat róla.De az utcán nem akarom szétszedni.
Egyenlőre itt tartok.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #1321 Dátum: 2010.06.16 szerda, 18:18:40 »


Nekem szombaton chiptuningolták, és ott vették észre ezt a hibát.Voltam ma a cromaxnál de csak EGR szelepjük van, az 6000ft.Van ezen kívül még 2db mágnesszelep arra felé azok 24000 be kerülnek, de csak rendelésre hoznak.Viszont fingjuk sincs,hogy melyik a turbóhoz való.Azt mondják vigyem be az alkatrészt vagy olvassam be a számokat róla.De az utcán nem akarom szétszedni.
Egyenlőre itt tartok.

Kár hogy nem fényképeztem le :-( De számokat én már nem láttam ráírva.
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
iSO
Vendég
« Új hozzászólás #1322 Dátum: 2010.06.17 csütörtök, 08:51:34 »

Sziasztok!

Két hónap állás után meguntam a várakozást és kezembe vettem Kicsidízel ügyét.
A turbó és adagolócsere több, mint félmilliós (állítólagos) problémáját úgy tűnik, hogy nem más, mint az elektromos AC okozta.
MANN gázolajszűrő csere történt. Ment az autó 60 egész km-t. Már-már boldogsággal töltött el a tudat, hogy ~10.000 Ft ból megúsztam a turbó és az adagoló "cserét", de akkor ismét meglepett a gyermek: Fordulat leesett, 1800 rpm volt lepadlózva. Mentem vele így vagy 300 m-t. Imádkoztam, hogy csak ne a hídon álljon meg... Megúsztam, utána imádkoztam, hogy csak ne a vasúti átjáróban álljon meg, mert nem így terveztem találkozni a héten MondESUval.
Ezt is megúsztam, utána már csak azt kértem, hogy az árnyékig menjen el, na de azt már nem tette meg nekem Kicsidízel. A sínpár után néhány méterrel ledadogott és megállt. Még az a szerencse, hogy nem bíztam el magam a nagy javítástól és nem indultam el Szarvasra (210 km).
Hazavontattuk és gondolván egyet leszereltem a sokakat rettegésben tartó üzemanyagszivattyút.
Megtisztogattam, megjárattam (volna) akkumulátorról, de semmi. Ha csavarhúzóval megtoltam a forgórészt, akkor ment kb. 1 másodpercig.
Mivel mindegy volt neki szétvágtam:




A forgórészt megette az idő vasfoga.
Ma igyekszem beszerezni egy újat.
Gostrada!

Te innen vetted ~20.000.- ért ? http://aruhaz.vtx.hu/
Melyik volt pontosan ?

U.i:
Stealt: a 60 megtett km alatt ment a turbo !!!!
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1323 Dátum: 2010.06.17 csütörtök, 09:55:27 »

Sziasztok!

Két hónap állás után meguntam a várakozást és kezembe vettem Kicsidízel ügyét.
...
EZT írja ford dieselre
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
iSO
Vendég
« Új hozzászólás #1324 Dátum: 2010.06.17 csütörtök, 09:57:14 »

EZT írja ford dieselre

Valóbban. A cikkszám nekem is 0580464075, de ez 35.000.
Jobban örülnék 20.000 nek Cheesy
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #1325 Dátum: 2010.06.17 csütörtök, 13:40:48 »

Valóbban. A cikkszám nekem is 0580464075, de ez 35.000.
Jobban örülnék 20.000 nek Cheesy


En is most vettem 35-ért. Nekem a háza rohadt szét és folyt belőle a gázolaj.
Tettem be képet is pár oldallal korábban róla.
Itt van:

http://kepfeltoltes.hu/view/100614/DSC_0091_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
« Utoljára szerkesztve: 2010.06.17 csütörtök, 13:42:29 írta Mad-V » Naplózva
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1326 Dátum: 2010.06.18 péntek, 15:31:32 »

Sziasztok. wave

A következő jelenségre szeretnék tanácsokat kérni. 2001-es 2.0TDDI 115LE. Változó geometriás turbó

Ha járó motornál lehúzom a turbó tetejéről a vékony vákuumcsövet és befogom az ujjammal akkor nem folyamatos szívást hanem szaggatott pulzálást érzek./Állítólag ez nem jó/.
Ez normális jelenség?
Nagyon megköszönném ha valaki kipróbálná a sajátján és megírná nekem.  banplz
« Utoljára szerkesztve: 2010.06.18 péntek, 15:33:26 írta soho001 » Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1327 Dátum: 2010.06.20 vasárnap, 16:33:13 »

Bunyek!

érdekel még, hogy hogy van elvezetve a turbo csövezése a "TDCI" szívósorhoz TDDI-n??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1328 Dátum: 2010.06.20 vasárnap, 19:40:50 »

Bunyek!

érdekel még, hogy hogy van elvezetve a turbo csövezése a "TDCI" szívósorhoz TDDI-n??

igen
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1329 Dátum: 2010.06.20 vasárnap, 20:01:13 »

bocs a képek minőségéért, de csak mobil volt nálam.

szóval ezen a képen láthatod, a turbóról jön lefele a csöve(a gumicső, fémcső, gumicső a sok-sok bilinccsel):


majd ez folytatódik az akksi doboza alatt:


és megy tovább az intercooler jobb olalára(ha szembe állsz vele), át megy a cooleren, kijön a bal oldalán, és jön fel az EGR-en keresztül a szívósorra


ez kb 2-2,5m csövezni való
ha valamiről kell még kép, szólj és próbálok csinálni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
skorpio79
Vendég
« Új hozzászólás #1330 Dátum: 2010.06.20 vasárnap, 20:39:54 »

Sziasztok segítséget szeretnék kérni . 2001-es 2.0TDDI 115LE. mondim vann

És érdekes suhogó hangot ad ha gyorsítok.

Ha valaki segitenne megköszönném.
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1331 Dátum: 2010.06.20 vasárnap, 20:57:42 »

Sziasztok segítséget szeretnék kérni . 2001-es 2.0TDDI 115LE. mondim vann

És érdekes suhogó hangot ad ha gyorsítok.

Ha valaki segitenne megköszönném.

Turbócsöveket nézd végig a turbótól a szívósorig, nincsenek-e kirepedve. wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1332 Dátum: 2010.06.20 vasárnap, 21:07:44 »

bocs a képek minőségéért, de csak mobil volt nálam.


ezeket tudom....nekem az kell ami az egr alatti csőrész hol és hogy jön ki a coolerből...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1333 Dátum: 2010.06.20 vasárnap, 21:10:24 »

ezeket tudom....nekem az kell ami az egr alatti csőrész hol és hogy jön ki a coolerből...
ok megpróbálom megnézni, hogy megy a cső wave
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1334 Dátum: 2010.06.20 vasárnap, 21:21:55 »

ezeket tudom....nekem az kell ami az egr alatti csőrész hol és hogy jön ki a coolerből...
EZT találtam



innen szerintem már egyenesen jön fel a cső
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
skorpio79
Vendég
« Új hozzászólás #1335 Dátum: 2010.06.21 hétfő, 10:22:22 »

Sziasztok a turbó álló helyzetbe is működik vagy csak nyomaték alatt?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1336 Dátum: 2010.06.21 hétfő, 10:53:26 »

Sziasztok a turbó álló helyzetbe is működik vagy csak nyomaték alatt?

nem.álló helyzetben 0,7nél leszabályoz.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
skorpio79
Vendég
« Új hozzászólás #1337 Dátum: 2010.06.21 hétfő, 21:03:08 »



   
   


A következő jelenségre szeretnék tanácsokat kérni. 2001-es 2.0TDDI 115LE.
Elkezdet sípolni a turbóm most meg olyan mintha nem húzna és csak 2500 körül kapcsol azt is gyengén.
Előre is köszönöm
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1338 Dátum: 2010.06.21 hétfő, 21:11:36 »


   
   


A következő jelenségre szeretnék tanácsokat kérni. 2001-es 2.0TDDI 115LE.
Elkezdet sípolni a turbóm most meg olyan mintha nem húzna és csak 2500 körül kapcsol azt is gyengén.
Előre is köszönöm
nézd végig a turbó csöveket, szerintem széthasadt az egyik
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1339 Dátum: 2010.06.21 hétfő, 21:19:44 »


   
   


A következő jelenségre szeretnék tanácsokat kérni. 2001-es 2.0TDDI 115LE.
Elkezdet sípolni a turbóm most meg olyan mintha nem húzna és csak 2500 körül kapcsol azt is gyengén.
Előre is köszönöm

Nézd meg,hogy nem e olajos valahol az segíthet a keresésben.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1340 Dátum: 2010.06.21 hétfő, 21:44:38 »




   
   


A következő jelenségre szeretnék tanácsokat kérni. 2001-es 2.0TDDI 115LE.
Elkezdet sípolni a turbóm most meg olyan mintha nem húzna és csak 2500 körül kapcsol azt is gyengén.
Előre is köszönöm

Kezd az aksi melletti vastag hajlított gumicsővel az szokott a leggyakrabban alul elhasadni alul.Csak két bilincs fogja.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #1341 Dátum: 2010.06.22 kedd, 09:48:07 »

nem.álló helyzetben 0,7nél leszabályoz.

Vákuum értékeket esetleg tudsz mondani, hogy pl. a turbónál lévő kis csövön alapjáraton/terhelésen... mekkora vákuumnak kellene lenni?
Esetleg a turbo vákuumszabályozásról valakinek leírása/információja van?Huh?

A jelenségem olyan, mintha magas lenne a turbonyomás! Nem füstöl az autó, tök jól fogyaszt (650km, és még fél fölött a tank!!!!) Viszont 80-nál 5.-ben vagy 4.ben lepadlózva nem megy, csak egy morgó hangot hallok a "műszerfal alól", turbó környékéről. Más tartományban jól használható, de ott sem olyan rugalmas az autó mint régen! Néztünk már mindent, írtam is itt többször... Lassan már feladom!
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1342 Dátum: 2010.06.22 kedd, 10:35:05 »

Vákuum értékeket esetleg tudsz mondani, hogy pl. a turbónál lévő kis csövön alapjáraton/terhelésen... mekkora vákuumnak kellene lenni?
Esetleg a turbo vákuumszabályozásról valakinek leírása/információja van?Huh?

A jelenségem olyan, mintha magas lenne a turbonyomás! Nem füstöl az autó, tök jól fogyaszt (650km, és még fél fölött a tank!!!!) Viszont 80-nál 5.-ben vagy 4.ben lepadlózva nem megy, csak egy morgó hangot hallok a "műszerfal alól", turbó környékéről. Más tartományban jól használható, de ott sem olyan rugalmas az autó mint régen! Néztünk már mindent, írtam is itt többször... Lassan már feladom!
a vákumra nincs megadott vagy mérhető érték.Persze a vákummszivattyúnak vannak gyári értékei bizosan,de arról nincs infó
méress menet közbeni turbónyomást(servicében,vagy keresd Stealt-et)!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Leni
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1343 Dátum: 2010.06.22 kedd, 11:48:37 »

Vákuum értékeket esetleg tudsz mondani, hogy pl. a turbónál lévő kis csövön alapjáraton/terhelésen... mekkora vákuumnak kellene lenni?
Esetleg a turbo vákuumszabályozásról valakinek leírása/információja van?Huh?

A jelenségem olyan, mintha magas lenne a turbonyomás! Nem füstöl az autó, tök jól fogyaszt (650km, és még fél fölött a tank!!!!) Viszont 80-nál 5.-ben vagy 4.ben lepadlózva nem megy, csak egy morgó hangot hallok a "műszerfal alól", turbó környékéről. Más tartományban jól használható, de ott sem olyan rugalmas az autó mint régen! Néztünk már mindent, írtam is itt többször... Lassan már feladom!

Nekem ugyan ez...... én már feladtam. Az egész motor másképp viselkedik mint fateromnak(neki is mondija van) de hát biztos láttad már.. más a hangja, erőben, rugalmasságban.  wow1. Ég és föld a kettő autó. Ha gondolod megpróbálhatjuk hétvégén valamelyik nap, mekkora a különbség.
Naplózva

volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács,  Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1344 Dátum: 2010.06.22 kedd, 12:20:27 »

Nekem ugyan ez...... én már feladtam. Az egész motor másképp viselkedik mint fateromnak(neki is mondija van) de hát biztos láttad már.. más a hangja, erőben, rugalmasságban.  wow1. Ég és föld a kettő autó. Ha gondolod megpróbálhatjuk hétvégén valamelyik nap, mekkora a különbség.

Meg kéne mérni az üa nyomást. Szerintem nem kap elég gázolajat. A szűrő bedugult/vacakol az ac.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Leni
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1345 Dátum: 2010.06.22 kedd, 12:32:46 »

Meg kéne mérni az üa nyomást. Szerintem nem kap elég gázolajat. A szűrő bedugult/vacakol az ac.
Egyébként pont ez ami még kimaradt, bár szűrőt 20 ezrenként cserélem, de az ac attól még lehet rossz. Adagoló biztos kopott, mert melegen nehezebben indul. Lehet hogy ez okozza az erőtlenséget is??? VAgy az AC?
Naplózva

volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács,  Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #1346 Dátum: 2010.06.22 kedd, 12:46:03 »

Meg kéne mérni az üa nyomást. Szerintem nem kap elég gázolajat. A szűrő bedugult/vacakol az ac.

Nekem AC új, csövek átfujkálva.............
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #1347 Dátum: 2010.06.22 kedd, 12:47:33 »

Egyébként pont ez ami még kimaradt, bár szűrőt 20 ezrenként cserélem, de az ac attól még lehet rossz. Adagoló biztos kopott, mert melegen nehezebben indul. Lehet hogy ez okozza az erőtlenséget is??? VAgy az AC?

Szűrőt 10 ezrenként cserélem, csak Bosch cuccokkal, mindent+++ Castrol olaj! Nekem hidegen-melegen tök jól indul!
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
TempKisber
Vendég
« Új hozzászólás #1348 Dátum: 2010.06.22 kedd, 14:03:26 »

Srácok, segítsetek rajtam...

Van egy egy igen jó állapotban lévő 9 éves (6 éve nálam) lévő 180e km-es (100e-et én tettem bele) 115 lovas TDDI-m, amiben múlt nyáron cseréltem komplett kuplung-lendkereket, most tavasszal fékeket, toronycsapágyat, spirálrugót.

Ezzel szemben egyik barátom most felajánlotta megvételre a kicsit összezúzott 5 éves 148e km-es 130 lovas TDCI-jét 1 milláért. Ghia felszereltség, vajszínű bőr belsővel... Kapott egy komplett ajánlatot 1.2 milláért (gyári cuccokkal, szakszervízben). Nyilván utángyártott cuccokkal, meg egy kis okoskodással ennek durván a feléért meg lehetne csináltatni. (bal eleje meg a bal hátulja sérült kaszniszinten, meg a féltengely, hátsó lengőkar, kipufogó, gömbcsukló, ilyesmi. Főleg a futóműve kapott...)

Kell nekem ez a macera? Megéri?

Az a baj, hogy ugyan megbízom a barátomban, nem volt az autóval semmi baj, rendesen szervízelte, de pl porlasztók nem voltak még benne cserélve.
Ha még azt a közel 200 rugóit is hozzáadom, ami szinte biztos, hogy pár 10k km múlva előjön, akkor már annyira nem tűnik biznisznek. Illetve nem tudom még azt sem, hogy 150e km környékén milyen gondok jönnek még elő egy TDCI-nél, mint pl a TDDI-nél a lendkerék...

Főleg, hogy az enyémet függetlenül a szinte tökéletes állagától nem tudnám csak nagyon nagy mákkal 1.5-ért eladni... tehát mondjuk, hogy 0 Ft-ért át tudok sok utánajárással ülni a 4 évvel fiatalabb autóba, ami a bőr belsőn, a csendesebb járáson, a 6 gangon, illetve a +15 lovon kívül túlságosan sok pluszt nem adna)

Igazoljátok a sejtésem kérlek, hogy inkább ne cseréljem le az én kis Mackómat Smiley
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1349 Dátum: 2010.06.22 kedd, 17:05:49 »

ezt neked kell eldöntened....törött is,TDCI is ,ijjjjjjj.... eplus2
Naplózva
Oldalak: 1 ... 20 21 22 23 24 25 26 [27] 28 29 30 31 32 33 34 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.04 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.