Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:02:31
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
20
21
22
23
24
25
26
[
27
]
28
29
30
31
32
33
34
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5113439 alkalommal)
0 Felhasználó és 27 vendég van a témában
rizsa83
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1300 Dátum:
2010.06.13 vasárnap, 15:19:55 »
Idézetet írta: alf - 2010.06.13 vasárnap, 11:47:18
légtömegmérő,a légszűrő utáni csőszakaszban lakik.
Köszi
annak a meghibásodása mivel jár,és azt hogy kell pucolni,simán tisztítóspray-vel fújni oszt ok?
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1301 Dátum:
2010.06.13 vasárnap, 17:19:04 »
Idézetet írta: rizsa83 - 2010.06.13 vasárnap, 15:19:55
Köszi
annak a meghibásodása mivel jár,és azt hogy kell pucolni,simán tisztítóspray-vel fújni oszt ok?
Sziasztok! Nekem az volt a hibajelenség, hogy torpant gázadásra, és nem annyira ment. Isopropyl-os fülpiszkával kipucoltam a MAF-ot, új légszűrőt tettem bele és megjavult. Húz mint a pajtás gilette és nincs torpanás. Olajat meg olajszűrőt és pollenszűrőt is cseréltem előtte egy héttel, szóval most minden OK.
Nem hittem volna, de segített. EGR nincs még ledugózva, de gondolkodtam rajta. Nem fog utána füstölni?
Amúgy nekem is csinálja indításnál ezt a furi hangot, de csak 2mp-ig, és nem is mindig.
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1302 Dátum:
2010.06.13 vasárnap, 18:55:45 »
Idézetet írta: Mad-V - 2010.06.13 vasárnap, 17:19:04
Sziasztok! Nekem az volt a hibajelenség, hogy torpant gázadásra, és nem annyira ment. Isopropyl-os fülpiszkával kipucoltam a MAF-ot, új légszűrőt tettem bele és megjavult. Húz mint a pajtás gilette és nincs torpanás. Olajat meg olajszűrőt és pollenszűrőt is cseréltem előtte egy héttel, szóval most minden OK.
Nem hittem volna, de segített. EGR nincs még ledugózva, de gondolkodtam rajta. Nem fog utána füstölni?
Amúgy nekem is csinálja indításnál ezt a furi hangot, de csak 2mp-ig, és nem is mindig.
Ha ledugózod az EGR-t tökéletesebb lesz az égés mert nem tudja utána keveri az égéslevegőhöz a kipufogó gázt, ezzel alacsonyabb égést elérve (alacsonyabb égéshőmérséklet , kevesebb NOX). Dugozott EGR-nél nem hogy jobban, hanem pont kevésbé fog füstölni. Az NOX az picit több lesz de az nem látszik és nem is mérik.
Naplózva
mferkó
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1303 Dátum:
2010.06.13 vasárnap, 20:25:22 »
Kösz a választ Mindenkinek, kézbe veszem a kicsikét és meglátjuk...Ez lesz a hatodik diesel autóm, amelyből többet szintén használtan vettem (Focus TDDI, Peugeot HDI) eddig még nem hagytak cserben a megérzéseim... Remélem most sem fognak.
Tudtok Vas megyében Fordhoz értő mesterembert???
Üdv:
M. F.
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1304 Dátum:
2010.06.13 vasárnap, 20:30:26 »
Idézetet írta: stealt - 2010.06.13 vasárnap, 18:55:45
Ha ledugózod az EGR-t tökéletesebb lesz az égés mert nem tudja utána keveri az égéslevegőhöz a kipufogó gázt, ezzel alacsonyabb égést elérve (alacsonyabb égéshőmérséklet , kevesebb NOX). Dugozott EGR-nél nem hogy jobban, hanem pont kevésbé fog füstölni. Az NOX az picit több lesz de az nem látszik és nem is mérik.
thx!
Naplózva
feltaláló
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 55
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1305 Dátum:
2010.06.13 vasárnap, 20:55:30 »
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni tőletek,hátha találkoztatok már ilyen problémával.A motor kb 100-as sebességnél 1-2 másodpercre leállt és az izzítás jelző világított.
Az autó öt éve van nálam de még semmilyen baja nem volt,ezért is idegesít ez a dolog!
Köszi
Naplózva
2002, 115le TDDI Ghia,fekete bőr, EGR off
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1306 Dátum:
2010.06.13 vasárnap, 20:57:22 »
Idézetet írta: feltaláló - 2010.06.13 vasárnap, 20:55:30
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni tőletek,hátha találkoztatok már ilyen problémával.A motor kb 100-as sebességnél 1-2 másodpercre leállt és az izzítás jelző világított.
Az autó öt éve van nálam de még semmilyen baja nem volt,ezért is idegesít ez a dolog!
Köszi
hibakódot kellene olvastatni....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
feltaláló
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 55
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1307 Dátum:
2010.06.13 vasárnap, 21:20:25 »
Holnap megpróbálom
Naplózva
2002, 115le TDDI Ghia,fekete bőr, EGR off
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1308 Dátum:
2010.06.14 hétfő, 12:48:35 »
Idézetet írta: soho001 - 2010.06.13 vasárnap, 22:51:33
Sziasztok.
A következő jelenségre szeretnék tanácsokat kérni.
2001-es 2.0TDDI 115LE. Változó geometriás turbó.
Ha járó motornál lehúzom a turbó tetejéről a vékony vákuumcsövet és befogom az ujjammal akkor nem folyamatos szívást hanem pulzálást érzek./Állítólag ez nem jó/.
Ez normális jelenség?
Nagyon megköszönném ha valaki kipróbálná a sajátján és megírná nekem.
Autóm ugyanez! Nekem az EGR-ről ha lehúzom a vákuumvezetéket, akkor van ilyen jelenség (de hiába mert EGR dugózva
). A turboé tökéletesen egyenletes vákuum. Lent a váltó előtti részen van valami vákuumszabályozó, 2 szeleppel, meg valami vákuumdobbal, ebbe megy bele mindkét vákuumcső (turbo+EGR), és még egy szívócsó vákuum is.. Arra viszont semmi leírásom, és egyelőre fogalmam sincs hogy pontosan mi alapján szbályoz.
Egyébként valami "kísérő" jelenséget észerveszel az autón? Teljesítményvesztés? .........
«
Utoljára szerkesztve: 2010.06.14 hétfő, 12:50:18 írta hirdetesj2
»
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1309 Dátum:
2010.06.14 hétfő, 16:32:35 »
Sziasztok!
Csak erdekesseg keppen...
Csinaltam egy fotot a regi tapszivattyumrol, ma csereltuk ki.
Teljesen szetrohadt a haza az illesztesnel, es folyatta a gazolajat.
http://kepfeltoltes.hu/view/100614/DSC_0091_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1310 Dátum:
2010.06.14 hétfő, 18:47:43 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2010.06.14 hétfő, 12:48:35
Autóm ugyanez! Nekem az EGR-ről ha lehúzom a vákuumvezetéket, akkor van ilyen jelenség (de hiába mert EGR dugózva
). A turboé tökéletesen egyenletes vákuum. Lent a váltó előtti részen van valami vákuumszabályozó, 2 szeleppel, meg valami vákuumdobbal, ebbe megy bele mindkét vákuumcső (turbo+EGR), és még egy szívócsó vákuum is.. Arra viszont semmi leírásom, és egyelőre fogalmam sincs hogy pontosan mi alapján szbályoz.
Egyébként valami "kísérő" jelenséget észerveszel az autón? Teljesítményvesztés? .........
Igen teljesítmény vesztés van mert ki-be kapcsolgatja a vákuumot.Nem tud teljes hatásfokkal működni.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1311 Dátum:
2010.06.14 hétfő, 18:50:52 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2010.06.14 hétfő, 12:48:35
Autóm ugyanez! Nekem az EGR-ről ha lehúzom a vákuumvezetéket, akkor van ilyen jelenség (de hiába mert EGR dugózva
). A turboé tökéletesen egyenletes vákuum. Lent a váltó előtti részen van valami vákuumszabályozó, 2 szeleppel, meg valami vákuumdobbal, ebbe megy bele mindkét vákuumcső (turbo+EGR), és még egy szívócsó vákuum is.. Arra viszont semmi leírásom, és egyelőre fogalmam sincs hogy pontosan mi alapján szbályoz.
Egyébként valami "kísérő" jelenséget észerveszel az autón? Teljesítményvesztés? .........
Arra gondoltam amit te is írtál, a váltó előtt van valami szelep.De nem tudom,hogy mi a neve és lehet
e kapni ilyet külön.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
BTomi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1312 Dátum:
2010.06.14 hétfő, 19:10:38 »
Idézetet írta: Mad-V - 2010.06.14 hétfő, 16:32:35
Sziasztok!
Csak erdekesseg keppen...
Csinaltam egy fotot a regi tapszivattyumrol, ma csereltuk ki.
Teljesen szetrohadt a haza az illesztesnel, es folyatta a gazolajat.
http://kepfeltoltes.hu/view/100614/DSC_0091_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Akkor nem működött a "sima csövet a helyére" fejlesztés?
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1313 Dátum:
2010.06.14 hétfő, 19:38:12 »
Idézetet írta: BTomi - 2010.06.14 hétfő, 19:10:38
Akkor nem működött a "sima csövet a helyére" fejlesztés?
Meg sem próbáltam végül.
Krampács isten oltárán csak akkor áldozok, ha nagyon muszáj!
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1314 Dátum:
2010.06.15 kedd, 12:57:59 »
Idézetet írta: soho001 - 2010.06.14 hétfő, 18:50:52
Arra gondoltam amit te is írtál, a váltó előtt van valami szelep.De nem tudom,hogy mi a neve és lehet
e kapni ilyet külön.
Cromaxon elvileg 6-7000ft körül van, vákuumszelep turbohoz, vagy valami hasonló megnevezéssel. De én nem vagyok benne biztos, hogy az okozza a problémámat, ezért nem merem megvenni potyára. Akartam újítani, hogy megcserélem az EGR-ét és a turboét, mert ránézésre ugyanaz(EGR ugysem kell). De megsz*vtam, mert a csati nem megy rá :-(
Nekem az a jelenségem - még mindíg, kb 14000km óta!!!- hogy városban nem is észrevehetően,csak 80-100km/h körül iszonyatosan hiányzik a nyomatékosság az autóból. 120 felett megint jónak tűnik, de 80-ról öngyilkossági kísérlet vele előzni, ha klíma megy arról nem is beszélek. Turbocsövek, ü.a. szivattyú csere, szűrők, MAP-szenzor....átnézve/cserélve. Hibakód nincs! Bosch szervizek, Ford szerviz, és én is elvéreztem már rajta.
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1315 Dátum:
2010.06.15 kedd, 13:13:22 »
7,2-7,5 literes átlag jónak mondható, ha az útvonal
- 110km autópálya óraszerint 140-150, gps szerint ~135km\h
- 80km városon kívül 90-110km\h(110 volt megengedett a felén
)
- 10-15 km város 50km\h
kocsiban 5-en ültünk, csomagtartó az égig pakolva
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1316 Dátum:
2010.06.15 kedd, 21:53:59 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2010.06.15 kedd, 12:57:59
Cromaxon elvileg 6-7000ft körül van, vákuumszelep turbohoz, vagy valami hasonló megnevezéssel. De én nem vagyok benne biztos, hogy az okozza a problémámat, ezért nem merem megvenni potyára. Akartam újítani, hogy megcserélem az EGR-ét és a turboét, mert ránézésre ugyanaz(EGR ugysem kell). De megsz*vtam, mert a csati nem megy rá :-(
Nekem az a jelenségem - még mindíg, kb 14000km óta!!!- hogy városban nem is észrevehetően,csak 80-100km/h körül iszonyatosan hiányzik a nyomatékosság az autóból. 120 felett megint jónak tűnik, de 80-ról öngyilkossági kísérlet vele előzni, ha klíma megy arról nem is beszélek. Turbocsövek, ü.a. szivattyú csere, szűrők, MAP-szenzor....átnézve/cserélve. Hibakód nincs! Bosch szervizek, Ford szerviz, és én is elvéreztem már rajta.
Nehéz hozzáférni és kicserélni azt a szelepet?
Mind a kettőt cserélni kell szerinted?
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1317 Dátum:
2010.06.15 kedd, 22:01:39 »
Idézetet írta: soho001 - 2010.06.15 kedd, 21:53:59
Nehéz hozzáférni és kicserélni azt a szelepet?
Mind a kettőt cserélni kell szerinted?
3db csavar fogja a váltó oldalához 13-as crovával, vagy csillaggal le tudod venni..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1318 Dátum:
2010.06.16 szerda, 09:36:35 »
Idézetet írta: soho001 - 2010.06.15 kedd, 21:53:59
Nehéz hozzáférni és kicserélni azt a szelepet?
Mind a kettőt cserélni kell szerinted?
Nem vész cserélni, nekem 1óra alatt 2x sikerült le-felszerelnem az egészet, és rá sem álltam az aknára
Valóban, motor alsó burkolat le, ott már csak 3db 8-as csavar fogja, a legfelső csavarhoz csillag-villással könnyebb hozzáférni, másik 2 megy crovával. Vákuumcsöveket, meg a két csatit lehúzod, és a kezedben is van az egész. Onnan már 7-es kiscrovával le tudod szedni a szelepeket.
Nem merem azt mondani Neked hogy cseréld, mert nem vagyok benne biztos az okozhatja a problémádat (ezért nem cserélem egyelőre én sem a sajátomon)! De ha én cserélném a sajátomon, akkor az EGR-ét hagynám benne első körben....
Elvileg jövőhétre lesz valaki, aki laptoppal tud TDDI-t diagolni Tatabányán, én várok pár napot még, belefér az időbe. Február eleje óta kűzdök
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Leni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 600
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1319 Dátum:
2010.06.16 szerda, 16:21:11 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2010.06.16 szerda, 09:36:35
Nem vész cserélni, nekem 1óra alatt 2x sikerült le-felszerelnem az egészet, és rá sem álltam az aknára
Valóban, motor alsó burkolat le, ott már csak 3db 8-as csavar fogja, a legfelső csavarhoz csillag-villással könnyebb hozzáférni, másik 2 megy crovával. Vákuumcsöveket, meg a két csatit lehúzod, és a kezedben is van az egész. Onnan már 7-es kiscrovával le tudod szedni a szelepeket.
Nem merem azt mondani Neked hogy cseréld, mert nem vagyok benne biztos az okozhatja a problémádat (ezért nem cserélem egyelőre én sem a sajátomon)! De ha én cserélném a sajátomon, akkor az EGR-ét hagynám benne első körben....
Elvileg jövőhétre lesz valaki, aki laptoppal tud TDDI-t diagolni Tatabányán, én várok pár napot még, belefér az időbe. Február eleje óta kűzdök
A Tbányai tddi diag engem érdekelne......
Naplózva
volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács, Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1320 Dátum:
2010.06.16 szerda, 16:49:51 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2010.06.16 szerda, 09:36:35
Nem vész cserélni, nekem 1óra alatt 2x sikerült le-felszerelnem az egészet, és rá sem álltam az aknára
Valóban, motor alsó burkolat le, ott már csak 3db 8-as csavar fogja, a legfelső csavarhoz csillag-villással könnyebb hozzáférni, másik 2 megy crovával. Vákuumcsöveket, meg a két csatit lehúzod, és a kezedben is van az egész. Onnan már 7-es kiscrovával le tudod szedni a szelepeket.
Nem merem azt mondani Neked hogy cseréld, mert nem vagyok benne biztos az okozhatja a problémádat (ezért nem cserélem egyelőre én sem a sajátomon)! De ha én cserélném a sajátomon, akkor az EGR-ét hagynám benne első körben....
Elvileg jövőhétre lesz valaki, aki laptoppal tud TDDI-t diagolni Tatabányán, én várok pár napot még, belefér az időbe. Február eleje óta kűzdök
Nekem szombaton chiptuningolták, és ott vették észre ezt a hibát.Voltam ma a cromaxnál de csak EGR szelepjük van, az 6000ft.Van ezen kívül még 2db mágnesszelep arra felé azok 24000 be kerülnek, de csak rendelésre hoznak.Viszont fingjuk sincs,hogy melyik a turbóhoz való.Azt mondják vigyem be az alkatrészt vagy olvassam be a számokat róla.De az utcán nem akarom szétszedni.
Egyenlőre itt tartok.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1321 Dátum:
2010.06.16 szerda, 18:18:40 »
Idézetet írta: soho001 - 2010.06.16 szerda, 16:49:51
Nekem szombaton chiptuningolták, és ott vették észre ezt a hibát.Voltam ma a cromaxnál de csak EGR szelepjük van, az 6000ft.Van ezen kívül még 2db mágnesszelep arra felé azok 24000 be kerülnek, de csak rendelésre hoznak.Viszont fingjuk sincs,hogy melyik a turbóhoz való.Azt mondják vigyem be az alkatrészt vagy olvassam be a számokat róla.De az utcán nem akarom szétszedni.
Egyenlőre itt tartok.
Kár hogy nem fényképeztem le :-( De számokat én már nem láttam ráírva.
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
iSO
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1322 Dátum:
2010.06.17 csütörtök, 08:51:34 »
Sziasztok!
Két hónap állás után meguntam a várakozást és kezembe vettem Kicsidízel ügyét.
A turbó és adagolócsere több, mint félmilliós (állítólagos) problémáját úgy tűnik, hogy nem más, mint az elektromos AC okozta.
MANN gázolajszűrő csere történt. Ment az autó 60 egész km-t. Már-már boldogsággal töltött el a tudat, hogy ~10.000 Ft ból megúsztam a turbó és az adagoló "cserét", de akkor ismét meglepett a gyermek: Fordulat leesett, 1800 rpm volt lepadlózva. Mentem vele így vagy 300 m-t. Imádkoztam, hogy csak ne a hídon álljon meg... Megúsztam, utána imádkoztam, hogy csak ne a vasúti átjáróban álljon meg, mert nem így terveztem találkozni a héten MondESUval.
Ezt is megúsztam, utána már csak azt kértem, hogy az árnyékig menjen el, na de azt már nem tette meg nekem Kicsidízel. A sínpár után néhány méterrel ledadogott és megállt. Még az a szerencse, hogy nem bíztam el magam a nagy javítástól és nem indultam el Szarvasra (210 km).
Hazavontattuk és gondolván egyet leszereltem a sokakat rettegésben tartó üzemanyagszivattyút.
Megtisztogattam, megjárattam (volna) akkumulátorról, de semmi. Ha csavarhúzóval megtoltam a forgórészt, akkor ment kb. 1 másodpercig.
Mivel mindegy volt neki szétvágtam:
A forgórészt megette az idő vasfoga.
Ma igyekszem beszerezni egy újat.
Gostrada!
Te innen vetted ~20.000.- ért ?
http://aruhaz.vtx.hu/
Melyik volt pontosan ?
U.i:
Stealt: a 60 megtett km alatt ment a turbo !!!!
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1323 Dátum:
2010.06.17 csütörtök, 09:55:27 »
Idézetet írta: iSO - 2010.06.17 csütörtök, 08:51:34
Sziasztok!
Két hónap állás után meguntam a várakozást és kezembe vettem Kicsidízel ügyét.
...
EZT
írja ford dieselre
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
iSO
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1324 Dátum:
2010.06.17 csütörtök, 09:57:14 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.06.17 csütörtök, 09:55:27
EZT
írja ford dieselre
Valóbban. A cikkszám nekem is 0580464075, de ez 35.000.
Jobban örülnék 20.000 nek
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1325 Dátum:
2010.06.17 csütörtök, 13:40:48 »
Idézetet írta: iSO - 2010.06.17 csütörtök, 09:57:14
Valóbban. A cikkszám nekem is 0580464075, de ez 35.000.
Jobban örülnék 20.000 nek
En is most vettem 35-ért. Nekem a háza rohadt szét és folyt belőle a gázolaj.
Tettem be képet is pár oldallal korábban róla.
Itt van:
http://kepfeltoltes.hu/view/100614/DSC_0091_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
«
Utoljára szerkesztve: 2010.06.17 csütörtök, 13:42:29 írta Mad-V
»
Naplózva
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1326 Dátum:
2010.06.18 péntek, 15:31:32 »
Sziasztok.
A következő jelenségre szeretnék tanácsokat kérni. 2001-es 2.0TDDI 115LE. Változó geometriás turbó
Ha járó motornál lehúzom a turbó tetejéről a vékony vákuumcsövet és befogom az ujjammal akkor nem folyamatos szívást hanem szaggatott pulzálást érzek./Állítólag ez nem jó/.
Ez normális jelenség?
Nagyon megköszönném ha valaki kipróbálná a sajátján és megírná nekem.
«
Utoljára szerkesztve: 2010.06.18 péntek, 15:33:26 írta soho001
»
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1327 Dátum:
2010.06.20 vasárnap, 16:33:13 »
Bunyek!
érdekel még, hogy hogy van elvezetve a turbo csövezése a "TDCI" szívósorhoz TDDI-n??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1328 Dátum:
2010.06.20 vasárnap, 19:40:50 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.06.20 vasárnap, 16:33:13
Bunyek!
érdekel még, hogy hogy van elvezetve a turbo csövezése a "TDCI" szívósorhoz TDDI-n??
igen
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1329 Dátum:
2010.06.20 vasárnap, 20:01:13 »
bocs a képek minőségéért, de csak mobil volt nálam.
szóval ezen a képen láthatod, a turbóról jön lefele a csöve(a gumicső, fémcső, gumicső a sok-sok bilinccsel):
majd ez folytatódik az akksi doboza alatt:
és megy tovább az intercooler jobb olalára(ha szembe állsz vele), át megy a cooleren, kijön a bal oldalán, és jön fel az EGR-en keresztül a szívósorra
ez kb 2-2,5m csövezni való
ha valamiről kell még kép, szólj és próbálok csinálni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
skorpio79
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1330 Dátum:
2010.06.20 vasárnap, 20:39:54 »
Sziasztok segítséget szeretnék kérni . 2001-es 2.0TDDI 115LE. mondim vann
És érdekes suhogó hangot ad ha gyorsítok.
Ha valaki segitenne megköszönném.
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1331 Dátum:
2010.06.20 vasárnap, 20:57:42 »
Idézetet írta: skorpio79 - 2010.06.20 vasárnap, 20:39:54
Sziasztok segítséget szeretnék kérni . 2001-es 2.0TDDI 115LE. mondim vann
És érdekes suhogó hangot ad ha gyorsítok.
Ha valaki segitenne megköszönném.
Turbócsöveket nézd végig a turbótól a szívósorig, nincsenek-e kirepedve.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1332 Dátum:
2010.06.20 vasárnap, 21:07:44 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.06.20 vasárnap, 20:01:13
bocs a képek minőségéért, de csak mobil volt nálam.
ezeket tudom....nekem az kell ami az egr alatti csőrész hol és hogy jön ki a coolerből...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1333 Dátum:
2010.06.20 vasárnap, 21:10:24 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.06.20 vasárnap, 21:07:44
ezeket tudom....nekem az kell ami az egr alatti csőrész hol és hogy jön ki a coolerből...
ok megpróbálom megnézni, hogy megy a cső
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1334 Dátum:
2010.06.20 vasárnap, 21:21:55 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.06.20 vasárnap, 21:07:44
ezeket tudom....nekem az kell ami az egr alatti csőrész hol és hogy jön ki a coolerből...
EZT
találtam
innen szerintem már egyenesen jön fel a cső
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
skorpio79
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1335 Dátum:
2010.06.21 hétfő, 10:22:22 »
Sziasztok a turbó álló helyzetbe is működik vagy csak nyomaték alatt?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1336 Dátum:
2010.06.21 hétfő, 10:53:26 »
Idézetet írta: skorpio79 - 2010.06.21 hétfő, 10:22:22
Sziasztok a turbó álló helyzetbe is működik vagy csak nyomaték alatt?
nem.álló helyzetben 0,7nél leszabályoz.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
skorpio79
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1337 Dátum:
2010.06.21 hétfő, 21:03:08 »
A következő jelenségre szeretnék tanácsokat kérni. 2001-es 2.0TDDI 115LE.
Elkezdet sípolni a turbóm most meg olyan mintha nem húzna és csak 2500 körül kapcsol azt is gyengén.
Előre is köszönöm
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1338 Dátum:
2010.06.21 hétfő, 21:11:36 »
Idézetet írta: skorpio79 - 2010.06.21 hétfő, 21:03:08
A következő jelenségre szeretnék tanácsokat kérni. 2001-es 2.0TDDI 115LE.
Elkezdet sípolni a turbóm most meg olyan mintha nem húzna és csak 2500 körül kapcsol azt is gyengén.
Előre is köszönöm
nézd végig a turbó csöveket, szerintem széthasadt az egyik
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1339 Dátum:
2010.06.21 hétfő, 21:19:44 »
Idézetet írta: skorpio79 - 2010.06.21 hétfő, 21:03:08
A következő jelenségre szeretnék tanácsokat kérni. 2001-es 2.0TDDI 115LE.
Elkezdet sípolni a turbóm most meg olyan mintha nem húzna és csak 2500 körül kapcsol azt is gyengén.
Előre is köszönöm
Nézd meg,hogy nem e olajos valahol az segíthet a keresésben.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1340 Dátum:
2010.06.21 hétfő, 21:44:38 »
Idézetet írta: skorpio79 - 2010.06.21 hétfő, 21:03:08
A következő jelenségre szeretnék tanácsokat kérni. 2001-es 2.0TDDI 115LE.
Elkezdet sípolni a turbóm most meg olyan mintha nem húzna és csak 2500 körül kapcsol azt is gyengén.
Előre is köszönöm
Kezd az aksi melletti vastag hajlított gumicsővel az szokott a leggyakrabban alul elhasadni alul.Csak két bilincs fogja.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1341 Dátum:
2010.06.22 kedd, 09:48:07 »
Idézetet írta: alf - 2010.06.21 hétfő, 10:53:26
nem.álló helyzetben 0,7nél leszabályoz.
Vákuum értékeket esetleg tudsz mondani, hogy pl. a turbónál lévő kis csövön alapjáraton/terhelésen... mekkora vákuumnak kellene lenni?
Esetleg a turbo vákuumszabályozásról valakinek leírása/információja van?
A jelenségem olyan, mintha magas lenne a turbonyomás! Nem füstöl az autó, tök jól fogyaszt (650km, és még fél fölött a tank!!!!) Viszont 80-nál 5.-ben vagy 4.ben lepadlózva nem megy, csak egy morgó hangot hallok a "műszerfal alól", turbó környékéről. Más tartományban jól használható, de ott sem olyan rugalmas az autó mint régen! Néztünk már mindent, írtam is itt többször... Lassan már feladom!
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1342 Dátum:
2010.06.22 kedd, 10:35:05 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2010.06.22 kedd, 09:48:07
Vákuum értékeket esetleg tudsz mondani, hogy pl. a turbónál lévő kis csövön alapjáraton/terhelésen... mekkora vákuumnak kellene lenni?
Esetleg a turbo vákuumszabályozásról valakinek leírása/információja van?
A jelenségem olyan, mintha magas lenne a turbonyomás! Nem füstöl az autó, tök jól fogyaszt (650km, és még fél fölött a tank!!!!) Viszont 80-nál 5.-ben vagy 4.ben lepadlózva nem megy, csak egy morgó hangot hallok a "műszerfal alól", turbó környékéről. Más tartományban jól használható, de ott sem olyan rugalmas az autó mint régen! Néztünk már mindent, írtam is itt többször... Lassan már feladom!
a vákumra nincs megadott vagy mérhető érték.Persze a vákummszivattyúnak vannak gyári értékei bizosan,de arról nincs infó
méress menet közbeni turbónyomást(servicében,vagy keresd Stealt-et)!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Leni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 600
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1343 Dátum:
2010.06.22 kedd, 11:48:37 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2010.06.22 kedd, 09:48:07
Vákuum értékeket esetleg tudsz mondani, hogy pl. a turbónál lévő kis csövön alapjáraton/terhelésen... mekkora vákuumnak kellene lenni?
Esetleg a turbo vákuumszabályozásról valakinek leírása/információja van?
A jelenségem olyan, mintha magas lenne a turbonyomás! Nem füstöl az autó, tök jól fogyaszt (650km, és még fél fölött a tank!!!!) Viszont 80-nál 5.-ben vagy 4.ben lepadlózva nem megy, csak egy morgó hangot hallok a "műszerfal alól", turbó környékéről. Más tartományban jól használható, de ott sem olyan rugalmas az autó mint régen! Néztünk már mindent, írtam is itt többször... Lassan már feladom!
Nekem ugyan ez...... én már feladtam. Az egész motor másképp viselkedik mint fateromnak(neki is mondija van) de hát biztos láttad már.. más a hangja, erőben, rugalmasságban.
. Ég és föld a kettő autó. Ha gondolod megpróbálhatjuk hétvégén valamelyik nap, mekkora a különbség.
Naplózva
volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács, Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1344 Dátum:
2010.06.22 kedd, 12:20:27 »
Idézetet írta: Leni - 2010.06.22 kedd, 11:48:37
Nekem ugyan ez...... én már feladtam. Az egész motor másképp viselkedik mint fateromnak(neki is mondija van) de hát biztos láttad már.. más a hangja, erőben, rugalmasságban.
. Ég és föld a kettő autó. Ha gondolod megpróbálhatjuk hétvégén valamelyik nap, mekkora a különbség.
Meg kéne mérni az üa nyomást. Szerintem nem kap elég gázolajat. A szűrő bedugult/vacakol az ac.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Leni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 600
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1345 Dátum:
2010.06.22 kedd, 12:32:46 »
Idézetet írta: Angel - 2010.06.22 kedd, 12:20:27
Meg kéne mérni az üa nyomást. Szerintem nem kap elég gázolajat. A szűrő bedugult/vacakol az ac.
Egyébként pont ez ami még kimaradt, bár szűrőt 20 ezrenként cserélem, de az ac attól még lehet rossz. Adagoló biztos kopott, mert melegen nehezebben indul. Lehet hogy ez okozza az erőtlenséget is??? VAgy az AC?
Naplózva
volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács, Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1346 Dátum:
2010.06.22 kedd, 12:46:03 »
Idézetet írta: Angel - 2010.06.22 kedd, 12:20:27
Meg kéne mérni az üa nyomást. Szerintem nem kap elég gázolajat. A szűrő bedugult/vacakol az ac.
Nekem AC új, csövek átfujkálva.............
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1347 Dátum:
2010.06.22 kedd, 12:47:33 »
Idézetet írta: Leni - 2010.06.22 kedd, 12:32:46
Egyébként pont ez ami még kimaradt, bár szűrőt 20 ezrenként cserélem, de az ac attól még lehet rossz. Adagoló biztos kopott, mert melegen nehezebben indul. Lehet hogy ez okozza az erőtlenséget is??? VAgy az AC?
Szűrőt 10 ezrenként cserélem, csak Bosch cuccokkal, mindent+++ Castrol olaj! Nekem hidegen-melegen tök jól indul!
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
TempKisber
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1348 Dátum:
2010.06.22 kedd, 14:03:26 »
Srácok, segítsetek rajtam...
Van egy egy igen jó állapotban lévő 9 éves (6 éve nálam) lévő 180e km-es (100e-et én tettem bele) 115 lovas TDDI-m, amiben múlt nyáron cseréltem komplett kuplung-lendkereket, most tavasszal fékeket, toronycsapágyat, spirálrugót.
Ezzel szemben egyik barátom most felajánlotta megvételre a kicsit összezúzott 5 éves 148e km-es 130 lovas TDCI-jét 1 milláért. Ghia felszereltség, vajszínű bőr belsővel... Kapott egy komplett ajánlatot 1.2 milláért (gyári cuccokkal, szakszervízben). Nyilván utángyártott cuccokkal, meg egy kis okoskodással ennek durván a feléért meg lehetne csináltatni. (bal eleje meg a bal hátulja sérült kaszniszinten, meg a féltengely, hátsó lengőkar, kipufogó, gömbcsukló, ilyesmi. Főleg a futóműve kapott...)
Kell nekem ez a macera? Megéri?
Az a baj, hogy ugyan megbízom a barátomban, nem volt az autóval semmi baj, rendesen szervízelte, de pl porlasztók nem voltak még benne cserélve.
Ha még azt a közel 200 rugóit is hozzáadom, ami szinte biztos, hogy pár 10k km múlva előjön, akkor már annyira nem tűnik biznisznek. Illetve nem tudom még azt sem, hogy 150e km környékén milyen gondok jönnek még elő egy TDCI-nél, mint pl a TDDI-nél a lendkerék...
Főleg, hogy az enyémet függetlenül a szinte tökéletes állagától nem tudnám csak nagyon nagy mákkal 1.5-ért eladni... tehát mondjuk, hogy 0 Ft-ért át tudok sok utánajárással ülni a 4 évvel fiatalabb autóba, ami a bőr belsőn, a csendesebb járáson, a 6 gangon, illetve a +15 lovon kívül túlságosan sok pluszt nem adna)
Igazoljátok a sejtésem kérlek, hogy inkább ne cseréljem le az én kis Mackómat
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1349 Dátum:
2010.06.22 kedd, 17:05:49 »
ezt neked kell eldöntened....törött is,TDCI is ,ijjjjjjj....
Naplózva
Oldalak:
1
...
20
21
22
23
24
25
26
[
27
]
28
29
30
31
32
33
34
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ