Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:06:04
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
22
23
24
25
26
27
28
[
29
]
30
31
32
33
34
35
36
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5113495 alkalommal)
0 Felhasználó és 45 vendég van a témában
klinge75
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1400 Dátum:
2010.07.08 csütörtök, 17:48:29 »
Idézetet írta: alf - 2010.07.07 szerda, 21:23:18
pont ezt nem bírja!
Annak nyomással kell kapnia az anyagot!Most valszeg felszippantja,csak nem arra készült,úgyhogy lehet ilyenesetben spórolni!
Csak utána ne szidjuk a dízeleket,hogy ilyen xar meg olyan xar!
Ez kéremszépen júzerhiba!!!!!!
Nekem ezt a szivattyu trüköt a szakszervízbe mondta a legjobb szerelő aki 10 éve csinálja a mondikat, az ővén sincs és cirka 240000 ment azóta vele!! Akkor most ki a luzer??
Naplózva
klinge75
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1401 Dátum:
2010.07.08 csütörtök, 17:54:40 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.07.07 szerda, 23:15:40
hát én közvetlen párhozamot nem is vontam a 2 kocsi típus között (úgy gondolom
)
az egyik személygkp, a másik meg tehergkp, szóval nem is igazán lehet összehasonlítani őket. legnagyobb közös bennük a motor.
valahol olvastam, hogy az új mondeo(mk3) tervezésekor, az "új" diesel motort a transitból vették.
gazdasági szempontból nem éri meg a cégnek, ha nagyon módosítják, mert ahoz nekik is új gyártósórt kell alkalmazni, új alkatrészeket kell gyártaniuk, ahelyett, ami már egyszer megy.
ha helyesen használsz egy diesel motort( hidegen nem kergeted, hajtás után megvárod, hogy "lehüljön" a turbó(2-3perc) alapjárat, megkap mindent időben), akkor ténylegesen elmennek ennyit.
ismerettségi körben nem egy (igaz nem ford) diesel(nem cr) autó van 5-700ekm-rel, és még mindig ugyan úgy mennek, mint újkorukban.
szerk: közben az itt található pdf-ben is megtaláltam:
"A TDDi motort eredetileg a Ford Transithoz fejlesztették ki. Mivel a motor a várakozásokon
felül jól sikerült, így merült fel a gondolat, hogy építsék be az új fejlesztéső Mondeo -ba is."
forrás:
http://mondeo.hu/ftp/pdf/adatok/tdci_vs_tddi.pdf
Hát ezaz hogy "igaz nem ford"
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1402 Dátum:
2010.07.08 csütörtök, 18:59:50 »
Idézetet írta: klinge75 - 2010.07.08 csütörtök, 17:48:29
Nekem ezt a szivattyu trüköt a szakszervízbe mondta a legjobb szerelő aki 10 éve csinálja a mondikat, az ővén sincs és cirka 240000 ment azóta vele!! Akkor most ki a luzer??
Mindig az aki a javítás számláját fizeti,mert az nem a "legjobb szerelő" fogja kicsengetni!
De kérdezz meg egy hozzáértő ford szerelőt is pl Vik-et,az auto fort-nál a lurdyval szemben!
Aztán majd azt is kérdezd meg a "legjobb szerelőtől",hogy egy esedékes szűrő csere után,hogyan fog elindulni az a tddi motor,amire nem tolja az anyagot a kiszerelt üzaszivattyú!Ja!És azt is kérdezd meg,hogy neki nem tdci-je van véletlenül?
Tyűűű,ez most komoly,vagy kandikamera?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
klinge75
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1403 Dátum:
2010.07.08 csütörtök, 20:08:18 »
Idézetet írta: alf - 2010.07.08 csütörtök, 18:59:50
Mindig az aki a javítás számláját fizeti,mert az nem a "legjobb szerelő" fogja kicsengetni!
De kérdezz meg egy hozzáértő ford szerelőt is pl Vik-et,az auto fort-nál a lurdyval szemben!
Aztán majd azt is kérdezd meg a "legjobb szerelőtől",hogy egy esedékes szűrő csere után,hogyan fog elindulni az a tddi motor,amire nem tolja az anyagot a kiszerelt üzaszivattyú!Ja!És azt is kérdezd meg,hogy neki nem tdci-je van véletlenül?
Tyűűű,ez most komoly,vagy kandikamera?
Nem tdci-je van és elöl van 1 kézipumpa ami kb 10 sec alatt felnyomja szüröcserénél, és megtartja a nyomást is, de a 240 000 km miatt nincs miről beszélgetni!! Amugy neked mi a szakmád?? Szakács?
«
Utoljára szerkesztve: 2010.07.08 csütörtök, 20:11:18 írta klinge75
»
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1404 Dátum:
2010.07.08 csütörtök, 20:45:36 »
Idézetet írta: klinge75 - 2010.07.08 csütörtök, 20:08:18
Nem tdci-je van és elöl van 1 kézipumpa ami kb 10 sec alatt felnyomja szüröcserénél, és megtartja a nyomást is, de a 240 000 km miatt nincs miről beszélgetni!! Amugy neked mi a szakmád?? Szakács?
Huha...
latom flame lett ebbol a szivattyubol.
Szerintem mi csak jot akartunk Neked, de szived joga eldonteni mit teszel az autoddal.
Valoszinuleg nem csak parasztvakitasnak tettek bele, en is ezert vettem vegul bele. Ugy tudom huti is meg szuri is a gazolajat, azon kivul, hogy nyomast biztosit a rendszernek.
Remelem 100 000km mulva elmeseled a pozitiv/negativ tapasztalataidat!
Udv,
MAD-V
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1405 Dátum:
2010.07.08 csütörtök, 21:44:43 »
Idézetet írta: klinge75 - 2010.07.08 csütörtök, 20:08:18
Nem tdci-je van és elöl van 1 kézipumpa ami kb 10 sec alatt felnyomja szüröcserénél, és megtartja a nyomást is, de a 240 000 km miatt nincs miről beszélgetni!! Amugy neked mi a szakmád?? Szakács?
Lehet működik nélküle is a TDDi, de biztosan tesztelték előtte mielőtt plussz költségbe verték volna magukat azzal, hogy még egy szivattyút beépítenek....
Gondolom van olyan körülmény, amelynél szükségesnek találták a mérnökök a szivattyú szükségességét
Meg 250 ezrenként bírjunk már ki egy 40 ezer HUF-os szivattyút... főleg egy Di-nél amelyeknél addíg nem is kell semmit a motorra költeni és 200-szor behozta már annak a szivattyúnak az árát.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1406 Dátum:
2010.07.09 péntek, 07:18:33 »
Idézetet írta: klinge75 - 2010.07.08 csütörtök, 20:08:18
Amugy neked mi a szakmád?? Szakács?
az!
Bocs!
Én kérek elnézést!
Mi lesz a következő?Kormányszervó,fékrásegítő?Minek az?Dobjuk ki a francba ha elromlanak!Valamennyit elmegy azok nélkül is.....
«
Utoljára szerkesztve: 2010.07.09 péntek, 07:26:58 írta alf
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1407 Dátum:
2010.07.09 péntek, 19:45:15 »
Sziasztok.
2001 es Mondeoba van a kesztyűtartóba AUX csatlakozó?
Én nem találok.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1408 Dátum:
2010.07.09 péntek, 19:48:33 »
Idézetet írta: soho001 - 2010.07.09 péntek, 19:45:15
Sziasztok.
2001 es Mondeoba van a kesztyűtartóba AUX csatlakozó?
Én nem találok.
szerintem az csak facelift után lett
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
stealt
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1409 Dátum:
2010.07.09 péntek, 20:38:38 »
Idézetet írta: klinge75 - 2010.07.08 csütörtök, 20:08:18
Nem tdci-je van és elöl van 1 kézipumpa ami kb 10 sec alatt felnyomja szüröcserénél, és megtartja a nyomást is, de a 240 000 km miatt nincs miről beszélgetni!! Amugy neked mi a szakmád?? Szakács?
csinálnál a szerelőd tddi-nek motorblokkjáról egy képet? hátha mégis tdci-nek fog látszódni néhány monitoron....
Naplózva
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1410 Dátum:
2010.07.09 péntek, 21:12:53 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.07.09 péntek, 19:48:33
szerintem az csak facelift után lett
[/quote
Akkor nem is tudok IPODOT csatlakoztatni hozzá?
Pedig a rádióba van AUX menü.Csak seholegy luk.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1411 Dátum:
2010.07.09 péntek, 21:53:18 »
Idézetet írta: soho001 - 2010.07.09 péntek, 21:12:53
Akkor nem is tudok IPODOT csatlakoztatni hozzá?
Pedig a rádióba van AUX menü.Csak seholegy luk.
akkor az milyen rádió?? képet csinálhatnál róla. lehet csak be kéne rakni pár darab vezetéket.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1412 Dátum:
2010.07.09 péntek, 21:58:19 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.07.09 péntek, 21:53:18
akkor az milyen rádió?? képet csinálhatnál róla. lehet csak be kéne rakni pár darab vezetéket.
Gyári Becker Traffic Pro kisnavi.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1413 Dátum:
2010.07.09 péntek, 22:04:50 »
Idézetet írta: soho001 - 2010.07.09 péntek, 21:58:19
Gyári Becker Traffic Pro kisnavi.
Magyarországon nem forgalmazták.
Az autót a németektől hoztam.
Megvan több nyelven minden leírás,kézikönyv,Európa térkép/cd/ hozzá.
Persze magyarul nincs.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1414 Dátum:
2010.07.09 péntek, 22:06:47 »
Idézetet írta: soho001 - 2010.07.09 péntek, 22:04:50
Magyarországon nem forgalmazták.
Az autót a németektől hoztam.
Megvan több nyelven minden leírás,kézikönyv,Európa térkép/cd/ hozzá.
Persze magyarul nincs.
nincs meg a csati(ami rámegy a rádióra hátul) lábkiosztása??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1415 Dátum:
2010.07.09 péntek, 22:10:13 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.07.09 péntek, 22:06:47
nincs meg a csati(ami rámegy a rádióra hátul) lábkiosztása??
De megvan.De bent van a kocsiba mert nincs kiszedőm.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1416 Dátum:
2010.07.09 péntek, 22:12:50 »
Idézetet írta: soho001 - 2010.07.09 péntek, 22:10:13
De megvan.De bent van a kocsiba mert nincs kiszedőm.
én egy olyan képre\oldalra gondoltam, ahol le van írva, hogy az egyes vezetékek mik a csatiban
példa!!:
mint itt
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1417 Dátum:
2010.07.09 péntek, 22:18:46 »
Idézetet írta: soho001 - 2010.07.09 péntek, 22:04:50
Magyarországon nem forgalmazták.
Az autót a németektől hoztam.
Megvan több nyelven minden leírás,kézikönyv,Európa térkép/cd/ hozzá.
Persze magyarul nincs.
az angol leírást küldd el emailban(profilomban megtalálod), hátha tudok benne nézni valami hasznosat
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1418 Dátum:
2010.07.09 péntek, 22:21:01 »
Idézetet írta: soho001 - 2010.07.09 péntek, 22:17:11
Telefonnal lefotóztam a könyvéből.Megpróbálom felrakni.Nem tudom milyen lesz a kép minősége.
folytassuk a hifi topicban, mégis csak odavaló
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1419 Dátum:
2010.07.09 péntek, 22:47:16 »
Idézetet írta: soho001 - 2010.07.09 péntek, 22:24:32
Bocs,közbe már beraktam ide.
a c3-as foglalatban
18 - test
19 - bal
20 - jobb
ha be van kötve, akkor meg kell nézni, hogy hova megy, ha nincs meg, akkor pedig be kell kötni, és csatlakozót tenni rá.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1420 Dátum:
2010.07.09 péntek, 22:50:46 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.07.09 péntek, 22:47:16
a c3-as foglalatban
18 - test
19 - bal
20 - jobb
ha be van kötve, akkor meg kell nézni, hogy hova megy, ha nincs meg, akkor pedig be kell kötni, és csatlakozót tenni rá.
Ez nem is hangzik túl bonyolultan.Csak valahogy ki kellene szedni,meg valahonnan szerezni hozzá bemeneti csatlakozót.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1421 Dátum:
2010.07.09 péntek, 22:55:33 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.07.09 péntek, 22:47:16
a c3-as foglalatban
18 - test
19 - bal
20 - jobb
ha be van kötve, akkor meg kell nézni, hogy hova megy, ha nincs meg, akkor pedig be kell kötni, és csatlakozót tenni rá.
Köszi a segítséget. Erőt gyűjtök hozzá és lehet,hogy megpróbálom.
A hétvégén ugyan elutazom de majd utána.
Ha tudod hol lehet ilyen csatlakozót szerezni légyszi írd meg.
Még egyszer köszi.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1422 Dátum:
2010.07.09 péntek, 23:57:05 »
Idézetet írta: soho001 - 2010.07.09 péntek, 22:55:33
Köszi a segítséget. Erőt gyűjtök hozzá és lehet,hogy megpróbálom.
A hétvégén ugyan elutazom de majd utána.
Ha tudod hol lehet ilyen csatlakozót szerezni légyszi írd meg.
Még egyszer köszi.
szerintem a csati az rá lesz dugva, csak be kell kábelezni, ha nincs
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Leni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 600
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1423 Dátum:
2010.07.10 szombat, 19:06:13 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.07.08 csütörtök, 21:44:43
Lehet működik nélküle is a TDDi, de biztosan tesztelték előtte mielőtt plussz költségbe verték volna magukat azzal, hogy még egy szivattyút beépítenek....
Gondolom van olyan körülmény, amelynél szükségesnek találták a mérnökök a szivattyú szükségességét
Meg 250 ezrenként bírjunk már ki egy 40 ezer HUF-os szivattyút... főleg egy Di-nél amelyeknél addíg nem is kell semmit a motorra költeni és 200-szor behozta már annak a szivattyúnak az árát.
Hogyan tudom megnézni, hogy tol-e rendesen a szivattyú....... nekem lehet az okozza az erötlenséget és tddi-hez nem "méltó" halk motorhangot. Tudod Ervin , amiről beszéltünk.........
Naplózva
volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács, Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1424 Dátum:
2010.07.10 szombat, 21:42:48 »
Idézetet írta: Leni - 2010.07.10 szombat, 19:06:13
Hogyan tudom megnézni, hogy tol-e rendesen a szivattyú....... nekem lehet az okozza az erötlenséget és tddi-hez nem "méltó" halk motorhangot. Tudod Ervin , amiről beszéltünk.........
Szia!
Lehet nyomást méretni, 4 bar körül kell lenni...de neked nem rángat, nem tűnik úgy, hogy elfogyna az anyag, mint mikor eldugul a go. szűrő...
Turbónyomást sikerült már mérned? Ha az nincs meg min. 1,3 bar, akkor azért gyenge...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1425 Dátum:
2010.07.11 vasárnap, 10:53:41 »
Sziasztok.
Egy kis CHIPPES ÉLMÉNY HA VALAKIT ÉRDEKEL.
4 hete meg chippelték újból az autómat./Az előző nagyon füstölt és a tempomat felprogizása miatt elszállt/Fogyit is mértem azóta/tankolással/.-0,47l/100km.És semmi füst. +20%Le és +30% nyomaték.
Tegnap visszavittem mert benne van az árban 1 módosítás a közben megszerzett tapasztalatok alapján.
Még 5%-ot tett rá.Most ugyan egy kicsit ködöl ha nyomok egy padlót de cserébe nagyon megy,és ami a lényeg,hogy alul is erős, és az erő folyamatosan jelen van /jedi lett/./A réginél csak fent jött elő./
Ja és még egy jelentős részlet:Tankoltam. Mentem vele utána rögtön 420km-tert.Újra tankoltam. -0,81l/100km.
Az előző szinte állandó 7,3l fogyimhoz képest.
Hát ez történt velem mostanában.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1426 Dátum:
2010.07.12 hétfő, 11:26:39 »
Idézetet írta: soho001 - 2010.07.11 vasárnap, 10:53:41
Sziasztok.
Egy kis CHIPPES ÉLMÉNY HA VALAKIT ÉRDEKEL.
4 hete meg chippelték újból az autómat./Az előző nagyon füstölt és a tempomat felprogizása miatt elszállt/Fogyit is mértem azóta/tankolással/.-0,47l/100km.És semmi füst. +20%Le és +30% nyomaték.
Tegnap visszavittem mert benne van az árban 1 módosítás a közben megszerzett tapasztalatok alapján.
Még 5%-ot tett rá.Most ugyan egy kicsit ködöl ha nyomok egy padlót de cserébe nagyon megy,és ami a lényeg,hogy alul is erős, és az erő folyamatosan jelen van /jedi lett/./A réginél csak fent jött elő./
Ja és még egy jelentős részlet:Tankoltam. Mentem vele utána rögtön 420km-tert.Újra tankoltam. -0,81l/100km.
Az előző szinte állandó 7,3l fogyimhoz képest.
Hát ez történt velem mostanában.
Bocs a kérdésért: a vákuumszelepek cseréjével is jobb lett, vagy az optimalizálás után lett jobb?
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1427 Dátum:
2010.07.12 hétfő, 11:30:12 »
Idézetet írta: Leni - 2010.07.10 szombat, 19:06:13
Hogyan tudom megnézni, hogy tol-e rendesen a szivattyú....... nekem lehet az okozza az erötlenséget és tddi-hez nem "méltó" halk motorhangot. Tudod Ervin , amiről beszéltünk.........
Melyik este érsz rá? 10 perc alatt rákötjük az üzemanyag nyomásmérőt és okosabbak leszünk. Csak szólj, el kell hoznom melóból.
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Leni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 600
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1428 Dátum:
2010.07.12 hétfő, 12:37:54 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2010.07.12 hétfő, 11:30:12
Melyik este érsz rá? 10 perc alatt rákötjük az üzemanyag nyomásmérőt és okosabbak leszünk. Csak szólj, el kell hoznom melóból.
okés, csörgök majd,
köszi
Naplózva
volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács, Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1429 Dátum:
2010.07.12 hétfő, 16:48:14 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2010.07.12 hétfő, 11:26:39
Bocs a kérdésért: a vákuumszelepek cseréjével is jobb lett, vagy az optimalizálás után lett jobb?
Direkt kipróbáltam rögtön a vákuumszelep cseréje után.Hát nagyon más lett.Most már nem rángatja a turbó karját.
Az optimalizáció csak utána jött.Azután pedig megint egész más lett.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1430 Dátum:
2010.07.13 kedd, 11:29:06 »
Idézetet írta: soho001 - 2010.07.12 hétfő, 16:48:14
Direkt kipróbáltam rögtön a vákuumszelep cseréje után.Hát nagyon más lett.Most már nem rángatja a turbó karját.
Az optimalizáció csak utána jött.Azután pedig megint egész más lett.
Örülök hogy jó lett a gép! Nekem valszeg adagoló lesz :-(
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1431 Dátum:
2010.07.13 kedd, 17:09:38 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2010.07.13 kedd, 11:29:06
Örülök hogy jó lett a gép! Nekem valszeg adagoló lesz :-(
Hú, az elég gáz.De abban is otthon van mert szokott átalakítani adagolókat versenycélokra is.
Privátba elküldtem a számát.
Írj ha megoldódik a relytéj.
«
Utoljára szerkesztve: 2010.07.13 kedd, 19:28:37 írta soho001
»
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1432 Dátum:
2010.07.18 vasárnap, 18:58:51 »
Sziasztok.
Valakinek van tapasztalata nagyobb INTERCOOLERREL?
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
APRÓ
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1433 Dátum:
2010.07.20 kedd, 21:01:44 »
Jó estét!
Mennyi motorolaj fér bele egy 2.0 TDDI motorba (szűrővel együtt)?
Csak mert vennem kéne de nem tudom mennyit vegyek, meg nagyon drága ez az 5w-s olaj.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1434 Dátum:
2010.07.20 kedd, 21:04:39 »
Idézetet írta: APRÓ - 2010.07.20 kedd, 21:01:44
Jó estét!
Mennyi motorolaj fér bele egy 2.0 TDDI motorba (szűrővel együtt)?
Csak mert vennem kéne de nem tudom mennyit vegyek, meg nagyon drága ez az 5w-s olaj.
cromax akciós olajcsere csomagnál 7l ír
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1435 Dátum:
2010.07.20 kedd, 21:12:32 »
Idézetet írta: APRÓ - 2010.07.20 kedd, 21:01:44
Jó estét!
Mennyi motorolaj fér bele egy 2.0 TDDI motorba (szűrővel együtt)?
Csak mert vennem kéne de nem tudom mennyit vegyek, meg nagyon drága ez az 5w-s olaj.
6l!
keresd Joe-t!Tud valami occsó forrást,a 6l nincs 7e ft.szerintem az nem drága....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
APRÓ
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1436 Dátum:
2010.07.20 kedd, 21:18:37 »
Idézetet írta: alf - 2010.07.20 kedd, 21:12:32
6l!
keresd Joe-t!Tud valami occsó forrást,a 6l nincs 7e ft.szerintem az nem drága....
Köszöntem, az nagyon baráti ár ha, persze csak ha nekem is annyi :-)
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1437 Dátum:
2010.07.20 kedd, 21:26:05 »
Idézetet írta: APRÓ - 2010.07.20 kedd, 21:18:37
Köszöntem, az nagyon baráti ár ha, persze csak ha nekem is annyi :-)
Háááát,a forrás pesti.Neked az utiköltség lesz több.
Volt múlkor 1 eksön a lurdy mélygarázsában 6l-t vettünk 6e ft-ért......
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
bancsomate
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1438 Dátum:
2010.07.20 kedd, 21:47:11 »
Sziasztok!
2.0TDDI-m van. Hidegen induláskor szép hangja van, de ha bemelegedett és 20 perc várakozás után ráindítok akkor kattogós hangot hallok. Ha a kormányt álló helyzetben elfordítom a hang megszűnik, ha visszatekerem terheletlen állapotba ismét kattog. Alapjáratinál magasabb fordulatszámon a kattogás elhallgat. Lehetséges, hogy láncfeszítő_? De akkor nagyobb fordulatszám visszaesése után -miután már felkeményedett - elhallgatna. Egy 10-20 percet kell mennem vele míg elhallgat. Onnantól semmi gond! Hideg állapotról való indulás esetén semmit nem hallani - mint a nagykönyvben. Valaki tud segíteni ebben a témában?
Előre is kösz!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1439 Dátum:
2010.07.21 szerda, 09:40:56 »
Idézetet írta: bancsomate - 2010.07.20 kedd, 21:47:11
Sziasztok!
2.0TDDI-m van. Hidegen induláskor szép hangja van, de ha bemelegedett és 20 perc várakozás után ráindítok akkor kattogós hangot hallok. Ha a kormányt álló helyzetben elfordítom a hang megszűnik, ha visszatekerem terheletlen állapotba ismét kattog. Alapjáratinál magasabb fordulatszámon a kattogás elhallgat. Lehetséges, hogy láncfeszítő_? De akkor nagyobb fordulatszám visszaesése után -miután már felkeményedett - elhallgatna. Egy 10-20 percet kell mennem vele míg elhallgat. Onnantól semmi gond! Hideg állapotról való indulás esetén semmit nem hallani - mint a nagykönyvben. Valaki tud segíteni ebben a témában?
Előre is kösz!
ellenőrizd a szervószíj feszítő csapágyazását!Valszeg cserére szorul,cikk a wikiben a felújításról!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
bancsomate
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1440 Dátum:
2010.07.21 szerda, 19:21:26 »
Idézetet írta: alf - 2010.07.21 szerda, 09:40:56
ellenőrizd a szervószíj feszítő csapágyazását!Valszeg cserére szorul,cikk a wikiben a felújításról!
És akkor miért múlik el egy idő után? Miért csak melegen jelentkezik?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1441 Dátum:
2010.07.21 szerda, 20:10:27 »
Idézetet írta: bancsomate - 2010.07.21 szerda, 19:21:26
És akkor miért múlik el egy idő után? Miért csak melegen jelentkezik?
olyanokat kérdezel....!
Ellenőrizd!Ha az a csapágy lóg,az tud zajos lenni és az reagál is a kormányzásra is.
6e ft ból javítható +1 szíjcsere.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
szbela
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
Henry-Ford
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1442 Dátum:
2010.07.21 szerda, 22:40:33 »
sziasztok.
Lassan mar nem kezdtem komalni,a hidegen fustolve indulo,motrot,es a melegen 3 hengeresen indulo,ugyancsak Duratec cuccot.
A prlaszto csucsok cserelve es ugyan az.
Ezek szerint a Nagynyomasu szivatyu lessz ezen jelensegek okozoja.\
Szerintetek,ezt lehet javittani?Tudnak szivatyut felujittani 1altalan valahol?Vagy erdemes bontottat keresni,vagy adjam el a hazamat es vegyek 1 ujat???
Naplózva
MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1443 Dátum:
2010.07.22 csütörtök, 09:09:57 »
fellehet ujjitani álltalában,amelyiket nem az nagyon gatya és álltalában már el sem indul...
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1444 Dátum:
2010.07.22 csütörtök, 15:40:32 »
Sziasztok!
Gondolkodom egy ilyen beszerzésén.
http://tinyurl.com/2ursc5a
Szerintetek érdemes? Van mér valakinek ilyesmi? Hogy lehet bekötni?
Köszi!
Naplózva
virus-5
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 77
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1445 Dátum:
2010.07.22 csütörtök, 22:40:34 »
Idézetet írta: alf - 2010.07.20 kedd, 21:26:05
Háááát,a forrás pesti.Neked az utiköltség lesz több.
Volt múlkor 1 eksön a lurdy mélygarázsában 6l-t vettünk 6e ft-ért......
Sziasztok.
És ez Castrol 5w 30???
Én épp ma vettem 6l-t 14k
És ez a legolcsóbb amit találtam.
Üdv.
Naplózva
2003, Mondeo kombi 2.0 TDDI 115LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1446 Dátum:
2010.07.23 péntek, 08:40:23 »
Idézetet írta: virus-5 - 2010.07.22 csütörtök, 22:40:34
Sziasztok.
És ez Castrol 5w 30???
Én épp ma vettem 6l-t 14k
És ez a legolcsóbb amit találtam.
Üdv.
ez a gyári ford olaj.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
virus-5
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 77
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1447 Dátum:
2010.07.23 péntek, 09:04:56 »
Idézetet írta: alf - 2010.07.23 péntek, 08:40:23
ez a gyári ford olaj.
Mondjuk Mátészalka - Bp. - Mátészalka (go) és ott a különbség.
Naplózva
2003, Mondeo kombi 2.0 TDDI 115LE
sanyikabacsi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1448 Dátum:
2010.07.24 szombat, 10:46:22 »
Pécsen van 1 csávó az meg Mobil 5w 30-as-t 4 litert ad 6000ért meg rajta van zárójelbe, hogy f tehát (f) azt mondja az a gyári ford olaj. A címke ugyan úgy néz ki mint a Mobil1 de ez csak sima Mobil, lehet ez átverés?
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1449 Dátum:
2010.07.26 hétfő, 11:04:29 »
Idézetet írta: Mad-V - 2010.07.22 csütörtök, 15:40:32
Sziasztok!
Gondolkodom egy ilyen beszerzésén.
http://tinyurl.com/2ursc5a
Szerintetek érdemes? Van mér valakinek ilyesmi? Hogy lehet bekötni?
Köszi!
Nekem ugyanilyen van bekötve, csak fehér számlapos. Egy este alatt be lehet tenni, szívócsőbe van bekötve. Én nem bántam meg
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Oldalak:
1
...
22
23
24
25
26
27
28
[
29
]
30
31
32
33
34
35
36
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ